Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1310-1985
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
sobolan
spate 100%.....breack posibil,ai belit-o radmasa.gif ,fara presa nu le bagi pe berlina + ca-ti bat telescoapele la cap de cursa,trebuie sa aiba 470mm lungime la berlina.....eu am tot de breack dar o spira taiata si refacut capatul taiat la autogen ca sa nu rupa vreu taler ceva sau sa sara apoi.....
johnybic
Ce ochi ai boss chiar de break sunt,varul meu le-a cumpărat acum mulți ani la break ca sa le schimbe ca doar îl folosea la carat mobila dar a renunțat la mașină și a cumpărat o dubita și așa după vreo 8 ani m-am ales eu cu ele,și nu nu am belit nimic când am drum la Galați este unu de își zice șobolan pe aici pe forum și le aranjează el ca se pricepe bineînțeles contra cost biggrin.gif
sobolan
netaiate nu le-as pune nici la dusmani,iti rup bucsile de cauciuc de la telescope + ca arzi rau telescopul.....doar cu inaltator la telescop dar sta hilar de sus.....cum crezi,eu ma risc si le pun cum vrei pana la urma,suc si tigari sa avem,banii da-i naibii.....
johnybic
Pai nu ai înțeles le tăiem o spira jumate vedem noi sa ajungem acolo
sobolan
da,asa da,mergem la un amic de-al meu la atelier si-o rezolvam pe arcuri apoi acasa la mine la montam si intr-o jumate de ora se face tot.....deci DA,se poate..... smile.gif cauta clemele alea,daca pun 3 macar pe-o parte si 3 pe ailalta tot e ok.....
Daciotul_98
Brecul meu are 54 .030 arcuri spate normal de break și nu s-au dus bucșele, de altfel nici nu trebuiesc montate cu presa, eu am 1,75 m și nu sunt bătrân, dar la berlină am avut arcuri de față puse pe spate, și le-am înlocuit cu unele de pe o epava de break cn 2 (singur fără presa), deși la început vei zice mama ce tari sunt !! Aparențele sunt înșelătoare, tot moi sunt nu ca și cele de berlina. Este cei drept înaltă de spate dar dacă așa a facut-o fabrica (înaltă față de r12), eu aș rămâne la stock.
sobolan
Dat fiind faptul ca arcurile de break is mai lungi si spatele berlinei e mai usor decat la break telescopul are tendinta sa stea destins mereu,la capatul cursei.....eu stiu de la cealalta dacie a mea,cea din 98.....statea saltata de cur ca naiba si la gropi rigida rau si poc-poc,pana cand mi-am dat eu seama care-i combinatia si am pus inaltatoare si la amortizor normal ca gasii si bucsile de cauciuc rupte/tesite.......am mai mers cu ea cam 1000km si tot nu vedeam rostul.....am aruncat tot si am trecut la sistemul original......arcul de break nu numai ca e mai lung dar are si spira mai groasa wink.gif
BN64FLO
Sobolan, ce presa pe spate tata? am pus arcuri de fata ne taiate foarte usor, si spre uimirea mea, masina mea sta chiar bine asa, nu stiu de ce...si eu am vrut sa le tai si m-o nebunit taicamio ca nu, ca batman...a mea e cam saltata si de fata poate...de batut nu bate, de rigida e numai bine, deci, dupa ce am aberat atata pe aici si am facut off topic, arcurile spate de break intra bine si ne taiate pe berlina, merita incercat inainte sa le tai, la mine statea ciudat cu ele taiate...pun poze cu arcuri de break taiate si cu arcuri de fata ca sa vedeti diferenta, bagate fara presa desigur...poza 1, goala cu arcuri de break, poza 2 doar cu interior montat si vreo doua genti, tot arcuri de break, poza 3, arcuri de fata(de break dar nu cred ca difera)
sobolan
mai nene,eu nu lucrez la sant sau la bordura cu ranga la punte sau cu gigel care sta cu picioru' pe tambur,una la mana.... doi la mana e ca arcurile stock de berlina intra la berlina si fara presa foarte usor,la alea de break e alta poveste daca-s noi iar cu restul is patit pe fosta berlina a mea din 98.....acuma ce sa zic,eu nu car pepeni de la camp cu dacia,inventiile astea in mare parte apartin tot genului asta de oameni adica clasa muncitoare happy.gif ...si eu am tot arcuri de break pe asta verde pentru simplul motiv ca-s mai rezistente in timp si nu-si pierd elasticitatea usor ca alea de berlina da-s taiate si refacute la capete frumos, nu aruncate acolo asa la misto ca sa fie....
BN64FLO
dar cine lucreaza cu ranga? unsure.gif au mers perfect, din prima, exact ca alea de berlina spate...si nu le-am pus pentru carat, le-am pus pentru jantele de 7' sleep.gif
johnybic
Întâi să o aduc casa trebuie sa aștept după un prieten mecanic sa aibă o fereastrade timp liber sa agate platforma de Land Rover ca eu nu am C-ul ca o agățam la mine ,deja l-am anunțat pe taicamiu ca îi aduc beleaua acasă și îl văd ca și el este nerăbdător ca mă întreabă mereu când o aduc, de așa este când trebuie sa stai după prieteni
sobolan
QUOTE(BN64FLO @ 16 May 2016, 23:16)
dar cine lucreaza cu ranga?  unsure.gif  au mers perfect, din prima, exact ca alea de berlina spate...si nu le-am pus pentru carat, le-am pus pentru jantele de 7'  sleep.gif
*



