Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: FUEL INJECTION FAULT
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
AR 01 PIU
Va salut,am tot citit pe forum dar nimeni nimic nu spune nimeni cum ca ar fi rezolvat problema si nici nu este cineva care sa aibe problema mea.

Imi scrie pe bord FUEL INJECTION FAULT si se dezactiveaza ESP iar pedala de acceleratie nu mai merge si sta turata cu oscilati intre 2500 si 3000,bine inteles ca m-am dus imediat la test cu masina si mi-a spus DF002 -CIRCUIT POTENTIOMETRU ACCELERATIE,COERENTA ITRE PISTA 1 SI PISTA 2. Va rog mai ajutati-ma cu ceva sfaturi ca nu mai stiu ce sa ma fac un mecanic spune clapeta de acceleratie (am pus una SH si tot asa merge) altul spune calculatorul...fiecare altceva.
Va multumesc
b_gabi
Salut! Problema ta nu este singulara si s-a mai tratat subiectul. Daca-mi aduc aminte bine de ultimul cred ca-l poti citi pe aici. Daca pedala este problema atunci dureaza 10 min remedierea: o demontezi (3 suruburi de 10, conectorul), desfaci capacul acela prins cu suruburi cu cap torx (3 parca), pe capac se afla un circuit cu 4 piste grafitate pe care aluneca 4 periute fine care au ramas pe ansamblul pedalei si care nu trebuie deteriorate. Pistele grafitate se curata cu un solvent sau cu wd40. Nu e remediere definitiva, eu repet actiunea cam la 2 ani cand apare eroarea (de regula la inceputul sezonului rece). Bafta blush.gif !
AR 01 PIU
Buna seara din nou, am schimbat pedala de acceleratie si tot asa imi face masina nu mai stiu ce sa fac. Ceva sfaturi in continuare sunt bine venite, GABI_B om de nota 10.
Poate a mai intalnit cineva problema asta
bogdaneme
Salut. Persoana care pune testerul trebuie sa faca si altceva decat sa-ti zica coduri de eroare. In urma unui test adevarat se poate determina mult mai usor un defect. Daca nu ai dubii ca pedala noua are si ea probleme trebuie verificat mai intai cablajul si apoi aruncat la concluzii precum calculator de injectie.
AR 01 PIU
da intradevar la test doar imi spune erorile si isi da cu parerea nu stie oricum prea multe se vede pe el. Dar as dori in continuare daca a mai patit cineva asa ceva sa ma sfatuiasca ce sa mai fac . PEDALA si CLAPETA am pus tot asa face.
bad_ovi
Si eu am avut problema asta si m-am chinuit 2 ani pina i-am dat de capat (sper). Am fost la tot felul de meseriasi, dar nimeni nu stia de ce se accelereaza. In urma testului cu calculatorul s+a depistat pina la urma (dupa multe alte testuri facute inainte si dupa multe piese schimbate) ca de vina ar fi prima sonda lambda care nu lucreaza la valorile normale. Ca urmare, am cumparat sonda lambda, mi-a schimbato si de atunci functioneaza ireprosabil. Roaga un meserias sa iti masoare daca sonda functioneaza si daca zice ca sonda este in ordine, atunci schimba garniturile de admisie (cea mare si cele mici). Nu sunt scumpe, si se schimba usor. Poate asa ii dai de cap. Apropo, eu am curatat si injectoarele inainte, ca nu m-ai stiam ce sa-i fac dar pina la urma s-a rezošvat problema.
AR 01 PIU
mersi mult de sfat schimb si sonda lamda m-am uitat sa vad cat costa este vreo 450ron sper sa fie asta si iau garniturile ca nu sunt scumpe. Mai astept pareri,vad ca sunt multe cauze si aceleasi sintome. Apropo si la tine pe test iti dadea circuit potentiometru acceleratie,coerenta intre pista 1 si 2.
Multumesc de ajutor
bogdaneme
Sonda lambda nu are nici-o legatura cu problema ta. Si anume o lipsa de corelatie intre cele doua circuite ale pedalei de acceleratie. Pe tester se pot vedea in timp real cum variaza tensiunile celor doua circuite la apasarea pedalei. Daca pedala a fost inlocuita ramane o problema de cablaj. Trebuie verificat cablajul pedalei. Da mai multe detalii despre masina ( an de fabricatie tip motor putere ).

EDIT : Am vaga impresie ca acest cod de defect este interpretat gresit. Schimba meseriasul du-te la cineva sa iti citeasca ce temperatura a lichidului de racire masoara calculatorul si daca este ceva ciudat inlocuieste senzorul.
kapp
DF123 - Throttle potentiometer; short circuit to +Battery

- Permanent
DF061 - Injector circuit 1&4, open circuit

- Intermittent
DF002 - Throttle potentiometer circuit, coherence between track1 and track2

- Permanent
Fuel/Ignition (F4P - Sagem S2000 - MT - 770/772/774)
DTC Description
DF122 - Invalid injection multiplex signals

- Unknown status

- Intermittent


- Intermittent
DF095 - Computer supply voltage too low

- Unknown status

- Intermittent
5110 - Unknown fault code
Brake

Acestea sunt codurile care da la mine, la acceasi problema, ca a colegului care a deschis topical
Idei noi in afara de cele scrise?
kapp
Nimic? @ar 01 piu . ti am trimis si mesaj privat.
el_ninho04
QUOTE(kapp @ 26 Jan 2014, 15:25)
DF123 - Throttle potentiometer; short circuit to +Battery

- Permanent
DF061 - Injector circuit 1&4, open circuit

- Intermittent
DF002 - Throttle potentiometer circuit, coherence between track1 and track2

- Permanent
Fuel/Ignition (F4P - Sagem S2000 - MT - 770/772/774)
DTC Description
DF122 - Invalid injection multiplex signals

- Unknown status

- Intermittent
- Intermittent
DF095 - Computer supply voltage too low

- Unknown status

- Intermittent
5110 - Unknown fault code
Brake

Acestea sunt codurile care da la mine, la acceasi problema, ca a colegului care a deschis topical
Idei noi in afara de cele scrise?
*



Salut kapp,

Ai reusit sa remediezi problemele? Ce era cu eroarea df061?

Multumesc
BogdanMax2017
Salutari,
S-a gasit solutia la problema cu pedala si erorile?
Seara buna!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.