Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme ambreiaj Laguna II
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
Marius WAS
O intrebare am si eu.....
Am un megane 2 si am ceva probleme cu pedala de ambreiaj, merge mai greu si uneori chiar se blocheaza(daca o slabesc si apas din nou merge). Un mecanic priceput de la Renault m-a pus sa schimb rulmentul, l-am cumparat, cand am dat jos cutia, m-a pus sa schimb si discul, cum ca ar fi uzat....dupa ce a montat tot, surpriza aceasi problema..... Sa fie pompa sau axul la pedala????
micutu99
QUOTE(dinu_victor_88 @ 5 May 2010, 11:46)
Salutare!De curand mi s-a fisurat racordul care pleaca din vasul cu lichid de frana si merge spre pompa de ambreiaj.Am incercat la cei de la Renault si mi-au spus ca separat nu mi-l pot da in schimb mi-au facut o oferta "minunata" racord+pompa 650 lei.Am incremenit acolo si bineinteles ca nu am acceptat.De ce sa cumpar pompa degeaba cand a mea merge foarte bine.Pe la dezmembrari nu prea am gasit..inca sunt in cautari.Daca ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi i-as fi foarte recunoscator!Va multumesc!Numai bine!
*




Salut

am citit postul tau si vad ca toata lumea cam face la fel cu furtunele da o gramada de bani pe piese in plus pt un amarat de furtun.

eu va sfatuiesc sa mergeti al hidraulica in otopeni chiar cum vii de la aeroport de la otopeni spre bucuresti pe dreapta dupa tiriac este o curte cu utilaje de vanzare in curte in spate pe stanga este hidraulica, acolo au tot felul de furtune si mufe la preturi derizorii si ti le fabrica ei pe lungime si cu ce mufe vrei pt cativa zeci de ron eu am facut 4 furtune de presiune cu mufele lor + 2 hidraulice pt o tatra tot cu mufele lor la 150 de ron si daca nu au mufele respective ti le dau jos pe cele de pe furtun si ti le pun pe furtunul nou credetima nu are rost sa dati o gramada de bani cand puteti sa le faceti singuri
aseldmi
ieri am cumparat rumlatul de ambreiaj cu cilndru din cutie,masina doar dimineata avea ambreiaju putin mai jos decat normal, dupa ce o porneam se intarea pedala, am dat cutia jos,se vedea ca rumentu pierde presiune, l-am schimbat , cutia sus, si acuma se tot chinuie mecanicu sa ii faca presiune, nu am pedala de fel, sa trebuiasca sa iau si alta pompa?ae 2 luni pompa asta pe masina si chiar era buna tinea presiune si era destul de ok pedala daca mergeam zi de zi cu masina?chia nu mai inteleg de ce nu se intareste pompa la loc
CoBrAcsb
si eu am patit la fel cu a mea
zi sa dea pompa de ambreaj jos
si sa`i scoata siguranta care o are
si dupa aceea dea manual la pompa ca la mine nu mai baga lichid

dupa ce a dat mecanicu manual la pompa i`a pus siguranta la loc si merge
are deja vreo 5000 km de cand merg cu ea asa

era putin uzata in interior si nu mai facea presiune
bafta
daniele
cine ma ajuta si pe mine? de vreo 2 saptamini dupa ce folosesc pedala de ambreiaj in trafic in oras ramine mai jos si daca nu o ridic si folosesc incontinuare ramine din ce in ce mai jos. mentionez ca nu pierde lichi de frina deloc. ce poate fi?: pompa sau arcul acel faimos de la pedala pe care eu nu il am deloc? intrebarea mea este? pot folosi asa incontinuare ambreiajul pentru inca vreo 2 saptamini local si apoi o deplasare de 2000 km?
vreau sa ajung acasa in romania si sa rezolv problema ca aici (in italia) te rup astia la buzunar. deci ramine pedala jos numai intrafic unde trebuie sa schimb de foarte multe ori.

