Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

plin de ulei in locasul unei bujii, merge in 3 pistoane

luciank
post 25 Dec 2013, 14:23
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 5 April 07




In primul rand Sarbatori Fericite !
Iata descrierea problemei:
- ieri, bag benzina de la un Mol din afara orasului
- mai merg cam 10 km si, in timp ce depaseam un TIR, cam 110 km/h, am simtit ca motorul pierde din putere
- de atunci parca merge in 3 pistoane, am crezut ca e de la benzina, o fi fost cu apa
- am scos pe rand cate o mufa de pe bobine, la 1 si 4 moare motorul iar la 2 si 3 cand scot mufa nu moare motorul dar merge si mai rau
- ca sa elimin una din cauze, bobinele, am schimbat intre ele bobinele 1 si 2 si la fel face
- cand amscos bobina 2 era plina de ulei ! Bujia sta intr-o balta de ulei. Celelalte bujii nu au ulei pe ele.
Din pacate, toate magazinele sunt inchise. O sa incerc sa iau o bujie si cheie bujii de la benzinarie, daca gasesc. Mai am apoi de mers 180 km pana acasa.

Ce ma sfatuiti, pot sa merg asa sau risc sa stric ceva si mai tare?

Multumesc.




--------------------
Renault Megane 1 Hatchback 1999 1.6 16V RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 25 Dec 2013, 17:29
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




sterge bine si mergi, cred ca a scuipat intre capac si chiulasa, repari tu acasa

This post has been edited by krapcarasu: 25 Dec 2013, 17:30


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 25 Dec 2013, 18:52
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Sarbatori Fericite si tie...
A fost stransa bine bujia ?

This post has been edited by jas2: 25 Dec 2013, 18:53


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciank
post 25 Dec 2013, 18:57
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 5 April 07




Nu stiu daca era stransa bine bujia. Din pacate nu am gasit in zona nici o benzinarie de la care sa cumpar bujie si o cheie pt. bujii. Sper sa am mai mult succes maine, se vor deschide unele dintre supermarketuri.


--------------------
Renault Megane 1 Hatchback 1999 1.6 16V RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fatal1ty
post 25 Dec 2013, 19:06
Post #5


Xenoane


Group: Members
Posts: 483
Joined: 27 October 08
From: Brasov[Kronstadt]




Cheia de bujie pentru 16 V este cu cap de 16 si trebuie sa aiba tija luuunga ca sa ajungi la bujie.Nu gasesti la orice magazin cheie si mai bine curata acolo jos bine si bobina si mergi asa.Craciun cu bine!


--------------------
Renault Clio 2 Campus 2007 - N T T
Merg... si imi place!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciank
post 25 Dec 2013, 19:52
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 5 April 07




Multumesc tuturor pt. sfaturi. Daca gasesc maine bujii si cheie o sa schimb bujia cu pricina, daca nu, o sa curat uleiul si o sa merg asa. Sper sa ajung cu bine.

26 Dec 2013, 17:17:
QUOTE(fatal1ty @ 25 Dec 2013, 19:06)
Cheia de bujie pentru 16 V este cu cap de 16 si trebuie sa aiba tija luuunga ca sa ajungi la bujie.Nu gasesti la orice magazin cheie si mai bine curata acolo jos bine si bobina si mergi asa.Craciun cu bine!
*



Ai avut dreptate referitor la cheia pentru bujii. Am gasit intr-un Kaufland bujii si cheie cu cap de 16 dar era prea scurta. I-am taiat din manere ca sa incapa acolo si am incercat sa o manevrez cu o cheie franceza. Din pacate, nu am reusit sa misc bujia, cheia aceea de doi bani dadea sa se indoaie si riscam sa se rupa si sa ramana in locasul bujiei sad.gif .
Asa ca ... m-am lasat pagubas si am pornit asa la drum si, din fericire, am ajuns cu bine acasa.
Maine pornesc prin oras sa gasesc un service disponibil sa se ocupe de problema.
Toate cele bune tuturor si multumesc pentru sfaturi, au prins foarte bine.

This post has been edited by luciank: 26 Dec 2013, 17:17


--------------------
Renault Megane 1 Hatchback 1999 1.6 16V RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BV87FFF
post 26 Dec 2013, 17:52
Post #7


Tilicar


Group: Members
Posts: 212
Joined: 27 May 11
From: Brasov [sau] Fagaras




E de la bobine, asa am patit si eu, s-au dus 3 in vreo doua zile. Verifica pe corpul bobinei ca vei gasi o urma de strapungere, sau va mirosi a ars.

