Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Check injection system
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2, 3
aikidoro
Salut, Manyguse prin intercoole nu circula antigel doar AER si la presiune mare ( nu stiu la cat) dar intreb si eu ,acel radiator nu merge sudat ?
IancuMIC
QUOTE(manyguse @ 12 Jul 2016, 14:30)
PS: m-au sunat de la service si au spus ca au descoperit unde era problema: este spart  radiatorul intercooler care raceste aerul ce intra in turbina. Dar oare prin acest radiator nu trece antigel???

Raceste aerul; cum sa circule antigel, prin el?

https://www.youtube.com/watch?v=nEwok4cQo7M
rusus
Merge sudat,eu am sudat o conducta de AC (sudura in aluminiu) care a frecat furtunul de la intercoler pe ea și a făcut pori!aluminu fiind mai moale a cedat în fata cauciucului!Posibil sa meargă și la radiator deoarece este din aluminiu
aikidoro
Cu siguranța merge suda ,dar depinde si cat de mare este gaura sau câte sant

12 Jul 2016, 19:08:
Cu siguranța merge suda ,dar depinde si cat de mare este gaura sau câte sant
rusus
Mai bine iei de la.dezmembrări un radiator sau îl sudezi pe al tău dacă merge decât sa dai atâția banii la reprezentata ,părerea mea!dacă ai banii de aruncat la.reprezentate ca sunt foarte scumpi !
silvanu96
Nu se sudeaza intercooler-ele. E mai mult plastic acolo decat Al.
Dezmembrari (cauta cu garantie) sau nou (pretul dat e ok).
Verifica si tubulatura de la el.
cj98czh
Pai daca nu ai vazut cum arata de unde sa stie ca este plastic sau ce este ... intercoolere 90% din cazuri "crapa" la inbinarea" plasticului cu aluminiul ... de aceea nu recomand SH ... ai mari sanse ca in scurt timp sa ajungi de unde ai plecat ...

Nou pe un producator ok nu este scump ..
espacern
Trebuie verificata si cauza care a dus la distugerea prematura....poate turbina baga presiune ca "nebuna"!
manyguse
Se pare ca am rezolvat problema. Am schimbat radiatorul intercooler si am sters erorile. Deocamdata nu a mai aparut nimik, dar am mers doar 50 km. Inainte aparea eroarea in bord dupa minim 2 km si maxim 35 km. Radiatorul intercooler era spart chiar la imbinarea dintre aluminiu si plastic si am cumparat unul nou Valeo, cost 450 lei. Daca mai apare ceva o sa revin cu alte informatii.
mim
QUOTE(manyguse @ 9 Aug 2016, 23:00)
Se pare ca am rezolvat problema. Am schimbat radiatorul intercooler si am sters erorile. Deocamdata nu a mai aparut nimik, dar am mers doar 50 km. Inainte aparea eroarea in bord dupa minim 2 km si maxim 35 km. Radiatorul intercooler era spart chiar la imbinarea dintre aluminiu si plastic si am cumparat unul nou Valeo, cost 450 lei.  Daca mai apare ceva o sa revin cu alte informatii.
*




Salut,
S-a rezolvat intradevar problema ta prin schimbarea radiatorului?
Am un megane 3 cu acelasi motor ca al tau, cu aceleasi batai de cap cu erorile si cu radiatorul de intercooler fisurat. Acum dupa ce ti-am citit postul am facut legatura intre erori si radiatorul fisurat.
Asadar, un update la situatia ta ar fi de ajutor.

