galileo
21 Jan 2005, 20:18
Pai apesi pe butonul din capatul manetei din dreapta macar de 2 ori (adica sa ajung intr-un ecran cu informatii date de computer) si apesi pe butonul ala care iese din cadrane.
Asa e la mine, banuiesc ca nu or fi facut altfel la asta sport
Da ai dreptate !!! :wink: Stiam de butonul din capatul manetei dar de butonul ala care iese din cadrane..am uitat !!! :shock:
De vreo doua zile la pornirea motorului imi apar niste ,,ciudatenii'' : becul de la SERV+ABS+ESP se sting putin mai tarziu decat ceilalti martori luminosi de la bord. Acuma stau si ma intreb: este normal sa faca asa sau nu. Chestia asta a inceput sa apara de cand afara s-a racit: -5 -7 grade. Trebuie sa ma duc sa-i puna laptopul la calculatorul masinii ori ba ?? :?
strumfuadi
28 Jan 2005, 17:05
ar fi o idee sa faci shi acest lucru, insa io zic ca daca nu raman aprinshi sau nu se aprind in mers sa stai linishtit. inca. cred..
E clar !!! Il bag la ,,tester'' mama ei de electronica !!!! :x
galileo
28 Jan 2005, 18:01
si la mine se stinge mai greu abs, si mai ales serv (asta se stinge ultimul intotdeauna). nu prea cred ca e vreo problema din moment ce se sting, dar verifica
VladSoare
31 Jan 2005, 09:33
Eu pariez pe baterie.
Mie imi face la fel la Clio cind e frig (pentru ca am bateria originala, care e cam slaba pe timp de iarna) si imi facea la fel si la Ford la inceput, ca il cumparasem cu o baterie batrina si obosita. La Ford se vedea mai bine decit la Clio, pentru ca facea un reset al bordului si acele mergeau pina la capat si inapoi.
De fapt la Scorpio e o axioma general acceptata de toti posesorii, fara obiectii: in momentul in care vezi resetul bordului cind ii dai contact dimineata, e timpul sa te gindesti la o baterie noua.
Testele alea se fac numai la o anumita tensiune. Daca bateria e obosita si nu reuseste sa dea 12V la toata lumea (ABS, ESP, airbag, pompa de benzina, etc. etc.), atunci unele teste nu se fac imediat, ci se fac atunci cind tensiunea revine la 12 V. La mine, cind e foarte frig si bateria se simte ca se cam chinuie (aud demarorul invirtindu-se foarte incet), testul de ABS se reia dupa pornirea motorului, adica se mai aprinde becul o data pentru doua secunde. E normal, de altfel. Demarorul suge prea mult curent, tensiunea scade, iar in momentul in care creste la loc, ABS-ul considera ca abia atunci i-am pus contactul si isi face testul de startup din nou.
Cred ca acuma m-am lamurit !!! Si numa de cand s-a racit afara face figura. Merci mult !!!!! :wink:
Care este cauza la urmatoarea problema: volanul nu mai revine la pozitia initiala cand ies din parcare sau la viteze de 60-80 km.h daca trag putin de el nu mai revine la loc si incepe sa faca balans puternic stanga-dreapta. Este de vina directia servo sau este o alta cauza ??? :? La drum masina nu trage stanga sau drepta.
VladSoare
1 Feb 2005, 13:22
Probabil geometria. Unghiul de cadere.
Inseamna ca un control la verificat unghiul de fuga nu strica !!! :wink:
bogdanRS
9 Feb 2005, 15:17
Hmmm, nu stiam ca exista forum pt Clio Rs....
Eu am unul pe care vreau sa-l vand-desi singurele probleme pe care le-am avut au fost cu ambreiajul in cele din urma m-am hotarat sa ma despart de ea
O puteti vedea pe:
http://www.insomniaracing.org/forum/viewto...topic.php?t=829
Auzi: tobele finale cum le-ai bagat, ca eu vad ca sunt cam joase !! Cati cai ai scos in plus cu filtrul ala sport ??
Frumusica masinutza ... poti sa-mi spui si mie te rog de unde ai luat pragurile !?
