Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Bobine la Megane II
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
red_dog
Asta seara am apasat pe butonul magic de start si am constatat ca a pornit si sa oprit dupa 1 sec uimit am mai apasat 1 data tot cam asa pe urma nu statea constat la relanti adica la 1100 1000 varia vibra nu sa aprins nici un martor nici cheia nimik asta a durat 1-2 min se simtea ca mergea in 3 chiar daca nu am plecat dupa loc se seimtea,pe urma mergea frumos pornea normal poate sa fie bobinele masina are 1100KM blink.gif specific ca a fost ceta densa si multa umiditatete in aer 100% timp de 24H.poate sa ma lumineze si pe mine cineva dc a facut si daca a bobinele au de suferit cand face asa.Din ce am citit aici am vazut ca la umiditate ele au de suferit asta sa fie cauza?ori cum e destul de naplacut ca la 1100km sa faca asa sad.gif .Si parerea mea e ca era destule de util capacu ala la motor au econimisit 20E prin scoatere lui sa le fie rusine 022.gif
adip
QUOTE(clr @ 4 Feb 2008, 19:54)
De schimbat am schimbat-o la Cobalcescu pentru ca oricum mai aveam ceva ce voiam sa fac la ei. Pretul la ei: 300 ron.
Are you shitting me? 300ron pentru 3 minute de lucru? Da' stiu ca iti da mana, nu gluma radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
@red_dog: dupa ce o pornesti asteapta un pic pana sta la ralanti si scoate cate o fisa din capul fiecarei bobine, pe rand. O dibuiesti usor pe-aia cu probleme, daca nu-ti scade ralanti-ul sensibil ai gasit vinovata smile.gif
red_dog
QUOTE(adip @ 6 Feb 2008, 01:44)
Are you shitting me? 300ron pentru 3 minute de lucru?  Da' stiu ca iti da mana, nu gluma radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif
@red_dog: dupa ce o pornesti asteapta un pic pana sta la ralanti si scoate cate o fisa din capul fiecarei bobine, pe rand. O dibuiesti usor pe-aia cu probleme, daca nu-ti scade ralanti-ul sensibil ai gasit vinovata smile.gif
*




dar nu se poate sa fi fost numai de la umezeala si ca pe viitoar sa nu mai faca masina are 1100KM si nu i-mi vine sa cred ca sau si dus sad.gif si a facut foarte putin 1-2min.max
clr
QUOTE(adip @ 6 Feb 2008, 01:44)
Are you shitting me? 300ron pentru 3 minute de lucru?  Da' stiu ca iti da mana, nu gluma


Alo, domnu! Mai citeste postul meu inca o data! Eu am spus ca am cumparat piesa cu 181 ron de la magazin si ca la service era 300 ron daca voiam sa o iau de la ei. Deci ala e pretul piesei da? Nu al manoperei. NU am platit acei bani.
INFANTERIST
La mine s-au ars 2 o data, deci masina mergea in 2 pistoane
Iar sonda landa a aprins sezorul la bord, a simtit miros de gaze rau de tot smile.gif

Simptome
motorul nu mergea rotund se simtea ca vibreaza intre tampoane
miros la gaze ca de oua clocite
gazele ieseau sacadat (Cu întreruperi scurte, bruște și dese )
turometru nu oscila
masina nu avea putere mai deloc

costuri
300 lei amndoua de la magazinele banale care aduc pise pentru masini straine
40 lei manopera (dupa ce am vazut le scimb singur smile.gif )

tino
Dintr-o data m-am trezit cu martorul OBD sau de poluare aprins si masina parca merge in 3 bujii.
Martorul SERVICE nu este aprins.
Porneste la prima cheie dar dupa pornire turometrul urca pe la 700-800 la relanti
am verificat bobinele de inductie si la fiecare din cele 4 a scazut turatia motorului f mult dupa deconectarea mufei , deci nu e de la vreo bobina.
Martorul se aprinde la aprox 1-2 minute depa ce pornesc masina.

ce poate sa fie ?

