Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan Diesel.
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
strumfuadi
QUOTE(dadu @ Sep 10 2005, 09:57 PM)
nu ti-ai permite biggrin.gif

ba baiatu, cam cu nasu pe sus, ashea..
de unde shtii tu ce imi pot permite, dar mai ales care imi sunt mie prioritatile shi placerile? huh.gif
aj putea sa'mi iau maine un megane motorizare de varf shi echipare privilege, dar nu fac asta fiindca am mashina, am motor, vreau sa ma distrez shi, nu in ultimul rand, fiindca mi se par bani aruncati pe geam la achizitionarea unei mashini de 15-17k euro pe care peste 3-5 ani o dai cu MAXIM 8-9k euro.
da, daca stau sa ma gandesc mai bine, nu'mi permit sa pierd jumatate din valoarea mashinii in 5 ani, lamere.
dadu
mi-ai rupt pipota in doua!
pai daca tu nu-ti permiti inseamna ca nu castigi suficient sa-ti cumperi maine un megane de 17k, nu?

cu privire la logan, m-ati cam inteles gresit, io am amanat cumpararea unuia tocmai pentru ca am asteptat dieselul si daca spun ca designul e destul de prost si foarte disproportionat, o spun pentru ca asa e iar daca m-ar deranja cum va deranjeaza pe voi afirmatia inseamna ca sunt ipocrit.
si cel mai mult ii urasc pe cei care fac compromisuri si spun ca au facut cea mai buna alegere. logan este un compromis, in primul rand al lui reno pe care-l intereseaza BANII.
AlexC
QUOTE(dadu @ Sep 12 2005, 09:00 PM)
mi-ai rupt pipota in doua!
pai daca tu nu-ti permiti inseamna ca nu castigi suficient sa-ti cumperi maine un megane de 17k, nu?

Eh uite aici gandire sanatoasa de roman!

Dadu, no offence, dar tie ti-a trecut vreodata prin cap ca oameni diferiti au prioritati diferite? Nu toti care au 17k de dat pe o masina fac lucrul ala. Unii prefera sa dea 7k pe un Logan si restul sa ii investeasca, altii prefera ca acelasi rest sa il sparga in Hawaii. rolleyes.gif Daca nu iti permiti ceva de 17k inseamna de cele mai multe ori ca exista si alte prioritati, nu ca nu ai dupa ce bea apa.

Ne-am obisnuit noi romanii insa ca atunci cand avem bani de un lucru sa mai strangem un pic din dorsali si sa luam obiectul imediat mai scump, pentru ca tre sa moara vecinul de ciuda, asa cum am murit si noi cand si-a luat el masina acum 2 ani mad.gif

Clio cu 65cp se descurca onorabil. Corsa cu 70, Fiesta cu 68, Punto cu 70, Polo si Fabia cu 64 (SDI), etc. Greautatile sunt relativ identice. De ce Logan nu s-ar descurca la fel de onorabil cu aceiasi 65CP? Exact diferenta aia de 4% in minus la consum urban va face diferenta pentru multi. Dupa 20000 km de trafic urban ti-ai scos banii si ramai cu cuplul mai mare . biggrin.gif
SorinV
aloo domnii cu nasuc si pipota ia lasati aiurelili si treceti la discutii serioase nu ce si cum si cat isi permite ! hai va rog eu !
CGB
QUOTE(adri_v_23 @ Sep 12 2005, 09:10 AM)
mai dadu esti expert in design ca sa spui ca loganu seamana cu un microbuz,aici e problema de gust si credema ca am avazut si destule clio la taxi si stai inghesuit de mori asa ca lasama cu chestii de astea.Daca critici loganu va criticati pe voi ca e facut 100% de renault

clio e la clasa mica!!! helloooooo. normal ca stai mai inghesuit. e mai mic ca loganuuuu.hellooooo.daca aveau aceleasi dimensiuni era altceva.helloooooo.nu mai comparati mere cu pere.

