Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Climatronic Laguna II
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23
road rooney
Salut
Am observat ca la clima cand apas butonul pentru dezaburire parbriz porneste AC indiferent de anotimp huh.gif .Asa face la toata lumea ?Nu cred ca am vreo sansa de a dezaburi/dezgheta parbrizul iarna la -8 grade daca clima baga tot frig.
Am mers cu un Golf V si am avut placuta surpriza sa vad cum se dezgheata parbrizul in 5 minute la -6 grade afara smile.gif
audiofilu'
Da, asa procedeaza. La aparatele de AC mai exista si functia de dezumidificare iar AC inseamna nu numai cald ci si rece. La auto mai mult ca sigur e pe dezumidificare...
Poti dezactiva AC si dirija fluxul de aer tot spre parbriz daca te deranjeaza cum e setata instalatia.
alinushy
revin cu o problema:
climatronicul porneste la cateva secunde dupa ce pun contactul/pornesc motorul, inainte pornea imediat, doar se aprinde lumina la el, nu afiseaza nimic, aveti idee ce ar avea?
bogdan.stavar
ai scos mufa la cd player? daca stai cu mufa scoasa asa face..cel putin la mine la facelift
alinushy
ce mufa? am pus navigatie ca nu aveam, dar sunt toate mufele bagate la cd player(comanda volan, display, magazie)
bogdan.stavar
eu daca scot mufa de la cd player climatronicul nu mai porneste odata cu pornirea motorului, sta cateva secunde si apoi porneste de asta zic...nush care e legatura dar asa se intampla....
gabize
Asa face cand e arsa siguranta de sub scrumiera. Insa prin acea siguranta se alimenteaza si radiocd-ul, daca acesta functioneaza, nu poate fi de acolo. Doar daca nu ai alimentat radiocd-ul de pe alt circuit, cand ai pus navigatie.
alinushy
n-am umblat la conectica cd-player-ului
alinushy
idei ceva?
CoBrAcsb
astazi am observat ca nu mai baga caldura cum trebuie
apa e la temperatura care trebuie dar clima la 26 de grade pe autoat sau manual baga aer mai mlt rece afara fiind -1 grade (asa indica pe display-ul central)
si ciudat este ca la un moment dat m-am trezit ca vine aer si ai rece si cand ma uit la clima pe partea soferului era la 16 grade cand eu am setat-o la 26
calculatorul de la clima e pe consola de clima? sau de la ce sa fie problema?
senzorul de temperatura din oglinda e pentru clima? sau mai are si alt senzor?
Aco
Salut, poate ma puteti lamuri si pe mine.
Scurt istoric: nu mergea clima, freon aveam, nu pornea termocupla care era arsa din cauza spalarii motorului inainte de vanzarea masinii (masina o am de 10 zile).
Am schimbat azi electroventilatorul si cele 2 relee care il comanda, acum clima merge, totul e ok, insa nu sunt lamurit ca functioneaza corespunzator: porneste ventilatorul pe treapta 1, merge ce merge, cupleaza treapta 2 care vajaie grav de tot, o tine asa aproximativ un minut, revine apoi pe treapta 1 si la ~20 secunde decupleaza compresorul. Acesta porneste inapoi dupa vreo 10 secunde si se reia ciclul.
Daca sunt in mers ventilatorul trece mult mai rar pe treapta 2.
E normal sau nu? La fostele masini nu prea cupla treapta 2 decat cand erau afara 40 de grade.
Aco
Chiar nu poate sa spuna nimeni daca din cand in cand cupleaza si treapta 2 de viteza la electroventilator? (temp exterioara 27 grade).
gabize
Pai nu stiu cum e la tine, insa al meu climatronic functioneaza cam asa: Daca masina a sta in soare, si temperatura interioara e mare, dupa pornirea motorului (clima o tin setata cam la 20,5 - 21,5 de grade, pe ambele zone, pe automat) se aprinde led-ul de la AC, insa ventilatorul merge foarte incet. Dupa aprox. un minut, incepe sa creasca viteza de ventilatie, pana la maxim. Si sta asa pana reuseste sa coboare temperatura din habitaclu destul de mult. Dupa ce temperatura interioara e ajustata, ventilatorul coboara spre treptele inferioare, dar oscileaza permanent, nu sta pe o anumita turatie. Creste sau coboara in ture, in functie de temperaturile exterioare si interioare. Insa vara, cand e foarte cald, niciodata nu sta pe treapta 1, de la 2-3 in sus. Si asta dupa ce a reusit sa ajusteze temperatura din habitaclu.
Asa functioneaza de noua.
Aco
Multumesc pentru raspuns, ce ai spus se petrece exact ca si la mine, insa eu intrebam de electroventilator, acela mare din spatele radiatoarelor. E imposibil ca soferul sa nu-si dea seama cand acesta pleaca pe viteza a 2a, face ceva zgomot.
gabize
Aha, ai postat in topiclul pentru climatronic, si electroventilatorul la care faci referire n-are legatura cu subiectul smile.gif.
La mine cupleaza pe treapta a doua cand circul mult cu viteze reduse, in trafic urban, si temperaturile exterioare sunt mari. De multe ori, cand e canicula, porneste pe treapta a doua si cand opresc si las pornit motorul (cat sa-mi deschid poarta sa intru in curte).
Aco
Multumesc.
N-am postat chiar aiurea, pentru ca la mine problema a aparut in urma reparatiei facuta instalatiei de clima. Ma rog.. smile.gif
PuscasMarin
Am si eu problema clasica cu AC-ul peste 2200 de ture se opreste compresorul si baga aer cald din ventilatie, iar la relanti baga aer rece dar cupleaza si decupleaza la interval de cateva minute la o presiune de 3,5 bari.

