Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cum scap de o amenda?
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4
djcristi
am ceva de corectat, dupa ce primesti intampinarea de la Politie, ai doar 10 zile sa depui raspunsul.
Bine, nu prea se respecta termenele astea, pentru ca scrisorile pe care le primesti la domiciliu prin Posta nu sunt recomandate, astfel ei nu pot sti cand ai primit-o.
meganus_bicorpus
Am primit intampinarea, acum nu stiu la ce perioada trebuie facuta metrologia la cinemometre ca sa imi dau seama daca era in termen sau nu.Pe hartie scrie data ultimei verificari, nu si pana cand este valabila
djcristi
sansele sunt 1% sa fie expirata.

Acum va trebui sa depui si tu un raspuns la intampinarea lor, apoi se va stabili primul termen.
buzasparta
La stiri arata un Opel Astra albastru IS10FZP-daca am retinut numarul bine- neinscriptionat care bantuie pe sosele.
SandelBS
Cica aia din Iasi mai au inca 4, un opel si 3 logan. Au pagina pe fb, "Radar Iasi". Dar mai sunt si prin alte judete, in Braila de exemplu era un Logan galben, usor de dibuit, ca era singurul logan care mergea regulamentar si nu era taxi.

Din ce am vazut, radarul prinde doar in fata, asa ca nu prea inteleg cum de i-au luat p-aia care depaseau radarul cu pricina. De obicei pe geamurile laterale spate si luneta au folii si merg regulamentar. P-ailalti de pe contrasens...ghinion.

Si nu stiu cat castiga aia pe drum cu 140 km/h daca in primul sat reduc la 60, poate la 1000 km se simte ceva, dar pt 50, 100 , 200 km chiar nu merita. Consum mai mare, permanent cu ochii pe depasiri, risc de amenzi si mai ales daca te opreste pierzi vreo 10 min, etc. Parca e mai eficient sa pierzi jum de ora in plus si cu 300 lei in buzunar.
Alexandar
In Timisoara e un Logan albastru din asta de radar, cu geamuri ionizate sau cum naiba se cheama geamurile alea ca oglinda. Si ce e haios, e faptul ca s-a gandit un alt posesor de Logan albastru sa isi puna pe masina aceleasi numere si sa isi faca geamurile la fel ca si radaru'(doar ca evident cifrele erau diferite). Asa ca baga asta soferii in sperieti, pana si-a schimbat radaru' numerele de inmatriculare.
buzasparta
Ala galben cu folii pe geamuri de la BR e destul de vechi si el.Sta mai mult pe la Baldovinesti si la iesirea spre Lacul sarat.
D-Ice
Detectoru' sa traiasca!
MuciX
Sa-mi fie scuzat, dar daca va luati detectoare si/sau statii ca sa puteti merge nestingheriti cu 170+ in zona de 100, sau sa dati flash-uri la 100 prin localitati cum am vazut ca se poarta pe E85, parca ma bucur ca sunt astia pe drumuri.
djcristi
poate statia sa ajute, detectorul e inutil daca nu e nimeni in fata.
UXE
Poti merge la aspiratie.. numa asa scapi biggrin.gif
vallixx
QUOTE(MuciX @ 10 Jul 2015, 07:00)
Sa-mi fie scuzat, dar daca va luati detectoare si/sau statii ca sa puteti merge nestingheriti cu 170+ in zona de 100, sau sa dati flash-uri la 100 prin localitati cum am vazut ca se poarta pe E85, parca ma bucur ca sunt astia pe drumuri.
*


Nu toti isi iau detectoare sau statii pentru asa ceva.

Eu de exemplu am detector si si-a scos banii inzecit.
Insa l-am luat pentru a scapa de aberatiile alea gen 64 sau 67 in localitate.
In general merg in limita legala, daca mi se pare ca acea limita nu este aberanta.

Dar cand ai indicator de 60 in camp.....sau ai o localitate cu 3 case, din care 2 sunt parasite....sa-mi fie scuzat daca mi se pare aberanta limita de 50. Pentru ca vii cu 90 sa zicem, vezi indicatorul de 50, ori iei piciorul din gaz ori franezi usor.....si nu apuci sa ajungi la 50 ca deja s-a terminat "localitatea". Si tre sa ii dai gaz din nou.

