plin de ulei in locasul unei bujii, merge in 3 pistoane
![]() ![]() ![]() |
plin de ulei in locasul unei bujii, merge in 3 pistoane
luciank |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 5 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault Megane 1
Hatchback
1999 1.6 16V RXE
|
|||
bundy220 |
![]()
Post
#32
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Asta e ca si cand ai face directia si ti-ar lua bani pe umflat rotile.
Manopera de schimbare a garniturii o include si pe cea a demontarii si apoi montarii curelei de distributie.ca sa intelegi mai bine,tu sau ei,pun o intrebare retorica. Sa zicem ca ai facut distributia acum o luna si aveai cureaua noua nu mai voiai sa o inlocuiesti,o lasai pe cea veche. Cum se taxa demontarea si montarea? Raspunsul e ca nu se taxeaza,intra deja in pretul garniturii,ca cei care au facut normativul s-au gandit la asta. |
--------------------
n
n
n
-
|
|
luciank |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 5 April 07 ![]() |
QUOTE(bundy220 @ 7 Jan 2014, 22:27) Manopera de schimbare a garniturii o include si pe cea a demontarii si apoi montarii curelei de distributie. Raspunsul e ca nu se taxeaza,intra deja in pretul garniturii,ca cei care au facut normativul s-au gandit la asta. Corect ! Incerc sa gasesc ceva scris si inca n-am reusit ! unde as putea gasi operatiunile si normarea pentru schimb garnitura chiulasa si ce presupune ? |
--------------------
Renault Megane 1
Hatchback
1999 1.6 16V RXE
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#34
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
incearca sa intrebi la alt service,si la urma urmei ar trebui sa iti arate chiar cei in cauza,doar nu e secret
|
--------------------
n
n
n
-
|
|
BV87FFF |
![]()
Post
#35
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
Suma e mare, dar nu e deloc scump pentru ce ti-au facut acolo, pentru un service de la care primesti factura si garantie pe lucrare. Daca te duceai la Nenica din coltul blocului ieseai mai ieftin, incearca la "Didi" sau la altii in Fagaras, sa vezi cum stai cu masina doua saptamani in service si dupa ti-o dau inapoi cum le-ai lasat-o, stricata. Din pataniile mele iti spun, nu povesti inventate. Oricum faptul ca locuiesti intr-un oras mort precum Fagarasul te privilegiaza cu preturi mai mari la aproape orice.
Asta-i service-ul, iti trebuie enspe diagnoze si enspe chei pentru fiecare motor (ai vazut cum e sa scoti bujiile din 1.6 16v), taxe peste taxe, controale, specializari mecanici, etc. Din ce spui tu acolo, avand in vedere ca doar o diagnoza computerizata e 70 de lei, nu ti-au luat mai mult de 60 de lei cu TVA inclus pe ora de manopera. Eu mi-am schimbat garnitura de chiulasa pe Megane-ul vechi, cu tot cu curatat am muncit 2 persoane vreo zece ore in doua zile, pentru ca a trebuit sa duc chiulasa la verificarea planeitatii. Si eu n-am schimbat supape sau tacheti, doar am inlocuit o garnitura fisurata. Exemplu: timpi de manopera pentru Solenza. Cauta chiulasa. |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
espacern |
![]()
Post
#36
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Doar ca comparatie....eu schimb supapele de evacuare la 16V singur in 4-6 H.
