Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Facelift Kadjar
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Kadjar
Pages: 1, 2, 3
Adizu37
1296 euro a fost reducerea pe care am primit-o eu.
pos
Sunt tare curios cum ai facut... si de la ce dealer?
Eu am mers pe la cobalcescu, meridian, serus, si nu au "putut" sa reduca mai mult de 800 niciunii... doar diverse bonusuri de la dealer.
Preferam reducerea mai mare si sa-mi iau eu anvelopele de iarna... cine stie ce-mi dau.
Sau ai avut... pile pe la vreun dealer.
Adizu37
QUOTE(pos @ 23 Mar 2019, 14:01)
Sunt tare curios cum ai facut... si de la ce dealer?
Eu am mers pe la cobalcescu, meridian, serus, si nu au "putut" sa reduca mai mult de 800 niciunii... doar diverse bonusuri de la dealer.
Preferam reducerea mai mare si sa-mi iau eu anvelopele de iarna... cine stie ce-mi dau.
Sau ai avut... pile pe la vreun dealer.
*



Nu, nu am avut pile. smile.gif Oferta am primit-o de la dealer-ul Renault din Călărași.
Poate a contat și faptul că o cumpăr cu banii jos, nu știu... Oricum, foarte OK și serioși oamenii.
Într-adevăr, reducerea maximă la dealerii din București a fost de 850 euro.
pos
OK, m-am lamurit... nu am incercat si in imprejurimi.
Tot cu banu jos si la mine, dar degeaba.
Sa avem o... asteptare usoara.

PS. nu mai cita postul care este fix inainte.
RazvanIonutz
Salut,

Revin cu info asupra diferențelor de interior intre Zen vs Intens:
- scaunele sunt diferite, mai confortabile, mai moi pe Intens deci nu diferă doar tapițeria pe exterior
- plasticele din interior sunt la fel, pe tunelul median acel ornament este negru lucios vs argintiu și la fel de prost calitativ smile.gif scârțâie dacă îl apeși
- sprijinirea piciorului pe acel plastic/ornament cred că va duce in timp la un scârțâit destul de enervant

Problema acum este compromisul la scaune...sa trec la Intens pt un confort sporit asta venind la pachet cu farurile LED care sunt cam scumpe in cazul unei defecțiuni și jantele pe 18 inch, cost mai mare al pneului sau rămân pe Zen + opționale.

Decizii...decizii..decizii... wacko.gif
myreno4me
Depinde unde iesi ca pret cu acele optionale. Eu am plecat de la zen +optionale si am ajuns la intens fiindca de diferenta de bani am primit o gramada in plus pe langa acele optionale.
Legat de faruri, fac toti banii !
Legat de jante, le vinzi si iti iei pe ce dimensiune vrei tu, sunt atatia care isi cumpara masini slab dotate si apoi baga bani in ele ca sa arate ca cele dotate, vezi cazuri aici pe forum !
centurion
QUOTE(RazvanIonutz @ 24 Mar 2019, 11:14)

Problema acum este compromisul la scaune...sa trec la Intens pt un confort sporit asta venind la pachet  cu farurile LED care sunt cam scumpe in cazul unei defecțiuni și jantele pe 18 inch, cost mai mare al pneului sau rămân pe Zen + opționale.

Decizii...decizii..decizii... wacko.gif
*


De ce iti trebuie Kadjar?
Iti iei un Megane 4 break Intens (care iese mai bine la pret chiar decat un Kadjar Zen) si ai multe dotari pe care le vei aprecia. Plus ca Megane 4 break este mai mare decat Kadjar.
Rimio de Vassur
Si mult mai aproape de sol.
(de exemplu) Daca ai nevoie sa urci zilnic o bordura lasata vraiste de luminatii de la administratia domeniului public faci megane-ul praf. Megane-ul 2 cu pdg e la limita pe bordura aia. Cu 4 nu as putea intra acolo. Sint multe alte locuri cu aceeasi problema.
Mai e si latura subiectiva a aspectului. Mie megane-ul 4 nu imi place in interior.
Remicade
Megane 4 13 cm vs Kadjar 20 cm garda la sol. E diferenta mare.
myreno4me
Eu am ajutat asta iarna municipalitatea la dezapezit cu megane-ul....
Confirm ca aproape nu exista bordura in care sa nu frec spoilerul !
centurion
Deci Kadjar se cumpara pentru a putea fi urcate bordurile.
catalin27182
Cred ca se cumpara in primul rand pentru garda la sol dar si pentru pozitia inalta la volan care ofera o vizibilitate mai buna.