Nivelul de freon e ok , am fost si am verificat !

Am citit pe aici si nu m-am lamurit ce defect as avea, senzorii, radiator murdar ?

Merci de ajutor !
Costy_popescu
au aparut si la mine probleme la clima, pe auto compresorul porneste dar nu baga deloc aer rece ramana la o liniuta ventilatorul, freon am, conductele, una rece alta calda sunt ok, rece baga doar la 16 grade pe manual, si binenteles daca trec de 2200 rpm tace compresorul si baga aer cald...ceva help.. sa fie sonda de la vaporizator...azi daca am timp o sa incerc sa pun testerul pe ea..
PuscasMarin
Salut,

unde-i amplasata acea sonda vaporizator ? Trebuie sa fac si eu o verificare si incerc sa le i-au prin eliminare, freon am in instalatie "proaspat" bagat saptamana trecuta, dar compresorul cupleaza\decupleaza la intervale scurte si am AC doar la turatii mici.
OVIDIUS
Daca este bateria sub capacitatea normala, atunci cand motorul este turat peste o anumita capacitate, calculatorul opreste compresorul de AC automat pentru a suplini puterea motorului. Verificati-va capacitatea bateriei inainte de a trece la alte masuri.
PuscasMarin
Ne poti spune si cateva valori ce ar tb. sa le aiba acumulatorul sub si peste capacitate ?
Costy_popescu
am acumulator de 74ah, are 6 luni...asa ca exclus acumulatorul..

7 May 2013, 19:58:
Am pus ddt pe masina la senzorul de la vaporizator imi arata 49,5 grade indiferent de reglaje, am dat jos senzorul si am pus un semireglabil, am dat de el si temp s-a modificat, si clima a inceput sa mearga pe mod auto, in schimb parca tot nu baga rece cum trebuie ca sa nu mai zic ca nu a curs nici macar o picatura de apa sub masina....in legatura cu cresterea turatie si iesirea compresorului afara a mai aflat cineva care ar fi cauza? si mai am o intrebare, cele 2 conducte de langa senzorul vaporzator ardeaua de draci,e normal?
o sa atasez capturi din ddt, prima este de anul trecut cand mergea clima ok..
alin52_rak
am si eu o problema , imi pornesc clima pe 16 grade auto,baga rece dar nu are putere suflu,imi arata pe climatronic maxim dar la gura aerisitorului nu sufla decat asa usor dar rece.....temperatura de afara afisata pe bord 29-30 grade....cat am citit eu nu am gasit nici asemanare la problema asta ....ce ar putea fi???
iuli23
incearca sa vezi ce-i cu filtru ala de polen (eu asa am patit si cand l-am scos era plin de praf funze, crengi smile.gif) ) sau poate nu iti mai merge ventilatorul.Cel mai bine verifica filtrul de polen.Se afla in torpedou;scoti cutia aia de plastic si in interior ai un capac cu 2 suruburi de 6 sau 8 .Bafta
gilutzu
Va salut ,

o mica problema..cu clima pornita in mod automat la temperatura de 16 grade,in partea pasagerului baga aer rece iar in partea soferului aer cald de afara, nici vorba de aer conditionat. Mentionez ca asta iarna nu am pornit AC-ul deloc;am inteles ca este Ok sa fie pornit odata la 30 de zile..Termocupla nu functioneaza decat cateva secunde apoi se opreste si porneste iar,credeti ca are vreo legatura ?