legat de design....logan nu-i un produs 100% renault. e o incercare 100% renault de a scoate cat mai multi bani. exact cum incearca si alte marci (vw, audi...etc).
stiti ca si astia produc automobile prin tari din america de sud, asia. prin america de sud inca se mai produce vw broasca, prin china se produce audi 80 sau vechiul audi 100....si tot asa.
de ce produc marcile astea auto depasite??? pentru ca puterea de cumparare in tarile alea nu le permite sa produca ultimele lor modele (adica poate le produc dar ...ptr export). asa si cu loganu.
putea foarte bine renault sa produca megane sau laguna in romania.chiar si vel-satis. dar cine le-ar fi cumparat??? asa ca au recurs la compromisul numit logan. in urma studiilor efectuate de ei au ajuns la concluzia ca romanu nu vrea masina super luxoasa, cu piele, cu mahon...etc. romanu vrea o masina spatioasa, cu portbagaj imens si care sa consume putin. corect? si mai ales care sa coste putin.si daca se poate sa fie si ceva nou ca design. puteau sa produca renault chamade, renault 21 sau vechiul megane. dar totusi romanul vrea ceva nou ca s-a saturat saracu de vechituri.si asa au "fatat" loganu'.

asa ca logan nu-i produs 100% renault. ptr ca viziunea renault despre masini e alta. se vede asta la clio III. de ce nu produce clio III in romania ptr romani??? ptr ca nu prea si-ar permite multi sa cumpere. asa ca logan ramane (si aici nu vreau sa jignesc pe nimeni) o masina a omului sarac. scuze dar asta-i realitatea.
alx
foarte corect ce ai spus mai sus cristi!
CGB
si ca sa nu fiu inteles gresit mai adaug:
n-am zis ca loganu nu-i o masina buna. e ok. ptr banii aia (desi putin cam scump dupa parerea mea) e bine. dar m-am saturat de cei care tot ridica loganu la rang de "zeitate".

ca motorizare e ok, dar calitatea executiei, plasticele, felul cum arata...rasufla a ieftin. loganul miroase "romaneste". nu are nici o aroma "frantuzeasca" wink.gif
adri
atunci daca loganu e un compromis inseamna ca e un compromis care a prins si la germani ,francezi,italieni ,etc.La finisari spun ca se putea si mai bine dar in rest e ok.Daca ati observat pretul loganului tinde sa ajunga acusi 9300 de euro,acesti bani nui au suficienti oameni in romania care sai dea pentru o masina noua nici macar sh.La noi in romania pana cand romanu sasi perminta o masina numai din salar cum fac ceilalti europeni or sa mai treaca vreo 5-7 ani.Eu personal nul ridic in slavi pentru ca in afara de design care este nou si bord restul e luat de la renault,dar este o masina buna la fel ca si renault symbol,fabia,hyunday accent,fiat albea si altele.Am vazut pe alte site multi posesori de logan care au ajuns la 30000-50000 km si au spus ca au schimbat ce se schimba la revizii atat,deci nu am auzit de schimbat piese importante care le schimbai la vechile dacii,deci e un pas imp inainte si asta trebuie vazut.Loganu trebuie lasat impace ca prea mult sa vorbit de el,sa lasam vanzarile sa vorbeasca si fiabilitatea sa in timp desi aceasta e vazuta pe modelele renault.Bafta la condus
CGB
QUOTE(adri_v_23 @ Sep 13 2005, 09:28 AM)
atunci daca loganu e un compromis inseamna ca e un compromis care a prins si la germani ,francezi,italieni ,etc.

