Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Steering not locked sau steering locked
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Hack
Mesajul mi-a aparut si mie odata cand am virat rotile maxim la stanga, si volanul a revenit umpic inapoi(nu a ramas chiar la capatul de cursa), probabil ca are anumite pozitii in care poate bloca volanul si de aceea mai apare, deci nu cred ca e o problema.
i_am_sleek
stiti care e faza tare... am vorbit cu mecanicul meu de la un service renault care mi-a zis ca ar merge piesa de la o masina la alta si ca faza cu piesa ''virgina'' ar fi vrajeala
acum nu pot sa bag mana in foc dar asta mi-a zis
Sempre
kaiser_bz_ro si eu am aceeiasi problema...sunt disperat...cum ai rezolvat problema???????? sunt in drum cu ea....pls urgent
mafiosso_LODAN
NU merge piesa de la alta masina ...daca o cumpari Sh o cumperi cu tot cu calculator.
i_am_sleek
esti sigur....
lasa ce ai auzit ca variante oficiale...
mie mi s-a spus ca asta e bullshit si ca merge si de la alta masina.
NU am probat si nici NU am nevoie si nici NU as vrea sincer sa fiu, insa pt cei cativa oameni ''disperati'' poate info asta ii ajuta cu ceva (ar trebui sa gaseasca la orice dezmembrari piesa in cauza)

le doresc bafta si sa posteze rezolvarea situatiei
Rimio de Vassur
o sa reinvii topicul asta in speranta ca obtin raspuns la urmatoarea intrebare:
mesajul "steering not locked" l-am vazut in situatia urmatoare: in parcare pun contactul pentru un motiv oarecare, apoi vreau sa incui masina si sa plec. scot cartela si apare mesajul.
cum fac sa blochez directia? deocamdata nu am gasit alta solutie decit sa pornesc motorul si apoi sa il opresc si sa incui - daca asta se paote numi solutie. nu se intimpla des dar e deranjant.

multumesc.
19vik
Chiar aseara mi s-a intamplat acelasi lucru. Mai apesi odata pe butonul Start, sau mai pui odata contactul fara sa pornesti motorul, apoi iei contactul. Alta solutie nu cred ca exista.
UTU2005
Eu stiu ca, s-au cel putin la mine numai cand scot cartela de la locul ei doar atunci se blocheaza toata electronica inclusiv volanul! nu o sa ti se blocheze volanul cu cartela introdusa si nici usile.Iar usile intr-adevar mie mi se blocheaza daca scot cartela si ies din masina, dupa circa 2-3min nu mai stiu exact dar ceva de genu'.
Referitor la mesajul cu pricina inca nu mi-a aparut niciodata.
"An Nou Fericit" la toti meganistii smile.gif
konektor
La mine e o problema cred: opresc masina, scot cardul si apare mesajul steering not locked dupa cca 2 sec please insert card, volanul nu este blocat?
Ceva idei?
nu apare service!
mafiosso_LODAN
Stiu ca a trecut mult timp de cand s-a scris aici dar intre timp am dat de o alta exlpicatie.
Se intampla sa apara mesajul asta si sa nu porneasca masina si daca aveti contacte impefecte (oxidate) in mufa aceea mare neagra care intra in UCH.

