Duminica la 13.45 moment de reculegere pentru JB. In FP1 Hamilton locul 1, Perez de la FI s-a dat peste cap cu masina. Cica a cedat suspensia. Oricum, costul este la 250.000 eur sa o puna pe roti.
centurion
24 Jul 2015, 23:01
Asa e si normal, sa se inceapa cu un moment de reculegere.
Merge cineva la cursa?
b76bgaarh
25 Jul 2015, 18:34
Andreist parcă
meganus_bicorpus
26 Jul 2015, 10:42
E al x-lea an in care zic ca merg la Hungaroring si tot nu reusesc sa ajung..poate la anul...
26 Jul 2015, 15:08:
Ce frumusete de start..bravo Ferrari!!!
nutu01
26 Jul 2015, 14:47
Bravo Ferrari! de mult nu am mai vazut asa un start
nutu01
26 Jul 2015, 15:53
Winner Vettel!!!
FERRARI !!!!!!
Andy_ACS
26 Jul 2015, 16:08
E bine dar se putea si mai bine
Renault pe locurile 2, 3 si 4. Plus confirmarea ca au avut discutii intre Renault si Lotus pentru ca francezii sa preia Lotus si sa revina in Formula 1 cu echipa proprie. Discutiile vor continua saptamana aceasta la Paris. Daca Renault revine in F1 cu echipa proprie....
Sa nu uitam ca in Ungaria avem in general parte de curse spectaculoase. Nu prea au fost plictisitoare cursele de la vecinii nostri, iar Renault a avut destul de des rezultate foarte bune la Hungaroring
Pai da, avand in vedere ca e un circuit care nu scoate puterea din motor. Si reno cam are probleme la capitolul asta. Peste 2 saptamani vine spa-ul. Sa vedem in Eau Rouge cand intra "flat out" in el cam cat de puternici mai sunt acolo. Plus virajele de dinainte de final.
Oare de ce si Honda a scos locul 5 aici?
mai degraba a scos Alonso care e un super pilot.
Nu, e un circuit care niveleaza performantele masinilor.
b76bgaarh
27 Jul 2015, 10:33
alonso pilot, pe langa vettel si ham e slab, f slab.
nu cred ca ne uitam la aceeasi competitie. In 2003 a castigat la Hungaroring cu o masina mult mai slaba decat Ferrari, Williams BMW, Mclaren Mercedes. Din rabala aia de Ferrari a stors tot ce se putea stoarce.
Acum a plecat de pe 15, din spatele lui Button si a terminat in fata lui. Alonso e de departe cel mai bun pilot contemporan. Iar rezultatul Mclaren de azi e datorat in primul rand pilotului, tocmai pentru ca aici masina nu e poate la fel de relevanta ca si la Monza.
Cine afirma ca Alonso e un pilot foarte slab degeaba se uita la F1; iar eu tin cu echipele Renault...
centurion
27 Jul 2015, 11:07
QUOTE(Modus @ 27 Jul 2015, 11:50)
Alonso e de departe cel mai bun pilot contemporan.
Sa nu exageram. Printre pilotii in activitate, este in top, alaturi de (la egalitate cu) Vettel si Hamilton. Aici de acord, daca vrei sa spui asa.
Daca nu, iti spun si eu ca 4 titluri (ale lui Vettel) si, in curand, 3 (ale lui Hamilton), nu pot fi obtinute decat de cei mai buni piloti inca in activitate.
Iar daca vorbim despre 'contemporani', e cale destul de lunga de la Alonso si pana la Schumacher.
Uitasem de rezultat: Excelent start Ferrari, foarte buna cursa lui Vettel (am avut emotii la intrarea safety car, insa, din fericire, neamtul a controlat cursa pana la final), pacat de Raikkonen. Ferrari si-au indeplinit obiectul: 2 victorii in 2015.
Acum pot trata restul de curse fara presiune, calmi, asa ca pot continua sa castige. Repet, obiectiv deja indeplinit.
desi Alonso l-a batut de multe ori pe Schumacher. Hunagaroring 2003, Spa 2004, San Marino 2005, Suzuka 2005, Bahrain 2006, Turcia 2006, Hungaroring 2006 sunt cateva dintre cursele in care Alonso l-a cam facut
27 Jul 2015, 11:11:
plus ca Lewis nu facea nimic cu Mercedesul cand era o masina slaba. Comparati asta cu ce scotea Alonso dintr-o rasnita de Ferrari, acolo se vede clasa. Si la capitolul asta Alonso da clasa oricui
centurion
27 Jul 2015, 11:14
Si asta il face 'cel mai bun pilot contemporan'? Faptul ca a castigat cateva curse in fata lui Schumacher?
