Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: BRAZILIAN GP
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
ali3n_cop
Lucrezi ca inginer in dezvoltare motoare F1 si noi nu stim? nedumerire.gif
sb-55-dan
Esti mama Omida si noi nu stim? nedumerire.gif
vallixx
QUOTE(ali3n_cop @ 15 Nov 2021, 19:25)
Din punctul meu de vedere..si Tsunoda castiga ieri..daca avea masina lui Pussycat...
*


Bah....Tsunoda nu. Altii poate da, da' Tsunoda nu. Ala pana acum doar a plesnit masina, pana si Mazespin a mers mai ingrijit. biggrin.gif

Si masina Alfa Tauri e performanta, uita-te ca Gasly face curse bune cu ea. Tsunoda doar o plesneste....ca-i in calificari, ca-i in cursa....reuseste el sa i-o dea cumva. Iti dai seama ca daca abia controleaza masina lui, pe Mertz-ul lui Lulu e pierdut in spatiu.
ali3n_cop
Am vazut si anul trecut ce a facut Russell pe monopostul lui Pussycat....si l-au manevrat la boxe..ca sa nu ramana lumea cu impresia ca oricine poate castiga cu masina aceea.
Pe monopostul lui Pussycat din acest weekend...castiga orice pilot..chiar si cei de teste.
Cand ai pe mana o masina superioara din toate punctele de vedere...si te afli pe un circuit de viteza unde ai o linie dreapa precum cea din Brazilia...spulberi orice adversar care iti sta in fata.


PS: Nu-mi vinde fraza aia cu: e nevoie de adaptare tongue.gif
bucatzel
QUOTE(vallixx @ 16 Nov 2021, 09:38)
Iti dai seama ca daca abia controleaza masina lui, pe Mertz-ul lui Lulu e pierdut in spatiu.
*



Actually, sunt in stare sa pariez ca Mercedesul e mult mai controlabil in situatii extreme.

In alta ordine de idei, Livin' on the edge
vallixx
QUOTE(ali3n_cop @ 16 Nov 2021, 09:48)
Am vazut si anul trecut ce a facut Russell pe monopostul lui Pussycat....si l-au manevrat la boxe..ca sa nu ramana lumea cu impresia ca oricine poate castiga cu masina aceea.
Pe monopostul lui Pussycat din acest weekend...castiga orice pilot..chiar si cei de teste.
Cand ai pe mana o masina superioara din toate punctele de vedere...si te afli pe un circuit de viteza unde ai o linie dreapa precum cea din Brazilia...spulberi orice adversar care iti sta in fata.
PS: Nu-mi vinde fraza aia cu: e nevoie de adaptare tongue.gif
*


Eu raman sceptic ca orice alt pilot mai de esalonul 2 asa, in masina lui Lulu, ar fi fost in stare sa-l depaseasca pe Max. Abia a reusit Lulu, care nu e chiar orice pilot, e familiarizat cu masina..... Evident, conteaza mult o masina superioara, dar trebuie sa si stii ce sa faci cu ea.

Ca sa-l depasesti pe Max cu masina lui Lulu iti trebuia cineva rapid si cu experienta in dueluri, Alonso poate....sau Kimi....Seb, eventual Dani Ric.
ali3n_cop
Vali..discutam si noi teoretic...dar avem si precedentul de anul trecut..cu Russell in monopostul lui Lewis.

Tu.. consideri ca Lewis abia l-a depasit pe Max..eu consider ca il putea depasi oricand pe linia de start/finish dar a vrut sa il umileasca printr-o depasire la iesirea din virajul 3...si a facut-o.

Una peste alta...monopostul condus de Lewis...a fost superior pe durata intregului weekend...si nu cred ca putea exista alt castigator in afara de el (din pacate). Sincer...am retrait dejavu-ul din sezoanele anterioare...in care numai Lewis a existat pe circuit... Duminica..incepuse sa mi se faca dor de Rosberg...singurul care a reusit sa tina pasul cu el si sa ii fure un titlu.
vallixx
Eu nu cred ca e chiar asa de usor.

Ce castiga pe linia dreapta, cea lunga, de 900m, pierdea pe zona virajata, nu s-a apropiat chiar atat de usor de Max. Ci cate putin, pana cand a putut intra in zona de DRS. Cat a fost peste o secunda intre ei.....a mai fost cum a mai fost, cand a coborat sub 1 secunda....in 2 ture era suficient de aproape cat sa-l atace.

