Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Noul Renault Koleos 2017
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
aphophis
pai am zis eu ca e modelul actual? Cat despre linkuri de pe softpedia, pai stiam ca orice link e dovada aici smile.gif) Doar nu vrei sa zici ca cei ce au scris acolo ca au probleme cu rigiditatea caroseriei la santa fe mint cu totii smile.gif)) Si vezi ca acolo se vb de santa fe generatia precedenta, adica destul de recenta, s-a vandut pana in 2012
IRONICK
QUOTE(aphophis @ 29 Aug 2016, 21:42)
la o simpla cautare, honda crv si subaru forester. La crv trebuie sa tranteasca hayonul ca sa se poata inchide , iar la subaru forester nu poate sa inchida ca lumea portiera.

https://www.youtube.com/watch?v=M3oZSntJBOA

Vrei sa mai caut.. dude?  wink.gif
*

Pai in filmul ala se poate inchide orice deschidere. La Qashqai iese haionul in afara si bate in stop si nu mai poti sa il inchizi DELOC. Cu asa ceva ai?

[attachmentid=1628041486]
Bwwlan
Bababet, in fond si la urma urmei, ce relevanta are faptul ca se inchide sau nu haionul daca o parchezi intr-o rana? Ca doar nu-i cutie de pantofi? huh.gif
La EuroNCAP vad ca toate astea 4, Kia, Renault-ul, Mazda si Nissan au acleasi rating si +/-, aceleasi scoruri pe categorii, deci bun, s-o fi torsionand caroseria, insa aparent, asta nu are niciun impact asupra sigurantei la bord, deci, despre ce discutam?
aphophis
eh unii nu mai stiu ce motive sa gaseasca sa dea cu rahat in renault-nissan
IRONICK
QUOTE(Bwwlan @ 30 Aug 2016, 08:55)
Bababet, in fond si la urma urmei, ce relevanta are faptul ca se inchide sau nu haionul daca o parchezi intr-o rana? Ca doar nu-i cutie de pantofi? huh.gif
La EuroNCAP vad ca toate astea 4, Kia, Renault-ul, Mazda si Nissan au acleasi rating si +/-, aceleasi scoruri pe categorii, deci bun, s-o fi torsionand caroseria, insa aparent, asta nu are niciun impact asupra sigurantei la bord, deci, despre ce discutam?
*

Pai ia explica-ne tu cum sunt construite masinile si de ce torsionarea caroseriei este un lucru bun. Da nu asa cum ai facut-o la Kwid. Ne prezini asa frumos, cu nvh, rezonante, armonici chiar si de ordinul 4.

Bwwlan
UIte cum sta treaba (si aici, o sa te rog sa fii foarte, foarte atent fiindca nu am chef sa ma repet inutil): eu tie nu trebuie sa iti explic nimic. Si e jenant sa folosesti pluralul princiar smile.gif

Revenind la masina: eu nu am pretentia sa fiu vreun fin conoisseur al fenomenului auto, astfel sa stramb din nas la nvh, rezonante, armonici chiar si de ordinul 4. Mie imi place cum arata, pare destul de practica, la capitolul costuri de intretinere, siguranta activa/pasiva si costuri cu asigurarea sta la fel de bine precum concurenta directa, deci faptul ca hayonul sau portiera nu se inchid perfect daca masina calareste un sant face sa mi se falfaie. Sansele ca in realitate sa trebuiasca sa inchid vreodata portbagajul cand masina sta cu o roata pe un bustean sunt zero. Nu mici, ZERO.

