Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Clio 4 facelift 2016
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio IV
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
clio4edc12
Eh, sisifjunior e suparat ca in stilul lui de condus se consuma discurile foarte rapid. Eu am 35.000 km in 2 ani si pot spune asa:
1. Au fost cazuri izolate, mai ales la inceputul generatiei. Cineva de la Renault mi-a zis ca s-a rezolvat. Mie nu-mi consuma.
2. Nu stiu. Cum imi dau seama?
3. Sistemul Bose la facelift ocupa binisor din portbagaj. Ridica toata podeaua cu vreo 10 cm cred. Dar mergi la dealer si vezi si singur.
4. Suspensia cred ca e la fel, diferenta insa e ca la GT Line cred ca ai jante pe 17/18 parca, oricum, talon mai subtire. Eu am facut drive test cu GT Line facelift si desi avea jante mai mari decat a mea, am fost surprins de cat de confortabila era. Ma asteptam sa fie foarte rigida, dar nu a fost asa.
5. Nu stiu ce raspuns astepti aici. Nu e duba. In orice caz, se comporta mai bine decat Loganul pe care il ai acum. Nu m-a deranjat aspectul asta pana acum.
RenaultR27
Vă mulțumesc amândurora pentru răspunsuri.

clio4edc12, parbrizul atermic are o tentă mov.

Mulțumesc.
kytra
Salutare!

Ieri am recepționat un (noul) Clio 4 Intens 120 Tce cu cutia manuala in 6 trepte, roti de 16

Primele impresii:

1. Scaune foarte comode dar cu un decent sprijin lateral (un tip de la Renault chiar spunea că după el aceste scaune sunt de preferat celor de la GT Lina care sunt prea adânci și tind să devină inconfortabile după un timp). Ce m-a surprins e că nu au nici măcar ca opțiune sprijinul lombar reglabil, cum aveam de exemplu la un Logan din 2005 biggrin.gif . Dar acum pot spune că au un sprijin lombar decent, rămâne să văd la drum lung

2. Sistemul audio media nav evolution, varianta bass reflex (nu Bose), foarte bun (termeni de comparație: VW Passat 2011 si 2014 140 cp, Ford fiesta 100 cp si Focus 125 cp 2013 , Ford Mondeo 125 cp 2016). Sunet clar, fără vibrații nedorite chiar la volum maxim.

3. Cutia de viteze in 6 trepte cu o timonerie clar mai bună decât cea de 5 trepte, cursele schimbătorului medii ca amplitudine. Parcă se mai simt niște mici agațamente dar sper să se rodeze în câteva mii de km.

4. Suspensii destul de țapene pe viraje strânse dar cu o capacitate bună de absorbție. Ușor zgomotoase la trecerea peste denivelări (vezi referințele) dar foarte satisfăcătoare

5. Luminile cu led, excepționale - au fost unul din motivele pentru care am ales Clio, dotarea e unică în clasă (adică full led, de la interior la exterior)

6. Motorul e senzațional, silențios, cu un cuplu bun și care suportă lejer condusul economic cu schimb la 1900-2000 iar dacă vrei senzații, urcă în ture alarmant de repede biggrin.gif (motivul pentru care a fost introdus butonul ECO care mai temperează răspunsul la pedală)

7. Direcția e un pic supra-asistată pentru gustul meu (dar nevesti-mii i-a plăcut la nebunie biggrin.gif ) dar e precisă și sensibilă.

8. Altele:

cameră de mers cu spatele, excelentă, un beneficiu pe care nu-l prevăzusem este posibilitatea de a te asigura când ieși cu spatele în trafic, datorită unghilui foarte larg (cred ca 150-170)

plafon vitrat fix - simpatic, l-am luat mai mult ca un moft și poate o să ajute la revânzare, dă bine fiindcă nu sunt multe mașini în clasă cu așa ceva

Minusuri:

Butoanele ciudate și răspândite în toate părțile (dezactivarea start-stop și a senzorilor de parcare pe bord în stânga volanului, încălzirea în scaune chiar pe scaun dar nu se vede, trebuie să pipăi după el, cruise control și butonul ECOîn jos la stânga schimbătorului). Îmi place mai mult abordarea VW, totul pe consola centrală.

