Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema alternator - nu mai incarca
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
fsilviu86
buna seara, sunt un fan renault si am doua masini o laguna si un clio 1,5 DCI, acum sa va spun problema mea, la clio 1,5 dci am o problema in seara asta cand am pornit masina nu sa mai stans becul de la baterie si a ramas si martorul cu stop aprins. problema cam stiu de unde este acum intrebarea este daca as putea sa desfac partea din spatele alternatorului fara sa-l dau jos? alternatorul este sus, momentan nu am apucat sa ma uit la ea prea mult fiind seara, si abia ce am patit problema. are cineva o poza cu releul de incarcare de pe alternator? are cumva si perii pe acel releu? diodele se pot schimba separat? sau se schimba tot releul?
S4b1n
Deci stii ca e ars releul? Cum s-a intamplat? Am inteles ca se poate arde daca dai curent prin cabluri si masina cealalta da la cheie in timp ce alternatorul tau merge? E adevarat?
fsilviu86
nu am dat la nimeni curent, nu cred ca se arde daca dai curent la alcineva, eu cu laguna am dat curent la o groaza si nu am probleme. nu pot sa-mi dau seama cum sa intamplat ... pur si simplu dintr-o data cand am pornit-o nu sa mai stins martorul la baterie. am pus aparatul de masura pe bornele de la baterie si nu incarca deloc.
Ranga
citeste putin pe aici : http://www.reno.ro/Probleme-incarcare-t232491.html

si eu am avut aceeasi problema, numai ca mie nu mie se aprindea niciun martor in bord, desi nu incarca deloc.
fsilviu86
problema este ca am schimbt releul de incarcare plus rotor a mers o saptamana si acum face acelasi lucru, mai exact rotorul este iar mort, bine nici nu a fost nou, a fost recuperat de pe un alt aterator, acum ma uit sa cumpar un alternaotr nou, si am gasit ceva destul de ok la pret dar pana la sfarsitul saptamanii pana iau salariu mai dureaza asa ca va sta in fata blocului.

http://www.epiesa.ro/piese-auto/RENAULT/CL...81-art-3031245/
dethave
Am avut probleme pe masinile Renault ce le-am avut de-a lungul timpului(5 la numar) cu alternatoarele(facute de Valeo)si am tras niste concluzii clare:
1)Nu are rost sa incerci sa le repari-nu tin prea mult
2)Au tot felul de defecte ciudate,am avut cazuri cind carbunii au taiat colectoarele rotorului,ajungand pana la materialul de izolatie
3)Releele de incarcare Valeo costa infect de mult in comparatie cu suratele lor Bosch,nu mai vorbesc de blocul de diode
Asa ca am fost la dezmembrari cu alternatorul in mana si am ales dintr-o padure de alternatoare unul Bosch cu acelasi amperaj si o dispunere APROXIMATIV la fel a urechilor de prindere pe suport:diferentele nu trebuie sa fie prea mari:am desfacut fuliile de antrenare Dupa ce am masurat distanta la care trebuie sa se situeze fulia originala si din compensatoarele celor doua fulii am reglat situatia:am remontat alternatorul si acum vine partea dureroasa-firele in cele mai multe din cazuri nu se potrivesc asa ca trebuiesc adaptate-francezii au papuci,nemtii au ocheti cu surub:daca aveti un pic de rabdare si pricepere faceti-le singuri,daca nu duceti-va la un electrician auto
Mentionez ca am facut treaba asta pe trei masini si din momentul ala am uitat ca am alternator:nu sfatuiesc pe nimeni sa faca asta decat daca este agasat de Valeo(eu am fost si mi-a ajuns).Asa ca....
Numai bine!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.