Multumesc!

dumitrescu_adi
buna ziua
din ce am citit pe forum am vazut foarte multe pareri , am avut acceasi problema , am rezolvat o simplu si sigur , dupa o diagnoza detaliata , s a constatat ca este senzor presiune diferential filtru particule intermitent , , acesata vine mufat cu doua futunase de cauciu , unul dintre aceste era fisurat , este o problema des intanlita la acest model , deoarece este foarte aprope de galeria de evacuare si se coace foarte rau ..
l a mine s a rezolvat fara alte probleme
cronicu
Salut

Am un megane 3 / 2011 / 1.5 DCi 106Cp.Acum 3 sapt mi-a aparut cheita galbena cu ceva"sprutz ssytem" am tradus pe moment pe google translate - check injection system. Dupa cateva minute cu rosu mi-a aparut STOP, "motor kann zerstört werden" , motorul de poate defecta.Am oprit si dupa 2 zile am pornit masina si nu a avut nimic.Acum o saptamana din nou aceeasi poveste.Mi-am luat cablu obd si am citit erorile din poza atasata.
Cat de grava ar putea fi problema? E ok sa merg asa cu ea avand in vedere faptul ca nu simt nimic la motor, se tureaza, trage normal, uneori la peste 2000 de ture vrea sa sprinteze (e posibl sa fie infundat DPF si se elibereaza putina presiune si atunci are un boost de putere pt 1 secunda). mersi
azaghorth
Scrie destul de clar Ash accumulation,adica ai cenusa acumulata...Tu mai crezi ca e posibil ca DPF
sa fie infundat...? blink.gif
Circuitul de alimentare bujii cu probleme...
Mergi cu ea la service pana nu patesti ca nu mai porneste deloc.
Radu Mladin
Salutare. Mi s-a aprins și mie cheita cu check injection system. Am pus-o pe tester și într-adevăr e sonda de temperatura amonte turbo. Am dat comanda de piesa, dar cei de la service nu s-au băgat sa o schimbe ca e prea complicat și ca trebuie data turbina jos. Este cineva care a înlocuit sonda altundeva decât în reprezentanta?
Mi-e greu sa cred ca trebuie data turbina jos pentru asa ceva.
În principiu, mi-am făcut programare la meridian nord pentru miercuri, dar am nevoie de mașină și o sa mai fac vreo 500 km pana atunci și mi-e sa nu se înfunde filtrul sau ceva.
Ieri când am pus testerul, avea 15 g de particule.
Asa ca as prefera sa o schimb singur dacă nu e prea complicat și nu necesita neapărat intervenția celor de la reprezentanta.
Mulțumesc
marius.tranca
Salut,
Am si eu un M3 grandtour 1.5dCi 110cp. Si mi-a aparut si mie eroarea check injection.... Pe tester a dat calitatea proasta la ulei si ceva probleme la injectie....asa mi-a zis mecanicul... Am facut revizia (schimb de filtre + ulei elf 5w30) si erorile au disparut...ramane de vazut daca mai apare



Dupa o zi de mers prin oras....a aparut dinou .... sad.gif
chivereanumarian
Dacă e cu start stop după 2012 se poate sa fie clapeta evacuare gaze blocata
MihaiBogdan93
La 310.000 km mi-a aparut si mie "check injection system" + lipsa crusie control/limitator.
Uleiul schimbat cu 1000km inainte (+ verificat nivel particule: 16g inainte de un drum de 2000km). Limp mode-ul a aparut la 50 km dupa ce am facut plinul la o benzinarie din Austria. Am mai parcurs 1000km asa, masina trage perfect, am mers turat sa fiu sigur ca nu acumulez particule in plus.

Pe un OBDII cu Torque pe telefon a aparut P0380 (il am de jum an) si cea noua P0545 - Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit Low (Bank 1). Dupa ce am citit acest post si cel intitulat "martor stop aprins si engine failure hazard" + discutat cu un mecanic la telefon, am inuit ca este vorba despre EGT amonte turbo (cel de pe galeria de evacuare la Megane 3 sau de pe turbo la Megane 2).

Ieri am testat EGT-ul cu un multimetru (motorul semi-cald spre cald) si ghici ce: 0 Ohmi, nimic, nada, zilch. Ciudat, ca cica eroarea a disparut pentru 10 secunde acum 2 zile. Anyway, am dat comanda de EGT+bujii NGK si anti-seize paste (din cupru).

