Nope pe aliaj e 205.55.16
[attachmentid=1628037235]
Au fost ai mei la mare si când s-au întors am constatat asta. Parca s-au topit stopurile.
[attachmentid=1628037235] [attachmentid=1628037236] [attachmentid=1628037237]
Se intampla si la Solenza. Din cauza caldurii degajate de becuri, mai ales daca stai cu picioru pe frana la semafor.
PS: eu am dar 2 gaurele mici in partea de sus, cu un burgiu mic, ca sa nu se incinga atat de tare si nu s-a topit plasticu.
ursul_bipolar
3 Jul 2016, 11:59
Este ceva specific la megan. Becurile sunt f apropiate de geamul de plastic, caldura de afara plus caldura degajata de bec fac ca atmosfera in interior sa devina insuportabila si geamul se deformeaza.
b76bgaarh
3 Jul 2016, 12:30
Al meu a lipsit la lecția asta.
Diac, a mers cu faza scurta aprinsă și a ținut piciorul pe frână cam mult.
ursul_bipolar
3 Jul 2016, 12:32
Var'miu a patit la fel, acelasi model, acelasi efect.
La Meganeul 2.2 dupa anul 2007 au mutat becul de frana jos... exact pt problema semnalata cu topirea stopurilor.
Interesant e ca timp de 10 ani nu s-au deformat deloc. Si mașina a mers si pe la mare pe canicula.
145.000 km. Am făcut o verificare pre-concediu. Încă se tine bine.
Am băgat freon in instalație, ca nu l-am mai înlocuit de mult.
Am schimbat biletele antiruliu. Alea vechi erau Starline si au ținut cam 3 ani si 50.000 km. Am pus TRW. Ar fi culmea sa țină mai puțin.
Am schimbat plăcute spate. Aveau cam 30.000 km. Am avut Ate, am pus tot Ate. Mai aveau material, una singura era mai tocita, dar începuseră sa se macine un pic pe margini mi se pare. Oricum de cand le-am schimbat nu mai șuieră rotile pe spate la viteza mică. Asta este talpa grea, orașul aglomerat.
Ar trebuit schimbat tamponul hidroelastic de la motor. Aici sunt in dubiu între a lua de Logan dCi ca alți oameni de pe forum, aftermarket sau OE. Am văzut ca original ar fi vreo 450 RON. Încă nu m-am decis. As înclina spre original de 1,6. A rămas pentru mai încolo.
M-am făcut si cu un cd-changer. Util, zic eu, la drum lung. Mai ales ca nu prea m-a înțeleg eu cu emulatoarele astea. Oricum n-as mai avea slot liber la bricheta si pt asta. Si am înlocuit o boxa din usa care era făcută praf. Pârnaia oribil.
Am descoperit ca nu mai am capacul rotund de vizitare far, si din păcate menic nu mai are
Cand avea un sac de d-astea nu m-am gândit sa iau unul preventiv. As face si un polish la faruri dar nu cred ca mai am timp pana ani concediu.
Cam asta. In rest Greece here we come...
danyhhh
24 Aug 2016, 09:55
Montarea cd-changer-ului e plug&play ? M-ar interesa si pe mine sa imi montez unul.
De care sidichanger e? Eu am unul cu 6 discuri, dar doar 1 si 2 stiu mp3..
Montajul e chiar plug&play, trebuie cablu de la radio la Cd-changer. Si CD changerul are si el cod.
Avand in vedere antichitatea masinii mele, am radio "TUNER LIST", iar CD-changerul e din cel clasic, nu scrie nicaieri ca stie mp3. O sa fac CD-uri audio. Stiu ca e o intoarcere in timp dar asta este.
[attachmentid=1628042080] [attachmentid=1628042081]
Sportourerul meu a ajuns pana in Zakynthos. Acuma e la o tura prin Salonic si mâine plecam spre casa. M-am intors de la Zakynthos la Meteora si apoi de la Meteora la Salonic pe cea mai torentiala ploaie pe care am vazut-o. Si nu am capac de vizitare la carenajul de la far in stanga. Acolo unde sunt si calculatoarele.
