Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Intrebari, Pentru necunoscatori...
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio IV
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
armin23
De cateva zile CB-ul a luat-o razna, consumul mediu variaza cam cu 0,5 litri pe zi. In functie de cat de aglomerat e sau nu prin oras, consumul mediu scade sau creste, in functie de regimul de mers. Ultima oara l-am resetat acum vreo 2500-3000 km. De atunci s-a comportat normal, acum a luat-o razna. I s-a mai intamplat cuiva chestia asta?
vvede
La Clio 4 nu am auzit. Tu insa ai Clio 5... care nu e prea raspandit pe forum si nici arie dedicata nu are....
alex128
QUOTE(armin23 @ 10 Sep 2020, 20:55)
De cateva zile CB-ul a luat-o razna, consumul mediu variaza cam cu 0,5 litri pe zi. In functie de cat de aglomerat e sau nu prin oras, consumul mediu scade sau creste, in functie de regimul de mers. Ultima oara l-am resetat acum vreo 2500-3000 km. De atunci s-a comportat normal, acum a luat-o razna. I s-a mai intamplat cuiva chestia asta?
*



Inca nu dar s-a resetat singurel de vreo 2 ori. Initial am crezut ca o face din 500 in 500km dar aparent a fost doar o coincidenta.
hyk_81
Buna, sunt normale aceste pete de ulei, mașina are 17600 km, până acum nu le-am observat.
tuneam
Par mai mult vapori de ulei. Se mai intampla...
armin23
QUOTE(alex128 @ 11 Sep 2020, 11:05)
Inca nu dar s-a resetat singurel de vreo 2 ori. Initial am crezut ca o face din 500 in 500km dar aparent a fost doar o coincidenta.
*



Si ce facem? Asteptam linistiti un update de soft? radmasa.gif
firuromania
Informativ,am mers la drum lung cu un adaptor OBD2 si torque,chestia interesanta e ca temperatura uleiului atinge 95 grade,peste temperatura lichidului de racire.
xmisterx
Pt ca uleiul are contact cu gazele scapate in carter si pt ca el nu este racit cum este lichidul de racire.
dorian.grecu
Salut, o intrebare ca pentru necunoscatori si care a avut doar masini sh blink.gif ...masina fiind noua si in garantie, pot solicita ajutorul oricarui service autorizat din tara sau ar "fi bine" sa merg la service-ul reprezentantei de unde am achizitionat masina? Din cauza pandemiei si a situatiei care a urmat, am fost nevoit sa ma mut intru-n alt judet si momentan am in apropiere un alt service/reprezentanta decat cea de la care am luat masina. Mersi, doamne ajuta!
grig1960
Salut, poti merge la orice reprezentanta din toata tara.
FauritorulDeZambete
Salut! Am gasit pe AliExpress o husa pentru volan cu cusătura sport care se montează peste volanul original. Vor trebui scoase butoanele pentru a băga husa pe dedesubt. Întrebare... Daca desfac volanul ca să îl îmbrac, cu garanția cum rămâne? Tare mult as vrea sa aud că nu o pierd. Drumuri bune!
F.Dan
Salut. Si eu am luat husa care se coase cu fir dar in forma de cerc de pe aliexpress. Si se aseaza bine pe volan. Vrei sa inbraci tot volanul? Nu vad de ce sa pierzi garantia atata timp cat le pui la loc. Practic nu faci nici o modificare masini doar imbraci volanul ca si cum ai pune huse pe scaune.
einstein1984
ai grija ca husa sa nu inghesuie butoanele si sa iti blocheze vreunul.
Evident ca daca ai vreo problema la volan sau butoane si se vede ca sunt desfacute de tine garantia PE astea s-a dus. Daca iti pica turbina e ok.
cj98czh
dar de ce vrei husa chinezeasca pe volan?
einstein1984
ca nu a luat volnul cu "piele" din fabrica.
nicuval
S-ar putea sa gasesti la dezmembrari un volan bine intretinut identic cu cel pe care il vrei si accesibil ca pret. S-au inmultit in ultima vreme ofertele de piese, unele aproape noi, provenite de la masini tamponate zdravan in afara. Iar volanul nu este o piesa foarte cautata. Nu stiu daca nu pare o alternativa viabila la operatiunea de ,, imbracare ,, a volanului propriu. Scapi si de eventualele probleme legate de garantie. Parerea mea.
Cu stima.
einstein1984
F buna idee sa iei volan de la o masina accidentata....
nicuval
Am vazut la dezmembrari multe masini tamponate in diverse feluri dar cu habitaclul intact. Nu mi s-a parut o problema pentru cumpararea unei piese aflate tocmai in acest spatiu. Nu vreau sa fac vreo pledoarie pentru piese second hand. Era doar o idee. In unele situatii eu m-am descurcat si cu compromsuri de acest gen. Si sunt sigur ca nu sunt singurul care a facut asemenea alegeri. Trebuie oricum multa chibzuiala cand faci asa ceva.
einstein1984
n-am zis sa nu ieie din dezmembrari.... Dar scaune, volane, chestiile de siguranta....
cj98czh
mers la un atelier specializat si imbracat in piele adevarat ... nu musama chinezeasca, de ce mai multe ori iese mai misto si mai calitativ decat de fabrica ..
larkinsen
Salutare.Stie cineva de unde pot achizitiona chederele acelea scurte ce se afla sub capota motor inspre parbriz in stanga si in dreapta?S-a uzat cantul si nu mai intra cum trebuie...prin urmare as vrea sa le schimb.N-am gasit inca un magazin care sa vand asa ceva si nu ma intereseaza schroturile(probabilca ar fi si mai uzate) sau dealerul.
As putea cumpara un cheder universal pe care sa-l tai?S-ar potrivi?Nu am poze dar banuiesc ca stiti la ce ma refer.Masina este evident Clio IV Life Evo din 2018.
Mersi anticipat.
cj98czh
un pic de silicon pus pe cant si ai rezolvat ..
clau166
Un topic mai bun pentru o intrebare generala nu am gasit asa ca intreb aici : ce rol are pompa de vid pe un motor 1.5 dci ? Ma intereseaza daca functionarea ei defectuoasa poate influenta influenta ambreiajul ( cuplarea /decuplarea ) sau eventual turbina.