Am dat comanda si de un OBDII Delphi de pe Ali sa vad daca e diluat uleiul, sa verific nivelul de particule si in acelasi timp sa verific injectoarele (am eu o banuiala cu injectorul 4).

Revin cu update dupa ce vin piesele si le schimb.

RazvanBVGT
Salut tuturor, am citit cam tot ce se poate de aceasta eroare si deja ma iau cu mainile de cap. Am un megane 3 gtline 2010 1.9 dci. Imi apare aproape zilnic această eroare dar se stinge dupa ce opresc motorul. Am pus tester pe ea si imi apare ca egr ar fi blocat pe descgis si ceva la injectorul 2. Testerul la am pus la un băiat de la euromotor brasov. Ideea este ca am desfăcut capacul de la egr unde are angrenajul de roti dintate si se pare ca se misca foarte usor si ok, ma gandesc ca daca era blocat se simtea. Cat despre injector nu sriu ce sa zic, rog pareri ca vad ca se cam stie pe acest forum despre ce e vorba. Mulțumesc anticipat.
espacern
Dacă se mișcă ușor mecanismul....e defect!
Caută alt EGR si după ce-l schimbi refaci testarea...poate scapi doar cu asta.
RazvanBVGT
Mulțumesc de raspuns, o sa mai dau o tura la service si daca e egr o sa iau unul nou si asta e am vazut ca e vreo 800, asta e. Mersi inca o data.
tiron.alex
QUOTE(dumitrescu_adi @ 22 Jul 2017, 11:12)
... s a constatat ca este  senzor presiune diferential filtru particule intermitent , , acesata vine mufat cu doua futunase de cauciuc , unul dintre aceste era fisurat  , este o problema des intanlita  la acest model ,  deoarece este foarte aproape de galeria de evacuare si se coace foarte rau ...
*


Salut,

Dupa multe cautari am gasit acest raspuns foarte corect. Multumesc Dumitrescu Adi!
In ultimele luni tot aparea eroare "check injection system" si uneori "check antipollution system". Dupa ce am resetat de 2 ori eroarea, a tot continuat sa apara, dar aleator, uneori stingandu-se singura.
Dupa o testare cu CLIP am observat valorile senzorilor si parametrii si am tras concluzia ca problema este la senzorul de presiune diferentiala a FAP-ului, cumulata cu eroarea DTC145392 . Imediat am gasit remedierea pe un forum Renault din Olanda, senzorul aflandu-se in spatele FAP-ului, un loc greu accesibil.

Procedura de remediere este in felul urmator:
- se demonteaza stergatoarele cu o inelara de 16 si se extrag cu presa
- se demonteaza grila de stergatoare si protectia ansamblului motoras stergatoare cu o tubulara de 10 si un torx T30
- se desfac colierele si conectorul de pe senzorul de presiune diferential si se extrage senzorul
- se inlocuiesc furtunasele cu unele noi de ~12cm cu fi ext 15mm si fi int 5mm

Atasez foto cu operatiunea. Numai bine.

dragosgc
Buna ziua , am un megane 3 an 2010 1.5 dci diesel 90 cp 150.000km la care mi s a aprins eroarea *Check injection system* cand am plecat intr o zi la munca , cand am ajuns acasa si am parcat eroarea s a schimbat si a aparut *Engine failure hazard* impreuna cu martorul de la DPF aprins.

Am rezolvat cu DPF ul ( mers pe autostrada intr a 4 cu 4000 rot/min ) dupa care am fost la un service sa mi faca o diagnoza (martorul si mesajul *Engine failure hazard* s au stins cand eram pe autostrada) , in urma diagnozei au iesit erorile * Check injection system* (cand apas butonul autopilot *Check cruise control si Check Speed limit*).

Am fost si la reprezentanta unde m au ciuruit de 600 ROn doar ca sa steagra eroarea dupa care a aparut in 5 km, am fost la mai multe service uri care mi au raspuns ca nu au habar ce sa i faca. Eu am cautat si pe internet si am gasit tot felul de pareri : senzori pedala ambreaj , senzori pedala frana, contacte slabite, dar am gasit si soluti de genul : update soft sau dezactivare din soft.


