Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Tico m-ai uimit. Tu Logan???
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
BZN
detin ,din mai 1998 un tico ,cumparat de nou, avea 200 km la bord cand l-am ridicat de la dealer-ul din C-lung, (l-au adus pe roti de la craiova...),si pot spune cu mana pe inima ca nici dupa cei 240.000 km pe care ii are pe bord, nu si-a spus inca ultimul cuvant!
De mult am incetat sa il compar cu dacia pe care am avut-o inainte, iar ca si fiabilitate, cu greu gasesti azi o masina care sa emita astfel de pretentii, parerea mea. Nu sunt de acord cu cei care spun ca este o masina instabila, nici nu stiti cat de stabila poate fi daca o cunosti...Am fost si eu tanar si am facut multe "prostii" cu ea care m-au convins de asta. Am stat o vreme in Craiova, si in cartierul unde stateam, era o strada in rampa pe care daca vroiai sa ajungi cand era zapada, trebiua sa gasesti neaparat un Tico taxi! biggrin.gif
Motorul si cutia de viteze, clar, sunt punctele forte ale masinutei, la care nu am intervenit. A, am schimbat pompa de benzina si kit-ul distributiei ,la fiecare 70000.
Ce mi se pare incredibil este insa fiabilitatea kit-ului ambreiaj care este ORIGINAL, cu exceptia rulmentului de presiune....In incheiere, as fi foarte multumit daca, Dacia Logan cumparata in iunie 2007 ,s-ar ridica, macar in proportie de 40-50%, la fiabilitatea acestei marci de care, pur si simplu sunt foarte multumit.
Ar mai fi fost multe de spus, niciodata nu voi putea sa explic si sa-mi explic multe chestiuni legate de, macar , ACEASTA masina, asa ca astept si de la altii impresii ...
tarzy
subscriu

am si eu in bataura un ticuleana ..... e folosit zi de zi de consoarta din dotare ....

costurile de exploatare se aproie "vertiginos" de un abonament RATB + Metrorex

consum de max 7 exclusiv in Bucuresti, asigurare mica, impozit ca la remorca, consumabile ieftine (intra numa 2,5 l ulei), etc

eu am luat masina la 42.000 .... acum are 55.000 .... si in afara de 2 schimburi de ulei&filtre si-un bec de semnalizare in aproape 2 ani nu a necesit nimic altceva

in plus e cea mai funny masina de condus in Bucuresti ..... fie ca vrei sau nu .... pleci primul de la semafor .... o parchezi unde nici cu gandul nu gandesti .... te strecori cam pe oriunde intre benzi (concurezi scuteristi)

partea naspa - nu prea-ti dau colegii participanti la trafic prioritate ..... parca nu te vad .... tot timpul trebuie sa conduc atent si cu mana pe claxon sa nu se urce vre-un jeep pe mine, avand ecartamentul mic ..... pe sleauri de zapada e cam inutila chiar daca e incaltata cu ce trebuie .... ramane repede suspendata
bulan
"BZN Postat Astăzi, 09:58
detin ,din mai 1998 un tico"

"tarzy Postat Astăzi, 11:27
subscriu
am si eu in bataura un ticuleana"
Cred ca cel mai plastic ar suna:un TICALOS!
argon
Tico pe GPL= free ride wub.gif
BZN
''C'mon, e doar o (mini?)cotiga cu motor. Depasit insa simpatic. ''

Respect parerea dar pana cand Seat-ul "nou'' o sa depaseasca Tico-ul in FIABILITATE,o sa mai treaca multa apa pe Dambovita...
Si , daca ma gandesc mai bine, s-ar putea sa ai o surpriza neplacuta si in trafic, crede-ma ,stiu ce zic,,,,legat de depasire, dar poate intr-un alt post voi spune mai multe...