9 Apr 2008, 01:32:
am fost la service , am pus tester si au descoperit 2 bobine de inductie defecte
eu cand le-am testat am vazut ca motorul a scazut in turatie la scoaterea mufelor si credeam ca sunt bune
e vorba de 1 si 4
daca le scot nu moare motorul , iar daca scot 2 sau 3 moare
de acolo e

daca stiam sa le te4stez cum trebuie scuteam 45 RON smile.gif

miki74
Aceeasi problema cu mersul in 3 bujii.
Numai ca dupa ce au gasit "meseriasii" (cel putin asa au crezut ei) bobina defecta si au inlocuit-o, masina mergea la fel de prost.
Au mai inlocuit o bobina si nimic. M-au pus sa cumpar o bujie si tot acelasi rezultat.
Din momentul asta au inceput sa se uite unii la altii. Am zis ca am pus-o de mamaliga, ma gandeam ca e de la benzina de la un petrom de la care nu mai alimentasem pana atunci.
Baiatul cu laptopul a avut o sclipire si s-a apucat sa demonteze capacul de aluminiu care zicea el acopera injectoarele. Din ce am auzit eu zicea el sa nu se fi blocat unul dintre injectoare. Nu ma pricep la motoare asa ca imi cer scuze daca nu ma exprim corect. Am vazut ca a atins un fir acolo si minune motorul a inceput sa mearga frumos. Mi-a zis ca nu facea contact cum trebuie. Vreau sa-i intreb si eu pe cei care se pricep de pe forum: e plauzibila explicatia sau poate sa fie alta cauza, de exemplu sa se blocheze un injector?
tino
sa inteleg ca ai inlocuit degeaba 2 bobine si o bujie ? pe cheltuiala cui s-a facut acest lucru din moment ce greseala a fost a celor de la service ?
au pus tester pe masina ?
la mine au pus tester si a mi-au spus clar unde e problema
posibil sa nu fie acolo problema ?
miki74
Bobinele le-au inlocuit ei pe garantie, eu am cumparat doar bujia.
Au pus masina pe tester si le dadea de fiecare data aceeasi eroare de combustie la acelasi piston.
Problema e ca nu stiu daca nu cumva m-au "aburit" cu firul ala sarit si sa nu fie o alta cauza.
tino
si eu am fost la service pt TESTER si a aratat 2 bobine de inductie defecte
nu am cumparat de la ei deoarece costa 300 RON /buc
am luat eu 2 BERU cu 150 RON /buc si le-am schimbat in 5 min
acum e totul ok
vladd1923
1 astazi, facea masina ca tractoru ... si nu avea putere deloc
Vio
Schimbat azi bobina number two (la 72000 si cateva sute...); scenariu: zi ploioasa si umeda, in drum spre casa cand asteptam la un semafor incepe sa se batzaie masina rau cu mine si sa intrerupa cand o turam; dupa ce am tras pe dreapta si am receptionat faimosul miros de oua clocite am stiut ca e clar: cap compas service... o juma' de ora mai tarziu eram din nou in drum spre casa cu motorul torcand voios si mai infigareata ca inainte...
Ocazie cu care am facut o mica retrospectiva si mi-am dat seama ca numita bobina imi "facea cu ochiul" mai demult, in sensul ca faimoasele smucituri la relanti de care au parte benzinarele Reno devenisera de o vreme mult mai dese si mai ample, respectiv la pornirea la rece am patit sa "dea in nas" de vreo 3 ori, lucrul pe care masina asta nu il facea inainte nici la -25 de grade... Mai mult din acest motiv am postat: cei care mai resimtiti respectivele simptome (smucituri si dat in nas) verificati in primul rand daca bobinele lucreaza in parametri... Dupa schimbarea bobinei am constatat ca la mine aceste simptome au disparut complet... da' complet...
Ryk
si mie parca imi da in nas cand schimb viteza in a 2-a sau a treia, practic nu da in nas dar nu se accelereaza, poate ca nici n-am apasat eu pedala concomitent cu ridicarea dupa ambreiaj. Ar putea fi un semn de vreo bobina obosita?
Vio
Nu ma aventurez sa imi dau cu parerea, insa la mine asa a fost: masina mea nu a dat niciodata in nas pana in urma cu cateva saptamani, accelera linear indiferent de temperatura motorului; apoi dintr-o data a inceput sa aiba cate o "sincopa" in accelerare la prima plecare dimineata, chiar daca nu mai era asa frig (nu numai ca nu accelera, dar parca se infrana pentru o fractiune de secunda, nasoala senzatie); in plus, la stationare cu motorul pornit parca hataia cineva de masina... io zic ca bobina imi dadea primele semne, dar nu bag mana in foc ca nu ma pricep excesiv... ei bine, dupa schimbarea bobinei au disparut manifestarile astea... mai vreau sa vad maine dimineata cum face la prima plecare la rece de pe ziua aia... dar am impresia ca a disparut problema...
...Oricum, io zic ca o verificare la bobine nu strica niciodata... io mi-am invatat lectia si dupa ce mi-a picat prima la un moment foooaaarte nepotrivit, mi-am cumparat una bucata de rezerva, care sta in portbagaj tot timpul... insa azi eram foarte aproape de service...
Ryk
Vio, cam ce simptome spui ca ai avut tu, cam astea le am si eu. Tremurat la relanti ca si cum ar misca cineva masina, nu mereu, sunt momente cand nu tremura si se infraneaza tot asa pt. o fractiune de secunda cand schimb in a doua sau a treia, deobicei cand e motorul rece. Un mecanic mi-a spus ca scapa putin curent bobinele dar nu e inca problema ca mai merg asa. Deci sa ma pregatesc de noi bobine.
b76bgaarh
tremurat la relanti.... lipsa putere..... martor poluare clipeste.....din cate am citit pe aici e simtom de bobina.....
un magazin cu preturi bUne pt bobine recomanda cineva?

