georgerusu
30 Jan 2011, 19:32
In seara asta masinuta din semnatura mi-a facut o surpriza. Dupa un drum de aproape 200km, am parcat masina in fata blocului. Pe drum nu mi-a facut nici cea mai mica problema. La 1 ora dupa ca am oprit masina am plecat sa cumpar ceva si dupa 300 de metri (primul semafor) a inceput sa scoata un sunet foarte puternic in momentul in care apas acceleratia. Sunetul parca ar fi o tabla care se freaca de asfalt si mi se pare ca vine de undeva din dreapta masinii (cum stau la volan). Am pus avariile si am mers cu 20-30 de km/h. Nu scoate nici un sunet daca o bag in viteza si ridic usor ambreiaju fara sa accelerez. dupa ce isi ia putina viteza singura daca accelerez cat pot de incet si putin nu scoate nici un sunet, dar daca apas normal acceleratia apare imediat sunetul ala. Odata cu sunetul se misca si schimbatorul de viteze singur. Ce credeti ca ar putea fi? A mai trecut cineva prin experienta asta si daca da cat costa treaba?
Astept cu interes parerile voastre.
SorinCT
30 Jan 2011, 19:36
Sa nu se fi rupt bieleta de antibasculare sau cum i-o zice aleia de e legata de cutie. Cand e pe duca se simt smucituri la schimbarea vitezelor si se plimba singur levierul. Poate la tine s-a rupt cu totul si se loveste de fiare cand accelerezi.
georgerusu
30 Jan 2011, 19:38
Cam cat costa treaba asta?
SorinCT
30 Jan 2011, 19:40
Studiaza problema aici:
http://www.reno.ro/Go-to-last-page-page-t201078-s540.htmlCica s-ar potrivi si cea de Logan (aprox 100 RON) dar intai afla exact ce are.
georgerusu
30 Jan 2011, 19:43
Ms mult. M-as bucura sa fie asta. Alte pareri/variante?
Ai verificat sa n-ai vreo pietricica prinsa pe la disc?
georgerusu
30 Jan 2011, 20:58
daa ar fi pietricica pe disc, nu ar trebui sa se auda sunetul ala tot timpul?
ritter
30 Jan 2011, 22:26
Este bieleta antibasculare. TRW era vreo 250 ron parca.
crazybogdan
31 Jan 2011, 00:02
La Reno la rep. era 180 RON ( bine pt modelul meu, dar nu cred ca ar diferente mari intre modele). Si bieleta aceea in ambele parti de prindere are 2 tampoane. Foarte probabil, unul din cele 2 a cedat.
Manopera ar fi sub o ora...
Daca se balanseaza ceva mai mult motorul, e normal sa vibreze si schimbatorul, doar sunt prinse una de cealalta, nu? (motor+cutie)
SorinCT
31 Jan 2011, 00:39
Una e sa vibreze si alta sa ti se miste singur.
georgerusu
31 Jan 2011, 07:58
Daca o ridic pe cric si ma bag sub ea se vede bieleta aia rupta sau ceva ca as vrea sa ma conving inainte sa merg la service. Daca ar avea cineva o poza exact unde gasesc prostia asta de bieleta chiar m-ar ajuta f mult. Sper sa fie asa cum zice toata lumea bieleta aia ca daca nu e asa inseamna ca e ceva mult mai scump. Multumesc mult colegilor care au dat cate un sfat/parere pana acum.
crazybogdan
31 Jan 2011, 08:38
Sorin, ai dreptate, dar acela era verbul care mi-a venit in minte
georgerusu, nu cred ca are rost sa te bagi sub ea, bieleta parca e mascata de scutul motorului...
georgerusu
31 Jan 2011, 10:20
Fratilor m-am bagat sub cazan si am tras de bieleta cu pricina si e teapana, nu are nimic. Va reamintesc ca zgomotul e foarte puternic, vine din partea dreapta a masini (cum stai la volan) si e ca si cum s-ar freca ceva metalic. Se aude doar la accelerare, daca o scot din viteza pot sa o turez la 4000 si e ok. Pedala de ambreaj e la fel, singura diferena e schimbatorul de viteze. Cand ba a 2-a de exemplu, in momentul in care ridic ambreajul schimbatorl se duce putin in fata cam 2-3 cm. Pana acum nu facea asa. Imi trece prin cap ca poate s-a rupt ceva in turbina si se freaca acolo cand se invarte (cand accelerez).
SorinCT
31 Jan 2011, 11:03
Daca ti se rupea ceva in turbina aveai alte simptome. Nu iti mai suiera, iti zdranganea si la relanti, nu ti se plimba levierul, pierdeai putere multa, etc.
solidconvert
31 Jan 2011, 12:38
QUOTE(georgerusu @ 31 Jan 2011, 10:20)
Fratilor m-am bagat sub cazan si am tras de bieleta cu pricina si e teapana, nu are nimic. Va reamintesc ca zgomotul e foarte puternic, vine din partea dreapta a masini (cum stai la volan) si e ca si cum s-ar freca ceva metalic. Se aude doar la accelerare, daca o scot din viteza pot sa o turez la 4000 si e ok. Pedala de ambreaj e la fel, singura diferena e schimbatorul de viteze. Cand ba a 2-a de exemplu, in momentul in care ridic ambreajul schimbatorl se duce putin in fata cam 2-3 cm. Pana acum nu facea asa. Imi trece prin cap ca poate s-a rupt ceva in turbina si se freaca acolo cand se invarte (cand accelerez).