In cazuri de astea vin cu 90...iau piciorul din gaz si trec prin "localitate" cu un....70 sa zic. Eu zic ca nu e nici imprudent, nici periculos......si nici normal sa-ti iei amenda pentru asa ceva. Asa ca pentru cazuri dintr-astea......detectorul, statia si flash-ul sa traiasca.
MuciX
QUOTE(vallixx @ 10 Jul 2015, 12:19)
l-am luat pentru a scapa de aberatiile alea gen 64 sau 67 in localitate.

Cum vad eu lucrurile, la asa diferenta de limita legala, nu merita eforturile, nici de a cumpara/monta detector, nici de a sari limita. Cat crezi tu ca se traduce in timpul final de calatorie?

QUOTE(vallixx @ 10 Jul 2015, 12:19)
vin cu 90...iau piciorul din gaz si trec prin "localitate" cu un....70 sa zic.

De acord, este foarte comod, ce zici tu... "Decat" iei piciorul din gaz/opresti cc/ nu-l mai si multi pe frana. Nu pot sa nu imi amintesc totusi de localitatile de pe afara, unde ale dracu masini, zici ca-s trase pe sfoara, cum merg toate la unison.

Stiu, aia stiu ca au autostrada mai incolo, totusi, daca vrem o tara "ca afara" sa ne purtam ca afara. Aici tin sa mentionez ca vorbeam la modul general, nu la tine. Doar ca tendita in Romania este ca cetatenii sa se concentreze doar pe drepturile lor.
VladSoare
QUOTE(MuciX @ 11 Jul 2015, 08:04)
daca vrem o tara "ca afara" sa ne purtam ca afara. Aici tin sa mentionez ca vorbeam la modul general, nu la tine. Doar ca tendita in Romania este ca cetatenii sa se concentreze doar pe drepturile lor.
*

Așa e, dar pe de altă parte, ai văzut vreodată pe-afară drum național cu sensurile delimitate, în plin cîmp (nici măcar localitate), cu o limită de 40 km/h pusă complet de-amboulea, fără nici un motiv?
E ușor să mergi calm și la unison cînd limitele sînt puse cu bun simț, nu la mișto ca la noi.

Mulți sînt de părere că românii ajunși în Germania conduc corect de frica amenzilor. Nimic mai fals. Conduc corect acolo pentru că acolo este foarte logic și confortabil să conduci corect, pentru că acolo autoritățile te ajută să faci asta. La noi autoritățile își bat joc de tine, iar dacă încerci să fii 100% corect îți vine să-ți iei cîmpii.
Mr.NiceGuy
QUOTE(VladSoare @ 11 Jul 2015, 08:59)


Mulți sînt de părere că românii ajunși în Germania conduc corect de frica amenzilor. Nimic mai fals.
*


Eu cred ca e cat se poate de adevarat, pentru ca acolo amenzile sunt mari, nu prea ai curajul sa iei la misto (sau pe capota) politistul si chiar daca se lasa vreunul mituit, tot te va costa cateva sute de euro.
Romanul nu respecta legile si nu se civilizeaza din proprie constiinta ci doar atunci cand stie ca este "ars" la buzunar.
djcristi
lasam totusi topicul pentru ce a fost conceput?
VladSoare
QUOTE(Mr.NiceGuy @ 11 Jul 2015, 10:24)
acolo amenzile sunt mari
*

O fi, dar cît am condus prin Germania am condus 100% legal fără să mă gîndesc nici măcar o secundă la amenzi. Nici măcar o clipă n-a trebuit să mă stresez de frica amenzii. Pur și simplu am condus relaxat, respectînd legea.
Or la noi așa ceva nu se poate. La noi, dacă vrei neapărat să conduci perfect legal, trebuie să te chinui, pentru că la noi condusul "legal" este adesea împotriva bunului simț.
kum
Da' ia zi, cum e cand vezi (in Germania, dar si in alte tari cu apa calda) limitare pe autostrada de 100km/h? Reduci? Stii pentru ce sunt acele limitari?
VladSoare
Da, la 100 reduc. Limitare de 40 pe autostradă numai la noi am văzut, la nemți încă nu. Nu zic că n-o fi vreo excepție pe undeva, dar eu n-am văzut-o. Chiar și unde era o bandă închisă pentru lucrări, limita era 80 în locul ăla, nu mai jos. O limită de 100 nu mă deranjează.

