Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Volkswagen Passat B6. De doua ori.
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
marksman
Daca nu a mai aparut, atunci zic sa fii linistit.
Raduchu
O sa mai "studiez" problema si o sa vad cum se comporta. As scoate-o maine la un drum mai lung sa vad ce valori mai sunt pe DPF..
psychoo
La regenerare ai postcombustie, asta inseamna ca iti baga motorina pe evacuare cu scopul de a face foc in filtru ca sa arda funinginea depusa.
Motorina, caldura si presiune = foc.
Problema este ca ai "amestec imbogatit" si daca o calci cu acest tip de amestec iti da fum care de faot e motorina nearsa. Cam avelasi fum ca la masinile cu turbina defecta: prea putin aer, prea multa motorina
Teoretic e normal si ai avut si pana acum, doar ca nu ai observat tu fenomenul
tr04www
Si eu am observat chestia asta cu fumul, tot in regenerare. Dar foarte putin, tot la fel, niste puf-uri. Tot B6, tot BMP codul motor.
Raduchu
Am verificat uleiul, pare in regula nivelul. O idee peste maxim, dar poate așa e de la revizie (acum 2000 km), că nu am verificat atunci. Oricum eu știu că la fiecare regenerare, uleiul se contaminează cu motorină și poate duce la creșterea nivelului încet încet, nu?

@tr04www de CBB ziceam, nu de BMP. Am vorbit cu taica-meu, care are BMP și a zis că și el a observat odată treaba asta la a lui.

De acum încolo când văd că își face regenerare, nu mai stau pe loc. smile.gif

edit: am montat si pe a mea scutul de metal. E curata pe dedesubt, nici o scurgere vizibila. Cea gri e mai "plangacioasa" la capitolul asta.

Am constatat ca imi trebuie o pereche de bucse de bascula (alea mari), fiindca una e crapata. Pe cea gri am schimbat bucsele acestea cu FEBI, insa la mine vreau sa pun Meyle HD (high durability, cica) sau bucse de Seat Leon Cupra/Audi TT RS. Nu e graba, studiem.

edit 2: Dupa niste sapaturi pe minunatul internet am ajuns la urmatoarele coduri de piese:

Bucsa lagar brat suspensie MEYLE 100 407 0086 (alea mici) - 31 lei/buc
Bucse brat suspensie MEYLE 100 610 0014/HD (alea mari) - 134 lei/buc

Preturile sunt "la oferta" si sunt luate de pe site-ul de unde am luat si ambreiajul (autoeco). Pe autokarma/epiesa sunt mai scumpe cu cateva zeci de lei. Pe FEBI tin minte ca am dat undeva la 80 lei/bucata pe cele mari..asta e cand ai pitici, platesti. sleep.gif

Daca tot schimb bucsele mari, e pacat sa nu le schimb si pe cele mici, nu?
Raduchu
Senzorul de presiune diferentiala (G450) de pe DPF ma cam supara..cu contactul pus imi arata o presiune diferentiala de -3mbar, cand trebuia sa fie 0. Bineinteles ca nu da nici o eroare pe motor, pentru ca nu e "ars".

Am probat si pe cealalta masina si acolo e 0 negresit. I-am dat o adaptare cu testerul, desi nu stiu daca e ok sa-i dai adaptare dupa 130 km parcursi si am scos-o la pedalat.

Am observat ca imi creste foarte mult masa de cenusa masurata in comparatie cu masa de cenusa calculata si imi da peste cap intervalul de regenerari. Dupa 200 km parcursi aveam masa de cenusa masurata 22 g, iar cea de cenusa calculata de 13.2 g. Odata ce o valoare din cele doua ajunge la 24 g porneste regenerarea activa a DPF-ului. De obicei masa calculata e cea mare si cea masurata are aproximativ aceeasi valoare +- cateva grame. Deci mai puteam sa merg inca ~200 km pana la urmatoarea regenerare. Masa de cenusa calculata e cea "teoretica" calculata de ECU, iar masa de cenusa masurata e data de presiunea diferentiala in mare parte.

