Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Va mai investi Dacia in Romania ?
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
espacern
Da bine sa-ti livreze Renault-ul din Franta....chiar daca e fabricat in "EU"!
VladSoare
Păi buzunarele lui Mazăre nu trebuie și ele umplute? Și-s niște buzunare tare adînci...
În orice caz, mașinile alea ajung mai repede în Franța cu tirul decît cu vaporul.
danciusergiu84
n-are treaba Mazare cu portul wink.gif
VladSoare
Păi parcă auzisem că firma lui Mazăre, cunoscută și ca primărie a Constanței, ar deține un pachet destul de gras de acțiuni în port. unsure.gif
În fine, oricum Mazăre are treabă cu tot ce se întîmplă în Constanța, fie și indirect. M-aș mira să nu aibă oameni fideli implantați în poziții cheie atît în port, cît și prin firmele care fac afaceri cu portul. În Constanța nici musca nu bîzîie fără aprobarea lui.
corbex
Mazare are treaba cu portul. Primaria are actiuni. Ii mai daduse si Ponta un pachet baban, dar i-a dat cu flit CC.
slider2
http://www.auto-bild.ro/stiri/renault-preg...cost-48203.html

Ce naiba zic astia aici? Vor aparea modele noi Dacia? Mi se pare ciudat caci Dacia are deja deja in gama tot ce se spune in articol, sau Renault vrea sa creeze o noua marca low-cost sau sa reinvie una gen Lada si sa se autoconcureze?
klaus
O masina de dimensiunea lui lupo nu are. Inca.
adi_ar
Nici n-ar fi rau, zic eu!
slider2
Stand acum si gandindu.ma un pic, facand si legatura cu pozele spion care circula pe net cu noul mini suv Dacia, un asa zis Captur low cost dar care va avea si tractiune integrala, imi dau seama ca ai dreptate klaus. Un model mai mic decat Sandero, un fel de twingo 2 low cost se va vinde bine la noi dar mai ales afara. Sa zicem ca asta ar fi hatchback.uk desi au fost si stiri si poze spion cu Sandero Sport, suv.ul cel din pozele spion, dar modelul cu 7 locuri? Tin minte ca pe lansarea Duster se vehicula si o varianta cu 7 locuri dar nu cred ca despre asta sa fie vorba.
Oricum ar fi se vede tendinta de investire in tara noastra a grupului Renault tinand cont ca aceste modele nu vor fi produse si la noi, cel putin nu curand. Chiar nu inteleg de ce nu li se ofera o imbunatatire considerala a infrastructurii celor de la Dacia. Aceste modele daca s.ar produce si la noi ar insemna locuri de munca si bani in plus la stat.
In ceea ce priveste politica de modele Dacia ma mira faptul ca cel putin din acele poze spion mini suv.ul pare un model de sine statator, desi nu este imposibil sa fie camuflat special pentru a induce in eroare. Eu n.as face un model de sine statator ci as oferi tractiune integrala pe Sandero Stepway, ceea ce este o probabilitate tinand cont ca am vazut vreo 2 modele cu numere de probe cand m.am intors de curand de la Titu. Diferenta de bani de la a dezvolta un model nou si doar a oferi 4x4 pe Stepway as investi.o intr.un Mcv Stepway, un fel de Octavia Scout, poate si cu tractiune integrala, care s.ar vinde bine mai ales in Europa de Vest. Si bineinteles niste bani investiti in siguranta si protectia pasagerilor, consider ca ultimul rezultat obtinut la testarile EuroNcap ar putea indeparta ceva potentiali clienti de marca Dacia. Pe mine unul m.a facut sa nu mai fiu asa de sigur ca vreau un Mcv pe viitor...
St
Infrastructura, la ce anume te referi? Daca te referi la autostrazi, cei de la dacia au zis ca daca ar fi autostrada pana la nadlac ar economis in jur de 30 eur per masina. Crezi ca pentru cei 30 eur nu le fac la noi ci in Maroc?
slider2
Ar mai fi si economia de timp. Nu stiam declaratia celor de la Dacia dar si aia 30 de euro conteaza. Gandeste.te ca la masinile low-cost se fac economii si de un euro sau doi per masina prin pozitionarea unor butoane pe consola centrala si nu pe fata de usa. Prin urmare daca pentru un producator conteaza sa zicem 2 euro, atunci 30 cum o fi? Parca fabrica Dacia din Romania are un numar de 300.000 de masini produse anual. Inmultind 200.000 (sa zicem ca doar atat merg la export) din ele cu 30 euro da o suma frumusica chiar si pentru o corporatie gigantica
b76bgaarh
Belgia are o lipsa acuta de infrastuctura, de aia au inchis toate fabricile auto.

