@ChelYe
vin cu umila rugaminte sa cauti postarile mele aici. fa ti timp, in maxim 1 ora citesti cele
2 teme deschise de mine:
http://www.reno.ro/cum-vine-curentul-la-cl...ie-t290197.htmlhttp://www.reno.ro/schema-alimentare-benzina-t289603.htmlai sa vezi ca nimeni(si am fost cu ea DOAR in reprezentante) nu mi-a spus EXACT care ar fi problema si ca si tine, am inceput sa banuiec eu chestii si sa le schimb prin incercare:
am 3 randuri de bujii, 2 randuri de bobine de inductie, 1 pompa de benzina, 1 rand de injectoare, toti senzorii de pe masina, 1 clapeta de acceleratie si ATENTIE: piesele astea le am acasa, in balcon! in afara de cele de pe masina, evident (clapta + injectoare + pompa benzina = SH)
*senzorul de la volanta este magnetic. ala ori merge, ori nu merge. nu exista sa fie murdar, bagati va mintile n cap ca putina pilitura de ferodou de pe disc nu l impiedica sa "simta" cum se invarte volanta
simptomul a inceput cu sezonul rece, apoi a persistat indiferent de temperatura exterioara.
benzina ARE apa in ea. apa ARE calcar. calcarul SE DEPUNE in interiorul injectoarelor.
m-a costat 200 lei sa le curat cu ultrasunete + verificare tehnica daca lucreaza in parametrii. FARA verificare, te costa doar 100 lei curatarea, dar ..daca ai probleme la 1-2 din ele, iar nu ti merge, deci eu zic ca 200 lei nu sunt multi sa faci asta
daca esti dispus, iti spun la ce reprezentanta dacia-renault am facut asta aici, deci n am facut o la un service de cartier, sau in privat nu stiu cum e cu politica forumului cu "reclamele" astea, pana la urma nu le fac reclama, am venit sa te ajut...
*am incercat sa ii dau de cap din iarna trecuta cand am ajuns sa o pornesc la a20-a cheie si la fiecare cheie TINEAM sa invarta de cateva ori. ma mir ca nu a cedat electromotorul!
*am facut curatarea injectoarelor saptamana trecuta, pentru ca in bucuresti efectiv nu am gasit pe cineva sa si aiba aparatul de verificare ulterioara curatarii
multa bafta cu decizia luata!