Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pornire Megane Scenic
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Scenic, Scenic RX4, Scenic II, Grand Scenic, Koleos
ChelYe
Neata baieti si fete smile.gif ! Revin cu vechea problema , care nu am rezolvat-o , din cauza ca nici un mecanic nu-mi zice concret care-i hiba , a venit sezonul rece si porneste foarte greu 8-9 chei , Megane Scenic 1.6 8v ) daca apuca sa porneasca si o opresc eu , porneste imediat la sfert , cand este cald o pornesc mai repejor punand contactul de 2-3 ori , acum nu mai vrea .... Bujii noi , fise , filtru combustibil noi , senzor volanta curatat , clapeta acc curatata etc .... Ma gandeam la schimbarea pompei benzina , am gasit Starline la 85 lei , sau poate fi distributia pusa aiurea , un dinte sarit .....
Nu stiu ce sa incerc , mecanicii cer bani pe testare dar nu gasesc erori sau altceva .... Nu mai vreau sa arunc banii aiurea si sa merg pe mana lor la ghici ....
Ajutati-ma va rog 1zhelp00.gif , multumesc
crom_led
ai verificat electromotoru?....asa am patit si eu pana nu a mai pornit deloc....si am mers la un electrician....a dat jos electromotoru si a gasit ca erau niste bucatele de plastic rupte la carbuni si din cauza asta pornea cand prindea.....am avut noroc ca nu sa stricat bobina.....toata afacerea ma ajuns 100 ron.....dat jos electromotor,pus carbuni noi(de el) si montat la loc....acuma sper sa gasesti problema
ChelYe
La mine nu este electromotorul ca-mi invarte cu forta de fiecare data , mersi oricum
ChelYe
Am verificat fiecare bujie , lucreaza bine , am curatat senzorul de la volanta(doar putine de tot pilitura) si ciudat a pornit bine cam 2 zile , azi si ieri , nu cred ca era vorba doar de putina pilitura pe senzor ..... :?
daniellu
Schimba senzorul de pe volanta. Teoretic mai poate fi regulatorul presiune in rampa sau sonda temperatura apa. Prin eliminare, inlocuind una cate una (si de la dezmembrari) vezi ce se intampla.
Motorul asta nu e identic cu cel de pe Loganul de 1.6 ? In cazul in care e la fel o vizita la un service Dacia poate lamuri multe dat fiind experienta pe acest motor a celor de acolo.
synergist
@ChelYe

vin cu umila rugaminte sa cauti postarile mele aici. fa ti timp, in maxim 1 ora citesti cele
2 teme deschise de mine:

http://www.reno.ro/cum-vine-curentul-la-cl...ie-t290197.html

http://www.reno.ro/schema-alimentare-benzina-t289603.html

ai sa vezi ca nimeni(si am fost cu ea DOAR in reprezentante) nu mi-a spus EXACT care ar fi problema si ca si tine, am inceput sa banuiec eu chestii si sa le schimb prin incercare:
am 3 randuri de bujii, 2 randuri de bobine de inductie, 1 pompa de benzina, 1 rand de injectoare, toti senzorii de pe masina, 1 clapeta de acceleratie si ATENTIE: piesele astea le am acasa, in balcon! in afara de cele de pe masina, evident (clapta + injectoare + pompa benzina = SH)
*senzorul de la volanta este magnetic. ala ori merge, ori nu merge. nu exista sa fie murdar, bagati va mintile n cap ca putina pilitura de ferodou de pe disc nu l impiedica sa "simta" cum se invarte volanta

simptomul a inceput cu sezonul rece, apoi a persistat indiferent de temperatura exterioara.
benzina ARE apa in ea. apa ARE calcar. calcarul SE DEPUNE in interiorul injectoarelor.
m-a costat 200 lei sa le curat cu ultrasunete + verificare tehnica daca lucreaza in parametrii. FARA verificare, te costa doar 100 lei curatarea, dar ..daca ai probleme la 1-2 din ele, iar nu ti merge, deci eu zic ca 200 lei nu sunt multi sa faci asta

daca esti dispus, iti spun la ce reprezentanta dacia-renault am facut asta aici, deci n am facut o la un service de cartier, sau in privat nu stiu cum e cu politica forumului cu "reclamele" astea, pana la urma nu le fac reclama, am venit sa te ajut...

*am incercat sa ii dau de cap din iarna trecuta cand am ajuns sa o pornesc la a20-a cheie si la fiecare cheie TINEAM sa invarta de cateva ori. ma mir ca nu a cedat electromotorul!
*am facut curatarea injectoarelor saptamana trecuta, pentru ca in bucuresti efectiv nu am gasit pe cineva sa si aiba aparatul de verificare ulterioara curatarii

multa bafta cu decizia luata!
ChelYe
Multumesc de raspuns si ajutor , nu am mai pornit-o de 3 zile , deci nu stiu cum porneste , merg cu bicla momentan , da-mi te rog contactele unde sa ajung in caz de nevoie , multumesc
synergist
e simplu:
http://www.autonesti.ro/contact/

este reprezentanta dacia-renault
suni si ceri sa vorbesti cu cel care se ocupa de curatarea injectoarelor
sau ..stiind pretul pentru benzinare, 200 lei (100 curatare + 100 verificare) programeaza te direct!
in general e cam liber smile.gif

*mie mi-a dat si certificat de garantie pe lucrare si a zis ca macar 50.000km nu o sa am probleme cu injectoarele

bafta!
svg_gabriel10
Va salut, am o problema la un Megane Scenic din 2005 motor 1.5, 100cp. Nu mai porneste porneste, nici nu invarte, nimic. Mașina are Keyless entry. Sa fie de la imobilizator? Pot face vreo proba fără diagnoza care sa ma ajute în găsirea problemei?
Cu respect!
espacern
Verifica bateria daca are curent.....apoi daca becul de la imobilizator se stinge dupa ce bagi cartela.
Alte verificari:siguranta Start&Stop,cablaj cititor/blocator volan,buton pornire......si in final tester CLIP!
jas2
Daca era de la imobilizator invartea si nu pornea.La tine nu invarteste bendixul(electromotorul), volanta.In concluzie nu primeste curent electromotorul.
espacern
La Scenic 2 nu-i ca la Scenic 1.....daca este in procedura imobilizare nu se stabileste contactul=nu invarte adica!
jas2
Imi cer scuze,nu am stiut. Am mai bagat ceva la cap.
NIF-08
problema cu pornirea o am si eu pe un scenic 1.5 2005 , becul nu se stinge dupa ce bag cartela si dau start ,nu invarte electromotorul , uneori dar foarte rar se apride bordul care indica toate usile deschise , o intrebare se poate face testul cu motorul oprit ???????
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.