dizzy
Dacia e pozitionata destul de clar: pt cei cu venituri mici. Daca urci calitatea si siguranta vei urca si pretul deci un NU hotarat!
Dacia MCV SCOUT e cam acolo cu Duster deci nu prea cred. Mai degraba as vedea un Twingo in gama, pe segmentul lasat liber de Matiz-Tico-Solenza.
Eu as vrea autostrada pana la Nadlac pentru ca ar ajuta toata economia, nu numai pe Dacia, iar 30 EUROI x 200.000 masini fac suficient de mult cat sa ii bucure pe Dacioti.
Ampt
QUOTE(St @ 10 Dec 2014, 23:48)
... cei de la dacia au zis ca daca ar fi autostrada pana la nadlac ar economis in jur de 30 eur per masina. Crezi ca pentru cei 30 eur nu le fac la noi ci in Maroc?
*


Lasă că știu ei de unde să-i recupereze... (lipsa tubulaturii de climatizare pentru locurile spate la modelele Diesel, lipsa suportului de ochelari, lipsă carenaj frână de mână, respectiv scaune, banchetă spate rabatabilă opțională, adică 100 Euro dacă vrei să o ai, scumpiri în pași de câte 100 Euro de la lansarea din 2012 a Logan-ului 2, adică cu 400 de Euro mai scump astăzi decât în Noiembrie 2012, vrei să mai enumăr și altele....)?
dizzy
QUOTE(Ampt @ 11 Dec 2014, 12:14)
lipsa suportului de ochelari, lipsă carenaj frână de mână, respectiv scaune, banchetă spate rabatabilă opțională, adică 100 Euro dacă vrei să o ai, scumpiri în pași de câte 100 Euro de la lansarea din 2012 a Logan-ului 2, adică cu 400 de Euro mai scump astăzi decât în Noiembrie 2012, vrei să mai enumăr și altele....)?
*




Care e suportul de ocheloti?
Ampt
Suportul de ochelari este din același film și cu becul din torpedou, ambele dotări fiind prezente pe Logan I Ph2 și inexistente pe Logan II.
Scoatem dotări de pe una și introducem altele (ESP, TPMS, obligați fiind de normele U.E, nu c-ar fi dorit Dacia un asemenea up-grade), pe alta.

P.S Remember dotări Logan I, care nu s-au mai regăsit pe Ph2 - suport lombar scaun șofer, buton cu impuls geam electric șofer, consum instant, etc.
edv_ro
Se anunta noi proteste la Dacia. Sindicatul...


UPDATE: Sindicate au deschis conflictul de munca

Vremuri grele pentru angajatii Dacia datorita sindicatului....
Modus
Unii dintre voi mai lucreaza pe acolo:

- A mai investit Renault ceva bani in uzina din Romania in ultima vreme?

- Exista vreun pericol real (in afara de comunicatele de presa) ca productia din Romania sa scada?

- Cei de la Renault chiar doresc sa bage o groaza de bani in roboti, sau asta cu eliminarea unui schimb e doar o amenintare fara nicio baza reala?

george_scala_2004
QUOTE
Dacia nu va pleca de la Mioveni in urmatorii foarte multi ani, insa presiunea venita din Franta este tot mai mare, fiindca salariile au crescut mult si tara noastra nu mai e un loc de productie low-cost. Multe se vor schimba si un mare risc pentru angajati tine de automatizare, francezii gandindu-se tot mai serios sa mai duca roboti in sectii, daca salariile nu-si vor modera cresterea.


http://0-100.hotnews.ro/2014/10/13/analiza...nii-la-mioveni/
cristic1982
Sindicatul nu e prea constient de realitate, bine nici nu are cum (la ce oameni are prin el). Oricum salariul unui muncitor in Dacia e o himera pentru multi in tara asta, inclusiv d-aia cu studii si pozitii bune.
Oricum, aceasi mentalitate ca peste tot in tara: daca ti se pare ca patronul castiga prea mult, indiferent ca si tu o duci bine, cere mai mult...