daca si-a luat firma de taxi a lu' nea giusseppe 3 loganuri si firma de consultanta a lu' pierre inca 4 asta nu inseamna ca a prins wink.gif

iar rahaturile mancate prin presa legate de succesul loganului...permite-mi sa nu le cred. imi dai voie? biggrin.gif
kinder74
QUOTE(cristib @ Sep 13 2005, 09:33 AM)
daca si-a luat firma de taxi a lu' nea giusseppe 3 loganuri si firma de consultanta a lu' pierre inca 4 asta nu inseamna ca a prins  wink.gif

iar rahaturile mancate prin presa legate de succesul loganului...permite-mi sa nu le cred. imi dai voie? biggrin.gif

prietene...s-au vandut peste 100.000 bucati....
intra si tu pe mobile.de si cauta Logan


Apoi mucles....


si vezi sa nu-ti plesneasca ceva la cap de atata inversunare
CGB
boss...taman intrai pe mobile.de si...ce sa vezi... vreo suta de logane la vanzare.
impresionant intr-adevar. mai ceva decat volkswagen-urile. laugh.gif laugh.gif
ce m-a mirat....pretul. cel mai scump loganel e 12.990 euroi. ieftin rau biggrin.gif biggrin.gif
CGB
QUOTE(radubucu @ Sep 13 2005, 01:17 PM)
prietene...s-au vandut peste 100.000 bucati....
intra si tu pe mobile.de si cauta Logan


Apoi mucles....


si vezi sa nu-ti plesneasca ceva la cap de atata inversunare

apropo....100.000 toate loganurile. ca-n afara doar vreo 17 mii wink.gif

si legat de pretu' loganului prin afara (la nemti mai exact). cel mai scump logan e 12.990 euro. la acelasi pret pe mobile.de mai gasesti vreo 700 de golfuri seria V cu maxim 30.000 km la bord.

isi zice neamtzu: logan la 12.990 sau golf V climatronic 1,6 16v (15.000km) la aceiasi bani. mmmm dificila alegere laugh.gif laugh.gif laugh.gif
kinder74
QUOTE(cristib @ Sep 13 2005, 01:26 PM)
boss...taman intrai pe mobile.de si...ce sa vezi... vreo suta de logane la vanzare.
impresionant intr-adevar. mai ceva decat volkswagen-urile. laugh.gif  laugh.gif
ce m-a mirat....pretul. cel mai scump loganel e 12.990 euroi. ieftin rau  biggrin.gif  biggrin.gif

Vorbesti aiurea rau.

In primul rand se vede ca ti s-a pus pata pe Logan si deci nu poti gandi corect....
In al doilea chiar si 100, dar se vand in Germania...vezi ca mai sunt si tari pe langa noi unde se mai vand....apropo stii ca astia de la Dacia sunt depasiti de evenimente ? stii cat se asteapta sa-ti vina masina ?
3. 12990 euro...hm...cat ai vrea sa fie ? 5000 ? laugh.gif
4. Ce legatura are vw-ul aici ? oare poate vreo masina sa depaseasca vw-ul in Germania....


In concluzie spui numai tampenii...
CGB
QUOTE(radubucu @ Sep 13 2005, 01:46 PM)
Vorbesti aiurea rau.

In primul rand se vede ca ti s-a pus pata pe Logan si deci nu poti gandi corect....

bine boss. cum zici tu.
apropo ,acu iti intra in marsarier laugh.gif laugh.gif
kinder74
QUOTE(cristib @ Sep 13 2005, 01:42 PM)
apropo....100.000 toate loganurile. ca-n afara doar vreo 17 mii wink.gif

si legat de pretu' loganului prin afara (la nemti mai exact). cel mai scump logan e 12.990 euro. la acelasi pret pe mobile.de mai gasesti vreo 700 de golfuri seria V cu maxim 30.000 km la bord.

isi zice neamtzu: logan la 12.990 sau golf V climatronic 1,6 16v (15.000km) la aceiasi bani. mmmm dificila alegere laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

Auzi bre !