ady85btz
ce consum ai in oras? blush.gif
RADU__
Am multi "ticalosi" in intretinere de la tot felul de firma, ba chiar si un taximetrist (ultimul "ticalos" din BV cu taxi si bulina) si pot sa zic ca este o masinuta foarte fiabila.
Probleme de tobe finale, capete de bara si bielete antiruliu, ceva rulmenti pe fata si...consumabilele. Cam astea sunt reparatiile la "ticalosi"
BZN
Probleme de tobe finale, capete de bara si bielete antiruliu, ceva rulmenti pe fata si...consumabilele. Cam astea sunt reparatiile la "ticalosi"


Care bielete antiruliu? Stii tu ceva insa de rulmenti...La capetele de bara insa, hentul e mare...si toba finala ce are?
Ov
am un prieten care e pilot (VTM).

a fost acum vreo 4-5 ani la o cursa de indemanare desfasurata numai cu tico-uri. Omul a zis ca-i aproape imposibil de rasturnat masina aia. A iesit pe locul 2 acolo si zicea ca aproape tot traseul l-a facut pe 3 roti smile.gif
Merced
Adevarata masina de oras. Parerea mea. Am condus doar un exemplar, care era intretinut cu picioarele de o firma de distributie. Am facut cu el jumate de Transfagarasan cu becul de presiune ulei aprins, si bine a mers asa un prieten a carui masina de servici era vreo 2000km, ambreiajul era un pic dus, cel putin cablul, si troncanea ca toti dracii. Dar urca cu 3 insi de la Vidraru in sus numai intr-a patra si chiar a cincea. Nu ne-a venit sa credem. Asta la un consum de 5.5%. Sincer mi-as lua unul si maine, dar rar se mai gaseste unul intretinut cum trebuie, nelovit si rulat putin. Si daca se gaseste e scump.
OVIDIUS
Tico are nevasta-mea, tot din 98, luat de nou. Merge si azi, fara probleme. Chiar au fost reusite...
b76bgaarh
avut in dotare una bucat tico.......

masina a fost tinuta 4 ani si 65.000 km.......
super masina de oras......folosita exclusiv in bucuresti.......
nu stiu daca s-a zis aici...dar bord mai inchegat ca ala nu am mai vazut pe o masina...........
einstein1984
Daca nu-i pica lonjeroanele merge mult si bine, masina de conceptie f veche, produsa mult timp si cu un control al calitatii decent. Incomparabil mai simpla decta un Logan sau Seat, asa ca orice comparatie de fiabilitate e inutila.
Merced
Presupun ca problema cu lonjeroanele este la Tico-urile facute pe plaiurile noastre. Ce s-a adus din Coreea nu cred ca ar trebui sa aiba problema asta. Conceptie veche sau nu, masinuta este exact ce trebuie sa fie, o masina de oras cu consum mic si intretinere ieftina.
BZN
"Incomparabil mai simpla decta un Logan sau Seat, asa ca orice comparatie de fiabilitate e inutila. "


Nu pot sa ma abtin...Atat timp cat piese comune gen: placa si disc ambreiaj, discuri de frana, cilindrii de frana, cutie de viteze, chiulasa, set si vilbrochen, demaror, alternator, capete de bara ,pivoti si multe alte asemenea ,tin o vesnicie ,cred ca este cazul sa facem comparatii! Masina ASTA are ,nu uita 240.000 km! A, ca nu are computer de bord, injectie nus' de care...abs ,de acord, dar componentele de baza sunt comparabile cu marci de renume in privinta fiabilitatii!
tarzy
QUOTE(Ov @ 1 Feb 2008, 12:04)
am un prieten care e pilot (VTM).

a fost acum vreo 4-5 ani la o cursa de indemanare desfasurata numai cu tico-uri. Omul a zis ca-i aproape imposibil de rasturnat masina aia. A iesit pe locul 2 acolo si zicea ca aproape tot traseul l-a facut pe 3 roti smile.gif
*




hnmmmm ..... fina mea a reusit sa se dea peste cap cu un tico ....in drum drept si cca 80-90 Km/h .... miraculos .... nici ea si nici barbasu nu au patit nimic ..... masina a facut 2 tumbe .... a cazut pe roti .... dar motorul mergea.
am facut si eu o tura cu ea asa schilodita ,.... mergea perfect