Asadar, parerile diversilor Gigei care sunt prea pretiosi pentru o marca sau alta ca "meh, la aia scrumiera se inchide facand click, pe cand la ailalta e co soft-close" au, cel putin pentru mine, o non-valoare. Sunt liberi sa le aiba, atata doar ca pentru mine nu prezinta interes.
VladSoare
QUOTE(Bwwlan @ 30 Aug 2016, 14:46)
Sansele ca in realitate sa trebuiasca sa inchid vreodata  portbagajul cand masina sta cu o roata pe un bustean sunt zero. Nu mici, ZERO.
*
Fair enough. Dar ce se întîmplă cînd vrei să urci totuși pe o bordură? În momentul în care se ridică prima roată, caroseria deja ar vrea să se torsioneze atît de tare încît hayonul să bată în stop dacă ar fi deschis. Cît timp este închis ce se întîmplă? Se deplasează pînă cînd ajunge să se sprijine totuși în stop? Sau încuietoarea lui preia toată tensiunea? Sau cum?
Oricum ar fi, mie nu-mi pare în regulă, chiar dacă ai grijă să eviți parcările cu o roată în sus.
Bwwlan
Vlade, nu stiu. Si sincer, nici nu imi pasa, ca nu planuiesc sa-mi iau Koleos prea repede.
Ce e de retinut aici sunt doua aspecte:
1) se intampla si la altii, si
2) nu afecteaza siguranta masinii.
In rest, poti parca linistit cu doua roti pe bordura si atunci totul e OK, balance restored smile.gif
Si-asa, majoritatea alora care cumpara SUV-uri de-astea urbane le iau 4x2 si sunt 99% sanse ca masinile sa nu vada vreodata off-road, decat eventual o iesire la tara.
b76bgaarh
tocmai, ca NU se intampla.
aphophis
zici tu? Hyundai santa fe, subaru forester, honda crv la toate se intampla intr-o masura mai mare sau mai mica. Si astia is cele la care s-au facut teste din astea sau se stie din experiente utilizatorilor. CIne stie cate alte altfel super crossovere fac la fel. Atata doar ca nu au fost testate.
b76bgaarh
Ești dator cu link pt santa fe.

aphophis
pune-ti ochelari barfi, am pus link pe pagina precedenta. SI nu cu unul ci cu mai multi proprietari de santa fe care se plangeau de rigiditatea de mucava a kyundai-ului
b76bgaarh
Am înțeles, nu ai un link da mănânci cu polonicul.
aphophis
nu e vina mea ca nu-ti porti ochelarii. smile.gif)
b76bgaarh
Nu toată lumea are ochelari de cal, ca tine, un link cu test hyundai găsești? Altfel ești decât un fan reno care nici măcar nu își permite sa conducă unul da combate sa se vadă pe forum.
aphophis
scuza-ma ca parerea posesorilor de hyundai santa fe care au avut probleme (si au in continuare, cei care mai au acum santa fe) cu rigiditatea de carton a caroseriei santa fe-ului
pishky
long story short, pe mine ma tenteaza vechiul Koles, cu vechiu, depasitul, dinamicul 2.0 dci de 175 cp, si nu pentru ca se torsioneaza caroseria pe partea stanga sau invers, ci pentru ca balonul mare la cauciuc asigura durabilitate la terfeleala zilnica prin gropile patriei.
Offroad = gropile zilnice din asfalt, ca di pi asfalt n-ar sa iasa. (gropi la care e fortata sa faca fata zilnic o laguna)
centurion
Dar noul Koleos/noul Xtrail cum se comporta in aceleasi conditii?

PS: De cativa ani incoace Qashqai este, de departe, cel mai vandut model din clasa lui. Oare sutele de mii/miloanele de clienti stiu despre 'problema' asta sau au avut o durere fix in anus despre problemele existentiale ale unora de pe forumul Reno?
MoneyTalks
Nu exista nici o masina frantuzeasca in USA. Este plin de Nissan, dar Nissan nu e masina frantuzeasca.
Poate sa le placa australienlor Renault, dar daca nu vinzi masini in USA, inseamna ca pur si simplu nu existi.

Renault s-a vindut in USA dar in secolul trecut
aphophis
la ce mai trebuie renault in sua,daca nissanul se vinde foarte bine in acolo?
VladSoare
Păi cum să vîndă în America, dacă din anii '90 n-au mai făcut un motor ca lumea? Americanii caută motoare, nu ascuțitori din astea de buzunar. sleep.gif
R19/16v
Cerinte diferite de la continent la continent.
klaus
E ca la telefoanele mobile: unii dau o carca de bani pe telefoane cu butoane "high end", pentru ca alea le satisfac lor nevoile, altora li se pare ca de banii aia mai bine isi iau un smartphone.
Fiecare are piata lui...
VladSoare
Apropos de treaba cu hayonul discutată mai sus, cum că e normal să nu se închidă și că așa "face" toate SUV-urile, am făcut azi un test cu Kuga, cu o singură roată urcată pe bordură. Bordura e chiar destul de înăltuță, deși nu pare în film.
Scuzați calitatea filmării; e cu telefonul. blush.gif