Asta implica demontare chiuloasa/distributie,demontat/montat supape dupa curatat scaun,montat garnitura chiuloasa,calaj distributie,purjat lichid racire. La un service cu experienta si dotat scule operatia facturata nu trebuie sa depaseasca timpul de mai sus....parerea mea. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
luciank |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 5 April 07 ![]() |
QUOTE(BV87FFF @ 10 Jan 2014, 03:25) Oricum faptul ca locuiesti intr-un oras mort precum Fagarasul te privilegiaza cu preturi mai mari la aproape orice. Ai dreptate, oras mic = oferta limitata => preturi mai mari. Oricum nu prea am avut de ales in perioada Sarbatorilor. Sper sa nu am nevoie de reparatii in garantie dar, daca o sa am sunt curios cum se vor comporta. QUOTE(espacern @ 10 Jan 2014, 09:35) Doar ca comparatie....eu schimb supapele de evacuare la 16V singur in 4-6 H. Asta implica demontare chiuloasa/distributie,demontat/montat supape dupa curatat scaun,montat garnitura chiuloasa,calaj distributie,purjat lichid racire. La un service cu experienta si dotat scule operatia facturata nu trebuie sa depaseasca timpul de mai sus....parerea mea. @+ Domnul @espacern, data viitoare vin la Brasov la dv. ![]() Una peste alta, devizul arata astfel: PIESE: - garnitura ventil AGR , 1buc. = 13,02 - pasta supape, 1 buc. = 25 - garnitura chiulasa, 1 buc. = 142 - etansare supape elring, 2 buc. = 12,7 - curea distributie Contitech, 1 buc. = 93,5 - supapa evacuare, 2 buc. = 54,99 - garnitura galerie evacuare, 1 buc. = 16 - antigel concentrat rosu G12, 5 l = 60 (parca nu intra chiar 10 l de antigel preparat !!!) - apa distilata, 5 l = 8 - adeziv universal Reinzosil 70 REI, 1 buc. = 33,64 - ulei motor Mobil 10w40, 4 l = 90 - filtru ulei Mann W75/3, 1 buc. = 18 - culbutor supapa INA, 1 buc. = 39 MANOPERA - demontat/ montat chiulasa, 5,7 ore = 349,8 - inlocuit curea distributie, 3 ore = 186 - inlocuit 2 supape evacuare, 2 ore = 124 - inlocuit culbutor supapa, 0,5 ore = 31 TOTAL PIESE = 606 LEI TOTAL MANOPERA = 694 LEI TOTAL "DISTRACTIE" = 1300 LEI ALTELE: - mi-a recomandat mecanicul sa schimb uleiul la 5000 km. ca cica a intrat putin antigel cand a desfacut nu stiu ce (cred ca atunci cand a desfacut din nou sa schimbe culbutorul) deoarece uleiul a urcat in rampa ... bla, bla, si uleiul are o "pojghita" de apa deasupra ![]() ![]() - motorul e mai zgomotos, poate mi se pare mie dar la fel a zis si sotia, poate nu a pus corect galeria de evacuare - un alt PLUS pentru ei, au fost de acord sa platesc o parte din bani saptamana viitoare, nu eram pregatit pentru suma asta, m-am asteptat la maxim 800 - 900 lei. - un MINUS - cand am lasat masina la ei au spus ca maxim pe 6 ian. e gata, am ridicat masina pe 9 ian. Piesele cu pricina care mi-au mancat zilele ![]() |
--------------------
Renault Megane 1
Hatchback
1999 1.6 16V RXE
|
|
espacern |
![]()
Post
#38
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La Renault trebuie antigel Tip D nu G12 care este pentru Audi/VW....pompa stie de ce!
Multa manopera "dublata"....in desfasurator. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
antigel concentrat rosu G12 - ala nu este bun deloc la masina ta si mesterii ar trebui sa stie asta, da-l jos .. si pune ce trebuie ..
L.E - vad ca a scris si Espacern acelasi lucru, un pic inaintea mea ![]() This post has been edited by cj98czh: 10 Jan 2014, 11:22 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
luciank |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 5 April 07 ![]() |
O sa incerc sa-l schimb dar, probabil, n-o sa reusesc sa-l scot pe tot din instalatie. Are ceva daca cele 2 tipuri de antigel: G12 si Glaceol RX Tip D se vor combina?
Culmea e ca acelasi tip de antigel G12 mi-au pus si mecanicii de la alt service cand am schimbat distributia in 2012 ![]() PS - poate ar trebui schimbat titlul topicului in ceva de genul: "Merge in 3 pistoane, supapa de evacuare defecta" pentru ca uleiul prezent in locasul bujiilor a fost o defectiune colaterala, minora in comparatie cu problema principala This post has been edited by luciank: 10 Jan 2014, 11:53 |
--------------------
Renault Megane 1
Hatchback
1999 1.6 16V RXE
|
|
espacern |
![]()
Post
#41
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Antigelul G12 nu contine substantele necesare ungerii pompei la fel ca cel Tip D....altfel face acelasi serviciu daca are punctul de inghet corect.