da' eu n-am zis de tine ca le-ai pus pentru carat,ideea e aceeasi,asta e o inventie pur taraneasca ,daca-mi permiti ,la o dacie stock....la tine loveau anvelopele si probabil trebuia sa faci ceva in sensul asta,eu gaseam alta solutie prin evazarea mai agresiva a spatelui un fel de wide-body......uite asa sta o dacie stock pe spate(rosia) si o mica idee mai sus la mine(verde cu arcuri break taiate-pragurile is paralele cu soseaua,caz ideal) si cu arcuri de breack netaiate(poza 3,verde in lucru-arata ca un dric pe spate),poza 4 fosta mea dacie cand avea arcuri de fata taiate o spira....
johnybic
Cum arata a ta in poza a doua este ideal dupa mine,cea rosie deja zici ca are portbagajul plin cu saci de cartofi
tunderbird
QUOTE(johnybic @ 16 May 2016, 19:48)
Pai nu ai înțeles le tăiem o spira jumate vedem noi sa ajungem acolo
*



Nu strica arcurile de break. Mai bine cauti altele de berlina mai tari, daca cele de pe masina nu te multumesc.
Astea de break sunt destul de rare, mai bine le dai cuiva care are nevoie de ele.
johnybic
deocamdata masina imi place cum sta acum, un test la drum am facut pe coclauri cu ea ca nu are itp si asigurare ,de arcuri ziceam in caz ca dupa ce o aduc acasa se ivesc probleme ceva sa le schimb ,vad eu ce si cum ,oricum trebuie sa stau dupa platforma ca pe roti la stanga nu ma risc sa o aduc mai ales ca dupa atata stat franele lasa de dorit ,frana de mana cred ca a fost slabita de bunicul meu ca nu mai tine deloc daca nu cumva o fi rupt vre un cablu ,acasa sa o vad eu ca dupa schimb tot pe sistemul de franare si poate si o servo frana
tunderbird
Daca vreodata te hotarasti sa vinzi arcurile de break, sunt interesat. Am un break din 2000 caruia i s-au inmuiat arcurile stand in garaj...
johnybic
OK, cu toate ca eu nu sunt adeptul vanzarii de piese, tot ce am avut de 1300 le-am bagat la schimb si nu a fost nimeni interesat real ,si cand le-am bagat la vanzare a venit un baiat de la bucuresti si toate au plecat la gramada oriucum vad eu ce hotarasc cu ele si te anunt primul

