sspoitoru
29 Oct 2011, 19:36
exact din motivul ala am dat si eu aeroterma pe care o cumparesem, asemanatoare cu a ta.
acum mi-am pus una sub polita in dreapta de nici nu se vede.
cu caldura am fost si eu uimit cat de repede ma strange caciula
ai pus-o pe buton separat sau odata cu aeroterma masinii?
iulica89
29 Oct 2011, 21:18
Geamurile sunt originale de dacia(UAMT parca).
Da intr'adevar este inestetica ,dar isi face treaba si inca bine.La instalatia electrica am anulat aeroterma masinii pentru ca nu prea se simte cand e pornita si datorita modificarilor pe care le'am facut am flux de aer cam de la 50 km/h.In oras cand asteptam la semafor mai ales, faceam frigu' si din aceasta cauza am optat pentru aerotema aceasta.
sspoitoru
30 Oct 2011, 19:17
da dar e vitala cealalta pt dezaburirea parbrizului
pune-o pe direct, cu fire de la baterie, intrerupator, dai numai pe geam si se va simti diferenta
plus ca la iarna fara suflatoare pe parbriz o sa stai cu carpa in mana tot timpul
cosmin_2300
30 Oct 2011, 20:54
QUOTE(cosmin_2300 @ 22 Oct 2011, 18:53)
Că te întrebasem de anvelope, mi-am luat și eu azi 2 (aveam 2 de anul trecut) și am dat 406 lei cu tot cu montaj.
iulica89
30 Oct 2011, 21:31
Cu parbrizul aburit am avut probleme dar am descoperit ca daca nu este"gras" si murdar ,nu se abureste asa repede...Mult mai important este sa nu ai umezeala in masina(odata pe saptamana ma uit sub presuri si daca gasesc apa le scot afara la uscat si sterg+las usile deschise sa se usuce
)
Aceeasi "reteta" am avut si eu:doua debica frigo 165/70 r13 cumparate noi anul trecut si saptamana trecuta am completat setul dar nu am gasit tot orasul 165/70 r13 asa ca am luat de 175/70r13cu montaj ,presiune cu azot si echilibrat gratuit...
Sper sa nu fie chiar asa de stricti domnii politisti
31 Oct 2011, 14:44:Azi am finalizat in mare pregatirile de iarna:am schimbat bujii,capac delcou,lulea,platina condensator,filtrul de aer si multumita noii legi si cauciucurile de iarna.
Poze:
1310CL
31 Oct 2011, 18:55
Iauzi ca e MLS acuma
Nah,cat de bine poate arata cu jantele ei canada,foarte frumoasa masinuta are linie,sa o porti sanatos ! Daca ai monta si lucas-urile de pe fata la locul lor ar fi..
iulica89
31 Oct 2011, 20:36
Pe bonul de fabrica era specificat Dacia 130 MLS, si pe flapsul drept al barii spate era un "X" =>cred ca a fost refuzata din cine stie ce lot de export(avea si husa la roata de rezerva dar s'a "pierdut" in timp).
Voi urca lucasurile cand voi gasi un spoiler fata decent
.
iulica89
3 Nov 2011, 18:00
De mai mult timp cautam cum sa fac sa fie maneta mai aproape asa ca azi m'am gandit ca cel mai eficient ar fi sa scurtez tija de la timonerie.Avand doua tije de cutie de 4 trepte prin pod am luat una,am masurat'o si am decis ca cel mai bine ar fi sa o scurtez cu 2.5 cm.Am taiat'o cu flexul,am dat filet,am bagat un surub cu floarea taiata astfel incat sa il pot infileta in ambele jumatati,am pus o piulita distantier,iar apoi am aliniat'o pe un geam ca sa corespunda originalului.
Am probat'o pe masina si apoi am sudat'o electric.
Avand joc in bucsile de bronz am adaugat o foita de cupru pentru a elimina jocul ,rezultatul fiind o foarte precisa selectie a vitezelor si maneta stand in pozitia dorita
Am constatat o pierdere de ulei majora la planetara din stanga ,asa ca am adaugat ulei...Dupa jumatate de an pierdusem maxim 100ml asa ca tot raul spre bine.
Poze:
iulica89
8 Nov 2011, 10:44
Azi dupa o mica baita
Ce frumoasa poate fi asa stock,felicitari pentru modul in care intretii aceasta masina
mii de km fara probleme !
turbodxman
9 Nov 2011, 07:51
Superba
iulica89
12 Nov 2011, 09:52
Let's update
:
turbodxman
12 Nov 2011, 11:26
Not bad @ all
iulica89
12 Nov 2011, 21:24
Am mers astazi pina in oras sa cumpar un teu pentru termocupla cu scopul de a strange toate piesele necesare.La intoarcere am observat o variatie a temperaturii apei si cand am oprit sa verific ce e in neregula,vasul de expansiune era plin si se observa cum ieseau bule din furtunul acestuia.Mi'am cumparat o garnitura de chiuloasa si am inceput munca,am curatat blocul,chiuloasa,am schimbat termostatul de 83 cu unul de 89(Calorstat) si daca tot eram "in zona" am sa schimb si saxofonul...Maine astept un mecanic cu o cheie dinamometrica pentru strangerea chiuloasei.
turbodxman
12 Nov 2011, 21:31
Well done!