As vrea sa stiu si parerile voastre, daca a mai patit cineva la fel si as mai vrea sa stiu :

- daca ii fac soft de stage 1 poate sa il dezactiveze?
- daca merg cu el asa face vreun rau ?
- daca il dezactivez cu soft normal am sansa sa apara iar dar sub forma altor erori?
- se poate sa aiba legatura cu cealalta eroare care a disparut pe autostrada?

Am fost cu ea la diagnoza la mai multe service uri mi au aratat ca filtrul are o incarcare de 2 gm si ca ultima regenereare o facuse cu 4 h in urma ( cand eram pe autostrada) , la toti le arata o eroare cu cruise control si speed limiter . Imi stergeau erorile si in mers apareau iarasi

Am pus cateva poze mai jos , daca am omis ceva raspund imediat
XtreZz
Exact aceleași simptome le am avut de la egr care este situat pe evacuare. Acum nu sunt sigur daca motorizarea ta are așa ceva, însă poți verifica.
dragosgc
Multumesc , o sa ma uit si acolo chiar daca nu ma pricep pun pe cineva

Ce i ai facut la EGR l ai schimbat / curatat ?
clau166
Megane 2010 nu are acel egr pe evacuare.

In mod curent imi apare si mie erorile : check injection + engine failure hazard. Pe diagnoza mi-a ingustat cautarile catre partea de aer/turbo. Eroarea poate proveni de la senzori, de la comanda turbinei sau chiar si de la turbina. Poate aparea si de la EGR sau injectoare. Toata injectia e implicata. Intoarce-te cu o diagnoza macar un screenshot / eroare. In urma diagnozei nu ies erorile mentionate de tine ci acelea sunt citite din bord. In urma diagnozei ai coduri eroare care te indreapta catre posibile probleme.

Cred ca sfatul primit legat de egr e cel mai bun in lipsa unei diagnoze pentru ca de multe ori egr e cauza multor probleme. Nu e din soft. Ai o eroare pe vreo componenta. Exclud softul pentru ca presupun ca anterior masina ti-a mers ok.
lupukel
@clau166: legat de problemele de egr si de admisie aer, experienta mea personala imi spune ca efectul lor e in general subtil. in sensul ca se observa cresterea consumului, antigelul nu atinge temperatura optima sau temperatura fluctueaza mult, filtrul de particule se regenereaza pasiv (nu apar regenerari active), debit exagerat pe carter si implicit consum de ulei, etc.

eu unul nu am avut niciodata "check injection system" si implicit cele de CC/SL care apar automat daca sunt erori pe injectie.
Cata-scenic 3
Va salut, am și eu aceeași problema cu check injection sistem + check antipolution sistem, am schimbat până acum senzorul de presiune turbo, senzorul de presiune gaze de evacuare și nimic, am verificat și senzorul acela de diferența de presiune de la DPF, eroare persista, atașez un logo in mers, nu mai știu ce să-i mai fac, am motorul de 1.6 dci, menționez că mașina merge foarte bine, nu am lipsa de putere sau ceva de genu, daca vă uitați pe poza senzorul de presiune gaze esapament nu înregistrează nimic până în momentul când îmi apare eroarea in bord, după ce îmi apare eroarea acesta urmează graficul celorlalți 2 senzori, că și coduri de eroare îmi dă DTC 047195 : pressure upstream of turbine, incorect senzor mounting, și DTC 038096 : preheating unit diagnostig system
azaghorth
QUOTE(Cata-scenic 3 @ 18 Apr 2022, 09:00)
am verificat și senzorul acela de diferența de presiune de la DPF,

