@hellcat: Nu cred ca are nici un sens sa iti explic cum e cu aerodinamica si miscarea curentilor de aer!
Bliss
25 May 2008, 19:21
Oare ce facea R26-le asta pe pista?
liviu2004
25 May 2008, 19:48
S-a stricat acolo .
Mi se rupe mie ca imi dati voi cu minus. Stiti voi care.
BAC
25 May 2008, 20:37
QUOTE(prody @ 25 May 2008, 17:39)
Ce mi s-a parut interesant : Cum au reusit Hamilton si Alonso sa piarda atat de putin timp cand au intrat la primul pit (fortat) cu pana pe roata spate, practic nici nu s-a simtit, a fost ca un pit normal, fata de Rosberg,de ex, care dupa ce a intrat sa schimbe nasul masinii a iesit pe 16 si apoi s-a zbatut mereu pe la coada plutonului.
Per ansamblu, o cursa frumoasa dar a avut si norocul o pondere semnificativa in rezultatul unora.
Simplu, s-a suprapus cu prima iesire a SC-ului pe pista.
Se pare ca ingredientul cel mai bun pt o cursa spectaculoasa de F1, este ploaia. Atunci cand doar deciziile si abilitatile pilotului conteaza.
sorin_f39
25 May 2008, 20:59
S-a tampit Massa. De ce dreaq l-a blocat pe Raikkonen la start, eu n-am inteles? Asa, la start, a avut castig de cauza Hamilton. Chiar si asa, a comis-o rau si cand era la conducere, deci cursa asta a fost deranj mare pentru Ferrari. Si credeam ieri, dupa calificari, ca vor rupe gura targului azi. Dar cel mai tare imi pare rau de Sutil. Pacat de munca lui. Dar nici Raikkonen n-a avut ce face in viraj. Pur si simplu a scapat masina de sub control. Nu-i caut scuze, insa nici nu-l pot acuza deoarece nu a facut nimic intentionat. Sutil a suferit o mare dezamagire, dar si finlandezul, cu punctele pe care le-ar fi castigat, ar fi ramas pe prima pozitie in clasament. Eu zic ca este un incident de cursa, dar cu mai mare parere de rau pentru Sutil decat pentru Raikkonen. Alonso a fost foarte nervos azi, mai ales pe Heidfeld. Nu a fost frumos ce a facut .... Si, in final, un mare BRAVO lui Hamilton. A meritat victoria pe deplin.
Forza FERRARI !!!
liviu2004
25 May 2008, 22:55
Oare ce s-ar fi scris aici daca locurile erau invers si situatia? Sutil sa-l fi busit pe KR. In fine, forta McLaren .
sorin_f39
26 May 2008, 05:12
Ai vazut cursa? Ai vazut incidentul? Ai inteles ce s-a intamplat? Ai citit ce s-a scris aici?
Toti regreta incidentul si mai ales tuturor le pare rau pentru Sutil. Dar pur si simplu Raikkonen a scapat masina de sub control. Ce e atat de greu de inteles? Fanilor Ferrari crezi ca nu le convenea un loc 5 pentru Raikkonen? Finlandezul ar fi ramas lider.
neumann
26 May 2008, 09:05
sa fim seriosi, si sutil ala a manevrat in asa fel incat sa il incurce cat mai mult pe KR si sa-i inchida toate unghiurile, nu i-a lasat nimic, fix pe centru a ramas si a si incetinit "nepermis" de mult, astfel incat sa nu se poate trece nici in stanga, nici in dreapta. Un pilot finlandez nu va bloca niciodata ambele trase in felul asta. KR era mult mai rapid in a negocia curba aia. Incident de cursa, datorat in mode egal lipsei de experienta a lui sutil si imprudentei lui KR.
ATM
26 May 2008, 23:05
Io unul nu-l invinovatesc pe Raikkonen ca a dat in Sutil. Shit happens, n-a fost intentie, asta e. Da' sa-l acuzi pe Sutil ca are parte din vina fiindca a blocat trasele, deja asta e un pic cam mult...pai nu asta e ideea? de a nu te lasa depasit? Mai tineti minte duelul ala memorabil din 90 (sau 91?) dintre Senna si Mansell, tot la Monaco? ce zicea Senna de Mansell? ca-l vedea in acelasi timp in ambele retrovizoare...nu a zis nimeni nimic despre Senna atunci ca l-a blocat pe Mansell, desi Mansell era evident mai rapid. Dimpotriva, au fost ambii elogiati -Senna pentru ca a stiut sa inchida orice unghi, si Mansell ca nu s-a dat batut, da' nici n-a facut vreo gafa la nervi.