Eu cred ca cel mai bine te duci in service si vezi despre ce este vb... nu te costa o avere constatarea...
si mai vorbim dupa...
crazybogdan
31 Jan 2011, 18:19
2-3 cm sa se miste schimbatorul...e foarte mult!
QUOTE(georgerusu @ 31 Jan 2011, 10:20)
.....Va reamintesc ca zgomotul e foarte puternic, vine din partea dreapta a masini (cum stai la volan) si e ca si cum s-ar freca ceva metalic. Se aude doar la accelerare, daca o scot din viteza pot sa o turez la 4000 si e ok.....
Asta ma duce cu gandul la fulia de la alternator, dar daca dispare cand o scoti din viteza, nu stiu ce sa zic.
Ma refeream la astea:
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=191981&hl=http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=853...ulie+alternator
georgerusu
1 Feb 2011, 10:39
Intrebari:
1. Cand se strica (rupe) bieleta antibasculare doar se balanseaza cutia si motorul si se misca schimbatorul sau se aude si vreun sunet mai metalic ca si cum se invarte ceva metal pe metal?
2. Bieleta cu pricina cand tragi de ea ar trebuie sa fie total rigida sau sa se miste putin?
Si la mine se auzea o bataie metalica din cand in cand si se misca schimbatorul cand acceleram sau era in frana de motor, in plus se balanganea motorul foarte tare. Eu aveam probleme cu amortizorul hidroelastic de la motor (cel de sus de langa vasul de expansiune ) si in timp s-a rupt si bieleta antibasculare. Totul a disparut dupa ce am schimbat bieleta si amortizorul.
solidconvert
1 Feb 2011, 17:51
Eu am mers cu bieleta rupta cu fosta masina megane bicorp si nu avea nimic altceva in afara de faptul ca se misca destul de mult schimbatorul si implicit si motorul...
P.S.: cand ti-am recomandat sa mergi in service nu m-am referit la reprezentanta ci la orice service care te poate lumina in problema ta... oricum imi pari proaspat posesor de megane... sa nu mai zic ca mai mult decat cateva pareri altceva n-o sa capeti de pe forum (cel putin eu inca n-am intalnit masina care se repara singura)... probabil in scurt timp vei devenii inca un client nemultumit de marca asta... stim bine amandoi care este motivul... intretinerea masinii nu se face online...
Si tot mai crezi ca masina asta are kilometrii reali? Ai umplut forumul cu topicuri cu probleme aparute la ea. Daca vrei iti pot recomanda servisul la care merg eu pe PM.
georgerusu
1 Feb 2011, 19:27
km sunt reali si asta e singura problema care o am cu masina si NU e din vina mea. Pt celelalte sunt singurul vinovat ca nu am facut ce trebuia. Daca stii un service bun in Iasi, astept recomandarea ta.
georgerusu
3 Feb 2011, 17:40
Astazi am schimbat tamponul ala de cauciuc dintre cutie de viteze si motor (tampon sau bieleta cum s-o fi chemand). Asta era cauza. M-am plimbat pe la mai multe magazine de piese si mai ieftin de 220 de lei nu am gasit, asta cu livrare peste 24 de ore. Am rugat mecanicul sa-mi dea jos tamponul rupt, m-am dus la autovit si l-am comparat cu cel de pe logan. 100% identic. L-am cumparat pe ala cu 52 de lei si mi l-a montat mecanicu cu 20 de lei. FOOOOAAAAARTE mare japca asta de Renault. Mult prea mare diferenta!
Mentionez ca am facut comparatia intre tamponul de logan si ala vechi al meu foarte minutios si atent, chiar m-a ajutat si vanzatorul cu un subler si am masurat bine de tot. Singura diferenta era cat de moale era cauciucul ala. Cel rupt (original) parca era putin putin de tot mai moale, explicabil insa datorita imbatranirii.
Multumesc colegilor care m-au indrumat spre rezolvarea problemei.
martzipan2004
4 Feb 2011, 16:14
auzi...dar bobina de inductie iti merge corect?....toate 4 bujiile ? ca daca una nu merge corect iti tremura masina ( incusiv schimbatorul ) cand accelerezi...verifica si asta !
georgerusu
4 Feb 2011, 16:29
Nu mai tremra ca nebuna, e un foarte mic joc al schimbatorului cand e pe punctul mort, dar asta e altceva. Si oricum e mic de tot jocul. Toata beleaua era tamponul ala.
caktuss
5 Feb 2011, 11:38
martzipan, el are 1.5 dci . de unde bobina
georgerusu, suportul ala e 150 ron pe febi. ti-ai cam luat teapa cu ala de logan de 50 de lei, nu tine prea mult. eu am pus la 1.6 16v suport de logan, si la 2 luni trebuie schimbat, cedeaza. calitate proasta.
georgerusu
5 Feb 2011, 12:10
pe cutie scria FEBI BILSTEIN si sub holograma aia lipita era Made in UK. Sper sa fie bun, dar daca o sa cedeze ca la tine dupa 2 luni o sa iau unu de renault. (sincer nu cred ca e diferenta daca e tot febi) Nu ved care ar fi motivul sa cedeze mai repede daca pui de logan, asta ar insemna ca pe un logan ar trebui sa cedeze tota asa repede. Dar vom trai si vom vedea.
martzipan2004
5 Feb 2011, 22:50
chiar nu m-am uitat ca are motorina : ( sry la vw golf , audi a3 stiam ca este bobina !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.