Inginerul din service a fost un mare magar ca de fapt nu au schimbat nimic atunci (am pus mana pe foaia aia cu toate interventiile asupra masinii..aia pe ace scrie Renault confidential) au curatat contactele si atat.
parazituchel
Salutare
acum cateva zile, dupa o demarare "in tromba" cu scartait de roti mi-a aparut pe bord mesajul "steering check" impreuna cu "service". am tras pe dreapta, am oprit motorul, l-am repornit....la fel...mi-am continuat drumul cu gandul ca ma voi duce la service a doua zi, insa, a doua zi, surpriza, mesajul disparuse.
Dupa inca 2 zile, din senin, mesajul a reaparut si acum nu mai dispare.
In manual nu am gasit acest mesaj, nici pe formum nu am gasit vreun topic, dar inainte sa ma duc la service, poate imi spune cineva la ce sa ma astept...masina e iesita din garantie, deci o fac pe buzunaru meu
Mentionez ca directia nu are absolut nicio problema
19vik
E o problema la coloana de directie.
Steering check
nickhatca
Deci d-lor ,legat de acest mesaj STEERING LOCKED ...si SERVICE eroare electronica va recomand sa ajungeti la cel mai apropiat service care va poate ajuta in privinta asta(nu neaparat IPSO deoarece la ei veti ajunge sa platiti triplu fata de un service normal) si sa descoperiti ce componenta este uzata sau ma rog ,stricata chiar...si sa va spun de ce ...Am plecat cu masina spre munte si undeva pe serpentine a aparut si sa disparut acest mesaj.Bineinteles ca am bagat in seama mesajul si am gandit ca o sa merg sa verific pe tester ce are, dupa ce o sa-mi petrec ziua la munte.Am reusit sa ajung cu masina in POIANA TAPULUI langa partie si am oprit masina in jur de ora 14.00 cand erau inca afara -5 grade.La plecare in jur de ora 17, datorita temperaturii scazute am hotarat sa nu mai intarzii mult si sa plec deoarece eram cu familia si cu copilul dar, SURPRIZA aceasi mesaj apare si nu mai dispare si volanul ramane blocat DEFINITIV. Foarte IMPORTANT, cititi cu mare atentie ceea ce voi scrie si nu neglijati sa ajungeti la SERVICE ...STEERING LOCKED se refera la o succesiune de comenzi electronice preluate una dupa alta de la butonul START pana la modulul de blocare/deblocare dupa axul volanului (care este jumate electronic ,jumate mecanic) la calculator si dupa la motor ,usi etc. In momentul in care apare acest mesaj e clar ca ,ori aveti voanul blocat ori deblocat ,deci un senzor nu mai permite trecerea mai departe ptr porinirea masinii.In cazul meu volanul a ramas blocat, fapt care nu a mai permis sa pornesc masina in niciun fel ,afara fiind deja la aceea ora o temperatura de -15 grade deja fiind intuneric si eu cu familia si masina in padure .Am incercat singur sa remediez problema si cititi cu mare ATENTIE ,surpriza am ajuns la acel modul am anulat comanda electronica am desfacut capacul si am incercat sa deblokez volanul manual sa pot tracta sau vira pentru a deplasa masina in alta locatie decat aceea unde cu greu ar fi ajuns un mijloc de tractare datorita ghetii si temperaturi foarte scazute.O sa ramineti socati sa aflati ca la aceea ora in ROMANIA nici macar prin serviciul 112 nu am reusit sa rezolv nimic,nici cu IPSO care nu au program de asistenta permanenta ca in strainatate ,firmele de tractari erau inkise majoritatea ,altele erau foarte scumpe (in jur de 5 -6 milioane) si nu am rezolvat absolut nimic .Am decis sa scot definitiv modulul dupa ax prin orice metoda si am constatat ca acesta era blocat DEFINITIV pe volan. Ceeace este foarte grav ,este ca acest modul are un sistem de siguranta in interior care a blocat efectiv retragerea sistemului de blocare al volanului inclusiv a surubului de fixare care si acela la randul lui are filet pe invers.In consecinta acest sistem de siguranta este de fapt o componenta care va pune VIATA in pericol deoarece acesta fiind electronic/mecanic exista riscul sa se blocheze in mers atat volanul definitiv cat si alte functii , printre care motor ,servo-directie,frinare,virare etc Datorita acestei situatii nemaintanlite si punerii vietii in pericol atat a mea cat si a celorlalti aflati in trafic ,pentru cheltuielile care vor urma sa remediez aceasta problema de care nu ma consider vinovat din niciun punct de vedere, ma vad nevoit sa fac public ,sa sesizez si firma RENAULT din FRANTA prin reprezentanta IPSO din ROMANIA deoarece am martori (destui)fotografii si altele care sa confirme cele intamplate pentru a se lua masuri in aceasta privinta si sa fiu despagubit atat moral cat si financiar punandu-mi viata in pericol cu un autoturism care se considera de lux dar de fapt e un sicriu pe roti . DECI ATENTIE MARE ,VERIFICATI ORICE SISTEM LA MASINA DVS CARE VA POATE PUNE VIATA IN PERICOL!!!
Hack
Imi pare rau pentru patania ta dar nu cred ca e cazul sa numesti masina "sicriu pe roti", volanul nu ti s-a blocat in mers si nu cred ca ai auzit de vreun Megane care sa fi facut asa ceva. Daca ar fi fost asa de usor de scos modulul acela de sub volan atunci masina asta ar fi printre preferatele hotilor, nu? Blocatorul acela nu se va activa niciodata dupa pornirea motorului, sunt destul de destepti cei de la Reno sa se fi gandit la asa ceva wink.gif .
astanescu06
In momentul in care scoateti cartela trebuie sa auziti un tacanit de sub volan. Tacanitul este de la un blocator de coloana de directie, care nu mai permite invartirea volanului.