masina are 55.000 km...sI ar fi prima bobina.....
miki
In cotroceni! Vis-a vis de Interamerican, oarecum in diagonala fata de Gradina Botanica!
Bobine Beru, pret cca 150RON/buc
b76bgaarh
revin cu detaliI...

ieri sunat la 4 magazine de piese (nu eu taicamiu executat operatia)... nici o bobina sub 200 ron.....

din lene s-a dus cu masina la filaret.... testat, schimbat bobina, schimbat un bec de frana, cost total 300 ron....

io numai zic nimic...pana la urma sunt banii lui...dar tot ii iau una bucata de rezerva....la un pret decent...

multumesc colegilor care mi-au recomandat magazine


ramane 1 bucata schimbata pana la 55.000km (megane bicorp 2)


aditasse
6.05.08...ora 14 motoru` incepe sa tremure, si in 100 m incepe sa licare si mortoru` din bord de poluare. Am lasat masina in fata biroului si pe la 17 cand am teminat programul am dat o fuga la un service unde un baiat dragut a schimbat bobina cu buba. (aveam o bobina pusa in masina de cand am citit topicul acesta).
Multumesc forum reno... (probabil daca nu stiam ce are ma impacientam si imi stricam parerea despre masinuta mea)
Acum totul rezolvat, .. merge la fel ca inainte.
sorin209
am un megane SH din 2005... in 2008 cand l-am cumparat avea 32.000 KM cand l-am achizitionat... prima revizie care i-am facut-o am vrut sa o fac la un service autorizat....ca sa nu am probleme....doar placute frana fata am luat de la ei m-a costat 800 ron totul...
am avut probleme cu o bobina; tot inservice ca m-am speriat de cum facea masina....si m-a costa aproximativ 400 ron, nu stiu ce bobina mi-au pus dar pt. 10 minute de munca...cred ca m-a costat cam mult....
MULTUMESC RENO.RO ca exista si la service sa mor io daca ma mai duc desi am un prieten care lucreaza la service meridian la iuliu maniu......sa fie la ei cu preturile lor. Dupa RENO.RO am invatat sa-mi schimb placute frana si o bobina
MULTUMESC RENO.RO!!!!!!!!
19vik
Sa stapanesti sanatos si fara probleme tehnice masinuta. Cu 400 de lei pentru o bobina, cred ca esti in top. Daca citeai topicul asta inainte, o cumparai si o schimbai singur muuult mai ieftin ( e vorba de o mufa si un surub M6 si nici de depistat bobina defecta nu-i greu). La Renault, nu munca costa mult ci bobina.
mafia_ooops
In drum spre casa de la munca azi, sa aprins si clipea martorul antipoluare, masina trepida si parca nu mai avea putere. Ajuns acasa citesc topicul, cobor jos la masina si verific bobinele: cand scot mufele de la bobina 1 si 4 motoru trepideaza cam 8-10sec mai puternic, dar parca dupa aceea isi revine la trepidatul initial. Cand scot mufa bobilelor 2 si 3 motorul moare brus.
