problema alternator, habar nu am ce mai poate fi
![]() ![]() ![]() |
problema alternator, habar nu am ce mai poate fi
bgabriel |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 24 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2 Privilege 1.6 16V
apr 2007
|
|||
CipTal |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Cam mult 15.4V...vezi sa nu ai probleme cu vreo masa oxidata sau slabita.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
luca76 |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 26 May 14 From: Cel mai sarac judet din tara ![]() |
E normal sa încarce puțin mai mult imediat după pornire,după un timp de funcționare tensiunea de încărcare vă cobora la normal ~14v.
|
--------------------
renault
Kadjar 1,5 blue dci manual
2019
- Numar de vaslui prostu' pana nu-i fudul nu-i prost destul
|
|
cosmin910 |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 20 November 10 ![]() |
Salut,
Si eu am o problema cu incarcarea, care este fluctuanta in mers, de la 13.7 la 15.4v. Am un dispozitiv mic cu afisaj care se pune la bricheta si masoara tensiunea la incarcare, instant. Si nu stiu de la ce ar putea fi. Bateria are 1 an. Am lasat masina 5 zile nefolosita si cand sa plec ioc, fara curent total. Nu las nimic consumator in bricheta sau radioul pornit cand plec din masina. Am plecat doar cu cabluri. La centrul de baterii, unde are garantie 3 luni, m-au sfatuit sa o pun la incarcat. Zis si facut. Ochiul magic la baterie dupa incarcare tot negru, nu verde. Totul a mers bine vreo 2 saptamani, cand a murit radioul si at am bagat dispozitivul si stupoare fluctuatie de curent, de ce, cum, nu imi dau seama? radoiul nu functioneaza nici acum. Nu se aprinde, nu merge prin apsari prelungite pe pornire, pe tastele 2 si 5 cu pornire. In fine. Si colac peste pupaza nici ventilatorul de la incalzire/dezaburire nu porneste decat cand vrea el. Unii mi-au zis ca releul, diodele, sa schimb alternatorul cu totul, ca sa il duc pe Plevnei in sector 6 sa il repar. As dori un service care sa faca tot, sa pot sta langa masina. CA la un service mi-au zis ca il dau jos si sa ma duc cu el la reparat si apoi ei il monteaza. Nu prea as vrea. Un ajutor cat de mic? Multumesc! |
--------------------
renault
megan 2 sedan
2007
|
|
viezure7 |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 June 13 From: Bucuresti ![]() |
In legatura cu tensiunea de incarcare variabila nu-ti face griji, e normala.
Pentru orice fel de interventie asupra alternatorului poti apela cu incredere la Uncas Nicu in Baicului, daca esti din Bucuresti. Ai voie sa asisti si baietii sunt foarte deschisi, nota 10 la comunicare si pricepere din partea mea. |
--------------------
renault
megane 2 sedan 1.6 16v
2006
|
|
TomachE |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 553 Joined: 20 August 15 From: Bucuresti ![]() |
1.Uncas NIcu
2.Master Motors |
--------------------
Megane II
1.6/16v 82kW 112 cp Break
2005
- B 301 AAT
|
|
geapsy1980 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 9 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut,ma confrut si eu cu o problema,nu stiu daca este bateria sau alternatorul de vina.Bateria de pe masina a inceput sa faca figuri,porneste greu.Am masurat-o cu motorul oprit sa avea 12,5V,cu motorul pornit fara cosumatori incarca 14V,cu toate farurile aprinse si cu dezaburirea pornita nu trece de 13,3V.Dezaburirea este cam cel mai mare consumator,dar e normal asa??Am pus un tester de verificat bateria si rezultatul a fost ca inca mai e buna,omul a spus sa-mi verific incarcarea.Am fost la electrician si a zis ca e ok,a zis sa incerc sa folosesc cateva zile alta baterie sa vedem ce se intampla.
Ceva pareri?? |
--------------------
Renault
Megane II
2008 Megane II 1.6 16V, 82KW,2008
|
|
CipTal |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
contacte oxidate/masa caroserie motor oxidata
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Dupa ce masina a functionat si alternatorul a incarcat bateria ( sa fie in jur de 14V tensiunea ) , lasi masina in parcare si scoti o borna de la baterie. Peste vreo ora revii cu voltmetrul si verifici tensiunea in gol pe baterie si trebuie sa fie in jur de 12.3 - 12.6 V . Lasi totul si a doua zi revii/verifici tensiunea in gol pe baterie ( min 12 V ) si apoi conectezi borna si incerci sa pornesti masina .