STORMTROOPER
12 Nov 2011, 21:34
De la termostatul ala de Vaslui ti se trage.Panarama de piese, am schimbat 3 intr-un an si pe toate le scoteam bucati din furtun. Bine ca ai luat de Vernet.
13 Nov 2011, 22:03:Salut
Dupa cum am vorbit ieri incerc sa te lamuresc nitel cu sistemul de la ELV. Pe masinuta mea situatia sta in felul urmator, vezi schema&pozele:
1. am un fir galben care merge la alternator, acolo este legat
2.este firul rosu de alimentare al ELV-ului
3 si 4 din pacate nu iti pot spune unde vin legate.
Incearca sa postezi si aici:
http://www.daciaclub.ro/Montarea-unui-elec...4591-s1440.htmlPoate este cineva care a mai facut treaba asta si te poate lamuri mai bine decit mine.
Succes.
iulica89
19 Nov 2011, 15:05
Luni am terminat munca la chiuloasa...Releul electroventilatorului mi'a dat ceva batai de cap nestiind sa'l montez (Multumesc celor care m'au ajutat) ,am montat un buton suplimentar in bord,cuplat la o termocupla klaxcar (92-82) ,fulia mica la pompa de apa(capac al careia l'am schimbat cu unul de uzina reconditionat pentru ca scapa putina apa) si am "asezat" electroventilatorul pentru ca era cam aproape de suportul alternatorului(3-4 mm).
Poze:
porneste elv de la buton?
iulica89
19 Nov 2011, 16:47
Porneste si din buton si din termocupla,numai ca atunci cand porneste din termocupla se aprinde si beculetul butonului(un fel de martor).
asa mi-am facut si eu sistemul. Trebuie doar sa mai fac circuit pentru becul ala din buton
ArtVandelay
20 Nov 2011, 01:37
Ai filtru de benzina dupa pompa sau mi se pare mie ?
iulica89
20 Nov 2011, 09:30
Filtru de benzina am si pina'n pompa si dupa pompa
iulica89
28 Nov 2011, 14:43
Noua pozitionare a numarului dupa ce era sa raman fara el "multumita" suportului de numar de o calitate foarte indoielnica:
1310CL
28 Nov 2011, 15:57
Altfel arata acum....insa ai grija la capota,ca din poza se vede ca iti da tarcoale rugina la ea.....sau nu e ceea ce pare?
In rest..e bec dacia,sa ai mare grija de ea !
iulica89
7 Dec 2011, 18:01
Azi am incercat sa refac vechea jaluzea de la climatizare pentru ca mi se abureste parbrizul cand plec ,iar jaluzeaua fiind indepartata nu se simte absolut deloc ventilatorul masinii;
Am scos ventilatorul si am uns motorasul, am luat o bucata de mocheta cu spatele rigid,2 bari de inox pentru sincronizare
si am conectat cablul de la robinetul caloriferului la ansamblul format,iar ventilatorul l'am conectat la butonul dezaburirii.
Poze:
De cand mama m-a facut n-am vazut asa ceva. Beton ideea
!
iulica89
25 Dec 2011, 11:32
De sezon :
razvan32
4 Jan 2012, 01:43
imi place cum ai facut la radiatorul de caldura. si eu sunt din Ploiesti. stau la nord.
cum iti baga caldura? la mine cred ca e de vina jaluzelele alea.
QUOTE(iulica89 @ 25 Dec 2011, 11:32)
Cand a nins bre pe bulevard in halul asta ?
E de anul trecut
mi-am dat seama dupa pozitionarea nr
iulica89
4 Jan 2012, 13:36
Da poza este de anul trecut
De bagat caldura nu baga cum m'as fi asteptat ,dar in 10 secunde dezabureste parbrizul probabil debitul de aer este restrictionat de calorifer(are lamele prin care trece aerul prea dese=>la vara caut unul de 1300)...Cea mai buna solutie e sa iti montezi incalzire auxiliara(preferabil in locul consolei originale ca sa nu iti ocupe spatiu aiurea cine stie unde) care face toti banii
iulica89
23 Jan 2012, 20:41
The day has come:
turbodxman
23 Jan 2012, 21:25
Scrie pe bidonul de ulei Aral unde e fabricat?
1310CL
23 Jan 2012, 21:25
Uite un om care isi respecta masina si tine la dacia lui !
Respect !
iulica89
23 Jan 2012, 21:43
E Made in Germany (intr'un colt e scris pe portocaliu).
to be continued...
turbodxman
23 Jan 2012, 21:46
OK.
Thx.
Good luck!
Iulikk
23 Jan 2012, 21:50
Aral nu vei gasi fabricat in alta tara... cel putin eu nu am vazut.
sobolan
23 Jan 2012, 21:56
QUOTE(iulica89 @ 20 Sep 2011, 20:20)
...am mai incercat sa vopsesc pragul...La fel se increteste-o mai las cateva zile si mai incerc.
cauta DECANOL si da jos mizeria aia de vopsea....apoi da cu un grund cu uscare rapida si apoi cauta albastru mamaia si o dai la pistol.....sau la spray dar dupa ce s-a uscat bine grundul ,altfel se increteste iar !
iulica89
2 Feb 2012, 20:27
O sa fac operatiunea asta la urmatoarea vopsire a masinii...
