Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Hartuire recuperatori
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Legislatie
Pages: 1, 2
klaus
Daca citim totusi textul directivei si nu vreo vorba de pe net, putem constata, la art. 83, sanctiunile.
Sanctiunile sunt stabilite de "fiecare autoritate de supraveghere", care se dau "in functie de circumstantele fiecarui caz", se analizeaza "valoarea amenzii" infunctie de criteriile precizate iar PLAFONUL MAXIM al unei amenzi (alin. 4) este 10 mil. euro sau 2% din "cifra de afaceri mondiala anuala"
Adica, daca ala are un 2% mai mare de 10 mil, menda MAXIMA poate fi la nivelul celui 2% , deci mai mult de 10 milioane.
My 2 cents.
argon
Au răspuns ..

QUOTE
Drepturile dumneavoastra
In conformitate cu legislatia aplicabila datelor cu caracter personal, drepturile dumneavoastra consista in: acces, interventie, rectificare, restrictionare, stergere si /sau opozitie asupra datelor cu caracter personal prelucrate de Getback Recovery, cat si dreptul de a adresa plangeri autoritatilor competente.
In acelasi timp, gasim important sa mentionam ca in relatia dumneavoastra cu societatea noastra, Getback Recovery are calitatea de creditor cesionar, ce detine un interes legitim care justifica prelucrarea datelor personale, prin urmare isi rezerva dreptul de a nu da curs solicitarii dumneavoastra privind interventia asupra datelor personale, cu precadere aceea de stergere/opozitie/restrictionare a acestor date.
Date de contact
MoneyTalks
Pai ce legatura ai avut tu cu societatea lor (Getback Recovery)? Le-ai dat lor datele tale personale? Sau le-au luat ei FARA STIREA TA de la firma la care esti dator?
bion
Viceversa. UPC cand a renuntat sa il mai astepte pe rau platnic a vandut creanta la recuperator. Io sunt curios cand l-au conatctat aia pe argon.De obicei dar nu intotdeauna se inregistreaza convorbirile cu creditorii. Probabil ca pentru suma aia derizorie or sa renunte sa mai umble prin deva si argon scapa cu bigetul intreg. Isi mai cumpara o laguna shk9.
Legea cu datele nu se aplica retrocativ . Si parac stiu ca si mai de mult in contracte iti dadeai acordul cu utilizarea unor date.
argon
Eu nu sunt rau platnic. Am gasit contractul vechi, scrie ca din momentul solicitarii de renuntare la contract, mai sunt obligat la 30 de zile. Clar pana aici. Eu de la 1 noiembrie am trimsi cererea de renuntare pe email la UPC, pe adresa furnizata de ei. In 7, ca nu s-a intamplat nimic, am mai trimis odata. In 15 nov, ca tot nu s-a intamplat nimicm am fost la casierie, sa vad ce se intampla..ca trebuie sa fac cerere sa o las acolo...degeaba ii spun ca am trimis doua pe email. Am mai facut o cerere, si am lasat-o acolo....si conform contractului trebuia sa imi calculeze pana in 15 decembrie. Ceea ce nu s-a intamplat, si mi-au facturat toata luna decembrie, ceea ce nu vreau sa platesc. Le-am achitat toata luna noiembrie, desi am folosit doar jumatate, si pe decembrie veci nu o sa primeasca ceva de la mine, e vorba de principiu aici.
Catalin S.
Apropos de cât durează până scapi de un contract bine ticluit în favoarea lor și defavoarea clientului, deși am renunțat la începutul anului la un card de credit făcut acum 12 ani și achitat demult, și acum îmi vin pe email extrasuri de cont cum că am zero datorii către ei.

Toate bune și frumoase, mă bucur că sunt pe zero și că e totul ok, dar i-am sunat în nenumărate rânduri să înceteze trimiterea acestora deoarece nu mai sunt clientul lor, însă degeaba. blink.gif

