N'ai de lucru sa te zpuci singur, te ia dracu', o lucrat mecanicu aproape o ora, e greu de ajuns pe acolo, si fara pistol de impact pneumatic chiar te chinui aiurea.
QUOTE(autom @ 19 Nov 2011, 19:38)
De unde iei piesele de Tico? Eu iau de la Carpati de la Trafic greu. Din pacate au inceput sa aduca numai piese neoriginale.........
Eu stiu un magazin pe Abatorului, unele piese le iau din Vitan... Toba am luat-o de acolo, 130 ron, Bosal, cica fabricata-n Belgia.
QUOTE(C@talin @ 19 Nov 2011, 19:45)
mai care mo ajuta si pe mine sa schimb distributia la tico.
ca nu am timp deloc in timpu sapatamanii si baietii de la munca nici ei nu preau au timp de cibritu meu
.ca a c-am depasit km .
BZN te bagi aduc berea
sau autom ?
Nu m-am bagat niciodata la asa ceva. Eu am schimbat-o in service, in primavara. Buninteles, fara pompa de apa care e originala.
C@talin
20 Nov 2011, 09:23
pai nu-l gasesc pe nea mecanicosu meu,a disparut ,tel ciuciu, acasa pustiu,o fi plecat din tara ,ehh.
bine ca mi-ai zis de gaura aia autom
Am renuntat la reglatul culbutorilor, m-am gandit ca e ok atat timp cat toti aveau acelasi joc.
Bine, pe perechi, admisie-evacuare. N-am mai umblat nici la avans.
Am cumparat si garnituri pentru reparatia etrierelor, cel din stanga a trebut fortat nitel sa intre ”la cutie”. De curs, neam, insa m-am gandit ca poate ii ajung 13 ani...
[attachmentid=1627766238] [attachmentid=1627766241] [attachmentid=1627766245]
freeman30
24 Nov 2011, 21:39
daca pe langa bujii mai luai si capac de delcou ,pipa si fisele, faceai treaba buna.
Toate bune! Am facut cativa km zilele astea, batui drumul pana pe la Voineasa.
Un baraj plin:
[attachmentid=1627776830] [attachmentid=1627776831] si una la rascruce:[attachmentid=1627776832]
Apoi Ciocanu, la granita judetelor BV si AG: [attachmentid=1627776833] [attachmentid=1627776834] [attachmentid=1627776835]
Si Cheile Gradistei:[attachmentid=1627776841]
Am gasit si ceva destul de rar... pistonas pentru etrier de Tico, din pacate doar unul singur. Pe langa asta, si un brat inferior.
[attachmentid=1627776850]
TheSting
5 Jan 2012, 19:12
Ce-mi place mie de voi pe forum dedicat RENO voi vorbiti de TICO si alte marci.
De ce te m-ai inscrii pe acest forum daca tu deschizi totpic despre Tico , intra pe Daewoo si scrie acolo cat vrei.
Acum astept sa-mi sariti toti in cap dar dupa ce ma injurati suficent luati o pauza de 1 minut si ganditi-va logic: - Pt ce se numeste forum.reno.ro , daca se deschid topicuri cu marca Tico, Seat si alte marci.
Stai bre (un minut), ce te-nfoi asa?
E cam pustiu pe forumul de limuzine?
QUOTE(TheSting @ 5 Jan 2012, 20:12)
pe forum dedicat RENO
Fugi d-aici ca-i daciaclub.ro
QUOTE(TheSting @ 5 Jan 2012, 19:12)
De ce te m-ai inscrii pe acest forum daca tu deschizi totpic despre Tico , intra pe Daewoo si scrie acolo cat vrei.
De ce te mai chinui sa postezi, daca n-ai o treaba cu limba romana? Nu iti convine, nu citi. E simplu, nu?
Chiar daca suntem pe forum dedicat Dacia/Renault, unii de pe aici suntem pasionati de masini in general.
Nu vad nimic rau in a posta informatii legate de ambele masini aflate in proprietate in care omul dovedeste a investi pasiune.
@BZN: Felicitari pentru modul in care il intretii pe ''pitic''! Sa te bucuri de el mult timp de aici inainte! Asemenea si pentru Logan! Si multumim pentru peisajele superbe!
Azi am ajuns la Rucar, drum foarte nasol:[attachmentid=1627782985] [attachmentid=1627782986]
Si, in aceste conditii, inevitabilul:[attachmentid=1627782987] [attachmentid=1627782988] [attachmentid=1627782990]
Ajuns la Rucar si neavand ce face, am tras un ochi asupra Loganului. Am impresia ca o janta de tabla nu e originala si nu stiu cum pot sa verific asta, fara sa scot anvelopa. Am achizitionat de curand una (asta sigur e buna) si asa am descoperit diferentele:[attachmentid=1627783627] [attachmentid=1627783629] [attachmentid=1627783630]
Toate celelalte trei de pe masina seamana cu cea prospat cumparata, e posibil ca asta sa nu fie originala?