PS. Nu mai ii mai plangeti pe muncitorii de acolo, ca isi merita soarta la cata prostie domneste printre ei.
ssilviu
Eh, pe aici pe forum se aplica .. dusmanul dusmanului meu e prietenul meu.
cristic1982
Cum poti sa spui ca nu castigi suficient, cand tu aduci in casa 4-5000 lei/persoana ?
Ce muncitor in tara asta se mai poate lauda cu asta ?
ssilviu
E un joc periculos. Si e jucat de 4-clase lideri de sindicat. Daca erau destepti, la negocieri ar fi cerut niste chestii care sa-i faca pe muncitori si mai valorosi pentru Renault. Daca doar ceri bani si nu oferi nimic in schimb, in curand nu o sa mai fie rentabil pentru Renault.

Si poate cea mai nasoala chestie la toate negocierile astea, este faptul ca sperie investitorii. Poate ar vrea si alti producatori sa vina in Romania. Dar daca vad ca odata intrati pe urma sunt stransi cu menghina de sindicat in continuu ... mai bine se lipsesc.
VladSoare
QUOTE(ssilviu @ 19 Jan 2015, 09:49)
Poate ar vrea si alti producatori sa vina in Romania. Dar daca vad ca odata intrati pe urma sunt stransi cu menghina de sindicat in continuu ... mai bine se lipsesc.
*

Ei, lasă, că-s obișnuiți. Și acolo la ei sindicatele îi strîng cu ușa, ba chiar mai rău, acolo au și putere politică și influențează legile în favoarea angajaților și în dauna patronilor. Iar la greve... occidentalii sînt campioni, noi sîntem copilași pe lîngă ei. N-avem noi într-un an atîtea greve cîte au nemții sau francezii într-o lună. Nu mai vorbim de italieni, că la ăia greva e sport național, nu trece o săptămînă fără măcar una. biggrin.gif
Markos
QUOTE(edv_ro @ 7 Jan 2015, 22:45)
Se anunta noi proteste la Dacia. Sindicatul...
UPDATE:  Sindicate au deschis conflictul de munca

Vremuri grele pentru angajatii Dacia datorita sindicatului....
*


S-a rezolvat.
Modus
Pentru cat timp de acum incolo?
tony-s
Pai renault e pe profit exclusiv datorita dacia....adica datorita costurile cu salarii,utllitati,furnizori....care in romanika sau maroc sunt de 5-6 x mai mici ca-n frantia.
aphophis
lasa ca are pontacul ac de cojocul lor. Nu vor sa plece? O sa le faca autostrazi la pastele cailor, ca deh.. cum isi permit angajatii sa iasa in strada sa ceara autostrazi de la pesedei pentru renault..

Ii invata copylotul minte..
Squirrel
Mai bine pleacă Ponta în Maroc…
george_scala_2004
radmasa.gif ce sa caute acolo si ce sa faca aia cu el??? blink.gif wacko.gif
IRONICK
Stroe, o scarba ordinara. Un jeg de om.


QUOTE
Grupul german Draxlmaier, care e prezent in Romania din 1993 si are 15.000 de angajati pe plan local, a lansat o noua unitate de productie la Codlea, langa Brasov. In doua noi hale vor fi produse componente pentru portiere auto si pentru interioarele autoturismelor, investitia de 50 milioane euro urmand sa creeze 500 de locuri de munca.