cristidneacsu
Salut!
Nu stiu care este adevarata problema cu pedala de ambreiaj. Eu ma confrunt cu problema asta de cand am luat masina(aproximativ 1 an), dar nu face in mod constant. La mine fenomenul apare la manevre care solicita o utilizare intensa a pedalei. Ramane jos cu toate ca am si arcul. Singura interventie pe care am facut-o pana acum a fost aceea de a ridica pedala de fiecare data cad a ramas jos.
Bafta.
djidji_thebest
Stiti ca lichidul de frana se schimba din 2 in 2 ani indiferent de nr de km nu?
cristidneacsu
Salut!
Daca stie cineva surse sigure si eventual ceva preturi la pompa de ambreiaj, rog sa mi se acorde putin ajutor.
Mersi!
ryder2005
Salutari!
A reusit vreounul din voi sa demontati pompa de ambreiaj pe acasa? E mult de munca? Nu ca as vrea sa ma apuc eu sa o dau jos, dar macar sa stiu daca merg la renault la service sau ma duc la un service non-renault dar care face treaba buna.
Problema la mine e ca s-a rupt siguranta aia de plastic, si cu "urechile" aferente si acum pedala sta foarte sus si sunt un pericol pe strazi...am incercat eu niste reparatii home-made, dar nu au tinut mai mult de 2 zile... ma las pagubas smile.gif
TudorI
Salut tuturor,

Am citit tot topicul relativ la problemele de ambreiaj, dar nu am reusit sa gasesc una asemanatoare cu a mea.
Am schimbat de curand kitul de ambreiaj, rulmentul de presiune si cilindrul. Problema era ca patina ambreiajul tare (masina mea este Laguna 2, 1.9dCi, 79 kW, din 2003). Mentionez ca masina are 196.000 km, asa ca problema de mai sus nu a venit ca o surpriza.
Totusi, dupa schimbarea kitului, problema s-a rezolvat, in sensul ca ambreiajul nu mai patineaza.
Dar a aparut una noua: motorul ramane turat in momentul schimbarii vitezelor, mai ales daca schimb putin mai turat (intre 2500-3000 rpm). Ideea este ca apas pe ambreiaj dar turatia nu scade instantaneu, apare un soi de intarziere care dureaza 2-3 s.
Din cauza acestei intarzieri schimbarea de viteza nu se poate efectua fluent si este destul de deranjant. V-ati mai confruntat cu o astfel de problema? Ce poate fi?

Multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre si sper ca am fost suficient de explicit.
Dan73
QUOTE(TudorI @ 15 Sep 2010, 17:22)
Salut tuturor,

Am citit tot topicul relativ la problemele de ambreiaj, dar nu am reusit sa gasesc una asemanatoare cu a mea.
Am schimbat de curand kitul de ambreiaj, rulmentul de presiune si cilindrul. Problema era ca patina ambreiajul tare (masina mea este Laguna 2, 1.9dCi, 79 kW, din 2003). Mentionez ca masina are 196.000 km, asa ca problema de mai sus nu a venit ca o surpriza.
Totusi, dupa schimbarea kitului, problema s-a rezolvat, in sensul ca ambreiajul nu mai patineaza.
Dar a aparut una noua: motorul ramane turat in momentul schimbarii vitezelor, mai ales daca schimb putin mai turat (intre 2500-3000 rpm). Ideea este ca apas pe ambreiaj dar turatia nu scade instantaneu, apare un soi de intarziere care dureaza 2-3 s.
Din cauza acestei intarzieri schimbarea de viteza nu se poate efectua fluent si este destul de deranjant. V-ati mai confruntat cu o astfel de problema? Ce poate fi?

Multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre si sper ca am fost suficient de explicit.
*