De presiunea diferentiala de 21mbar in relanti dupa 200 km nu mai zic.. sleep.gif .

Ultima regenerare a avut loc la 260 km, presiunea in relanti a scazut la 5mbar dupa regenerare (not great, not terrible), desi azi cand am pornit-o imi arata 3mbar, drept e ca motorul era rece si poate la cald ar mai fi crescut un pic. Am mai "probat" de doua ori presiunea cu contactul pus si odata aveam -3mbar si dupa doua ore aveam 0mbar. Deci e clar ca ceva nu e ok.

Eu inteleg ca am soft de dieselgate pe masina (fgm VW)+ stage 1, dar pana acum isi facea regenerari pe la ~400 km, nu sub 300 km.

Am comandat de pe autokarma un senzor nou OE (300 lei), desi Bosch era mult mai ieftin (~115 lei) dar am citit pe forumul marcii ca e cu dus si cu intors cu senzorii aftermarket, asa ca nu vreau sa risc.

Tot nu mi-e clar daca adaptarea aia a fost ok dupa atatia km parcursi de la ultima regenerare, pt ca dupa ce i-am dat adaptarea la 130 km de la regenerare, in 30 km parcursi in extraurban mi-a crescut masa de cenusa masurata cu 5g (e enorm) si poate acolo s-a "dereglat" ceva. In fine, nu mai misc/pornesc masina pana nu pun senzorul nou. E "proaspat" iesita din regenerare si vreau sa pun senzorul nou in stadiul in care e acum si sa vad daca se schimba ceva.

Cel mai probabil o sa ma duc inapoi unde am facut resoftarea sa scot masina de pe dieselgate si sa o resoftam cu softul de fabrica. Dar asta dupa ce rezolv "problema" de mai sus.




MyKe89
Eu nu aș fi adaptat senzorul, treaba aia se face după schimbarea filtrului de particule.

La o regenerare forțată (în mers) te-ai gândit?
Raduchu
Pai si daca ipotetic vorbind se strica senzorul, apare check engine etc etc ce faci dupa ce-l schimbi? Nu-l adaptezi? tongue.gif

Nu m-am gandit la regenerare fortata, deoarece masina nu are regenerari ratate. Nu mi-a aprins niciodata beculetul de la DPF pana acum.

Sau tu te referi sa-i dau o regenerare fortata inainte de schimbarea senzorului?
MyKe89
Mda, mă gândeam aiurea la resetarea cantității de cenușă.

Diferențele de presiune nu sunt mari, iar cantitatea de cenușă iar nu e mare.

Prin soft dieselgate te referi la cel vechi, "măsluit" sau la cel nou?
valioglu
Dupa schimbarea senzorului de presiune diferentiala se face adaptarea. Asa e procedura. Poti sa o faci oricand, nu afecteaza cu nimic. E procedura standard, e descrisa si de Ross Tech si de Elsa.
Eu am schimbat cu original si s-a stricat in cateva sute de km. Am pus ulterior Bosch si nu am mai avut probleme. Dar cred ca a fost o intamplare si eu stiu ca cele originale sunt bune.
Regenerarile mai frecvente indica totusi o potentiala problema, daca zici ca injectia e in parametri si nu ai coduri de eroare poate e vreo pierdere de presiune de la turbina. Pe traseu adica. Cred ca un log in mers ti-ar putea da niste indicii bune.
Raduchu
QUOTE(MyKe89 @ 4 May 2021, 23:19)
Mda, mă gândeam aiurea la resetarea cantității de cenușă.

Diferențele de presiune nu sunt mari, iar cantitatea de cenușă iar nu e mare.

