Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Consum Kadjar
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Kadjar
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
VladSoare
QUOTE(voinic @ 4 Aug 2017, 11:24)
Pentru prima luna va pot partaja un consum mix.
*

blink.gif
Nu m-am prins. Cum adică să ni-l partajezi? unsure.gif
https://dexonline.ro/definitie/partaja
rares_dan
Irelevant. Scor de 86 cu peste 15% distanta fara consum scoti doar cand mergi babeste, la consum.
Marian Constantin
QUOTE(rares_dan @ 5 Aug 2017, 13:36)
Irelevant. Scor de 86 cu peste 15% distanta fara consum scoti doar cand mergi babeste, la consum.
*


radmasa.gif Eu am avut o singura data scorul 70. Dar am mers cat am putut eu de "cuminte", schimbat vitezele correct, anticipat cat se poate.
Asa ca eu il felicit nu pentru consum ci pentru scor. rolleyes.gif
voinic
Stilul de condus nu s-a schimbat dar masina da. La Koleos aveam consum de 9.9.
Acum ma pot da mare tongue.gif
alexdan
10300 km road trip - 6.7 l/100km
VladSoare
Vaaaaai, ți-a dat notă mică la schimbarea vitezelor... Înțeleg că n-ai băgat în seamă săgețica... biggrin.gif
alexdan
E posibil, am accelerat mai tare cand am avut nevoie. Pacat ca se reseteaza singure stats-urile cand sari de 10k km, dar am fost pe faza biggrin.gif
Mihnea2012
Grecia 2700 km parcurși
viteza medie 60 km/h
consum 5.4 %
eco dezactivat - evident.
2 adulti plus 1 copil
masina plina cu varf smile.gif
mely
Consum pe ultimii 600 km, 35% afară, 65% oras media 8.1%, viteza medie 35 km/h
Motor 1.2 benzină, 1300 km.

23 Sep 2017, 17:17:
Cu eco dezactivat tot timpul.
vlad4466
1.2 TCe, fara ECO, cu Start-Stop, 3 persoane + bagaje

Distanta: 676 Km, cam 30 Km in oras, restul in afara.
Viteza medie: 69 km/h
Consum: 7,9%

Cruise Control folosit cam 30-40% din drum. Primii 350 km am avut consumul de 7.5%, apoi am marit putin viteza si am turat-o mai mult in depasiri, in consecinta a crescut la 7,9%
Massor
QUOTE(vlad4466 @ 9 Oct 2017, 12:16)
1.2 TCe, fara ECO, cu Start-Stop, 3 persoane + bagaje

Distanta: 676 Km, cam 30 Km in oras, restul in afara.
Viteza medie: 69 km/h
Consum: 7,9%

Cruise Control folosit cam 30-40% din drum. Primii 350 km am avut consumul de 7.5%, apoi am marit putin viteza si am turat-o mai mult in depasiri, in consecinta a crescut la 7,9%
*



Hmm, pare destul de mult. Cati km are masina? Eu, cam in aceleasi conditii (3 pers.+bagaje), cam aceeasi distanta, am scos 6,5. Tu ai facut consumul "real", la pompa, sau la cat a declarat computerul de bord? Ma rog, s-ar putea ca in ecuatie sa cantareasca mult si stilul de condus. Eu am avut o medie orara mult mai mica ca tine si nici n-am forjat-o in depasiri. Desi, totusi, e vorba de aproape 1 litru si jumate in plus...
Uite aici detalii: http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=296...dpost&p=4648069
vlad4466
QUOTE(Massor @ 11 Oct 2017, 00:09)
Hmm, pare destul de mult. Cati km are masina? Eu, cam in aceleasi conditii (3 pers.+bagaje), cam aceeasi distanta, am scos 6,5. Tu ai facut consumul "real", la pompa, sau la cat a declarat computerul de bord? Ma rog, s-ar putea ca in ecuatie sa cantareasca mult si stilul de condus. Eu am avut o medie orara mult mai mica ca tine si nici n-am forjat-o in depasiri. Desi, totusi, e vorba de aproape 1 litru si jumate in plus...
Uite aici detalii: http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=296...dpost&p=4648069
*