Ori este de vină sistemul lor informatic ori vor ca prin trimiterea mailurilor sa-mi reamintească de existența bîncii gen "poate-poate mă voi întoarce la ei" ceea ce nu cred că se va mai întâmpla vreodată. rolleyes.gif
einstein1984
stim ca de principiu esti chitros, dar nu era mai logic sa trimiti inainte de terminarea lunii solicitarea? Nu pe 1?
klaus
QUOTE(argon @ 15 Jun 2018, 13:08)
- Eu de la 1 noiembrie am trimsi cererea de renuntare pe email la UPC, pe adresa furnizata de ei.
- In 7, ca nu s-a intamplat nimic, am mai trimis odata.
- In 15 nov, ca tot nu s-a intamplat nimicm am fost la casierie, sa vad ce se intampla..ca trebuie sa fac cerere sa o las acolo
*


In cazul dat as mentiona partea din contractul cadru:
QUOTE
Termenul de 30 de zile începe să curgă fie din momentul înregistrării la UPC a notificării scrise

Eu personal as observa ca mailul este SCRIS, nu e o cerere facuta pe gura si ca notificarea nu trebuie sa imbrace forma unui format obligatoriu.
Mailul este proba recnoscuta in instanta.
Dca poti proba cu un mail trimis pe data de 1 noiembrie, atunci le-o dai prin gura si ai terminat cu ei.

Eu le-as face o comunciare de genul:
Avand in vedere denuntarea de catre subsemnatul a contractului cu UPC in data de 01 nov. 2017, in conformitate cu dovada anexata (pui in atas mailul dar cu print screen, sa le fie mai greu sa dea copy-paste si sa nu poata citi ei toate caracteristicile mailului), in conformitate cu prevederile contractuale (prin care eram obligat la achitarea contractului pentru inca 30 de zile de la data transmiterii denuntarii unilaterlae a contractului - art. 2 din Conditiile genrale contractuale), tinand cont de faptul ca am efectuat plata pentru abonamentul ferent lunii noiembrie 2017, deci pentru toate cele 30 de zile ulterioare datei denuntarii, plata fiind efectuata de mine in data de.... in valoare de..... prin (banca/casierie/plata la tert etc), plata pentru care am documente justificative, constat ca din punct de vedere legal si contractual ambele parti si-au indeplinit toate obligatiile pana la data incetarii in fapt a contractului.
Este un lucru cert ca UPC Romania nu a ridicat obiectii la notificarile mele si nu si-a exprimat vreo opozitie fata de acestea.
De asemenea, subliniez ca subsemnatul a avut un comportament pro-activ, am facut nu doar una ci mai multe notificari, cea din 01 nov, inca una pe mail in data de 07 nov. 201, atasata (iar print-screen), precum si o confirmare pe hartie, la sediul UPC, a notificarilor din 01 nov si 07 nov, prin documentul depus fizic in data de 15 nov.
Cum mailurile sunt recunoscute de noul cod de procedura civila si de legislatia privind protectia consumatorilor drept metode de comunicare scrisa, constat ca am indeplinit toate obligatiile contractuale, de la notificari de denuntare pana la achitarea sumelor aferente celor 30 de zile scurse de la data notificarii.
Din aceste motive, in conformitate cu prevederile legislatiei romanesti si ale contractului cu UPC, de la data platii abonamentului aferent lunii noiembrie 2017 contractul si-a incetat aplicabilitatea si eu nu mai am nicio obligatie fata de UPC cum nici UPC nu mai are fata de mine.
Sumele pe care dvs. pretindeti ca le-as datora nu au nicio baza legala si nici contractuala, sunt nedatorate de mine, sunt cerute abuziv, fara justificare si se constituie de fapt intr-o tentativa de imbogatire fara justa cauza.
Din moment ce eu mi-am achitat fata de UPC toate obligatiile, nu pot sa recunosc nicio suma dintre cele pe care dvs. le pretindeti de la mine ca fiind datorate

Din aceste motive, cum eu nu am de ce sa apar in evidentele dvs pentru ca nu va datorez nimic, deci nu aveti un interes legitim in prelucrarea datelor subsemnatului in intelesul art. 6 alin. (1) lit. f) din GDPR, va solicit sa stergeti toate datele mele din bazele dvs. de date, sa anonimizati datele acolo unde este necesar, sa incetati orice prelucrare a datelor personale precum si sa incetati orice hartuire a subsemnatului.

Cu multa caldura,
etc
dizzy
Argon,
Mailurile au valoare zero in justitie. In special cele neconfirmate.
(acu, daca voi ziceti ca au, e f bine, dar nu m-as baza pe asta)
Hartiile care nu au numar de inregistrare de la respectiva societate, la fel de zero.
Oricand societatea aia poate zice: Cwaje, n-am primit mailul de la tine, o fi ratacit printr-un server, plm... hartia au ros-o sobolanii.