Dupa aia s-a dus, dar nici Max n-a mai tras tare pentru ca nu mai avea de ce sa scoata untul din masina aiurea.....de prins nu-l mai prindea, deci a mers cat sa fie safe fata de Bottas.
sb-55-dan
[attachmentid=1628133799]
meganus_bicorpus
https://www.digisport.ro/f1/fernando-alonso...la-asta-1372749

Macar Alonso spune in fata ceea ce crede toata lumea
sb-55-dan
Se stie relatia dintre cei 2, nu e vreo surpriza comentariul lui Alonso.
AndreiMR
Are dreptate Alonso...în plus e probabil frustrarea omului care niciodată nu a avut o mașină cu adevărat dominantă. Cele două titluri cu Renault au fost foarte muncite...erau în era în care Ferrari încă aveau mașina dominantă. Apoi, cel puțin la Ferrari, a fost la un pas în titluri deși redbull erau cam ca Mercedes azi...mașina invincibila. Da, Hamilton e clar intre cei mai mari din istorie...dar sincer mașina a fost la un nivel suspect de performanță
vallixx
Si eu ii dau dreptate lui Alonso .....si nu pentru ca este preferatul meu, insa am mai spus-o pe acest topic si in trecut: nu-i contest valoarea si performanta lui Lulu, insa cred cu tarie ca cele 7 titluri de campion mondial au fost posibile si datorita dominatiei masinii pe care a condus-o.

Chiar si acum in Brazilia.....totusi 25+ km/h fata de monopostul RB care nu-i deloc o masina lenta, mi se pare totusi prea mult pentru a fi explicat doar de un motor nou. N-m vazut deloc aceeasi crestere fantastica de performanta acum cateva curse cand Bottas a avut motor nou.

Bun, Bottas nu e Lulu, asta clar, dar s-ar fi vazut diferente clare intre prestatia lui de pana atunci, comparata cu prestatia din cursa unde a avut motor nou.

In conditiile astea, e absolut corect ce zice Alonso: de ce te-ai mira de o performanta care nu mai este atat de greu de atins cand masina ta zbora cu peste 25 km/h in plus fata de concurenti.
sb-55-dan
Ca aproape in orice situatie parerile sunt impartite. Eu sunt de parere ca nu oricine reusea ceea ce a facut Lewis.
AndreiMR
Da, un Bottas sau un Stroll, sau un Perez, probabil că nu ar fi reușit. Însă un Alonso, Vettel sau raikkonen, eu cred că ar fi fost în stare. Piloți super talentați și cu super experiență...precum Hamilton. Și Verstappen sunt sigur că ar fi fost tot pe acolo ca performanta dacă era el în Mercedes și nu în redbull
sb-55-dan
Probabil ca cei enumerati de tine ar fi reusit, sa nu uitam ca in afara de Max toti sunt campioni mondiali.
R19/16v
Va amintiti cand a aparut Veyronu' si ziceau ca, pentru a ajunge la 300km/h erau necesari vreo 3-400 de cai. Restul pana la 1000 erau necesari pentru a ajunge la 400km/h.
Necesarul de putere creste exponential.
Aia 25km/h in plus sunt MULTI, foarte multi!
AndreiMR
Și conceptul aerodinamic al mașinii ajuta pe circuitul respectiv deci nu era numai de la motor diferența de viteza. Însă e clar că, dincolo de talentul pilotului, în Brazilia mașina aia a fost din altă liga față de tot restul plutonului. Să vedem în următoarele curse dacă se revine la echilibru sau rămâne diferența asta
vallixx
QUOTE(AndreiMR @ 19 Nov 2021, 11:15)
Da, un Bottas sau un Stroll, sau un Perez, probabil că nu ar fi reușit.
*


Nu stiu ce sa zic. Bottas nu e pilot de duel, dar altfel e un pilot foarte rapid. Acum....ca ar fi si reusit sa-l depaseasca pe Max....nu stiu, dar de prins....in masina lui Lewis...zic ca il prindea sigur.

Perez nu, e bun pilot bun dar in Brazilia dupa ce Bottas l-a depasit (cu tot cu un mic bulan oferit de safety car), n-a reusit sa se mai apropie. L-a alergat pe Bottas dar degeaba. Macar a luat punctul pentru fastest lap. Desi cu anvelope soft, noi, i-a fost oarecum usor sa scoata peste 1 secunda diferenta fata de cel mai bun timp.