Ecranul de la Media Nav Evo e cam jos, aș fi preferat o ”tabletă” pe stil Audi/Mazda, mai aproape de nivelul ochilor.

Gurile de ventilație centrale sunt foarte jos, nu prea ai cum să dirijezi fluxul ca sa nu fie pe tine, dar e un detaliu minor, la o adică poți pune totul pe parbriz și aia e.

Plasticul glossy de pe consola centrală, pe lângă că reflectă lumina se și murdărește repede.

Oricum, sunt extrem de mulțumit de mașinuță, abia aștept să o scot la drum mai lung.
spy_oh_joy1389
QUOTE(kytra @ 26 Mar 2017, 18:33)
Plasticul glossy de pe consola centrală, pe lângă că reflectă lumina se și murdărește repede.


Pronto multisuprafete + cârpă de microfibre = Best friend
Buiak
QUOTE(Alin0702 @ 21 Oct 2016, 14:33)
Salutare tuturor, eu am luat acel gt line albastru , manual din autocobalcescu, prima impresie foarte ok, ingrijorator putin consumul initial dar speram ca se va lasa pe masura ce adun kilometrii. e suficient de sprintena pentru bucuresti, jantele asa cum zicea si ssilviu..neasteptat de comode. alte impresii..pareri..intrebati.
*



salut, eu il astept pe al meu inca smile.gif ... cum ti se pare masina ?! eu am optat pentru un gt dci 110cp cutie manuala in 6 trepte. M-as bucura daca as mai gasi pe cineva aici cu un clio 2017 in configuratie similara cu ce am comandat eu, sa pot avea un feedback real.
Astept cu interes impresiile voastre, mai ales despre acele detalii care fac diferenta.
noroc !

p.s. m-am jucat putin in photoshop si am tunat-o putin smile.gif sigla fata neagra si folia albastra pe semnalizatoarele fata doar cred ca n-ar da rau, priza de aer e "prea mult" dar da interesant, cel putin in simularea mea, nu?!
balauru_327
Ce face acest mic "detaliu" ?
R19/16v
Dirijeaza curentul de aer.
balauru_327
M-ai facut curios. Te rog zi-mi , unde cum de ce ? biggrin.gif
vvede
Din considerente aerodinamice. Micsoreaza cu 0.x% Cx-ul.
Majoritatea masinilor noi au astfel de detalii in zona din spate
radu.mitran
Salutare tuturor!

In curand voi deveni proprietar de Clio 4 (prin programul rabla), dar am o nelamurire in legatura cu termenul de livrare comunicat de concesionar (Auto Europa Timisoara), care mi se pare cam mare. Sunt curios voi cat ati asteptat dupa masini. Concret, bonul de comand a fost facut in 16 Mai si concesionarul mi-a spus ca termenul de livrare este de maxim 3 luni, fara a putea oferi o data fixa. Actele pt rabla le-am dus in 24 Mai, urmand sa imi comunice cand trebuie sa duc vechea masina la casat. Apoi pauza pana azi, cand mi-au comunicat ca termenul de livrare al masinii este saptamana 40, adica inceputul lunii Octombrie. Mi se pare cam mult, motivatia lor fiind ca e dureaza asa mult datorita echiparii alese de mine (Intens 1.2 tCe + vopsea metalizata si incalzire in scaunele din fata) si comenzilor foarte mari de masini noi.

Fiind prima masina noua pe care o achizitionez, nu prea stiu exact care termenul de livrare obisnuit si mi-ar prinde bine ceva informtii/sfaturi de la cei care au trecut prin asta.

Multumesc!

Hunab
QUOTE(radu.mitran @ 8 Jun 2017, 13:49)


In curand voi deveni proprietar de Clio 4 (prin programul rabla), dar am o nelamurire in legatura cu termenul de livrare comunicat de concesionar (Auto Europa Timisoara), care mi se pare cam mare. Sunt curios voi cat ati asteptat dupa masini. Concret, bonul de comand a fost facut in 16 Mai si concesionarul mi-a spus ca termenul de livrare este de maxim 3 luni, fara a putea oferi o data fixa. Actele pt rabla le-am dus in 24 Mai, urmand sa imi comunice cand trebuie sa duc vechea masina la casat. Apoi pauza pana azi, cand mi-au comunicat ca termenul de livrare al masinii este saptamana 40, adica inceputul lunii Octombrie. Mi se pare cam mult, motivatia lor fiind ca e dureaza asa mult datorita echiparii alese de mine (Intens 1.2 tCe + vopsea metalizata si incalzire in scaunele din fata) si comenzilor foarte mari de masini noi.

