Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pornire grea 2.0 dCi
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
BannedHost
223782 km

https://youtu.be/O_NqIorvguk



si la mine scoate fum pe acolo .. dar nu atata :-?
Aco
Orice masina scoate ceva fum pe acolo, grav e cand scoate mult.
argon
Mda..orice mașină cu motorul varza..puteți să vă simțiți afectați . Uite aici orice mașină...380.000 neumblat vreodata la motor...pornire la rece, dacă insistați pun și la cald, dar va asigur că nici atunci nu suflă gram de fum, doar motorul e mai silentios.

https://youtu.be/RO1KyPnFURM
pishky
la mine are ceva ulei acolo de unde a scos argon furtunul
argon
Ceva umezeala cu ulei e normala..dar pufăit cu fum, în nici intr-un caz la un motor ok.
BannedHost
vrei sa zici ca am motor varza ? :-)))

inca prinde 240 :-)) deci cred ca e ok
argon
Nu e varza..doar obosit, si 6-700.000 probabil. Tinand cont ca ai schimbat si distributia, si a mea la 380.000 e cea initiala, fara nici un zgomot suspect.
espacern
Pentru cineva care nu stie de unde provine masina....esti destul de informat de servisare!
R19/16v
Argon stie tot! Il si cunoaste personal pe ala care i-a semnat motorul.
Ow, but wait, e un 2.0dCi pe o Laguna luata la 300k declarati...
argon
QUOTE(espacern @ 1 Jun 2017, 08:57)
Pentru cineva care nu stie de unde provine masina....esti destul de informat de servisare!
*



Pai daca am istoricul complet din baza de date renault , pana cu 4 luni inainte sa o iau, e normal sa fiu informat. Sau astia de la Renault sunt niste mincinosi carpaci. Ce sa iau de bun? Pe langa asta...am verificat la un Master din 2007, cu acelasi motor, la 650.000 pufaia ceva fum pe acolo, dar in rest mergea bine. Si avea si distributia originala wink.gif
espacern
Cred ca ai citit pe "diagonala" daca nu ai vazut ca masina ta vine din Italia....si tu tot o dai cu Franta.
argon
Ai inteles gresit, manualul era in italiana, listat pe A4. Cartea de service si manualul in franceza au disparut din cauza de km (banuiesc) , dar in baza de date e totul transparent, si nu a fost niciodata intr-un service din Italia. Conform vin masina e fabricata in Franta pentru Franta. Oricum, aceasta discutie e offtopic, si nu isi are rostul.
espacern
Masina ta este fabricata in Franta(toate sunt fabricate acolo) pentru Italia....conform VIN.
Ce am inteles eu gresit ca tu esti in necunostinta de cauza......mai exact?
mars
Ladies, iar incepem?
BannedHost
argon, kilometrii reali 100% doar am mai vorbit ...

totul original pe ea (cu stante din 2006) pana mi-am bagat eu nasul si am schimbat cam tot ce nu mi-a placut... Km verificati in istoric service.. si nu.. la rece nu scote gram de fum pe acolo doar dupa ce ajunge la temp optima, scote putin fum ... pune si la cald sa vedem.....

Nu zic ca nu e obosit motoru.... distributia am schimbat-o de fraier... daca vrei ti-o dau pe cea originala sa vezi ca uzura nu prea e ................. deci km reali sunt sigur... si pe tester am gasit mai multe locuri unde spune de km si da cu ce e pe bord...
ady_vasiloiu
Vedeti cu clapeta de acceleratie - cea dinainte de EGR. E posibil sa porneasca aiurea din cauza ei, se curata si se reinitializeaza. La mine asta a fost!
Aco
Am o banuiala ca se reinitializeaza si singura dupa ceva timp in care masina sta la relanti. Gresesc?
pishky
QUOTE(pishky @ 31 May 2017, 20:45)
la mine are ceva ulei acolo de unde a scos argon furtunul
*