17 May 2016, 13:02:
pana o aduc acasa sad.gif mai stau pe forum cand o sa ies din peisaj o vreme inseamna ca sunt calare pe"galbena"
sobolan
QUOTE(tunderbird @ 17 May 2016, 13:18)
Nu strica arcurile de break.
*



eu zic ca nu-i risipa daca-i pentru masina lui,arcuri de berlina tari nu sunt si nu mai gasesti oem,poate ASAM care dupa 10km is fleasca.....
Ov
Asta cu taiatul arcurilor e practica mioritica. Caracteristica unui arc e data (printre altele) de lungimea desfasurata a lui. Voi cand taiati "o spira juma" se duce naiba orice fel de calcul de rezistenta. Subscriu la parerea colegului de mai sus, mai bine dati arcurile de break cuiva care vrea sa le puna pe un break si cautati altele de berlina.
sobolan
Fiecare face cum crede dar constanta elastica "K" ramane aceeasi chiar daca tai o spira sau trei....se modifica doar lungimea...ori lipseam eu de la fizica prin liceu ori is beat la ora asta ?
Plus ca o berlina cu arcuri originale de uzina de berlina pe spate sta ca un cur ohmy.gif ,ce sa mai zic de arcuri ASAM &Brekner ......
Am scris si eu mai sus ca "opereta" asta de a taia din arc e treaba mioritica cum zice OV dar la dacie merg facute lejer anumite "moduri" care merita...
maho
QUOTE(Ov @ 17 May 2016, 17:25)
Voi cand taiati "o spira juma" se duce naiba orice fel de calcul de rezistenta.


QUOTE(sobolan @ 18 May 2016, 00:13)
constanta elastica "K" ramane aceeasi chiar daca tai o spira sau trei....se modifica doar lungimea...ori lipseam eu de la fizica prin liceu ori is beat la ora asta ?


Va fi afectata cel mai mult elasticitatea totala a arcului, amplitudinea oscilatiei, care scade, evident, prin scurtarea arcului. Masina va fi mai rigida.
johnybic
pe mine ma intereseaza sa nu stea ca o barca ,asa imi sta volvoul cu toate ca am schimbat si pus nou si arcuri si amortizoare si este mare problema ca cu doua persoane in spate si ceva bagaje afecteaza foarte mult si tractiunea mai ales cand urci un drum pietruit fata joaca in toate partiele deoarece rotile nu au aderenta corespunzatoare plus ca este afectata si aerodinamica si arata de zici ca umblu cu sacii de cartofi in portbagaj ,am incercat si pe dracu si nu a vrut sa iasasingura posibilitate este sa ii pun inaltatoare (la volvo) ma refer,la dacia vedem noi pe parcurs
sobolan
eu zic sa iei in consideratie serios ca arcuri de dacia oem nu mai gasesti iar arcurile alea ce le ai tu is ok daca tai o spira din ele si nici rigida nu este mai mult decat trebuie,ai sa te convingi.....cand vii pe aici iti dau dacia sa mergi cu ea si ai sa vezi.....
varianta 2 : le schimbi cu arcuri de berlina tot oem dar sa nu cumva sa-ti para rau.....
Aici in galati inca gasesti arcuri bune/originale la dezmembrari,as putea sa ma uit dupa asa ceva de pe o dacie mai noua pe injectie sa zicem.....cum crezi !
tunderbird
QUOTE(johnybic @ 17 May 2016, 12:50)
OK, cu toate ca eu nu sunt adeptul vanzarii de piese, tot ce am avut de 1300 le-am bagat la schimb si nu a fost nimeni interesat real ,si cand le-am bagat la vanzare a venit un baiat de la bucuresti si toate au plecat la gramada oriucum vad eu ce hotarasc cu ele si te anunt primul

<span class='edit'>17 May 2016, 13:02:</span>
pana o aduc acasa  sad.gif  mai stau pe forum cand o sa ies din peisaj o vreme inseamna ca sunt calare pe"galbena"
*



Schimburi accept si eu... dar cu conditia ca ceea ce ai tu in minus sa fie la mine in plus...