Controleaza senzorii de la pedala de ambreiaj. Sunt aproape sigur ca de acolo vine problema. Mie imi cazuse ala de sus si facea exact la fel. Calculatorul de injectie trebuie "sa stie" cand calci ambreiajul a.i. sa reduca din cantitatea de motorina injectata mai repede...si asta se intampla prin intermediul senzorilor alora. Daca sunt bine pusi si la locul lor verifica si firele sa nu fie intrerupte, scoate mufele din cap si da cu spray de contacte. La o diagnoza ar trebui sa se vada daca e o problema cu ei.
TudorI
Multumesc mult Dan73 pentru raspunsul tau. Este foarte posibil ca problema sa fie cea pe care o spui tu, mai ales ca masina nu se comporta intotdeauna asa. Asa ca poate fi un contact intrerupt la un senzor care sa mai cupleze cateodata.
Dar raspunsul tau ridica o alta intrebare...:-) Cum ajung la acei senzori? Este acces facil sau am nevoie de elevator? Ai cumva o poza cu locul in care se afla respectivii senzori?
Inca o data multumesc mult pentru raspunsul prompt.
Dan73
Pai nu iti trebuie nimic altceva decat sa iti bagi nasul pe la pedalier pe acolo. Te culci pe pragul masinii si te uiti la pedala de ambreiaj. E o protectie sub bord, o desfaci din cleme (retii cum era pusa) si privesti in sus cumva. Sa scoti becul ala ca te cam orbeste (prin rasucire). Firul e destul de lung asa ca il poti folosi pe el drept lanterna, daca nu ai una. Apesi pedala cu mana si o sa vezi clar cum "calca" pe senzori. Dar o sa iti dai seama mult mai usor decat din ce scriu eu din momentul in care vari capul pe acolo pe la pedale smile.gif
Senzorii se scot tot prin rasucire din locasurile lor iar mufele lor o sa iti dai seama cand ii ai in mana cum se scot. Succes!
PuscasMarin
Am si eu problema suparatoare care se manifesta la schimbarea treptelor de viteza, si anume :
in treapta a 3-a intra mai greu cu vibratii ca la camion sau parca as baga fara ambreiaj .
Dimineata cu motoru rece intra greu a 2-a si in marsalier.

Dupa ce se incalzeste motorul se comporta mai bine...dar a 3-a la fel ...restul vitezelor ok.

Sa fie ambreiajul pe duca sau timoneria dereglata ?
onu_sm
Salutare.
Posibil sa ai putin ulei in cutia de viteze si dupa ce rulezi putin cu ea ajunge si intre pinioane si la sincroane,cat despre a 3-a s-ar putea sa ai uzura mare la sincron.
La schimbarea vitezelor din a 2-a in a 3-a incearca sa faci o mica intarziere,sa ti pe pedala ambreiaj apasat cam 2-3 secunde dupa aceea sa bagi in viteaza 3,s-ar putea sa nu-ti mai "caraie" ca la camioane. In orice caz nu e de la ambreiaj problema,altfel ar fi facut la toate vitezele....
PuscasMarin
QUOTE(onu_sm @ 17 Sep 2010, 14:37)
Salutare.
Posibil sa ai putin ulei in cutia de viteze si dupa ce rulezi putin cu ea ajunge si intre pinioane si la sincroane,cat despre a 3-a s-ar putea sa ai uzura mare la sincron.
La schimbarea vitezelor din a 2-a in a 3-a incearca sa faci o mica intarziere,sa ti pe pedala ambreiaj apasat cam 2-3 secunde dupa aceea sa bagi in viteaza 3,s-ar putea sa nu-ti mai "caraie" ca la camioane. In orice caz nu e de la ambreiaj problema,altfel ar fi facut la toate vitezele....
*



Merci de raspuns !

S-ar putea sa ai dreptate cu lipsa de ulei in cutie...am dat scutul jos si am vazut ca se prelinge ulei de transmisie.
Am incercat si varianta cu 2-3 secunde si intradevar intra mai usor.

Ramane sa schimb uleiul si sa testez din nou.
Pt. scurgerile de ulei care ar fi remediu..garnitura sau silicon ?

