Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Bucse bara stabilizatoare
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Pages: 1, 2
c0xty
Eu unu mi-am procurat toate bucsile si mi le voi schimba sambata singurel.
Nu este nimi deosebit.
Blueflower77
O doamna facand asta vezi mai rar...in plus masina este in garantie inca si am preferat s-o vada Reno ca daca ar fi ceva de solutionat pe garantie sa fie...
c0xty

Cam ai dreptate aici.
Am schimbat singurel ieri:
Capete bara stabilizatoare, bucsi bara stabilizatoare, bieleta antibalans motor, filtru aer, filtru motorina, filtru ulei si ulei.
Total manopera: 20lei (un pachet de tigari + 2l cola)
aalex_i
Salutare, a aparut de cand a venit frigul - nu stiu daca are legatura un zgomot urat de tot (la puntea fata) la trecerea peste denivelarile de limitare a vitezei se aude ca si cum ar harjai ceva pe dedesubt se aude si de afara foarte rau ideea e ca nu se aude daca trec incet de tot. Am fost la un atelier de cartier la un nene si s-a uitat peacolo da nu a gasit nimic concret el zice ca ar fi din bucsile de la bara stabilizatoare
Are cineva idee daca bara asta poate face un zgomot asa urat??? (se aude ceva in genu frecat o tabla de un perete)smile.gif)
cmandrei
Mai mult bataie metalica decat ceea ce spui tu.
S4b1n
Si la mine se aude un scartait similar atunci cand brachez rotile maxim si trec peste denivelari (in parcari de ex.), si mi-a aparut si mie odata cu scaderea temperaturilor. Zicea cineva ca se poate sa fie flansele sau bucsele de la bara stabilizatoare, dar deocamdata nu am dus-o la o diagnoza. Intre timp incerc sa evit sa virez maxim rotile.

Oricum, cred ca zgomotul a aparut cred din cauza faptului ca obisnuiam sa urc bordurile cu rotile virate maxim in multe cazuri...
PhilipMorris
Dupa cum se vede am schimbat o bucsa bara stabilizatoare pe dreapta in august 2010 iar azi, satul de zgomot, m-am uitat iar si partea de sus a aceleiasi bucse este rupta. Iar. Cred ca am facut eu ceva gresit la montare, si anume s- o strang mai crancen, altfel nu pot sa imi inchipui de ce in 4000 km sa apara asa.
O sa le schimb iar pe amandoua, si stanga si dreapta. Aveti vreun sfat la strangere? Ca nu am dat in gropi cat sa stric o bucsa care ultima data m-a tinut 7 ani. O sa schimb magazinul, o sa o iau din alta parte. sleep.gif
zambiee99
la mine cu bucsile antirului povestea e urmatoare:
1. swag - a tinut o saptama
2. febi - asta a rezistat cam 2 saptamani
3. original - o mai am smile.gif

31 Mar 2011, 15:24:
QUOTE(S4b1n @ 21 Jan 2011, 15:05)
Si la mine se aude un scartait similar atunci cand brachez rotile maxim si trec peste denivelari (in parcari de ex.), si mi-a aparut si mie odata cu scaderea temperaturilor. Zicea cineva ca se poate sa fie flansele sau bucsele de la bara stabilizatoare, dar deocamdata nu am dus-o la o diagnoza. Intre timp incerc sa evit sa virez maxim rotile.

Oricum, cred ca zgomotul a aparut cred din cauza faptului ca obisnuiam sa urc bordurile cu rotile virate maxim in multe cazuri...
*