Probleme cu frana nu am.
De ce m-am gandit sa intreb de acea pompa de vid : stiu ca la diesel e nevoie de pompa de vid pentru creerea depresiunii in admisie. Pompa e vizibila in partea dreapta a motorului cum te uiti din fata si e antrenata direct de axul cu came. M-a surprins ca dupa doar 10 minute de functionare a motorului fara ca celelalte componente ( capac motor , chiar motor ) sa fie prea incins pompa asta ardea puternic. Defapt m-am ars atingand-o din greseala. Ma asteptam sa fie la temperatura motorului dar se pare ca e mai incinsa decat zona de sus a motorului. Nu imi dau seama daca e modul ei normal de functionare la temperatura asa mare.

goguspan
buna ziua, a avut careva probleme cu display ul sa nu se mai aprinda, vreo remediere ?
cj98czh
la mine a refuzat sa mai mearga touch-ul, rezolvat cu luatul bornei 5 min.
hyperyon
vreau sa ii cumpar prietenei un clio IV din iulie 2019 life, 75cp (cel ce vad ca a tot fost la promotie la rabla atunci)
masina are deja aprox 80k de km facuti (ptr ca uber)
tipul i-a pus gpl de la 8000km (ca nha uber) , un rezervor toroidal in portbagaj (nu ma deranjeaza ca ii ia din spatiu ptr ca e ca masina de oras mai mult)
itp-ul din 6 in 6 luni facuti pana anu trecut...de cand a renuntat la uber
pierzand garantia (montand gpl) tipul nu i-a mai facut revizii la reprezentanta si pozibil si pretul mare la reprezentanta ptr revizii asa dese , insa are un istoric vast de schimburi cam din 20k in 20k la cateva luni "pe caiet" cu piese origine sau mai bune (de ex placute de frana brembo). acum inainte sa o vand ii schimba si ambreiajul ca i se pare ca patineaza sau da in cap.... pune unul de la valeo
am tot citit multe pe aici...problema cu placutele ca se consuma ff rapid, directia cu volanul stamb spre stanga, ac-ul care e pornit non stop, zgomot in butuc la haion
la ce alte chestii sa mai fiu atent? ce recomandari imi oferiti?
masina din ce am vazut arata ff bine pe exterior, pe interior e bine chestii ce se rezolva la tapiterii la o vizita de detailing.
alexandru.vladescu
Am aceeași mașină, tot din Iulie 2019, doar că am doar 16k km cu ea. Pot să îți spun că plăcuțele de frână originale probabil se vor cere schimbate curând iar discurile au și ele cantul destul de pronunțat.

Apoi, direcția, aceeasi problemă cu volanul necentrat si corecția spre stânga pentru că măsina se duce în dreapta. După prima geometrie pe garanție mai rău au stricat-o la Serus iar apoi, cu intervenție de la Vocea Clientului, m-au trimis la Cobălcescu unde au reușit să repare ce au stricat la Serus, volanul stă centrat dar mașina tot spre dreapta se duce la viteză mai mare. Am mai fost o dată la ei și au zis că nu mai au ce să îi facă, că poate e de la anvelope (prostii, cu cele de iarnă noi face exact la fel) și că îmi arată mașini mai scumpe care fac la fel ceea ce nu e adevărat pentru că am în familie Logan mai vechi care merge drept. Am lăsat-o așa, mai ales că ultima geometrie m-a costat 200 și ceva de lei pe motiv că mașina depășise cei 1000km de garanție la direcție.