Vezi ca unele au alte imbunatatiri pe ele....nu mai dezinforma oamenii....si mai mult, de ce crezi ca le vand ? ca nu se vand ? laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
kinder74
QUOTE(cristib @ Sep 13 2005, 01:51 PM)
bine boss. cum zici tu.
apropo ,acu iti intra in marsarier  laugh.gif  laugh.gif

Da imi intra super...nu am mai avut masina noua pana acum...s-a rodat...am 4700 km cu ea.....

Nu zic ca Loganul e cea mai tare masina din lume....am si eu nemultumirile mele...dar nu inteleg de ce vorbesc oamenii aiurea fara sa conduca masina asta....
CGB
hai mai nu te supara. n-are rost sa ne certam acu' wink.gif daca mie nu-mi place ce vrei sa fac.
daca ai yahoo mess discutam acolo mai bine. ca ne dau astia afara daca ne certam ca dracii pe forum wink.gif . vezi ca ti-am dat id meu intr-un mesaj . iti spun pe mess ce-mi place si ce nu la loganel smile.gif
Race
cristib vorbesti de parca ai conduce Mercedes nu Renault.Ce dracu e asa extraordinar la masinile frantuzesti ? Daca nu stiai dupa Romania,China si Brazilia,Franta e urmatoarea pe lista la calitatea proasta a masinilor.De ce crezi ca a fost Clio-ul tau asa ieftin,ca e mai bun decat concurenta ? Fii serios ! Exista un motiv pentru care Clio e mai ieftin decat Fiesta si Megane decat Golf...
Loganul e o masina excelenta pentru banii aia,nu avea cum sa fie mai ieftina.Atata timp cat nu vrei curse,tuning si alte tampenii isi face treaba.
strumfuadi
vrem capete sparte shi sange pe maini!!! laugh.gif
bai, parerea mea e ca se vand atatea loganele la SH in germanica de bune ce sunt, vere..
i'au pacalit pa nemtzi cu "by reno" shi au ramas debusolati (sunt finutz, asha'i?)

super tare toata discutia asta offtopic, insa totushi titlul este LOGAN DIESEL, da?
hai sa revenim pe shine.

pese: a, cred ca shtiu. nemtzii ishi vand loganurile fiindca ashteapta sa apara shi sa'shi ia noul logan dci, spaima industriei auto mondiale.. laugh.gif
CGB
QUOTE(Race @ Sep 13 2005, 02:25 PM)
Daca nu stiai dupa Romania,China si Brazilia,Franta e urmatoarea pe lista la calitatea proasta a masinilor.

vorbisi si tu. chiar e franta pe locul 3 in topul celor mai "slab calitative masini". pai rusii cu lada lor ce fac?
si apoi ce-i asa ieftin la masinile frantuzesti. nu ma refer la symbol ci la cele facute strict ptr piata vestica.
un velsatis sau o laguna 2 eu zic ca sint totusi masini.