Merci
Dan73
Ei... silicon! biggrin.gif
Probabil curge pe unde intra planetara. E un semering acolo...
onu_sm
E bun siliconul acela (mastic) negru,se poate aplica direct pe partile de etans sau si pe garnitura,pe de o parte si pe de alta,dar nu am idee pe unde iti curge si nu cred ca o poti remedia daca iti curge printre carcasele la cutie,numai daca desfaci carcasa,asta ar insemna ca trebuie data cutia jos,nu vreau sa te sperii dar e de rau daca pierzi ulei din cutie,trebuie sa stai mereu sa completezi...
george21
salutare , vin si eu cu o intrebare : ambreajul tine sus de tot nu patineaza , masina trage de rupe am motor de 1.9dci 88kw , in rest in mers daca apas acceleratia sa merg constant si in accelasi timp apas 2 cm ambreajul se tureaza , intreabarea : se regleaza undeva ambreajul ???
ddorin
cred am intrat si eu in categoria celor cu probleme legate de ambreiaj , am fost ieri pentru prima oara la unchiu ..locuieste intr o zona de deal-munte nu cunosteam deloc zona , am intrat pe o serpentina destul de abrupta cu viteza 3 cand am vrut sa bag a 2 a mi a murit motoru in panta , apoi cand am pornito motorul nu tragea mai deloc am turato in viteza 1 cam 1 minut la 4000- 4500 rotatii pana am simtit miros de fum, am ramas acolo . ..apoi ma tractat cineva de acolo ..
acum masina merge nu patineaza dar parca nu se mai infige ca inainte .

ma m intors azi de acolo si in cei 120 km parcusi nu mi a patinat deloc. dar cand am ajuns acasa cand am deskis capota mirosul de fum se mai simtea.

cum pot testa abreiajul daca mai este ok ?
daca mi a iesit fum de la ambreiaj, ce concluzie sa trag ? e decalit si trebuie inlocuit sau sa astept pana nu mai functioneaza deloc ? daca merg cu ea asa risc si alte pagube?


CoBrAcsb
unde se afla senzori aia de la pedala de ambreaj?
ca si la mine fac figuri si vreau sa`i curat

are cieva ceva poze?

mersi
Dan73
Citeste si tu mai sus tongue.gif
dany_pam
jokeruvs , eu am desfacut seringa aia si are un pistonas care are in cap o garnitura tip piston frana -tambur dacia apoi un inel de cauciuc ce intra intr-un tub metalic si la randul lui intra in alt corp de plastic , apoi eu am dat jos bordul (ceasurile) asa am acces mai bun..
ct88tbi
salut , am si eu o problema , destul de ciudata la mashina ... de ceva timp se aude un zdranganit puternic in momentul in care iau piciorul de pe ambreiaj si accelerez...la inceput se auzea decat cand apsam mai cu putere pe pedala de acceleratia dar acum se aude mai tot timpul , cand a inceput sa se auda zgomotul acela ciudat am zis k poate este ceva desprins pe dedesubt , dupa cateva zile a incetat , problema este ca de ceva timp se aude tot timpul si mai nou imi ramane si pedala ambreiaj jos , ( trebuie sa o ridic cu piciorul biggrin.gif )... eu am mashina de aproximativ 3 ani jumate si nu am avut nici o problema cu ea asa ca m-am dus la un unchi de-al meu care are tot o laguna 2 dar a lui este din 2004 ( a mea este din 2001 ) si tinand cont ca el a cumparat mashina cu 2 luni inaintea mea am zis k poate el este mai destept si ma ajuta si pe mine, iar raspunsul lui a fost ( iti scot niste motorina si pui pe ea si ii dai foc ) dupa care mi-a zis ca este posibil sa fie de la discul de ambreiaj ... el a mai avut odata o problema cu volanta si cu rulmentul de presiune si completa cu lichid de frana si se rezolva pe moment problema cu pedala... va rog sa ma ajutati macar cu un sfat sau o parere ! biggrin.gif
multumesc
espacern
@ct88tbi=Unchiul tau nu este mai destept !!!
Trebuie BENZINA nu motorina sa pui pe ea sa dai foc.
Asta daca nu vrei sa citesti pe aici pe forum.....

Numai bine!
xxla20
@ct88tbi, problema cu pedala poate avea mai multe cauze, dar in orice caz ar trebui sa verifici daca nu cumva pierzi lichid, acel ambreiaj e hidraulic, pe urma zgomotele s-ar putea sa apara din cauza rulmentului care nu mai actioneaza normal, respectiv nu se retrage cand apesi ambreiajul, iar in ultima instanta zgomotul ar putea fi si de la volanta, desi tind sa cred ca e vorba de ansamblul rulment + ambreiaj, poate chiar acea pompa a ambreiajului nu mentine presiunea.
ryder2005
@ct88tbi Esti norocos. Tie iti spune din timp sa te pregatesti smile.gif Mie mi-a crapat direct rulmentul de presiune din cutie pe autostrada. Pune bani la purcel de un kit ambreiaj, si nu fa rabat la calitate.

