Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Noul Megane IV
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
CataOlar
De pe forumul planeta:
en essence : TCE100 (BVM), TCE 130 (BVM + EDC7), TCE 205 (EDC7)
en mazout : DCI 90, DCI 110 (BVM + EDC6), DCI 130 (BVM), DCI 165 (EDC6, lancée en 2016)
Renault annonce l'arrivée d'une version Hybrid Assist en 2017 ...
mircea_aq
Primele impresii de la fata locului:

http://www.promotor.ro/masini-noi/news/ren...-video-14713346

Ce zic aia de la planeta face sens...
partner
Vad ca producatorii francezi (Renault si Peugeot) s-au apropiat de linia germana de design. Ma uitam astazi la un Peugeot 308 si parca vedeam un Volkswagen.
marius140872
QUOTE(andri1940 @ 7 Sep 2015, 00:27)
Masina arata bine, dar are un design destul de agresiv. Nu se pupa deloc cu motoarele mici, pe care le cumpara majoritatea pe Renault.
*



cam cat de mic crezi ca e motorul pe un Renault Sport GT ??? caci despre el vorbim nu ???

Bacu
QUOTE(partner @ 15 Sep 2015, 15:37)
Vad ca producatorii francezi (Renault si Peugeot) s-au apropiat de linia germana de design. Ma uitam astazi la un Peugeot 308 si parca vedeam un Volkswagen.
*




Din ce unghi?! wacko.gif
centurion
Se plangea lumea pe forum ca motoarele sunt mici.
Iata un TCe200. Sa vedem cati de pe forum vor cumpara acest motor.
Inteleg ca este Megane GT. Megane RS se va apropia oare de 300CP?
cj98czh
Actualul RS are 275 cai, eu zic ca M4 RS o sa fie un pic peste 300
mircea_aq
QUOTE(centurion @ 15 Sep 2015, 18:20)
Se plangea lumea pe forum ca motoarele sunt mici.
Iata un TCe200. Sa vedem cati de forum vor cumpara acest motor.
*



Niciunul. Din acelasi motiv din care nu au cumparat nici TCe180/190 sau TCe220 pe MIII.

Cand au trecut de la m2rs la m3rs au sarit de la 230 la 250 de cai.
Momentan sunt la 273 de cai, nu-i exclus sa vedem peste 300 de cai de la prima strigare.
Se pare ca lucreaza la un motor de 1.8T ce va aparea in diferite declinari si pe Alpine si pe Pulsar Nismo. Partea cu rs-ul hibrid e doar un zvon, ar fi misto sa aiba macar un kers adevarat, dar nu stiu daca e posibil dpdv cost + greutate. Cert e ca vom avea 4control.

Hai ca maine aflam mai multe despre varianta civila + GT si o sa avem ce comenta.
simon
QUOTE(partner @ 15 Sep 2015, 15:37)
Ma uitam astazi la un Peugeot 308 si parca vedeam un Volkswagen.
*


Eu l-am vazut ca seamna cu Audi A3.
ssilviu
A broad range of engines, stretching to 205 horsepower
Available from launch under the bonnet of the new Mégane GT will be the Energy TCe 205 petrol engine, mated
to seven-speed EDC dual clutch automatic transmission. The Diesel Energy dCi 165 engine, linked to six-speed
EDC dual clutch automatic transmission, will complete the GT line-up in the course of 2016.
The core of the range will feature the Energy dCi 110 Diesel engine, combined with a six-speed manual
gearbox. This version emits just 86g of CO2 per kilometre (3.3 litres/100km) and is ECO2-listed. Since June
30, 2015, Renault has been using the ECO2 label to highlight the most economical engine in each model range.
The launch engine line-up is rounded out by the following units:
• Diesel: Energy dCi 90, Energy dCi 110 mated to six-speed EDC dual clutch automatic transmission and Energy
dCi 130.
• Petrol: Energy TCe 100; Energy TCe 130 and Energy TCe 130 with seven-speed EDC dual clutch automatic
transmission.
A ‘Hybrid Assist’ Diesel will be added early in 2017. With a targeted NEDC cycle figure below the 3
litres/100km threshold and CO2 emissions of 76g/km2 , this power unit will position the new Mégane as the
market leader in terms of low fuel consumption and CO2 emissions. The system achieves this by capturing
energy under deceleration and braking, and then boosting acceleration under certain conditions, especially at
low engine speeds, to combine driving pleasure with extreme economy.
IRONICK
QUOTE(centurion @ 15 Sep 2015, 17:20)
Se plangea lumea pe forum ca motoarele sunt mici.
Iata un TCe200. Sa vedem cati de forum vor cumpara acest motor.
*