Poveste din familie: dna dizzy si-a portat nr de tel la Telekom Romanica. Cum serviciile lor erau de cacados, la expirarea contractului a cerut incetarea serviciului, cu document scris, semnat, inregistrat la ei. Aham, au mai venit 2 facturi si ei cereau cu tupeu sa solicite clientul sa trimita cererea in centrala. ANPC a rezolvat urgent treaba asta, chestie pe care ti-as recomanda-o si tie.
gabize
QUOTE(dizzy @ 15 Jun 2018, 14:56)
Hartiile care nu au numar de inregistrare de la respectiva societate, la fel de zero.
*


Legea permite comunicarea la distantă, ceea ce implică, evident, imposibilitatea de a primi un nr. de înregistrare pe exemplarul tău, asa cum se intampla cand mergi la ghiseu.
Daca poti insa dovedi ca ai trimis prin email, fax sau posta inscrisurile in termen, iar adresa de destinatie /respectiv nr. fax sunt valide, se acceptă fără probleme.
klaus
QUOTE(dizzy @ 15 Jun 2018, 14:56)
Mailurile au valoare zero in justitie. In special cele neconfirmate.
(acu, daca voi ziceti ca au, e f bine, dar nu m-as baza pe asta)
Hartiile care nu au numar de inregistrare de la respectiva societate, la fel de zero.
Oricand societatea aia poate zice: Cwaje, n-am primit mailul de la tine, o fi ratacit printr-un server, plm... hartia au ros-o sobolanii.
*


Ce zici tu, cam asa era acu vreo 10-15 ani.
Acum s-a mai schimbat codul de procedura civila de prin 2009 incoace...

Stiti voi sfaturile alea de pe net cu amenzile: nu va duceti la posta sa le ridicati, ca se prescrie termenul de comunicare. Dupa care, papagalii care citesc pe net doar ce le convine nu si opiniile contrare (sa cantareasca cu capul lor argumentele pro si contra), se trezeau cu amenda la taxele locale. Contestatii, alea alea ca nu a fost comunicata in termen si instanta le zicea: ba a fost, ca a fost trimisa in termen, faptul ca nu le-ai ridicat tu de la posta asta nu e culpa celui care le-a trimis ci a ta. Exeditorul si-a indeplinit obligatia de comunicare. Si uite asa ramaneau fraierii cu ea in mana, buni de plata...

Asa si cu mailurile, trebuie sa dovedesti ca le-ai trimis unde trebuie, la adresa de mail mentionata public ca adresa de corespondenta, nu ca destinatarul le-a citi/primit.
Tu ti-ai executat obligatia. Obligatia lui este sa asigure ca adresa de mail pe care a anuntat-o public ii functioneaza.
Lipsa de functionare sau necitirea mailurilor de catre destinatar nu poate fi pusa in sarcina expeditorului.
In situatia data expeditorul a facut tot ce a tinut de el sa comunice informatia.
MoneyTalks
QUOTE(Catalin S. @ 15 Jun 2018, 11:14)
Apropos de cât durează până scapi de un contract bine ticluit în favoarea lor și defavoarea clientului, deși am renunțat la începutul anului la un card de credit făcut acum 12 ani și achitat demult, și acum îmi vin pe email extrasuri de cont cum că am zero datorii către ei.
*


Apropo de furnizori de servicii. Eu m-am mutat si nefiind disponibil providerul de internet pe care l-am avut anterior, le-am scris si telefonat ca doresc intreruperea contractului. Ei au spus OK. Dar... surpriza. Vreo citeva luni ma tot bombardau cu email-uri cum ca imi datoreaza bani. Stiind ca nu au de ce sa imi dea bani, am ignorat email-urile. Si, culmea, dupa o vreme suma pe care ei mi-o datorau a... crescut laugh.gif Am primit vreo 2-3 email-uri cu suma majorata si atunci m-am hotarit sa ii sun si sa rezolv problema. Mi-au trimis un cheque cu suma pe care mi-o datorau. Vreo 2 luni a fost totul OK, dar... acum vreo 2 luni am inceput iarasi sa primesc email-uri cum ca ei iar imi datoreaza bani. radmasa.gif Le-am ignorat. Sa vad cit o sa tot imi trimita.

