problema alternator, habar nu am ce mai poate fi
![]() ![]() ![]() |
problema alternator, habar nu am ce mai poate fi
kery_alex |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 12 March 06 From: cluj-napoca ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio sport 182
2004 2 usi
|
|||
TRANCA |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
Ai incercat cu alt alternator?....tot de megane,desigur!!!
![]() |
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
Meganer |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 24 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Cureaua cum arata? Ai intins-o bine? Poate fi releul (regulator de tensiune) de vina.
|
--------------------
renault
megane
2005 estate Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
|
|
kery_alex |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 12 March 06 From: cluj-napoca ![]() |
nu are nici o problema cu cureaua ca e chiar intinsa f bine ma gandesc ca s-ar putea sa fie excitatia sau periile si nu am incercat cu alt alternator ca nu am de unde
This post has been edited by kery_alex: 17 Oct 2007, 09:12 |
--------------------
renault
clio sport 182
2004 2 usi
|
|
Danezu |
![]()
Post
#5
|
![]() un fost proprietar de megan..... Group: Members Posts: 914 Joined: 3 January 06 From: Bucuresti ![]() |
De cele mai multe cazuri cand se ard diodele, cade si releul - verifica-l si vezi daca incarca!
|
--------------------
Saab 9-3
2.2 TiD
Vector
|
|
kery_alex |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 12 March 06 From: cluj-napoca ![]() |
nu se incarca nimik , nu stiti cum se poate verifica daca releul e bun sau nu ?
|
--------------------
renault
clio sport 182
2004 2 usi
|
|
dcsiki |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 15 February 05 From: Brasov ![]() |
periile de la alternator le-ai verificat ?
ar trebui cu un aparat de masura sa vezi tensiune de excitatie ............ la vechea dacie stiam dar la megane nu m-am uitat foarte atent cum este, nu stiu daca nu cumva releul de incarcare este direct pe alternator. Mai poti verifica continuitatea bobinei de excitatie , diodele le-ai montat corect ? ai verificat cu un aparat de masura continuitatea puntii de diode , iti ajunge + 12 v pe plusul de la alternator ...... This post has been edited by dcsiki: 5 Nov 2007, 17:21 |
--------------------
VW
Bora
2002 Break older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci |
|
geoman |
![]()
Post
#8
|
![]() George Group: Members Posts: 399 Joined: 28 October 07 From: Iasi ![]() |
Daca s-a rupt o perie se poate arde releul ? Nu pot sa ma gandesc la gandul ca trebuie sa il schimb. Costa peste 400 lei.
![]() LE:releul este pe alternator This post has been edited by geoman: 12 Aug 2009, 16:55 |
--------------------
renault
megane sedan 2 1.5dci 80 cp, 1.9 dci E4 FAP
2004, 2006
|
|
geoman |
![]()
Post
#9
|
![]() George Group: Members Posts: 399 Joined: 28 October 07 From: Iasi ![]() |
Am inlocuit periile si remontat alternatorul pe masina. Toate bune si frumoase numai ca acum mi se incalzeste foarte tare alternatorul. Am avut bateria destul de descarcata ca am pornit-o de mai multe ori si a scazut chiar la 11.7v. Tensiunea de incarcare este buna. Poate sa-mi spuna cineva daca este normal sa se incalzeasca alternatorul?
![]() |
--------------------
renault
megane sedan 2 1.5dci 80 cp, 1.9 dci E4 FAP
2004, 2006
|
|
chieftec |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 8 July 09 From: Bucuresti ![]() |
Daca este in sarcina foarte mare mi se pare normal sa se incalzeasca destul de tare.
|
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 dci 105 hp (82 hp original)
- B 03 NUJ Yaesu 857D + Sirio Megavat 4000 N + talpa magnetica Midland 16cm
|
|
99AIM |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Singur ai facut operatiile de demontare,inlocuire perii,montaj alternator?