Service auto iti recomand doar Autodol, in spatele poitiei Fagaras, restul sunt ciobani, nu mecanici. Sau Kritters, Labell in Brasov.


--------------------
Renault Megane 1.6 16v RXE / 1999 / 110CP
Once BMW, always a BMW =))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Dec 2013, 22:04
Post #8


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Daca ajungi in BV te ajut eu.
Am si cheie si bobine....free!

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciank
post 27 Dec 2013, 09:07
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 5 April 07




QUOTE(espacern @ 26 Dec 2013, 22:04)
Daca ajungi in BV te ajut eu.
Am si cheie si bobine....free!

@+
*



Multumesc, amabil ca-ntotdeauna d-l "espacern" smile.gif .
Ma ingrijoreaza totusi uleiul in care "inoata" una dintre bujii. Daca trebuie etanseizat capacul motorului e mai mult de lucru ... Sau poate sa fie alta problema, mai mare ?


--------------------
Renault Megane 1 Hatchback 1999 1.6 16V RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Dec 2013, 09:26
Post #10


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Uleiul e de la garnitura capaculul tachetilor, pe acolo a intrat, trebuie schimbata. Se poate sa fie si fara garnitura, cu silicon din fabrica, atunci refaci etansarea.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 27 Dec 2013, 10:17
Post #11


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Capacul tachetilor nu are garnitura nici silicon...la 16V.
Etansearea se face prin contact metal pe metal si cu un adeziv aplicat cu rolul in strat foarte subtire....atat!

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciank
post 27 Dec 2013, 13:10
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 5 April 07




Deci, am reusit sa schimb bujiile si 2 bobine dar problema s-a rezolvat doar partial ... sad.gif .
Motorul merge mai bine dar tot face figuri. La relanti se scutura de numa' numa' , aproape ca da sa moara. Daca scot firele, pe rand, de pe cate o bobina, la cele de pe extremitati moare motorul iar la cele din mijloc il deregleaza, adica merge mai rau dar nu moare motorul.
La supernova, cand facea figurile astea curatam senzorul de pe volanta sau injectoarele. Cred ca la motorul asta e ceva mai complicat ....
Orice sfat e binevenit, mai ales ca service-urile auto nu vor sa deschida astazi.
Toate cele bune.


--------------------
Renault Megane 1 Hatchback 1999 1.6 16V RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 27 Dec 2013, 13:45
Post #13


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Si bobinele noi sunt puse la extremitati?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciank
post 27 Dec 2013, 14:37
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 5 April 07




Nu, bobinele noi sunt pe mijloc, tocmai asta-i ciudatenia ! . Sa fie oare injectoarele de vina?

This post has been edited by luciank: 27 Dec 2013, 14:38


--------------------
Renault Megane 1 Hatchback 1999 1.6 16V RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 27 Dec 2013, 14:48
Post #15


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Metoda de "testare" fara diagnoza:4 bobine bune pentru inceput....daca problema persista se schimba 4 bujii noi si compatibile.
In cazul in care problema persista se verifica injectoarele/debit pompa/sonda lamda/ supape.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciank
post 27 Dec 2013, 23:02
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 5 April 07




QUOTE(espacern @ 27 Dec 2013, 14:48)
Metoda de "testare" fara diagnoza:4 bobine bune pentru inceput....daca problema persista se schimba 4 bujii noi si compatibile.
In cazul in care problema persista se verifica injectoarele/debit pompa/sonda lamda/ supape.

@+
*



Corect !!! Dar nu am bani sa cumpar 4 bobine ! Asa ca am cumparat doar doua bobine si 4 bujii. Problema persista, chiar daca la un nivel mai mic.
Am facut ceva drumuri prin oras astazi si apoi am verificat daca mai baga ulei la bujii. Bobinele si bujiile sunt curate la exterior, nu mai "baltesc" in ulei. Motorul inca merge parca in 3 pistoane iar la relanti da sa moara si trepideaza ca naiba.
Sa vad maine daca pot sa trec la urmatoarele faze de verificare.

Alte sugestii ?

This post has been edited by luciank: 27 Dec 2013, 23:04


--------------------
Renault Megane 1 Hatchback 1999 1.6 16V RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 28 Dec 2013, 18:51
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




luciank, vezi ca la acest motor bobinele sunt comandate in perechi- 1-4 si 2-3.