In primul rand sa vedem cati cumpara un Renault.
madhorsefuzzy
Pe mine ma intereseaza cati nemtzalai cumpara Renault sa am de unde alege urmatoarea SHK9.
pishky
aprob pozitiv,
tce de 205 pare apetisant (vedem daca e vechiul doiturbo, sau 1.6 de pe clio)
simon
Daca te uiti pe renault.ro, vezi ca si Megane 4 va avea 4 Control. Ramine de vazut care versiune si la ce pret.
mircea_aq
2.0T e istorie, combinatia de 1.6T + EDC7 e aceeasi de pe Espace si Talisman.
Ca performante brute e evident ca GT205 nu va putea livra cat a facut-o GT220 de pe m3, dar nu cred ca e o problema.
4 Control pe GT si RS, ceea ce inseamna ca trebuie sa astepti minim 2 ani pana lanseaza noul RS.
centurion
QUOTE(IRONICK @ 16 Sep 2015, 00:06)
In primul rand sa vedem cati cumpara un Renault.
*


Nu vad de ce nu s-ar cumpara Megane 4. Arata bine, motorizarile par echilibrate, Megane 3 consider ca este fiabila si corecta la pret (deci Megane 4 nu ar avea vreun handicap de recuperat) ... nu stiu vreun motiv pentru care lumea sa nu cumpere Renault/Megane 4.
(Eu sunt mai curios de cum se va vinde Talisman, nu Megane 4, tinand cont de esecul Laguna 3/Latitude.)

QUOTE(simon @ 16 Sep 2015, 08:25)
Daca te uiti pe renault.ro, vezi ca si Megane 4 va avea 4 Control.
*


4 Control nu este ceva unic in clasa compacta? Daca da, atunci vine si Renault cu ceva ce poate iesi in evidenta in clasa asta. De la Megane 2 nu am mai vazut sa vina cu ceva nou/unic in clasa.
Sunt fraieri daca nu vor face publicitate pe chestia asta.
b76bgaarh
sa ce, ca o foloseste in loc de suspensie independenta?
centurion
Si este vreo problema daca fac asta?
ssilviu
QUOTE(b76bgaarh @ 16 Sep 2015, 09:57)
sa ce, ca o foloseste in loc de suspensie independenta?
*



Macar 4 control se simte si de un sofer obisnuit. Suspensia independenta canci.
b76bgaarh
nu, da nici motiv de batut cu caramida in piept nu e.

sofer obisnuit, de gt 205 cp.
centurion
Cum sa nu fie motiv de publicitate daca esti singurul care ofera asa ceva?
Si, cum spune ssilviu, chiar cred ca 4 Control 'se simte'. Ca sofer nu am simtit niciodata diferenta dintre suspensia rigida si cea independenta.
Daca tu ai simtit, spune-mi si mie la ce sa fiu atent data viitoare.
b76bgaarh
avand in vedere ca reno nu ofera asa ceva, nici nu o sa zici/simti ca e diferenta.

bafta.
mircea_aq
Sa nu ne entuziasmam prea devreme. Era o treaba daca 4Control ar fi optional indiferent de nivelul de echipare sau motorizare. Asa ca din start e inaccesbil pentru 95% din potentialii cumparatori. De reclama e bun, dar cam atat deocamdata.
Eu sunt curios cum va arata megane-ul turcesc, cel cu dedicatie.
centurion
@b76bgaarh:
Unii dintre noi mai mergem si cu Focus, Golf, Seria 1, Octavia etc. (exemple ca sa raman in clasa compacta), chiar daca nu aratam asta pe forum. Deci element de comparatie exista. Doar ca diferenta nu se vede.
madhorsefuzzy
TCE205 pare mai potrivit pentru 4Control decat 2.0dci 150CP de pe Laguna mea.

Daca e 4Control pe Megane GT poate o conving pe nevasta-mea. Dupa ce face 100.000Km cu Loganu' evident.

Si intradevar 4Control-ul il simti si daca esti afon in ale condusului.
b76bgaarh
QUOTE(centurion @ 16 Sep 2015, 09:21)
@b76bgaarh:
Unii dintre noi mai mergem si cu Focus, Golf, Seria 1, Octavia etc. (exemple ca sa raman in clasa compacta), chiar daca nu aratam asta pe forum. Deci element de comparatie exista. Doar ca diferenta nu se vede.
*


zici ca nu o arati da te lauzi.

diferenta intre punte h si independenta, o simti cu adevarat pe aceeasi masina. daca vrei sa vezi diferenta, da nu o sa recunosti niciodata, sa conduci un glof 7 cu cele 2 tipuri.

daca o sa compari golf, focus, octavia cu megane, normal ca nu simti diferenta, masinile au fiecare alt stil.

iar bmw seria 1 cu megan..... radmasa.gif

ps in loc sa va suparati pe reno ca nu aduce ultima tehnologie in materie de suspensie, il ridicati in slavi. maine o sa ziceti ca ajunge si frana cu tambur ce atata disc.
centurion
Nu ai inteles...
Am specificat ca merg si cu alte masini ca sa nu ai impresia ca stau doar in Megane si atunci nu am cum sa stiu cum ar fi cu o suspensie independenta.