Vrei sa ma apuc sa caut sa vad cate curse a castigat Schumacher in fata lui Alonso? Prin asta stabilim cine este mai bun?
Sa imi aduc aminte de pole position obtinut de Schumacher la Monte Carlo pe vremea cand conducea un Mercedes AMG mai slab decat masinile echipelor de top?
<span class='edit'>27 Jul 2015, 12:16:</span>
Deci nu te lasi deloc. In '96, '97, '98, '99 Schumacher batea McLaren & Co cu un Ferrari MULT MAI SLAB decat Ferrari pe care Alonso l-a avut la dispozitie in acesti ani.
Iar Schumi nu a spus niciodata 'I give up', asa cum a facut-o Alonso.
Nu contrazic ceea ce ai spus mai sus. Dar vreau sa vad o demonstratie similara cu Vettel si Hamilton mai buni decat Alonso si inca una ca Alonso e foarte slab cum zicea cineva mai devreme. Nu am mentionat toate cursele in care Alonso a fost mai bun decat Schumacher
Deci, cu ce sunt Vettel si Ham mult mai buni si cum e Alonso un pilot foarte slab?
centurion
27 Jul 2015, 11:25
Vorbind despre pilotii in activitate, eu nu am spus ca Alonso este mult mai slab decat Vettel si Hamilton. Pentru mine, toti 3 sunt acolo sus, locul 1 impartit la 3 piloti.
b76bgaarh
28 Jul 2015, 08:57
Se pare ca succesul Renault va continua si in cursele de dupa
http://www.confidential-renault.fr/Actuali...ce-pour-RenaultIar Renault confirma interesul de areveni cu o echipa proprie
http://www.confidential-renault.fr/Actuali...#comment_200417
Da, succesul o sa vina pe la Singapore. Pacat ca Monaco a fost. Cam alea sunt circuitele unde si Honda si Reno au sanse.
b76bgaarh
20 Jul 2016, 16:30
Da, vechea poveste cu Bernie care trecea cu avionul pe deasupra Bozgoriei si a zis ca acolo face circuit.
Oricum, reasfaltat, zone generoase de degajat si vreo cateva viraje redesenate. Cica se asteapta doborarea recordului pe tur. Parca Massa prin 2004.
Si Sauber a fost vandut, de la elvetian la fond de investitii elvetian. Macar acum au facut rost de bani. Poate-si fac si sasiu si isi iau si piloti. Motor au, dar degeaba.
sb-55-dan
25 Jul 2016, 07:40
meganus_bicorpus
30 Jul 2017, 15:46
eurocristi
30 Jul 2017, 16:02
Multi vad, putini pricep. Ham i-a cedat locul lui Botas asa cum a promis. Sincer, nu m-am asteptat la asta din partea lui Ham, mai ales ca a trebuit sa-l astepte pe finlandez.
meganus_bicorpus
30 Jul 2017, 16:31
Avand in vedre ca lupta pentru pozitia 1 este inca in toi, astfel de gesturi nu prea isi au rostul
eurocristi
30 Jul 2017, 16:59
Nu-s toti neamuri proaste ca Vettel.
mircea_aq
30 Jul 2017, 19:31
Mie mi se pare o miscare inteligenta a lui Ham.
Da, 3 puncte-s importante intr-un asemenea mondial, dar eu zic ca e un cost de oportunitate asumat.
Daca pe final de campionat, in vreo cursa ham va fi pe 2, iar bottas pe 1, asta din urma va fi mult mai usor de convins sa-si cedeze pozitia in lumina evenimentelor de azi.
Dincolo la ferrari lucrurile s-ar putea tensiona, in masura in care kimi se va trezi mai rapid ca vettelu, cum s-a intamplat azi, dar va fi nevoit sa joace rol de tampon, s-ar putea ca la un moment dat rabdarea finlandezului sa aiba o limita.