Masina are 2000 Km si n-am scos mai putin de 7.5% in afara si de 12% in Bucuresti (dar am condus normal pana acum, nu mi-am propus niciodata sa merg la consum redus. In primii 1000Km n-am turat-o mai sus de 3500 rot/min, cu mici exceptii). In general am cam 13.5% in Bucuresti, exceptand un 6.1% scos dimineata la 4.00 AM radmasa.gif pe traseul Militari - Voluntari

Nu am facut consumul real, la pompa. Am resetat computerul inainte sa plec si l-am verificat la final (sau pe parcurs sa vad care e mersul). Poate ca e si de la stilul de condus, mi-e imi place s-o mai turez biggrin.gif

Oricum, inainte sa iau masina ma asteptam la 7-8% consum in afara si 12-13% in Bucuresti, deci petru mine e ok, sunt in grafic. Nu merg mult in oras, nu fac mai mult de 20.000km pe an, de obicei mai putin.

Traseul mentionat in post e pe ruta Bucuresti-Bacau-Buhusi si retur


roland
Ar fi interesant consumul real, la pompa.
Si eu si cativa colegi de pe forum sunt in situatia in care computer-ul arata cu 1l% mai mult consum (gen arata 6% si in realitate e 5%).
Fa-l si ala si fa o comparatie, de curiozitate. De fapt nu trebuie sa calculezi media, trebuie doar sa vezi comparativ cati litri zice computer-ul ca ai consumat (litri efectivi) si cat intra la pompa.
vlad4466
QUOTE(roland @ 11 Oct 2017, 09:59)
Ar fi interesant consumul real, la pompa.
Si eu si cativa colegi de pe forum sunt in situatia in care computer-ul arata cu 1l% mai mult consum (gen arata 6% si in realitate e 5%).
Fa-l si ala si fa o comparatie, de curiozitate. De fapt nu trebuie sa calculezi media, trebuie doar sa vezi comparativ cati litri zice computer-ul ca ai consumat (litri efectivi) si cat intra la pompa.
*



Merci Roland, acum sunt chiar curios, o sa fac si consumul real la pompa sa vad ce iese...
Massor
QUOTE(roland @ 11 Oct 2017, 09:59)
Ar fi interesant consumul real, la pompa.
Si eu si cativa colegi de pe forum sunt in situatia in care computer-ul arata cu 1l% mai mult consum (gen arata 6% si in realitate e 5%).
Fa-l si ala si fa o comparatie, de curiozitate. De fapt nu trebuie sa calculezi media, trebuie doar sa vezi comparativ cati litri zice computer-ul ca ai consumat (litri efectivi) si cat intra la pompa.
*



Ar fi frumos, dar nu prea cred ca e si adevarat. Adica eu sa fi scos 5,5% si nu 6,5%? Foarte putin probabil... Nu stiu computerul vostru ce zice, dar al meu cel putin cred ca arata cat trebuie (daca nu cumva mai putin decat real), dar mai mult nu prea cred. Nu stiu.. poate la mine e si cutia care e posibil sa ma tina in frau de la mers prea turat, habar n-am.
roland
Nu prea crezi... nu stii... cel putin... crezi ca... nu stii... poate ca...

Noi, cei cu problema, am masurat, avem rezultatul. Asta e, vei gasi si pe net altii cu probleme similare.
mdaniel76
Eu nu stiu de ce tot unii cred ca varianta de a masura consumul masinii cu metoda plin-plin la pompa este relevanta. Din contra, eu cred ca este total nerelevanta. Pompa "sare" cand detecteaza o acumulare consistenta de vapori in rezervorul masinii.