AlexV
26 May 2008, 23:12
ATM, vorbesti de anii de glorie ai formulei 1. vremuri apuse de mult timp .
asta e, se intampla si accidente. asta il durea pe kimi, sa il buseasca pe sutil. da, sigur. daca intra in liderul clasamentului sau ceva de genul putea fi acuzat de ceva, eventual.
oricum prietenul alonso vad ca nu reuseste sa cupleze echipa de mecanici cu masina si cu pneurile. sau e ceva incompetenta pe undeva.
Solon
27 May 2008, 08:59
Daca in maxim doua curse Alonso nu misca nimic, il apuca demotivarea si s-a terminat cu el! Bine, am vazut ca si echipa e cam letargica!
Tomcat
24 May 2009, 16:13
Bravo Jenson, bravo Brown GP! Bravo si KIMI!! Sper sa mearga bine si la Istambul. In alta ordine de idei - nu imi aduc aminte de nici un campion mondial en-titre cu o prestatie asa de jalnica precum HAM.
sorin_f39
28 May 2009, 17:04
Este bun Jenson, are moralul ridicat si este si in forma maxima. Barvo lui. Sper ca va reusi in acest sezon sa castige titlul. Pana acum merita fara discutii.
La cursa asta, mie mi s-a parut ca circuitul de la Monaco este depasit pentru ceea ce inseamna acum F1. Este o locatie care mi-a placut mereu, insa nu stiu de ce, acum parca mi se pare ca nu mai face fata cerintelor moderne ale F1.
In alta ordine de idei, va castiga oare Ferrari vreo cursa in acest sezon?
Tomcat
28 May 2009, 19:36
Nu stiu daca vor cistiga. Ar trebui sa cistige, dar Brown GP merge prea bine! Se tot vehiculeaza ideea venirii lui Alonso la Scuderie. Nu stiu daca este o idee chiar stralucita. L-as vedea mai repede pe Vettel in echipa cu Kimi. Sa mai vedem....
Solon
28 May 2009, 21:06
La ora actuala sa fii pilot la Ferrari nu prea mai reprezinta vreo sfaraiala! E vorba doar de bani! De la anul, s-ar putea sa fie altfel!
Modus
29 May 2009, 09:33
Cu ce e mai bun Vettel decat Alonso?
Solon
29 May 2009, 11:02
Pai, cred ca e mai bun pentru simplul motiv ca a castigat anul trecut o cursa cu o pocnitoare de masina! Alonso, nu-mi aduc aminte sa fi castigat vreo cursa cand era la Minardi!
Modus
29 May 2009, 12:26
Vettel n-o sa fie in stare in toata cariera lui de pilot sa face ce-a facut Alonso! Nici macar nu e sigur ca in campionatul asta va termina in fata lui Alonso.
sorin_f39
29 May 2009, 14:12
Ce a facut Alonso, ca sa stiu sa compar apoi reusitele lui Vettel cu rezultatele spaniolului? Te referi strict la statistica, sau mai e si altceva cu ce ar iesi Alonso in evidenta?
Modus
29 May 2009, 14:21
Cand o sa stie Vettel sa contribuie la transformarea unei masini intr-o masina care sa castige curse, cand o sti sa depaseasca cum face Alonso, cand va avea constanta lui Alonso si nu va abandona de-atatea ori aiurea, mai vorbim. Pana acum, chiar si cu 2 victorii si polepositionuri, mai are multe de demonstrat!
bucatzel
29 May 2009, 14:25
QUOTE(Modus @ 29 May 2009, 12:26)
Vettel n-o sa fie in stare in toata cariera lui de pilot sa face ce-a facut Alonso! Nici macar nu e sigur ca in campionatul asta va termina in fata lui Alonso.
Permite-mi sa
Alonso o avut nevoie de masina suprema (cum o fost renault-ul aia doi ani) ca sa faca ceva notabil. Si si atunci putea sa si-o ia. S-a dus la McLaren si a plecat plangand ca-l bate coechipieru'.