https://www.youtube.com/watch?v=H7TnAK8OLDQ
R19/16v
Fugi ma ca tu ai vrut sa te dai mare cu hayonu' tau haftamat smile.gif
VladSoare
Drept să spun, deși în showroom hayonul automat mi s-a părut beton și am zis că-l vreau neapărat, want, want, want, în practică nu mă încîntă prea tare. Mă cam enervează că trebuie să aștept o veșnicie pînă se deschide, apoi să stau pe lîngă el ca să mă asigur că s-a închis bine. E mai mare daraua decît ocaua. smile.gif
E mișto doar cînd vii la mașină cu brațele încărcate cu sacoșe, că-l deschizi cu piciorul fără să pui bagajele jos. Dar în afară de asta, nu prea merită.

În schimb, e distractiv pentru copii. Cînd e rost de umblat la portbagaj, cea mică se repede să apese ea prima pe buton. E tare încîntată. Iar pe urmă mă pune s-o ridic în brațe ca să apese și la închidere. biggrin.gif
danutsb
La Kuga exista o informare a service-urilor (nu rechemare ):

Kuga 2013 (08/2012-) - doar cu hayon electric - Hayonul nu poate fi închis; deformare a panoului de ranforsare a balamalei din stânga a hayonului; distanță și poziționare a hayonului neconforme cu specificațiile.

P.S. am si vazut una (alba) cu aceasta problema.
Squirrel
Alții au probleme și la închiderea portierelor, nu doar a hayonului.
Tesla Model X:
pishky
QUOTE(danutsb @ 19 Sep 2016, 11:11)
La Kuga exista o informare a service-urilor (nu rechemare ):

Kuga 2013 (08/2012-) - doar cu hayon electric - Hayonul nu poate fi închis; deformare a panoului de ranforsare a balamalei din stânga a hayonului; distanță și poziționare a hayonului neconforme cu specificațiile.

P.S. am si vazut una (alba) cu aceasta problema.
*


alea portocalii cica nu au problema asta.
IRONICK
QUOTE(Squirrel @ 19 Sep 2016, 14:32)
Alții au probleme și la închiderea portierelor, nu doar a hayonului.
*
Nu este o problema de deformare a celulei, este un design asumat. Daca-i usa din spate deschisa, asa se intampla. Este si recomandare pentru asta.

19 Sep 2016, 15:02:
QUOTE(danutsb @ 19 Sep 2016, 11:11)
La Kuga exista o informare a service-urilor (nu rechemare ):

Kuga 2013 (08/2012-) - doar cu hayon electric - Hayonul nu poate fi închis; deformare a panoului de ranforsare a balamalei din stânga a hayonului
*

La Nissan/Renault nu este ramforsata caroseria, aici doar o balama.
Squirrel
2.0 dCi@177CP: 0-100km/h < 10sec.
IRONICK
Si la Peugeot nu se indoaie montantul A si plafonul:

https://www.youtube.com/watch?v=6vRsrnccA8Y
dizzy
QUOTE(VladSoare @ 18 Sep 2016, 20:04)
Drept să spun, deși în showroom hayonul automat mi s-a părut beton și am zis că-l vreau neapărat, want, want, want, în practică nu mă încîntă prea tare. Mă cam enervează că trebuie să aștept o veșnicie pînă se deschide, apoi să stau pe lîngă el ca să mă asigur că s-a închis bine. E mai mare daraua decît ocaua. smile.gif
E mișto doar cînd vii la mașină cu brațele încărcate cu sacoșe, că-l deschizi cu piciorul fără să pui bagajele jos. Dar în afară de asta, nu prea merită.

În schimb, e distractiv pentru copii. Cînd e rost de umblat la portbagaj, cea mică se repede să apese ea prima pe buton. E tare încîntată. Iar pe urmă mă pune s-o ridic în brațe ca să apese și la închidere. biggrin.gif
*



In functie de conditiile meteo, mai rateaza cate o inchidere.
Si la mine e bucuria copiilor inchisul si deschisul porcbagajului.
Mi-ar fi placut totusi sa pot anula functia asta ca mi-a ars vreo 2 peste scufa.