Va multumesc.
Dj_captainu
Pentru a desface suruburile de la capacul filtrului de habitaclu ai nevoie de cheie de 5.5.
gsalexandru
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un cod pentru garniturile care se monteaza pe tevile ce intra in radiatorul de AC. As fi recunoscator daca primesc un raspuns concret pana la ora 3 (atunci merg in reprezentatnta). Va multumesc anticipat
gabize
incearca sa iei legatura cu colegul espacern.
alin52_rak
ms de raspuns mi-a mai zis cineva de filtru,normal are 3000 de cand a fost schimbat,daca a fost, de platit stiu sigur ca l-am platit,o sa verific ,
ventilatorul se aude cand merge pt ca scartaie putin..o sa iau si aia in considerare
ionutzmi
ma poate ajuta si pe mine careva cu a/c (contra cost binenteles)
am cumparat aceasta laguna de curand si nui fucntioneaza a/c ,
fostu propietar a zis ca din cauza ventilatorului din fata d la radiator , iam dat curent p direct la acel ventilator si porneste
am masurat la mufa care intra in ventilator cu a/c ON si nu vine curennt ... o fi vreo siguranta ? dar nu stiu unde le are .
ROG pe cine se pricepe ... sa ma ajute , platesc.
pot fi contactat pe nr 0763646797
Aco
Verifica cele 2 relee din panoul de sigurante, nu stiu exact ce numar au.
alin52_rak
intradevar era filtru de polen imbacsit ,bine ca l-am platit,sigur nu l-au schimbat la starea in care era....ms de ajutor...maine is pe ei.. mad.gif
Aco
Am o intrebare, am mai scris pe aici dar nu mi s-a raspuns.
Imi poate explica cineva, preferabil care are motorul 2.0dci pe masina, cum functioneaza clilma? Mai exact, ce ma nedumereste: pornesc clima, merge totul ok, cu exceptia faptului ca ventilatorul mare de pe radiator sta in 90% din timp pe viteza maxima, uneori se opreste odata cu compresorul.
Presupunerea mea e ca se face suprapresiune in instalatie si din cauza asta decupleaza compresorul, care porneste normal apoi dupa vreo 10 secunde. Dimineata si seara, cand e racoare afara, nu se intampla asta, merge ok.
Am fost azi la service, au pus oamenii robotul si au scos 650 gr freon, le-am spus sa bage inapoi 620. Aceeasi problema, in continuare suprapresiune.
Ce sa mai verific? Sa scot si mai mult freon? M-am cam saturat sa platesc aiurea in stanga si in dreapta si sa nu ajung la nici o rezolvare.
ady_vasiloiu
Salut,
Am si eu o problema cu ventilaroul din masina.Pe climatronic totul este ok (display,reglaje,etc) dar ventilarorul din dreapta-pasager nu se aude ca ar porni si nu baga aer prin masina (fie el cald sau rece)Dupa un drum de 250 km (cam pe la jumatatea lui, am pus clima pe off si am pornit-o si ventilatorul a inceput sa bage)Acum dupa 2 zile in care masina nu a circulat, iar am probleme si efectiv nu porneste ventilatorul orice i-as face.Sa fie de la baterie???Mentionez ca aseara am mers cam 1 ora prin oras si cand am ajuns acasa am incercat din nou ventilatorul dar nu functiona.Care este valoare tensiunii sub care ventilatorul nu porneste???
Multumesc,
ADi
gsalexandru
Este un singur ventilator pentru toate aeratoarele. La tine e blocat un motoras care comuta intre aeratoare
gabize
Dacă ar fi bateria, nu ar porni nici clima.
alinushy