Daca scoti firele de la una, se opreste de fapt o pereche de cilindri. Din ce spui tu, problema ar fi la perechea 2-3 (pentru ca scotand firele de la o bobina de la extremitati lasi motorul intr-un cilindru practic si de-aia se opreste!)

Deci la 2-3 verifica bobine, bujii- daca sa nu se rezolva problema e de la injectoare. Cel mai simplu sa vezi care cilindru are problema, scoti mufele de la injectoare- acolo nu mai sunt comandate pe perechi, ci individual. Cand scoti mufa injectorului de la unul din cilindri si nu se schimba mersul motorului in rau, acolo e buba.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciank
post 28 Dec 2013, 23:33
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 5 April 07




QUOTE(andri1940 @ 28 Dec 2013, 18:51)
luciank, vezi ca la acest motor bobinele sunt comandate in perechi- 1-4 si 2-3.

Daca scoti firele de la una, se opreste de fapt o pereche de cilindri. Din ce spui tu, problema ar fi la perechea 2-3 (pentru ca scotand firele de la o bobina de la extremitati lasi motorul intr-un cilindru practic si de-aia se opreste!)

Deci la 2-3 verifica bobine, bujii- daca sa nu se rezolva problema e de la injectoare. Cel mai simplu sa vezi care cilindru are problema, scoti mufele de la injectoare- acolo nu mai sunt comandate pe perechi, ci individual. Cand scoti mufa injectorului de la unul din cilindri si nu se schimba mersul motorului in rau, acolo e buba.
*



andri1940, multumesc pentru sfaturi si explicatii.
Desi am schimbat toate bujiile iar la 2 si 3 am pus bobine noi, nu s-a schimbat in bine treaba. Probabil am cumparat degeaba bobinele, o sa am de rezerva .... Bujia de la 3 arata foarte rau, plin de mizerie intre electrozi. Probabil acolo e problema, la cilindrul 3. O sa incerc sa deconectez pe rand cate un injector ca sa depistez mai repede unde e problema.
O seara placuta tuturor !


--------------------
Renault Megane 1 Hatchback 1999 1.6 16V RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 29 Dec 2013, 08:22
Post #19


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Deconectarea mufelor in timpul functionarii motorului conduce la stocarea unor erori in calculatorul de injectie.
Se pot sterge cu testerul dupa aia...daca aveti acces.
Pentru ca sa nu existe probleme din aceasta cauza este recomandat sa gasiti piese compatibile si sa le schimbati(de proba) cand motorul este oprit si contactul taiat.
Daca bujia la cilindrul respectiv este de culoare negra....acolo este problema!
Supapa sau supapele nu mai inchid bine...parerea mea.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciank
post 30 Dec 2013, 20:12
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 5 April 07




QUOTE(BV87FFF @ 26 Dec 2013, 17:52)
Service auto iti recomand doar Autodol, in spatele poitiei Fagaras, restul sunt ciobani, nu mecanici. Sau Kritters, Labell in Brasov.
*


Multumesc pentru indrumare, baietii sunt intradevar priceputi si dotati cu tot ce trebuie.
QUOTE(espacern @ 29 Dec 2013, 08:22)
Daca bujia la cilindrul respectiv este de culoare negra....acolo este problema!
Supapa sau supapele nu mai inchid bine...parerea mea.

@+
*


"espacern" iar ai avut dreptate smile.gif si sad.gif pentru mine.

Am reusit sa ajung astazi la cei recomandati de "BV87FFF", si varianta cea mai sumbra s-a adeverit sad.gif .
Au procedat asa:
- pus testerul pe masina, rezulta circuit aprindere la 2 si 3 intrerupt. Probabil dupa ce-am schimbat bobinele .... Au sters eroarea;
- scos pe rand firele la cate o bobina, la fel ca inainte la 1 si 4 moare motorul, la 2 si 3 deregleaza in rau;
- verificat daca bujiile respective, 2 si 3, dau scanteie, le-au scos, pus bobinele la ele si dat la automat => dau scanteie;
- scos pe rand conexiunile de la cate un injector, la 1,3 si 4 deregleaza motorul, la 2 nu se intampla nimic. Dupa operatiune nu au rezultat erori pe tester;
- verificat presiunea in cilindrii: la 1, 3 si 4 presiunea 12 iar la cilindrul 2 .... presiunea este 3 sad.gif .