Prin soft dieselgate te referi la cel vechi, "măsluit" sau la cel nou?
*



Prin soft-ul dieselgate ma refer la cel nou daca e sa ma raportez la cum ai enumerat tu variantele, mai exact e soft-ul "post-scandal", cand au facut rechemari pt motoarele EA189. Vreau sa ma duc sa pun soft-ul cu care a venit masina de fabrica si sa refacem stage 1 pe acela, deja imi sta pe cap chestia asta. Am vrut sa fiu "eco-friendly", constient fiind ca soft-ul de dieselgate forteaza EGR-ul si DPF..


Vali, dupa regenerare aveam corectii de +- 0,0x pe injectoare. Nu stiu cum de s-a nimerit asa fix dupa regenerare, de obicei am undeva la +- 0.3. Valori foarte ok, daca ma intrebi pe mine. Si eu m-am gandit la turbina si la un log in mers. O sa fac treaba asta dupa ce vine senzorul nou, pana atunci nu ma mai ating de troaca.

Chestia e ca masina "trage" cum o stiu, consuma normal, dar o sa fac si un log sa vedem ce spune.










MyKe89
Fugi și pune softul vechi la loc. smile.gif
valioglu
Softul nou e cunoscut ca determina regenerari mai frecvente ale DPF. Poate sa fie asta cauza, vezi ca era pe forumul marcii un topic exact pentru asta. Si cam asta era concluzia, ca de la un interval de aproximativ 500 km intre regenerari cu softul vechi, se ajunge la aproximativ 300 km cu noul soft.
Eu am refuzat update-ul de soft cand am ajuns cu masina in reprezentanta. Se poate reveni la cel vechi.
Raduchu
O sa scot softul de dieselgate. Problema e ca trebuie refacut stage 1, insa sper ca scap cu un bax, doua de bere.. smile.gif

Cum am spus anterior, ordinea fireasca a lucrurilor o sa fie urmatoarea:

1. Pus senzorul nou
2. Facut un log in mers sa vedem ce zice turbo
3.1 Daca totul e ok -> scapam de dieselgate
3.2 Daca nu e ok -> aflam de ce nu e ok -> scapam de dieselgate

MyKe89
Eu aș face altfel:
1. downgrade de soft;
2. plimbat 1000 km;
3. dacă tot nu e ok, log în mers și/sau senzor nou.
Raduchu
Oricum nu e ok presiunea de -3mbar citita cu motorul oprit. Daca era presiunea de offset, era ok...dar nu e. Deci tot nu scapa senzorul respectiv de inlocuire. Daca era sa se intample doar odata, ziceam ca s-a decalibrat si aia e, il calibram la loc si la revedere. Dar daca dupa cateva recalibrari imi arata valori eronate, e clar ca nu mai e ok.

Log in mers oricum o sa trebuiasca odata cu downgrade-ul de soft si stage 1. Asa ca nu se intampla nimic daca-i fac eu un log inainte si ii trimit la nenea tuner sa arunce o privire.

Chiar nu ma deranja soft-ul de dieselgate, consideram ca regenerari o idee mai dese = un filtru mai "aerisit". Dar deja am doua regenerari la intervale scurte si masina nu a vazut oras si mers bara la bara..daca aveam motor CR gen2/EA288 erau ok regenerarile la intervale din astea, dar nu am.

Raduchu
QUOTE(Raduchu @ 1 May 2021, 11:10)

Bucsa lagar brat suspensie MEYLE 100 407 0086 (alea mici) - 31 lei/buc
Bucse brat suspensie MEYLE 100 610 0014/HD (alea mari) - 134 lei/buc



Au ajuns, sa vad cand o sa am vreme sa le pun. Nu ma grabesc, majoritatea patiserilor, scuze..mecanicilor* de pe aici nu vor sa schimbe bucsele separat "dom'le, daca vrei bucse noi ia bratul cu totul". De ce sa ne murdarim un pic pe maini de vaselina cand putem desuruba/insuruba sapte suruburi?

Plus ca trebuie sa verific si geometria pe fata dupa schimbarea lor..