Mie imi place cum arata Kodjarleos asta.
b76bgaarh
https://www.youtube.com/watch?v=GHPIt92TLyo

test in haustralia, urata majina.
R19/16v
O da in fugly...
rs09
Imi place cum arata noul koleos mult mai bine fata de vechea generatie.
b76bgaarh
https://www.youtube.com/watch?v=BRg6GwcM_3M

concurenta franceza.

https://www.youtube.com/watch?v=-83kivXg6lI&spfreload=10

concurenta ceheasca.
cristic1982
Pejo-ul ala arata excelent
Macione
QUOTE(b76bgaarh @ 29 Sep 2016, 16:26)


Hidoasa grila fata la Skoda.
Seamana cu cele de la Jeep.
b76bgaarh
http://www.autoexpress.co.uk/nissan/x-trai...-engine-in-2017

cand apare si pe kiloes?
BOG
Prețuri Renault Koleos în România - extrase dintr-o stire Auto Bild https://goo.gl/QZQORp


Renault Koleos 2.0 dCi 175CP Energy Life X-Tronic 4Ś2 Diesel / CVT 175 CP / Nm 30.500 euro
Renault Koleos 2.0 dCi 175CP Energy Zen X-Tronic 4Ś4 Diesel / CVT 175 CP / Nm 33.500 euro
Renault Koleos 2.0 dCi 175CP Energy Intens X-Tronic 4Ś4 Diesel / CVT 175 CP / Nm 37.500 euro


AndreiMR
Ce preturi blink.gif E printre cele mai scumpe modele din clasa, doar Honda CR-V e mai scumpa. Astia de la RRO isi inchipuie ca va face lumea coada la usa showroomurilor pentru Koleos...
aphophis

QUOTE
Renault Koleos 2.0 dCi 175CP Energy Intens X-Tronic 4Ś4 Diesel / CVT 175 CP / Nm 37.500 euro


Kodiaq Style TDI 4x4 DSG, Diesel / 2.0 l,150 CP / 110 kW,Direct Shift Gearbox / 5 - usi,
Gri Quarz - 38.326,33 €


dan22y
QUOTE(AndreiMR @ 13 Jun 2017, 08:31)
Ce preturi  blink.gif  E printre cele mai scumpe modele din clasa, doar Honda CR-V e mai scumpa. Astia de la RRO isi inchipuie ca va face lumea coada la usa showroomurilor pentru Koleos...
*


Asa e politica de preturi Reno. Cu timpul vor ajunge ca si la Talisman, cu reduceri destul de mari si destocaje...
Al meu Koleos 2012 in DE, de nou a fost pret de lista undeva catre 45k euro... deci se poate...
AndreiMR
In DE sunt oricum alte preturi...dar Kadjar e printre cele mai ieftine modele din clasa lui, ma asteptam sa aiba aceeasi pozitionare si la Koleos. Macar i-au pus motor serios si nu au facut greseala sa foloseasca 1.6 dci
pishky
da, e new and improoved 2.0 dci 175.
Parca l-am mai vazut undeva, inca de prin 2006.
MoneyTalks
QUOTE(BOG @ 12 Jun 2017, 14:38)
Prețuri Renault Koleos în România
Renault Koleos 2.0 dCi 175CP Energy Intens X-Tronic 4Ś4 Diesel / CVT 175 CP / Nm 37.500 euro
*


Ouch, la pretul asta (si mai ales pentru initiale paris, care se vinde in Germania cel putin), Koleos intra in gama masinilor premium (Volvo XC60, BMW X3, Lexus NX). Iar cine are bani pentru versiunea de top de koleos in mod categoric nu isi ia renault.
VladSoare
Nu mi se pare chiar așa. NX-ul cu ceva bombonele pe deasupra sare binișor de 50 de mii. X3 pleacă de pe la 43 de mii, chel-chel și 4x2, iar dacă-ți scapă mouse-ul pe două-trei bife ajungi la 50 imediat.
wolfin
Aici te contrazic @moneyt

Intodeauna va exista un VladSoare wink.gif biggrin.gif


Apropo..Vlad..ieri a fost un colleg laford cu o ghia la oferta cu 280 o revizie......nu mai vroia sa plece din vignale.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.