Red Bull in revenire, verstappen termina la 13s, cu tot cu cele 10s de penalizare. S-ar putea sa mai fie curse in a doua jumatate a sezonului in care sa fie capabili sa le ia puncte celor de la merc si ferrari.
Pana atunci pauza o luna si revenim cu:
Spa - unde favorita e Mercedes
Monza - unde vor triumfa tot Mercii
Singapore - favorita Ferrari
Malaezia si Suzuka se joaca
Austin si Mexic - Mercedes
Interlagos - Ferrari
Abu Dhabi se joaca.
Pe hartie castiga Mercedes, ce-o sa fie, vom vedea.
Sa vedem din lista ta, CARE Merc castiga?
Vettel nu e neam prost. Pana la urma are 4 titluri si un coechipier cu care se intelege si care intelege ca nu o sa mai vada alt titlu dar poate performa la cel mai inalt nivel. Iar ca sa ramana in f1, accepta rolul de pilot secund. Si pe care, la inceputul anului, nu reusea sa si-l asume. Ca si Marchionne s-a luat de el. Dpmdv pt Ferrari e un asset, chiar daca-se stie- nu dezvolta masina. Doar o conduce.
Pana la urma si Vettelul a mers cu volanul stramb mai mult de 2 treimi din cursa.
Corect rationamentul lui Mircea.
Frumos pt Alonso. Pacat de el. O cariera cu alegeri neinspirate. La 36 ani, cam aia a fost.
Verstappen, usor-usor, incepe sa fie enervant pentru toti. Poate e rapid, poate e bataios. Dar uneori exagereaza.
Iar cei doi mari piloti cu personalitate maxima Kmag si Hulk s-au luat la tavalit prin presa.
Mi-a placut povestea lui DiResta din acest weekend. Cum ca ieri dimineata la 11 isi pregatea camasa pentru emisiune. Iar la 2 era in masina. A fost misto sa vad cum invata si imbuntatea timpul cu o sec pe tur. E o mare performanta.
eurocristi
30 Jul 2017, 21:36
Ham a promis o treaba si s-a tinut de cuvant. Titluri are si va mai avea, reputatia este mai greu de reparat.
Vetel a demonstrat in mai multe randuri ca este neam prost, nu mai era nevoie de faza de la Baku.
Partea buna e ca dezvolta masina. Am inteles ca surubareste zi si noapte cot la cot cu inginerii si mecanicii, proiecteaza, sudeaza s.a.m.d. Mare noroc are Scuderia cu el!
Ferrari a reusit sa construiasca o masina foarte buna daca ne uitam la rezultatele lui Kimi. Au muncit mult, au schimbat in mare parte personalul in departamentul tehnic,i au si ei in sfarsit un tunel aerodinamic cum trebuie iar rezultatele se vad. Mai trebuie sa se puna la punct cu partea de strategie si vor fi o echipa aproape la fel de buna ca Red Bul sau Merc.
Daca mai aveau si doi piloti de clasa erau pe primul loc in ambele clasamente.
centurion
31 Jul 2017, 08:33
Mda, face si Ferrari ce poate. Nu este la nivelul lui Mercedes si a lui RBR, dar macar se chinuie, incearca ceva. Si transpirand atat de mult, resusesc sa fie pe locul 1 la piloti si locul 2 la constructori. O fi bine oare (tinand cont si de dezastrul din 2016)?
Dubla Ferrari ieri ... restul nu mai conteaza.
R19/16v
31 Jul 2017, 09:54
Senna si Schumacher v-ar fi putut spune ca trofeele nu se dau pe bun simt, ci pe puncte.
centurion
31 Jul 2017, 10:01
Odata cu acesta cursa, Kimi are mari sanse de inca un an de contract. Trebuie doar sa tina volumul un pic mai mic.
QUOTE(R19/16v @ 31 Jul 2017, 10:54)
Senna si Schumacher v-ar fi putut spune ca trofeele nu se dau pe bun simt, ci pe puncte.
Ce vremuri... atunci ma uitam de placere la F1, nu se stia de "ordine de echipa", nu era nici atata electronica pe masini, etc. Faimosul "duel" Senna - Mansel o sa ramana in istorie.
