din cate am inteles au fost 2 modele de R20 care au avut denumirea de Dacia 2000, unul cu motor mai mic si unul cu motor mai mare.
specificatiile sunt:
- 2.2 carburatie (desi teoretic ar fi trebuit sa fie injectie, nu stiu
inca daca a fost modificata sau daca asa a fost pt romania) 84kW
- cutie automata (probabil 3 viteze, am observat ca pe a 3-a o schimba aproape de 70, nu sunt sigur, am mers azi cca 3-4km cu ea)
- roti pe 14 (celelalte dacii 2000 mai "slabe" au roti pe 13 si cred ca si in 3 prezoane, asta are in 4)
- servo
- in afara de oglinda (care e reglabila din interior) si de geamurile din spate totul e cu reglaj electric (inclusiv scaunele)
- A/C (ba chiar cred ca e un fel de soi de clima ca se poate regla temperatura)
- cruise control (cu comenzi pe volan) - habar n-am daca merg sau cum se foloseste. Am apasat eu p'acolo si se aprind niste beculete pe la vitezometru, dar habar n-am inca ce si cum
Masina la tabla se prezinta binisor, in mare parte (mai mare ca Purcica) e vopsea originala. Am cateva zone unde trebuie carpita (un prag si o aripa spate) si altele unde e ruginita si am observat ca asa sunt toate (toate R20-urile, ca dacii 2000 n-am mai vazut in afara de asta si aia alba din poli) - stalpii din spate sus si capota de la portbagaj. Probabil rugineste din interior din cauza condensului. Pe dedesubt recunosc ca nu m-am bagat (ploua si era noroi), dar la cum se prezinta sus si pe la motor sper sa n-am surprize prea mari.
Pe langa masina am mai primit si o sacosa de piese prin care recunosc ca n-am avut timp sa ma uit.
In orice caz eu sunt foarte multumit de achizitie si cel mai important - i-a placut si nevestei