AC-ul nu stă pornit non stop ci pornește singur fără să se aprindă becul dacă ventilatorul este pus pe treapta 3 sau 4 la viteză sau/și dacă comutatorul de direcționare este pus pe parbriz sau pe parbriz+picioare. E un feature nu un bug. Eu m-am obișnuit și îmi convine că iarna se dezaburește mai repede parbrizul dacă pornește AC-ul.

Am avut și zgomotul de la hayon și s-a rezolvat pe garanție prin gresarea suplimentară a încuietorii. Era foarte enervant dar după ce au umplut încuietoarea cu vaselină, 1 an jumate mai târziu e ok.

Cu ambreiajul nu pot să comentez decât că la schimbarea 1->2 mașina smucește daca nu turezi suficient (minim 3000-3500 când e motorul rece și 2500 când e cald). De asemenea, posibil să patineze sau nu, el prinde destul de sus și la mine de când era nouă dar te obișnuiești.

Eu vin chiar acum cu ea de la service pentru că mi s-a stricat o boxă (bârâie supărător la volum mai mare) și pentru că mi se aburește 1 proiector DRL.

Ca observație, nu știu cum se comportă pe gaz dar la benzină, deși merge cam cu orice benzină, se simte mult mai plăcut motorul și smucește mai puțin cu benzină de 98 sau de 100 și se simte foarte rău uneori, mai ales la rece cu Petrom de 95.

Ca o concluzie, mașina e bună dar nu aș vrea să am bătăi de cap cu ea fără garanție. Dacă nu are un preț foarte foarte foarte bun, poate căutați alta care să fie mai puțin uzată sau care să mai aibă garanție.
einstein1984
Ai incercat sa faci proba pe parta stanga a drumului, sa vezi daca tot stanga trage? O masina cu volanul drept cam in 50 de m iese de pe banda din cauza coroanei drumlui.
alexandru.vladescu
Da, mașina o ia spre dreapta cu volanul drept și pe drum înclinat vizibil spre stânga. Am probat chiar și pe un drum deviat din cauză de lucrări pe contrasens și tot așa. O să mai încerc probabil să îi mai fac o geometrie în altă parte dar m-am cam resemnat. Până pe la 50-60 km/h nu e vizibil deloc defectul. Apoi se amplifică cu viteza iar la 130km/h trebuie sa corectez bine de volan (3-5 grade estimat).
xmisterx
La a mea daca drumul este inclinat spre stanga masina merge spre stanga deci nu are nici o prolema, inca nu zdrangane nimic suspect pe la ea, are 13 km facuti numai pe drmurile patriei, este o masina buna de oras. Pe drumrile din BV consuma undeva la 8-9% depinde cum mergi. Discurile de frana au deja o buza formata in parte ade sus destul de pronuntata.
teo77
In urma unei vizite la service am constatat ca piesa atasata in imagine, cod 622563607R, denumita scut sub bara fata, ii lipsesc cele doua piese triunghiulare plasate stanga-dreapta ce ar acoperi complet suprafata de plastic. La voi lipsesc aceste aceste bucati triunghiulare de plastic sau depind de nivelul de echipare? Se pot achizitiona cumva separat sau in complet? Multumesc anticipat!
tuneam
Asa e si la mine, clio 4 mk1, am intrebat la service si mi-au aratat in sistem sa masina a venit fara trunghiuletele alea. Eu am echiparea de tot, la.vreme aia, dynamique
cj98czh
QUOTE(tuneam @ 23 May 2021, 11:02)
Eu am echiparea de tot, la.vreme aia, dynamique
*



echiparea de top la Clio 4 este Initiale Paris, urmata de Intense, Zen si intermediare in functie de tara.... din cate stiu eu ... denumirile vechi de ex. Dynamique nu au fost folosite ..