QUOTE(ady_vasiloiu @ 29 May 2013, 10:20)
Salut,
Am si eu o problema cu ventilaroul din masina.Pe climatronic totul este ok (display,reglaje,etc) dar ventilarorul din dreapta-pasager nu se aude ca ar porni si nu baga aer prin masina (fie el cald sau rece)Dupa un drum de 250 km (cam pe la jumatatea lui, am pus clima pe off si am pornit-o si ventilatorul a inceput sa bage)Acum dupa 2 zile in care masina nu a circulat, iar am probleme si efectiv nu porneste ventilatorul orice i-as face.Sa fie de la baterie???Mentionez ca aseara am mers cam 1 ora prin oras si cand am ajuns acasa am incercat din nou ventilatorul dar nu functiona.Care este valoare tensiunii sub care ventilatorul nu porneste???
Multumesc,
ADi
*


vezi cateva pagini mai in spate poze cu piesa care face figuri, e pe sub bord, sub torpedou
ady_vasiloiu
Cand zic ca pe climatronic totul este ok, ma refer la display (pe display totul este functional,pozitie,viteza rotatie ventilator,etc.)Ideea este ca ori cu Auto ori cu AC ventilatorul NU porneste (in orice pozitie as pune si orice viteza). A functionat acum cateva zile si totul a fost ok.Cum n-am mai circulat cu masina de 2 zile iar a inceput sa nu mai functioneze.

<span class='edit'>29 May 2013, 13:34:</span>
QUOTE(gsalexandru @ 29 May 2013, 09:41)
Este un singur ventilator pentru toate aeratoarele. La tine e blocat un motoras care comuta intre aeratoare
*


Atat timp cat imi porneste aeroterma, totul este OK.problema mea este ca dupa o perioada indelungata de stat, aeroterma nu mai porneste (cand ma refer la climatronic OK, ma refer la display- in sensul ca imi arata toate alea acolo-viteza aeroterma,pozitie,etc)dar mie aeroterma nu imi porneste nici daca e pe AUTO sau pe AC manual sau pe recirculare.

Singura problema este ca nu se invarte dracia aia de aeroterma(care stricata nu e ca acum 2 zile functiona si chiar ok)


<span class='edit'>29 May 2013, 20:19:</span>
Salutare tuturor,
M-am apucat astazi de treaba(imediat ce am venit de la munca) si am desfacut aeroterma(este in partea dreapta-pasager,sub torpedo).
-ca sa o desfaceti aveti nevoie de o cheie de 5 sau un patent (eu nu aveam cheie decat de 6)
-dupa ce se scoate surubul si se desfac mufele de pe aeroterma, se roteste in sensul acelor de ceasornic si se scoate afara (aveti grija la furtunul ce foloseste la racier torpedo - daca iese, va recomand o lanterna si cu siguranta veti gasi in partea stanga un stut in care intra la loc
-eu ca prim pas, am vrut sa testez aeroterma - cu scos-o din torpedo, am conectat mufa si am bagat cartela.aeroterma o tineti in mana(in acelasi timp modificam viteza de pe display) si ar trebui sa se simta daca intra current in ea si daca se invarte
-a mea se invartea dar f f f greu (ce-i drept si la liber abia o miscam cu mana)
-am luat-o in casa si am desfacut-o (are 2 cleme de fier care se scot si 4 picioare de plastic)
-am dat cu wd40 peste tot -eu unul nu am reusit sa o scot elicea, cu toate ca am scos siguranta de pe ax dar oricat as fi impins nu iesea.
-am curatat cat am putut de bine,am pus vaselina pe ax si in locul unde este siguranta
-am pus aeroterma la test in masina si trebuie sa recunosc ca se invarte foaaarte tare, abia o tii in mana

Deci...recomandarea mea ar fi sa scoateti filtrul de polen si sa rotiti cu mana aeroterma (ar trebui sa se simta destul de lejer la mana)

Multumesc oricum tuturor pentru idei.O seara placuta!!!!!
gabi.valent
salut tuturor! am si eu o problema cu a.c. la laguna II. La o turatie de peste 2400 rotatii, se opreste compresorul,....pe instalatie am peste 19 bari presiune si nici chiar cei de la reprezentanta nu mi-au dat un raspuns clar....am pus pe ea 3 compresoare si aceeasi problema . poate sa ma lamureasca cineva care este cauza?
va multumesc!
cosminclc
astazi am dat si eu de cap climatronicului: schimbat uscator aer( pierdea freon pe la supapa de incarcare), shimbat compresor (pierdea freon pe langa si prin mufa neagra din spatele compresorului),schimbat filtru habitaclu( apropo, doar serpii mai lipseau din el, ca m-am si speriat cand l-am tras afara), schimbat si oringurile anul trecut, incarcat cu freon.....dupa care....apas AC, AUTO si....si nu porneste. masor toate firele care intra in compresor, pe toate aveam tensiune dar nici o masa, dupa multe incercari de pus masa separat, de verificat relee si sigurante, merg pana la dezmembrari si probez un alt panou de comenzi ale climei si s-a rezolvat preoblema(mentionez ca pe panoul meu cel defect totul functiona normal, inclusiv butoanele).
cost total cu manopera 950ron...dar...acum sufla vantul de-mi da urechile pe spate smile.gif