Un alt avantaj, cel putin pentru mine, e faptul ca e mai scurta decat versiunea Estate. Ajuta mult unde parchez eu.

Imi place si ca motorul de 160CP poate fi ales cu echiparea ZEN!
wud
QUOTE(centurion @ 25 Mar 2019, 18:00)
Deci Kadjar se cumpara pentru a putea fi urcate bordurile.
*



Pai si cine e de vina ca Renault nu isi mai adapteaza masinile la piata pe care le vinde?
PDG-ul trebuia sa fie macar optional la toate modelele.

De asta isi cumpara toata lumea crossovere si SUV-uri, nu de nebuni, ci pentru ca la noi in tara nu se mai poate circula altfel.

Si eu sper sa imi reinnoiesc masina anul acesta, iar motivul garzii la sol insuficiente este cel principal. Altfel, masina e foarte buna, luata in 2015 de noua.

Am ales grupul Renault, pentru ca macar la SUV-uri si crossovere ofera garda la sol decenta.
Comparati de exemplu un Captur cu o Mazda CX-3. Va apuca rasul cand vedeti ce gluma de garda la sol are Mazda!
AndreiMR
Hai sa fim seriosi....nu se poate circula decat cu SUV? Doar daca esti genul de nesimtit care parcheaza blocand trotuarele pe unde apuca poti spune asa ceva, traind in oras. Daca stai la tara si trebuie sa parcurgi trasee de offroad as intelege necesitatea absoluta pentru un SUV, altfel te descurci excelent cu orice masina.

Ca un SUV vine cu un plus de vizibilitate si confort psihologic stiind ca esti intr-o postura mai sigura decat intr-o masina mai mica e de necontestat, si in alea 2 zile pe an cand a nins si nu s-a deszapezit sunt din nou utile...dar sa nu exageram cu calitatile lor. Sunt vechile monovolume impachetate intr-un ambalaj mai atractiv...nu au nimic tehnic care sa le faca mai rezistente fata de un hatch sau break. Nu vorbim de offroadere, crossoverele astea precum Kadjar, Qashqai, Tiguan au tren de rulare de masina normala, nu vor rezista mai mult pe sosele proaste, nu vor fi imune la gropi si lovituri pe dedesubt neavand scuturi...

Cat despre garda la sol...CX-3 are 16 cm, Captur are 17 cm. Nu e chiar o diferenta uriasa, niciuna nu are garda la sol de SUV veritabil si ambele sunt complet si absolut incapabile in afara soselelor. Le cumperi doar pentru design, ambele fiind mai inghesuite decat un Megane 4 sau o Mazda 3, care sunt la acelasi pret smile.gif
catalin27182
In orasele si oraselele patriei intalnim tot felul de situatii.

Sunt locuri de parcare cu pamant, denivelari, accesibile doar vehicolelor cu garda mare. Asta fara a bloca nici un trotuar.

Sau parcari la strada, unde se poate parca doar cu fata unde bordura este de ~15cm iar pe alocuri, unde sunt canalizari, putin mai inalta.
Toate masinile cu garda mica trebuie sa stea cu fundul in strada iar cele cu garda medie(un Logan de exemplu) cateodata ating bordura alteori nu.