<span class='edit'>19 May 2016, 18:38:</span>
QUOTE(sobolan @ 17 May 2016, 23:13)
Fiecare face cum crede dar constanta elastica "K" ramane aceeasi chiar daca tai o spira sau trei....se modifica doar lungimea...ori lipseam eu de la fizica prin liceu ori is beat la ora asta ?
Plus ca o berlina cu arcuri originale de uzina de berlina pe spate sta ca un cur  ohmy.gif  ,ce sa mai zic de arcuri ASAM &Brekner ......
Am scris si eu mai sus ca "opereta" asta de a taia din arc e treaba mioritica cum zice OV dar la dacie merg facute lejer anumite "moduri" care merita...
*




K-ul ramane acelasi pentru material, dar pentru arc in ansamblul lui R-ul se modifica, pentru ca depinde si de numarul de spire.
Pentru documentare:

https://www.hennlich.ro/uploads/ro_arc_compresiune.pdf
sobolan
eu nu mai scriu nimic,imi vad de treaba,ma pish pe arcurile mele taiate dry.gif ....
thunderbird up.gif
tunderbird

Decat sa strice arcurile de break mai bine taie unele de fata mai obosite!
Ca sa-ti treaca supararea! biggrin.gif
johnybic
Câtă discuție pe tema unor arcuri?,momentan arcurile nu vin montate pe mașină și nici nu vor fi tăiate, or sa fie date la schimb cu piese care or sa îmi facă trebuință la un moment dat
iustin_uap
Sora ei mai mare e de vanzare la Cluj. smile.gif) In caz ca esti curios sa vezi cum ar arata cu spoiler de TLX.
http://olx.ro/oferta/vand-dacia-1310-ID6e2LO.html#45d0ae03c5
johnybic
Dupa mine da bine cu spoilerul pe fata
johnybic
Gata și blocul ,saptamana viitoare începem asamblarea în funcție de cum reusec sa pun bilele pe noul set de pistoane
johnybic
Astăzi am reușit sa pun bilele pe noile pistoane și un moșulică mi-a măsurat arborele vibrochen și mi-a zis ca este rectificat la r1 și ca este în cote și pot sa pun liniștit cuzineti și semicuzineti la r1 cea ce am și făcut .acum o întrebare :cam cât de greu trebuie sa se învârte vibrochenul după ce s-a stand cuzineti semicuzinetii și montat pistoanele cu segmenți și cămăși. În momentul de fata am senzația ca se învârte cam greu adică ca și cum ar fi montata chiuloasa și bujiile puse ca și cum ar opune forță ca la compresie. În urma răspunsurilor voastre mâine am sa pun cheia dinamometrica la diferite cupluri și am sa învârt de el sa văd la ce cuplu se învârte și sare dinamometrica

