Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: TURCIA GP
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4
bucatzel
QUOTE(ionutctn @ 1 Jun 2010, 16:52)
Si ca sa zic pana la capat: sa mai slabim comparatia asta cu ce era la Ferrari pe vremuri pentru ca acolo nici nu se punea problema sa il deranjezi pe Schumacher daramite sa mai incerci un atac asupra lui si sa te si lovesti de masina lui incercand sa il depasesti. Acolo se stia clar ca nu ai voie sa il deranjezi. Sa nu comparam 2 lucruri total diferite.
*



Acolo mai era o mica diferenta...

Singurul loc in care Irvine se apropia de nivelul lui Schumi era Suzuka, iar singurul loc in care Barrichelo avea un mic avans era in Austria. Adicatelea no, chestii care s-au observat an de an.
Iar dintre ceilalti coechipieri, Piquet si Patrese erau la sfarsit de cariera. Herbert, si Verstappen n-au facut ei mare branza prin F1, singurul coechipier care a mai ridicat capul pana acum a fost Brundle. Si sa nu uit sa-l pomenesc pe Massa, care pe vremea cat au fost coechipieri, cre' ca se caciulea nevoie mare, doar doar ii explica si lui cum se conduce cand nu-i soare.

Adica, Schumacher si-o cam dominat coiechipierii suficient de tare incat sa fie evident cine pe cine sustine si de ce.

La McLaren nu s-a prea putut asta, avand in vedere faptul ca cel mai des pe acolo erau coechipieri de puteri egale.

La Williams nici atat, ca Frank era prea zgarcit ca sa tina campioni in echipa.

Iar istoria Renault e prea scurta ca sa ne pronuntam 04.gif
DMP
4-0 si 0,4 sec in fata. Trist. Neamtul parca e la plimbare.
gabize
E incredibil ce poate iesi din combinatia Vettel - RBR! Parca toti ceilalti joaca in "liga mica".
sorin000
1.Vettel
2.Webber
3.Alonso

O cursa destul de animata. Ma bucur pentru Alonso ca a terminat pe podium si sper ca in urmatoarele curse sa si castige.
gabize
Sper ca e un nou inceput pentru Ferrari.
Dar am o nedumerire: desi am vazut cap-coada cursa, nu pot intelege cum naiba a ajuns Massa asa de jos. Ca pit-urile au fost ok, si doar 4...
Solon
Vettel din nou, la plimbare!
Usor reviriment pentru Ferrari, putina dezamagire pentru McLaren!
Se pare ca anul asta s-a cam gasit ingredientul pentru spectacol. Cursele sunt captivante!
@comentatori: Daca mai dati mult in Williams s-ar putea sa primiti un MARE minus de la mine, direct pe mail! Mai si gata! mad.gif mad.gif
@sechelariu: Cocosh, daca nici sa fii atent la monitoare nu poti ce dracului sa mai zic cand esti implicat direct intr-o cursa? wacko.gif
DMP
Misto cursa. Depasiri la greu.
Mi-a placut Alonso, cred ca a scos tot ce se putea din masina, si imi pare rau de cursa un pic ratata a lui Rosberg.
Cu cat sunt mai multe intrari la boxe cu atat apar mici incidente. Nu merge un pistol, se invarte cate o roata si nu pot mecanicii sa o schimbe. radmasa.gif
gabize
M-a amuzat Schumi pe parcursul acestei curse. Si-a atins masina de ceilalti (cei drept, nu mereu din vina lui), cat intr-un sezon intreg.
petre 1
Iti dai seama ce nervos e? imi pare rau pentru el(am fost fan) dar trebuia sa isi vada de batranetile lui.
balanel
Nu batranetea e problema, ci masina...
DragosP
Că-l suportă sau de ce?
bucatzel
1. Sunt ferm convins ca tot feedback-ul pe care-l da la configurarea masinii e de mare ajutor echipei.
2. Cred ca se simte mai bine in masina decat s-a simtit ca spectator in anii de pauza.

