Probleme incarcare?
![]() ![]() ![]() |
Probleme incarcare?
Ranga |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 27 January 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio
- 04ZYV
2005/dci
|
|||
PhilipMorris |
![]()
Post
#2
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Poate sa fie firul de la masa alternatorului buba, sa fie un contact imperfect acolo daca iti da variatii mari de tensiune.
Cel care te-a ajutat poate era neindemanatic, se mai intampla daca nu dai curent cu crocodili ca rutina zilnica sa nu fii intotdeauna atent la ambele cabluri. Cel mai probabil i-ai cerut ajutorul si el ti l-a dat. ![]() |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
Ranga |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 27 January 12 ![]() |
Culmea e ca am avut crocodili speciali pentru asa ceva. O fi atins caroseria, nu stiu...
M-am uitat acum la firele alternatorului si nu sunt slabite. Ma gandesc ca poate a cedat bateria dar tot nu-mi dau seama de ce-mi scadea tensiunea pe borne cand acceleram. ![]() |
--------------------
Renault
Clio
- 04ZYV
2005/dci
|
|
mad_biker |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 6 December 07 From: Bacau ![]() |
Pentru a elimina bateria din ecuatie cel mai simplu e sa iei de la un prieten o baterie, sa o pui si sa masori. Daca ai incarcare ok adica 14-14.2 inseamna ca e bateria, daca nu inseamna ca de la sistemul electric al tau e problema si trebuie investigat mai departe.
Din ce localitate esti? Daca esti de prin zona Iasi-Bacau te pot ajuta eu fara sa mai mergi la service. This post has been edited by mad_biker: 29 Jan 2012, 01:30 |
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4 8v
|
|
Ranga |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 27 January 12 ![]() |
Multumesc mult pentru ajutor dar stau in Bucuresti. Asta vreau si eu sa fac, sa pun bateria unui amic sa vad care-i buba.
E posibil ca bateria sa fie cauza si sa nu mai tina curent deloc? |
--------------------
Renault
Clio
- 04ZYV
2005/dci
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#6
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Incearca sa masori tensiunea si la borna bateriei in incarcare. Ai spus ca ai masurat-o la alternator si la caroserie.
Nu ar trebui sa ai 15 V in instalatie sub nici o forma. |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
Ranga |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 27 January 12 ![]() |
Pai de asta ma miram si eu.
Prima oara am masurat pe bornele alternatorului si pe caroserie. La prima masuratoarea era 0. Pe urma am pus aparatul pe baterie si cineva accelera. La relanti aveam 13v. Cand accelera, scadea la 12,10v. ![]() Iar am pus aparatul pe alternator si pe caroserie si imi indica 15v. Am pus iar aparatul pe bornele de la baterie, la fel..15v. Ceva se intampla dar nu stiu ce. Din cate am inteles, releul de incarcare este pe alternator, deci trebuie sa dau alternatorul jos sa verific releul. Altcineva mi-a spus ca s-ar putea sa fie periile alternatorului, ca se slabesc sau tocesc. Deocamdata n-am cum sa umblu la ea, ca n-am garaj. N-am nici bani sa o duc in service deocamdata. Am auzit ca numai diagnosticarea e 1,5mil, la reprezentanta Renault... ![]() ![]() Totusi, iubesc masina. ![]() |
--------------------
Renault
Clio
- 04ZYV
2005/dci
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#8
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Printre altele mai poti curata bine bine bornele bateriei. Le scoti si le dai cu hartie abraziva finuta si la fel si pe bornele bateriei. Am "experimentat" pierderi de 1,5-2 v incarcare din cauza bornelor de la baterie.
This post has been edited by cmandrei: 30 Jan 2012, 11:46 |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#9
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Nu se pierd volti la un contact imperfect. Poti pierde curent, intr-adevar. Daca ai o alta tensiune in circuit este de la un circuit de incarcare defectuos.
Ranga, unele aparate de masura pot indica valori false datorate curentilor de inductie prezenti pe circuit. Mai ales cele digitale de proasta calitate. In general se folosesc aparate de masura anlogice, cu ac indicator, daca vrei sa fii sigur. Ai fie o problema la releul alternatorului, fie la alternator. Bateria poate sa fie cat de proasta, nu iti scade tensiunea de incarcare la valori asa mari. Am mers pe solutia firelor slabite initial, pentru ca simptomatic sunt asemanatoare cu defectiuni majore la incarcare si nu necesita bani multi. Sunt de urmarit zone revopsite ale masinii, acolo unde vopseaua s-a scurs si nu mai permite contact electric sau zone expuse puternic umiditatii, si care au corodat. Sau chiar fire care sa aiba invelisul bun dar ele sa fie rupte dpdv conductiv. Daca toate firele sunt ok, tre sa vezi un electrician sa iti masoare alternatorul. Nu poate fi nici asa de scump, am un prieten care s-a dus la cineva si l-a costat 50 lei manopera montaj punte redresoare la o solenza. Plus cat a dat pe piesa undeva la 70 ron parca, nu sunt sigur. |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
Ranga |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 27 January 12 ![]() |
Am dus azi masina in service. Problema alternatorului a fost fulia.