Sper sa mă tina pana acasa.
Ps. In rest masina a mers ireprosabil. Singura emotie am avut-o pe serpentine pe ploaie cand e carosabil ud si cred ca acoperit cu mazga BFGoodrich-urile au cam ajuns la limita. Adica am derapat putin de doua ori in curbe. Si o data a intrat abs-ul. Dar cred ca ar fi facut la fel cu orice pneuri.
L.e. Am ajuns cu bine înapoi din Salonic. Mașina a rezistat eroic deși m-am întors cu cumpăraturi pana in tavan.
[attachmentid=1628042200] [attachmentid=1628042199]
In total am făcut cam 2700 km.
Raduchu
9 Sep 2016, 20:37
Deci a trecut cu bine de ploaia aia
.
Am trecut cu bine de furtuna.
[attachmentid=1628043248]
Am cumparat cativa struguri astazi sa-si faca tataie de treaba cu ei.
ursul_bipolar
22 Sep 2016, 09:56
La cat de ieftini sunt in piata pe Pucheni, nu-mi pare rau ca am renuntat la vie. Cred ca ies si mai ieftin asa.
[attachmentid=1628043378]
Aprovizionarea de toamna-iarna. Cred ca ar trebui sa schimb arcurile.
Ps. Era oricum suita cu dreapta fata pe bordura.
Roman adevarat ..statie si brecul plin de zarzavaturi
Antena am pus-o ca ma incurca la gogonele.
Meganul gri a rămas fără frâne. Pedala se duce jos de tot si abia abia începe sa frâneze. Fie conducta de cupru a ruginit, fie e din pompa, as zice. Lichid mai e in vas. Oricum nasol. Bine ca si-a dat seama tata pe la Băneasa de problema si s-au întors din drum. Luni vorbesc la service.
MoneyTalks
23 Oct 2016, 20:48
QUOTE(Diac @ 22 Oct 2016, 22:39)
Fie conducta de cupru a ruginit
Cum sa rugineasca cuprul?
Sau am uitat eu ce am invatat la chimie...
Rugina este oxidul de fier, oxidul de cupru e alta mancare de peste, is e mai spune cocleala in popor!
espacern
23 Oct 2016, 20:56
QUOTE(Diac @ 22 Oct 2016, 23:39)
Meganul gri a rămas fără frâne. Pedala se duce jos de tot si abia abia începe sa frâneze.
La o masina cu simptom identic a fost uzura exagerata la placute spate......si cand s-a ajuns la fier placuta a sarit din etrier la o franare violenta.
Pistonul a iesit mult si la franare se pierdea foarte putin lichid....vizibila scurgere doar dupa demontare roata.
QUOTE(cosmin_69 @ 9 Mar 2015, 14:08)
Revin. Atasez pozele zona ruginita la conductele de frana.
Asa ca nu sunt din cupru.
Este in zona pasajului, unde conductele sunt aproape de tamponul de sustinere toba intermediara.
Masina spalata astazi, deci exclusa mizeria si apoi am verificat personal, am racait usor zona si este rugina ce a cam intrat in ,,carnea" metalica.
Drep urmare, m-am programat maine pentru pentru verificare, eventual reparatie zona ruginita(daca nu a intrat in carne) sau inlocuire.
Dupa caz.
Multumesc frumos nonic pentru sfat !
QUOTE(Gelu.V @ 18 May 2015, 10:30)
conductele la renault megane sunt din metal (fier) si sunt vopsite, am schimbat cateva zeci la noi la service unde si lucrez, mai bine spus le facem din conducte de cupru, le bercuim si apoi refacem traseul conductelor si nu mai au moarte
PS in curand va fi nevoie si la masina mea !!!!!!!!!!!
Moneytalks, se pare ca nu-s de cupru. Defecțiune înregistrată la mai multe mașini. Si se pare ca si la alte mărci. La fiecare revizie (2 pe an)ii pun sa verifice starea lor. Cred ca la tata au omis operațiunea.