Senzorul de presiune maine ajunge, sper, daca se misca Cargusul cum trebuie. Daca vine maine, numai bine il si "probez", pentru ca am un drum de ~450 km de parcurs si sunt curios cum se comporta.
einstein1984
lol, better than OE.
Raduchu
Stii de Meyle HD?
einstein1984
nu, doar citeam din poza ta.
YRX
Cica ar fi bunicele, HD e gama mai de sus, exista si Meyle fara HD, mai ieftine.
Raduchu
HD ar trebui sa fie cele mai ok. Am mai intrebat in stanga, in dreapta si toti recomanda Meyle HD in detrimentul Lemforder/Febi pe partea de bucse.

Cica si bieletele antiruliu de la ei sunt mai rezistente.

Raduchu
A ajuns senzorul de presiune de pe autokarma. Nu e bun, după calibrare îmi dă o valoare de -10mbar cu offset de -10mbar, cu motorul oprit. Am pus senzorul mașinii la loc, l-am recalibrat (0-0) și am plecat la drum.

Mâine când ajung acasă mă uit daca și-a făcut vreo regenerare sau nu. O sa fac retur senzorului comandat..piese originale și nu sunt ok.. wacko.gif


cj98czh
daca se vad urme de montaj pe piesa ... il trimiti degeaba ..
Raduchu
Nu se vede nimic, are o mufa și două ieșiri care se bagă în niște furtune. Nu e zgâriat, nu nimic.
bion
Diesel icon_mrgreen.gif SMA vw
Raduchu
Decât ascuțitori de 1.4 și alte asemenea "motoare", prefer oricând un diesel din toate punctele de vedere. Nu e dracu' atât de negru.

Iar o benzinară echivalentă de la VW dpdv al motorului cu tigaia mea ar fi un 2.0 TFSI. Însă eu unul mă abțin să devin acționar majoritar la vreo benzinărie și firmă producătoare de ulei. Să nu mai zic de lipsa mecanicilor care știu cu adevărat să umble în motoare de genul și riscul mare de a lua o mașină forjată.

Nu vreau sa o dam in versus, nu asta e scopul topicului. Dacă se ajunge la versus-uri inutile, punem mâna pe mătură.

in altă ordine de idei, deja din două locuri (locul unde am făcut soft-ul și locul unde repar mașinile) am primit răspunsul să las mașina în pace, că nu are nimic. Cat timp își face regenerări și merge ok să o las in pace. Și ce e drept, mașina funcționează ok. O să o las in pace o perioadă, dar de dieselgate trebuie să scap neapărat..sleep.gif
Raduchu
Și-a făcut regenerare după aproximativ 430 km acum..deci e ok mașina. O să îi dau un plin de motorină aditivată și apoi o las in pace.

Rămâne doar să fac retur la senzorul păcii.
Raduchu
Am facut retur la senzor, toate bune, mi-am primit banii in doua zile.

Am cumparat un set de frane pe fata pentru masina mea, deoarece discurile pe fata au deja "buza" si la urmatoare revizie o sa le schimb si pe dansele.

Am prins pret foarte ok pe Autodoc ieri asa ca am dat comanda:

-> discuri fata - Brembo MAX Line 09.9772.75 (ventilate + "santuri")
-> placute fata - Brembo Xtra P85075X
-> sigurante etrieri - Autofren

Cost total - 695 lei.

Mai ramane sa iau un lichid de frana sa il inlocuiesc pe actualul, ma gandeam la un lichid Brembo DOT5.1.
Raduchu
Au ajuns franele, le-am verificat cu aplicatia oficiala de la Brembo sa nu fie fake si sunt ok.

Maine ma duc sa iau lichid de frana, iau tot ATE SL6 ce am luat si pentru cealalta masina.

Lunea viitoare, daca tot am liber de la lucru, o sa ma duc sa montez franele + bucsele. Initial zisesem sa le las pentru urmatoarea revizie, dar meh, daca tot le am luate de ce sa mai astept.