QUOTE(einstein1984 @ 1 Feb 2008, 13:27)
Daca nu-i pica lonjeroanele merge mult si bine, masina de conceptie f veche, produsa mult timp si cu un control al calitatii decent. Incomparabil mai simpla decta un Logan sau Seat, asa ca orice comparatie de fiabilitate e inutila.
*



hmmm ..... de simpla poate poti sa spui de dacia berlina, ticuleana e plina de tot felul de electrovalve & vaccumuri ..... de-ti e groaza numa cand te gandesti ce naiba faci daca o iau alea razna .... noroc ca nu prea se intampla atat timp cat nu le deranjeaza nimeni


cel mai funny este cand "shocul" automat iti "fura" pedala de acceleratie

bulan
QUOTE(AIX @ 31 Jan 2008, 21:14)
Depasit insa simpatic.
*


Avand in vedere ca nu se mai fabrica de ceva timp este deja istorie.
horsewhisperer27
tarzy, nu te supara pe mine, langa ce masini stai la semafor, de pleci INTOTDEAUNA primul? radmasa.gif ...cu tico?!
Bliss
QUOTE(argon @ 31 Jan 2008, 20:29)
Tico pe GPL= free ride wub.gif

Depinde. Instalatia de gaz s-ar putea sa-i dubleze greutatea. biggrin.gif
AIX
QUOTE(horsewhisperer27 @ 2 Feb 2008, 00:05)
tarzy, nu te supara pe mine, langa ce masini stai la semafor, de pleci INTOTDEAUNA primul? radmasa.gif ...cu tico?!
*



Ah, nu trebuia sa intrebi, sunt sigur ca o sa spuna ca langa SEAT-uri tongue.gif
blush.gif
BZN
Eu sunt convins ca nu la faptul ca este rapida(nu ca nu ar fi) s-a referit Tarzy, ci la faptul ca ajunge mereu in fata datorita dimensiunilor! La plecarea de pe loc ar fi culmea sa intreci un SEAT cu un Tico, dar pe Mateias in sus sau in jos ( zona C-lung - Rucar),s-ar putea sa fie niste probleme...
AIX
Pai hai sa vedem si niste date tehnice - greutate, putere, 0-100km/h, 0-1000m, reprize, ca m-ati facut curios - si probabil nu-s singurul. smile.gif
argon
Eu stiu de 39 de cai, si 6-700 kg masa proprie..
BZN
Ma crezi ca nu m-a interesat niciodata in cat prind 100 ? Dar pot sa iti dau date din certificat .655 kg, 35 kw, 796 cmc.
Masina se comporta bine in viraje si din cauza faptului ca distanta de la axa rotii din spate pana la extremitatea ei este f mica..., si are si un ampatament destul de mare pt dimensiunile ei...
argon
Eu am mai observat ca sta prost la capitolul rigididate, in sensul ca, daca o ridici pe cric sa schimbi o roata nu se mai inchid usile...
RADU__
@BZN in postul de mai sus eu laudam masinuta, nu incercam sa-i scot in evidenta defectele si asa marunte si comune la cam toate turismele di ro.
BZN
Se inchid ,dar mai greu biggrin.gif
Dar poate si faptul asta o face asa de stabila in viraje.
Nu am cu ce sa demonstrez aici dar as avea o faza tare de expus , petrecuta acum vreo cativa ani buni pe drumul dintre Curtea de Arges si C-l ung, intre mine si o SN cu numere de probe , cu niste tipi in salopete de la Dacia...era in perioada cand abia se lansase SN.

2 Feb 2008, 14:34:
''Pai hai sa vedem si niste date tehnice - greutate, putere, 0-100km/h, 0-1000m, reprize, ca m-ati facut curios - si probabil nu-s singurul.''