Oricum, daca nu se bulea cu Petrov, ar fi avut o cursa decenta.
xcss
L-au cam depasit si altii fara drept de apel.
CGDBZ
Shumi e cam "obosit", Rosberg e mai mereu mai bun cu aceiasi masina.
gabize
Nu cred ca mai are nici macar el pretentii de a fi la fel ca acum 5 ani. Dar declarativ, e dator sa tina stindardul sus.
Cred ca a revenit pentru ca are competitia in sange, e o marca care inca se vinde, si atata timp cat nu pica in ridicol, nu cred ca se va retrage. Insa sa nu ne facem iluzii ca vom mai vedea in el un mare campion.
Ca fan Ferrari, si implicit pentru o mare perioada de timp simpatizant al lui Schumi, ii doresc in sezonul asta macar un podium.
balanel
Eu sunt convins ca exact de acest imbold are nevoie Schumi, cateva podiumuri sau chiar un loc 1, pentru a trezi in el fiara, care il va domina pe acest Vettel, pe care personal nu pot sa il sufar, ca si pe Alonso.
ssilviu
QUOTE(balanel @ 9 May 2011, 18:13)
Nu batranetea e problema, ci masina...
*



Când câștigă, e Schumi genial, când pierde e mașina nașpa. Știm placa.
bucatzel
Placa asta e valabila pentru orice sofer pilot. tongue.gif
Solon
Eu cred ca Schumacher nu e acolo sa castige curse!
Eu o vad altfel: a inceput cu Mercedes cand era junior, a reintrat in circuit ca deh si banii indiferent cati ai nu sunt suficienti!
DAR mai ales, cred ca e acolo ca sa dezvolte masina! Si el stie in sinea lui ca varsta nu mai e de partea lui!
TMihai
Imi place cum, pt unii, indiferent de ce se intampla in F1, Schumacher ramane vesnica obsesie.
bucatzel
Pentru cine-o vazut filmul, simularea aia computerizata din ultimul Rocky se apropie cel mai bine de situatia asta.

Cata vreme mai e in stare sa mai dea niste pumni, la varsta lui si trei ani de scrantit oase pe motociclete pauza, merita bagat in seama ca pilot.

Cand Mansell a facut un mic comeback, dupa un an de Indy, masinile nu se schimbasera mai deloc, dar se vedea deja ca nici el nu mai era acelasi. Si astea dupa un singur an de pauza, in care el a continuat sa conduca. O sa ziceti ca o castigat ultima cursa. Cursa aia n-o castiga daca nu se implanta Schumi in Hill.