Care bobina o fi defecta sau e alceva? multumesc
19vik
1 si 4, eu zic sa le schimbi pe amandoua.
mafia_ooops
Am gasit care bobina era defecta ( am probat cu o alta bobina de la un coleg forumist), una singura (4), maine voi cumpara una si o voi inlocui. Bafta.
seal2hh
"chek injection",martor catalizator aprins..martor sevice aprins.[In drum spre brasov,undeva la iesirea din mizil,in luna decembrie am facut un scurt popas.]meganu meu 1.6 1.6 1 n-a mai vrut neam sa se urneasca.DUPA vreo 2 ore de stat in frig[ca mi-a murit si bateria de atitea"chei" date] vine dacia asistenta sa ma tracteze.Se uita soferul ala pe la motor[ca doar nu era mecanic],da vreo 2tel. la sediu[afara era deja noapte iar eu ma uitam la daciile care trec pe linga mine wacko.gif ] ii vine in cap sa-mi "dea" curent.La a2a cheie porneste.NU MARTOR NU NIMIC.In fine dupa 3zile ajung cu ia acasa la reno apan braila:scimbat set bujii 1mil.,1buc. bobina 2,5mil.Pleaca mecanicu si cu mine in teste,o forjaza,merge ce merge si poc martor catalizator aprins,cade cea dea doua bobina.Intradevar am vazut cum cele 2 bobine cazute nu mai faceau acele paraituri de contact,cu ochii mei.TOTAL VREO 6 MIL SI CEVA pt. ca pretul bobinei vine cu mana de lucru,la fel si pt bujii. mad.gif Problema cea mare este fratiilor nu este daca ai bani,ca daca n-ai le schimbi mai tarziu cand ai;problema e ca ce te faci cand te lasa in drum in fara orasului pe vreun camp fara nici o avertizare in prealabil !!!!!!! blink.gif
Partea nasoala e ca mie chiar imi place bicorpul meu ! sad.gif
Hack
Sa nu-mi spui ca ai crezut ca megane-ul se poate repara, la fel ca si vechea Dacie, cu un patent si niste sarma, banuiesc ca ti-ai pus problema asta si in momentul in care ti-ai luat asa o masina, sau? huh.gif
RoboCoop
am reusit sa gasesc bobine valeo la 135 ron , am luat sa am rezerva in caz de ceva ca pana acum nu am schimbat
Highwayman
Am intrat si eu in club.
Saptamana trecuta mi-a cazut prima bobina (32000Km). La Cobalcescu imi cereau 400 lei schimbatul (bobina 250 lei + manopera 150 lei) asa ca m-am decis s-o schimb singur. M-a costat 165 lei bobina (Beru) + berea care am baut-o dupa aceea.
mihneap
Salut,

Vad ca fiecare are problema lui cu bobinele pe aici si am si eu ceva bubite acum. Am un Megane 2 Bicorp benzina din 2004 cu vreo 32k km. Am schimbat o bobina acum ceva timp, vreun an, pentru ca mi se parea ca merge prost. Nu tragea liniar. Toate bune...

