QUOTE(G-Ionel @ 7 Apr 2017, 16:50)
Mie, dimpotriva, mi se pare ca Robert Adam este singurul (din Romania sigur) care prezinta masinile cu bune si rele.
Revenind la cele doua modele, este evident ca nu sunt asamblate cu aceleasi materiale 100%, caci la sedan furnizorii fabricii din Turcia nu sunt aceeasi cu furnizorii de la celalalte modele. Este clar ca se folosesc materiale produse si de industria locala din fiecare tara unde se gasesc fabricile Renault. Asadar diferente exista.
Deci alte material, alti furniziori. Mai sa fie. Vezi ca esti pasibil de spionaj industrial sau ai stat de vorba cu managerii celor doua fabricI. FRATILOR DE UNDE LE SCOATETI CA SUNTETI DEMNI DE CASCADORII RASULUI !
<span class='edit'>7 Apr 2017, 20:46:</span>
QUOTE(jbn @ 7 Apr 2017, 20:18)
Daca sunt furnizori turcesti nu inseamna ca sunt de calitate inferioara. Si la noi in tara, undeva prin Ardeal, se fac cablaje pentru BMW. Un alt exemplu si mai clar, firma la care lucrez face masini de calire prin inductie, sub licenta germana ce-i drept, pentru ZF. Asta nu inseamna ca scade calitatea cutiilor ZF. Tendinta vesticilor este sa externalizeze productia spre est, pentru a scadea costurile. Dar rigurozitatea si calitatea sunt indeaproape monitorizate.
Te rog sa ma scuzi. Ala este Bemveu si nu se pune ca este foarte tare !
<span class='edit'>7 Apr 2017, 20:49:</span>
QUOTE(G-Ionel @ 7 Apr 2017, 16:50)
Mie, dimpotriva, mi se pare ca Robert Adam este singurul (din Romania sigur) care prezinta masinile cu bune si rele.
Revenind la cele doua modele, este evident ca nu sunt asamblate cu aceleasi materiale 100%, caci la sedan furnizorii fabricii din Turcia nu sunt aceeasi cu furnizorii de la celalalte modele. Este clar ca se folosesc materiale produse si de industria locala din fiecare tara unde se gasesc fabricile Renault. Asadar diferente exista.
Cinstit sa fiu nea Ionele cred ca trebuia sa ai in posesie macar un model de Renault si atunci poate luam usor in considerare ce spui. Pana atunci.....doar apa de ploaie. Vorbarie multa si..... !