MyKe89
Nu vrei un bidon de Typ200? Mi-a rămas de la Golf. smile.gif
Raduchu
Daca ziceai mai repede, te scapam de el. Deja am dat comanda la un magazin de piese de la mine din sat si maine ajunge. blush.gif
Raduchu
S-au montat franele, s-a schimbat lichidul de frana, s-au schimbat bucsele si la final s-a facut o geometrie.

Discurile vechi nu erau chiar terminate, placutele erau pe la jumate, dar cand ti se pune pata.. smile.gif

Damage - 480 lei.

La toamna o suspensie si cam aia e cu tigaia neagra.
m3st_tce2
QUOTE(Raduchu @ 27 Feb 2021, 00:26)
Am pus acel Liqui Moly, 5W30, LongLife III și ca o primă impresie pare ok. Să vedem cum o să se prezinte în timp.

Salut, cum e uleiul dupa aproape 4 luni?
Raduchu
Salut,

Negru, because diesel. tongue.gif

E foarte ok pana acum, bine..nici nu are multi km, undeva pe la ~2500 km. Pe joja nu a scazut nimic, motorul nu mi se pare mai zgomotos decat de obicei. Pana acum, numai de bine.

Nu l-am luat de pe epiesa ce e drept, ci de pe emag de la EXPERT PETROL STATIONS. Oamenii vand doar uleiuri si am zis sa le dau o sansa. De la ei am luat si Valvoline-ul, si LM-ul.
m3st_tce2
Multumesc. Am intrebat pt. ca pana acum nu am folosit LiquiMoly.
Apropo, pe epiesa.ro uleiul e cu 20% mai scump. Insa imi vin toate consumabilele pt. revizie, pe care le pot ridica din magazin si plati numerar fara vreo taxa aditionala (lucru mai greu la emag).
Raduchu
Am mai citit pe forumul posesorilor de inele pe botul masinii ca uleideulei.ro iar e o sursa ok pt achizitionare de oloi.

Si eu am citit si am facut comparatii (cat m-am priceput sleep.gif ) intre uleiuri cand am aflat ca VAG 5W30 nu se mai fabrica si am ajuns la o concluzie foarte simpla -> nu conteaza atat de mult marca uleiului (LM/Motul/Valvoline/Fuchs/Ravenol/Castrol) cat timp norma acestuia e cea corecta si intervalul de schimb este respectat. Asa cum am mai spus anterior prin jurnal, eu la ~8000 km fac revizia, consider ca uleiul isi "traieste" suficient viata in km astia, unde mai pui la socoteala si regenerarile care contamineaza uleiul cu motorina, mersul pe distante scurte (rece-cald-rece). Eu am auzit imediat la masina mea un alt sunet al motorului dupa ~6000 km parcursi.. smile.gif

Pentru ~400 lei cat costa o revizie eu zic ca nu e un capat de lume sa fie facuta o idee mai des.

Bicicleta galbena
QUOTE(Raduchu @ 21 Apr 2021, 14:36)
A ajuns scutul, pare bine facut si destul de tare. Totusi, e tabla de 2mm.  smile.gif
*




QUOTE(Bicicleta galbena @ 21 Apr 2021, 20:43)
Cred ca o sa-mi iau si eu  biggrin.gif
Cam cate kilograme are?
*




QUOTE(Raduchu @ 21 Apr 2021, 21:56)
Cum a zis si bion, undeva la ~10 kg.
*


Mi-a sosit si mie, il montez zilele astea. L-am cantarit - are 13.8kg wacko.gif
Animala abia a incaput in portbagaj.

Plasticele la a mea nu sunt rupte dar suruburile de prindere nu mai stau bine. In plus, in caz de pietroi, cum ai patit tu, preferi sa ai metal pe burta, nu plastic.
Garda la sol, oricum mica, probabil ca va mai scadea putin.




Bicicleta galbena
Revin tot aici, ca s-a purtat discutia.

A venit scutul, arata bine si e robust. A trebuit insa sa sun la ei sa-i intreb ce parte se monteaza spre fata, pentru ca schema atasata inducea in eroare. Suruburi lipsa pt partea din fata, decupatura pentru busonul de ulei e total aiurea amplasata. In fine, l-am montat.