Espacern, discurile si plăcuțele spate au un an. Sunt TRW.
Logic ar mai putea fi si pompa.
Oricum încep si eu sa cred ca este o diferența de calitate între sedanuri de Turcia si break/hatchback (Spania/Franța) Prea multe defecțiuni la Sedanul asta. In fine, sa vedem de la ce o fi.
andri1940
23 Oct 2016, 22:48
Mai mult ca sigur a plesnit conducta de frana in dreptul puntii spate, e buba stiuta si patita si de altii la megane2. Bine ca tatal tau n-a patit nimic si nu a fost pus intr-o situatie periculoasa.
Oricum, nu mai folosi masina deloc pana nu o repari!
Noroc ca tata merge încet si prevăzător. Logic ca mașina va merge direct la service. Probabil pe platforma, deși cât de cât frânează. Momentan ai mei dezmorțesc mașina lui tataie : Symbol Fidji 2008 cu aproximativ 9.000 km la bord.
24 Oct 2016, 08:50:
[attachmentid=1628045579]
Ps. Pardon Symbolul are 12.500 km. Si mai sta si numai in garaj.
ursul_bipolar
24 Oct 2016, 12:34
Arata foarte bine clio. Zici ca e scos din fabrica.
Banuiala mea s-a confirmat. S-a spart o conducta de frâna ruginita. Sunt acuma pe cale sa le inlocuiasca pe ambele de pe spate. Cost total cu ceva lichid de frâna = 285 RON. Bine ca s-a rezolvat, sper.
b76bgaarh
25 Oct 2016, 14:47
de ce nu folosesti tu clio, in oras?
De cât timp ma gândeam la asa ceva, dar nu se poate... tataie are lucruri importante de facut, locuri unde trebuie sa ajunga. E un om ocupat, care are nevoie de masina tot timpul.
Inca o chestie: La Megane frana ceva dreapta-fata si stanga spate.
Megane-ul gri e in service pentru o bieleta si un pivot. Se pune trw si Lemforder. Am mers un pic cu ea si trebuie schimbat si opritorul de la usa sofer. Cd-ul nu mai ejecteaza. Mansonul de la schimbator s-a rupt si nu mai sta cum trebuie. Ma rog, diverse...
Maine schimb si eu rotile de iarna, dar voi rula cu vechile Tigar doar cateva zile, pentru ca saptamâna asta ar trebui sa-mi vina noile pneuri de iarna.
Am schimbat insa pneurile la masina doamnei Diac. Hankook cu Hankook.
[attachmentid=1628046291]
Mi-au venit si mie pneurile de iarna. Al treilea set. Vechile Tigar le aveam din 2011. De data asta am trecut la ceva superior.
[attachmentid=1628047374]
b76bgaarh
11 Nov 2016, 21:11
Prea scumpe.
Atunci ar trebui sa fie si bune.
Dreamer
12 Nov 2016, 00:49
Buna treaba Diac
Bicicleta galbena
12 Nov 2016, 10:17
68dB la cauciucuri de iarna!
Well, pentru mine nu prea exista alegere la pneuri. Am un singur producător : Michelin.
P.S asta si datorită faptului ca mi le ia cineva cu discount substanțial.
<span class='edit'>12 Nov 2016, 11:03:</span>
QUOTE(Bicicleta galbena @ 12 Nov 2016, 10:17)
68dB la cauciucuri de iarna!
Ar trebui sa fie mai silențioase decât ce am eu de vara : bf goodrich. Alea au 69 dB
Am reusit in sfarsit sa montez pneurile Michelin. Asteptam sa vina zloata, zapada, inghetul.
[attachmentid=1628047851] [attachmentid=1628047852] [attachmentid=1628047853]
Ca prima constatare astea Michelin sunt mai usoare decât fostele Tigaruri. Par silentioase, desi se aud fosnind etichetele uitate pe ele.