Intreb pentru ca e foarte posibil sa am si eu ceva pb. pe aici si urmeaza sa fac si eu aceste operatii. |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
daniel4ro |
![]()
Post
#12
|
![]() forumist anti Group: Members Posts: 1.166 Joined: 16 September 07 From: B U Z Ă U city ![]() |
QUOTE(geoman @ 12 Aug 2009, 17:50) Daca s-a rupt o perie se poate arde releul ? Nu pot sa ma gandesc la gandul ca trebuie sa il schimb. Costa peste 400 lei. ![]() LE:releul este pe alternator unde ai gasit tu la pretul asta? cand mi s-a blocat rulmentul la alternator m-am speriat ca trebuie sa iau alternator nou. la SH era 600 lei, nou peste 1400 lei |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
- Numar DREPTUNGHIULAR
|
|
Diac |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Alternator + fulie + curea accesorii = 2450 RON la IPSO
![]() atat a platit de curand un vecin (Megane 1.6 16v) |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
geoman |
![]()
Post
#14
|
![]() George Group: Members Posts: 399 Joined: 28 October 07 From: Iasi ![]() |
QUOTE(RamboX @ 14 Aug 2009, 11:26) Singur ai facut operatiile de demontare,inlocuire perii,montaj alternator? Intreb pentru ca e foarte posibil sa am si eu ceva pb. pe aici si urmeaza sa fac si eu aceste operatii. Da am demontat releul de pe alternator(Valeo 50/110a tg11co11) si am observat cand am scos releul bucatica aia de carbune rupt. El mai sta acolo in locas si face contact doar ca sta rupt. Nu e mare scofala sa scoti releul de pe alternator, trebuie sa scoti mai intai capacul de plastic al alternatorului cu o surulbelnita actionand ca o parghie asupra lui din toate partile, iar apoi releul (o bucata de plastic cu o bucata de metal lipita pe dansul)e prins in 3 suruburi. Periile intra in constructia releului. Am smirgheluit inelele colectoare si dupa ce am schimbat carbunii am asezat releul la loc. Ca sa schimbi carbunii trebuie sa scoti protectia din plastic de deasupra lor prin impingerea protectiei si apasarea carbunilor. La remontare, dupa ce ai remontat protectia, dai o mica gaurica cat un ac deasupra protectiei carbunilor (vezi ca este un mic marcaj circular) pt a introduce un ac de siguranta pt a retine apasati carbunii. Gaurica o poti astupa pe urma cu niste silicon. Firele carbunilor sunt prinse in 2 bucsi mici de metal aplatizate lipite cu fludor.Vezi ca resorturile carbunilor sar. Sa nu le pierzi ca nu primesti la cumpararea carbunilor decat carbunii. Nici bucsile alea din metal nu le primesti. Periile m-au costat 10 lei. QUOTE(daniel4ro @ 14 Aug 2009, 12:10) unde ai gasit tu la pretul asta? cand mi s-a blocat rulmentul la alternator m-am speriat ca trebuie sa iau alternator nou. la SH era 600 lei, nou peste 1400 lei Numai releul regulator de pe alternator costa 112euro. Vanzatorul mi-a spus ca la pretul asta a adus alternator nou la alte masini. LE: operatiile astea le-am facut dupa ce am mers la un service sa determine axact problema la alternator (cu dansul montat pe masina) adica si verificarea puntii de diode. La service mi-a spus clar: Releul regulator nu functioneaza. This post has been edited by geoman: 14 Aug 2009, 14:00 |
--------------------
renault
megane sedan 2 1.5dci 80 cp, 1.9 dci E4 FAP
2004, 2006
|
|
clr |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa nu deschid un topic nou: cu ocazia unui test, mi s-a gasit cod 2502, ceva "network problem" legat de informatia de incarcare de la alternator.
Conform manualului, asta se incadreaza la DF102 , Info. putere alternator disponibilă. Iar ca metoda de verificare: QUOTE Debranșați conectorul CT1 de la Unitatea de Protecție și de comutație. Verificați curățenia și starea conecticii sale. Dacă defectul persistă, verificați izolarea și continuitatea următoarelor legături: Calculator de injecție, conector A, pin D1 conector CT1, pin 4, al Unității de Protecție și de Comutație Unitate de Protecție și de comutație conector MT1, pin 8 Pin 1 al Alternatorului Reparați dacă este necesar. Dacă defectul persistă, contactați techline. Eroare.jpg ( Size: 84.17k ) Number of downloads: 4136 Intrebare: cine ma indruma si pe mine sa aflu care este conectul CT1 ? Merci. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
19vik |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Pin 4 din conector CT1 este la UPC2 de pe facelift. La UPC1 (M2.1) este pin 1 din conectorul PEH. E vorba de linia AP15 +dupa contact protejat prin siguranta 5D.
Ai in atasament configuratia si amplasarea conectorilor si sigurantelor la ambele variante: ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
clr |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Merci frumos.
O sa verific sa vad ce gasesc. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
alex1988 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
Are cineva vreun tutorial cu se demonteaza alternatorul? trebuie sa schimb fulia. Multumesc
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
oanavas |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 14 April 09 From: Bacau ![]() |
da ce are fulia alex? de vrei sa o schimbi
|
--------------------
skoda fabia
Renault megane
2007 1,6 16 valve GPL
|
|
alex1988 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
huruie. Azi l-am dat jos. Are si joc mare. Maine ma duc la service sa o schimbe si il pun la loc.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
nictonic |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 29 November 08 From: Constanta ![]() |
Am asistat acum vreo 2 ani la scoaterea alternatorului de catre un mecanic "meserias". Dupa vreo ora si jumatate a descoperit din greseala urmatorul lucru: sunt 2 suruburi mari care trebuiesc desfacute insa doar unul se scoate de tot... celelalt se scoate doar pe jumatate, dupa care se rasuceste putin alternatorul si poti sa il asezi cu axul fuliei in sus si cu sculele potrivite scoti fulia.