Si mie imi vine sa ii dau foc, ca nu reusesc sa o fac sa taca!! Cloncane intr-o veselie cineva pe dreapta fata. Dar asta e alta poveste de dragoste.

Noroc totusi ca imi place masina asta...
tomageorgian
si mie mi-a cazut deodata rulmentul de presiune in centru in Iasi, fara sa ma anunte din timp, si am fost sa il schimb la reprezentanta si total a fost 2150 ron kitul de ambreiaj + rulmentul + lichid + laveta biggrin.gif + manopera originale renault.

dar daca se strica in Pascani, unde stau ma costa vreo 13 mil cu kit si rulment sach sau luk + montaj biggrin.gif

dara asta e bani sa fie smile.gif)
WinderBlue
Nu am găsit, după căutările pe care le-am făcut, nimic referitor la problema mea. Aceasta constă în faptul că la orice pornire, la temperaturi sub 4-5 grade, se aude un scârțâit destul de puternic la apăsarea pedalei de ambreiaj. Cu cât turația crește, cu atât zgomotul se accentuează semănând destul de mult cu frecarea dintre metale. Bănuiesc că problema ar fi de la rulmentul de presiune care ar fi rămas fără lubrifiant, se blochează și freacă în placa de presiune, dar nu pot să verific acest lucru decât contra sumei de 350 ron, contravaloarea manoperei pentru demontarea cutiei de pe motor. Precizez faptul că, odată cu scăderea temperaturii spre valori sub -10 -20 de grade zgomotul se accentuează foarte mult. Nu există nici o problemă legată de patinarea ambrejului. După câteva zeci de acționări ale pedalei de ambreiaj și odată cu încălzirea motorului și întregului ansamblu al transmisiei zgomotul dispare. Vă mulțumesc mult pentru potențialul sprijin și ajutor. Stimă.
xxla20
Pai incearca mai intai sa verifici daca nu ai pierdut din lichid, sau poate si-a pierdut proprietatile de-a lungul timpului, in mod normal daca era de la rulment ca piesa, cred ca ar face tot timpul nu doar cand e rece, in schimb uleiurile astea se cam ingroasa la rece, poate asta-i cauza. dar am o intrebare: la pedala nu simti nimic ciudat cand apesi? Poate fi si de la piesa aia dupa pedala de ambreiaj, e un fel de piston care impinge lichidul cand apesi tu pe pedala si il retrage cand lasi pedala, oricum eu te sfatuiesc sa nu mai mergi asa, pt ca zgomotele alea sunt semne clare ca ai ceva acolo care freaca si nu e bine sa mergi asa cu ele pt ca le strici. daca o sa continui asa, discul placa si rulmentul o sa te coste vreo 200 de euro pe urma.
WinderBlue
Lichidul de frana e in regula calitativ si cantitativ, dar nu asta e problema. La pedala de ambreiaj nu se simte nimic deosebit. Ceea ce mă frământă pe mine e faptul că nu pot afla cu certitudine care piesă face acel zgomot, fără să demontez tot ansamblul sad.gif . Zgomotul de frecare metalică, după cum spuneam, apare doar atât timp cât pedala de ambreiaj este apăsată (inclusiv la schimbarea treptelor de viteză), se accentuează odată cu turația și dispare total odată cu creșterea temperaturii în cutia de viteze (adică după cca. 5-7 km circulați). Din păcate trebuie să merg așa cu mașina deoarece fac zilnic naveta la serviciu cca. 14 km și nu am alt mijloc de transport la dispozitie. Banii sunt o mare problema în perioada asta blush.gif
