Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: nu baga caldura
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2
Aleex
Si la voi urca apa putin peste jumatate in momentul in care mergeati mai sportiv? (urca, insa coboara sa zic in cateva secunde cu interventia electroventilatorului).
Dreamer
Indiferent cat de cald este sau in ce regim sportiv am mers la deal nu a trecut niciodata apa de semnul de normal. Verifica termostatul si radiatorul principal.
Aleex
QUOTE(Aleex @ 18 Apr 2020, 20:55)
Si la voi urca apa putin peste jumatate in momentul in care mergeati mai sportiv? (urca, insa coboara sa zic in cateva secunde cu interventia electroventilatorului).
*



Revin si eu cu aceeasi problema, nici nu stiu ce sa verific..
Care sunt sansele sa fi luat un termostat nou, oem, defect?
Mers constant la 100 la ora, temperatura urca la penultima linie si scade intr-o secunda, simuleaza exact momentul cand deschide termostatul, electroventilatorul este functional.
Mentionez ca se intampla oarecum ciclic lucrul asta.
In regim de mers normal, urban, nu au loc fluctuatiile astea, indicatorul sta la 90.

E posibil sa fie din cauza unui radiator de caldura infundat?
Sunt si pentru k4m termostate care deschid mai devreme de 89 de grade? Sa fi avut altceva inainte?
Nu vreau sa mai ajung prin service-uri pentru ca toti mi-au zis ca e normal cand e canicula, dar am masina asta de atatia ani si nu am remarcat niciodata lucrul asta, pentru mine clar nu e normal si sunt sigur ca nici pentru voi.
Dreamer
NU este normal, la benzinar indiferent de temperatura de afara sta la 90 nemiscat. Sunt sanse sa fie defect, dar mici. Poate sa fie aerisirea incorecta. De aici poti incepe.
Aleex
Multumesc pentru raspunsuri, Dreamer!
Pun si un video sa fie mai clar, desi este deja
https://youtu.be/-Eip1eB72Ys

Am scos-o astazi la un drum Bucuresti-Galati si retur, tot drumul a facut fix ca in video, se mai poate pune problema de aerisire incorecta? Are vreo 2000 km in total de la schimbul capacului de termostat + toate cele.
In Bucuresti pot sta toata ziua in trafic, in cele mai infernale conditii, nu urca mai mult de 90.
Mi se pare super ciudat ca in trafic sa nu urce, iar extraurban cand fluxul de aer este incomparabil mai mare + faptul ca porneste electroventilatorul sa fluctueze in draci.
Daca era radiatorul mare, nu ar fi trebuit sa se intample mereu, eventual mult mai des/grav in momentul in care merg bara la bara?
Caldura baga doar pe jumatate de guri de ventilatie => sigur radiator infundat, sa aiba impact asa mare?
Dreamer
Masina are 2 ciruite, cel mic si cel mare: circuitul mic este prin radiator habitaclu si cel mare prin radiatorul din fata ( grila ) De obicei aerul se strange in roza radiatorului din habitaclu si ramane blocat acolo. Deci varianta de claorifer infundat sau cu dop de aer ramane in picioare. Eu as merge prima data pe aerisire a acelui calorifer si apoi inlocuirea lui, daca in trecut a dat semne de nefunctionare corespunzatoare ( incalzire insuficienta iarna ).
cxdani
Am si eu probleme cu incalzirea.
Acum cateva luni am observat ca nu mai baga caldura ca inainte.
Apoi la un drum mai lung, am observat ca a inceput sa fluctueze temperatura la apa.
Am fost in service si mi-au schimbat termostatul cu unul MEAT&DORIA. Au schimbat cu tot cu corpul de plastic, ca cica doar asa merge la modelul asta de Megane.
Dupa trei saptamani fac iar un drum lung. Temperatura a luat-o iar razna.
Se poate vedea pe filmare:

https://youtu.be/MYDvJpPxXWw

Dupa cateva zile iar la drum lung observ ca temperatura se duce uneori cam o jumatate de diviziune in sus, apoi scade la jumate, apoi scade 0,5-1 diviziuni, isi revine, si tot asa.
Se pare ca termostatul deschide aiurea, si atunci observ ca aerul pe care il baga se raceste.
Cand dau pe 27 grade, ventilator la max, aerul nu mai frige ca altadata.


Un mecanic bun, mi-a spus ca el pune doar termostate Mahle-Behr. Cu aproape toate celelalte marci a avut probleme, i-au venit clientii inapoi.

As inlocui termostatul cu unul Mahle-Behr.

E posibil sa fluctueze temperatura asa daca nu s-a facut aerisirea cum trebuie?
Se pare ca termostatul pe care l-au pus se comporta mai naspa decat cel vechi.
megan2
Eu am diesel 1.5 dci.anul trecut prin mai am vazut pata de lichid pe jos si am gasit de unde era.corpul termostatului decedase tehnic prin crapare.

Am cumparat un corp (e din plastic) si am pus termostatul original in el apoi am montat totul cu mare grija, ca si cum ar fi masina mea si ...TADAAA ! Functioneaza fara greturi si sta acul la a 3 a linie zici ca este lipit pe cadran.Baga caldura cat am nevoie.
Aerisirea se face pe la shtutul cu capac cu motorul cald(se ia capacul si se accelereaza sa isi faca circuit complet si cand nu mai curge lichid cu bule este gata.Se completeaza in vas pana la semn si gata.

Pe banii tai toti vor vrea sa iti repare(a se citi sa experimenteze)

Ce iti faci cu mana ta dupa ce te informezi initial este mult mai ok decat la service.Garantia este apa de ploaie.Nimeni nu iti da banii inapoi daca te intorci la garantie de doua ori (ca nu exista legislatie pentru asta) si nici nu este obligatoriu ca in service sa fie oameni care stiu exact ce fac si isi asuma chiar si penal ce urmari au "reparatiile lor".

cxdani
Am fost la un mecanic si mi-a spalat caloriferul. Acum baga caldura ok. Cand dau pe maxim, ma frige la mana.
Din pacate temperarura inca fluctueaza. Parca nu asa des ca inainte, dar fluctueaza. In 3-4 secunde scade max o diviziune, apoi creste la loc. Cand scade temperatura, baga aer mai rece.
O sa schimb distributia, ca oricum era timpul, apoi daca tot asa face o sa mai schimb o data termostatul.
O sa revin cu detalii.
ioan37
Va salut cu respect. Am aceeași problema, tempratura intre 21-26 e la fel...usor călduță si la 27 e fierbinte. Daca cineva a găsit soluția va rog sa ma ajutati si pe mine. Mulțumesc anticipat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.