Cand alimentezi si pompa are, inseamna ca s-a atins o anumita concentratie de vapori de combustibil in rezervor si peste ea pompa nu mai baga ci "sare", adica se opreste. Mergeti cu masina x km, apoi reveniti iar la pompa sa reumpleti pana sare iar, adica pana se atinge iar o limita de vapori in rezervor.

Credeti ca asta este o metoda relevanta de a vedea consumul real? Eu o vad o metoda destul de grosolana si nerelevanta. Cantitatea de vapori din rezervor nu cred ca este un etalon de a masura consumul.

Eu consider ca ce arata computerul de bord este de baza nu ce arata metoda pompa-pompa.
roland
Gresesti. Poti sa bagi la pompa pana cam aproape de buza rezervorului, oricum din momentul in care "sare" si pana se umple ochi rezervorul, poti sa mai bagi cam 1l, unul jumate maxim...

Cand diferenta intre ce spune CB-ul si cat bagi la pompa este de 6, 7 sau chiar 8 litri, atunci eu spun ca e relevant.

Atunci cand iti schimbi tabloul de bord (implicit si CB-ul) si vezi de la o zi la alta ca CB-ul raporteaza mai mult decat raporta ieri sau saptamana trecuta, e relevant.

Atunci cand observi (fara prea mare efort) diferenta dintre litri consumati raportati de CB si cat intra la pompa, adica la pompa intra intotdeauna mai mult (6 - 8 litri), atunci consider relevant.

Daca doresti iti mai dau un exemplu. La un Logan am schimbat tabloul de bord (patesc eu sa mi se defecteze, am noroc). Cel vechi raporta aprox. corect, cu diferente minore (gen 0.1 - 0.2% la consumul mediu), putem sa le incadram in marje de eroare fie la CB fie la pompa. Cel nou raporta cu 0.5 - 0.7% mai putin decat iesea calculul la pompa, vizibil imediat dupa schimb, dupa mai multe teste. Consider asta relevant.

Tu spui ca CB-ul e de baza. Eu spun ca, dupa schimbarea a doua CB-uri la masini diferite, am observat o diferenta de la o zi la alta. Mi s-a defectat masina brusc? Nu. E problema de calibrare CB.
mdaniel76
nu e logic sa masori un consum de combustibil in functie de degajarea de vapori din rezervorul combustibilului. asta se intampla cand sare pistolul, se atinge o saturatie de vapori. daca scoti pistolul, astepti 2 minute si apoi continui sa alimentezi...surpriza...o sa vezi ca iar intra combustibil pana la buza daca vrei...s-a marit brusc rezervorul? nuu, datorita faptului ca busonul fiind nepus vaporii s-au evacuat si pistolul nu mai detecteaza concentratia limita de vapori ca sa decupleze.

Practic, tu zici ca de ex la 100km parcursi, masina iti arata 6%, tu nu crezi, tu zici ca iti consuma 7%. daca fix la 100km parcursi (asta daca crezi si ce arata bordul, ca daca consumul nu il crezi, posibil ca nici distanta nu o crezi) tu alimentezi cu cate fix 7litri, la un momentdat o sa dai pe dinafara.

Pe de alta parte totul este relativ. tie pompa cand iti arata ca ai alimentat cu 40litri, bagi mana in foc ca ai bagat atat si nu mai putin? Calitatea combustibilului, bagi mana in foc ca este mereu la fel? chiar daca alimentezi mereu din acelasi loc, poti sa stii ce calitate are combustibilul? alimentezi odata si iti consuma intr-un fel, alimentezi altadata si consuma in alt fel. Traficul a fost mereu la fel? ai condus mereu la fel? nu cred

Bagi mana in foc ca toti senzorii masinii functioneaza in parametrii lor? ca altfel este evident ca daca un senzor da valori incorecte, si tu o sa ai valori eronate ale consumului.