si apoi ce intelegi tu prin "slab calitativ". motor slab, materiale "slabe"....ce anume.
strumfuadi
@race:
1. ai uitat cumva de italia, cu ale lor jafuri de fiaturi/alfa romeo? (ma refer la fiabilitate, nu la performante, ca acolo o alfa rade multe..)
2. Da, exista un motiv pentru care Clio e mai ieftin decat Fiesta si Megane decat Golf. Romcaru' lu' tziriac care importa Ford + etc. are adaosuri total nesimtzite, iar o revizie la ei te lasa cu paine shi apa doo saptamani.
Crezi ca este mai bun Fiesta decat Clio? te inseli amarnic. la job avem un parc de vreo 500 fieste in toata tzara shi dupa 4-5-10k km troncane toate pe ele, scartaie plasticele, etc, etc..
Golf 5?? Am un prieten care a avut Golf 3 timp de 5 ani. era in limba dupa mashina aia, iar urmatoarea mashina ce putea fi? evident tot un golf, dar nou, aka 5. ei bine, dupa 3 luni nu mai shtia cum sa scape de ea..
asha ca lasa'ne cu fiabilitatea "tipica" a mashinilor germane sau "ordinaritatea" mashinilor frantzuzeshti..
3. loganul este intr'adevar o mashina excelenta pentru banii aia, dar acei bani tind sa creasca.. daca logan dci va costa 9300euro apai e foarte aproape de pragul psihologic de 10k, ceea ce e un pic DUBLU fatza de ce ziceau ei ca vor scoate..
recapituland, e o mashina super, la un pretz acceptabil, nu mic. pacat ca e URATA!
sorin
Foarte concis si la subiect.Sunt de acord cu tine.
____________________________
M II Estate 1.9dCi
Race
Italia cred ca sta totusi mai bine per total,oricum tot pe acolo,intr-adevar uitasem de ea.
Statisticile arata ca Ford si mai ales VW stau mai bine la fiabilitate.Evident ca exista si VW cu probleme,si Renault-uri care merg perfect multi ani.Dar statistic vorbind,mai multe Renault-uri au probleme decat Volkswagen-uri.
Era vorba ca un Logan DE BAZA va fi 5.000 EURO,si intr-adevar nu e atata.Insa nu a zis nimeni de Diesel+multe optionale la 5.000 EURO.Oricum alternative la Logan nu exista inca.
In final,pe mine m-a revoltat atitudinea "eu am Symbol,e mult peste Logan,nu se compara",ceea ce nu e nici pe departe asa.Symbolul e mai bun,dar nici chiar asa...
gamezcdr
Se da o diferenta de 2 litri la 100 km intre un diesel si o benzinuta: 6 litri diesel 8 litri benzinuta.
Cost carburant 100.000 km:
- diesel 6.000 litri motorina x 32.500 = 195 milioane lei
- benzina 8.000 litri benzina x 35.800 = 286 milioane lei
Diferenta in favoarea diesel: 91 milioane lei (2500 euro)
Diferenta la achizitionare in defavoare diesel: -1.000 euro
Total: 2500-1000=1500 euro castig diesel la 100.000 km
sau dieselul se amortizeaza dupa 40.000 km. Sint oameni care fac distanta asta in 5-7 ani (de exemplu eu) deci pentru astia nu se merita. Daca punem la socoteala ca reviziile la diesel se fac mai repede si piesele sint mai scumpe limita de 40.000 km creste.
dadu
diferenta de bani poti sa o recuperezi si in 2 sau 3 ani, nu neaparat intr-unul dar inaite de a vinde masina. alt lucru importanta este ca tendinta de devalorizare a masinilor cu motor diesel e mai mica decat cea in cazul masinilor cu motoare pe benzina de unde un castig in plus la revanzare
alx
QUOTE(gamezcdr @ Sep 14 2005, 07:00 PM)
Daca punem la socoteala ca reviziile la diesel se fac mai repede

nu se fac mai repede. in acelasi timp, daca mergi mai mult in oras, se amortizeaza mai repede dieselul. eu fac ~25000 de km pe an, 80% in oras...
gamezcdr
La Logan Diesel se fac la 10.000 km la Logan Benzina 15.000 km. Deci cu 33% mai mult la diesel.
dorin00
Motorul e acelasi ca la Clio. Nu vad de ce sa se faca mai des. La Clio e din 15000 in 15000.

@ gamezcdr:

Sa presupunem ca nu iti iei diesel. Ramai cu 1000 EUR cu care iti iei benzina. Considerand cazul IDEAL in care 1EUR=35000 si benzina va incremeni la 35800 lei/litru, de cei 1000 EUR iti cumperi vreo 980 litri de benzina. In cazul din nou IDEAL in care motorul tau pe benzina ia 8 la suta, parcurgi cu benzina aia 12250km.

