Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Revizii Megane 4 - toate motorizarile
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31
Andy_ACS
Da, e cam mult pentru un schimb ulei si filtre. Dar daca zici ca ai dat 860 lei la 1.5 dCi atunci astea sunt preturile. La 1.6 dCi intra ulei mai mult (6 litri si ceva, cred ca te taxeaza 7) plus se schimba toate filtrele inclusiv cel de motorina (asa scrie 'la carte'). Din cate stiu la 1.5 dCi filtrul de motorina se schimba din 2 in 2 revizii.
Ma rog, vad ce va fi, sper sa nu imi ceara mai mult de 1000...
user123
QUOTE(Andy_ACS @ 15 Feb 2019, 14:08)
Saptamana viitoare sunt programat la revizia de 1 an (18500km).
Mi s-a comunicat un cost estimativ de 1000 lei.
In plus am si 2 'probleme' pe care le voi semnala: chederul de la usa dreapta fata e deplasat si freaca usor de stalp iar farurile mi se pare ca bat mult prea jos pe faza scurta.
*




Daca o faci la Redac intotdeauna e asa......sa te pregatesti si cu mici atentii, eu zic ca nu strica...
Poty
Stie cineva cat costa revizia de doi ani la 1.2 Tce?
RveMO
@Poty Depinde unde o faci. In Bucuresti ai variante. Eu am facut la Mival Class pentru ca mi-au oferit cel mai mic pret. Au bagat ulei de la butoi, dar pana la urma nu ma incalzeste cu nimic ca imi pune la bidon si platesc dublu. Calitatea nu cred ca difera ca nici aia in fabrica nu stau sa puna cu bidonul. Te sfatuiesc sa dai mail sa ceri oferte.
Poty
M-ar interesa la Meridian Vest sau serus pe bd Timișoarei.. sunt mai aproape de mine.. o sa le trimit mail sa vad ce si cum, ma gandeam ca poate a facut cineva cu 1.2 tce revizia de doi ani si stie
Andy_ACS
QUOTE(user123 @ 15 Feb 2019, 18:47)
Daca o faci la Redac intotdeauna e asa......sa te pregatesti si cu mici atentii, eu zic ca nu strica...
*



La ce te referi? Am mers acolo cu Supernova, Logan, Clio3, Megane3 - niciodata nu am dat atentii. Am fost tratat in mare corect. De la ei am cumparat si masina.
In plus ce variante am, sa merg in alt oras la revizie? Pitesti? Rm Vilcea?
Poty
Slatina- mac auto, mi s au parut oameni de nota 10 e chiar un baiat acolo Luigi specialist pe. Rlink asta daca are cineva vreo problema cu navi
user123

@ Andy

E bine ca nu ai dat atentii, dar era si mai bine daca dadeai....

Eu am avut cateva discutii cu ei cand am luat o masina mai demult si am revenit si acum, cu acest M4......am vazut ca nu au renuntat la vechile obiceiuri de a incerca sa fraiereasca daca merge, asa ca am zis pas...

Poti da un telefon sa te informezi si la altii .....si eu am fost "conservator" la chestii din astea insa de data asta ma bucur ca nu am facut-o si ca nu am luat-o de la ei....

Poti incerca si la Severin de exemplu, mie mi-au placut cum s-au comportat....
bgd2018
QUOTE(user123 @ 15 Feb 2019, 18:47)
Daca o faci la Redac intotdeauna e asa......sa te pregatesti si cu mici atentii, eu zic ca nu strica...
*


De 9 ani fac reviziile la Redac. Nu mi s-a dat niciodata de inteles ca ar dori atentii vreunul din angajati. Cred ca doar mentalitatea unor romani se schimba greu.
user123
Eu nu am mai ajuns la aia care fac reviziile....m-am oprit la consilierii pe vanzare sau cum le zice, de acolo am zis pas....