PS: Daca tot mergi la service, ce-ti mai bati capul cu tutorial pentru desfacerea alternatorului? Pe de alta parte... mai bine te informezi ca sa nu dai peste un "meserias" ca al meu... Acum am vazut ca l-ai dat deja jos... ramane informatia pentru altii... This post has been edited by nictonic: 23 May 2012, 13:31 |
--------------------
Renault
Megane Hatchback
2003 Confort Dynamic 1,6 16v
- CT-xx-TEN
|
|
alex1988 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
in service pentru schimbare acelei fulii manopera este 250 lei. Asa am dat eu alternatorul jos, am dat 10 lei sa imi dea fulia jos. Acum trebuie sa schimb carbuniila regulatorul din spatele alternatorului si nu imi dau seama cum. A schimbat cineva acei carbuni?
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
baddog |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 24 June 12 ![]() |
Va salut
Am probleme cu incarcarea la masina. Mi-a aparut low battery + stop + cheie. Am fost la mecanic a dat jos piesa (RELEU INCARCARE - atasez cateva poze). Am cautat peste tot aceasta piesa insa nu am gasit nicaieri. Daca ma ajuta cineva as fi recunoscator. Renault megane 2 din 2008, 1.9 dci, 96KW - VF1LMK40639384236 Ca sa cumpar un alt alternator costa enorm. Numai daca gasesc la dezmembrari. This post has been edited by baddog: 4 Oct 2012, 08:48 Attached thumbnail(s) Picture_001.jpg ( Size: 60.92k ) Number of downloads: 3919 Picture_002.jpg ( Size: 68.08k ) Number of downloads: 3829 Picture_003.jpg ( Size: 49.88k ) Number of downloads: 3815 Picture_004.jpg ( Size: 46.11k ) Number of downloads: 2674 Picture_005.jpg ( Size: 46.3k ) Number of downloads: 817 Picture_006.jpg ( Size: 43.78k ) Number of downloads: 807 Picture_007.jpg ( Size: 44.09k ) Number of downloads: 1932 |
--------------------
Renault
Megane 2
Privilege 2008 1.9 131 CP Lost in time...
|
|
dorianiasi |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 9 September 11 ![]() |
va salut !! este suficient tensiunea de 13.7 V pt. incarcarea bateriei ?
|
--------------------
Renault
Megane
2003,1.4-16v hatchback
- is 09 bmf
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
baddog
carbuni, inel colector, si eventul rulmenti, pt ca tot il ai dat jos de pe masina, iar dupa astea poti spune ca e nou. dorianiasi NU. tensiunea de incarcare este de 14,2V. |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
aveti idee ce rola trebuie sa pun la alternator.am gasit role cu ambreiaj si rola simpla....de care trebuie sa pun pe un megane 2.1 1.5 dci 2005 82cp cu clima?
|
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
meggeo81 |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
cu ambreiaj, fara discutii.
|
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
revin cu info:trebuie pusa rola cu ambreiaj...nu stiu daca se numeste exact asa, dar denumirea asta mi-au dat-o cei de la care am luat piesele.
|
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
Mona Lorelai |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 21 October 13 ![]() |
Buna! Am ramas si eu cu masina in drum. Mi s-a aprins becul de la baterie si STOP in bord. I-am dat curent 1 oara si a pornit, dupa 2 metrii s-a oprit...asa am patit de 3 ori. A 4 a oara am reusit sa ajung cu ea pana acasa. O pornesc, merge, dar dupa cateva secunde iar mi se aprind becurile mai sus mentionate. M-am uitat in cartea masinii si scrie DEFECTIUNE LA ALTERNATOR. Cand a venit un electrician si a masurat puterea, era ok, 12 V, parca...nu prea stiu ca na, sunt femeie
![]() Imi poate spune si mie cineva ce are masina? Merci! |
--------------------
Renault
Megane 2
2005/1.6 16 V
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
e clar ca nu incarca alternatorul. 12v ar trebui sa arate cu motorul oprit.cu el pornit ar trebui sa ai 14,2-14,3V. trebuie dat alternatorul jos si vazut ce are defect. unul nou la reprezentanta e vre-o 15mil, unul sh nu iti recomand deloc, pt ca nu stii cit te tine, asa ca cea mai buna varianta e sa-l repari pe cel de pe masina. posibil sa fie puntea redresoare, releul de incarcare, carbunii sau inelul colector.
|
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 10:37 |