Un SUV e preferabil in aceaste situatii, NU te descurci excelent cu orice masina.
Rimio de Vassur
Ma declar un nesimtit pentru ca trebuie sa trec peste o bordura pusa aiurea de imbecilii de la administratia domeniului public si pentru ca acum, in anul de gratie 2019, vreau o masina cu garda la sol mai mare ca sa sa ma uit de sus la aia cu "masini normale".
Acum citiva ani eram un nesimtit pentru ca imi placea sedan si nu vroiam hatchback, cum au toti copiii "cool". Ce sa-i faci, nu putem sa fim toti cul.

Ce va aia pe voi grija ca unii vor kadjar si nu megane??? (megane si captur oricum nu au acelasi pret). Isi ia fiecare ce ii place si ce poate plati.
Aici se discuta despre kadjar facelift, nu despre ce cred (vor) altii ca trebuie sa cumparam.
AndreiMR
QUOTE(catalin27182 @ 26 Mar 2019, 10:58)
In orasele si oraselele patriei intalnim tot felul de situatii.

Sunt locuri de parcare cu pamant, denivelari, accesibile doar vehicolelor cu garda mare. Asta fara a bloca nici un trotuar.

Sau parcari la strada, unde se poate parca doar cu fata unde bordura este de ~15cm iar pe alocuri, unde sunt canalizari, putin mai inalta.
Toate masinile cu garda mica trebuie sa stea cu fundul in strada iar cele cu garda medie(un Logan de exemplu) cateodata ating bordura alteori nu.

Un SUV e preferabil in aceaste situatii, NU te descurci excelent cu orice masina.
*



Locuri cu pamant, denivelari...nu sunt locuri de parcare wink.gif Ca intepenesti tu SUV-ul acolo e alta poveste, dar alea in mod sigur nu sunt locuri de parcare. In rest, unde sunt borduri de 15 cm, toate masinile parcheaza pana la bordura si nu raman cu cwrul in strada decat daca vorbim de S-Klasse sau A8 sau alte limuzine de 5 metri jumate. Am si SUV si masini normale de ani de zile, nu vorbesc din carti...te descurci fara probleme cu o masina normala indiferent de situatie. Un SUV iti poate face intr-adevar viata mult mai usoara in anumite situatii...asta nu am contestat. Si da, pozitia inalta la volan e utila in multe cazuri.

Pe mine m-a zgariat la retina exprimarea omului...cum ca in ziua de azi doar cu SUV te mai descurci, cu masina cu garda la sol de 14-15 cm nu. Ceea ce e fals...intr-adevar nu te descurci asa usor sa parchezi neregulamentar daca n-ai SUV, aia da...dar nu toti vor sa escaladeze locuri unde n-ar trebui sa fie oricum masini smile.gif In rest, evident ca fiecare cumpara ce ii place...si eu as lua Kadjar in loc de Megane, daca e sa fiu sincer. Interiorul de la Megane mi se pare urat, in schimb Kadjar FL pare chiar ok.
myreno4me
Adevarul este ca eu sunt chiar nesimtit ca vreau sa parchez masina pe locuri de parcare amenajate cu bordura de peste 20cm, ar trebui sa am un subler la mine permanent sa ma cobor, sa masor, sa vad daca pot parca, daca nu sa mai dau niste ture, sa parchez la 2 km distanta unde inca nu au schimbat bordurile vechi, etc...
bash.gif
Rimio de Vassur
Nu e adevarat ca nu te descurci decit cu SUV, dar nu e adevarat nici ca te descurci "indiferent de situatie" cu masini cu 14-15 cm (megane 4 are 13.6 GOL). Exagerarile in orice directie nu duc la nimic bun.
pos
Vad ca discutia s-a dus in balarii.

Intre timp mi-a mai trecut euforia momentului, si am inceput sa analizez...

1. Intrebare: dupa ce ati dat comanda la dealer, ce acte ati primit?
Eu am primit doar 2 pagini, una care contine date despre masina (culoare, nivel de echipare, optiuni suplimentare - sub forma de coduri) si cealalta cu informatiile necesare pentru plata.
Ce ma nelinisteste este ca paginile au numerotarea 1 din 6, 2 din 6... dar pe celelalte 4 pagini din 6 nu le-am primit... nu era asa normal?