Si o sa-l dau jos pentru ca: induce vibratii si zgomote in masina. E o chestie la care nu m-am asteptat, dar e logica - scutul preia toate zgomotele motorului, compresorului ac si ce o mai fi prin compartimentul motor, si le transmite in sasiu. La 407 cand stai la semafor nu se aude motorul si nu se simt vibratii. Acum zici ca am diesel.

Deci va zbura de pe masina.


einstein1984
nu poti pune niste silentblocuri intre el si caroserie?
Bine asta nu ajuta reflexia zgomotului dinspre baia de ulei din scut in sus....
Bicicleta galbena
M-am gandit la ceva bucse de cauciuc, dar cum zici si tu, nu se diminueaza reflexia scutului ci cel mult propagarea lui in sasiu, cu efecte indoielnice.

einstein1984
exista chestii care se pot lipi pe el, dar nu stiu sa zic de unde le poti lua, ca tre sa reziste la caldura, apa, mucegai etc.
bgdrenault
Am montat un scut metalic pe un ford fiesta, chiar anul trecut.
Efectele privind zgomotul motorului au fost in bine(nu avea nici de plastic, zgomotul motorului se auzea in habitaclu destul de tare, acum efectele scutului se simt foarte bine, mult mai multa liniste, mai ales la accelerarile peste 3000)
Vezi sa nu atinga intr o conducta de aer conditionat sau altceva, si la mine atingea si am pus o bucata de piele naturala, dintr o curea, legata cu un soricel.(burete, cauciuc s-ar fi mancat repede).

Monteaza o gramada de lume si nu au nemultumiri,....in fine...sau nu asa mari
Si la mine au venit cu schema gresita, am montat conform schemei niste bride si nu venea la gauri sub nici o forma. Noroc ca mi am adus aminte de un site rusesc, unde vazusem montajul si rusul le montase invers, si a fost ok. De asemenea au mai trebuit ovalizate niste gauri, pentru a castiga 3-4 mm, ca iarasi nu se potrivea intr o parte, dar in final a fost ok. Bine, la partea din spate trebuiau si niste degete de ginecolog, dar se pare ca a mers in final
Raduchu
Si eu m-am chinuit un pic cu scutul sa-l asez cum trebuie, dar nu am zgomote si vibratii neplacute de la el. Sau poate avand dizal sunt obisnuit cu asa ceva. tongue.gif

Am bifat un concediu de o saptamana in Thasos. Parca m-am dus in Costinesti, plin de romani. laugh.gif

Per total o experienta ok, desi consider ca e o locatie potrivita pentru cei care vor sa vina cu copiii in mod special. Noi, astia tinerei, nu prea am avut ce face noaptea (la ora 1 stingerea, because covid). In schimb mancarea e ok, nu mi se pare scumpa, portiile sunt uriase, iar berea Mythos, fiind fan al ei, e la ea acasa. Plajele sunt curate, apa e curata, iar totul e organizat astfel incat fiecare sa se simta ok.

Masina s-a comportat normal, desi imi facusem o asigurare valabila 15 zile in Ieuropa la A24 Assistance in caz de ceva. Pentru 10 euro cat costa asa ceva, parerea mea e ca merita, indiferent de cat de veche e masina.

Traseul urmat la plecare a fost Petrosani-Craiova-Calafat-Vidin-Montana-Vratsa-Sofia-Kulata-Kavala-Keramoti. La intoarcere nu am mai ocolit Sofia prin Vratsa, am luat-o direct catre Montana pe un drum de munte asemanator cu Transfagarasanul nostru. Drumurile bulgarilor nu sunt cele mai fericite, nici stilul lor de pilotat nu e cel mai fericit de asemenea. Prin Grecia, Maps-ul m-a bagat pe niste sate, foarte faine de altfel.

Daca mai pleaca cineva in Grecia si trece prin vama de la Kulata - noua nu ne-au cerut nici PLF-urile, nici adeverintele de vaccin, nici actele masinii, ci doar buletinele.