Astazi am trecut de 4.000 de ture intamplator, pentru ca de obicei schimb pe la 3.000 si la un moment dat masina a inceput sa tremure si s-a aprins martorul galben antipoluare (cu miros, cu tot...). Am incetinit... a mai tremurat un pic, am oprit-o si cand am pornit martorul era stins dar mai trepida motorul. Iar oprit/pornit si acum merge ok.

Acum, nu stiu ce sa fac. La Serus astia mi-au spus la telefon ca e o bobina. Voi ce credeti?

Daca e asa, m-as duce sa imi iau un Brebo de pe undeva (am vazut pe aici la 150 lei) dar nu am timp sa ma duc sa o schimb (si nici nu vreau la banii aia). Pana vineri la 9 trebuie sa fie gata.

De priceput nu ma pricep, asa ca urmatorul pas, daca e bobina, ar fi sa va rog pe unul care va pricepeti sa ma ajutati. Contra cost, desigur. Asta daca avem cum sa ne dam seama care e cu probleme.

Multumesc
Hack
Iti poti da seama si singur care e cu probleme, cu mototrul pornit scoti pe rand mufa care intra in fiecare bobina(ca la vechea Dacie cand scoteai fisele de la bujii), pana ajungi la cea la care scoaterea mufei nu are nici o influenta asupra functionarii motorului, iti dai seama garantat. Cand ai gasit-o iti trebuie o tubulara de 10, parca, cu care desfaci surubul cu care e prinsa bobina si o inlocuiesti cu cea noua. Citeste topicul asta ca exista toate informatiile de care ai nevoie.

Bafta!
Solon
QUOTE(mihneap @ 27 Aug 2008, 21:26)

Daca e asa, m-as duce sa imi iau un Brebo de pe undeva (am vazut pe aici la 150 lei) dar nu am timp sa ma duc sa o schimb (si nici nu vreau la banii aia). Pana vineri la 9 trebuie sa fie gata.

De priceput nu ma pricep, asa ca urmatorul pas, daca e bobina, ar fi sa va rog pe unul care va pricepeti sa ma ajutati. Contra cost, desigur. Asta daca avem cum sa ne dam seama care e cu probleme.

Multumesc
*


E prea scumpa la banii astia? Du-te in service autorizat Renault sa vezi ca e de 3 ori mai scumpa! La 150 lei e ok! Schimbatul de capul tau iti ia fix 5 minute!
Citeste atent ce a scris Hackmikey si urmeaza intocmai si o sa vezi ca o sa iasa bine! smile.gif
mihneap
M-am exprimat eu gresit. E prea scumpa in service... acum un an am dat 300 si ceva pe ea. Deci e rezonabila la 150 de lei smile.gif

Problema este ca acum motorul merge bine. Cel putin asa cred. Mi-e sa nu reactioneze la fel la toate bobinele. O sa incerc maine si varianta asta sa vedem daca ma descurc.

Dar... banuiti ca poate sa fie si altceva sau credeti ca e o bobina?
Hack
Cel mai probabil e bobina.
ScoRpiO
hai sa va spun si povestea mea...