Tu nu ai inteles la ce m-am referit eu; evident ca nu iti cere nimeni nimic, insa daca esti "atent" poti pastra o relatie in afara oficialului, poti avea parte de servicii in particular sau acces la diverse....poti intra pe usa din spate si multe altele.
myreno4me
@Poty, In brosurile de revizie unde sunt afisate costurile si materialele+manopera la 1.2 Tce la a doua revizie se face suplimentar fata de revizia 1 , curatarea sistemului de aer conditionat (12euro) si costul total este de 151 euro din care manopera de 2 ore costa 50 euro.
Astea sunt preturi trecute de Renault in brosuri !
jay333
34500 km - am schimbat placutele de frana. Cele de fabrica mai tineau lejer vreo 5 mii de km insa am preferat sa nu ma ia prin surprindere, mai ales ca tehnologii SF gen senzor de uzura la placute nu se pot implementa la masini de douajdemii de euro de la rino.
RveMO
@jay333 Banuiesc ca numai cele pe fata, nu?!
vladof
Serios, nu are senzor de uzura la placute? biggrin.gif
jay333
QUOTE(RveMO @ 17 Feb 2019, 19:57)
@jay333 Banuiesc ca numai cele pe fata, nu?!
*


Da, fata. Pe spate probabil undeva dupa 60 mii.
[attachmentid=1628100342]

QUOTE(vladof @ 18 Feb 2019, 00:08)
Serios, nu are senzor de uzura la placute? biggrin.gif
*


Ba are si se numeste fier pe fier rolleyes.gif
BTW, la o masina de serviciu, un polo adica, la 17 k km s-au dus placutele de frana pana la "senzor". Acum se schimba si placute, si "senzori". Undeva pe la 1600 - 1800 lei distractia.
cj98czh
Placutele alea inca nu se cereau schimbate ... au ajuns la maxim 50% din grosime ...
gerula2006
Ajungeai până la 50000 cu ele.
RveMO
Si mie mi se par uzate tot in jur de 50%. Nu le-as lasa nici pana ajunge fier pe fier dar probabil mai mergeau o revizie.

Cat a costat schimbarea(plcute+manopera)?
jay333
Cu alea vechi prietenii imi spuneau "mecanicul"; de tren. radmasa.gif

Costuri: 215 placutele (Brembo, e-piesa), manopera gratis ca ma cunosc cu mecanicul. rolleyes.gif La vreo reprezentanta nu am avut curaj sa intreb cat costa placutele dupa ce mi-au dat-o in moalele capului cu pretul de stergatoare. BTW, ieri le-am schimbat si pe alea, am pus Aerotwin (turacoauto, 105 setul in caz ca e cineva interesat); initial am vrut sa iau de la baiatul care face ceva bijnit pe aici si e vazut bine de colegii de forum, insa se pare ca nu ii place bijnitul prin whatsapp asa ca am zis sa incurajez economia legitima.
tatimeu
54kkm cu tractorina din dotare
ieri am facut revizia de 3 ani
1060 lei si reducere 100% la manopera cica.
cica placutele mai duc lejer inca 10kkm. la stilul meu sigur ajung pana la 80kkm
printre problemele semnalata si partea de AC si anume da caldura doar pe HI...daca dau pe 26,5 simti cu da rece.....verdict sef reprezentanta (patron) nu se poate asa ceva...facut o tura (motor cald) ...dar pe 24 de grade da rece de zici ca e in plina vara. radmasa.gif Pai eu ce ti-am spus mestere. biggrin.gif

a ramas in stadiu de discutie Franta si de primit solutie de la ei, revenire si poate implementare...nu prea cred radmasa.gif
Gill_ro
Vezi soluția ACTIS 33041 - Update Heating / climate control (actual / set value of the selected setting too much difference). Mai mult că sigur se va rezolva după aplicarea acestei soluții.
tatimeu
Gill_ro cum se spune? inmuiati is posmegii?

e mare lista de postari pe aceasta arie. Unde o gasesc? multumesc
jbn
QUOTE(jay333 @ 19 Feb 2019, 07:09)
Cu alea vechi prietenii imi spuneau "mecanicul"; de tren.  radmasa.gif
*



De ce? Huruiau cand puneai frana?
jay333
Scartaiau ca frana trenului, dar la mai putini decibeli.
RveMO
Ale mele scartaie de cand avea masina 15 000...
Poty
Am fost sa ma programez pt a doua revizie si sa intreb preturi, la meridian vest cereau 960 lei parca iar la serus 750
gerula2006
QUOTE(Gill_ro @ 19 Feb 2019, 08:54)
Vezi soluția ACTIS 33041 - Update Heating / climate control (actual / set value of the selected setting too much difference). Mai mult că sigur se va rezolva după aplicarea acestei soluții.
*



Si la mine daca nu dau pe HI se simte racoare.Unde se face acest update de soft? La reprezentanta?