QUOTE(R19/16v @ 19 Nov 2021, 12:39)
Va amintiti cand a aparut Veyronu' si ziceau ca, pentru a ajunge la 300km/h erau necesari vreo 3-400 de cai. Restul pana la 1000 erau necesari pentru a ajunge la 400km/h.
Necesarul de putere creste exponential.
Aia 25km/h in plus sunt MULTI, foarte multi!
*


Exact! Ziceau comentatorii ca se vehiculeaza ca un motor nou are un plus de 15 - 20 de cai. Nici cu 50 de cai nu scoti 25+ km/h diferenta fata de concurentul direct cand vorbim de viteze de peste 300 km/h.
Si faptul ca avantajul era pe linia dreapta (ca in zona virajata recupera Max ce pierdea pe lina dreapta) ma face sa cred ca de la ceva elemente aerodinamice, nu motorul nou.....sau nu DOAR motorul nou.
AndreiMR
Bottas e un foarte bun pilot pe un singur tur...printre cei mai buni la capitolul asta. Dar are mari probleme cu depășirea adversarilor...în foarte multe curse în care a plecat din spate a rămas blocat în pluton fără să poată depăși mașini de la McLaren sau Ferrari sau echipe de mijloc de pluton. Deci nu cred că ar fi fost în stare sa recupereze foarte mult...nu neapărat anul asta că e clar că la Mercedes nu mai are motivație...dar nici în anii trecuți când a mers mai bine nu cred că ar fi reușit
einstein1984
Cele mai mari castiguri in F1 vin de la aero, nu de la motor.
P.S. Inginer aero senior la Renault F1 e si un roman.
meganus_bicorpus
Probabil aici e problema tongue.gif
bucatzel
QUOTE(vallixx @ 19 Nov 2021, 15:04)
Exact! Ziceau comentatorii ca se vehiculeaza ca un motor nou are un plus de 15 - 20 de cai. Nici cu 50 de cai nu scoti 25+ km/h diferenta fata de concurentul direct cand vorbim de viteze de peste 300 km/h.
*


Actually, Cand reduci numarul de curse la care trebuie sa reziste un motor (efect secundar al maririi numarului de motoare), poti sa cresti putin si ce rating are motorul si asa.
AndreiMR
Animată cursa...mă rog,nu neapărat lupta pentru victorie dar mai jos în clasament. Ajută și circuitul, parcă în fiecare an cursa din Brazilia e printre cele mai spectaculoase. Mercedes au avut clar mașina cea mai bună dintre cele de top, Ferrari cred că au obținut maximul din ce se putea, iar Alonso a și profitat de neutralizari dar a și condus bine.

Faza cea mai urâtă a weekendului mi s-a părut ce a făcut Verstappen la finalul cursei...în condițiile în care Perez se bate pentru locul 2 în clasamentul general și ambele titluri sunt asigurate era logic ca Max să îi cedeze poziția...în schimb a apărut discuția dintre el și echipă în care Max le spune că el nu are de gând să îi cedeze vreodată poziție lui Perez. În condițiile în care și anul asta dar mai ales anul trecut Perez l-a ajutat cu fiecare ocazie posibilă sa câștige titlul, iar lupta pentru victorie nu era în discuție

Dpmdv Max a dovedit că e într-adevăr un caracter mizerabil (așa cum se tot vorbește) și probabil ca mulți și-au pierdut respectul pentru el, inclusiv în cadrul echipei. Schumacher era considerat lipsit de scrupule și arogant...însă atunci când nu era în pericol obiectivul lui nu ezita să își lase coechipierul sa câștige. Max probabil că nu a înțeles că F1 e sport de echipă și faptul că a fost răsfățatul echipei întotdeauna sigur nu a ajutat să îl țină cu picioarele pe pământ. Și la restul piloților din noua generație am văzut individualism de genul asta...Sainz nu a vrut să cedeze poziție lui Leclerc, Norris lui Ricciardo, ieri Leclerc cerea insistent să fie dat la o parte Sainz...dar nu când nu există nici un fel de miză.
sb-55-dan
Maxim de mizerabil Max, nu-l placeam inainte dar dupa faza de ieri cu atat mai putin. Mai mult decat faza cu Perez practic a si recunoscut ca a provocat accidentul cu Hamilton. Cred ca dupa interviul si interventia radio de ieri nu doar ca si-a pierdut fani dar mai mult ca sigur a pierdut cel mai important lucru, sustinerea lui Perez.
R19/16v
Nici el nu cred ca te place pe tine, deci s-a restabilit echilibrul in univers.
vallixx
Cursa pe ansamblu mi-a placut, victorie meritata pentru Mercedes si mai ales pentru Russell, care s-a dovedit inca o data pilotul mai bun din echipa. A mers constant bine tot anul, iar acum a aratat ca se poate tine tare pe pozitie in conditiile in care echipa i-a lasat sa se intreaca de la egal la egal.