przamfiri
frate pana nu desfaci nu stii...asa sa ne dam cu parerea mai rau te speriem wink.gif
WinderBlue
sad.gif Asa e... din pacate. O să fac un efort și o să cumpăr un kit de ambreiaj pentru că dacă dau jos trebuie să am si ce pune în locul piesei defecte. Cam la ce preț e un kit? Eventual un magazin mai ieftin?
george_moga
Am schimbat vreo 3 pompe de ambreiaj..pentru ca mereu ridicam ambreiajul cu piciorul...pana nu am pus un arc la pedaua de ambreiaj...nu am rezolvat problema.
Cu stima George.
daniLaguna2
cat costa un ambreaj de laguna 2 ? smile.gif smile.gif smile.gif
adrian_74
Salut tutror colegilor de forum! Tocmai ce m-am intors de la mecanic dupa cateva ore bune stat in frig si alergatura pentru o nenorocita de conducta ce duce de la pompa de ambreiaj catre rezervorul cu lichid de frana. Ce mi s-a intamplat mai exact.Azi dimineata am iesit la munca si dupa 2-3 ore de alergatura prin traficul infect din Bucuresti mi-a cazut pedala de ambreiaj in clipa in care am vrut sa bag in viteza a 1-a sa plec de la semafor,am crezut ca exlodez de nervi,cu chiu cu vai am lasat masina intr-o parcare,am vorbit cu un mecanic,i-am dus masina tractata si s-a apucat omul de ea.Dupa ce mi-a demontat jumate de plastice de la motor a gasit conducta cu pricina sparta ca sa zic asa,mai exact bucata de furtun ce vine la jumatatea ei era plesnita.Am cautat initial pe la dezmembrari una folosita dar fara izbanda(se pare ca-s foarte cautate) si pana la urma am cumparat-o pe ultima tocmai de la Serus (230 ron),m-am intors la mecanic am montat-o dar pierd presiune in pedala si dupa ce merg cu masina pret de o statie de tramvai trebuie sa-i fac pedale pentru a putea shimba vitezele... Intrebare:a mai patit cineva asa ceva,exista posibilitatea sa nu-mi fi facut aerisirea cum trebuie? Mecanicul imi spunea ca mi-ar trebui pompa insa innainte sa-mi plesneasca conducta nu facea asa,singurul lucru doar ca-mi pierdea lichid si trebuia sa complectez la cateva zile altfel nu mai aveam presiune in pedala.Mentionez ca nu am avut rabdarea necesara sa citesc tot din cauza nervilor ca am pierdut o ziaiurea si tot nu s-a rezolvat . Are cineva idee in mare asa cam ce ar putea fi? Acum sa ma apuc sa schimb piesele la rand parca nu-mi vine...
Dan73
Eu cred ca vorbesti de conducta care vine dinspre cutie spre pompa de ambreiaj. Furtunul care coboara dinpre rezervorul de lichid de frana e un furtun simplu si chiar daca ar fi plesnit, nu ramaneai fara pedala. Oricum nu e presiune acolo..nici macar coliere nu sunt.
VF1BG0
sau s-a dus pompa de ambreiaj ... ?
adrian_74
da,despre conducta vorbesc,de la cutie a desfacut un aerisitor si cica i-ar fi facut aerisire