Referitor la "Steering not Locked"...problema poate aparea in doua cazuri:

a)In cazul in care stati o perioada in masina cu cartela introdusa si motorul oprit, caz in care este vorba de un mesaj al calculatorului care va avertizeaza ca coloana de directie nu este blocata. Aici nu poate fi vorba de o problema.


b)In cazul in care blocatorul de coloana este defect. Daca dupa ce scoateti cartela, volanul se mai invarte, mai greu ce-i drept, dar se invarte, atunci inseamna ca acest blocator de coloana este defect, si va puteti astepta, ca la un moment dat, cand vreti sa porniti masina, acesta sa nu mai deblocheze volanul, si automat nici motorul sa nu mai porneasca. Atunci va apare "Steering Locked" si se aprinde martorul Service.

Problema este ca acest blocator de coloana este destul de scump. Cam 2500 lei. Eu am avut norocul sa mi se strice chiar in service la Renault:)).

Blocatorul se strica in 2 cazuri: In momentul unui soc puternic in coloana de directie ca urmare a unei gropi mari, borduri lovite, sau accident, sau in cazul schimbarii coloanei de directie de catre niste nepriceputi..

Aveti mare grija la schimbarea coloanei de directie. Stati langa mecanici si aveti grija sa nu forteze nimic in momentul in care demonteaza/monteaza coloana.


In rest succes mult, si la cat mai putine vizite in service. biggrin.gif


PS: Blocatorul poate fi reparat!!!Nu va grabiti sa scoateti 2500 lei din buzunar!!!
segcm
nickhatca - Nu vreau sa te dezamagesc, dar ai o masina de peste 5 ani, iesita din garantie si cei de la "Reno" nu iti vor da dreptate. Stim cu totii ca acest sistem (coloana de directie Megane) e un "rahat" si ca se poate intampla la oricare dintre noi in cel mai nepotrivit moment. Ei vor veni cu argumente precum ca ai desfacut singur pe acolo si nu in service autorizat etc... Ai mai zis anterior ca ti-a aparut pe drum pentru scurt timp - poate ai fortat volanul la capat de cursa sau ai luat "o ceva" mai violent - un damb, o groapa. Parerea mea e ca te lupti cu "sistemul" si nu ai sanse sa castigi. Sper sa o repari pe bani cat mai putini... in rest numai de bine!
Alexandru-hr
Am patit aceasi chestie ca voi nu a vrut sa mai porneasca numai ca steering not locked am duso in service reno si mi-au spus ca e de la blocator de coloana de directie. SE POATE REPARA BLOCATORUL ? Ca directia nu este blocata
aditasse
acelesi mesaje si la mine... cand dpas START imi spune steering locked si dupa ce scot cartela imi spune steering not locked . Am curatat contactele de la mufa acelui blocator, dar nu s-a remediat nimic. A reusit cineva sa repare jucaria? merge pusa de la o alta masina? ... ceva raspunsuri ? as vrea sa nu ma arunc sa scot 20 mil din buzunar asa de repede ..
aditasse
Dupa cateva intrebari pe la magazinele din zona am descoperit codul piesei
7701209427
si preturile sunt pe la 1700 lei. Am citit pe undeva ca s-a cumparat acea piesa cu 1050 lei. Daca imi puteti spune si mie de unde .. as fi recunoscator.

ecila
scoateti siguranta 5a din fata nu de la bord eu am patit de mai multe ori sa nu mai porneasca si asa am rezolvat problema repet de la panoul de sigurete de laga baterie
elro
mda..din ce citesc eu pe aici,trebuie sa ai tusa de scule dupa tine,eu cum nu am nici o surubelnita... smile.gif

P.S. Se poate intampla ca atunci cand se schimba jantele,ca un nene/baiat nepriceput sa forteze rotile fata,si socul sa ajunga in coloana de directie..si in timp sa apara probleme?
Intreb si eu,nu dati cu pietre happy.gif
aditasse
QUOTE(ecila @ 16 May 2010, 22:04)
scoateti siguranta 5a din fata nu de la bord eu am patit de mai multe ori sa nu mai porneasca si asa am rezolvat problema repet de la panoul de sigurete de laga baterie
*




am verificat si schimbat acele sigurante chiar daca nu erau arse. este una de 5 a si una de 15 a.
Am comandat piesa si a venit deabia astazi ( dupa 8 zile) 1200 lei.