*


In primul rand iti doresc rabdare si km fara probleme! In al doilea rand, se pare ca modelul Clio este un model cautat si vandut. Am aflat azi, in discutie cu un concesionar Dacia/Renault, al carui nume nu il dau pentru a nu fi considerat ca fac publicitate, ca luna de luna isi fac planul la vanzari. Termenul de 3 luni pe care l-a primit, l-am primit si eu doar ca, m-am orientat rapid catre o echipare care era pe stoc. Daca ai mai bagat optionale, ti-a marit termenul de livrare. Daca luai achiparea standard, venea mai repede. Concluzie: este o asteptare normala. Eu am asteptat peste 4 luni o alta marca pe care o foloseam in interes de serviciu.

Asta este doar parerea mea.
radu.mitran
Multumesc pentru rapuns. 3 luni mi se par si mie ok, dar daca luam ca start data in care a fost facut bonul de comanda ies vreo 4 luni jumate'... Eu am exclus variantele mesinii de pe stoc sau de test drive datorita unor dotari care mareau pretul destul de mult si nu imi erau necesare. Dar daca asta e situatia, astept ca nu e graba. smile.gif
clio4edc12
Pai din 4 luni jumatate scade o luna, luna august care e de concediu si fabrica nu merge.
rtBK
A incercat cineva sa activeze "driving style indicator" ? sau e valabil doar pe masinile cu R Link?
spy_oh_joy1389
Eu mi l-am activat. Nu are legatura cu RLink, ci cu tabloul de bord + injecția. Dacă tabloul nu e de la versiune de echipare inferioară ar trebui să aibă bareta de LEDuri, iar dintre injecții, parcă doar cea de 1.2 aspirat nu trimitea informația despre stilul de condus.
rtBK
Atunci m-am linistit...fix 1.2 am biggrin.gif desi pe consola centrala are un eco coaching mode sau cum il cheama de iti da note wacko.gif
spy_oh_joy1389
GT line nu vine cu 1.2 tce?
rtBK
cand ai zis 1.2 credeam ca la asta te referi. da.. 1.2 tce Se poate activa din meniul masinii in cazul asta sau trebuie sa ma duc in service?
spy_oh_joy1389
Am mentionat 1.2 aspirat.
Eu mi l-am activat cu ddt.
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=185...dpost&p=3920846
rtBK
pai si nu afecteaza garantia? unsure.gif
spy_oh_joy1389
Ai de gând să le spui? icon_mrgreen.gif
[attachmentid=1628066208]
Eu imi activasem si cornering si drl uri pe poziții aprinse. A văzut numai reprezentanța si nu a zis nimeni nimic. Nu sta nimeni sa caute configurarile de fabrică si să le compare.
puiutu
Vreun tips cu activarea "driving style indicator" si drl pe pozitii aprinse pentru masina din semnatura?
sunt bune ddt de pe olx, de exemplu, cele pentru masinile cu K-line?
din ce stiu, Cilo 4 nu are can, doar K-line
rtBK
Eu nu inteleg de ce nu e activat standard din moment ce e echipata cu asa ceva si ii mai si fac reclama.
spy_oh_joy1389
Ba are CANuri. Kline este tehnolgie antică.
Nu le vând ca probabil să te facă să cumperi si rlinkul.

Nu stiu ce e pe olx, eu la momentul ăla aveam tot ce imi trebuia ca să umblu pe un renault. Căutați tableau du bord -> Eco driving indicator parca era. La drl si cornering trebuie să vă uitați la energy management module emm, pe la lighting. Asta numai daca aveti senzor de ploaie si lumină, altfel nu merge. Nu umblati fără să salvați configurațiile.
puiutu
Multam de info !
radu.mitran
Salutare!

Ziceam mai sus ca in octombrie voi deveni posesor de la Clio 4 FaceLift. Aparent, turcii s-au miscat mai repede si dealerul local mi-a comunicat ca masina a ajuns deja in Bucuresti si trebuie platita pentru a putea fi livrata (10 zile lucratoare de la momentul platii).