Pt bogdanRS : cat ai bagat vit max in masinuta ?? 8)
bogdanRS
9 Feb 2005, 23:15
-tobele finale sunt marca Remus si asa au venit-e toba normala din care iese o teava pe langa roata de rezerva si o umflatura mica pe traseu in dreapta-practic e o toba si o teava doar cu ornament final
-filtru sport am vazut pe un Dyno de la producator ca da 6,5hp in plus-sincer nu prea cred in schimb produce un zgomot gros, ceva gen Subaru sa zic-la inceput m-am speriat ce galagie facea
-viteza maxima am incercat-o fara modificari-aprox 225 cand era si masina noua dar acum in vara de-abea am ajuns pe la 220 dar cred ca era benzina de proasta calitate
Auzi, daca nu sunt prea pretentios: nu ai pute sa faci o poza sub masina sa vad si eu cum sunt dispuse tobele acolo ?? Si eu vreau sa-mi trag o toba finala sport dar problema este ca fiind prea groasa am inteles ca trebuie sa o inclin pt a nu taia prea mult din spoiler, iar la incarcatura max masina risca sa atinga pe hopuri cu toba jos !! De aceea as vrea, daca se poate, sa vad o poza facuta sub masina cu modul in care este asezata toba. :wink:
bogdanRS
10 Feb 2005, 09:32
O sa-i fac una dar peste cateva zile pt ca nu am masina acasa-daca vrei o toba finala iti recomnad cu o singura iesire-asta pe care o am(o gasesti pe site la REMUS-cu tot cu poza si instalare)e destul de grea-de fapt mult mai grea decat cea de fabrica.Iar la Clio toba vine putin stramb montata si aplecata-deci mai bine iei o toba special facuta pt masina, nu una universala(care mai produce si un zgomot foarte mare)
Toba finala la Clio e foarte importanta in absorbtia sunetului pt ca are o toba intermediara foarte mica.
-pragurile sunt facute de Giacuzo si aduse prin C&C
Deci, stai sa vad daca am inteles bine: tu nu ai toba speciala pe al tau clio ci una universala care face un zgomot destul de mare.De unde se pot comanda tobe speciale sport pt clio ca eu am gasit numai universale ??
Sincer acuma: se merita sa pun toba finala sportt ori ba ??? Sau daca da numai una speciala de clio si nu una universala !!! 8) Poti sa-mi dai linkul cu poza exacta a tobei ca eu am intrat la Remus dar sunt ff multe modele si nu stiu exact care este modelul despre care mi-ai zis !!!
@bogdanRS: poate vii si tu cu ea la intalnire (joia de la 20:00 in parcarea de la Academia Militara) cand s-o putea sa o admiram si noi in "fiare si plastic"
bogdanRS
10 Feb 2005, 18:58
M-am grabit sa scriu...o sa fiu mai explicit
-toba mea e Remus facuta pt Clio RS faza2 si nu universala
-nici nu iti recomand una universala pt ca ar produce zgomot foarte mare(cunosc un caz...)
-nu am cum sa vin cu masina pt ca e de vanzare la Serus...
Am inteles acuma !! Sa nu uiti te rog de poze !! Mie mi se pare ca o dai cam ieftin, 11.000 Euro pt un RS este ieftin, sau vrei sa scapi repede de ea. Apropo : nu poti sa-mi dai linkul cu poza exacta a tobei ?? Cat te-a costat respectiva toba ???
bogdanRS
10 Feb 2005, 19:02
http://www.remus.at/product.php?option=1&s...electDtlID=2042
toba se numeste DUPLEX si e ultima de pe pagina-cod:7360011511
Ce vrei sa-ti iei in schimbul Rs-ului ?? Tot ceva Renault sau nu ?? Am vazut poza doar ca eu as vrea doar cu o singura iesire si parca aia cu 386 Euro nu arata rau !!! Dupa 4000 rpm cum este zgomotul in masina, ma refer de cand ai pus tobele ??
bogdanRS
11 Feb 2005, 19:46
Am ramas tot in grupul Renault:Mi-am adus din Franta un Nissan 350Z motiv pt care vreau sa scap destul de repede de Clio....
Zgomotul nu e foarte mare-chiar in limite decente...
Mai bine pt performanta iti iei toba simpla-doar in stanga cum e de fabrica, nu ce am avut eu...
Felicitari pt Nissan !!! :wink: Daca nu aveam eu un Clio Sport il cumparam imediat, dar cu doua nu am ce sa fac !!! Am inteles ca ai ceva piese de vanzare pt Clio Sport ?? Sunt curios ce anume si la ce pret ?? As vrea sa stiu ce consum ai scos cu masinuta ta si cum de ai schimbat asa de repede discul de ambreiaj ?? Sa inteleg ca ai participat la curse de viteza cu ea ???
Bogdane sa nu ma uiti cu pozele alea !! :wink:
bogdanRS
15 Feb 2005, 18:31
Ok-sper sa ajung zilele astea-cu masina asta am participat la primele etape facute de Legal Racing si am batut pe 1000m destul de multe masini mai puternice:Toyota Celica, Mercedes Slk 230Kompressor, Bmw 325, 327, si multe altele pe care nu mi le amintesc acum...
Discul de ambreiaj mi s-a rupt la viteza destul de mare dar problema se pare ca a fost de la placa de presiune...