la revizia de ulei s-a uitat Mircea pe acolo.
A zis ca tre sa vada epuratorul daca merge sa-l schimb fara sa schimb juma de motor.
Merge, costa vreo 400 lei. O sa il fac la urmatorul schimb de ulei, a zis ca nu e grav / urgent.
ady_vasiloiu
Eu am umblat la ea, am curatat-o(cu bornele de la baterie puse) si cand am dat sa pornesc...PAUZA, invartea motorul si dadea sa porneasca dar apoi murea. Am scos bornele si am lasat masina cam 30 min fara curent iar apoi am pus bornele, am bagat cartela si a inceput sa bazaie clapeta - ceasurile erau aprinse in bord(se comporta ciudat rau masina), am lasat-o pana a terminat de bazait si am mai bagat cartela inca o data - a bazait iar vreo 30-50 secunde.Am scos cartela, am dat buton si a pornit, greu...dar a pornit. Am cautat apoi pe forum la rusi si am gasit tutorial de curatare/reinitializare clapeta acceleratie. Am fost la renault si au facut reinitializarea si acum e super ok.
aseldmi
Bună seara colegi.
Am luat o laguna de 2.0 dci recent. Am mers cu ea. Probabil de la o groapa mi sa aprins injecția pe bord.
Am pus testpe mașină îmi da senzor qx came ( permanent). Ster eroarea pun contactul dau la automat din nou injecția pe bord. Din nou senzor ax came.
Am schimbat senzorul. Tot la fel. Mașină merge impecabil. Nu a fost umblat la distribuție.
Pornește ok.
Scot mufa pun test eroarea e aceaasi senzor ax cam ( permanent)
Sa fie firele problema.
Am schimbat bujiile din sfatul unui coleg. Tot acolo e eroarea.
Mâine mă apuc cu aparatul de măsură. Dacă are careva ceva schema electrica sau măcar știe la care mufa a calculatorului ajunge toate 3 firele
aseldmi
problema rezolvata, a fost schimbat motoru, are motor de laguna 3, la axu cu came unde citeste senzoru are un dinte in plus, , lam luat jos cel in plus, nu mai am nici o eroare,
pishky
imbucurator ca merge motorul de lag 3 pe lag 2.
bigigi
Pornirea la motorul 2.0 dci este perfecta la cald sau rece, totusi dimineata dupa pornire 3-5 secunde am impresia ca tremura motorul parca ar lucra in 3 pistoane dupa care toarce linistit.
Ma ajutati cu o parere asupra cauzei tremuratului ?
Multumesc.
argon
Verifica bujiile, dacă e arsa una , pornește bine dar cilindrul respectiv nu lucrează bine câteva cicluri după pornire. Daca ai clip, nici nu deschizi capota, daca nu ai, dai plasticul jos de pe motor, și cu un multimetru.
bigigi
[quote=argon,5 Nov 2017, 09:15]

Multumesc , verific astazi cu un multimetru.
bigigi
Am verificat tot,inclusiv bujiile,si este ok.In schimb am observat dimineata, la prima pornire, ca am cateva bule mici de aer pe conducta transparenta inainte de pompa de amorsare.
Cred ca supapa de unisens nu mai tine motorina.
N-am gasit o alta pompa care are un singur cot si nici furtune de plastic transparent pe care sa prind mufele originale.
Ma ajuta cineva cu o solutie sau un sfat ?
Multumesc.
argon
Nici o supapa nu tine perfect, cateva bule sunt normale intre para de amorsare si filtru. Nu mi se pare in regula furtunul ala gofrat, nu e original...poate sa traga si pe acolo aer.
Aco
Nici furtunul nici para nu sunt originale. Poti fie sa pui o supapa unisens inainte de para de amorsare, fie sa schimbi traseul cu totul (merge de minune de dacia - parca solenza?!).
bigigi
Asa a fost si la mine.. se dezamorsa din cauza acelei pompe de amorsare "pară" am rezolvat punand o supapa de sens inainte de filtru si totul e ok ...

This post has been edited by BannedHost: 3 Oct 2016, 00:46

Fi amabil si da-mi niste detali privind montarea supapei inainte de fitru para.La laguna mea 2.0 dci / 2006 mi-a aparut o bula de aer.
Poate o poza m-ar ajuta !
Multumesc.
xmisterx
O bula de aer in circuit nu afecteaza cu nimic functionarea corecta a motorului daca sunt probleme cu pornirea sunt din alte cauze.
Kolean
Salutare colegi,

Unde se poate in Bucuresti seta treaba cu bujiile, ca imi ard la nesfarsit cele de 7v ?
Inca nu am verificat cu clip-ul daca exista optiunea cu bujii rapide/lente. Insa in cazul in care nu exista setarea si trebuie facut update la ecu, macar sa stiu cum sa scap de belea ca vine iarna si ... stiti voi.

