cj98czh
16 Mar 2021, 14:42
motorina nearsa este fum albicios sau negru ... daca este alb-albastrui este consum de ulei ... asta vroiam sa iti spun.
Asa pateam si eu la un 1.4 HDi, dimineata, la prima pornire, sub 10 grade. Scoatea un fum alb / albastrui si uneori se si balbaia pentru cateva secunde, iar apoi disparea si mergea bine, fara nicio alta problema (nu consuma ulei).
Vreo doi mecanici mi-au spus ca ar fi un injector care face "figuri" la rece, apoi isi revine. Asta se intampla din 2012, iar masina inca merge fara probleme, de atunci.
bestyuta
16 Mar 2021, 15:46
Scoate fum doar la pornire la rece si numai daca sta mult gen o zi ,in rest merge bine motorul.
Ma gandesc ca este un injector prin care in timp pierde presiunea din rampa de injectie
Am facut test dupa 9 ore de stationare si inainte de pornire presiunea in rampa era 0 bari......sau testerul nu citeste decat cu motorul oprit ?
wolfi_lica
7 Apr 2021, 19:49
Salutare si multumesc Gil26 pentru ajutor. Sub cutia in care se afla bateria era jale... cineva a defrisat pe acolo tot ce inseamna conductor electric si toate firele sunt innadite. Problema bujiilor cat si alte probleme(eroare de filtru combustibil) au fost rezolvate prin refacerea legaturilor.
bvirgil
28 Dec 2022, 23:36
În ultima vreme, pornește și la mine mai greu dimineața. Înainte pornea la „sfert de cheie”, oricât era de frig. Acum, la rece, învârte de 2-3 ori până o ia.
Bujiile au fost verificate și funcționează toate. 2 au fost schimbate în urmă cu vreo 3 ani, 2 sunt vechi.
Am un OBD care citește parametrii motorului, instalat pe telefon, și îmi apare eroarea P0381 Glow Plug/Heater Indicator Circuit Malfunction.
Aveți idei ce ar trebui să investighez?
sagetator
29 Dec 2022, 04:57
Verifica releul pt. bujiile incandescente.
bvirgil
29 Dec 2022, 14:18
Mă gândesc că dacă ar fi releul defect, atunci ar porni foarte greu, bujiile nu s-ar mai alimenta deloc.
Dar pornește doar o idee mai greu. S-ar putea să fie cele 2 bujii obosite, care nu mai dau randamentul necesar?
sagetator
29 Dec 2022, 14:25
Eu am avut 3 bujii arse. Le-am schimbat toate 4, dar pt. siguranță am schimbat și releul. De atunci totul a revenit la normal / sfert de cheie, indiferent de temperaturile ambientale.
Scuze pentru interventie.
Posed una bucata Laguna 3 din 2009, 1.5 dci, 110 caluti
Problema:
undeva de la peste minus 10 grade la incercarea de a porni cade toata tensiunea din bord. Mai exact mai am tensiune pentru becurile de la interior. Restul este mort. (cricuit alimentare motor si alte cele).
Multumesc
cj98czh
9 Feb 2023, 09:19
acumulator dus ... cand dai la automat cat scade tensiunea din baterie?
Salut, vin si eu cu o problema. La temperaturi sub 7 grade nu se mai activeaza bujiile incandescente(nu se aprinde in bord martorul) si masina porneste mai greu. Azi au fost -5 grade si a pornit greu dar fara sa se aprinda in bord spira pentrru bujii. Totusi la temperaturi un pic mai mari (9-10 grade) bujiile se activeaza pentru 1-2 secunde inainte de pornire.Nu inteleg care ar putea fi cauza, ma gandesc ca daca functioneaza la 10 grade ar trebui sa functioneze si la temperaturi mai mici. Motorul 1.5 Dci 110 cai, Renault Laguna 3 fara FAP.
cj98czh
5 Dec 2023, 10:47
pune un Clip pe masina sau mergi la cinev care stie ce sa faca cu el si vezi ce poate sa vada ..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.