La McLaren....Ricci din ce in ce mai slab, ori nu-i mai pasa. Data trecuta a dat in Tsunoda, acum in KMag, ruinand o perfomanta cred ok a pilotului de la Haas, care a mers excelent si in calificari. Diferenta intre el si Mick, oricat i-ar deranja pe fanii lui Mick.....este destul de vizibila. Si se pare ca e confirmat zvonul cum ca la anul, Haas va merge pe mana lui Hulkenberg.

De partea cealalta a lui McLaren, Lando se incapataneaza intr-un duel pierdut, intra prea tare in viraj si o scapa in Leclerc......la sfarsit karma si-a spus cuvantul si i-a cedat masina.

Ferrari face ce stie mai bine, adica nimic. S-a rugat Leclerc de ei o gramada, nici macar n-au tramsmis un mesaj catre Sainz, cred ca Leclerc merita ajutat, mai ales dupa ce a venit tocmai din coada dupa accidentul cu Lando.

Despre Max, nu stim care sunt dedsubturile din echipa, dar ne miram ca e scarba? Pentru mine nu e o surpriza, cand a fost Max altfel? E vedeta in echipa, e stat in stat, face ce vrea. Mda, Perez l-a ajutat maxim in ambele sezoane, probabil nu o sa o mai faca, vom vedea.

Alonso din nou bun, pacat pentru el....pentru ca la anul nu-l mai vad asa sus. Nu cred intr-o masina Aston foarte buna. Pare insa ca de abia asteapta plecarea....Ocon pare ca nu-i cel mai bun coechipier, la anul vad o relatie ciudata intre el si Gasly, daca echipa nu impune reguli clare.

Pentru la anul, raman pe afara Ricci si Mick, se pare. Si nu pot sa zic ca sufar tare dupa niciunul, desi ambii imi sunt simpatici. Dar au mers prost. Singura "salvare" ar putea veni de la Williams, care se chinuie sa il aduca pe Sargeant......insa daca nu obtine punctele pentru licenta....va fi un loc liber la Williams.....insa....nu stiu daca as putea numi-o "sansa".
mircea_aq
QUOTE(sb-55-dan @ 14 Nov 2022, 08:44)
Maxim de mizerabil Max, nu-l placeam inainte dar dupa faza de ieri cu atat mai putin. Mai mult decat faza cu Perez practic a si recunoscut ca a provocat accidentul cu Hamilton. Cred ca dupa interviul si interventia radio de ieri nu doar ca si-a pierdut fani dar mai mult ca sigur a pierdut cel mai important lucru, sustinerea lui Perez.
*



Ma faci sa rad. Nu cred ca l-ai placut de la bun inceput, si e in regula, nici mie nu mi-e simpatic.

Ceea ce m-a suprins e "faza cu Perez". De ce avea Checo nevoie de mila lui Max ?
Ca sa devina vice-campion? Oare Checo crede despre el ca merita acest titlu ?

Sa ne uitam un pic la clasamentul pilotilor, Max are 429 de puncte, iar Checo, cu aceeasi masina a adunat 290. Are 32-33 de ani si e al doilea an la RBR. Mai bun de-atat nu o sa devina. Mai bine ar intelege ca a fost ales sa fie scutierul lui Max, si ca ar trebui sa priveasca acest fapt din perspectiva corecta, sa fie multumit si recunoscator, o data ca are un scaun in F1, a doua oara ca a prins acest scaun la o echipa de top. Supararea din vocea lui de aseara nu o inteleg, decat daca o privesc din perspectiva dorintei de a se duce dupa Leclerc si a neputintei lui personale de a face asta, desi avea o masina superioara ferrari-ului.