Intrebarea mea de neinitiat in ale masinilor noi, asa se procedeaza in mod normal? Eu ma asteptam sa o platesc in ziua in care ajunge la mine in oras. huh.gif

O zi buna tuturor!
Darian01
Nu. Eu am platit-o, a doua zi, dupa ce-am vazut-o.
Si au intarziat livrarea 2 saptamani, din vina turcaletilor.
Thaddaus
Eu am platit masina in aceeasi zi in care am si ridicat-o...
radu.mitran
In cazul meu turcaletii s-au miscat bine, cei de la dealerul din Timisoara in schimb nu prea... Dupa ce mi-au zis ca trebuie sa platesc masina cat mai repede pentru veni cat mai curand, au constatat ca nu au trecut garantia extinsa pe bonul de coamnda. Si trebuie facut alt bon, dureaza cateva zile lucratoare, acum urmeaza 4 zile zile libere, deci poate se face bonul respectiv aboia "pe joi", azi fiind vineri. Dar mi-au promis ca o pun azi pe transport ca sa ajunga cat mai repede. Fix azi dry.gif
radu.mitran
Salutare din nou smile.gif

Pentru cei cu intens, ale voastre ce schimbator au? Cel cu maciulia rotunda sau celalalt model?

Intreb pentru ca in brosura la intens apare cel rotund si a mea are celalalt model. Nu ma deranejaza in mod special, dar sunt curios.

Radu91
E cel dreapta la Intens facelift.
rtBK
Cel din stanga e de la gt
radu.mitran
Atunci sa modifice brosura ca ne introduc in eroare blink.gif

rtBK
Cei care au luat clio intens au verificat unde este fabricata masina? unsure.gif
radu.mitran
Turcia (uzina din Bursa), parca asa scria pe undeva prin hartii smile.gif
rtBK
Sa fie asta diferenta dintre intense si gt? Eu cand caut informatii cu seria de sasiu este trecut ca e fabricata in franta. unsure.gif
radu.mitran
QUOTE(rtBK @ 8 Sep 2017, 14:05)
Sa fie asta diferenta dintre intense si gt? Eu cand caut informatii cu seria de sasiu este trecut ca e fabricata in franta.  unsure.gif
*




Pai si mie imi zice ca e fabricata in Franta daca dau search pe net dupa seria de sasiu. Asa arata pe toate site-urile, dar in acte scrie clar ca masina e facuta in Turcia.

Mai e o chestie interesanta, hartiuta din tetiera. Vezi detalii in poza de mai jos. dry.gif
rtBK
E pe bune? ai gasit asa ceva?
radu.mitran
Utilizatorul respectiv a gasit, eu o sa caut azi.

Update: Am si eu hartiuta acolo, a doua poza.
rtBK
Niste lire turcesti nu ascundeau si ei... biggrin.gif
radu.mitran
Cateva impresii dupa 1000 de km si aproape o luna de utilizare

Consum, calculat "plin la plin", trei umpleri: 10.9 l/100km (benzina Mol Evo, 283 km mers doar urban), 9.8 l/100km (bezina Mol standard, 345 km urban plus un drum Timisoara - Arad), 10.5 l/100km (benzina Mol standard, 260 km doar urban). "Urban" insemnand mers prin traficul din Timisoara (cei de pe aici stiu ce inseamna asta) in principal la orele de varf, fara Stop&Start si ECO dezactivat si cu sistemul de aer conditionat pornit tot timpul. In ultima luna in Timisoara a fost ori cald, ori ploaie (chiar si o furtuna despre care cred ca stie toata lumea...) Ce-i drept, nu am mers foarte economic, eu fiind obisnuit cu Symbol 1.5 dCi care atata timp cat nu mergeai cu ea ca si cand ar fi furata, avea un consum foarte bun. Dar nici nu am depasit 3500 rot/min.