Daca se aude un sunet de bucsa uscata atuncea ori e rulmentul ori efectiv are nevoie de vazelina, si la mine se aude
serban24
le-am comandat si eu pe swag maine merg sa le ridic...sper sa reusesc sa le pun in week si pe urma vedem diferenta:)
verde
Pe tutorialexxx zice omul ala sa pastrezi surubul original si inainte de demontare sa numeri cate spire de filet ies din piulita asa ca la stringere sa aduci piulita in aceeasi pozitie. Daca partea de cauciuc ar fi la fel calitativ ar rezulta o strangere f aproape de cea din fabrica. Teoretic ! Cand am schimbat bieletele de directie ,mecanicu a zis ca orice bucse din comertul nostru ajunge in acel hal de uzura dupa 2-3 mii km - poate o sti si el ceva .La masina noua toate elementele de suspensie sunt noi si de aici durata mai mare de lucru a bucselor.Ar trebui schimbat tot pe puntea fata odata la niste mii de km dar de e criza si buzunaru gol de tot. Logan in loc de xxx si punct ro.
PhilipMorris
Mi se pare corect.
Tot discutand, imi zice un baiat priceput ca pot incerca setul de bucsi de la bieleta antiruliu de la dacia 1300. numai bucsile, tre sa mearga pe axul original. O sa incerc, o bieleta este 10 ron. Ca un plus, chiar si bucsile centrale bara stabilizatoare s-ar potrivi. Merita incercat, si asa nu prea aveam de treaba zilele astea. smile.gif
verde
Eu am luat de Symbol cu 18 lei/buc dalea la kil fara ambalaj, mai pe toamna dar sunt prin balcon asteapta caldura. Alea de Dacie ma gandesc sa nu clantane surubu in contact cu bara antiruliu . Nu stiu exact cum vine ca n-am umblat pana acu. Si se gasesc doar cauciucele separat ptr alea de Dacie.
PhilipMorris
cred ca nu, atata vreme cat le strangi in suruburi. zilele astea fac operatiunea, planul e facut sunt gata sa-l execut... smile.gif
serban24
am schimbat si eu bucsile azi, am pus swag...daca o sa tina f putin le voi schimba cu altele de origine
ce pot sa zic... s a redus sesizabil zgomotul in masina smile.gif la mine erau `sudate`, am desfacut piulita dar partea de mijloc a bucsei nu a vrut sa iasa neam ...asa ca am apelat la panza de taiat si am taiat partea de sus a surubului.
PhilipMorris
Am schimbat astazi bucsele cu cele de dacie, asa cum am specificat, si se potrivesc. Ambele parti, cea din stanga a necesitat si schimbarea surubului pe care vin bucsile deoarece era zob de rugina.
Pe partea dreapta era stricata doar bucsa care vine deaupra barei stabilizatoare. Asa ca am fost la un prieten care are un service, am luat o bieleta antiruliu de dacie, am scos o bucsa si am taiat-o cu un cater la jumatate pentru ca este prea groasa. Am strans surubul la loc si asta a fost.
Pe partea stanga, unde era cea originala, a trebuit sa mai fac o operatiune. Surubul bieletei era atat de ruginit incat nu mai putea fi folosit. Unul din baietii care m-au ajutat a avut geniala idee sa il inlocuim cu un prezon prindere injector de la Opel. Nu stiu unde este acesta, dar este de fapt un surub de 8 foarte lung, filetat numai in capat. Arata exact ca si surubul bieletei. Numai ca este nevoie de o saiba mare deasupra basculei.
Masina merge impecabil, azi dimineata i-am facut proba. Pana si baietii de acolo au fost sceptici la inceput, dar la final erau incantati. In loc de 80 ron bieletele care ma tineau cine stie cat, am cheltuit 0 lei ca bucsile astea le avea tipul pe acolo si nu prea le mai cauta nimeni. Imi pare rau ca nu am facut poze pe parcurs, dar eram plini de unsoare. In plus, operatia in sine este simpluta smile.gif
ssilviu
Se poate sterge.
danydci
salutare , am si eu o nedumerire, acum o saptamana am schimbat la al meu clio din 2005, capete de bara si bielete de directie, cumparate din targ de la vitan de la cele 3 standuri care au numai piese de renault si logan.....ajung la service mecanicul (prieten cu mine) imi zice : capetele de bara arata bine dar bieletele nu imi plac . zic pune-le pe astea ca troncane rau.
am mers ce am mers vreo 2 zile, si acum am fost pana la tara si am mers pe piatra, si pe dreapta parca sub picioare asa la pasageru din dreapta troncane la orice piatra luata, mai demult am schimbat si bucsile de la bara stabilizatoare, dar a trecut ceva timp de atunci, pivotii sunt schimbati recent.....ce poate sa fie ? multumesc

20 Jun 2013, 17:25:
Nu ma ajuta nimeni???
alexgeogabriel
Eu stiam(din ce am citit pe aici) ca bieletele se manifesta asa, cand treci peste linii de tramvai sau pietre, daca mecanicul ti-e prieten, de ce nu il intrebi? Nu de alta dar tot a zis ca i se par suspecte.
alexme24
Vezi sa nu ai troncaneli si din alte cauza: amortizoare, caseta de directie , pivoti etc. Eu am schimbat tot ce inseaman pe fata si abia asa am descoperit ca de fapt toata treaba era de la caseta, troncane la cea mai mica denivelare.
loczero
am schimbat si eu de curand bucse bielete si park s-a produs o skinbare,,, sunt pe drumu bun , mai trebuie si altele skimbate se pare
RoBerT_04
ce diametru trebuie sa aibe bucsa ( cred ca acolo in interior ) fiindca ma intrebat vanzatorul ca daca are 21 mm sau 23 mm bara stabilizatoare. Oare cat este? pentru un megane 2 din 2005 1.6 16v estate( daca trebuiesc detaliile) .Multumesc!
espacern
Te-a intrebat vanzatorul pentru ca nu are posibilitatea fizica de masurare...si o cere programul de piese.
Tu ne intrebi pe noi...dar masina e la tine!