Acum caut varianta sa duc masina la service, ca nu merge decat cu platforma. trag sperante ca maine sa am si eu cu ce sa circul (pe vremea asta de 2 lei este greu fara masina)

Pe cutia piesei este trecut codul 7701209427, iar pe piesa este trecut 8200604932.
gxi_ali
astanescu06 zine si noua cum se poate repara am si eu aceasi problema la mine apare mereu mesajul ''steering not locked'' am cumparat masina de o luna si am constatat ca pot sa invart de volan la maxim cu motorul oprit si nu se blocheaza
aditasse
Ieri dupa ce m-am tot sucit si invartit sa gasesc o varianta sa duc masina la service m-am hotarat sa incerc sa o repar singur. Am scos capacele de sub volan, am desfacut surubul de care tine fixat acel blocator de coloana de directie, (se desface in sens invers) am scos piesa si am pus-o pe cealalta. Totul a durat 30 minute si nu a costat nimic. Daca tot am umblat pe acolo am curatat bine de praf am mai uns una alta, ....

Acum sunt curios daca voi reusi sa il repar pe cel vechi (imi va ramane ca piesa de schimb).
"marian"
Aceasi problema am patit-o si eu,am remorcat-o pana acasa si m-am apucat de treaba am desfacut capecele de sub volan am scos piesa respectiva i-am desfacut capacele de plastic avand 2,unul pe partea electrica unul pe partrea mecanica,in partea electrica nu ai ce sa-i faci dar pe partea mecanica era sarita o rotita cu un arc din interior.Le-am montat inapoi,i-am pus capacul,i-am facut proba pana sa-l bag inapoi,a pornit masina fara probleme si l-am montat inapoi si merge bine mersi.Am facut si cateva poze cu tel. mobil,nu sunt prea reusite dar decat deloc!
elro
Interesant...deci sa ma pregatesc peste 5-7 ani,sa imi fac o trusa cu scule pt. partea electrica.Daca la Dacie am una cu scule pt mecanica/electrica...trebuie si aici una happy.gif
beberazvan_n
aditasse de unde ai luat piesa pentru ca si mie imi apare dupa ce scot cartela ,Direction non verouille si nu as vrea sa raman in drum. mersi.
ratzalumama
am patit si eu azi aceeasi problema. am plecat cu gasca undeva prin delta. dupa ce am ajuns, observand ca nu se mai incuiau usile, am vrut sa o pornesc, dar neam! mesajul ..."direction non bloquee" si apoi nimic, dupa ce scot cardul mesajul e " direction non verouillete". am cautat la sigurante, totul in regula. apoi am descoperit ca pa la sigurantele de computer baltacaia apa (luasem cateva baltoace mai maricele). le-am scos, le-am sters, am scos apa de acolo (am suflat cu pompa de umflat saltelele), am deconectat bateria, am lasat-o o zi la soare. degeaba. volanul nu se mai bloca cand scoteam cartela, adica servodirectia (care este electrica) ramanea activa. am incercat toate variantele posibile si imposibile. nimic. am tras-o la sfoara pana la asfalt, vreo 15 km, si de acolo am urcat/o pe platforma. chestia este ca inainte sa mi se intample pocineaga, simteam in volan cum ma smucea servodirectia. initial am crezut ca am pana. eu cred ca mi se trage de la apa care mi/a intrat la sigurantele de pe computer, si la contactii de acolo pentru ca totul era oxidat. acum am ajuns acasa, o am in fata blocului. am sa incerc sa-i curat contactii cu pricina si soclurile sigurantelor, dupa care, daca tot nu reusesc s/o pornesc, am sa incerc s-o desfac acolo, sa scot acea pisa numita blocator de coloana. daca nu reusesc nici asa, service scrie pe ea.
elro
Vad ca esti din CT,daca nu te descurci singur,da-mi un semn happy.gif
SorinCT
Si mie imi aparuse 1 data Steering not locked, si cu cartela in buzunar stand de vorba cu niste prieteni pe langa masina auzeam cum se inchide automat masina fara sa ii fac nimic cu toate ca in mod normal nu face asa smile.gif
In rest la blocator nu am avut probleme, volanul merge cum trebuie, la caseta nu am umblat, etc. Sper sa fi fost doar din protectia lui automata si nu vreo eroare la blocator.
rogue66
Acest mesaj Steeering not locked iti apare deoarece blocatorule pe coloana de directie iti blocheaza volanul doar dupa ce cardul este indepartat din cititor. daca masina nu porneste dupa ce reintroduci cardul inapoi si apesi butonul start, problema este din blocatorul de pe volan care in timp se uzeaza si nu mai da comanda de deblocare sau blocare, se poate rezolva fara a i achizitionat de la Renault unde e exagerat de scump luati-l din dezmembrari ca se potriveste
aLecsunder
Masina asta este incredibila. Dupa problema exasperanta si nedepistabila cu Injection Fault + motor mort , in seara asta , dupa o oprire de 5min masina n-a mai pornit . Nu ,nu din cauza asta ci ca apare steering locked si ...gata ! M-am saturat , asta merge la dezmembrari si benzinara sper s-o vand cat mai curand .
rino
1. Se scoate blocatorul. (Operatie foarte simpla - se desface un surub si se scoate o mufa)
2. Se dezmembreaza blocatorul prin desfacerea capacului.
3. Se scoate arculetul de 2 mm diametru CU TOT CU CAPACELUL METALIC care e perpendicular pe percutor care se extrage din exteriorul piesei metalice....si NU SE MAI PUNE INAPOI (capacul metalic e capul rautatilor).
4. Se remonteaza totul la loc.