Per total avem urmatoarele date:

-> 1689 km parcursi
-> Vmed 66 kmp/h
-> fiind 2 persoane si bagaje am avut un consum final de 5.8 l/100kmp (am ajuns cu 5.3 la cazare, iar la intoarcere am ajuns acasa cu 6.x, desi la intoarcere am venit mult mai "apasat" icon_mrgreen.gif )


Am aproape 6000 kmp de la schimbul de ulei (din martie), mai un pic si ne pregatim de revizie (~7500 kmp). Cred ca peste o luna, o luna si jumatate urmeaza asta. O sa schimb filtrele MANN cu Mahle, iar uleiul o sa ramana tot Valvoline-ul asta. Mi se pare ok, sta cuminte in temperatura, nu am vazut sa sara de 120 grade in forja forjelor la 160-170 kmph pe autostrada la deal, in Germania desigur, si cu o temperatura exterioara de 35-37 grade C. In rest, la drum intins, ii place la 98 grade. De uns, ma gandesc ca unge el cat trebuie. Mi-a recomandat cineva sa incerc si filtrele Mahle, asa ca o sa fac asta. Nu ma astept la vreo schimbare, dar mno, de amorul artei..
Raduchu
QUOTE(Raduchu @ 19 Apr 2021, 13:24)
Eu anunturi nu am gasit de prin Brad si Cimisoara..am mai gasit de prin Bucuresti si Pitesti, dar cereau niste preturi enorme.

Vreau sa-l fac din poza 1, cum e acum, ca-n poza 2. De fapt poza 2 e o lucrare a baiatului de la Iasi.

Scuzatz poza la 90 grade, dar verificam prinderile airbag-ului meu.
*



Ei bine, nu am mai trimis volanul vechi, ci am luat unul direct R-Line de la mama lui.

Ma gandeam sa vand volanul vechi, dar o sa-l pastrez, pt ca o sa vand masina cu el cand o fi cazul. Prefer sa dau volanul nou separat. Sper ca o sa-si pastreze valoarea in timp, fiind ceva mai greu de gasit.

Investitia a fost una consistenta, prefer sa nu spun cat a costat toata distractia, pt ca o sa spuneti ca-s cazut in cap.. sleep.gif

Cam atat cu cosmetizarea B6-lui, arata cam cum consider eu ca trebuia sa arate de la mama lui dpdv al interiorului.

edit: azi face un an de cand e la mine. wub.gif
einstein1984
Daca e sa dai bani sa ieie ceva mai bun la masina, volanul e ala.
Raduchu
Pai...da, de ce nu?

Când am schimbat plafonul, te-ai luat de mine că vezi doamne nu mai sar airbagurile laterale, acum că volanul e ceea ce trebuia să iau mai bun la mașină. laugh.gif eu zic că are suficiente îmbunătățiri. Voiam o suspensie mai sport, dar după ce am lovit bolovanul de care povesteam mai in urmă un pic m-am liniștit.

In rest ce sa ii fac, sa ii leg 2 rachete pe spate? Sa o vand și să îmi iau ceva nou?


Înțeleg că atunci când îți deschizi un jurnal de bord accepți faptul că o să fie atât aprecieri, cât și critici. Le accept pe ambele, dar să fie critici constructive, nu ironii fără sens. Nu suntem pe jurnalul lui argon. smile.gif

einstein1984
Nu eram ironic, chiar sunt de parere ca o imbunatatire de volan e cea mai sesizabila, lereu stau cu mana pe el si il si vezi. Volanul fiind de fabrica, nu afce nici o problema spre deosebire de plafon
Raduchu
Daca ne-om intalni vreodata, imi iau spatulele de plastic si il dam jos un pic pe laterale sa vezi ca e ok. laugh.gif
einstein1984
DAca nu merg eu in masina, nu ma deranjeaza.
volanul ala a fost peste 200 de euro? Atata a dat un coleg pe unul de E90 M.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.