Cînd ieși din Brașov prin sud, ai un pod. Cum cobori de pe pod, o bandă merge spre dreapta, ca s-o ia spre Săcele pe sub pod. Ei bine, o minte creață a decis ca pe tot podul ăla, plus vreo 100-150 de metri înaintea lui, să fie linie continuă între benzi. De ce, dracu' știe. Iar înainte de pod, pe banda I circulă au autobuz, care mai are și stație acolo. Iar indicatorul drumului spre Săcele încă nu a apărut în acel moment, ăla vine mai departe. Deci: mergi pe banda I, iar autobuzul face stație în fața ta. Evident, nu vrei să stai în spatele lui. Te asiguri și treci pe banda a doua. Ei bine, aproape imediat începe linia continuă și tu ai rămas blocat pe banda a doua. Abia după începutul liniei continue vine indicatorul care-ți arată să te încadrezi pe dreapta pentru Săcele. Păi cum dracu' să te mai încadrezi legal pe dreapta acum? Linia continuă ține pînă după pod.
Dacă nu știi din timp ce ai de făcut, dacă nu știi din timp că trebuie să fii pe dreapta încă dinainte de pod, rămîi ca prostul acolo și n-ai altă șansă decît fie să încalci legea, fie să mergi înainte pînă găsești un loc de întors. Și asta numai pentru că un cretin de Dorel a pus o linie continuă complet aiurea, fără nici o logică, iar alt Dorel a pus indicatorul spre Săcele prea tîrziu.

Dar treaba nu se termină aici. După ce faci dreapta și te învîrți, ajungi sub pod la o intersecție unde ai indicatorul Stop. Dar acolo, cum vii tu, ai vedere liberă pînă hăt, departe. Poți să vezi foarte bine chiar din mers dacă vine cineva și ai timp berechet să oprești dacă e cazul. Dar nu, chiar dacă vezi clar că nu vine nimeni, tu ești obligat să oprești de tot, pentru că deștepții au pus Stop în loc de Cedează. Și atunci ori încalc legea (asigurîndu-mă din mers, fără să opresc dacă nu e cazul), ori opresc ca prostul degeaba, doar ca să mă aflu în treabă.

Ei bine, porcării din astea n-am văzut prin Germania. Nu zic că n-or fi, că nu cunosc eu toată Germania, dar cît am fost acolo n-am văzut. De-aia zic că la noi, dacă vrei să fii 100% legal trebuie să te enervezi și să acționezi împotriva logicii și a bunului simț.
b76bgaarh
De ce nu poți sa aștepți autobuzul? E uite porcarii de astea nu am văzut în Germania.
MuciX
Haha, corect.
Sincer, cred ca problema noastra in trafic nu e ca sarim o continua cand "nu avem de ales". Si o chestie de genul nu justifica toate porcariile pe care le intalnim. Cati tampiti am prins cu camera aia in doar cate va drumuri prin bucuresti...
VladSoare
QUOTE(b76bgaarh @ 12 Jul 2015, 08:53)
De ce nu poți sa aștepți autobuzul? E uite porcarii de astea nu am văzut în Germania.
*

Ba pot. Dar e foarte enervant și frustrant să fiu obligat să fac asta fără nici un motiv real, doar din cauza imbecilității unor Dorei.
La fel și cu semnul de Stop. N-am zis că nu pot opri. Sigur că pot. Dar e foarte enervant și obositor să fiu nevoit s-o fac, în condițiile în care orice vertebrată cu creierul puțin mai mare decît al unui pește își dă seama că-i degeaba.

Despre asta vorbesc. Nu spun că nu poți să fii 100% legal. Spun doar că autoritățile fac tot ce le stă în putere pentru ca "a fi 100% legal" să fie o experiență tare obositoare. Ceea ce în Germania nu se întîmplă.

Și-apoi, de ce zici că depășirea autobuzului ar fi porcărie? E un bulevard cu două benzi pe sens, cu linie întreruptă între benzi. Dacă autobuzul oprește în stație la cincizeci de metri în fața mea, e normal să dau semnal, să mă asigur și să schimb banda. E o manevră cît se poate de normală și de legală, pe care orice șofer ar face-o în mod natural. De ce zici că-i porcărie?
Porcărie este ce se întîmplă dup-aia, că dacă e prima oară cînd treci pe-acolo și nu știi bine la ce să te aștepți, rămîi blocat pe banda a doua dintr-o vină care nu-i a ta. Asta-i adevărata porcărie.
Tamango
Romania functioneaza cu taxele tale wink.gif Ti-ai platit taxele la anaf ?