Pina una alta am montat inchiderea centralizata si alarma cu tot cu deschiderea porbagajului
...La nici 24 de ore de cand am pus uleiul in motor un furtun idiot de recirculare a gazelor a inghetat...Urmarea: joja a fost aruncata din locul ei si 1L de ulei a tasnit...noroc ca am mai avut ramas...
Si cum de cateva zile este frig de crapa pietrele(poza la o galeata uitata cu apa) mi'am montat robotul de pornit(un redresor ceva mai puternic) in garaj...Un minut si pot da la cheie
Frumos,cand ii filmezi un cold start?
helldriver11
5 Feb 2012, 14:48
Sa stapanesti masinuta sanatos, mult si bine, fara probleme !
Mi-ai starnit nostalgii...Si eu am fost intre 1986-2007 proprietarul unei Dacii 1310 TLX, de care imi e tare dor si care, cu hachitele cunoscute, m-a sevit cu credinta...
Voiam sa iti impartasec insa o experienta neplacuta a mea, care sa te fereasca de belele:
Intre 1986 si 1991 puneam in ea ulei romansec (altul nu era), schimbat, potrivit cutumelor vremii, la 1500 km. rulati. In intervalul dintre doua schimburi nu consuma deloc, niciodata nu aveam nevoie de ulei de completare.
In 1991, odata cu aparitia in tara a reprezentantelor companiilor consacrate, tocmai pentru ca o iubeam asa de mult, m-am decis si am cumparat Castrol GTX, pe care scria tot "made in Germany", si costa de 3 ori ma scump.Schimbat si filtru, pus ulei la nivel, constatat ca pornirea la rece era un pic mai usoara, presiunea uleiului aceeasi cu a celui autohton.
Dupa vreo 700 km. rulati, observ ca la demaraje in forta si la frane "cu scartz"se aprind pentru o fractiune de secunda becurile rosii martor pentru presiune ulei si temperatura apei, desi indicatoarele aratau presiunea si temperatura normale.
Fiind si iarna, deci mai dificil sa trebaluiesti sub capota, mi-am dat singur cea mai simpla explicatie, ca la smucituri fac undeva "masa" firele de la sonda de presiune sau temperatura.
Am contionuat sa merg inca vreo 300 km fara griji, insa becurile incepeau sa stea aprinse mai mult decat o fractiune de secunda. Ridic capota, verific firele de la sonde, totul O.K., ridic in scarba joja de ulei si...STUPOARE! Uscata!
Chemat urgent 2 mecanici, verificat vizual si auditiv, totul in regula. Scos cei 600 ml. de ulei care mai ramasesera (deci in 1000 km. a papat 2,3 l ulei Castrol), pus ulei romanesc, mers normal, fara consum...
Pe scurt, se pare ca uleiurile prea fine nu sunt propice pentru motorul Daciei, mare grija cu Aral-ul. Cel mai bine a mers cu Shell Helix, pornire usoara, presiune foarte buna, consum de 200 ml. la 1000 km. Il schimbam la 5000 km rulati.
In 2007 am vandut masina la 100.000 km. rulati, cu motorul original, neumblat in el.
iulica89
5 Feb 2012, 18:20
Si eu am distrus motorul cu Castrol GTX.mi'a mancat toate garniturile si semeringurile si mai mereu la relanti mi se aprindeau beculetele de la ulei...Il manca la greu...Si asa ma decis sa inlocuiesc motorul cu cel actual...
Cel mai bine mi'a mers cu un Mobil super 1000 nici papat presiune ok ,dar nu ma mai gasit acum...
iulica89
9 Feb 2012, 18:15
Azi am inlocuit carbunii la electromotorul de pe masina pentru ca invartea cam greu si la bateria de 100Ah mi s'a parut un pic dubios...
ai avut examen asa pe zapda:))?
iulica89
9 Feb 2012, 19:06
Da
Am cautat un loc de parcare vro 10 minute
Arata bine de tot dacia,sa ai grija de ea
sa nu te mai aud cu ganduri negre,ca-i bai.
iulica89
10 Feb 2012, 15:23
Preparing new brakes
O pompa de ranult 18 in stare excelenta dar careia ii voi schimba garniturile...
are diametrul interior mai mare fata de asta normala de dacie?
iulica89
11 Feb 2012, 20:37
Nu...e tot de 19 mm
Dar cred k voi ramane la cea de dacie datorita faptului ca nu au pe stoc garnituri de reparatie...
Da' tot pun servo'ul de Renault
iulica89
13 Feb 2012, 18:57
Azi dupa un drum in oras am ramas inzapezit in propria curte
Si drept rasplata ca a fost "de treaba" si nu m'a lasat cine stie pe unde i'am facut o mica baitza
iulica89
18 Feb 2012, 11:47
Show must go on...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.