poate ajuta pe cineva rezolvarea problemei mele
o seara buna
tibi.matei
QUOTE(gabi.valent @ 1 Jun 2013, 15:45)
salut tuturor! am si eu o problema cu a.c. la laguna II. La o turatie de peste 2400 rotatii, se opreste compresorul...
*


A dat cineva de cap problemei asteia? O urmaresc de ceva vreme. Multi au problema asta postata pe topic dar nu s-a publicat nici o rezolvare...

E cineva disponibil sa ma ajute cu un panou climatronic pentru test?

Multumesc!
cosminclc
QUOTE(tibi.matei @ 2 Jun 2013, 12:16)
A dat cineva de cap problemei asteia? O urmaresc de ceva vreme. Multi au problema asta postata pe topic dar nu s-a publicat nici o rezolvare...

E cineva disponibil sa ma ajute cu un panou climatronic pentru test?

Multumesc!
*





daca esti din craiova sau ai drum pe aici te ajut cu placere
rugina92
Buna Ziua,am o problema ,cand dau drumul la AC in partea stanga baga rece iar in partea dreapta ceva mai caldut.As vrea sa ma duc sa ii fac o incarcare cu freon in instalatie ,nici nu stiu de cand nu a mai fost incarcata,deoarece masina e cumparata de un an.O intrebare ar fi LAGUNA 2 are numai o supapa de aia pt reincarcare sau 2?,eu numai una am vazut,cea dea 2 m-am uitat peste tot si nu dau de ea.sa fie numai cu 1 ?sau sa aibe 2?si daca are 2 pe unde se afla.multumesc enorm,daca stie cineva.
Aco
Are doar una. wink.gif
cosminclc
QUOTE(rugina92 @ 10 Jun 2013, 11:06)
Buna Ziua,am o problema ,cand dau drumul  la AC in partea stanga baga rece iar in partea dreapta ceva mai caldut.As vrea sa ma duc sa ii fac o incarcare cu freon in instalatie ,nici nu stiu de cand nu a mai fost incarcata,deoarece masina e cumparata de un an.O intrebare  ar fi LAGUNA 2 are numai o supapa de aia pt reincarcare sau 2?,eu numai una am vazut,cea dea 2 m-am uitat peste tot si nu dau de ea.sa fie numai cu 1 ?sau sa aibe 2?si daca are 2 pe unde se afla.multumesc enorm,daca stie cineva.
*




una
ionutzmi
azi am bagat si eu freon in servis specializat ,
au verificat sigurante si cica sant ok ,
dar tot nu mi porneste compresoru ... ce mai poate fi ?
PuscasMarin
QUOTE(tibi.matei @ 2 Jun 2013, 12:16)
A dat cineva de cap problemei asteia? O urmaresc de ceva vreme. Multi au problema asta postata pe topic dar nu s-a publicat nici o rezolvare...

E cineva disponibil sa ma ajute cu un panou climatronic pentru test?

Multumesc!
*



Aceiasi problema, caut un panou de test in Brasov !
tibi.matei
QUOTE(cosminclc @ 2 Jun 2013, 22:13)
daca esti din craiova sau ai drum pe aici te ajut cu placere
*


Multumesc...esti de treaba
Din pacate nu cred ca ajung in Craiova prea curand.
alinushy
QUOTE(ionutzmi @ 17 Jun 2013, 12:44)
azi am bagat si eu freon in servis specializat ,
au verificat sigurante si cica sant ok ,
dar tot nu mi porneste compresoru ... ce mai poate fi ?
*


verifica presostatul de pe radiatorul AC (e undeva in stanga jos), poti sa-l dai jos fara sa golesti instalatia de freon.
ionutzmi
baiatu la servis a gasit ca avea o masa intrerupta la compresor ia dat p direct si la tinut pornit cu motoru pornit ...a incercat foarte vag sa raceasca si tot nu baga rece
ei zic ca e compresoru dus sami caut altu ca nu face presiune ,
aveti idee ce altevceva mai poate fi ?
sar potrivi comrpesor de 1,9 pe 2,2
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.