Va multumesc si va urez o saptamana usoara in continuare!
cj98czh
poate tu ai nevoie de 12V nu de 7 ..
Kolean
11-12v oricum nu se mai fabrica si nu se mai gasesc decat cele de 7v, ce am eu pe masina acum.
sebiang2001
Se fabrica alea de 4 v , pui 3 inseriate . mad.gif
cj98czh
QUOTE(Kolean @ 24 Sep 2019, 22:13)
11-12v oricum nu se mai fabrica si nu se mai gasesc decat cele de 7v, ce am eu pe masina acum.
*



Daca bujiile sunt alimentate cu 12v ... si ele de fapt functioneaza la 7V ... normal ca ti le arde rapid ... era undeva pe aria de Laguna cum se poate rezolva problema asta .. ca relul sa iti dea 7V in loc de 12 ... trebuie cautat ..
Kolean
Toate se alimenteaza cu aprox 12v, numai ca cele fast (7v) se alimenteaza perioade scurte de timp ptr ca isj fac treaba repede si cele slow (11v) se tin alimentate mai mult.

Cu clip, cum au mai scris sinalti colegi mai sus, se seteaza modul de operarae al bujiilor, daca exista aceasta optiune in soft, daca nu exista = reprog si update la ecu.

Deci am nevoie de cineva cu clip + reprog ptr rezolavarea problenei, in Bucuresti sau pe o raza de 100km.

cj98czh
reprezentanta ? sunt convins ca nu esti primul ...
gabixtrail
Buna ziua colegi.Tot in acest topic vin si eu cu problema mea referitor la pornirea grea la rece povestea este asa. Acum cu temperaturile din ce in ce mai mici pornirea este din ce in ce mai dificila. Masina este X-trail 2.0 DCI M9R. Am pus un tester pe ea care a inregistrat eroare P0380. Ca sa-mi confirm ca este vorba de releu si nu altceva am verificat bujiile, (3bune una arsa), am scos mufa din senzorul de temperatura a lichidului de racire sa vad daca tine curentul mai mult pe bujii (am constatat ca nu) si asa am ajuns la concluzia ca releul este de vina. Acum intrebarea mea pentru cunoscatori; este normal ca fara contact pus sa am totusi 5,8-6V pe multimetru intre fisa bujiei si masa?
KataCris
Da, este normal sa ai acea tensiune, si cu asta am raspuns la intrebare 😀. Mai departe. Ai verificat cu bec? Daca nu, atunci iei un bec de semnalizare si ii pui un fir, sau doua, ideea este ca legi becul la fisa de la bujie iar cealaltă parte la masa (minus), trebuie sa se aprinda cand dai sa porneasca, si ramane aprins si dupa pornire dar scade intesitatea luminoasa pana se stinge. Treaba cu multimetru nu e sigura, pt ca nu stii daca ai amperaj sau nu, cu becul e 100%. In caz ca nu se aprinde becul, poate fi releul sau siguranta(dar nu cred), repet ce am mai spus si altundeva, exista un fir de comanda in mufa de la releu care rupe din cauza ca se oxideaza, trage cu simt de firele din mufa, primul lucru, sa fii sigur ca nu firele sunt de vina. Apoi ne spui ce ai constat. (Fara sa intrebi, iti spun ca nu se poate verifica releul decat cu diagnoza pe masina, ii dai comanda si vezi daca merge, dar daca e vreu fir dus, nu ai ajuns la nici un rezultat, comanda releului este foarte laborioasa si nu ai cum sa o simulezi cu releu jos de pe masina)

3 Jan 2020, 23:32:
Treaba cu scosul mufei de la senzor de temperatura nu merge, la alte masini merge aici nu, imediat vede circuit intrerupt si nici vorba o temperatura negativă, nu mai gasesc timpii de incalzire dar sunt fff scurti fata de alte masini (motoare mai corect spus), daca cauti gasesti, rar peste 3-4secunde din ce imi aduc aminte, nu vreau sa vb aiurea.