prin iulie, mi se tot oprea motorul la relanti... curat, fara trepidatii... aproape ca nici nu il simteam ca e destul de silentios oricum. sesizam ca se opreste clima. dupa care am inceput sa sesizez ca se intrerupe motorul la schimbarea vitezelor. apropos, pt cei care inca mai merg cu simptomul asta ("da in nas la schimbarea vitezelor"), oare de ce scrie in cartea tehnica faptul ca e absolut interzisa pornirea prin impingere? oare simptomul asta nu este similar pornirii prin impingere? ia ganditi-va... asa... sa revenim... intr-un we, ma intorceam de la curte si evident ca ma lasa in drum pe centura la chitila. sunt la dacia asistenta, ma trimit la service. masina nu mai pornea deloc... de fapt nu tinea turatia.... pornea si pica... daca o turam mergea, dar cum dadeam drumul la pedala, cum pica... in fine.. dupa 30 min de stat isi revine... o ia si ma duc direct in service la serus chiajna. vine un gigel acolo cu ddt-ul, se uita si zice ca e senzorul volanta (mai am o solenza cu care am patit ceva similar si ala a fost, asa ca l-am crezut pe cuvant). sapt urmatoare, merg la socrii si ma apuc, scot senzorul de volanta, il curat, il dau un pic cu smirghel, curat cu carpa din nou, pun la loc, a doua zi facea la fel. ma prezint in serveice, fac aia diagnoza, imi zic ca e senzorul volanta, ca il curata, i-am lasat in pace, l-au curatat, au refacut cablajul, nu stiu de ce, dar ei ziceau ca e afectat, ma rog, curata clapeta de aer, corect, totul ca la carte. iau masina din service, a doua zi face la fel. da fix la fel. luni ma suna o don'shoara de la vocea clientului. zice ati fost la serus la atelierul de mecanica. zic da, dar eu am o problema cu aia de la electrica.. smile.gif) zice.. dar eu va cer impresii despre cei de la mecanica... zic.. nu ma intereseaza, m-ati sunat, aia de la electrica sunt niste idioti, va rog sa consemnati... dupa fix 30 min ma suna service-ul si mi-a facut o noua programare. duc mashina, o las acolo, la pranz ma suna. eram la masa. imi zice tipul ca e senzorul de la axul cu came si bobina de la cilindrul 3. ca trebuie inlocuite. era sa zic ok, dar mai intai intreb cat costa. 540 ron. mi-a stat mancarea in gat. i-am zis... bah nesimtitilor, imi luati 200 ron pt curatare la a 2-a interventie, mai luati 540 ron, deci in total 740 ron pt un rahat. nu vreau, o montati la loc si mi-o dati asa. cand m-am dus sa o iau, i-am pus sa imi printeze erorile pe care le-au vazut du ddt-ul sau clip-ul ce or fi avut ei acolo. de la birou deja sunasem la augsburg sa intreb cat costa piesele. impreuna erau vreo 500 ron. serus imi facuse proforma cu 331 ron parca, asa ca pana la urma le-am luat de la ei. si a doua zi le-am schimbat in parcarea de la birou, in costum, cu inca doi colegi dintre care unul posesor de megane ca asistenta. deh... sa invete meserie...

asa ca sfatul meu. de fiecare data cand aveti o problema din asta duceti-va in service, cereti un test de calculatoare, sa va listeze erorile si sa vi le dea pe hartie si cercetati inainte sa le dati banii.

aaaa... si eram chitit rau pe ei, ca ma dusesem si cu o problema la trapa si mi-au schimbat setul de role si facea fix la fel... detalii pe postul cu probleme trapa... cum naiba sa nu stergi pe jos cu aia de la vocea clientului???? platisem in total 1700 ron si mai nimic concret rezolvat.
mihneap
Am facut asa cum mi-a spus Hackmickey dar din pacate, cred ca am o bobina ca e pe duca dar... inca mai poate.
La fiecare bobina pe care o scot motorul merge prost. Am verificat si toate legaturile par bune pe acolo. E o mufa cu probleme dar e infipta bine.

In concluzie masina merge ok acum. Nu se mai aprinde martorul si nici nu trepideaza.
megane1
fiinca am "deschis televizorul mai tarziu " si nu am apucat sa citesc depre simptome, din nefericire , supun adunarii generale a forumistilor intrarea mea in clubul celor cu probleme la bobine....
mergeam pe un drum cam izolat din punct de vedere al asezarilor umane , am oprit intr o parcare si cand sa plec....surpriza...masina de 1 an si 3 luni si 36 .000 km a inceput sa toarca ca un tractor Universal 650, si sa miroasa discret a gaz lampant smile.gif ...totul asezonat cu licariri intermitente ale martorului de poluare...altfel nu mi as fi dat seama de ceva radmasa.gif
dupa scurte conversatii telefonice cu 2 forumisti de baza ( a.k.a caktuss si hellcat ) , carora le multumesc public pt sugestiile si sfaturile furnizate la o ora relativ tarzie , m am edificat, si am reusit sa i educ pe moment si pe roboteii telefonici deghizati in operatori la reno asistenta : bobina...
am reusit sa aduc masina acasa(pe platforma) si or sa o puna in stare de functionare maine, sper...evident pe cheltuiala vanzatorului.
eram asa de increzator ca o sa scap... smile.gif
megane1
rectific :bobine ok, 2 injectoare aproape infundate sad.gif .cei de la service au reusit sa mi le curete...eroarea care aparuse la testul clip :" rateu combustie cilindrul 4" (adica primul de la admisia de benzina, deci apa sau mizerii din benzina). sad.gif
Valentin P
Astazi am schimbat si eu bobina de la cilindrul 1;aceleasi simptome:tremurat,lipsa putere,miros de sulf,martor poluare aprins.
Am cumparat de la Alemar 2 bobine Beru cu 165 ron /buc.