Max ? Max a facut ceea ce ar fi facut orice campion, si-a vazut de cursa lui.
sb-55-dan
"I just went for it, he didn’t leave me space so I knew we were gonna get together. It cost him the race win, for me 5 seconds. It wouldn’t have mattered anything for my race because we were way too slow.”
Ce sa mai comentam dupa declaratia asta....
bucatzel
QUOTE(vallixx @ 14 Nov 2022, 09:59)
Diferenta intre el si Mick, oricat i-ar deranja pe fanii lui Mick.....este destul de vizibila. Si se pare ca e confirmat zvonul cum ca la anul, Haas va merge pe mana lui Hulkenberg.
*



Mai, jur ca nu reusesc sa vad unde e vizibila diferenta intre Kevin si Mick. Unul a ajuns P1 in calificari multumita unui noroc abslut chior, in timp ce alalat a ajuns P20 ca echipa lui n-a fost in stare sa se adapteze la vreme si sa-i puna cauciucurile corecte. In toate FP-urile Mick a scos timpi mai buni decat Kevin.

In sprint, unul a pierdut 7 pozitii, celalat a castigat 8, si erau la 10 secunde unul de celalalt. De, n-a mai avut Haas-ul ce sa isi bage nasul la "strategie"

Dar e ok, ca a venit cursa, si au avut ocazia sa recupereze, ca a ajuns cu propriile pedale pana pe 8, dar l-au "ajutat" sa se retraga strategic pe 14. Si in continuare, ala micu' are cel mai obraz de obraz de pe planeta, si nu le zice la astia nimic din ce merita.

Daca e cineva dezavantajat in asocierea asta, ala e Mick. Nici in ziua de azi nu inteleg de ce nu l-au trimis anul trecut la Alfa, si l-au pastrat acolo pe Giovinazzi.

L.E. Nu am idee daca Mick e bun sau nu, ca aia nu-i echipa de unde sa intelegi ceva.
vallixx
QUOTE(bucatzel @ 14 Nov 2022, 12:38)
Nu am idee daca Mick e bun sau nu, ca aia nu-i echipa de unde sa intelegi ceva.
*


Asta asa e, n-a avut unde sa arate ce poate, daca poate. Din pacate nu va mai avea unde, daca e adevarat ca Haas va merge pe Hulkenberg.

Iar "sansa" Williams, care oricum nu stiu daca e neaparat mai buna decat Haas, oricum nu e garantata.

Uite ca echipe ca McLaren sau Alpha Tauri, prefera sa mearga pe rookies fara curse la activ, dar cu potiential (Piastri, DeVries), decat sa se uite la Mick, desi nici ei nu aveau de unde sa stie la momentul ala ca Haas nu va dori sa-l mai pastreze pe Mick.....

Ar fi fost interesant de vazut daca situatia lui Mick ar fi fost clara, daca ar fi primit vreo oferta.
mircea_aq
Alfa, ma rog, Sauber a batut palma cu Audi, asa ca Ferrari va avea din ce in ce mai putine de spus in privinta pilotilor.

Din ce imi dau seama Ferrari s-a angajat pe termen lung cu Sainz si Leclerc si s-ar putea ca Mick sa fie indirect victima acestei decizii.

Da acord cu tine in privinta concluziilor pe care le putem trage asupra pilotului Mick Schumacher. Daca vineri Mick obtinea polul in locul lui Kevin, presa probabil ar fi explodat cu laude. Asa, e bun de pus pe tusa.

@sb-55-dan, nicio surpriza, asa a condus si sezonul trecut, la totul sau nimic, uneori s-a sfarsit bine, alteori prost, ca la Silverstone. Daca ar fi pierdut titlul mondial, probabil ca si-ar fi amintit de cum a aruncat la cos 18 puncte.
bucatzel
QUOTE(vallixx @ 14 Nov 2022, 12:54)
Iar "sansa" Williams, care oricum nu stiu daca e neaparat mai buna decat Haas, oricum nu e garantata.
*


Mai, Williams macar nu a comentat de Latifi in public. Si cred ca ar fi gasit ce.

Steiner in schimb, daca asa se comporta si acasa, ar face bine sa-si plateasca de pe acum azilul, ca altminteri n-o sa-i placa ce-i aleg copii. Dijaba, asta e cu Kevin exact ca Base cu Nuti.
maho
Wtf! blink.gif (2x, & counting).
bucatzel
Dupa zeci de ani in care am zis despre Alonso ca e tractorist, azi a mers de sa te unga la inima. Mai-mai ca m-as duce dimineata sa-mi iau un Aston Martin.