Morala: Diesel=Benzina+12250 km

Mai presupunem ca prietenul tau cel mai bun isi ia diesel, exact in momentul in care tu ai terminat de facut cei 12250 km (ati avut vro 21000 EUR pe care i-ati impartit pe din doua, tu ti-ai luat benzinar si o tona de benzina, el si-a luat dizel dupa vreo 8 luni, de aceiasi bani).
Mai faceti fiecare 12250 km. Tu cheltui 1000 EUR benzina (asa am calculat mai sus)plus mai punem revizia vreo 60 EUR.
Daca benzinarul ia 8 (mixt), atunci trebuie sa fii de acord ca dieselul ia 5, si nu 6. Toti posesorii de Clio dCI 65 de pe forum pot sa confirme.
Asta inseamna ca prietenul tau va consuma 612 litri de motorina. Pastrand cursul EUR de 35000 si pretul de 32500 lei/litru asta inseamna vreo 570 EUR. La asta se adauga 120 EUR revizia.

La fiecare revizie, prietenul tau cheltuie 690 EUR, tu cheltui 1060 EUR.

Cine nu vrea dizel?
CGB
ce calcule complicate faceti mai.
eu zic sa calculati altfel: vrei sa te duci cu gagica pina la munte...sa zicem 200 km dus intors. Si tu esti pe rosu cu masina si n-ai nici bani prea multi in buzunar. Pai nu-i misto sa ai un diesel acu? biggrin.gif Pui 10 l de motorina adica 320.000 si gata muntele. Pe cand cu benzinaru'...bagi lejer fro 15 l adica 550.000 lei. Si asta in caz ca n-ai si de urcat ca atunci creste consumu wink.gif
E ca-i belea?! Cu diselache iti raman fro 200.000 de cheltuiala, iei o prajitura la gagica wink.gif
biggrin.gif biggrin.gif
rkillera
Da' ai ramas fara bani pt ca ti-ai luat diesel, altfel aveai si de benzina si de prajitura laugh.gif
eddie33
Eu mi-am luat ambele Diesel,chiar daca au fost mai scumpe,am suportat efortul la inceput,dar macar acum nu mai ma stresez cu distantele si cu consumul deloc.Consumul il mai fac din cand in cand ca sa ma simt bine...si ma bucur ca e mai ieftina motorina si consumul mai mic la Diesel.Cand le amortizez,nu ma intereseaza.....daca vreau sa vand una acum,o vand,nu mai stau sa vad daca si-a amortizat pretul mai mare....si mai am bani si de un tort !!! biggrin.gif
CGB
QUOTE(rkillera @ Sep 15 2005, 01:49 PM)
Da' ai ramas fara bani pt ca ti-ai luat diesel, altfel aveai si de benzina si de prajitura laugh.gif

Pai daca esti istet faci ca mine. Cauti o masina la Sh (aproape noua) si-o iei mai ieftin decat cel mai ieftin benzinar nou. Dar tre' sa cauti nu gluma biggrin.gif biggrin.gif
Race
QUOTE
Cine nu vrea dizel?

Eu !!! Mai ales ala de 65 CP...se si compara cu ala de 98 CP,care e si cu 400 EURO mai ieftin blink.gif
In momentul in care nu mai ai decat 600.000 in buzunar,e momentul sa stai acasa si sa te uiti la televizor,nu sa te duci la munte,si sa astepti linistit urmatorul salariu.
eddie33
Cred ca 98 c.p.pe benzina si 65 c.p.pe motorina are numai Clio bicorp,gresesc?Loganul de 1,6 are numai 90 c.p.,iar cel de 1,4 are 75 c.p.
gamezcdr
Daca era 80CP era o afacere da asa are performante jalnice la 0-100km/h e ca berlina 1310.
dadu
si io o compar tot timpul cu 1310 wink.gif
Tudor
QUOTE(Manuel @ Sep 7 2005, 05:37 PM)
Reclama la Logan Diesel (dedicatie speciala pentru cristib tongue.gif ) :