Cei de la service trebuie sa remedieze greseala...nu tu. Tu trebuie sa te informezi si sa le ceri sa faca totul corect...ca de aia platesti! @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
luciank |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 5 April 07 ![]() |
QUOTE(espacern @ 10 Jan 2014, 11:13) La Renault trebuie antigel Tip D nu G12 care este pentru Audi/VW....pompa stie de ce! Multa manopera "dublata"....in desfasurator. @+ QUOTE(cj98czh @ 10 Jan 2014, 11:19) antigel concentrat rosu G12 - ala nu este bun deloc la masina ta si mesterii ar trebui sa stie asta, da-l jos .. si pune ce trebuie .. L.E - vad ca a scris si Espacern acelasi lucru, un pic inaintea mea ![]() QUOTE(espacern @ 10 Jan 2014, 12:09) Antigelul G12 nu contine substantele necesare ungerii pompei la fel ca cel Tip D....altfel face acelasi serviciu daca are punctul de inghet corect. Cei de la service trebuie sa remedieze greseala...nu tu. Tu trebuie sa te informezi si sa le ceri sa faca totul corect...ca de aia platesti! @+ Hmmm, oare cei doi "guru" de pe forumul Reno iar au avut dreptate ? ![]() ![]() ![]() Dupa nici 30.000 km de cand am schimbat distributia si pompa de apa, pompa pierde lichid. Am fost la service, care mi-a garantat 60.000 km sau 4 ani la schimbare, si m-au programat pentru 18 sept. I-am explicat sefului de la service, inginer dealtfel, ca poate o fi de vina antigelul, ca Renault recomanda Tip D, iar el a zis ca e doar marketing, la fel ca si cu uleiul ELF care e sub orice critica ![]() |
--------------------
Renault Megane 1
Hatchback
1999 1.6 16V RXE
|
|
espacern |
![]()
Post
#43
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Inainte de verificat pompa eu m-as uita si la garnitura O-ring de la conducta care intra in pompa.
Pe acolo pe langa filtrul de ulei daca este scurgere de lichid....trebuie schimbata! Cum scurgerea este in imediata apropiere a pompei se poate crea confuzie. Garnitura cu nr.3 are cod 7703065311 si costa cativa lei. Vezi si in topicul asta..... http://www.reno.ro/index.php?showtopic=211565&st=60 @+ This post has been edited by espacern: 8 Sep 2014, 07:07 Attached thumbnail(s) image.jpg ( Size: 130.88k ) Number of downloads: 277 |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
aqua |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(luciank @ 7 Sep 2014, 22:16) ei da, sub orice critica, atunci uleiurile no name cum or mai fi, inginer mare si asta eu de 7 ani si 110mii km NUMAI elf am bagat, si nicio problema This post has been edited by aqua: 8 Sep 2014, 07:41 |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
75AIM |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
De cand am masini Renault adica 2007 numai pe Elf am mers si niciodata nu am avut vreo pb.....Megane 2 il tineam numai pe Excellium,Clio 3 numai pe Evolution 5W30 iar Fluence pe Solaris,acum daca ai o pb de garantie si nu ai uleiul recomandat de producator ai cam pus-o cu ei.
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
luciank |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 5 April 07 ![]() |
QUOTE(espacern @ 8 Sep 2014, 06:56) Inainte de verificat pompa eu m-as uita si la garnitura O-ring de la conducta care intra in pompa. Pe acolo pe langa filtrul de ulei daca este scurgere de lichid....trebuie schimbata! Cum scurgerea este in imediata apropiere a pompei se poate crea confuzie. Garnitura cu nr.3 are cod 7703065311 si costa cativa lei. Vezi si in topicul asta..... http://www.reno.ro/index.php?showtopic=211565&st=60 De vineri cand am fost la service, nu mai curge lichid de racire .... ![]() ![]() Din ce-am citit in topicul recomandat mai sus, am inteles ca accesul nu e foarte usor pentru a ajunge la conducta care intra in motor. Daca se da jos scutul, de sub masina se poate vizualiza mai precis pe unde curge lichidul ? Multumesc. |
--------------------
Renault Megane 1
Hatchback
1999 1.6 16V RXE
|
|
espacern |
![]()
Post
#47
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca este garnitura respectiva uzata/defecta atunci scurgerea se vede si din compartimentul motor(nu pe jos) cum te uiti pe langa filtrul de ulei spre distributie.
Pentru schimb trebuie desfacute 2 suruburi cu cap 13 care fixeaza radiatorul de aluminiu din fata injectoarelor si apoi surubul cu cap 13 ce mentine teava de blocul motor....apoi se trage inspre dreapta de teava ca iasa din gaura unde este "infipta". Curge niste lichid cu ocazia asta....si trebuie complectat si aerisit dupa schimb garnitura. Operatie de 15 min.....maxim! @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 10:03 |