Date luate din CIV:
35Kw 47CP
655 Kg
Putere specifica buna, nu? 72 CP/ t ...
Masa totala maxima autorizata : 1030 kg, iarasi bine...
driverx
QUOTE(argon @ 2 Feb 2008, 10:00)
Eu am mai observat ca sta prost la capitolul rigididate, in sensul ca, daca o ridici pe cric sa schimbi o roata nu se mai inchid usile...
*



Gizas craist. Da' tu ai pretentia de la saracu tico sa fie in stare sa isi mentina forma pe cric si cu usile deschise?


radmasa.gif radmasa.gif
BZN
Lasa ca isi mentine "forma" fizica mai bine decat altele dupa 10 ani si 240.000KM wink.gif
adip
Anul trecut in ianuarie cand am fost cu masina la ITP era pe acolo si un baiat cu un ticalos de prin '96-'97. Avea peste 700.000km masina aia, fusese de toate la viata ei: taxi, masina de firma, de curierat, de gagica, etc. Fusese rasturnata o data, setul motor a fost schimbat pe la 600k si cu toate astea urma sa treaca itp-ul pe bune, fara spaga. Actualul proprietar o avea de peste 2 ani si era extrem de multumit. Zicea ca vrea sa-si ia lacetti break.
Tinand cont ca mai am in neam un Cielo corean care a fost si ala foarte hartanit dar a rezistat eroic si o nubira la care nu s-au schimbat decat consumabile nu pot decat sa-i felicit pe-astia de la daewoo. Masini simple, robuste si foarte fiabile (la alea coreene la refer, nu la petardele asamblate ulterior la craiova). dacia/reno sunt la ani-lumina in urma dpv fiabilitate.
tarzy
QUOTE(horsewhisperer27 @ 1 Feb 2008, 23:05)
tarzy, nu te supara pe mine, langa ce masini stai la semafor, de pleci INTOTDEAUNA primul? radmasa.gif ...cu tico?!
*




cam langa tot ce circula prin Bucuresti

nu am avut inca ocazia sa ma "intrec" cu ferari sau maserati biggrin.gif

nu va inchipiuiti ca-l tiner mult ..... are demaraj foarte bun dar se limiteaza pana la 40-50 Km/h si-n pus simte orice greutate suplimentara, intr-un fel pleaca cand sunt singur si altfel can am pasager

oricum ... stii cum zice poporul .... 100 de vorbe nu fac un ban .... te invit cand vrei si unde vrei (in Bucuresti) la o liniuta de semafor .... daca ajungi la 50 Km/h inaintea mea ... dau de baut


QUOTE(argon @ 2 Feb 2008, 10:00)
Eu am mai observat ca sta prost la capitolul rigididate, in sensul ca, daca o ridici pe cric sa schimbi o roata nu se mai inchid usile...
*



maine dimineata ma pun sa fac probe ... daca se inchide ce faci?


QUOTE(BZN @ 2 Feb 2008, 09:41)
Eu sunt convins ca nu la faptul ca este  rapida(nu ca nu ar fi) s-a referit Tarzy, ci la faptul ca ajunge mereu in fata datorita dimensiunilor! La plecarea de pe loc ar fi culmea sa intreci un SEAT cu un Tico, dar pe Mateias in sus sau in jos ( zona C-lung - Rucar),s-ar putea sa fie niste probleme...
*




masina chiar este foarte rapida .... e drept ca numa pana in a III-a ... adica la 50 Km/h ca apoi gata .... incepe sa gafaie,
adip
QUOTE(tarzy @ 2 Feb 2008, 22:39)
te invit cand vrei si unde vrei (in Bucuresti) la o liniuta de semafor .... daca ajungi la 50 Km/h inaintea mea ... dau de baut
Te tragi cu mine? La 50km/h sunt inca in viteza intaia smile.gif
ToPser
am si eu 2 jucarii biggrin.gif tico
unul este al fiului meu , si unul al meu ..
sunt fabricate in acelasi an , adica 2000
non-euro. ultimele pe carburatie.