Jay - e o oferta schimb placute Megane IV la doar 499 RON.
Poty
Si aia e oferta?smile.gif) Pe autodoc gasesti placute TRW oem cu ce vine masina pe ea la 75 lei/buc
gerula2006
Doar era in ghilimele: ) Am vazut reclama pe FB facuta de Renault Romania
florinozy73
Fix acelesi probleme cu climatizarea le am si eu , dar le-am pus pe seama faptului ca acum 2 ani am avut probleme in sensul in care nu imi baga aer rece . Afara erau 30 grade , iar mie la gurile de ventilatie imi baga 36 grade !! Sauna ! Cu chiu cu vai dupa aproape 2luni de chinuri au reusit sa o faca , iar acum , cum pui si tu la 24 grade nu se simte nimic . Norocul meu ca imi place mai rece ! cred ca este o problema legata si de unitate / soft . Chiar sunt curios cum va fi dupa ce imi schimba unitatea prajita la update !
Gill_ro
" Vezi soluția ACTIS 33041 - Update Heating / climate control (actual / set value of the selected setting too much difference). Mai mult că sigur se va rezolva după aplicarea acestei soluții."

Si mie mi-a fost aplicata solutia ACTIS 33041 saptamana asta pentru problemele cu climatizarea si din pacate daca vreau sa o folosesc pe AUTO la 22/23/24/25/25,5 grade nu baga cald ci doar caldut ...la picioare baga rece iar pe centru aproape ca nu exista ventilatie. Cei din service zic ca este normal comportamentul climei pe Megane IV dar i-am rugat sa porneasca un Megane II ( cu dedicatie pentru mnm cheers.gif ) cu clima automata ce il aveau in service si sa verifice cat de cald baga pe 23 de grade dar m-au refuzat.

Problema e de la calculatorul de clima ce nu functioneaza corect desi a fost reprogramat.
mnm
QUOTE(Gill_ro @ 23 Feb 2019, 18:28)
" Vezi soluția ACTIS 33041 - Update Heating / climate control (actual / set value of the selected setting too much difference). Mai mult că sigur se va rezolva după aplicarea acestei soluții."

......i-am rugat sa porneasca un Megane II ( cu dedicatie pentru mnm cheers.gif  )  cu clima automata ce il aveau in service si sa verifice cat de cald baga pe 23 de grade dar m-au refuzat.

Problema e de la calculatorul de clima ce nu functioneaza corect desi a fost reprogramat.
*


Buna Gill_ro cheers.gif
Azi mi-am dus nevasta la stilista (coafor) cu M4 dimineata la 9.00....temperatura afara -5 grd. C. 10 minute pana a coborat doamna din casa masina a mers la relenti. Pe drum temp. setata la 25 deg. C, mod Auto/ clear view/ doar aeratoare frontale. .. dar frig in interior.
Off topic : la intoarcere am luat M2 dupa pranz , temperatura afara -3 grd. C. fara preincalzire plecat direct, pe drum temp. setata la 23 deg. C, mod Auto. Mi-am cules nevasta + cumnata si pe drum cumnata spune vai ce cald este in masina. Nevasta mea ii zice taci din gura !
gerula2006
La fosta masina, Peugeot 206 1.4 hdi, setat la 21 de grade era in masina ca la Megan la 25. Deci au o problema cu incalzirea.
Andy_ACS
Eu merg cu clima iarna pe Auto si 23 la M4. Tot pe 23 mergeam si la M3. Nu imi place caldura excesiva nici in masina si nici in casa. Am prieteni care tin clima la 30, e aiurea rau de tot.
Ma rog, fiecare cu preferintele lui.
florinozy73
QUOTE(Andy_ACS @ 23 Feb 2019, 22:09)
Eu merg cu clima iarna pe Auto si 23 la M4. Tot pe 23 mergeam si la M3. Nu imi place caldura excesiva nici in masina si nici in casa. Am prieteni care tin clima la 30, e aiurea rau de tot.
Ma rog, fiecare cu preferintele lui.
*



In traficul de zi cu zi , pe distante scurte este ok sa fie putin mai racoare . Eu tin pe 22 . Dar ce faci cand pleci la un drum lung , cand vrei sa stai lejer , in tricou si sa ai 23 , 24 grade reale sau cand iti urla nevasta ca este frig ?!! . La M4 dai pe HI sa ai ceva caldura , dar dupa un timp ai prea multa , dai pe 24 este prea frig si tot asa ! La M3 in situatia data mai sus nu aveam nicio problema . Nu este normal ! Au dat-o in bara rau de tot , pe banii clientilor , evident !!
tatimeu
au configurat rau de tot climatizarea.
In concediu pe un drum de 1350 km doar dupa 650-700 km am putut sa stau si eu cat de cat relaxat cu clima pe 24,5 ceea ce corespunde la o setare de 21 21,5 pe MIII.