Adica ai masurat cu un multimetru?
L-ai si curatat?Curata eventual si sonda/sondele lambda.
Cata-scenic 3
Doar am verificat sa nu fie furtunele rupte, am verificat și cu diagnoza și nu da nimic, furtunele sunt in regula, ieri mi-am și cumpărat un multimetru, ai idee cat ar trebui sa arate la măsurare?
Gil26
Senzorul presiune amonte turbina trebuie sa aibe tensiunea U=4.75-5.25V intre pinul 1-MZ si 2-MY, pinul 3-AKN (de obicei de culoare alba) este pentru electrovana EGR presiune turbo + senzor cilindru. Poti sa vezi cu diagnoza si presiunea amonte tubina presiunea supraalimentare si cea atmosferica PR636 si PR041=PR035 diferenta trebuie sa fie p=0-300mbar, daca nu se poate verifica si senzorul presiune atmosferica, se verifica conectorul continuitatea și izolarea la masă a senzorului presiune amonte turbina, se controleaza tot ce tine de turbocompresor, etc...
Cata-scenic 3
Senzorul amonte turbo l-am înlocuit, acela ce vine pe galeria de evacuare, este nou, pe original, colegul azaghorth vorbea de cel de diferența de presiune, cel de pe DPF
Gil26
Faptul ca ai inlocuit acest senzor nu inseamna neaparat ca ai rezolvat problemele ce tin de acesta si mai ales eroarea DTC047195, ceea ce am scris cred ca ramane valabil inclusiv diagnoza, verificarile, turbocompresorul, etc...

LE: senzorul gaze esapament este diferit de senzorul presiune dif. FAP care doar ca info se verifica conducta si acesta sa nu fie deteriorat iar cu motorul pornit sa nu aibe scurgeri si cu motorul rece duritul de masurare a presiunii din interiorul conductelor si al senzorului sa nu fie colmatat, plus ca acesta se reinitializeaza cu comanda RZ073-Senzor presiune dif. FAP (pentru injectia R9M) se intrerupe contactul se asteapta vreo 15 minute apoi se verifica cu diagnoza din nou PR1236-Corectare presiune dif. FAP iar aceasta trebuie sa fie intre -1 si +1 mbar (altceva nu cred ca poti sa masori la acest senzor de presiune diferentiala)...

LE2: atasat procedura de diagnosticare a erorii DTC047195 pentru GrandScenicIII motor 1.6 dCi R9M plus verificarea turbocompresorului, schema electrica, locatia si mufele senzorului presiune turbo si un grafic cu functionarea acestuia (pornire motor rece-urban-autostrada-DN)
Cata-scenic 3
Ms mult, mă apuc azi de verificat
coktavi
Salutare,
La mine eroarea a fost de la termoplonjoanele de incalzire antigel. Verificate inainte de schimbare alt senzor. Dupa schimbarea lor masina nu mai raporteaza nici o eroare. Mergea foarte bine si inainte si dupa. Numai ca acum ajunge mai repede la temperatura optima de functionare si deci poluare mai mica smile.gif. Spor!
Gil26
Corect, si termoplonjoanele sunt o potentiala cauza pentru cele descrise, iar colegul are si eroarea DTC038096 : preheating unit diagnostig system, despre acestea se gasesc foarte multe informatii utile in topice dedicate din diferite sectiuni ale forumului.
Cata-scenic 3
Va salut din nou, am aflat problema, conducta in care vine senzorul presiune gaze esapament este înfundată, nu ajunge nimic la senzor, am incercat sa o desfund dar fara rezultate, din câte am înțeles daca merg cu ea așa înfundată nu se mai regenereaza DPF-ul
Gil26
Daca este vorba despre teava aceea subtire si indoita care intra in racordul senzorului de presiune gaze esapament aceasta se poate curata (folosind diferite solutii), insa daca tot desfaci pe acolo sugerez sa verifici tot circuitul de evacuare dar si cel de la turbocompresor, etc., nu este exclus sa ai si alte ”depuneri” pe acolo, iar DPF nu se poate regenera din mai multe cauze, pentru regenerare trebuie indeplinite destule conditii, deasemenea cand demontezi\montezi componente trebuie facute si procedurile corespunzatoare din CLiP si recomand apoi sa verifici cu diagnoza mai atent injectia, apropo: eroarea DTC038096: circuit de pre-postîncălzire este inregistrata sau activa ? (si asta poate explica putin o parte din cele din postul #77).
petree
QUOTE(tiron.alex @ 8 Feb 2021, 20:03)
Salut,