Asa ca, problema e mai grava decat am crezut initial, as fi putut sa economisesc banii pe 2 bobine dar nu-mi pare rau, o sa prinda bine alta data.
Urmeaza demontare chiulasa, vazut ce supape nu lucreaza bine sau ce alte defectiuni sunt pe-acolo si schimbat, in mare, cred:
- supape si simeringuri supape, cate or fi necesare;
- garnitura chiulasa;
- curea distributie, am schimbat distributia acum 20.000 km si nu-mi permit sa schimb kitul distributie cu totul, ar insemna plus cam 250 lei si nu-mi prea permit.

Maine vor face "disectie" la motor si vor vedea mai exact ce trebuie comandat.
O estimare in mare, distractia ma costa cam 750 - 800 lei, daca nu o fi ceva si mai grav ...

Alte simptome:
- uleiul miroase a benzina, probabil va trebui sa-l schimb, am facut cu el 5000 km. pana acum
- bujia de la cilindrul 2 (cea de pe motor, inainte de schimba toate bujiile) arata sub orice critica, depuneri la greu, atasez poza
bujie.JPG ( Size: 813.59k ) Number of downloads: 1262

Scuze pentru povestea lunga, m-am gandit ca poate, va prinde bine si altcuiva, candva .... Va voi tine la curent cu ce urmeaza, doar la anul ca nu mai e timp de comandat piese anul asta sad.gif

Toate cele bune si Un An Nou Fericit !
La Multi Ani tuturor forumistilor !!!


--------------------
Renault Megane 1 Hatchback 1999 1.6 16V RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 30 Dec 2013, 20:22
Post #21


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(luciank @ 30 Dec 2013, 21:12)
Urmeaza demontare chiulasa, vazut ce supape nu lucreaza bine

Sunt 2 supape de pe evacuare(cod 7701473354-20 Ron)..atat!
Este problema fregventa la 16V.

@+

This post has been edited by espacern: 30 Dec 2013, 21:01


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciank
post 31 Dec 2013, 16:26
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 5 April 07




Stie cineva ce presiune/ compresie ar trebui sa fie in cilindrul unui motor 1,6 16V k4m700 ?


--------------------
Renault Megane 1 Hatchback 1999 1.6 16V RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciank
post 3 Jan 2014, 01:31
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 5 April 07




QUOTE(luciank @ 31 Dec 2013, 16:26)
Stie cineva ce presiune/ compresie ar trebui sa fie in cilindrul unui motor 1,6 16V k4m700 ?
*



Am cautat de mi-au iesit ochii in manuale tehnice renault si pe net si am gasit asta pe forumul renault UK:
comp_test.JPG ( Size: 12.14k ) Number of downloads: 1223

175 psi inseamna 12 bari.
Asta e valoarea normala la un test de compresie ?

3 Jan 2014, 15:08:
Astazi am fost la "spital" (a se citi service auto) si i-am facut o vizita pacientului verde din semnatura. Are o problema la o "valva" de la "inima" smile.gif . Mai precis, o supapa e sparta, îi lipseste o bucata. Am uitat sa intreb de care e, de admisie sau de evacuare ? Nu stiu daca au gasit-o sau nu, dar ma intreb unde ar fi putut disparea bucata lipsa? "Doctorii" au spus ca nu are alte probleme si asteapta piesele necesare pentru transplant.
Va urma ! smile.gif
Imagine de ansamblu:
WP_000555_editat.jpg ( Size: 122.42k ) Number of downloads: 1262

Supapa ciobita:
WP_000556_editat.jpg ( Size: 125.64k ) Number of downloads: 1334


This post has been edited by luciank: 3 Jan 2014, 15:08


--------------------
Renault Megane 1 Hatchback 1999 1.6 16V RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 3 Jan 2014, 16:04
Post #24


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Bucata lipsa din supapa s-a topit...la propriu!
Scaunul s-a incarcat si supapa nu s-a mai inchis etans permitand ca gaze sa iasa pe langa ea....si in timp s-a topit.
Asta a permis defectul respectiv...am intalnit deja si alte cazuri.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 3 Jan 2014, 17:07
Post #25


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(luciank @ 3 Jan 2014, 01:31)
Am uitat sa intreb de care e, de admisie sau de evacuare ?
*


De evacuare.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BigDaddyAdy
post 5 Jan 2014, 01:44
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 1 August 11
From: Bucuresti




Si eu zic ca uleiul era tot de la capacul supapelor, oricum acum daca tot s-a demontat va trebui sigilat la loc, deci ar trebui sa scapi si de asta.