22 Feb 2011, 11:52:
azi am fost iar la mecanic,repetat figura cu aerisitul,am plecat de la el si dupa nici 1km trebuie sa-i fac pedala pentru a schimba vitezele sau a o scoate din viteza. Daca ar fi de la pompa sa zicem,ar merge reparata,daca da,stie cineva unde.Eu sunt din Bucuresti si ma gandesc ca ar trebui sa fie cineva pe aici care se ocupa si de asa ceva,banuiesc c-ar trebui schimbate niste garnituri ?
VF1BG0
pe autokarma.ro sunt kituri de reparatie pentru pompa ..

Set reparatie pompa centrala ambreiaj 12,44 ron

Asa ca spor la treaba, nu mai aruncati banii in buzunarele mecanicilor smile.gif
adrian_74
Mare dreptate ai colegutzu vis-a-vis de mecanici dar cum se demonteaza pompa si cum se inlocuiesc tot la ei ajung.Exista tutorial cu schimbatul de garnituri la pompa sau cum se demonteaza?
adrian_74
Astazi am fost la service sa montez si pompa de ambreiaj,asta dupa ce am cumparat-o(150ron),baiatul de la care am achizitionat pompa mi-a spus ca imi innapoiaza banii daca nu-i de la pompa,dar n-am facut nici o smekerie 70ron demontat pompa veche si pusa pompa lui,iar daca mai fac inca odata aceeasi operatie inca 70ron=140ron adica nu are rost,asa ca am pus pompa mea la vanzare asa mai scot din paguba iar mai departe trec la rulmentul de presiune. Am gasit la Serus 320ron rulmentul si la un service imi cere manopera 300ron. Are cineva variante mai ieftine,deja clachez psihic cu baietzii astia buni(mecanici).
xxla20
280 de ron cu tot cu transport, dar trebuie sa astepti cateva zile si nu stiu daca merita.
przamfiri
QUOTE(adrian_74 @ 23 Feb 2011, 15:57)
Astazi am fost la service sa montez si pompa de ambreiaj,asta dupa ce am cumparat-o(150ron),baiatul de la care am achizitionat pompa mi-a spus ca imi innapoiaza banii daca nu-i de la pompa,dar n-am facut nici o smekerie 70ron demontat pompa veche si pusa pompa lui,iar daca mai fac inca odata aceeasi operatie inca 70ron=140ron adica nu are rost,asa ca am pus pompa mea la vanzare asa mai scot din paguba iar mai departe trec la rulmentul de presiune. Am gasit la Serus 320ron rulmentul si la un service imi cere manopera 300ron. Are cineva variante mai ieftine,deja clachez psihic cu baietzii astia buni(mecanici).
*


300 de lei manopera eu zic ca este bine
adrian_74
Yupiiii,am schimbat si rulmentul de presiune LUK 220ron+300ron manopera+40ron celor 2 baieti care au muncit la masina de la orele13 pana la18. Merge asa de lin si frumos ca mi-e si mila sa apas pedala de ambreiaj prea mult sa nu stric ceva . Acum sa recapitulam toata distractia:
Luni,conducta cu furtunul sertizat 230ron +100ron manopera
Marti,zii de super nervi dupa ce am vazut ca nu merge nici dupa aerisiri repetate
Miercuri,schimbat pompa ambreiaj 150ron(degeaba) +70ron manopera
Joi,rulmentul 220ron+300ron manopera+40ron tips+4 zile de munca pierdute,pot sa ma duc sa ...Dar am masina,Doamne e mai scumpa ca o femeie,nici macar sa o plimb cu vorba nu pot...
jordi
inainte sa schimbi rulmentul intra mai greu in viteza???? De ce ai schimbat rulmentul??????
adrian_74
Pierdeam presiune in pedala si nu puteam sa schimb vitezele decat daca faceam pedale mai multe si apoi treceam intr-o treapta inferioara sau superioara.
petruseldan
putea fi si pompa de ambreiaj probema....am patit-o
ryder2005
Salutari!
Astazi mi-am recapatat masina...mai exact mi-am schimbat si eu pompa de ambreiaj, din cauza unei cleme de plastic care s-a rupt, iar acum imi statea pedala pe sub bord.
150 de lei pompa luata de la dezmembrari, 60 de lei manopera cu tot cu lichid de frana, si totul e ca la carte (daca vreti sa stiti ce service, dati-mi PM, nu fac reclama aici).

Una peste alta, mi-a ramas o pompa in stare excelenta, pe care am cumparat-o dar nu s-a potrivit (exista doua modele cu 2 tipuri de niplu). Cine o vrea, cu placere!

Alta chestie, ca tot vorbeati de senzori, baietii mi-au zis ca au gasit scos senzorul ala de acolo, deci pedala nu facea contact pe el. Eu sincer nu am remarcat diferente, nici inainte, si nici dupa ce am pus senzorul (cuplat cu fire cu tot).

Spor!
bold.cristian
QUOTE(ryder2005 @ 4 Mar 2011, 16:50)
Salutari!
Astazi mi-am recapatat masina...mai exact mi-am schimbat si eu pompa de ambreiaj, din cauza unei cleme de plastic care s-a rupt, iar acum imi statea pedala pe sub bord.

*




cu alte cuvinte, iti statea pedala anormal de sus (sub bord) sau cum ?

nu de alta, dar la mine sta ridicata tare, cu toate ca functioneaza corect
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.