Asa ca mie nu mi se pare deloc putin ce face Schumi. Nu ca n-as vrea sa reuseasca si mai mult.
ATM
Da, dar pentru imagine tot mai bine era sa ramana in fata televizorului. Acuma neah, omul o fi avut nevoie de bani, poate se simtea dator intrucatva, din punct de vedere moral, catre Mercedes, F1 ramane un miraj chiar si cand ai castigat 7 campionate, etc. etc., motive sa revina normal ca gaseste. Insa daca o tine in ritmul asta, eu unul sa fiu Norbert Haug nu i-as mai prelungi contractul de titular si la anul. L-as pune frumos pilot de teste sau "chief onorary technical advisor" sau ce mai vreti voi, pentru ca omul are o experienta extraordinara, insa ajutorul cel mai important se pare ca nu il mai poate da pe circuit - si pentru cursele propriu-zise as lua un pilot in vana, care macar sa il egaleze pe Rosberg. Uite, Paul di Resta, sau Kobayashi, spre exemplu.
Cursa in sine -spectaculoasa intr-adevar, si poate ar fi si mai spectaculoase in viitor daca Vettel/Red Bull ar incepe sa aiba si ei probleme tehnice sau macar sa reduca strocul. Altfel, cu tot spectacolul din traseu, campionatul se decide inca inainte de cursa 10.
NB, fiabilitatea asta din F1 devine din ce in ce mai enervanta. Pana acuma nu am vazut nici macar un singur abandon de la RedBull, McLaren, Ferrari.
NB2, comentariul oamenilor de la Digi a suferit in cursa trecuta. Da, stiu ca sunt eu cartitor, insa din pacate am observat rateuri pe care le-am mai vazut in trecut si la Miki&Viki: batutul apei in piua cu pilotii romani in dauna a ce se-ntampla pe circuit, luarea " de buna" a unei reluari cu o faza ce se-ntampla pe viu cu ture bune inainte, glume cam nesarate despre femei...sper sa se redreseze si sa arate obiectivitatea din primele trei curse (macar). Pentru ca daca vreau discutii despre femei, citesc FHM, nu ma uit la F1.
meganus_bicorpus
O cursa interesanta pe care ploaia a facut-o si mai spectaculoasa.Felicitariu lui Vettel pentru ca a reusit un loc 3 si pentru ca a aratat inca o data ce inseamna sa fii pilot cu experienta si fost campion mondial.Leclerc a tras si el tare pentru Ferrari, dar anvelopele si sangele rece l-au tradat la sfarsit..oricum a scos un rezultat bun.renault nu prea a aratat mare lucru, un punct muncit toata cursa de Ricciardo.Bottas a aratat de ce este locul 2 la merci si a fost depasit cu un tur de cel care a devenit pt a 7-a oara campion, Hamilton dandyboy tongue.gif
Stroll a aratat ca poate dar poate masina sau varsta l-au facut sa piarda aproape tot, oricum bravo lui pt pole!
In continuare imi plac lupii tineri, Sainz, Perez, Norris&Co fac minuni cu ce masini au.Intr-o cursa in care viteza maxima si aerodinamica nu au mai contat asa de mult am putut sa vedem ce inseamna sa fii pilot adevarat...bravo lor!
CGDBZ
Da, frumoasa cursa, chiar daca primii doi au obtinut pozitiile deoarece au riscat si nu au intrat la boxe terminind cursa cu anvelopele praf. Cred ca era de ajuns un tur in plus sa fie depasiti .
Da, o sa spuna lumea ca strategie, bla,bla,bla, eu spun ca doar circ, nu degeaba i se spunea "Marele circ".
sb-55-dan
Hamilton isi permitea o intrare la boxe pe sfarsit, avea timp suficient.
A demonstrat inca o data ca merita sa fie campion mondial!
In acest ritm si cu masina asta il vad si la anul in aceeasi pozitie de campion. 124.gif
dil
Intradevar, Hamilton avea timp pe final sa intre la boxe si sa iasa tot pe primul loc. Este incredibil ce avans a putut sa ia fata de restul. Anul viitor Mercedes poate sa vina cu aceasta masina fara imbunatatiri si tot ia campionatul.
CGDBZ
Avea timp la sfarsit, daca intra cand trebuia, iesea in pluton si cred ca acolo ramanea.
Raduchu
Mercedesii primii, apoi Max, Leclerc si Alonso si bineinteles, Gasly. Sa vedem maine cum se aseaza lucrurile.

Neasteptat de bine a mers Alonso.
Raduchu
Victorie pt Bottas, apoi Max si Perez.

Sainz a mers impecabil, 19->8.

Bravo Perez pt lectia data lui Hamilton, care inca odata ne-a aratat ca daca nu poti depasi un oponent, scoate-l de pe pista. smile.gif
meganus_bicorpus
Păcat de Alonso...avea o șansă pt a termina in primii 5, Gasly l-a rezolvat inca de la start.cred că la Alpine e o problema anul acesta cu mașina, mare noroc au avut cu Alonso!Max a mers la sigur și și-a câștigat punctele dorite, Ferrari arată că poate dar nu reușește să obțină rezultate.Hamilton a mers pe intermediare până le-a transformat în slick-uri și tot scotea timpi buni și se bătea pentru puncte, Vettel a încercat să iasă cu anvelope Medium și a zis bogdaproste că a reușit să ajungă înapoi la standuri să își pună și ele anvelope de ploaie.
MihaiF3
Sainz a avut o depășire cu Vettel unde l-a lovit pe Vettel, pe când Hamilton doar l-a 'indrumat' pe Perez spre pitlane...

Anyway, dezamăgitor Verstappen nu a încercat vreun atac la Bottas, cred că dacă era Hamilton in locul lui ar fi încercat să se apropie și să depășească cum a încercat la Soci cu Norris
vallixx
Mda, a preferat sa nu riste si s-a multumit sa fie in fata lui Lewis.

De Alonso imi pare si mie rau, am mai zis-o, tare as vrea sa vina Alpine cu o masina capabila la anul ca sa-l vedem ce mai poate.