Apoi... nu am semnat nimic nicaieri... un contract ceva...?

2. Asa cum am spus, mi s-a promis un set de anvelope de iarna... aceasta nu ar trebui sa apara pe undeva scris? ca din zise... nu reiese.

PS. Apropos de garda la sol... Initial eram destul de interesat de un Kia Niro (hibrid, desigur)... din motive ecologice/consum. Ia ghiciti de ce am renuntat...
Adizu37
Și eu am primit aceleași documente. Bonul de comandă conținând valoarea în euro si un aviz de plată pentru avansul de 5%, exprimat în lei. După ce am virat avansul, mi-au trimis și factura aferentă acestuia. Și la mine bonul de comandă e format numai din paginile 1 și 2 din 6.
nicu suciu
Eu am avut clio 4 estate 1,5 dci an 2015...megane nu mi-a placut niciodata,fluence sau talisman nu mi-au atras atentia...am zis sa trec la urmatorul nivel...captur e cam mic,din ce am inteles e preferat 80% de femei...si am zis sa trec pe kadjar,mai ales ca am vazut ca i-au facut si un facelift...in afara de pavilion vitrat si scaunde din piele,am luat cam tot ce se putea lua,de la extended grip,sistem audio bose,franare de urgenta,parbriz incalzit,parcare automata,model Intense...si bineinteles rosu aprins...
centurion
Am intrebat si pe sectiunea Megane 4, te intreb si pe tine: avand Bose ai renuntat la roata de rezerva. Ai reusit sa pui o roata de rezerva temporara sau ai ramas cu kit-ul de pana?
nicu suciu
initial,zicea ca la sistem bose vine cu chit de reparatie roata,dar din ce am vazut in clipuri,subwoferul este in roata de rezerva...nu ca ar fi fost o problema,ca din cate masini am avut,nu am folosit roata de rezerva...ramane de vazut saptamana viitoare,pe viu,cand imi vine masina...
Adizu37
Un compartiv între Kadjar, Qashqai și Duster, cu noul motor de 1.33:
https://www.autoexpert.ro/test-comparativ-dacia-duster/
s_j_teo
Concluzia daca nu suferi din cauza siglei si nu esti foarte pretentios la anumite detalii Dacia este cartea castigatoare . 10 mii de euro economie nu sunt de aruncat,costurile de intretinere pentru 5-6 ani de zile . Corect 10 mii doar pentru intretinere sunt multi bani mai poti baga si combustibilul pe o perioada lunga de timp .
Remicade
10.000 de euro costuri de intretinere e exagerat.
davidus
totusi este o alegere pragmatica...

catalin27182
Pentru ei.

Mai ales ca ei nu se mai simt in Duster ca intr-un low cost.

Dar din fericire, nu toti simtim la fel smile.gif
tse
De curiozitate, care dintre voi a optat pentru sistemuld e franare automata bazat pe radar?
Eu am incercat acum un an sa-mi cumpar Kadjar, si asta a fost criteriul decisiv pentru a alege alta marca... nici un dealer nu stia cum merge, si mai mult, zicea ce e o prostie.
Pacat. Peste 2 ani o sa fie ca ABS-ul, obligatoriu (la masinile noi).
gamezcdr
Sincer pe mine m-a interesat doar aer conditionat cand am luat masina. Nu zic ca nu sunt bune sistemele astea dar eu personal conduc din 1993, foarte prudent, fara viteza si nu am avut niciodata evenimente. Stiu ca poate sari ceva in fata masinii dar poate sa-ti pice si vreun meteorit in cap.
ntn742003
Echiparea Zen include bandourile de plastic de pe uși, in exterior?
catalin27182
Da.