Oricum cred ca ajunsesem cu masina pe undeva pe la 210 CP cu modificarile facute...
Adica de Clio vorbesti, nu ?? :?
bogdanRS
16 Feb 2005, 00:02
pey despre ce altceva?
A... ma gandeam la Nissan, dar citind mai atent mi-am dat seama ca vorbesti de Clio !!
bogdanRS
16 Feb 2005, 20:27
Cu Nissan-ul am de-abea 4000km-si nici o modificare!
O sa vad ce poate mai incolo...
Ai vandut deja Clio sau nu ?? Mie mi se pare ca o dai cam ieftina masina !!!
bogdanRS
17 Feb 2005, 21:08
Inca nu!As fi putut sa cer in jur de 14000, dar asta e...sper sa o dau cat mai repede!
Pt Clio Sport e bun ambreiajul de curse de grupa N si care este rolul unui calculator de curse de grupa N ?? Daca am respectivul calculator mai trebuie sa-i fac chiptuning ???
Bun m-am lamurit ce si cum cu respectivul kit de ambreiaj de grupa N!! Legat de chiptuning: cine si-a facut asa ceva la masina si daca s-a simtit ceva in puterea motorului ?? Vreau sa-i fac la clio meu o cura de vitaminizare si in afara de respectivul kit de ambreiaj vreau sa-i umblu putin si la electronica!!!
EL_BGD
25 Nov 2005, 12:55
De asta ce ziceti ?
EL_BGD
25 Nov 2005, 12:56
si una din spate....(nu stiu cum sa pun 2 in 1, scuze )
eddie33
25 Nov 2005, 13:02
Nu e ala,ala este V6 model vechi....si are 3000 cmc.Clio Sport are 2000 cmc. si 182 c.p.Vezi aici diferentele.....
http://www.renault.com/gb/produits/clio_sportive.htm
EL_BGD
25 Nov 2005, 13:07
Poate ca e un 1.2 16v
. Sau poate 1.9 dci, 1.2, 1.5 dci, 2.0 16v, 1.4 16v...etc
eddie33
25 Nov 2005, 13:13
Tu esti copil....ai ajuns sa ma iei la misto Eu imi dau seama din prima de masina,mai ales la Clio,nu vezi ca are prize de aer ? Vezi Clio V6....
http://www.renault.com/gb/produits/clio_V6.htm
EL_BGD
25 Nov 2005, 13:33
Nu vreau sa iau pe nimeni la misto
Imi pare rau daca impresia asta am lasat-o
Voiam sa scriu in loc de "Poate ca e un ", "Poate fi un", greseala mea.
EL_BGD
25 Nov 2005, 13:34
iar ca idee, caroseria lui v6 e facuta din caroseria lui RS/"coupe", pe care o decupeaza. (asta la uzina/fabrica)
..din cate stiu eu Clio Sport v6 este cu totul alta mancare de peste...alt sasiu, alt motor, alta suspensie, alte frane, alta cutie..si nu doar o simpla decupare !!!!
EL_BGD
28 Nov 2005, 12:43
ziceam doar de "carcasa".
Si eu ziceam de toata masina...
!!!!
clio sport are cuplu maxim la 5250 ture. asa scrie pe siteul oficial.
la diesel consumu' minim se obtine cand turatia e in jurul acestei valori.
la clio sport cum e? ca mie mi se pare imensa o turatie de 5000 ture. adica daca merg cu 5000 ture am consum minim cu un clio sport
si inca ceva. cum merge un clio sport la 3000 ture? se considera ca e subturat? urca de exemplu o panta mai abrupta cu viteaza a doua si 3000 ture, fara probleme? sau tre' sa-i dai 5000 de ture?
lamuriti un biet crestin...
5.000 rpm nu e mult pt Clio sport avand in vedere ca zona rosie incepe de la 7.000 rpm, motorul fiind unul de turatie. Masina se simte, ma refer la ,,nerv'', incepand de la 2000 rpm. Cat despre urcatul pantei cu a doua la 3.000 rpm stai ,,flexat mosule'' ca urca. Motorul de pe Clio Sport din cate stiu eu are tehnica VVT, adica, reglarea umplerii motorului nu se mai face prin intermediul unei comenzi de putere, ci prin ventile, fara trepte, iar din cate stiu eu la motorul de 2.0i 16v de pe Clio Sport, la 4.000 rpm supapele se deschid la max..si sa te tii frate atunci...adica de la 4.000 rpm urcarea in ture se face mult mai agresiv.
multumesc frumos domnului RCS pentru explicatiile oferite.
EL_BGD
30 Nov 2005, 09:14
vand clio bicorp 2003, eventual + diferenta pt. clio sport (nu stiu de ce am un nod in gat.....)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.