http://backup01.uniques.ro/misc/Logan_Dies...ec_english.mpeg

Stau si ma gandesc ca e foarte posibil ca in functie de piata de desfacere, motorul 1,5 dCi sa fie in variante diferite, gen:
- "ala Romania": 65cp
- "ala Cehia": 80cp
- "ala Germania": 100cp
dupa cum sunt drumurile si dupa calitatea motorinei disponibile. Reclama a putea fi corecta.
dorin00
Inainte sa cumperi masina trebuie sa stii ce vrei. In mod clar nu se compara dCi 65 cu 1.4 16v.
Mie imi ajunge dCi-ul, in Bucuresti nu cred ca as avea un avantaj cu benzinarul. Si Bucuresti-Suceava il fac in mai putin de 4 ore daca ma enervez. Cum nu ma enervez, il fac in 5. Cine vrea masina mai silentioasa, mai rafinata, mai puternica, ii recomand benzinar, cat mai mare, cu cat mai multe supape. In cazul asta alegerea nu se mai face pe criterii economice, asa ca calculele de mai sus nu mai au nici o relevanta. S-ar putea sa iti dea gagica papucii (ce kitros e si asta, si-a luat tractor si crede ca ma face pe mine cu o prajitura...).
CGB
QUOTE(Race @ Sep 16 2005, 01:38 PM)
Eu !!! Mai ales ala de 65 CP...se si compara cu ala de 98 CP,care e si cu 400 EURO mai ieftin  blink.gif
In momentul in care nu mai ai decat 600.000 in buzunar,e momentul sa stai acasa si sa te uiti la televizor,nu sa te duci la munte,si sa astepti linistit urmatorul salariu.

N-ai inteles ce-am vrut sa spun.
Ia calculul ala facut de mine cu gagica si dieselul in sens metaforic.

Oricum...am inteles ca deja au inceput livrarile la loganul diesel. Asa e sau am inteles eu aiurea? Ca vrea si mosu' meu sa-si ia o chestie d-asta. Si vrea neparat diesel...ca sa-i ramana bani de prajitura ptr gagica biggrin.gif biggrin.gif
gamezcdr
QUOTE(gamezcdr @ Sep 15 2005, 08:48 AM)
La Logan Diesel se fac la 10.000 km la Logan Benzina 15.000 km. Deci cu 33% mai mult la diesel.

Desi sint aceleasi motoare francezii te obliga sa mergi mai repede la revizie cu Loganu, ei dau vina pe motorina dar Clio dci nu mananca aceasi motorina ?
dorin00
Daca vor sa faca revizia la 10000 atunci sunt cretini.
Am auzit alta si mai si, cica vine fara AC!
gamezcdr
Io stiam ca Laureata va avea aer conditionat. Revizia e la 10.000 asa scrie in manualul de la Logan benzina (e comun).
dadu
daca ma iau dupa reclama, e singurul dizel cu 7000 de ture
google
Tu, la reclama, te uiti la chestii din astea nesemnificative, cum ar fi ca urca turometru la 7000? Ce naiba, vrei sa-ti prezinte realitatea? biggrin.gif
Tudor
Sunteti un pic rautaciosi. Am privit reclama cu atentie: turometrul este gradat pana la 7000 rpm (e si normal, din motive de buget, au preferat sa pastreze turometrul de pe benzinar, asa ca faza asta se explica), iar acul urca doar pana la 5000 rpm, ceea ce este perfect valabil pentru acest motor (in treapta inferiora cred ca acolo e limitatorul).
PS: nu sunt fan Logan, ba din contra.
dadu
si se pare ca a ajuns deja la 5000 de ture spionul ala. asta din cauza faptului ca nu are gradatii cu rosu biggrin.gif
127.0.0.1
Si chiar un pic peste 5000 biggrin.gif:D
pablo
Tudor a scris:
QUOTE
turometrul este gradat pana la 7000 rpm (e si normal, din motive de buget, au preferat sa pastreze turometrul de pe benzinar, asa ca faza asta se explica)