Nu include insa insertiile cromate de pe bandouri.
nicu suciu
eu am luat cu franare automata de urgenta...si mi s-a intamplat si sa intre in actiune...aveam o caruta in fata,si urma un varf de panta,si m-am apropiat de ea destul de mult,asteptand sa vad daca vine vreo masina din fata sau nu,ca sa depasesc...si la un moment dat a intrat avertizarea sonora si viziuala in bord de impact...dar nu a franat,ca am depasit caruta...dar am vazut ca intra in actiune...eu am luat masina cam cu toate pe ea...si bose,si parbriz cu incalzire,parcare automata...am testat parcarea automata,dar nu prea sunt multumit...parcheaza unde,cand,daca vrea ea...o sa mai testez,dar cred ca e cea mai proasta investitie...
Pingu
Recomand franarea automata. M-a scos din rahat o data, si-a scos banii cu varf si indesat.
davidus
Salutare

Stie cineva daca echiparea intens vine cu antena tip rechin sau este un accesoriu ce se comanda separat?

Multumesc.
Adizu37
Da, vine cu antenă tip aripioara de rechin
Adizu37
Test drive Kadjar facelift facut de Robert Adam:
https://youtu.be/t5-UKQpl21g
ncristi
In general Robert Adam face review-uri bune insa de data asta nu am înțeles de ce l-am distrat așa tare faptul că rotita de la aeratorul spate se acționează invers decât rotitele de la aeratorul central smile.gif
ntn742003
E ca la mașinile de spălat englezești. Ca să activezi o funcție scoți butonul in loc sa îl apeși. Are dreptate acolo. Nu e logic dar nici nu este un argument care te face sa nu cumperi o mașină
Rimio de Vassur
In configuratorul renault (nu si la finantare) a aparut si motorul diesel de 150 CP, dar numai pentru varianta 4x4, intense + bose, la 29.150 euro.
De ce nu si 4x2, de ce nu si pentru intense fara bose sau zen ... Renault stie.

Ciudat ca inca nu sint informatii despre consum si emisii pentru motorul asta, nici la renault, nici la nissan. La nissan zice ca e inca in curs de omologare, desi se poate comanda.
In configurator apar ca necunoscute si informatiile despre frine si chiar despre pneuri, desi configuratorul ofera implicit jante de 18", optional de 17 si 19.
nicu suciu
diesel 1,7...daca vrei 4x2 iei diesel 1,5
Adizu37
Știți cumva dacă husele de scaune pentru prefacelift se potrivesc și la varianta facelift? Nu am reușit să găsesc huse special pentru facelift, iar prin review-uri am văzut că scaunele ar fi schimbate.
PeRuZzI
Salut,
Am primit o informatie de la Serus Ploiesti cum ca sunt anumite echipari de Kadjar cu discount de pana la 6000 euro. Daca e cineva interesat go for it smile.gif. Din pacate eu am ales sa-mi iau altceva
mimo
Aveti idee daca pe noul kadjar zen 2019 exista volan de piele? In detalii pe site apare doar la intens ca si plus.
sigmax
Apare piele fina la intens, adica Nappa. Este piele pe zen, am vazut in showroom si am comandat si eu unul.
mimo
Asa am aflat si eu de la vanzator, dar in desfasurator pentru oferta apare doar pe Intense. Vedem ce surprize avem cand vine masina. Eram doar curios daca ati primit masina de curand varianta Zen si daca este cu piele in realitate.
ntn742003
Eu am Zen de o luna si are volan in piele
a.s.
am primit masina ieri!
1.33 full, manuala!
sincer, ma asteptam sa fie buna, sa imi placa, dar dupa 300 km pe plaiuri harghitene m-a dat pe spate! m-a impresionat!
Motorul: motorul trage de jos, dupa 1300-1400 ture si pana la 4000 merge constant, accelereaza fara probleme, ceea ce este foarte bine!
confortul: la alte masini (R. Latitude 2.0d, F30 316d ) ma dadeam seara jos cu dureri se spate si obosit! dupa o zi in kadjar eram exact fresh ca la prima pornire! confortul un alt mare plus!
nu discutam de modele ale concurentei pt ca suntem subiectivi si pe forum renault! am ales dupa indelungi analize, teste, simulari, etc.
ce mi-as fi dorit in plus era parbriz incalzit si inchidere portbagaj la buton! in rest, perfecta!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.