Totusi nu ai raspuns la intrebare: sa zicem ca sunt sofer in viata de zi cu zi pe Golf 7 (exemplul dat de tine). Cum se simte, care este diferenta dintre cele 2 tipuri de suspensii. As vrea exemplu clar, nu doar vorbe aruncate pe aici.


(Nu era o comparatie Seria 1 cu Megane.)

16 Sep 2015, 10:43:
QUOTE(b76bgaarh @ 16 Sep 2015, 10:36)
daca o sa compari golf, focus, octavia cu megane, normal ca nu simti diferenta, masinile au fiecare alt stil.

*


Atunci, daca nu se simte diferenta, ar trebui sa mi se rupa ca nu am suspensie independenta. E logic, nu?
Dar daca as avea 4Control, alta ar fi treaba, nu-i asa?
AndreiMR
In 90% din cazuri nu o sa simti suspensia independenta de pe spate. Cel mai bine se simte diferenta la virajele luate in forta, pe asfalt denivelat, cand o suspensie cu punte h nu pastreaza cum trebuie contactul cu solul. Si se mai simte si la confort, dar asta mai mult pentru cei care stau pe bancheta din spate, pentru sofer mai putin.

Mie mi se pare o chestie utila sa o ai, dar nu e un capat de tara daca lipseste...majoritatea soferilor oricum nu ajung niciodata la limitele masinii, cu atat mai putin pe modele compacte, gandite pentru alte chestii decat condusul sportiv.
b76bgaarh
nici frana pe tambur nu o simti in 90% din cazuri, de ce mai avem nevoie de discuri.


renault rulz.
centurion
"In 90% din cazuri nu o sa simti suspensia independenta de pe spate", pe cand un 4Control presupun ca-l simti 100% din cazuri.

OK Synyster, mi-e clar, lipsa suspensiei independente din oferta Renault este doar un subiect de a mai umple inutil spatiul de pe forum.

16 Sep 2015, 10:56:

QUOTE(b76bgaarh @ 16 Sep 2015, 10:53)
*



Te-am intrebat ceva, pentru ca vreau sa ma lamuresc. Stii sa-mi spui?
Mai jos intrebarea:

QUOTE(centurion @ 16 Sep 2015, 10:41)
Totusi nu ai raspuns la intrebare: sa zicem ca sunt sofer in viata de zi cu zi pe Golf 7 (exemplul dat de tine). Cum se simte, care este diferenta dintre cele 2 tipuri de suspensii. As vrea exemplu clar, nu doar vorbe aruncate pe aici.
*





AndreiMR
Pai multi isi inchipuie ca daca ai multilink pe spate, gata, ai o tinuta de drum de vis. Si nu e chiar asa, cine a condus prima generatie de Kia Ceed/Hyundai i30, si are cat de cat habar despre masini, a putut vedea ca degeaba au pus coreenii suspensie complexa, daca nu au stiut sa o si regleze cum trebuie smile.gif

4Control e o treaba excelenta, in schimb. Ar fi fost bun poate si un sistem de suspensie adaptiva, asa cum a aparut pe Talisman. Am experimentat asa ceva pe un Astra si era diferenta sesizabila intre moduri...tehnologia s-a mai ieftinit, nu cred ca ar fi o optiune exorbitant de scumpa.
b76bgaarh
QUOTE(centurion @ 16 Sep 2015, 09:53)
mi-e clar, lipsa suspensiei independente din oferta Renault este doar un subiect de a mai umple inutil spatiul de pe forum.
*



normal, daca nu are reno, nu ne trebuie, nu o simtim, e naspa, cah etc. nu vrem progres, nu vrem ultima suspensie, competitia e naspa, oamenii rai.

ps eu o simt in fiecare zi cand ma urc in masina si fac slalom printre gropi, linii te tramvai, cretini care nu dau prioritate, cand parchez cu o roata pe bordura etc.
M.C.
QUOTE(b76bgaarh @ 16 Sep 2015, 12:24)

ps eu o simt in fiecare zi cand  cand parchez cu o roata pe bordura etc.
*


Parcheaza si tu cu doua roti pe bordura si nu mai simti.... icon_mrgreen.gif
centurion
QUOTE(b76bgaarh @ 16 Sep 2015, 11:24)
ps eu o simt in fiecare zi cand ma urc in masina si fac slalom printre gropi, linii te tramvai, cretini care nu dau prioritate, cand parchez cu o roata pe bordura etc.
*