Asta-i buna ... au economisit turometrul de diesel ca nu aveau decit de benzinar!
Mai urmeaza sa scrie pe ele dCi si sub capota sa fie un Otto - n-am avut domne pe stoc dCiuri.
EPoX
Dotari si preturi Dacia Logan DIESEL
Din 9 septembrie 2005, cei care doresc sa achizitioneze noua versiune Dacia Logan DIESEL , echipata cu motorul diesel 1.5 dCi 65 CP , o pot comanda la orice dealer din reteaua autorizata Dacia.
Avansul minim pentru lansarea unei comenzi este de 5.000 RON. Clientii care doresc, pot insoti comanda de o cerere de finantare (credit sau leasing) la sediul oricarui dealer. Vehiculele vor fi livrate incepand cu 4 octombrie 2005.
Dacia Logan DIESEL Ambiance
Dotari standard pentru Dacia Logan DIESEL Ambiance 1.5 dCi : airbag sofer, sistem de antidemaraj electronic, centuri de siguranta fata in 3 puncte, reglabile pe inaltime, inchidere centralizata si geamuri colorate.
Dotari optionale pentru Dacia Logan DIESEL Ambiance 1.5 dCi : sistem de servodirectie si radiocasetofon codat 2X15W.
Pretul pentru o Dacia Logan DIESEL Ambiance 1.5 dCi este de 7.270 Euro.
Dacia Logan DIESEL Preferance
Ca dotari standard , Dacia Logan DIESEL Preference 1.5 dCi dispune, in plus fata de Dacia Logan DIESEL Ambiance 1.5 dCi, de: servodirectie, airbag pentru pasagerul din fata, geamuri fata electrice, radiocasetofon si sistem de inchidere centralizata a portierelor cu telecomanda.
Pretul pentru Dacia Logan DIESEL Preferance 1.5 dCi este de 7.970 Euro.
Dacia Logan DIESEL Laureate
Dotari standard pentru Dacia Logan DIESEL Laureate 1.5 dCi : aer conditionat, proiectoare de ceata, retrovizoare exterioare cu reglaj electric si degivrante, computer de bord, radiocasetofon codat cu patru boxe de 15 W si sistem de reglare a scaunului soferului pe inaltime si lombar.
Pretul pentru Dacia Logan DIESEL Laureate 1.5 dCi este de 8.670 Euro. Data de deschidere a comenzilor pentru aceasta versiune va fi comunicata ulterior.
Finantare Dacia Logan DIESEL - leasing si credit
Clientii interesati de achizitionarea unui autovehicul Dacia vor beneficia de o oferta completa de produse financiare, din partea grupului RCI Romania, prin filialele sale RCI Finantare si RCI Leasing: credit in lei sau in euro pentru persoane fizice si leasing in euro pentru persoane fizice, persoane fizice autorizate si persoane juridice.
In perioada 29 septembrie - 31 octombrie 2005, RCI vine cu oferte promotionale de credit (rata de 299 RON/luna) si leasing (rata echivalenta cu 299 RON/luna) pentru toate versiunile Logan.
Dacia va organiza in toata reteaua sa comerciala o ampla operatiune "Porti Deschise" intre 29 septembrie si 3 octombrie 2005, pentru a permite publicului sa descopere in cele mai mici detalii noua gama Dacia Logan DIESEL 1.5 dCi, precum si oferta de servicii asociate (finantare si post-vanzare).
dorin00
Daca preturile sunt cu TVA, nu arata rau de loc. Nasol ca cele cu AC inca nu sunt disponibile.

M-am uitat atent: domnu spionu o tureaza pana la fix 4000. Se pricepe domne'!
Nasol ca nu a asteptat sa se incalzeasca uleiul in turbina smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.