Precautii:
1. Avand in vedere ca sunt 2 spirale pe axul din plastic trebuie sa o nimeriti pe cea buna ca ansamblul sa se inchida.
2. Surubul de care am vorbit la punctul 1 se poate infiletanumai cand percutorul este scos (cred)

In plus tot mecanismul se poate gresa inainte de asamblare.

Succes.
aLecsunder
Multumesc pentru pont , cand ma intorc marti in Bucuresti ma apuc de ea.
SorinCT
Dar ce rol are acel capacel metalic?
solidconvert
Probabil acelasi rol ca cel pe care il are limba aia de plastic din contactorul rotativ de la volan(cand se rupe iti rupe si panglica de la airbag)... deci totul este atant calculat sa-ti sara banii din buzunar... wink.gif
SorinCT
Deci sa inteleg ca reparatia asta e una de moment. Airbagul si blocatorul sunt niste chestii scumpe si indispensabile cu care nu prea ar trebui sa umblam dar totusi o facem biggrin.gif
rino
Capacelul metalic are cam 5 mm lungime si vreo 2 mm diametru. In el intra un arculet cam de 15 mm lungime. Ambele sunt in interiorul piesei din fonta, iar capacelul are rol de ghidaj (din cate am putut sa-mi dau seama). Problema vine de la faptul ca in timp capacelul se indoaie si blocheaza percutorul pe LOCKED sau UNLOCKED.

Pentru a le extrage trebuie sa scoateti doua piese din plastic negru, una din ele seteaza taria arculetului.
ratzalumama
am desfacut si eu blocatorul de directie. este o treaba foarte simpla care devine foarte complicata. in primul rand daca blocatorul ramane intepenit pe pozitia blocat, atunci nu se poate desface surubul cu care este prins din cauza unei caneluri a piesei metalice care blocheaza volanul.
in cazul in care s-a intepenit pe bozitia deblocat, atunci este foarte usor, se desface surubul(care are filet invers) si se scoate mufa.
problema vine in momentul in care se desface blocatorul. cutia de plastic are doua capace. unul pentru partea mecanica(acesta trebuie desfacut) si unul pentru partea electrica. in momentul in care se scoate capacul, un stift de plastic, care se propteste de capacul de plastic, este impins din locasul sau de un arculet. in momentul cand acest stift metalic este eliberat de desfacerea blocatorului, elibereaza un capacel metalic (de dimensiunea si forma unei varf de mina de pix) care la randul lui este actionat de un al arculet (capacelul metalic si arculetul care il actioneaza se gasesc ascunse privirii in corpul de fonta al blocatorului) si blocheay[ corpul metalic de blocare a volanului pe pozitia in care ar trebuie sa fie cand blocheaza volanul. asta mi/a dat un milion de batai de cap, pentru ca nu puteam sa pricep de ce corpul metalic de blocare a ramas blocat. pana la urma am rezolvat si aceasta problema. exista un capacel mic de plastic, in corpul de fonta (abia se vede) acesta se poate extrage prin fortare cu o surubelnita subtire, dupa care se extrage arculetul si varful metalic. din cate mi-am dat seama, este un sistem antifurt doarte bine pus la punct. fara blocator, sau cu blocatorul defect, masina nu porneste. in momentul in care desfaci blocatorul, si dupa ce scoti capacul de plastic, un stift de plastic este impins din locul sau de un arculet si permite unui alt stift metalic (cat un vf de mina de pix), care este impins de un alt arculet sa blocheye "limba" blocatorului. imi pare rau ca nu am putut fotografia toate aceste piese, pt ca as fi fost mult mai explicit. asa, la prima citire, pare o totala harababura, dar sincer, va spun ca am ramas uimit de cat de inventivi au fost cei de la reno, si cat de eficient este acest sistem de blocare/deblocare, (care niciodata nu se va putea bloca in mers), mai ales ca sistem antifurt. problema este ca se pare ca se strica destul de des, si da multe batai de cap celor care vor sa mestereasca singuri, pt ca ptr un service autorizat e floare la ureche, pt ca ei stiu toate aceste sisteme si trucuri antifurt.
in fine, am remontat blocatorul, dupa ce in prealabil l-am uns, si reasezat in pozitia initiala, dar tot nu merge. deocam data nu am bani sa o duc la service, dar am sa va tin la curent, ce anume imi va spune cand voi pune testerul pe ea.
rino
Nu merge in ce sens? ...Poate sa fie defect electric. Cu alte cuvinte daca simulezi rotirea electromotorasului iar percutorul intra si iese fara probleme atunci sigur e pe partea electrica.