Acu' nu ma mai uit, pur si simplu. Am ramas cu motogp (si 125-ul) care mi se mai pare interesant, inca.
mircea_aq
31 Jul 2017, 16:51
QUOTE(GIC @ 31 Jul 2017, 10:47)
Odata cu acesta cursa, Kimi are mari sanse de inca un an de contract. Trebuie doar sa tina volumul un pic mai mic.
La Monza ii confirma pe amandoi.
eurocristi
31 Jul 2017, 18:26
QUOTE(R19/16v @ 31 Jul 2017, 09:54)
Senna si Schumacher v-ar fi putut spune ca trofeele nu se dau pe bun simt, ci pe puncte.
Sa-l alaturi pe Senna unui ghiolban care a fost descalificat din capionat pentru o manevra de neam prost in timpul luptei pentru titlu, e cam mult.
Senna si Prost au avut batalii dure pe pista dar nu se compara cu manevrele lui Schumacher asupra lui Hill si Villeneuf, manevre de cocalar ajuns pe pista de curse.
QUOTE(eurocristi @ 31 Jul 2017, 18:26)
Villeneuve.
Cam tot pe acolo sunt toti. La suzuka senna a franat mult prea tarziu si s-a bazat pe faptul ca inchide Prost virajul si il scoate in afara. Ca dupa aia a fost descalificat pentru ca nu a parcurs sicana si ca a pierdut titlul, aia a fost marlanie. Puteau sa il lase sa continue si sa-si ia titlul. Apoi, tot la Suzuka anul urmator, plecat din pole dar de pe parte murdara a circuitului-a facut si sesizare pe tema asta, dar degeaba- a intrat deliberat in prost si gata cursa pentru amandoi. Si a iesit campion, desi a fost mult mai flagrant ca in anul precedent.
Schumacher vs Hill: la adelaide in 94 a fost mare magar, ca i-a rupt suspensia lui hill. Ce sa-i faca directorul de cursa? Avea un punct avans.Dar in 95 si-a luat revansa Hill, la Monza si Silverstone.
Schumacher vs Villeneuve: canadianul a franat tarziu, a blocat si rotile si s-a proptit in neamt. Discutabil si aici. Parerea mea aici e ca Villeneuve a fost mai destept si a mizat pe o coliziune, ceva.
Misto exemple, ca nu sunt fan Schumacher, chiar sunt /am fost fan Hill si Villeneuve.
R19/16v
31 Jul 2017, 18:51
Mda, dar nu!
Cupele denotă realitatea.
eurocristi
31 Jul 2017, 20:01
QUOTE(Solon @ 31 Jul 2017, 18:50)
Corect! Mea culpa!
La faza cu Villeneuve partea amuzanta este ca, fiind prea bine cunoscute naravurile teutonului, a fost avertizat inainte de cursa ca iese nasol daca calca pe bec.
mircea_aq
1 Aug 2017, 14:35
Sa vizualizam momentul, e vorba de jerez 1997, ultima cursa a sezonului.
Schumacher in frunte, Villeneuve il prinde si incearca sa-l depaseasca:
https://www.youtube.com/watch?v=jJJZBgNK7FA
centurion
1 Aug 2017, 19:25
Asa, si? Care-i legatura cu Ungaria GP 2017?
Bumbul
31 Aug 2017, 22:01
Desi a trecut ceva timp de la cursa, voi lasa aici asta.
REVISTA, PROGRAMUL OFICIAL DE CURSA..
sb-55-dan
30 Jul 2018, 07:25
Inca o victorie pentru Hamilton dupa o cursa perfecta
La cat mai multe
centurion
30 Jul 2018, 08:36
Referitor la cursa, totul se rezuma la: Bottas pace key to victory – Hamilton.
Ferrari va avea de tras tare si, mai ales, fara greseala incepand cu Spa.
Daca dupa cursa asta Bottas nu e considerat locotenent....la fel ca la Ferrari cu Raikonnen. Diferenta e ca Bottas e mai tanar.
Iar Mercii pe la Siverstone se minunau ce ciudata strategie au broscarii, dupa incidentul dintre Raikonnen si Hamilton de la start, ca sunt accidente deliberate. Pe aceeasi logica si Bottas a incercat ieri acelasi lucru.
Daca nu greseau mecanicii la roata stanga fata a lui Vettelu' si nu pierdea alea 2 secunde....iesea in fata lui Bottas, pe ultrasoft...altceva.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.