[attachmentid=1627783631] [attachmentid=1627783632] [attachmentid=1627783633]
Sudsemnatu
31 Jan 2012, 15:00
QUOTE(BZN @ 31 Jan 2012, 15:37)
Ajuns la Rucar si neavand ce face, am tras un ochi asupra Loganului. Am impresia ca o janta de tabla nu e originala si nu stiu cum pot sa verific asta, fara sa scot anvelopa. Am achizitionat de curand una (asta sigur e buna) si asa am descoperit diferentele:[attachmentid=1627783627] [attachmentid=1627783629] [attachmentid=1627783630]
Toate celelalte trei de pe masina seamana cu cea prospat cumparata, e posibil ca asta sa nu fie originala?
[attachmentid=1627783631] [attachmentid=1627783632] [attachmentid=1627783633]
te plictisesti ? tot janta e
OVIDIUS
31 Jan 2012, 15:07
QUOTE(ydaniel @ 30 Oct 2011, 07:26)
De ce sunt chiar asa petarde Debica?
Am vazut hankook de iarna pt tico:)
Totusi, unde sunt Hankook-urile alea de iarna?
Păreri?
Ref la janta.
E o făcătură ordinară, de Craiova
Andy_ACS
3 Feb 2012, 00:03
La Craiova nu se fac lucruri ordinare, ci numai extraordinare
Gata, am schimbat janta. In ciuda evidentelor diferente constatate "la exterior", in interior am gasit binecunoscuta inscriptie "Dacia Renault". Aceeasi nuanta, galben, doar ultimele cifre ale codului difereau.
In concluzie, nu pot zice ca m-am dumirit, insa sunt impacat acum cu gandul ca toate jantele montate pe masina sunt la fel.
Dupa traseul de azi, Craiova - Rm Valcea - Curtea de Arges - Rucar:
[attachmentid=1627784805] [attachmentid=1627784806]
Drumul de la Domnesti la Campulung e tot asa de prapadit?
Sunt curios de o chestie...cu ce scop faci toate traseele astea, atat de des si asa de lungi?:-?
QUOTE(corbex @ 5 Feb 2012, 19:56)
Drumul de la Domnesti la Campulung e tot asa de prapadit?
S-a mai plombat cate ceva, (bine, destul de prost) au mai ramas cam 500m de drum ”cariat”.
QUOTE(CoSsMy @ 5 Feb 2012, 21:16)
Sunt curios de o chestie...cu ce scop faci toate traseele astea, atat de des si asa de lungi?:-?
Bucuresti - Rucar, vin destul de des acasa, avand un program foarte flexibil.
Rucar - Craiova, dau regulat o fuga pe la casa bunicilor.
Restul sunt trasee alese la intamplare, pentru destindere.
QUOTE(CoSsMy @ 5 Feb 2012, 22:16)
Sunt curios de o chestie...cu ce scop faci toate traseele astea, atat de des si asa de lungi?:-?
Mersul cu masina poate fi mai distractiv, mai odihnitor si mai placut decit vizionarea unui film cu scenariu onomatopeic.
sorin000
6 Feb 2012, 11:56
De acord,da' nu in Rromania
Ba chiar in Romania. Daca stii unde sa te duci. Sau daca ai ochiul sensibil la ce e in jur. Chiar si drumul Alexandria-Caracal mi se pare relaxant.
@ sorin000: de ce ? Tu stii sa conduci frumos numai in afara granitelor ? Sau visul tau este condusul pe autostrada ?
Gata, azi Tico a trecut cu brio ITP, din nou fara probleme. A trebuit doar nitel cosmetizata (cateva zone in care aparuse rugina, inlocuit hayon). In rest, doar bratele de pe partea fata aveau ceva joc in pivot, le-am inlocuit si pe ele.
Am mai montat si modulul DRL achizitionat acum cateva luni bune. A trebuit sa fac cateva modificari, instalatia electrica de pe acest model pune ceva probleme in realizarea acestui lucru.
Deci, linistit pentru inca doi ani, masina se tine inca bine.
[attachmentid=1627813645] [attachmentid=1627813648] [attachmentid=1627813647]
Iulikk
28 May 2012, 23:05
Dereleuu e de la Hellcat?
Nu, e de la Streulea.
La Tico, comanda fazelor vine pe minus, plusul se duce direct in bec, a trebuit sa montez releu pe fiecare faza. Siguranta, la Tico, este dedicata pe far, nu pe faza.
De multe ori am lasat farurile aprinse, acum am scapat de asa ceva. Fie doar pentru acest motiv, merita efortul.