Percutorul se blocheaza pe retras din calusul (parghia) din plastic care este in zona partii mecanice.
SorinCT
Astazi dupa ce mi-a murit bateria si mi-a luat-o masina putin razna a aparut Imobilizer .... (nu a memorat taicamiu tot). Dar totul mergea ok dupa ce am schimbat bateria. Sper sa fie doar de la asta ...
solidconvert
Prea mare coincidenta... stai linistit ca nu cred ca are vreo legatura cu blocatoru'... wink.gif
aLecsunder
Am desfacut si eu azi iar percutorul acela nu se retrage de tot , in rest totul pare in regula . Sa vad maine ce timp am si poate mai imi bat capu' putin cu el.
aLecsunder
Problema asta am rezolvat-o. Am scos bucata aia de metal , percutorul sau ce naiba e , am montat cutia fara si masina porneste .
rino
Nu ti se blocheaza volanul la oprire! ... Dar in principiu, doar ca solutie extrema, e ok!
aLecsunder
Da, am considerat ca merita compromisul.
cracker
Salut! Nu stiu daca mai intereseaza pe cineva dar azi 16.09.2010 am avut aceasi problema cu mesajul Steering not locked si Steering locked.N-am mai mers cu masina de 4 zile si cand s-o pornesc,mi-au aparut aceste 2 mesaje,ceasurile din bord au luat-o razna raspundea tarziu la comenzi spre exemplu am apasat pe butonul de avarii si a raspuns c-am la 30 de secunde,martorii luminosi se aprindeau si stingeau ca la pomul de Craciun,se auzeau un pacanit continuu timp de vreo 30 sec.Am incercat tot felul de manevre ..... sa scot cartela sa inchid usa (dar masina nu raspundea mereu la comanda de inchidere) am scos plusul de la baterie, totul degeaba masina nu mai pornea am observat ca nici volanul nu s-a mai blocat si tot aparea mesajul Steering locked/not locked.
Rezolvarea a fost tot in aceasi zi si anume am schimbat bateria.Am sunat la asistenta si din explicatiile pe care mi le-a cerut operatorul mi-a zis ca sunt 90 % sanse sa fie bateria ori releul devina dar pentru mai multa siguranta sa vina cineva sa faca o constatare la fata locului. Asadar a venit a vazut am schimbat bateria si masina a pornit ca la prima cheie.A trebuit sa platesc 106 Ron deplasarea constatarea si 300 ron bateria.Sper ca v-am fost de ajutor cu ceva.
SorinCT
Aceasi chestie patita si de mine, instalatia de brad in bord, steering not locked, volanul liber, etc. Remediat cu o baterie noua pentru ca cea veche era moarta.
dl_io
Si mie imi apare si dispare eroarea asta de cateva zile . Asta dupa schimbarea casetei de directie . Ce anume e stricat la coloana ? Cat mai costa una noua ? Mersi !
chelule
eu am avut problema asta acum ceva timp, da nu a fost coloana de directie, ci senzorul de directie (parca asa ii zice) avea o valoare ciudata, a trebuit resetat si s-a remediat problema.

ai ESP pe masina?din cate stiu senzorul ala e doar pe masinile cu ESP.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.