Referitor la duelul Hamilton-Perez, superb. Superb dar regulamentar dupa parerea mea, au strans amandoi la limita dar au pastrat acea latime de masina "regulamentara".

Iar pe Hamilton l-a cam tradat echipa de data asta, scotea timpi buni cu anvolpele pe care le avea....chiat ca erau destul de uzate, nu vad necesitatea sale schimbi daca pilotul iti zice ca inca merg bine. Si vorbim de un pilot cu experienta, care stie ce vorbeste.

Dar na, or sti mai bine cei de la boxe.....au datele in fata....dar mie mi s-a parut ca de data asta l-au dezavantajat un pic. Sunt curios daca in momentele ca cel de ieri, regreta ca nu au ales sa il mai tina pe Bottas....care desi nu-i agresiv si bataios.....ramane fara discutie un pilot foarte bun si rapid.
sb-55-dan
Au gresit ca l-au chemat la boxe, asta-i clar. Cred ca reusea sa tina de locul 3 pana la final.
Oricum a facut o cursa f buna.
bucatzel
QUOTE(vallixx @ 11 Oct 2021, 12:42)
Iar pe Hamilton l-a cam tradat echipa de data asta, scotea timpi buni cu anvolpele pe care le avea....chiat ca erau destul de uzate, nu vad necesitatea sale schimbi daca pilotul iti zice ca inca merg bine. Si vorbim de un pilot cu experienta, care stie ce vorbeste.
*



La cum s-a comportat dupa schimbul ala, daca eram in echipa mergedes, ma duceam la pitwall sa-i arunc cuie sub roti.
vallixx
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
meganus_bicorpus
Eu cred ca echipa a vrut sa mearga la sigur, si bine a facut!La cum arata acele anvelope, slabe sanse sa mai fi terminat in vreun fel GP-ul Turciei!
Andy_ACS
Am aceeasi parere. Atat Leclerc cat si Hamilton au fost chemati la boxe din timp, cand era mult mai eficient sa schimbe. Ei au refuzat si au incercat sa mearga pana la final, dar s-a divedit o alegere proasta deoarece pneurile s-au uzat complet si pierdeau foarte mult pe tur. In plus cand au facut intr-un final schimbul pista aproape se uscase si oneurile intermediare au avut mari probleme pe primele 2-3 tururi pana au intrat in temperatura.
Morala: sa mai asculte acesti piloti "cu personalitate" si de echipa, si acest GP si cel anterior cine nu a ascultat a avut de pierdut.
bucatzel
https://www.planetf1.com/news/pirelli-verdi...hamilton-tyres/

QUOTE
But more or less all the tyres had exposed cords, not only on Ocon’s car – most of the cars that stopped after lap 47/48 were completely finished.


Bai, Hamilton asta o fi român?
meganus_bicorpus
Zici ca e mereu la ciclu...asa de figurant pare!
vallixx
Nu doar pare, asa este el in general.

Dpdv pneuri, eu zic ca atunci cand a intrat era prea tarziu, trebuia sa mearga cu ele pana la final daca simtea ca inca se tin bine. Daca era de intrat, trebuia sa o faca mai devreme......ori daca n-a intrat mai devreme.....nu mai trebuia intrat deloc.

Dar din nou, eu nu sunt strateg la Merc, insa pit stop-ul a fost in cel mai prost moment. E doar parerea mea de privitor la TV.

Ca-i de la echipa, ca-i de la el.....nu mai conteaza acum, dar cert e ca din cauza acelei opriri a terminat pe 5.
AndreiMR
Dacă nu intra venea Perez tare peste el și avea șanse mari să îl depășească. Plus că nu avea nicio garanție ca vor rezista până la final cauciucurile...ale lui ocon erau praf și probabil ca nu a tras de ele atât de mult cât Hamilton care a făcut și niște depășiri. Eu zic că mai mult de locul 4 nu prea putea să spere...decât dacă eventual intra mai devreme dar și așa s-a văzut cât a durat până când și el și Leclerc au reușit să le aducă într-o zona de temperatura unde sa funcționeze...după pit stop
St
Aici o analiza care explica de ce Hamilton a fost chemat la boxe sa schimbe intermediarele alea, chiar daca el zicea ca poate merge pe ele pana la final.

https://www.formula1.com/en/latest/article....U8AnfFQYWN.html
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.