asa , cineva intreba 0-100 km in cat timp.
daca stii sa pleci bine si sa schimbi la fel tico scoate suta in 12 secunde.
daca nu credeti o sa revin cu un filmulet.
acum niste poze

ambele au multiple modificari..dupa cum se vede.
BZN
Gafaie pe dracu' la 50 km/h. Daca schimbi la 50 din III in IV ...,normal, tine-o pana la 100- 110, si vezi tu ce ''gafaie'' atunci wink.gif asa ca sa ai sanse cu adip, si peste 50 .
ArtVandelay
QUOTE(ToPser @ 3 Feb 2008, 00:15)
non-euro. ultimele pe carburatie.



toate au fost pe carburatie din cate stiu..

apropo de date tehnice

41 cp / 5500 rpm
60 nm / 2500 rpm

635 kg gol
bulan
QUOTE(tarzy @ 2 Feb 2008, 22:39)
-si-n plus simte orice greutate suplimentara, intr-un fel pleaca cand sunt singur si altfel cand am pasager
- ca apoi gata .... incepe sa gafaie,
*


De unde se poate deduce ca fiabilitatea tine de mult prea multi factori!Una e ca un TICO sa mearga toata viata incarcat la capacitatea nominala si alta e sa faca plimbari de placere cu o singura persoana.Insa una peste alta TICO este o masina buna.
Lucman
Fiabilitatea este unul din punctele forte ale masinutei.
Am unul din 98 cu vreo 86000 km. Nu are "greierasi", nu a ruginit, nu am schimbat decat planetarele (din prostia mea) si barele pe spate.

Nu incercati sa o comparati cu alte masini. Pur si simplu e alta clasa.
Poate sa care frigidere si masini de spalat (cu usile inchise smile.gif )
Pe unde intru cu Tico nu ma pot duce cu Clio.
Am ajuns cu ea si in 3 roti, una era suspendata in aer. Aici e adevarat ca nu trebuie sa deschizi usile cand sta in 3 roti. Se cam torsioneaza caroseria.

Una peste alta, pentru drumuri in oras este fara egal. O parchezi pe juma de loc de parcare.

Deficientele ei sunt totusi evidente. Nu are servo, asa ca atunci cand trec pe Tico cam trag de volan. Nu prea au loc in fata 2 persoane mai bine facute. Te cam lovesti in coate smile.gif Pui un al treilea mai bine facut si incepi sa te rogi de ea sa demareze.

Singur fiind la volan, are insa un demaraj excelent pana ajungi intr-a III-a.
horsewhisperer27
tarzy, cred ca faci glume!chiar nu te intereseaza ca am 130 cai +cip? radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

eu la 50 la ora in a doua abia fac motoru sa se simta bina!
gata, nu vreau sa starnesc polemici, pace!
wub.gif
R19/16v
@horsewhisper27, la aia 130 de cai ai tai cu cip cu tot, ai agatati 1300-1400kg?
BZN
''apropo de date tehnice

41 cp / 5500 rpm
60 nm / 2500 rpm

635 kg gol''

Uite aici copie de pe certificat, daca vrei iti pun si de pe CIV
35Kw inseamna cam 47CP ,nu?

3 Feb 2008, 14:42:
ia

3 Feb 2008, 14:52:
vad ca nu reusesc sa atasez nimic, dar mai incerc
ArtVandelay
in certificat scrie 47, dar nu are atat
am manualul de reparatii si cartea tehnica
forumul daewoo poate confirma ca nu are cat scrie acolo

user posted image

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&sh...indpost&p=50784
si mai scrie prin mai multe parti..vad ca in certificat nici masa nu e trecuta corect.
BZN
acum?