Faptul ca noul tablou de bord iti arata un consum cu 0.5-0.7% mai mare eu nu consider relevant sa o legi de consumul la pompa care este o aproximare grosolana dupa parerea mea. Poate sa fie o problema de calibrare electronica, de autocalibrare, problemele de electronica ma depasesc. de ex stiu ca daca faci chiptuning/o modificare la softul masinii, dureaza destui km pana cand computerul "invata"sa isi adapteze softul cu injectoarele, nu stiu cum sa explic in termeni specifici. posibil si la tine schimband tabloul de bord sa fie acelasi lucru, ceva de genul intr-un anumit nr de km sa se faca o autocalibrare si apoi sa arate cum trebuie.

Eu consider ca masina , daca toate functioneaza bine, prin toti senzorii care ii are, are destule informatii ca sa indice un consum corect. o metoda cum este cea de plin-plin in care pistolul sare dupa o cantitate de vapori aflata intr-un rezervor deschis, in care atunci cand pistolul sare, tu nu stii exact pana unde s-a umplut rezervorul, in care daca bagi 50litri (cat iti arata pompa de la benzinarie) sigur daca ii masori, gasesti cu 3litri reali mai putini etc ..., eu nu o consider o metoda logica, tehnica, corecta.
roland
QUOTE(mdaniel76 @ 12 Oct 2017, 10:08)
Practic, tu zici ca de ex la 100km parcursi, masina iti arata 6%, tu nu crezi, tu zici ca iti consuma 7%.


Cred ca nu ai inteles...
Am spus ca CB-ul arata mai mult, ca masina zice 7 si in realitate consuma 6. Ai citit invers! Vezi contextul initial.
Exemplul cu Logan-ul a fost pentru ca eroarea poate fi in ambele directii.

QUOTE(mdaniel76 @ 12 Oct 2017, 10:08)
Pe de alta parte totul este relativ. tie pompa cand iti arata ca ai alimentat cu 40litri, bagi mana in foc ca ai bagat atat si nu mai putin?


Daca CB imi zice ca am consumat 50l si mie imi intra 40l, daca tu spui ca de fapt e mai putin atunci e si mai grav!

QUOTE(mdaniel76 @ 12 Oct 2017, 10:08)
Faptul ca noul tablou de bord iti arata un consum cu 0.5-0.7% mai mare eu nu consider relevant sa o legi de consumul la pompa care este o aproximare grosolana


Nu ai inteles, nu am legat de consumul la pompa. Spun ca daca am mers un an cu un anumit stil si CB-ul imi spunea ceva, daca am schimbat CB-ul si am mai mers un an, cu acelasi stil, acesta arata cu 1% mai mult la medie. Si s-a vazut de la o zi la alta.

QUOTE(mdaniel76 @ 12 Oct 2017, 10:08)
Eu consider ca masina , daca toate functioneaza bine, prin toti senzorii care ii are, are destule informatii ca sa indice un consum corect.


Din nou gresit, toti producatorii iti spun (in manuale, etc) ca ceea ce iti arata CB-ul este aproximativ si ca nu e un instrument perfect de masura. Trebuie doar sa verifici putin in literatura, e la fel la cam toti producatorii. Ca uneori e pe aproape, ca uneori e departe...


12 Oct 2017, 11:23:
PS: CB-ul meu mi-a spus odata ca am consumat 62l de la alimentare. Mai aveam motorina in rezervor (se vedea pe indicatorul de combustibil ramas), vreo 10l. Rezervorul e de 60l. De intrat au intrat cam 50. Deci?

Eu te inteleg, teoretic ar trebui sa fie cum zici tu, dar practica ne omoara, in realitate este altfel.
mdaniel76
Scuze, acum imi dau seama ca tu zici de aspectul invers, cb-ul arata mai mult decat pompa. In general majoritatea se plang ca la pompa arata mai mult decat pe cb.