ce m-a enervat cel mai mult la reprezentanta e faptul ca inginerul lu peste mi-a spus sa merg cu clima pe manual. i-am spus normal dar numai pe grilele frontale caci atunci intra rezistenta electrica..el ce rezistenta ca nu are asa ceva...ma rog

replica mea de final a fost sa comunice solutia lui si celor de la Reno Franta si sa faca bine sa scrie in manualul masinii chestia asta biggrin.gif
Andy_ACS
La revizia de 1 an nu mi-au schimbat filtrul dr polen. Vreau sa il schimb eu, am comandat un filtru cu carbune activ. Stie cineva care e procedura de inlocuire? Am vazut ca pe la pasagerul dreapta e un fel de capac - are vreun surub ceva?
Merci!
jbn
Da are cel putin un surub. Din cate tin minte de la revizie este surub cu cap imbus sau torx. Ideea e ca nu este cap stea.
RveMO
Stai cuminte ca tre` sa dai torpedoul jos. Nu e imposibil dar nici simplu nu e.
Andy_ACS
Pfaa, stiu ca la Megane 3 asa era procedura, dar se putea schimba si fara sa demontezi torpedoul. Am sperat ca au mai imbunatatit si ei designul.
Gill_ro
Nu trebuie dat jos torpedoul. Am atasat aici procedura de schimbare a filtrului de polen pentru Megane IV ( le-am gasit pe site-urile producatorilor de filtre ).
RveMO
Din schitele date de Gill_ro pare sa fi simplificat. Vad ca e doar laterala si capacul filtrului de desfacut. Apuca-te si ne spui si noua. biggrin.gif
relisys
am schimbat in service (la revizie ) filtrul polen si e intradevar usor (ca in pozele postate de Gill).Nu i-a luat meseriasului nici 10 minute.Ce e drept el asta face zilnic.
lcc
Ideal este sa se și aspire locașul. Acolo mai pătrund frunze, fulgi, chiar și bucatele de hârtie și bineînțeles destul praf. De multe ori astea nu ies odată cu filtrul.
RveMO
Cred ca ar fi util sa se si igienizeze pentru ca acolo cica ar fi si condensatorul care tine umezeala si probabil pe el cresc carcalacii ce dau miroul nasol in masina.
meg2s
Procedura de schimbare a filtrului cu niscavai poze:
https://tutoriels.oscaro.com/Guide/Changeme...t+Megane+4/2940
Pt a scapa de frunze, fulgi, insecte etc. eu as fi pus cat de curand dupa cumpararea masinii o plasa la gaura de sub parbriz prin care intra aerul in habitaclu. Nu ma refer aici la sita de pe plasticul stergatoarelor, ci la gaura de sub acel plastic. La M2 am aplicat demult si nu exista gunoaie in carcasa filtrului.
Andy_ACS
Excelent! Exact ce aveam nevoie. Am luat filtrul, trebuie sa fac rost de Torx T20 si probabil in weekend il schimb.
Nu e foarte comod, la alte masini e mult mai usor de schimbat, dar eu zic ca ma descurc.
Andy_ACS
Update: am schimbat filtrul ieri. Timp de lucru 15-20 de minute. Pozitia e incomoda, trebuie Torx T20, si trebuie sa ai levier cu cot nu drept.
E exact ca in linkul pus de meg2s (merci!).
Filtrul original, dupa 19.000km (80% exterior drum lung) nu era prea murdar, am zis eu sa fiu mai catolic decat Papa si l-am schimbat.
RenaultR27
Ce marca si model e filtru? Pe mine ma tenteaza sa incerc Mann FP25003.
Andy_ACS
Am pus Mann CUK 25003 cu carbune activ. Cel indicat de tine are in plus polifenol, deci teoretic e mai bun decat cel pus de mine.

BTW - filtrul de aer (de la motor) e extrem de simplu de schimbat, demontat-schimbat-montat dureaza 1 minut smile.gif (nu se desface niciun surub, pozitie foarte comoda)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.