Acum despre masina: Scaunele sunt foarte conformabile si masina e foarte comoda pe drum (poate si din cauza ca am trecut de la Symbol cu suspensii sport, la o masina noua standard), motorul trage foarte bine chiar daca am menajat acceleratia. Media Nav Evo merge super, desi are mici scapari gen inca are noul Mall din Timisoara pe harta si compania la care lucrez inca e la adresa de acum 4-5 ani. Pe partea de conectivitate cu telefonul si player radio/media este super pentru mine. Farurile Full LED impreuna cu senzorul de lumina sunt in vis frumos (dupa ce rezolva cei de la concesionar si reglajul pe inaltime care nu merge o sa imi placa si mai mult), clusterul e foarte ok si arata destul de modern, desi parca e cam mare indicatorul de benzina (mult loc risipit aiurea). Singura "nemultumire", cum zicea si un alt user intr-un post anterior, este faptul ca butoanele sunt imprastiate peste tot dar m-am obisnuit cu ele (bine ca nu au pus si ceva butoane in spate). Difuzoarele totusi lasa putin de dorit.

In rest, motorul merge super bine si e foarte silentios. Poate si pentru ca am fost obisnuit cu Symbolul diesel care nu e nici foarte silentios si nici foarte bine izolat.

Per total, pana acum sunt foarte multumit de little Clio. Am avut ceva ezitari cand am ales varianta, oscilam intre ZEN cu ceva pachete si Intens cu incalzire in scaune si culoarea metalizata, dar acum nu regret deloc ca am ales Intens.

Numa' bine!
rtBK
teoretic o sa mai scada consumul... eu in bucuresti am cam 8 pentru ca prind aglomeratia de dimineata. Cand ma chinuiam sa fiu eco, acelerari lente si frana de motor ajungeam pe la 6 in bucuresti. Evident ca nu am rezistat mult ca ma umpleam de draci la cati mi se bagau in fata smile.gif.
clio4edc12
Nu prinzi nicio aglomeratie cu 8 consum in Bucuresti. Ba chiar mergi in trafic foarte lejer, majoritatea timpului. Eu scot cam 9% pe la 20 viteza medie. La 20 la ora viteza medie consider ca vorbim de un trafic normal de Bucuresti. Ce e sub incepe sa fie trafic aglomerat, ce e peste, incepe sa fie trafic lejer

Am scos si 6 prin Bucuresti mediu in peste 100 km, dar mers fara ac si doar seara si in weekend.
radu.mitran
Eu nu ma plangeam de consum. Era doar o relatare... In Timisoara prind camd toate aglomeratiile posibile. La orele la care merg eu, scoteam 7, cateodata si peste cu Symbolul 1.5 dCi de 68 de cai... Asa ca nu ma surprinde prea mult consumul de la Clio, mai ales ca nu am folosit ECO si S&S...
rtBK
mie atat mi-a scos... evident cu ac-ul inchis si eco activat, frana de motor cat se poate de mult.
radu.mitran
Am uitat sa mentionez, voi sunteti multumiti de senzorul de ploaie? La masina mea stergatoarele sunt actionate foarte rar, indiferent de picatura selectata pe maneta. Nu am reusit niciodata sa conduc fara sa le mai actionez eu din cand in cand sau sa le las sa mearga in continuu. Asa e la toate sau am eu o mica problema si cu asta?
rtBK
nici eu nu sunt multumit de senzorul de ploaie.

Si start stopul mi se pare ciudat, mai citeam pe forum ca daca esti mai gentil cu frana nu se mai activeaza start stopul. Am momente in care nici nu ating frana si in momentul in care masina ajunge la 0 km/h se opreste si motorul wacko.gif
radu.mitran
Alte cateva impresii dupa 2630 km:

- Am inceput sa ma inteleg cu senzorul de ploaie (nu citisem bine in manual cum e cu reglarea sensibilitatii)
- Am 2 greierasi sporadici, dar nu le-am identificat inca locatia
- Consum mediu 9.5 l/100km cu 850km extraurban si 1780 exclusiv urban in Timisoara (fara ECO)
- Motorul de 120 de cai este nemaipomenit pentru greutatea masinii, accelereaza bine atat in reprize scurte cat si la drum intins si raspunde prompt la calcarea pedalei. Poate ca si asta a contribuit putin la consumul de 9.5 smile.gif
speedman
salutare, o intrebare pt colegii din Bucuresti...aveti idee la ce dealer pot gasi un clio cu motorul 1.2 120 cp pt un test drive? multumesc anticipat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.