Posibil la tine sa fie o problema de electronica. cred ca depinde si de cum este tot sistemul gandit. adica unde sunt senzorii amplasati, ce citesc, ce transmit mai departe etc. Probabil sunt loturi de masini care au componente mai bune si altele mai rele cu alte tolerante

Pana la urma si producatorii astia, reduc costurile, etc, dar un sistem de indicare a consumului ar trebui sa fie corect. hai sa zic ca poate consumul mediu/instantaneu sa fie mai complicat de afisat, dar cati litri mai ai in rezervor ar trebui sa fie afisati corect

Eu la a mea nu am facut calcule cu metoda pompa-pompa, la cum consuma de putin am mers pe ideea ca ce arata este bine


"PS: CB-ul meu mi-a spus odata ca am consumat 62l de la alimentare. Mai aveam motorina in rezervor (se vedea pe indicatorul de combustibil ramas), vreo 10l. Rezervorul e de 60l. De intrat au intrat cam 50. Deci?"

Poate ca ai alimentat exagerat de mult, aproape de buza si atunci da, a numarat mai multi litri. totusi cred ca trebuiesc luate in calcul si lungimile conductelor care depoziteaza si ele combustibil. de la rezervor pana sus la buson, si de la rezervor pana la injector.
roland
Sa stii ca litri suplimentari bagati in rezervor nu sunt "sesizati" de catre sistemul care iti arata cat mai ai in rezervor.
psystem
Nu stiu cum se intampla la voi sa intre mai putin combustibil decat arata pe CB insa la mine este exact pe dos.
Eu am obiceiul de a inyroduce intr-o aplicatie gen Fuelio fiecare alimentare. Astfel am o imagine si evidenta mult mai buna a consumului.
roland
Da, de obicei e pe dos. Sunt insa cateva cazuri izolate unde e altfel. sad.gif
mdaniel76
QUOTE(roland @ 12 Oct 2017, 16:08)
Sa stii ca litri suplimentari bagati in rezervor nu sunt "sesizati" de catre sistemul care iti arata cat mai ai in rezervor.
*




Da, litrii respectivi nu ii sesizeaza in rezervor, dar inclin sa cred ca ii recunoaste la consum. Posibil rezervorul sa recunoasca cantitatea intre anumite limite, daca treci de senzorul de maxim nu mai stie. Pe cand la consum este masurat combustibilul prin alti senzori si atunci vede efectiv cat contorizeaza
roland
Corect. Si atunci la calcul ar fi iesit 62 + 10 = 72. Nu intra 12l pe tevaraia auxiliara smile.gif
mely
Am si eu o intrebare
La mine pe varianta life la computerul de bord nu am optiunea care imi arată cât combustibil am consumat de la ultima resetare.
Mai stiu pe cineva care are tot varianta life din 2016 la care această functie este activată.
Oare se poate activa ulterior?
adib4900
Salut
Primul drum in afara orasului a fost de 450 km, o combinatie de 150 km autostrada, restul drum national sau judetean de munte in care am prins inclusiv 4-5 km circulat in coloana cu treapta I de viteza (un blocaj in trafic). Viteza medie 59 km/h, consum mediu 7 l/100 km. Tot traseul l-am parcurs fara eco. Nota eco era de 54, cred ca e buna in conditii de drum cu serpentine, urcare si coborare.
Primii 100 km i-am parcurs exclusiv in oras, cu o viteza medie de 16-17 km/h, iar consumul afisat era 11,3 l.
Masina mi-a depasit asteptarile, in conditiile in care cu un motor de 1,6 benzina de la PSA duceam o greutate mai mica cu acelasi consum atat in oras cat si afara.
Km multi cu consumuri mici va doresc.
NightHawk
1.5 DCI varianta Life cutie EDC (iulie 2017) 2244 km parcursi, consum mediu 5,5l /100km, Viteza medie 43,1 km/h
psystem
1,2 TCE varianta Intense(nu ca ar conta), cutie EDC(august 2017) 6000 km parcursi, consum mediu 8,5 l/100 km.
Consumul este calculat cu metoda plin la plin(cu Fuelio). Nu cunosc viteza medie insa probabil ca se invarte in jurul valorii de 40 km/h. Ca si regula generala, CB arata mereu un consum mai mic fata de cel real(de vina pt fi benzinariile care fura la pompa sau calculatorul de injectie care fura la consum).
La drum intins nu am reusit consum sub 6,0 l/100km iar in oras maxi am avur 12 l/100km.
adib4900
Consum exclusiv in oras 8,5 l/100km. Deci se poate, dar cu ce sacrificii!!
Iuiu
Consum pe ultimii 6500 km parcursi cu anvelope de iarna 8,1 litri/100km pe CB, viteza medie 32,5km/h, km totali 12300.
Marian Constantin
QUOTE(adib4900 @ 16 Apr 2018, 08:14)
Consum exclusiv in oras 8,5 l/100km. Deci se poate, dar cu ce sacrificii!!
*