MoneyTalks
18 Nov 2016, 23:09
QUOTE(Diac @ 23 Oct 2016, 21:56)
mașina lui tataie : Symbol Fidji 2008 cu [...] 12.500 km. Si mai sta si
numai in garaj.
QUOTE(Diac @ 25 Oct 2016, 13:50)
De cât timp ma gândeam la asa ceva, dar nu se poate... tataie are lucruri importante de facut, locuri unde trebuie sa ajunga. E un om ocupat, care are nevoie de masina tot timpul.
Din cele ce spui tu, ceva e putred la mijloc...
Deci masina are 12,500 km in 8 ani, sta NUMAI in garaj si tataie are lucruri mportante de facut si locuri unde sa ajunga. De aici eu deduc ca lucrurile importante or fi stersul masinii de praf, iar locurile importante unde trebuie sa ajunga se rezuma la... garaj. Acolo are nevoie tot timpul de masina.
Acei km facuti in 8 ani inseamna in medie cam 150 km/luna. Iesi m ult mai ieftin cu taxi-ul in cei 8 ani decit cu o masina care pur si simplu rugineste in garaj.
1. In primul rand ca Renourile nu ruginesc.
2. Masina aia sta noaptea in garaj. Din cand in cand tataie mai iese cu ea pe ici pe colo pe unde are nevoie la ore de trafic usor. Pe masina aia nu a nins niciodata.
3. De cativa ani merge si mai putin cu masina. Are Kauflandul la 2 minute pe jos. La tara a renuntat la vie. Vorba vine ca are locuri unde sa ajunga si oameni sa vada. Eram oarecum ironic
4. Totusi sper sa conduca cat mai mult desi are 82 de ani. Chiar, trebuie sa-si refaca permisul. Sper sa nu aiba probleme.
5. A costat 8200 de euro minus rabla. Nah, si-a facut omu damblaua sa-si schimbe masina.
bgdrenault
19 Nov 2016, 10:23
Numai tu si Tariceanu parcheaza ca in poza 2.
Ala e loc de parcare pt vizitatori si taxiuri.
QUOTE(MoneyTalks @ 19 Nov 2016, 00:09)
Din cele ce spui tu, ceva e putred la mijloc...
Deci masina are 12,500 km in 8 ani, sta NUMAI in garaj si tataie are lucruri mportante de facut si locuri unde sa ajunga. De aici eu deduc ca lucrurile importante or fi stersul masinii de praf, iar locurile importante unde trebuie sa ajunga se rezuma la... garaj. Acolo are nevoie tot timpul de masina.
Acei km facuti in 8 ani inseamna in medie cam 150 km/luna. Iesi m ult mai ieftin cu taxi-ul in cei 8 ani decit cu o masina care pur si simplu rugineste in garaj.
pierdut simtul omorului, il declar nul.
MoneyTalks
20 Nov 2016, 12:21
QUOTE(argon @ 19 Nov 2016, 10:29)
pierdut simtul omorului, il declar nul.
Era si cazul...
Revenind la probleme de masina : porneste greu dimineata. Azi a luat-o la prima cheie dupa ce am pus contactul dar a fost o cheie lungaaaaaa, in care cilindrii au pornit oarecum pe rând. Odata pornita a mers perfect. Dar zilele trecute, dupa o pauza de 5 zile a pornit la a 4-a cheie.
Si a lui taica-miu avea probleme similare. Pornea greu si mergea prost pâna se incalzea. Pana la urma s-a schimbat senzorul de ax came si merge bine.
Bineinteles ca service-urile sunt hiper pline si nu e timp de o diagnoza.
Cum sambata a fost frumos afara, am luat cateva chei si surubelnite + un spray wd40 si am desfacut un-alta pe la masina. Clapeta de aer era curata, am curatat cativa senzori, electrovana de la fulia defazoare, senzorul captor ax came. Totul parea curat.
A doua zi a pornit la sfert. La fel si azi dimineata.
TomachE
12 Dec 2016, 22:33
S.a speriat....Stii cum este,cand ajungi la stomatolog nu te mai doare nimic,asa si cu ea
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.