M-am lamurit, prin ceea ce ai scris, ca nu simti nicio diferenta, doar vrei sa fii contra.
Ma retrag din discutia asta.
Spor.
ss_remus
Nu exista masina sportiva fara suspensie independenta pe spate, poate sa aiba sute de cai, in viraje pe suprafata denivelata o sa rupa aderenta. Celor carora le place sa ia un viraj in forta cu o roata in aer le recomand punte spate rigida. De acord ca un om normal, care nu depaseste 40km/h pe Dealul Negru, Transalpina sau Transfagarasan nu o sa simta diferenta, dar faptul ca Renault taie costurile nu inseamna ca o suspensie rigida pe spate e buna.
spy_oh_joy1389
Adică punte rigidă cam cum are fordul ăsta de ia curbele în 3 roți?
https://www.youtube.com/watch?v=Ae4RqTW5UDU
mircea_aq
Corect, de-aia un MRS e mai rapid decat o Cupra pe Nurburgring, ai prins ideea. Cu cat rupe aderenta mai des si sta mai mult cu rotile prin aer, din aia e mai rapid.
Cinstit vorbind, cand vad skoda in semnatura ta imi dau seama ca persoana respectiva e incapabila sa aprecieze un sasiu bun, altfel n-ar fi luat in veci skoda.
ss_remus
Nu are nici o treaba Nurburgring-ul cu lumea reala, unde o denivelare sau o groapa poate sa apara unde nu te astepti, unde drumurile nu sunt ca in palma, mai ales la noi in tara. Nu are nici o treaba Skoda mea de oras cu Transfagarasanul, cum nu are nici Megane 3 cu drumurile virajate din tara noastra, pe care orice Audi,Octavia2 sau renault5 sta mai bine.
mircea_aq
Octavia 2 ... aia da masina radmasa.gif

IRONICK
QUOTE(mircea_aq @ 16 Sep 2015, 10:42)
Corect, de-aia un MRS e mai rapid decat o Cupra pe Nurburgring, ai prins ideea. Cu cat rupe aderenta mai des si sta mai mult cu rotile prin aer, din aia e mai rapid.
Cinstit vorbind, cand vad skoda in semnatura ta imi dau seama ca persoana respectiva e incapabila sa aprecieze un sasiu bun, altfel n-ar fi luat in veci skoda.
*


Cinstit vorbind, mai toti gura casca de pe aici care isi dau cu parerea, nu reusesc sa faca diferenta intre calitatile un sasiu si a unei suspensii. Suspensiile independente sunt destul de diferit construite intre producatori, comparatiile de genul asta sunt puerile. Unii folosesc doua bascule inferioare, altii una, unii pozitioneaza diferit amortizorul sau bara stabilizatoare. Conteaza foarte mult pozitionarea lor spre interior sau spre roata. Bine, trebuie sa ai si cu cine sa porti o discutie. In afara de reno rulezz, nu prea este altceva de citit aici.
tomageorgian
http://0-100.hotnews.ro/2015/09/16/video-f...erioada-neagra/

QUOTE
Varianta break va urma cel mai probabil in 2016, iar la versiunea cu trei usi – cunoscuta si ca Megane Coupe – se va renunta.


Sa inteleg ca vom avea RS in 5 usi?
mircea_aq
DA, la fel cum s-a intamplat si la Clio. Motivele le banuiesti.
cj98czh
Eu as vrea sa vad un RS break ... eu zic ca s-ar vinde bine in tarile cu apa calda ... o sportiva de familie ..
madhorsefuzzy
QUOTE(cj98czh @ 16 Sep 2015, 15:22)
Eu as vrea sa vad un RS break ... eu zic ca s-ar vinde bine in tarile cu apa calda ... o sportiva de familie ..
*


Pai Megane 3 GT s-a vandut bine?


Inca ceva: eu la Laguna 3 cu 4Control ce suspensie am pe spate? Mie nu imi pare independenta.
simon
4 Control la Renault inseamna 4 roti directoare.
Ampt
Fără constatarea aceasta eram pierduți. smile.gif
simon
Pai s-a vorbit la gros de suspensii, nu inteleg ce legatura are cu directia.

17 Sep 2015, 08:55:
QUOTE(b76bgaarh @ 16 Sep 2015, 08:57)
sa ce, ca o foloseste in loc de suspensie independenta?
*


OVIDIUS
QUOTE(Ampt @ 17 Sep 2015, 08:25)
Fără constatarea aceasta eram pierduți.  smile.gif
*



Buna asta.
IRONICK
QUOTE
Ford Focus RS își anunță performanțele: 350 CP, 0-100 km/h în 4.7 secunde și 266 km/h viteză maximă
Pam-pam
mircea_aq
Ai gresit topic-ul, poti sa incerci pe cel de awd, dar acolo ai A45 AMG care ii cam linisteste pe toti.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.