Acum am una de rezerva in portbagaj biggrin.gif


loustsoul
salut am si eu o problema cu meganu meu am fost la service si mi-au spus ca este de vina bobina de la pistonu patru. care este ordinea stand in fata masini? daca schimb bobina trebuie sa schimb si bujiile? bujiile din magazin ai distanta fixata si daca stiti care este?
19vik
-Bobina 4 e cea de langa distributie.
-Nu e obligatoriu sa schimbi si bujiile (decat daca au 30000 km).
-Distanta trebuie sa fie 0,95 mm, daca nu au atat le reglezi tu.
VIPESUL
nu va suparati ce e ala testul bobinelor si cum se face? sunt mic si incepator
valentin-axv
Salutare fratilor.....de ieri masina imi face figuri blink.gif ....adica cnd plec in turatie pleaca cu tremurat mare si inhibat si doar dupa 2500 rpm pleaca cum trebuie......dupa opinia mea ar fi o bobina wacko.gif ...da scanteie prea sus.....ca defazorul a fost schimbat....iar corpul clapeta e foarte curat....voi ce parere aveti? 1zhelp00.gif
b76bgaarh
schimbat a 2 a bobina

masina are vreo 63.000km

intrat in primul magazin pe lizeanu, cumparat bobina reno/sagem cu 160 ron
15 ron mecanic mach 1

ciudat este ca intai a cazut bobina la primul cilindru dinspre stanga acum la ultimul....
19vik
Bobinele sunt inseriate cate doua: 1 cu 4 si 2 cu 3. E posibil ca una defecta sa aiba influenta si asupra celeilalte.
b76bgaarh
pai sunt schimbate la vreo 6 luni una dupa cealalta..... oricum mecanicul s-a crucit cand a auzit 2 bobine in 60 si ceva de km
19vik
Adica ai facut 60 de km in 6 luni, sau vrei sa spui in 63000 km blink.gif
Stiu pe cineva de pe aici care a schimbat acum o luna o bobina si cand a pornit motorul, i-a picat si a doua, n-a facut nici un metru si are vre-o 40000 km.
Avani
La mine prima picata a fost a doua din dreapta, imediat dupa schimbare a picat si ultima bobina cum numeri de la dreapta spre stanga.

Ideea este ca la testare ... am luat 4,3,2,1 ... nr 2 picase, deci nr 4 la prima verificare a fost OK. Dupa inlocuire nr 2 ... nu s-a simtit nici o amelioarare, ba chiar incepuse sa miroasa a oua clocite rau de tot. Luat din nou la testat, si asa am ajuns la bobina nr 4.

Asadar, te pregatesti de una, dar de fapt ai nevoie de doua.

Din pacate in acest pol am votat deja cand nu schimbasem nici una.. acum am schimbat doua si am doar 41.000 km
VIPESUL
57000 dekm si nu am schimbat niciuna
valentin-axv
mie relantiul mi-l tine bine nu am probleme dar pleaca tremurand in turatie imi da drumul la toata puterea pe la 2600 rpm...si in plus am vaz ca mi-a crescut putin consumul sa fie tot de la bobina?
Avani
Cand stai la semafor, iti tremura masina ?... nu vorbesc de trepidatii, efectiv sa simti ca-ti tremura masina, ca la un cutremur.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.