radmasa.gif Eu nu am reusit sa urc peste 67 la "driving eco" asa ca imi e rusine cu ai mei 8.8 l.
alexpslr
Pe ultimii 100Km mers doar în București dus dimineața la 8 sau la prânz la 1 și întors la 19-20. Cu ECO și fără START/STOP, 5,1 pe CB, viteza medie 20,1km/h scor 74. De fiecare data consumul calculat la pompa a fost cu 0.5l/100 mai mare decât cel indicat de CB. Mașina are 3500km.
adib4900
Marian Constantin trebuie sa spun ca dupa primii 3 km de la resetare a fost afisata nota de 97 si am pozat rapid. Am crezut ca e eroare. S-ar putea sa fi fost si mai mare, dar sa nu fi observat eu? blink.gif Dar in urmatorii 2 km a scazut pana pe la 77. Totul a fost un experiment de scurta durata, pentru ca stilul de condus nu era cel mai potrivit traficului din oras. Acum, consumul mediu se invarte in jurul a 9-9,5 l/100 km, in conditiile in care in decembrie-ianuarie era de 10,5. Oricum, pare sa fie buna chestia asta cu afisarea valorilor legate de eco. Un stimulent pentru reducerea consumului.
Marian Constantin
QUOTE(adib4900 @ 20 Apr 2018, 11:53)
Marian Constantin trebuie sa spun ca dupa primii 3 km de la resetare a fost afisata nota de 97 si am pozat rapid. Am crezut ca e eroare. S-ar putea sa fi fost si mai mare, dar sa nu fi observat eu?  blink.gif Dar in urmatorii 2 km a scazut pana pe la 77.
*


Multumesc. Incepusem sa imi fac probleme! La varsta mea sigur nu mai sunt impetuos ca la 20 de ani dar cand vad ca mai toti se lauda cu scoruri in jur de 90 si eu nu trec de 70... sad.gif
Remicade
Total dezamagit de masina in oras, 6,8 litri in carte, 10-11 in oras in situatia in care merg pana in 2500 de ture, start and stop activat, ECO nu. Mi se pare dezinformare crasa a consumatorilor.
myreno4me
Nimeni, absolut nimeni nu scoate consumurile din carte in oras.
Nu ai de ce sa fii dezamagit de masina !
Este logic, cum sa misti o tona si jumatate cu un motor de 1.2 litri si sa consumi sub 7litri la 100 de km.
Ai avut dacie 1310 ? Ce consum scoteai cu o masina cu greutatea sub o tona ?
Asta are cu 50% mai multa greutate , motorul cu 20% mai mic si consuma la fel !
Daca ai luat-o pentru consum atunci da ,ai facut o alegere gresita!
Masina nu se ia ca sa consume putin, ca aia inseamna sa o tii in parcare !
Eu am pe sedan 6.6 media (60/40 extraurban /urban) pana acum, fara SS, cu stat pornita 10 minute dimineata, ac on, etc
Daca imi va consuma 8-10 cat loganul voi fi extra multumit, ca ala nu avea ac.
In concluzie, bucura-te de masina , lasa consumul in pace !
Remicade
Masina e ok nu regret nimic dar fac o analogie cu scandalul emisiilor...puteau pune 3 litri in oras si 2 litri extraurban ca tot aia e.
In 2018 nu se pot face teste care sa reproduca traficul dintr-un oras mediu ?