RO_flag.gif
VladSoare
Plătit, sigur că da. Crezi că mă lasă ANAF-ul să uit? Am primit scrisori cu urări de bine și sănătate de la trei primării. biggrin.gif
Ai naibii, cum își amintesc ei de mine cînd e vorba de bani sau de alegeri... În rest, cotu' și pișcotu'...
vallixx
Aici....la faza de mai sus....sunt cu Vlad.

Sa va spun prima mea experienta cu Germania/Austria.
Ma duc si eu in concediu, si ca tot omul care e blamat aici, am gandit exact cum ati descris mai sus:
"acum tre sa am grija, sa merg legal, ca nu mai sunt la mine in tara si astia ma ard, nu glumesc".

Zis si facut, "merge" eu legal pe DN si autostrada (am mers legal cu 190 si eram tare mandru de mine pana am constatat ca in afara de camioane ma depaseau toti tongue.gif ).

Si incet incet observ ca e o placere sa mergi acolo legal, exact pentru motivul zis de Vlad.
Limitarile sunt de bun simt si mai ales gandite cu capul, nu cu curu'.
Chiar si in orase, unde sunt mult mai multe masini pe drum se merge mai ok, pentru ca afara exista un concept de care in Romania nu s-a auzit decat in teorie.....unda verde.
Si asa tranzitezi un oras dublu cat Bucurestiul in jumatatea timpului, mergand cu 50...nici macar cu 60.

Deci cand esti la prima iesire afara poate gandesti sa mergi legal de frica amenzii, cum am facut si eu. La iesirile urmatoare nu iti mai pui problema asta pentru ca nu mai privesti limitarea ca o restrictie. Pentru ca nu prea te restrange.

Am prins si limitare la 100 pe autostrada, am prins si limitare la 80.
Am mers "with the flow", chiar daca flow-ul avea vreo 10-15 km peste limitare tongue.gif
mariusf23
Tiganii astia cu mvc-urile daca nu te opresc, pot sa-ti trimita amenda acasa? Cred ca am mierlit-o aseara, aveam vreo 70 cand am intrat in localitate, deh, e85 cu distanta de 20m intre limitari.
sadi
QUOTE(VladSoare @ 11 Jul 2015, 10:59)
Așa e, dar pe de altă parte, ai văzut vreodată pe-afară drum național cu sensurile delimitate, în plin cîmp (nici măcar localitate), cu o limită de 40 km/h pusă complet de-amboulea, fără nici un motiv?



Da: uite aici
Si mai stau si cu radarul la panda imediat dupa indicatoarele cu limita de 30 km/h
simon
Pun cit mai multe indicatoare ca sa prapadeasca banii in folosul unor buzunare sus-puse. Daca tot sint indicatoare, de ce sa nu faca planul si pulitistii? Toti jigodii, de sus si pina jos.
R19/16v
QUOTE(sadi @ 24 Jul 2015, 12:38)
Da: uite aici
Si mai stau si cu radarul la panda imediat dupa indicatoarele cu limita de 30 km/h
*




Foarte bine, sa mergi mai incet wink.gif

desi... nush... ajunge un passat la 40km/h?!
simon
La dracu', nici pilotul automat nu stie 30/ora, doar peste.

Ati observat ce obsesie au cretinii pentru cifre fara sot? Par sa fi lipsit de la ore cind s-au predat si alelalte.
sadi
QUOTE(R19/16v @ 24 Jul 2015, 15:09)
Foarte bine, sa mergi mai incet wink.gif

desi... nush... ajunge un passat la 40km/h?!
*



Da, il conduce altcineva tongue.gif
VladSoare
QUOTE(sadi @ 24 Jul 2015, 12:38)

Păi asta-i din România. Oglindește perfect ceea ce spuneam.
RazvanF
Constructia/finalizarea drumului respectiv nu este terminata, cand vor aparea gropi, gropicele, cratere atunci vor pune limitele care erau odata, deabia de atunci se va considera a fi "safe" pentru depasiri si viteze de 90km/h.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.