...
Cand am intrat aici, mi-am adus aminte de anu' trecut, si Schumacheru' ala Mick.
In 2022, Mick a terminat pe 13, la 30 de secunde in spatele leaderului.
in 2023, Hulkenberg termina pe 12, la ~1.5 ture in spatele leaderului. Noroc ca i-a daramat pe Magnussen si Albon, ca altminteri 14 scria pe el.

#improvement
tatabobu
Meh... Sunt cam proaste, că n-am văzut multe pe strada ..
sb-55-dan
A pilotat Alonso de m-a uns pe inima. Bai frate ce mi-a placut. Perez cu o masina net superioara nu a fost in stare sa treaca de "batranul" Alonso. Epic drive.
vallixx
Clasa bai nene....ce inseamna sa ai experienta, sa nu te pierzi. Alonso a pierdut duelul pe linia dreapta, ca Perez venea tare cu DRS dupa ce oricum statuse vreo 10 tururi in spate desi a avut DRS in fiecare.

Insa nu s-a panicat, nu s-a grabit, nu s-a precipitat sa atace aiurea, a stat lipit de Perez, l-a obligat sa ia trase defensive (si Perez stim bine cum se apara vezi 2021 si 2022 la Hamilton) si a atacat exact unde trebuia cat sa-si asigure locul 3.....la limita...dar locul 3. Admirabil.

Si masina a mers bine, daca a luat Stroll locul 5....e ceva.

Max ca de obicei intangibil, Lando foarte bine.

Leclerc ...nu mai zic nimic. Ori e strategia, ori e masina, ori o da el de gard....dar nu-i iese, tot timpul e ceva.

Mercedes....jale si la ei.

Circuitul insa e super tare, creaza curse smechere.
maho
QUOTE(sb-55-dan @ 6 Nov 2023, 09:16)
A pilotat Alonso de m-a uns pe inima. Bai frate ce mi-a placut. Perez cu o masina net superioara nu a fost in stare sa treaca de "batranul" Alonso. Epic drive.
*


Mie mi-au placut ambii, a fost un duel f. misto, lung, dar in limitele sportivitatii. Daca Perez facea miscarea cu un tur sau doua mai inainte, ar fi avut (cred) sanse mai mari. Pe un circuit ca asta (relativ scurt, dar cu 2 zone drs una dupa alta), e greu sa spui ca o masina e net superioara, exceptandu-l pe olandez.
bucatzel
PAi 'mneso' il intelege pe Perez, a calculat ca il salta la sfarsit si nu mai are ala ce-i face... Calcule de strategie Ferarri,

Oricum, s-a aparat Alonso in alea 15 ture ca un defect, n-a luat O curba la fel ca Perez, numa' ca sa nu-i dea vreo urma de tow.

Daca Perez ataca serios de cand l-a prins din urma, era el pe 3, da' a preferat "strategie" . El sa fie sanatos...
vallixx
Nici nu stiu ce sa cred. Nu stiu daca a jucat strategic Perez, ca sa stai 8-9 ture in spatele lui Alonso, si sa-ti omori gumele, sa risti supraincalzirea....in conditiile in care ai DRS si masina mai buna, numai strategie nu se cheama.

Sunt tentat sa cred ca n-a putut mai mult. Sansa maxima oferita fiind cea din turul 70.

Si comentatorii se gandeau daca nu cumva Perez sta in mod special "la cutie"....insa din nou zic, sa stai 8- 9 tururi deliberat in spate......e o strategie cam slaba. Un alde Max ar fi atacat din primul viraj...si in cazul unei reusite ar fi incercat sa traga tare sa puna distanta.
bucatzel
QUOTE
Fernando tried to confuse checo with new racing lines to keep him behind:
"Sometimes I drove further, sometimes narrower, so as not to give him any indication of what the best line was for me. He always tried it the other way round and kept driving into bad air as a result."
"When you're in front, you have better aerodynamics. Checo had to swallow my turbulence and struggled to keep up with me, especially in turns 10, 11 and 12. I just had to make sure that I didn't make any mistakes there and that I had full battery power for the straight. That gave me the advantage going into the straight."
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.