3 Feb 2008, 15:10:
renunt, dar asta scrie si in CIV, asa ca am luat de buna un document in care datele inscrise, teoretic ar trebui sa fie si reale, nu?
1.6
Felicitari pentru masina! Sper s-o mai ai inca 240.000km de-aici inainte! wink.gif
Numa' bine!
tribunul
Vad ca nimeni nu zice de huraitul care se aude cand e motorul rece, huruit care nu influnenteaza cu nimic, dar care este enervant.
Huruit care provine de undeva din zona cutiei.

Tico este o masina pt. tineri, cu venituri mici, masina care se intretine cu costuri mici.
autom
QUOTE(ToPser @ 3 Feb 2008, 00:15)
am si eu 2 jucarii biggrin.gif tico


Foarte frumos ati reusit sa modificati masinile!! Felicitari!!!

QUOTE(tribunul @ 9 Feb 2008, 15:45)
masina care se intretine cu costuri mici


Inainte de toate.........este masina PERFECTA pentru Bucuresti!!!!
85-MPd
anul trecut am nimerit taxi un tico cu 850.000km... omul era f suparat ca trebuia sa renunte la ticozaur pt un logan(zicea k nu le mai permite legea).. in cei 850.000km nu schimbase decat consumabile fara sa umble la motor sau altceva... taximetristul zicea ca a bagat-o de noua pe taxi si ca mers numai el cu ea, masina avea gpl, nu a avusese nici un accident si nici o interventie, avea vopseaua originala pe ea... chiar au fost masini bune mai ales pt oras...
alex0507
Are mama un ticozaur de 11 ani cu 83000km si sunt multe de schimbat la el asa ca nu prea cred ca n-a sshimbat domnu taximetrist nimic la ea in afara de consumabile tongue.gif, decat daca la kilometrajul ala consideri piesele ca fiind consumabile biggrin.gif

Faina masinuta pentru oras, sa le stapaniti sanatosi! big_wheel.gif
argon
Nu zic ca nu e fiabila, dar se si abereaza si exagereaza la greu despre ea, cand aud de taximetristi e clar, povesti pescaresti..
cosmin_2300
QUOTE(argon @ 2 Feb 2008, 11:00)
Eu am mai observat ca sta prost la capitolul rigididate, in sensul ca, daca o ridici pe cric sa schimbi o roata nu se mai inchid usile...
*


Offtopic : Asa ziceai si despre DSN ... si cand am ridicat-o la vulcanizare , s-au inchis usile mai usor ! radmasa.gif radmasa.gif
Ontopic : Mie mi se pare o masina frumoasa , excelenta pt oras , dar nu stiu cum sta la capitolul siguranta ... unsure.gif
Merced
Sa va povestesc accident intre Logan si Tico, eu fiind in Logan pe scaunu din dreapta?
Bine, exagerat spus accident, insa o tamponare foarte frumoasa. Un amic de-al meu dorea sa efectueze un viraj spre stanga, venind de jos intr-o intersectie de tipul: -| iar Tico-ul venea de sus, cu intentia de a vira dreapta dar fara sa semnalizeze. Bla, bla, bla, nu mai conteaza cum, amicu asta al meu s-a suparat si s-a bagat odata cu Tico-ul pe strada. Bineinteles aratandu-i cu o mana degetu' mijlociu, in loc sa traga mai mult de volan. Eh, Tico a franat iar asta cu Loganu l-a lovit cu aripa dreapta fata in bara si semnalizator pe Ticozaur, si de dement nici nu s-a oprit pana nu a racait Loganul cu toata partea dreapta de Tico.
Cand am coborat din masini ce am constatat: Tico avea bara de plastic plina de vopsea rosie de la Logan, semnalizatorul spart si aripa un pic infundata langa semnalizator, iar Loganul avea infundate ambele aripi dreapta si ambele usi dreapta. radmasa.gif

Acum sa nu se inteleaga ca e mai sigur un d-asta decat Loganu', dar accidentu' asta m-a amuzat foarte tare. Din cate tin eu minte Tico are SIPS. Si cam atat. laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.