http://0-100.hotnews.ro/2015/04/16/draxlma...auto-la-codlea/

Pentru astia nu face nimeni autostrada? Au angajati cati are si Dacia.
St
Ii are rasfirati smile.gif
aphophis
plus ca dacia are o intreaga infrastructura orizontala prin furnizori in spate, plus ca imi inchipui ca exporturile dacia sunt mult mai mari. Dar nah.. in viziunea lui ironick probabil o fi rau ca se pune presiune pe pontac sa faca autostrada necesara unuia dintre cei mai mari exportatori ai romaniei..
klaus
Asta cu plecatul Dacia din Romania e o vrajeala a alora de la Renault. Nu o sa plece atata timp cat le aduce profit si pot vinde mai mult decat produc.
Cand vanzarile or sacdea, atunci da, se va pune problema mutarii in Maroc, unde momentan calitatea fabricatiei e inferioara celei de la Mioveni.
Insa are si Stroe dreptatea lui. Daca e pe culoarul pan-european, decontat cel putin partial de la UE, ce naiba ii tine pe astia de la guvernare (de orice culoare si orientare) sa faca acel culoar? Evident ca Stroe a vazut aproape realizata autostrada de la Sibiu la granita si ciripeste si el in interesul francezilor, dar nici cei care s-au perindat pe la guvernare nu sunt cel putin de buna credinta.
Markos
Întreb și eu.. o autostradă CU TAXĂ ar mai fi pe placul Dacia?
b76bgaarh
doar daca taxa e mai mica decat profitul.

IRONICK
QUOTE(Markos @ 27 Apr 2015, 12:04)
Întreb și eu.. o autostradă CU TAXĂ ar mai fi pe placul Dacia?
*


O sa ceara scutire de taxa. La ei in tara nu comenteaza de taxe, da fac manareli de majorare actionariat.

A pus cineva la un moment dat o intrebare, in tarile unde s-au inchis fabrici auto de alti producatori, tot asa nu erau autostrazi?
b76bgaarh
Belgia, de exemplu.
titicostel
QUOTE(IRONICK @ 26 Apr 2015, 22:14)
Stroe, o scarba ordinara. Un jeg de om.
http://0-100.hotnews.ro/2015/04/16/draxlma...auto-la-codlea/

Pentru astia nu face nimeni autostrada? Au angajati cati are si Dacia.
*



Te referi cumva la domnul Constantin Stroe, fost director general și actual vice-președinte al Consiliului de Administrație al companiei Dacia Automobile S.A ?
centurion
Fiecare tara cu problemele ei. Si fiecare companie cu profitul ei. La urma urmei, e o afacere. Si in cazul Dacia si in alte cazuri (Belgia, ca era dat ca exemplu mai sus).

Si vom profita si noi, toti ceilalti, de autostrada A1 cand va fi finalizata. Sa nu mai facem 10/12 ore de la B/CT/GL etc. la AR.
E buna si presiunea asta pana la urma. Ca altfel la noi nu se face nimic.
IRONICK
Presiunea este ok, dar cu efect pentru toata lumea, nu doar pentru niste bisnitari.
aphophis
QUOTE(IRONICK @ 27 Apr 2015, 20:56)
Presiunea este ok, dar cu efect pentru toata lumea, nu doar pentru niste bisnitari.
*


radmasa.gif pentru ironick cineva care produce e bisnitar. Grea boala ii macina pe unii icon_mrgreen.gif
IRONICK
QUOTE(aphophis @ 27 Apr 2015, 20:22)
radmasa.gif pentru ironick cineva care produce e bisnitar. Grea boala ii macina pe unii icon_mrgreen.gif
*


Eu nu ii vad pe restul cu atata propaganda pe forumuri. De fapt nu ii vad deloc.
Daca nu isi vad doar interesul lor, de ce nu se unesc cu restul pentru o tara mai buna?
Markos
QUOTE(IRONICK @ 27 Apr 2015, 22:35)
Daca nu isi vad doar interesul lor
*


O ocazie bună, dar ratată, pentru a folosi "decât" în loc de "doar". Se pare că fenomenul e bjectiv sad.gif
aphophis
QUOTE(IRONICK @ 27 Apr 2015, 21:35)
Eu nu ii vad pe restul cu atata propaganda pe forumuri. De fapt nu ii vad deloc.
Daca nu isi vad doar interesul lor, de ce nu se unesc cu restul pentru o tara mai buna?
*


acuma nu mai e problema forumului, ca vezi dusmani peste tot. Si bubuli care te urmaresc in fiecare seara. Musai in duster 4x4 radmasa.gif
IRONICK
afocis, ceva constructiv de spus?
aphophis
pai e la fel de constructiv ca a numi un producator de masini bisnitar smile.gif) Auzi domnule, un producator cica e de fapt.. bisnitar...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.