Daca totul este OK , atunci ai un consumator in gol care descarca bateria continuu fiind defect sau nedefect ( gen alarma montata ulterior , statie radio, amplificator audio legat direct +/- sau etc ) . Il descoperi simplu apoi cu un ampermetru/clampmetru pe cablul de la baterie ( oricare ) scotand cate o siguranta pe rand pana curentul vagabong dispare . Daca nu ai consumator in gol , bateria atunci are rezistenta interna mica( pasta de pe placi cazuta la baza bateriei) si cand sta degeaba se descarca singura, deci trebuie alta noua ![]() <span class='edit'>13 Apr 2017, 04:50:</span> QUOTE(geapsy1980 @ 11 Apr 2017, 21:06) motorul pornit fara cosumatori incarca 14V,cu toate farurile aprinse si cu dezaburirea pornita nu trece de 13,3V............ Cu toti consumatorii in sarcina , tensiunea este normala de 13.5 V . Alternatorul nu poate incarca mai mult . This post has been edited by stefandinescu70: 13 Apr 2017, 04:50 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
Cristian1967 |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 22 January 12 From: DEVA ![]() |
Eu de 2 ani merg cu mesajul PANA DE INCARCARE si STOP in bord.
Am avut un accident in aprilie 2015 si radiatorul de apa a ru conectorul de la alternator ( cel cu fir gros de +). Un mester mi-a schimbat capacul + releul si de atunci dupa 12-13 minute de la pornirea motorului imi apare in bord mesajul mentionat anterior. Releul si capacul sunt compatibile Valeo dar nu au aceeasi serie ca originalele, totusi sunt pentru alternatoare de 110A. Alternatorul incarca intre 13.9 - 14.2 V. Cred ca este o problema de compatibilitate intre alternator si calculator. Poate ma poate ajuta cineva cu sfaturi. |
--------------------
Renault
Megane bicorp 1.5 dci 105 CP
5/2007
- HD 67 JOL
|
|
zamolxe12003 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 22 January 10 From: Focsani ![]() |
Aceeași problemă ca mai sus.
Am alternator SH nou pe mașină și necesită configurarea lui din CLIP, pentru al recunoaște UPC-ul mașinii mele și a se pupa cum trebuie, fără erori. Știe cineva unde se află funcția asta de learning în CLIP? Că al căutat și nimic. Nu dau de ea. Acum îmi apare ”Neconfigurat”. Mulțumesc. |
--------------------
Renault
Megane 2.2, 1.6, 16v
2008
- VN33ZZZ
|
|
florinbarca |
![]()
Post
#42
|
membru activ Group: Members Posts: 150 Joined: 22 January 14 From: bucuresti ![]() |
Salutare,
Am văzut si eu din întâmplare ca emailul acela de pe firele statorului alternatorului e putin innegrit la suprafata. Ca si cum ar fi putin topit, pârlit nu stiu cum sa ma exprim. E normal sa fie asa? Masina este luata de noua si acum in iulie face un an. La inceput acele fire erau galbene , dar acum au o culoare mai inchisa. Sa ma duc in service cu ea sau e normal sa se întâmple asa ? Multumesc |
--------------------
renault
symbol
2006 diesel 1.5
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
Care masina e luata de noua? Cea din semnatura, din 2006?
|
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
florinbarca |
![]()
Post
#44
|
membru activ Group: Members Posts: 150 Joined: 22 January 14 From: bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
renault
symbol
2006 diesel 1.5
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am sa contactez mama omida sa ghiceasca ce masina ai.
Oricum, ceea ce imi imaginez ca ai vazut tu, cred ca e normal ca se depune praf si pe masura ce trece curent prin el se "coace" putin email-ul. Nu ar strica o poza, dar tind sa cred ca e normal, mai ales daca nu ai probleme de functionare. This post has been edited by DApophis17: 3 Jul 2018, 09:28 |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Pai nu ne spui si noua despre ce masina e vorba??
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
florinbarca |
![]()
Post
#47
|
membru activ Group: Members Posts: 150 Joined: 22 January 14 From: bucuresti ![]() |
Masina nu este din gama renault. Acum am un Seat
Multumesc pentru răspunsuri. Am sa pun si o poza când ajung acasa <span class='edit'>4 Jul 2018, 09:01:</span> Salutare, va atasez si 2 poze cu alternatorul. Este normal ca acest cablaj sa fie atât de negru? This post has been edited by florinbarca: 4 Jul 2018, 08:02 Attached thumbnail(s) WP_20180704_08_26_40_Pro.jpg ( Size: 1.72mb ) Number of downloads: 668 WP_20180704_08_26_51_Pro.jpg ( Size: 1.58mb ) Number of downloads: 672 |
--------------------
renault
symbol
2006 diesel 1.5
|
|
espacern |
![]()
Post
#48
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Ala este bobinaj nu cablaj....si e "normal" sa-si schimbe culoarea.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
florinbarca |
![]()
Post
#49
|
membru activ Group: Members Posts: 150 Joined: 22 January 14 From: bucuresti ![]() |
Ok, multumesc frumos pentru răspuns
|
--------------------
renault
symbol
2006 diesel 1.5
|
|
Cristian1967 |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 22 January 12 From: DEVA ![]() |
Daca toti specialisti de pe forum nu au dat niciun raspuns la postarea 40 si 41 din aceasta sectiune, poate cineva ne trimite codul releului din alternator. Atentie, releul are doar un fir ce vine la mufa neagra..