Orice pilot e bun pe masina momentului. De aia lumea admira piloti ca Senna sau Schumi. Ca s-au suit in pocnitori si au castigat curse.
sorin_f39
29 May 2009, 15:19
QUOTE(Modus @ 29 May 2009, 14:21)
Cand o sa stie Vettel sa contribuie la transformarea unei masini intr-o masina care sa castige curse, cand o sti sa depaseasca cum face Alonso, cand va avea constanta lui Alonso si nu va abandona de-atatea ori aiurea, mai vorbim. Pana acum, chiar si cu 2 victorii si polepositionuri, mai are multe de demonstrat!
Nici Alonso nu a facut mare chestie la Minardi.
Ma rog, nu fac polemica pe tema asta deoarece nu mai intereseaza nici unul dintre ei.
Modus
29 May 2009, 15:30
La Mclaren stim cu totii cum au stat lucrurile, asa ca... Si vad ca Mclaren sta mult mai prost decat Renault in momentul de fata, ca geniul Lewis are alte prioritati. Iar la Minardi Alonso s-a clasat de multe pri in fata unor piloti care aveau masini mai bune.
bucatzel
29 May 2009, 15:55
Io inteleg ca esti fan Alonso... Dar daca ar fi fost ceva mai bun decat Lewis, nu erau aia de la McLaren atat de dobi sa piarda un campionat.
Cat despre faptul ca stie sa seteze o masina... asta e irelevant (in discutia asta). Si Rubens stie sigur sa seteze o masina. Si inca n-o castigat vreo cursa anu' asta
Iar la Minardi... Cam cate ghinioane trebuie sa aiba un pilot cu o masina buna ca sa ramana in spatele unui minardi, care ramanea in medie cu doua ture in urma pe cursa?
In rest... are meritul ( adica norocul ) sa nu fi abandonat cand abandonau altii pe capete.
Tomcat
29 May 2009, 16:52
Vad ca am stirnit controverse cu parerea mea despre Vettel. Personal il respect pe Alonso. Ar fi trebuit sa vina la Ferrari acum 2 ani dar era acolo J.T si nu se putea. Cred ca nici tifosi nu il inghiteau atunci. Cred ca Vettel este mult mai motivat acum sa aiba rezultate. Asta cred eu.
bucatzel
29 May 2009, 17:17
Pe mine chestia asta ma porneste la fel ca si aia cu "Senna a fost mai bun ca Schumacher".
Care de obicei uita ca pe vremea cand erau amandoi pe aceeasi pista, amandoi cu niste petarde de masini, se depaseau unul pe altul cand prindeau ocazia (vezi '92, '93). Nu continui pe tema asta, ca nu poate iesi nimic bun de aici.
ssilviu
29 May 2009, 22:06
Cine e mai tare? Bruce Lee sau Van Damme? Tare copil trebuie să fii să te cerți pe asemenea teme.
dantes
30 May 2009, 09:45
QUOTE(Tomcat @ 29 May 2009, 17:52)
[...] Cred ca nici tifosi nu il inghiteau atunci.[...]
Nici acum...
Tomcat
30 May 2009, 19:27
Cred ca da. Anumite lucruri nu se uita!!
sorin_f39
31 May 2009, 12:10
Si sper sa nu ajunga la Ferrari.....
Modus
5 Jun 2009, 07:52
QUOTE(Tomcat @ 30 May 2009, 19:27)
Cred ca da. Anumite lucruri nu se uita!!
Si anume ce?
Si daca e asa, de ce Alonso e considerat cel mai bun pilot al momentului, inclusiv de impartiala presa de specialitate britanica?
TMihai
5 Jun 2009, 09:01
QUOTE(Modus @ 5 Jun 2009, 08:52)
Si anume ce?
Suzuka 2006. Si de cand e Alonso pilotul momentului? Vezi ca suntem in 2009 nu in 2005.
Modus
5 Jun 2009, 09:04
Suzuka 2006, adica?
Solon
5 Jun 2009, 09:11
Poluati, folositi cu incredere PM-ul! Acolo puteti sa va masurati c.....ele si sa va certat, bineinteles!
TMihai
5 Jun 2009, 09:25
Noroc cu intelepciunea ta
Solon
5 Jun 2009, 11:15
QUOTE(TMihai @ 5 Jun 2009, 09:25)
Noroc cu intelepciunea ta
Ma bucur ca realizezi! Si ca nu esti doar ironic!
sorin_f39
5 Jun 2009, 16:08
QUOTE(Modus @ 5 Jun 2009, 07:52)
Si daca e asa, de ce Alonso e considerat cel mai bun pilot al momentului, inclusiv de impartiala presa de specialitate britanica?