3 Jan 2020, 23:39:
Cu riscul de ma repeta, insist sa verifici bine mufa, pinii si firele. Nu uita sa vii cu un raspuns.
micleadragoscostin
QUOTE(aseldmi @ 14 Nov 2016, 09:15)
asA PORNESTE LAGUNA MEA, cam greu, e un video nu facut de mine dar exact asa face, nu scoate fum gram, trage de rupe dar pornirea la prima cheie dimineata e ciudata rau

https://www.youtube.com/watch?v=7-rPVPUtd7k
*



Buna seara!

Am o Laguna 2, 2.0DCI 150cp.

De cand am cumparat-o (martie 2020) cand o porneam prima data, nu conteaza temperatura exterioara, pornea asemanator cu cea din filmuletul de mai sus.

Daca mergeam cu ea 1-2km si apoi o opream, pornea si mai greu.

Daca mergeam cu ea pana se incalzea bine, pornea destul de usor, dar tot nu pornea normal.

Acum 4 zile am pornit masina, am mers cu ea (este a 2-a masina si o folosesc rar in perioada asta) si la un moment dat s-a oprit in mers. Am reusit sa o pornesc dupa cateva incercari si am ajuns acasa.

Am mai facut cateva probe in ultimele zile si cand este rece porneste asemanator ca in video-ul de mai sus, iar cand ajunge la temperatura de functionare (aprox. 90 grade) motorul se OPRESTE si nu mai porneste pana nu se raceste (aproximativ 30 minute).

Dupa ce se opreste, nu mai vrea sa porneasca deloc, doar da la automat, dar nu incearca sa porneasca, ca si cum nu ar avea motorina.

Detin tester CLIP! NICIO eroare pe tester!!!

Precizez ca am verificat urmatoarele:
- Injectoarele nu dau nimic pe retur cu mufele scoase (asa mi-au spus cei de la Renault sa verific) iar pe tester CLIP au corectia in jur de 0,5 (+ sau -).
- Verificat electromotor (este pe rulmenti si totul este ok)
- Verificat debitmetru (cineva de la Renault mi-a spus ca ar putea fi o cauza, dar acum este eliminata)
- Verificat bujii incandescente, toate functioneaza normal
- Schimbat para si montat supapa de sens inainte de filtru (nu am bule de aer pe furtunul transparent)
- Schimbat toate filtrele si uleiul.
- Curatat clapeta si vizual EGR arata bine.
- Verificat pe tester valorile presiunii in rampa la pornire (cere 350bar, primeste 350 bar), toate valorile sunt OK.

NU STIU ce sa mai verific. Masina merge perfect cand porneste, nu scoate fum, trage bine.

Cine ma poate ajuta cu o idee la ce sa ma uit?

Multumesc.
DApophis17
Senzorii de temperatura, antigel si cel de exterior. Nu stiu daca mai are si alti senzori de temperatura care ar putea afecta functionarea.
Poti incerca si sa cureti senzorii de ax cu came si volanta. Verifica si mufele. In mod normal la astia 2 senzori s-ar pune eroare, dar daca sunt murdari sau sariti din pozitie, cine stie. Am mai auzit de situatii bizare.
micleadragoscostin
Senzorii de temperatura functioneaza corect.
Pe tester arata temperatura reala care este afara si cel pentru antigel creste temeperatura normal cand pornesc motorul.

Cand ajunge in jur de 85 grade se opreste si nu mai porneste.

Cand se opreste, nu se opreste instantaneu, intai incepe sa tremure masina la un moment dat pare ca nu mai se alimenteaza toti cilindrii si apoi se opreste de tot. Asta dureaza cateva secunde.

Senzorii de turatie urmeaza sa ii verific, sa ii curat, eventual sa ii schimb.

Multumesc.
xmisterx
Mai poti verifica senzorul de temperatura motorina, regulatorul de presiune, senzorul de presiune in rampa.

P.S. Vezi poate reusesti sa faci un log atunci cand nu porneste si posteaza-l aici.
micleadragoscostin
Am pus un video la link-ul de mai jos cu date din CLIP atunci când nu pornește.

https://linksharing.samsungcloud.com/isN5lZuUhMYT

Poza atașată este de la testul CLIP care verifică presiunea în rampă.

Mulțumesc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.