1 Jun 2016, 18:39:
...

1 Jun 2016, 18:40:
...
Stefan.alex78
In timpul montari ai dat cu ulei pe fiecare cuzinet? Ansamblul biela, piston, bolt se misca usor ?
johnybic
Am dat cu ulei pe tot ce mișcă și unul din pistoane cu bilele și bolț se mișca la început un pic mai greu dat după câteva manevre și ulei din abundentă a început sa se miște mai ușor dar nu la fel ca celelalte ,oare de aici sa fie buba ,cam câte kg forță opune motorul când îl rotești ca mă gândeam sa fac ceva teste in funcție de ce răspunsuri primesc
nelu_1985
Vezi ca n-ai inceput corect asamblarea motorului; Prima data trebuie montata "linia"; Eventualele probleme le puteai depista la strangerea capacelor; arborele trebuie rotit la fiecare etapa de strangere la fiecare capac in parte. Deasemenea trebuia masurat jocul axial al arborelui. Cum ai determinat grosimea semilunelor de preluare a jocului axial?
Apoi abia dupa ce ai montat arborele corect poti trece la introducerea setului motor, care din nou va trebui invartit dupa fiecare ansamblu montat. Aici trebuie avuta in vedere montarea corecta a segmentilor pe piston, inainte de a baga pistonul in cilindru;
Sunt multe de spus la asamblarea unui motor, dar totusi destul de greu de ghicit daca ai acolo alta problema inafara de invartirea greoaie din cauza setului.
johnybic
Nu este strâns la cuplu este doar apropiat cred ca maine cumpăr un set de bolțuri și le dau pe alea afară și bag altele cred ca la un ansamblu biela piston am greșit acesta intrând foarte greu iar după montaj se mișca biela 8n piston destul de greu dar după ce am dat din nou cu ulei din abundentă și l-am mai mișcat si-a mai dat drumul dar nu ca celelalte cred ca aici este problema, una peste alta bilele montate pe noile pistoane se mișca mai greu decât pe cele vechi,unul singur sa zic ca se mișca aproape la fel de ușor ca cele vechi restul de 3 se mișca mai greu ,așa ca mâine cumpăr un nou set de bolțuri și reiau operația
Rob3rto
E din cauza bolturilor care se misca greoi in pistoane. Am patit la fel, am prajit un electromotor ca sa-l pornesc. Dupa cativa km a mers foarte ok smile.gif
johnybic
Mulțumesc mult Roberto oricum motorul îl fac sa îl am de back-up când o sa obosească cel de pe mașină așa ca până o sa fie montat pe mașină o sa mai primească manivela și învârteala la mana prin garaj și la cât merg eu cu dacioara mare minune sa nu îi fac lu ăsta rodajul manual radmasa.gif
tunderbird
Nu ai incalzit bielele, dupa care ai bagat bolturile cu mana?
Nu inteleg cum ai ajuns sa constati ca este strans in piston dupa ce l-ai fretat in biela.
Nu ai facut o proba/repetitie fara biela inainte de montare?
sobolan
QUOTE(nelu_1985 @ 1 Jun 2016, 22:04)
Vezi ca n-ai inceput corect asamblarea motorului; Prima data trebuie montata "linia"; Eventualele probleme le puteai depista la strangerea capacelor; arborele trebuie rotit la fiecare etapa de strangere la fiecare capac in parte.
*