19 Jun 2018, 20:12:
De Ex Logan 1.6 90 CP in carte zice 10 litri, media in Cluj la mine este 9,5 litri deci se poate, coincide cu ce scrie cartea. Evident ca la 5.000 de km/an mi se rupe de costul benzinei dar e vorba de un principiu nu ?
myreno4me
E si nu e !
Fii convins ca au scos consumurile respective, atat urban cat si extraurban, de fapt daca vei cauta vei gasi conditiile in care se fac masuratorile.
Pe de alta parte oras este si ala cu 10 mii de locuitori si cel cu 3 milioane, vrei sa ai acelasi consum in ambele ?
Daca nu faci minim 30 mii km pe an consumul trebuie sa fie ultimul aspect care sa te intereseze.
MoneyTalks
QUOTE(Remicade @ 19 Jun 2018, 18:26)
Total dezamagit de masina in oras, 6,8 litri in carte, 10-11 in oras
*


Si tu chiar crezi ce scrie in carte? radmasa.gif
Remicade
Extern am obtinut azi 6 litri, masina in rodaj n-am mers peste 3500 de ture, deci cel putin extern sunt multumit. In carte nu stiu cat scrie cred ca vreo 5, posibil sa-l obtii daca mergi linistit la consum.
1.2 TCe 130 CP
PeRuZzI
Cam asta e consumul meu in regim mixt, mai mult oras.

[attachmentid=1628088921]
vlad4466
1.2 TCe
autostrada Bucuresti-Constanta 140 km/h consum mediu 8.9 l/100
DN2 Bucuresti-Bacau 80-95 km/h in localitate 120-130 km/h in afara - consum mediu 7.9 l/100
DN1 Bucuresti-Brasov apoi Brasov-Medias 80 km in localitate, 114 km/h in afara - consum 7.3 l/100
Bucuresti consum mediu 11.5-15 l/100 in functie de aglomeratie si stilul de condus

Update: am uitat sa mentionez: 3-4 persoane + potbagaj plin, fara Eco, cu start-stop, A/C pe auto 22C
Hectic
Buzau - Brasov - Buzau pe valea Buzaului. Singur in masina, fara bagaje. Consum mediu 4,1. Nu m-am uitat sa vad viteza medie. AC pornit cand a fost nevoie. Fara Eco si fara Start/stop.
poiuytr
2030 km / 6.4 % / drum intins cu ac si portbagaj deasupra. Rezonabil.
ValMara
1.6 dci in 10 zile de cand sunt proprietar
730 km din care:
450 km pe autostrada cu tempomat la 129 km;
200 km pe drum national Alba Iulia - Cluj Napoca;
70 km in localitate (Alba Iulia si Cluj Napoca)
tot timpul cu climatronic la 17,5 sau 18 grade,
consum de 6,3 la 100 km.
Mentiune: dublu climatronic FOARTE SLAB fata de alte marci. Msina nu are guri de aerisire in spate. La 27 grade afara mori de cald in spate.ț53
silvyu
Sunt cate una sub scaunele din fata .
alexpslr
QUOTE(ValMara @ 8 Jul 2018, 11:07)
Mentiune: dublu climatronic FOARTE SLAB fata de alte marci. Msina nu are guri de aerisire in spate. La 27 grade afara mori de cald in spate.ț53
*


Din câte am observat are ieșiri în spate doar la nivelul podelei. E posibil sa bage aer în spate doar când ventilația e setata și în jos.
mars
Asta e topic de consum, OK?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.