serie masina VF1BMSE0637888125 an 2007, 106 CP, Va multumesc ! |
--------------------
Renault
Megane bicorp 1.5 dci 105 CP
5/2007
- HD 67 JOL
|
|
espacern |
![]()
Post
#51
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Pe viitor cauta pe forum topicul unde se furnizeaza cod piesa dupa seria VIN.
Cod releu 7701208250...pentru seria furnizata! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Cristian1967 |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 22 January 12 From: DEVA ![]() |
Merci !
Problema mea este ca seria inaintata are o mufa COM cu 2 pini. Alternatorul meu are doar un fir deci trebuie sa fie alt regulator. Nu stiu de ce Reno a complicat/ diversificat atat tipul de alternatoare. Putea pune 1-2 modele pe dieselul de 1.5. |
--------------------
Renault
Megane bicorp 1.5 dci 105 CP
5/2007
- HD 67 JOL
|
|
cosmin_69 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.333 Joined: 16 February 10 From: Curtea de Arges ![]() |
Probleme cu alternatorul.
Are un miorlait-uruit in mers, relanti tot timpul.Am schimbat carbunii si rulmentul. Este posibil sa fie din platoul diode cand lucreaza in sarcina? Am pornit si mers putin si cu mufa de la alternator scoasa, tot asa se aude. Ce poate fi la el? This post has been edited by cosmin_69: 21 Sep 2020, 20:59 |
--------------------
renault
Megane IV
2018 renault sedan IV ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Sa nu fie din vre-o rola din kit-ul de accesorii
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
punisher00 |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 March 16 ![]() |
QUOTE(zamolxe12003 @ 24 May 2017, 12:56) Aceeași problemă ca mai sus. Am alternator SH nou pe mașină și necesită configurarea lui din CLIP, pentru al recunoaște UPC-ul mașinii mele și a se pupa cum trebuie, fără erori. Știe cineva unde se află funcția asta de learning în CLIP? Că al căutat și nimic. Nu dau de ea. Acum îmi apare ”Neconfigurat”. Mulțumesc. Nici eu n am gasit in clip acest lucru . Am eroarea Df034(Alternator Type, incoherence) nimic aprins in bord , o sterg si apare doupa doua trei porniri. |
--------------------
-Renault
-Megane
-2007 1,5 DCI 106 CP , Extreme
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
cosmin_69 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.333 Joined: 16 February 10 From: Curtea de Arges ![]() |
Gata, astazi a cazut de tot.Am mers pana a iesit fum din alternator si mirosea a curea incinsa plus izolatie de plastic topita pe langa fulia alternatorului.
Am filmat un clip scurt dar nu-l pot pune ca nu stiu cum se face. This post has been edited by cosmin_69: 25 Sep 2020, 15:00 |
--------------------
renault
Megane IV
2018 renault sedan IV ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
|
|
grig1960 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 2 April 17 From: Onesti, Bacau ![]() |
Posteaza-l pe Youtube si pune link-ul aici.
|
--------------------
Renault
Koleos
2010, 2.0dci, 4x4, 173 CP
|
|
cosmin_69 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.333 Joined: 16 February 10 From: Curtea de Arges ![]() |
Am incarcat videoclipul.
https://www.youtube.com/watch?v=Pe6umBFftVw&feature=youtu.be Oricum asa cum spuneam dupa ce a scos fum am lasat masina la mecanic. |
--------------------
renault
Megane IV
2018 renault sedan IV ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
|
|
clau166 |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
In cazul inlocuirii unui alternator Valeo cu altul Valeo de alt cod serie si putere e neaparat necesara setarea in calculator ? Desi am 14,1-14,2 volti am in continuare in bord eroarea "stop+ battery charging fault". Eroarea apare chiar de la punerea contactului. Nici nu pornesc motorul si apare.
This post has been edited by clau166: 20 Oct 2020, 08:38 |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 06:24 |