Teo77, asa este si la mine, nu mi-as bate capul ..
mars
Probabil le-au “pierdut” la vreo revizie, dar cred ca din fabrica ar trebui sa fie acolo. Se gaseste tot scutul, dar nu stiu daca merita sa dai 400 de lei (link) pentru atata lucru.
hyk_81
Clio 4 2019 versiune zen, nu are capace. Nu cred ca afectează cu ceva.
tuneam
Pe alte site-uri la codul asta apare scutul fara triunghiurile alea
https://www.google.com/search?q=622563607R&...mobile&ie=UTF-8
xmisterx
Triunghiurile alea nu sunt prezente nici la a mea, asa a venit masina de la "turcaleti".
teo77
Au facut economie cu doua plastice lipsa biggrin.gif ...Multumesc pentru lamuriri colegilor!
cj98czh
cand vine vb. de romb, sa nu te mire nimic 🤣
nicuval
Nici eu nu am acele piese la masina din semnatura. Fiind vecin cu ei am intrat la Serus si i-am intrebat despre ele. Am primit acelasi raspuns: unele loturi au venit cu ele, altele nu. Oricum, nu te deranjeaza cu nimic lipsa lor. Zi buna.
tuneam
Nu intra mizerie la proiectoare
mike077
As vrea sa desprafuiesc tamburii si sa gresez zonele de contact saboti/taler, la masina personala. Ma intereseaza cuplul de strangere al piulitei centrale aferente. Din ce am reusit sa gasesc ar fi 280 Nm. Pare destul de mult daca e sa ma raportez la logan (175 Nm). Daca sunt colegi ce imi pot confirma, multumesc anticipat!

https://www.youtube.com/watch?v=UcyFe-pEcGw - minutul 7:03
tatar 69
Salut! De curand am intrat in posesia unui Renault Clio 4 1.5 dci 2014 care, la momentul cumpararii, nu a avut roata de rezerva si partea de jos a macaralei rotii de rezerva (suportul care tine roata de rezerva, de care se prinde cablul, macaraua exista pe masina). Intrebarea mea este daca macaraua rotii de rezerva se potriveste de la alte modele de Renault, de exemplu Clio 3. Multumesc!
danLaza
Bună ziua comunitate. De 2 luni sunt posesor de clio 4 1,2 benzina 73CP 2013. În tot acest timp am cautat și nu am găsit un manual de utilizare în limba Română, mașina a fost adusă din Germania. Mă poate ajuta și pe mine cineva care are acest manual în lb Română? Vă mulțumesc pentru orice ajutor. O zi plăcută tuturor.
cj98czh
https://www.manualdeinstructiuni.ro/renault...2017/manual?p=2



4 Nov 2021, 13:35:
https://manualzz.com/doc/52997941/renault-c...al-de-utilizare

Un simplu SEARCH cu gogu te ajuta 100% smile.gif
danLaza
Mulțumesc mult pentru răspuns. Navighez de pe telefon și funcția căutare nu merge, pe calculator am încercat da goagăl zice ca site-ul este nesigur și nu se deschide.
cj98czh
Salutare, Gandacul se pisa pe el .... in sensul ca pierde antigel ... ieri am vazut ceva pete sub masina ... verificat antigelul si era un pic scazut ... azi duoa vre 49 km efectuati a scazut un pic sub minim .. cu motorul cald ... bun .... belit ochii si se pare ca este fix pb. pe care o are tipul de aici:

https://youtu.be/eIyrEQ5tsBM

Are cineva idee cum se numeste piesa aia sau un cod al ei?

la min. 11 se vede piesa din plastic.

Multumesc

L.E. am gasit si o poza ... numarul 1 si numarul 2 [attachmentid=1628134283]
Fratzica
corp termostat, cred ca e 110606217R
Gil26
Atasat si cateva capturi cu sistemul de racire ClioIV H4B, poate ajuta.
LE: am adaugat si ultima captura cu termostatul si corpul thermostat.
LE2: codul OE depinde si de temperatura la care incepe sa deschida termostatul 83C sau 95C functie de motor (nu am mai multe date: H4B400, 408...) si de tipul sistemului, iar in sistem intra cam 5L de lichid racire si corpul de intrare cu termostatul difera de corpul de iesire apa cu senzorul temperatura (asa este cel din clip, scuze, iar denumirile pot sa difere), atasat inca cateva capturi (poate sunt de folos si altor colegi).
cj98czh
nu este corp termostat ... intre timp am gasit cod pt. garnitura 110624453R, aia se pare ca este buba si corpul complet l-am gasit cu codul 110608635R

corpul nu are termostat in el si arata asa: [attachmentid=1628134289]

este gol pe interior ..

o sa vad maine ce si cum ... ori ma apuc eu de ea, ori o duc la baieti la service, acoli un pic mai complicat ca sunt cam full .. antigelul oricum aveam de gand sa il schimb ..

L.E. multumesc de info, ramane sa vedem pe unde pierde, piesa aia pare umeda si ce este acolo, o sa revin cu info ... cam repede pb. din astea la 48k, fiabilitatea renault este din ce in ce mai buna. .... bun ... din ce date am gasit eu corpul termostat este in fata (incercuit cu rosu) iar problema la mine este corpul incercuit cu albastru [attachmentid=1628134309]


datele sunt dupa serie de sasiu ... teoretic trebuie sa fie corecte ... azi ploua deci nu cred ca ma apuc de ceva ..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.