Am cumparat una nemteasca la 240ron, care spun ei, ar fi mai buna decat cele originale de Renault. Acum sa vedem cat tine.. Va multumesc pentru sprijin baieti! Lasati topicul deschis, poate va ajuta si alti "pacienti". |
--------------------
Renault
Clio
- 04ZYV
2005/dci
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#11
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Ok ce se pierde
![]() ![]() ![]() Foarte frumos daca s-a rezolvat. Dar nu facea nici un zgomot "deranjant" ? |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Ranga |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 27 January 12 ![]() |
QUOTE(cmandrei @ 2 Feb 2012, 15:47) Ok ce se pierde ![]() ![]() ![]() Foarte frumos daca s-a rezolvat. Dar nu facea nici un zgomot "deranjant" ? Ce sa se piarda, ca nu inteleg ce vrei sa zici? ![]() Asta este Fulia. Zgomot sa stii ca nu facea deloc. |
--------------------
Renault
Clio
- 04ZYV
2005/dci
|
|
andutu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Sa numai deschid alt topic pun si eu urmatoarea mea povestioara.
In aceasta iarna m-a lasat bateria , in perioada cu ninsorile, am vrut sa o incarc la un service neavand bani de una noua, 15 lei ora de parca o incarca la redresor placat cu aur in fine am gasit la un vecin am incarcat-o am pus-o pe masina si de fiecare data am o luam in casa sa nu se descarce stand in frig.Dupa ce s-a mai inmuiat timpul am pus-o din nou pe masina definitiv dupa 2-3 nopti de stat iar s-a dus de tot de nu mai se aprindea nici bordul se reseta incontinuu.Am zis asta e este moarta ( Baterie Tudor 8 ani de zile m-a tinut).Ok azi am luat alta Varta Silver Dynamics 60ah 600A, pentru 1.5dci 65cp.Facandu-mi respectivul de la service test de incarcare mi-a zis ca stau la limita cu incarcarea, 13.98v si 13.82v cu faruri ventilatie radio pornit.Stiam ca mai facusem niste verificari cand ma lasase prima baterie dupa ce am pus-o pe redresor.Dupa ce se incalzeste motorul incarcarea ajunge 14.3 respectiv 14 cu faruri ventilatie etc. Intrebare:De ce atunci cand motorul e rece incarca 13.98-13,89 si dupa o tura de 5km dupa ce se incalzeste 14.30-14v o fi tot de la fulie ca la colegu? |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
espacern |
![]()
Post
#14
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La DCI dupa pornirea motorului rece functioneaza bujiile(consuma mult curent)pana se ajunge la o anumita temperatura a lichidului.
Probabil de aici diferenta de voltaj inregistrata de aparat....zic si eu! @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Salut,asa este, dci consuma mult curent cand lichidul este rece(acele termoplonjoane).Trebuie sa incarce intre 13.8-14.2, si din cate vad te incadrezi in aceste plaje,deci nu-i o problema.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
- db-
2004,1.5 dci 65
|
|
andutu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
asa ma gandeam si eu ca e normal pana ajunge motorul in parametrii lui normali de functionare.Multumesc pentru raspunsuri.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
QUOTE Intrebare:De ce atunci cand motorul e rece incarca 13.98-13,89 si dupa o tura de 5km dupa ce se incalzeste 14.30-14v o fi tot de la fulie ca la colegu? un alternator normal, la puterea la care l-a facut fabricantul pentru masina respectiva, trebuie sa incarce 14,2-14,3 DIN SECUNDA IN CARE MOTORUL MERGE LA RELANTI, indiferent ca afara sunt - tispe mii de grade. nu e loc de alte explicatii. cind nu se intimpla asta, alternatorul respectiv , (cazul de mai sus), are are o problema. parerea mea e sa-i dai jos carbunii si sa cureti inelele colectoare cu alcool tehnic, apoi sa verifici firul rosu gros daca nu e coxat unde se leaga la alternator. |
--------------------
reno
megane s
- DB-67-GEO
2008
|
|
andutu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
o sa ma duc o data cu ea la service , ca la alternator nu ma bag , nu am nici ustensilele necesare si nici cunostinte imediat ce voi afla problema o voi posta aici.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Te poti duce la un service pentru o verificare a starii alternatorului,dar poti face asta si acasa destul de usor,trebuie dat jos capacul negru din spate pentru a ajunge la ei.Mai trebuie verificata si starea colectorului,daca este uzat prea rau trebuie schimbat.La mine ajunsese cam asa:
Attached thumbnail(s) s.JPG ( Size: 403.28k ) Number of downloads: 628 |
--------------------
Renault
Clio symbol
- db-
2004,1.5 dci 65
|
|
verde |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Si cu motoru rece si cu el cald trebue sa masori in aceleasi puncte (legatura de masa) cu acelasi aparat.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 14:29 |