Dupa multe cautari am gasit acest raspuns foarte corect. Multumesc Dumitrescu Adi!
In ultimele luni tot aparea eroare "check injection system" si uneori "check antipollution system". Dupa ce am resetat de 2 ori eroarea, a tot continuat sa apara, dar aleator, uneori stingandu-se singura.
Dupa o testare cu CLIP am observat valorile senzorilor si parametrii si am tras concluzia ca problema este la senzorul de presiune diferentiala a FAP-ului, cumulata cu eroarea DTC145392 . Imediat am gasit remedierea pe un forum Renault din Olanda, senzorul aflandu-se in spatele FAP-ului, un loc greu accesibil.

Procedura de remediere este in felul urmator:
- se demonteaza stergatoarele cu o inelara de 16 si se extrag cu presa
- se demonteaza grila de stergatoare si protectia ansamblului motoras stergatoare cu o tubulara de 10 si un torx T30
- se desfac colierele si conectorul de pe senzorul de presiune diferential si se extrage senzorul
- se inlocuiesc furtunasele cu unele noi de ~12cm cu fi ext 15mm si fi int 5mm

Atasez foto cu operatiunea. Numai bine.
*



Salut, un cod pentru furtune si senzor?
Ma gandesc sa cumpar acele furtune pe origine, al meu m3 din 2011 110 cp 225000km.
Cata-scenic 3
Salutare, am înlocuit până la urmă țeavă aceea, acum funcționează tot pe mașina(GSI, CC etc.), mi-a apărut totuși o problema, merge in șuturi, că și cum se îneacă, pe moment îmi apare check injection system apoi dispare, e chestia de 1 sec. atât, despre ce proceduri este vb. având în vedere că am umblat pe la senzorul de diferența presiune?
Alexandra7654
Bună!
Am un renault megane 3, diesel 2009.
Am eroarea check injection system...am fost la service, tester, schimbat releul de bujii incandescente, pivot și încă ceva..ca trăncănea wacko.gif
Bun. Eroarea nu a mai apărut, nu rămânea aprinsa oricum, aprea câteva minute și dispărea.
Acum iar apare și dispare sad.gif
Ar putea fi motorina de vina? Alimentez de la Rompetrol, ba standard, ba premium, depinde... doar de aici am alimentat în ultima perioadă - de aici și întrebarea dacă motorina ar cauza probleme.
Nu observ alte schimbări la mașină, merge normal..
Ce sa mai fie?
Poate între timp ati mai întâlnit situații..

Vreo recomandare de service uri în Galați, în afara de reprezentanță sau sa merg direct la ei? 😔

Mulțumesc!
dan.gorea
Am avut eroare pe injectorul 3 și l-am înlocuit,acum sub 200rot clănțăne motorul ,pe am citit corecțiile cu Delphi și am următoarele valori
Injector 1---- 1,2
Injector 2----1,4
Injector 3----0,4
Injector 4-----1,45
Înainte de schimbare aveam 0,9 pe injectoarele 1,2,4 și 1,2pe injectorul 3
Ce este de făcut în această situație?
costas78
reseteaza timpii pe injectie. asta dupa ce probabil ca ai scris corect codul noului injector in calculator.
Gil26
Despre corectiile injectoarelor pe MeganeIII s-a mai discutat si se gasesc destule informatii utile pe topicele dedicate, in cazul de fata cred (doar o parere atata tot) ca trebuie tinut cont si de "...am citit corecțiile cu Delphi ..." (legat de resetari \reinitializari, etc...)
dan.gorea
Cum se poate resetați inițializa injectoarele,se poate face din tester sau trebuie date jos?
lupukel
Am mai scris pe undeva, eu ca sa fortez reinitializare corectii cu can clip, fac procedura de reinitializare EGR care automat declanseaza și reintializarea corectiilor pe injectoare.