@+
RoBerT_04
asta intreb. Difera de la masina la masina? nu e standard la toate? sau ma gandesc la 2.1 e o dimensiune la 2.2 e alta. hmmm sau dupa motorizare.
espacern
Da difera pentru ca trenul de rulare este diferit functie de N variante chiar la aceeasi motorizare.
Te bagi sub masina si cu sublerul masori diametrul....si ai raspunsul exact.

@+
RoBerT_04
ms . asta o sa si fac. dar credeam ca am raspunsul direct biggrin.gif ca-i la fel la toate biggrin.gif
Teodor Bogdan
Salut! Cum se poate prinde la loc clema care ține bucșa de la bara stabilizatoare? Este aproape imposibil de comprimat, mai ales ca nu ai loc deloc.
Yan78
Am patit-o si eu. Dar am dat vina pe faptul ca bucsele nu erau originale Renault si posibil si un milimetru in plus sa incurce la montaj. Pana la urma le-am lasat pe cele vechi care nu erau foarte uzate.
De unde ai cumparat bucsele?
andutu
Nu mai stiu exact cum am facut dar iti spun sigur ca am bagat o ranga cumva intre caroserie si clema parca de am reusit sa onpresez si altcineva o bagat surubul.E destul de naspa si greu data viitoare ma duc in service, nu merita chinuiala
Teodor Bogdan
@Yan78 Bucsele noi sunt MOOG, de la Epiesa.
@andutu Am cumparat suruburi si pilite noi dupa codul OEM, dar cu un cm mai lungi. Voi folosi un spray siliconic sa ung clemele ca sa intre mai usor, presandu-le cu un cleste papagal. Surubul il voi strange cand masina sta pe roti, poate o sa fie mai usor. smile.gif
anti77
Problema asta o am si eu, bara cu diametrul de 23mm, pe cutia bucsei barei stabilizatoare SWAG 60610003 scrie si codul renault 7700785788 (dat si de dialogys pt. masina mea), scrie si 21.5 pe piesa. Ar trebui sa fie compatibil cu cu cel original dat jos, piesa pe care scrie 7700436014. Masurat cu sublerul la exterior piesa noua e identica cu cea veche, pe interior e 21.5 cel nou, 23 cel vechi. Descrierea pe site de unde am cumparat piesa SWAG la 5 lei bucata mentioneaza tot 23mm, alte siteuri zic 21.5.

Presupun diametrul trebuie sa fie in interior 21.5 ca sa stranga bine pe o bara de 23mm.

Nicicum nu-l pot monta pe cel nou deoarece surubul nu e destul de lung sa prind clema peste bucsa, ca eventual sa-l pot comprima din surub. Totusi am reusit sa-l mai apropriu dar nu suficient, prin simpla curatare locului bucsei cu peria de sarma, smirgel pe bara, care e un pic ruginita. Vazelina siliconica o ajutat si ea se poate pozitiona usor bucsa pe bara. Deocamdata am abandonat masina asa suspendata in curte dupa 2 ore de chinuiala.

Probabil o sa fac maine o presa speciala si mai incerc asa, daca nu, trebuie sa pun inapoi cele originale care au deja o vechime considerabila, este mancat cauciucul dar inca isi pastreaza forma.

Recomandarea e sa nu incepeti in regim propriu aceasta lucrare.
Teodor Bogdan
@anti77 nici eu nu am mai stat sa o pun la loc, era prea chinuitor. Am fost la service, unde s-a chinuit mecanicul (cu masina pe elevator) cam 45 minute pentru o bucsa smile.gif)
anti77
Pana la urma am reusit si eu cu o simpla presa C am strans bara de caroserie pe verticala, si cu un surub mai lung (40mm in loc de 25mm) de inox am reusit sa-l prind si sa-l strang. Cu un cleste papagal am mai ajutat un pic clema sa pozitionez surubul.

Deci piesa era cea buna. Am lucrat (mai mult m-am chinuit) in total 4 ore, in pozitia culcat, fara elevator, masina fiind butuci.

Poate e placebo, dar mi se pare mai stabila masina in curbe, am mai strans suruburile la bieletele de la capatul barii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.