ulei din abundenta la cuzineti si ce a zis nelu .....boltul se baga dupa ce ai incalzit bine biela la "inel"....daca n-ai autogen poti folosi aragazul cu inceredere.....bolturile vor intra cu mana,era ok sa-ti faci o bucsa limitatoare pe strung pe care o rezemai pe lamajul pistonului ca sa nu cumva sa scapi boltul prea mult......de dat jos le poti da jos la rece dar nu rezemate in piston,tot cu un fel de bucsa altfel fisurezi pistonul.....man daca nu te pricepi "inchiriaza" un mecanic,e mult mai sigur asa,iti place sa te joci ???
johnybic
sincer nu este vorba de închiriat mecanic este vorba ca vreau sa îl fac eu de aceea și cer sfaturi aici greșeală mea a fost ca bolturile le-am bagat tot la rece ,omul din greșeli învață, o sa iau un set nou de bolțuri și o sa le bag la cald după cum spuneai sau întrebarea este dacă biela se rotește mai greu în piston sa zicem după un timp de funcționare al motorului își da drumul cum zicea Roberto ca a pățit sau se poate bloca total
sobolan
se simte la mana...cum sa explic ? la dacie boltul e fix in biela si liber la piston...liber adica tii asamblul piston-biela in mana si cand inclini biela tre' sa se incline si pistonul ,asa gravitational.....eu n-am mai vazut pana acum piston blocat pe bolt la o dacie cu motor stock fara modificari.....
razvan1985
Omu' a si zis ca a introdus bolturile "la rece",daca n-a avut suport pe ce sa aseze pistonul cand a batut boltul,probabil a compromis setul de pistoane...
johnybic
Nu se înclină decât la unul singur și acela când îl zgâlțâi ,celelalte trei le înclin eu cu mana cei drept la început foarte greu apoi pe parcurs după mai multe mișcări mai ușor dar în nici un caz nu se mișca singure din inerție. Am sa stâng tot palierul la cuplu și sa îl învârt la mana apoi capacele la biele pe rand învârtind de mai multe ori poate își da drumul și celelalte .Acum mă gândesc ca dacă le-am bagat la rece sa facă figuri pe parcurs.A și am uitat sa spun ca bătaia care o credeam la pistonul dinspre distribuție era de la un culbutori blocat, la demontare se vedeau urme evidente pe el pe culbutor adică un șanț proeminent semn ca acesta rămânea blocat în primele 2 sau 3 minute de funcționare se auzea un sunet metalic apoi își revenea. 3 din pistoane montate pe biele se mișca un pic mai greu, adică opune ceva forță când le răsucesc răsucirea o fac ținând biela in mana și împingând cu degetele mari ,ținând cont ca sunt 3 care se mișca greoi de aici trag concluzia ca de învârte și arborele mai greu, după cum spunea și Roberto ca a prăjit un electromotor pana l-a pornit apoi nu au mai fost probleme tind sa cred și eu și sper sa facă și al meu la fel
bucatzel
QUOTE(Rob3rto @ 1 Jun 2016, 22:53)
E din cauza bolturilor care se misca greoi in pistoane. Am patit la fel, am prajit un electromotor ca sa-l pornesc. Dupa cativa km a mers foarte ok smile.gif
*



Prima oara, se pune oloi in cap la pistoane, se lasa bujiile scoase, se tracteaza masina bagata in a IV-a o vreme. de-abia dupa aia trecem la pornit la cheie.
johnybic
QUOTE(razvan1985 @ 2 Jun 2016, 13:18)
Omu' a si zis ca a introdus bolturile "la rece",daca n-a avut suport pe ce sa aseze pistonul cand a batut boltul,probabil a compromis setul de pistoane...
*




pistonul are intr-o parte o degajare ca un samfren toti stiti despre ce este vorba,acolo se sprijina pistonul pe dispozitivul special cand se introduce boltul eu acolo am pus o tubulara exact la dimensiune si cu ajutorul tatalui meu am introdus boltul prin biele prin batere cu un ciocan de 500 de grame am fost foarte atent ca sa nu compromit pistoanele,dupa ce am batut bolturile am urmarit cu atentie daca s-a deteriorat ceva si totul este ok ,deci o sa merg inainte cu montajul si o sa va tin la curent ,a si boltul cel nou l-am batut cu ajutorul altui bolt vechi

2 Jun 2016, 14:17:
QUOTE(bucatzel @ 2 Jun 2016, 13:31)
Prima oara, se pune oloi in cap la pistoane, se lasa bujiile scoase, se tracteaza masina bagata in a IV-a o vreme. de-abia dupa aia trecem la pornit la cheie.
*