Corectia de 0.4 dupa inlocuire pe injectorul 3 e absurda, mai ales daca ai pus injector nou.

Fie n-ai scris corect codul injectorului nou (este procedura pentru asta, ai un cod pe partea de sus a injectorului), fie e defect din fabrica. Mai ales ca inainte aveai corecție 1.2 pe pozitia respectiva.

Daca ai pus injector nou dar ai lasat codul de la injectorul vechi, atunci e normal ca au luat-o razna toate.

P.S. la 1.2 corectie pe inj 3 nu avea sens sa il inlocuiesti.
cj98czh
hotarati-va pe care topic povestiti acelasi lucru, ca deja le amestecati ..
Narq
Salut! Acum 1 an mi-a aparut de cateva ori eroarea "Check injection system", insa de cateva saptamani imi apare in fiecare dimineata. Cateodata, daca nu pornesc motorul si reintroduc cartela, eroarea dispare. Cateodata nu dispare nici dupa 10 incercari, motorul porneste insa nu merge rotund, sta pe la 1300rpm iar ventilatoarele pornesc si ele la maxim. Dupa cateva zeci de secunde eroarea dispare, ventilatoarele se opresc, turatia scade la normal si masina merge perfect. Nu conteaza de cate ori o mai pornesc in ziua respectiva, problema reapare la prima pornire a doua zi, nu conteaza ca e dimineata sau la pranz, sa o las pana seara nu am incercat inca. Inca nu am pus testerul acum, insa anul trecut, dupa primele simptome nu am gasit nici o eroare. Ceva pareri? Multumesc.
Bogdan BB
QUOTE(dumitrescu_adi @ 22 Jul 2017, 12:12)
buna ziua
din ce am citit pe forum am vazut foarte multe pareri , am avut acceasi problema  , am rezolvat o simplu si sigur  , dupa o diagnoza  detaliata  , s a constatat ca este  senzor presiune diferential filtru particule intermitent , , acesata vine mufat cu doua futunase de cauciu , unul dintre aceste era fisurat  , este o problema des intanlita  la acest model ,  deoarece este foarte aprope de galeria de evacuare si se coace foarte rau ..
l a mine s a rezolvat fara alte probleme
*


Buna ziua!
Mare dreptate ai Adi Dumitrescu... La mine era deteriorat furtunasul de culoare neagră; îmi apăreau (și dispăreau) aceleași erori. Mulțumesc!
Costyctin89
Îmi apare în bord Check Injection System, am pus un test contactat la telefon și îmi da eroarea P0545 - Exhaust Gas Temperature (EGT) , sensor 1, bank 1 - low imput. Despre ce este vorba, unde se afla acel senzor și aș dori un cod pentru piesa ce trebuie cumpărată. Mașina trage normal, mi se pare consumul cam mare, undeva la.7,1 litri/100 km în afara orașului, cel.putinasa arata în bord. Nu merge pilotul automat de când cu acesta eroare. Am cautat pe internet, am mai întrebat pe grupuri, lumea ar zice ca ceva senzor/sonda temperatura amonte turbina. Unde se afla. Am mai văzut niște video ca ar fi undeva pe la filtru de particule, în alte video am văzut ca e undeva un spatele motorului, în fața bordului. Vreau sa știu exact despre ce este vorba.
albm3dci
Am avut si eu eroarea aceasta impreuna cu inca un martor ce indica o eroare la gazele de evacuare. La mine era din cauza furtunului de la intercooler. Avea o crapatura de 1 centimetru chiar unde se afla colierul de strangere .
Am facut aproximativ 1000 de kilometri cu erorile pe bord,cand apareau cand dispareau
. Pilotul automat nu mai functiona si consumul a crescut cu 0,5L , dar dupa ce am inlocuit furtunul erorile au disparut singure.
La primele accelerari dupa montarea noului furtun am facut un nor de fum dupa mine . Cel mai probabil din cauza ca filtrul se incarcase. Dupa cateva minute nu a mai scos fum deloc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.