Apropo de situatia lui Argon: Aia de acolo vor sa ii ia bani lui Argon si el nu vrea sa le dea. Mie vor sa imi dea bani si eu nu vreau sa ii primesc
Catalin S.
MonyTalks, de îndată ce am prins problema, am jurat că nu trăiești în România, ceea ce s-a și confirmat după ce am văzut "Ireland" la avatarul tău. smile.gif

Ceva similar s-a întâmplat în Weinberg - Germania, dar cu un furnizor de electricitate. Proprietarul neamț, a venit la chiriașii români cu un plic în care se aflau aproximativ 300 euro, pe motiv că ai noștri plătiseră în avans curentul.

La noi? Mai rar așa ceva. rolleyes.gif
einstein1984
QUOTE(klaus @ 15 Jun 2018, 19:28)

Asa si cu mailurile, trebuie sa dovedesti ca le-ai trimis unde trebuie, la adresa de mail mentionata public ca adresa de corespondenta, nu ca destinatarul  le-a citi/primit.
Tu ti-ai executat obligatia. Obligatia lui este sa asigure ca adresa de mail pe care a anuntat-o public ii functioneaza.
Lipsa de functionare sau necitirea mailurilor de catre destinatar nu poate fi pusa in sarcina expeditorului.
In situatia data expeditorul a facut tot ce a tinut de el sa comunice informatia.
*


Daca ala nu confirma scris ca a primit solicitarea (cei mai multi fac asta) oha, de parca e ala de vina ca mailurile nu pleaca din outboxul tau sau are firma ta vreun filtru care blocheaza.
Daca tu trimiti un atasament pe care un antivirus il vede dubios si ei u vad mailul si nu confirma ca l-au vazut, nu cred ca cineva poate imputa ceva aluia care trebuia sa citeasca mailul.
Exista si mailuri cu confirmare de primire.
R19/16v
QUOTE(MoneyTalks @ 16 Jun 2018, 00:03)
Mi-au trimis un cheque
*



Ramasesera fara cecuri, probabil.
DragosP
Mda, mama ei dă greblă!
klaus
@einstein1984, inteleg foarte bine chestiile astea tehnice pe care le mentionati cu mailuril, cu confirmarile (care pot fi ignorate la transmisie...), cu traseul, cu serverele, cu antivirusii etc, insa eu vorbesc din experienta cu instantele, nu din opiniile sefilor de departament IT.
Iar aici este vroba de CEL MULT 77 lei/2 = 39 lei (daca ar fi de pe 15 considerat reziliat).
Crezi tu ca se agita cineva, cand are niste mailuri care ii pot reduce suma la zero, sa se duca in instanta?
Important e sa ii descurajeze pe aia pe motiv ca "nu merita efortul" si ca "am putea-o lua in mana".
einstein1984
Aici nu te mai pot contrazice.
bucatzel
QUOTE(MoneyTalks @ 16 Jun 2018, 01:03)
Apropo de situatia lui Argon: Aia de acolo vor sa ii ia bani lui Argon si el nu vrea sa le dea. Mie vor sa imi dea bani si eu nu vreau sa ii primesc
*


Pai zi-le sa trimita banii aia catre aia care vor bani de la Argon. Rezolvi doua probleme dintr-un singur foc tongue.gif
MoneyTalks
QUOTE(R19/16v @ 18 Jun 2018, 10:54)
Ramasesera fara cecuri, probabil.
*


Exact, alea se gasesc numai in Romania laugh.gif

18 Jun 2018, 20:57:
QUOTE(bucatzel @ 18 Jun 2018, 12:49)
Pai zi-le sa trimita banii aia catre aia care vor bani de la Argon. Rezolvi doua probleme dintr-un singur foc tongue.gif
*


Sa se mute Argon aici si se rezolva problema cool.gif
Filip90
Nu-ti face nimic firma aia, nu plati nimic. biggrin.gif Nu sta nimeni sa iti faca proces pentru suma aia derizorie.
cj98czh
si te-ai gandit sa ii raspunzivla un post vechi de un an, nu ? 😂😂
Filip90
Raspund mai ardeleneste. smile.gif
dizzy
Tie iti scrie pe cartoane: Dababani!
Filip90
radmasa.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.