QUOTE(argon @ 15 Jun 2018, 13:08)
- Eu de la 1 noiembrie am trimsi cererea de renuntare pe email la UPC, pe adresa furnizata de ei.
- In 7, ca nu s-a intamplat nimic, am mai trimis odata.
- In 15 nov, ca tot nu s-a intamplat nimicm am fost la casierie, sa vad ce se intampla..ca trebuie sa fac cerere sa o las acolo
In cazul dat as mentiona partea din contractul cadru:
QUOTE
Termenul de 30 de zile începe să curgă fie din momentul înregistrării la UPC a notificării scrise
Eu personal as observa ca mailul este SCRIS, nu e o cerere facuta pe gura si ca notificarea nu trebuie sa imbrace forma unui format obligatoriu.
Mailul este proba recnoscuta in instanta.
Dca poti proba cu un mail trimis pe data de 1 noiembrie, atunci le-o dai prin gura si ai terminat cu ei.
Eu le-as face o comunciare de genul:
Avand in vedere denuntarea de catre subsemnatul a contractului cu UPC in data de 01 nov. 2017, in conformitate cu dovada anexata (pui in atas mailul dar cu print screen, sa le fie mai greu sa dea copy-paste si sa nu poata citi ei toate caracteristicile mailului), in conformitate cu prevederile contractuale (prin care eram obligat la achitarea contractului pentru inca 30 de zile de la data transmiterii denuntarii unilaterlae a contractului - art. 2 din Conditiile genrale contractuale), tinand cont de faptul ca am efectuat plata pentru abonamentul ferent lunii noiembrie 2017, deci pentru toate cele 30 de zile ulterioare datei denuntarii, plata fiind efectuata de mine in data de.... in valoare de..... prin (banca/casierie/plata la tert etc), plata pentru care am documente justificative, constat ca din punct de vedere legal si contractual ambele parti si-au indeplinit toate obligatiile pana la data incetarii in fapt a contractului.
Este un lucru cert ca UPC Romania nu a ridicat obiectii la notificarile mele si nu si-a exprimat vreo opozitie fata de acestea.
De asemenea, subliniez ca subsemnatul a avut un comportament pro-activ, am facut nu doar una ci mai multe notificari, cea din 01 nov, inca una pe mail in data de 07 nov. 201, atasata (iar print-screen), precum si o confirmare pe hartie, la sediul UPC, a notificarilor din 01 nov si 07 nov, prin documentul depus fizic in data de 15 nov.
Cum mailurile sunt recunoscute de noul cod de procedura civila si de legislatia privind protectia consumatorilor drept metode de comunicare scrisa, constat ca am indeplinit toate obligatiile contractuale, de la notificari de denuntare pana la achitarea sumelor aferente celor 30 de zile scurse de la data notificarii.
Din aceste motive, in conformitate cu prevederile legislatiei romanesti si ale contractului cu UPC, de la data platii abonamentului aferent lunii noiembrie 2017 contractul si-a incetat aplicabilitatea si eu nu mai am nicio obligatie fata de UPC cum nici UPC nu mai are fata de mine.
Sumele pe care dvs. pretindeti ca le-as datora nu au nicio baza legala si nici contractuala, sunt nedatorate de mine, sunt cerute abuziv, fara justificare si se constituie de fapt intr-o tentativa de imbogatire fara justa cauza.
Din moment ce eu mi-am achitat fata de UPC toate obligatiile, nu pot sa recunosc nicio suma dintre cele pe care dvs. le pretindeti de la mine ca fiind datorate
Din aceste motive, cum eu nu am de ce sa apar in evidentele dvs pentru ca nu va datorez nimic, deci nu aveti un interes legitim in prelucrarea datelor subsemnatului in intelesul art. 6 alin. (1) lit. f) din GDPR, va solicit sa stergeti toate datele mele din bazele dvs. de date, sa anonimizati datele acolo unde este necesar, sa incetati orice prelucrare a datelor personale precum si sa incetati orice hartuire a subsemnatului.
Cu multa caldura,
etc