--------------------
Renault Laguna III Coupe GT 205TCe 2009 - B 666 BIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demin2609
post 5 Jan 2014, 17:59
Post #27


iuzar


Group: Members
Posts: 329
Joined: 20 December 08
From: Craiova




LOL

hai ca treaba ca asta n-am intalnit, cata nesansa sa ai sa se intample asa...

eu unul nu am mai vazut preoblema asta la 1.6, poate colegul espacern lucreaza in domeniu chiar la reprezentanta,

apropo, cati km are masina si ce stil de condus ?


--------------------
Renault F4P-B7-22 Mégane éxpression
[B]live high, have fun, and don t do anything stupid![/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciank
post 5 Jan 2014, 19:14
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 5 April 07




Mda, curat ghinion ... sad.gif
Masina are 150.000 km., stil de condus normal, de obicei cu familia in masina. Rar a vazut peste 4000 de ture de cand e la mine. Am luat-o in august 2012 cu 127.000 km la bord.
Ideea ca defectarea supapelor de evacuare ar fi problema frecventa la motorul asta am intalnit-o si pe alte site-uri.

This post has been edited by luciank: 5 Jan 2014, 19:50


--------------------
Renault Megane 1 Hatchback 1999 1.6 16V RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciank
post 7 Jan 2014, 17:18
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 5 April 07




Si aventura mea continua sad.gif
Astazi am fost in vizita la franțuzoaica mea verde si .... era din nou la operatie sad.gif .
Dupa inlocuirea supapei, mecanicul si-a dat seama ca nu lucreaza un tachet. Au cautat pretul si era 380 lei, asa ca au zis ca poate se lasa .... bla, bla ca e prea scump, vezi piesele din imagine.
tachet_hidraulic.jpg ( Size: 32.25k ) Number of downloads: 1187

Asa ca au montat totul la loc, fara sa ma anunte si pe mine. Oricum, nu dadeam atatia bani .... ca n-am de unde tongue.gif .
Apoi si-au dat seama ca se vand si separat si, ei au nevoie numai de piesa nr.2 din imagine care costa doar 38 lei, s-au apucat iar de demontat si au comandat piesa care vine maine. Mi-au promis ca nu ma taxeaza pentru asta deoarece e vina lor.
Pana acum, piesele ma costa aprox. 600 lei:
- supapa evacuare
- garnitura chiulasa
- curea distributie
- ulei si filtru ulei
- antigel + apa distilata
- solutie etanseizat capac motor
- nu stiu ce ventil
- bucata aceea de la tachet, nr.2 in poza atasata
Surpriza am avut-o cand mi-au spus cat ma costa manopera: 750 lei sad.gif(( . Cand am lasat masina acolo am intrebat si raspunsul a fost evaziv, cam 3-400 lei, ca difera de la motor la motor, c-o fi si-o pati .... Ca astazi sa aflu ca e dublu !!! M-am invatat minte, alta data o sa cer un pret exact de la inceput. Da' acuma ce sa fac, mireasa-i gravida si trebe s-o iau de nevasta.
Mi-au arat pe programul lor:
- schimbat garnitura de chiulasa = 8,5 ore
- schimbat curea distributie = nu mai stiu cate ore.
Cam operatiunile astea ma taxeaza. Intrebarea mea: schimbatul curelei nu ar trebui sa fie inclusa in operatiunile pentru schimbat garnitura chiulasa? Mi-au aratat in program si erau alte operatiuni pe-acolo .....
Deci, in total 1350 lei si pentru ca sunt baiat sarac, ma lasa la 1300.
Voi ce parere aveti, pretul e corect ?

This post has been edited by luciank: 7 Jan 2014, 17:24


--------------------
Renault Megane 1 Hatchback 1999 1.6 16V RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dante_x
post 7 Jan 2014, 18:16
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 13 February 10
From: Timisoara




daca faci service-ul la reprezentanta ei iti iau cat timp e normat pentru fiecare lucru in parte ... chiar daca el face de ex operatia in 3 ore daca din program ii iasa timpul normat cumulat 8 ore el o sa-ti taxeze 8 ore... dar chestia asta e si mai usor de estimat inca de la inceput...eu zic ca daca faci putina galagie poate iti mai lasa la pret ca munca nu are pret fix... poti spune ca ai fost indus in eroare de estimarea de pret initiala - vina lor...


--------------------
Renault Megane 1(R.I.P) / Stepway 1996 / Bicorp 16e ,8v; 2014 / 0.9 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 01:57
Dacia