In vremurile prezente? Sincer, ma indoiesc. Dar daca e asa, atunci
Modus
5 Jun 2009, 16:29
Bine atunci, ramaneti cu Vettel.
sorin_f39
10 May 2010, 09:59
Ca sa continuam aici discutia inceputa pe topicul despre SPANIA GP despre acest GP ............
De ce mai exista acest circuit in anul 2010? O sa spuneti ca e vorba de bani, faima, vechime etc. Este insa un circuit depasit din toate punctele de vedere.
Hack
10 May 2010, 10:03
E totusi altceva fata de celelalte circuite iar la cat spectacol este de ceva vreme incoace in F1 ...
Manuel
10 May 2010, 10:04
O fi depasit, dar e extrem de spectaculos! Sper sa nu renunte la el, ar fi mare pacat.
sorin_f39
10 May 2010, 10:05
E altceva, adevarat, dar eu consider ca acest altceva inseamna mai naspa, nu mai bine.
10 May 2010, 10:07: Nu vor renunta, pentru ca toata "lumea buna" din F1 trebuie sa fie acolo si trebuie sa fie vazuta acolo. Eu zic doar ca, din punctul meu de vedere, as renunta la acest circuit.
Manuel
10 May 2010, 10:07
Preferi o cursa in Malayesia sau China? Pe astea le consider eu naspa, nu Monte Carlo!
ionutctn
10 May 2010, 10:29
QUOTE(Manuel @ 10 May 2010, 10:04)
O fi depasit, dar e extrem de spectaculos! Sper sa nu renunte la el, ar fi mare pacat.
Am fost acolo doar o singura data e drept. Foarte frumos, are ceva special. Nu imi dau seama exact ce dar te indragostesti pe loc
DrK
10 May 2010, 10:29
Extrem de spectaculos? Cum asa? Nu te-ai suparat de cati ani te uiti la F1 sa vezi acelasi tunel, acelasi port, aceleasi case? Ce-i asa spectaculos aici? O sa ai in fiecare an o cursa liniara, anosta, de somn lin in care poate te mai trezeste un prost care nimereste gardul de langa port, sau poate inca iti mai tresare inima cand auzi ACELASI sunet din tunel... MAL si CN sunt circuite bune, gandite, unde poate veni si omul de rand sa vada o masina de F1.
QUOTE
Nu vor renunta, pentru ca toata "lumea buna" din F1 trebuie sa fie acolo si trebuie sa fie vazuta acolo.
sorin_f39
10 May 2010, 10:41
QUOTE(Manuel @ 10 May 2010, 10:07)
Preferi o cursa in Malayesia sau China? Pe astea le consider eu naspa, nu Monte Carlo!
Prefer orice cursa pe un circuit permanent. Daca e sa vorbim de circuite stradale, atunci Valencia sau Singapore sunt circuite foarte OK. La Monte Carlo, daca greseste cineva, se sta n tururi in spatele SC pana se aduna toate resturile masinii. Poate este frumoasa atmosfera, este frumos orasul, luxul si peisajele de acolo incanta privirea, dar strict vorbind despre cursa si ceea ce ofera circuitul acum, cred ca vorbim despre o Dacia Nova in anul 2010.
Solon
10 May 2010, 12:18
Abia astept cursa de la Monaco! Sa vedeti ce balamuc o sa iasa cu depasirile celor 3-4 echipe pocnitori! Dupa primele 7-8 tururi o sa inceapa circul! Sa vedeti ce de "nasuri" se vor schimba!
Modus
10 May 2010, 12:29
Eu vreau sa vad depasiri adevarate cum sunt astea
&feature=related
10 May 2010, 12:35: sau
&playnext_from=TL&videos=GReu-yF9eHk
ionutctn
10 May 2010, 12:42
@RaduNG Tocmai ca pilotajul pe acest circuit este foarte greu spre imposibil face spectacolul mare. Toti pilotii spun ca este ceva special sa castigi la Monaco. David Coulthard spunea chiar ca "viata unui pilot se imparte intre inainte si dupa ce ai castigat la Monaco".
DrK
10 May 2010, 12:54
Eu nu pot trai ce traieste un pilot de F1 pe circuit la Monaco. Nici macar nu incerc pentru ca nu are rost. Problema este ca de x ani m-am saturat sa laud pilotii care termina cu masina intreaga Monaco. A avut ceva special la inceput, acum deja e monotonie. E monotonie generala in F1 dar asa mare ca pe Monaco unde "depasirile adevarate" nu mai sunt posibile, nu este
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.