bun de tinut minte asta cu trasul in viteza a-4-a .chiar daca stric ceva nu este un capat de lume ,faptul ca sunt pasionat si imi place asta ma face sa merg inainte si ca cer sfaturi aici este pentru ca vreau sa invat ,stiu ca un motor este destul de complex chiar si daca este el de dacie , totul v-a fi nou pe el ,setul motor cu pistoane segmenti camasi bolturi iar la vibrochen am ales sa ii folosesc tot arborele care l-a avut acesta fiind rectificat la r1 si neavand uzura i-am pus cuzineti si semicuzineti noi dar tot la r1 ,si axa cu came ramane aceiasi ,am studiat-o foarte atent si nu are urme de uzura pe came , motorul care il fac acum a fost pe fosta dacie 1300 a socrului meu si dupa cum am spus masina nu mai tragea ,cand l-am desfacut am vazut care era cauza ,uzura la camasi se simtea la mana la partea de sus iar cand am scos pistoanele afara de pe camasi am observat ca segmentii erau colmatati pe piston adica lipiti din cauza mizeriei si cand am dat cu unghia pe segmeti se desfaceau mici bucatele din ei practic dupa ce am scos pistoanele din camasi daca vroiam sa le bag la loc fara dispozitiv special ar fi intrat cu usurinta
sobolan
ia alt set motor sau cauta alte pistoane.....deja la rece sa pui boltul e compromis si ala oarecum.......de ce nu intrebi unde nu stii ???

QUOTE(bucatzel @ 2 Jun 2016, 14:31)
Prima oara, se pune oloi in cap la pistoane, se lasa bujiile scoase, se tracteaza masina bagata in a IV-a o vreme. de-abia dupa aia trecem la pornit la cheie.
*



e suficient sa dai la cheie cu lunanarile scoase sa vezi ce arunca uleiul din capul pistoanelor imediat......
johnybic
Mă gândeam sa iau doar bolturile sa le schimb și sa le bag la cald după cum spuneai, în cel mai rău caz dacă ele au fost băgate la rece ori botul sa bulit ori biela ca în piston cum ai spus și tu sunt libere bolturile ,este posibil ca atunci când le-am bagat sa fi scrilijit pe biela sau chiar botul sa fie compromis, oricum înainte sa iau alte bolțuri ca sa le schimb am sa le mai frec pe astea ca sa văd dacă se lasă și încep sa se miște mai ușor

2 Jun 2016, 17:33:
Acuma ăsta îl fac cu ajutorul vostru și cel de pe mașină poate la anul o sa fie maxim fără greșelile care le fac acum, deci eu zic ca omul din greșeli învață chiar dacă nu o sa aibă viața lunga acest motor nu imi pare rau de banii băgați în el ci doar de piesele care se găsesc din ce în ce mai greu
sobolan
da' de ce nu suni cand nu stii ? e mai usor sa arunci banii ? dry.gif

LE: bolturile is compromise si nu prea....depinde,nu stiu ce sa zic.....pistoanele cred ca le-ai belit biggrin.gif
Sau stateai sa vina caldurile,luai motorul in portbagaj,veneai la mine cu el,scule am de toate eu,noi beeam bere,bagam si un lautar ceva si moshulet mecanicos il facea in 4-5 ore in ochii tai.....nu era mai misto asa ?acu daca iei alt set motor te costa mai scump decat benzina Bz-Gl dus intors... radmasa.gif
johnybic
Văd eu ce și cum în dimineața asta îl iau la puricat din nou și revin cu detalii

3 Jun 2016, 11:12:
astazi am desfacut tot din nou si am reluat exact ca la carte ,dupa ce am strans totul la cuplu motorul se invarte destul de usor ,poze o sa pun diseara ca am uitat telefonul la atelier blink.gif

3 Jun 2016, 18:05:
Și pozele făcute azi

3 Jun 2016, 18:07:
Pentru cumoscatori distribuția este bine?

3 Jun 2016, 18:10:
.....

3 Jun 2016, 18:12:
....
sobolan
pare ca e ok....asa pare !

loctite 270 pe prezoanele alea de la capace ? ala e high strength,acolo nu se pune nimic,se strange la cuplu de 6,5...barem mergeai pe ceva medium..... bai numai tampenii faci,sa-mi bag pla....pe bune....o sa-ti blestemi zilele cand mai umbli acolo sau o sa ti se rupa un prezon in bloc si gata.....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.