Am uitat sa zic, ITP a costat 68 lei. Testarea a fost destul de complexa, mi-a placut cum au testat suspensia si articulatiile. Nu a mai fost nevoie sa intre sub ea, era chiar nasol pentru ca masina circulase pe o ploaie torentiala.
In alta ordine de idei, pe 4 iunie, am concert la Brasov, la Patinoarul Olimpic!
Gata, plecarea, revin cu impresii!
C@talin
4 Jun 2012, 17:48
unde ai facut itp ,
io trebuie sal fac pana pe 15 , da prefer intr0o sambata chiar sambata asta.
Eu am fost la IATSA Dacia Campulung, unde fac si reviziile la Logan. Micile reparatii au fost facute acasa si din cauza vremii proaste am depasit data prevazuta, in mod normal, pentru efectuarea ITP. Cum era cea mai apropiata statie ITP, m-am dus la ei.
Daca vrei sambata, iti recomand statia RADET de pe Ilioara, eu n-am avut probleme acolo. Pretul e insa mare, din cate imi aduc eu aminte.
QUOTE(BZN @ 4 Jun 2012, 16:43)
Gata, plecarea, revin cu impresii!
A fost SUPER!!
[attachmentid=1627815235]
ydaniel
5 Jun 2012, 09:11
Adica iatsa leresti,vre sa zici:)
Pe drum de munte, Capitanu.
[attachmentid=1627815512] [attachmentid=1627815513] [attachmentid=1627815514] [attachmentid=1627815515] [attachmentid=1627815516] [attachmentid=1627815517] [attachmentid=1627815518] [attachmentid=1627815519] [attachmentid=1627815520] [attachmentid=1627815521]
Supui masina la perversiuni. Pe drumurile alea nu m-as baga decit cu un renou.
Eu nu. Vreu să mă întorc tot călare.
C@talin
6 Jun 2012, 20:18
am reusit sa schimb cablu de frana mana , vai ce blesteme
)) ,ce minte a avut coreanu sa bage cablu pe deasupra rezervorului, cu surub prins, acolo lam rupt si a ramas clema goala,
.
Doar nu eram nebun sa desfac rezervoru
,am si toba de misjloc noua acuma
da iar prostesc nu poti schimba suruburile doar piulitele.
Eu am schimbat si sonda litrometrica (deci dat rezervor jos), nu e fost f greu. La fel, cablul l-am schimbat fara prea mare efort.
Legat de toba, chiar nu inteleg ce suruburi nu poti schimba. Astea sunt deja sudate pe flansa.
tribunul
6 Jun 2012, 20:38
QUOTE(BZN @ 6 Jun 2012, 10:54)
Pe drum de munte, Capitanu.
[attachmentid=1627815512] [attachmentid=1627815513] [attachmentid=1627815514] [attachmentid=1627815515] [attachmentid=1627815516] [attachmentid=1627815517] [attachmentid=1627815518] [attachmentid=1627815519] [attachmentid=1627815520] [attachmentid=1627815521]
1. Ar fi extraordinat daca puietul nu ar fi pt. taiat ci pt. impadurit.
2. Dupa un drum de asta, ieste ca se inchide cam greu portbagajul...
1. Oricum ar fi, e un lucru de laudat.
2. Nu se inchide neam greu, mai ales ca a fost schimbat acum cateva zile (vezi ceva mai sus).
Singurul lucru nasol e "deznamolirea".
Nu e prima data cand fac acest traseu, acum n-am mai urcat atat de sus pt ca drumul s-a stricat din cauza ploilor abundente.
Uite cateva poze de sus, mai erau vreo 3km pana acolo.[attachmentid=1627815686]
Se vede in zare drumul...
[attachmentid=1627815696]
Asa arata radiatorul de AC, n-are trei ani...
[attachmentid=1627816248] [attachmentid=1627816247]
Cred ca o sa pun o plasa, atunci cand voi fi nevoit sa-l schimb.
Esti vitezoman, il izbesti zilnic de muste.
Cred ca din cauza pietricelelor, da-le dreacu de muste. E adevarat, pare firav rau materialul ala dar nici chiar asa. Prezinta si urmele unei coroziuni avansate...
La altele tot asa o fi?
La mine aerul conditionat nu trece prin radiator, intra direct pe geam.
Si mai raceste aceul ceva cu radiatorul ala? Nu prea didipa caldura cum trebuie.
Ar fi bine sa cauti altul pe la dezmembrari. Sau nou, daca exista. Si asa are aerul conditionat anemic, cu radiatorul asta mai bine deschizi geamul, ca mine.
De racit, raceste, in partea lui superioara radiatorul arata (inca) bine. Problema e in zona de jos, cea mai expusa.
In ritmul asta, cred ca se va sparge cat de curand.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.