narcisoi
7 May 2012, 08:07
QUOTE(AF80 @ 5 May 2012, 13:29)
Scrie exceptand fluence samd. Mi-a explicat chiar baiatul de la serus cu care am configurat masina si aia de la service mi-au spus la fel ca el adica la 15000. Acuma eu o fac din an in an ca nu fac 15000 pe an. Sincer si mie mi se pare aiurea ce spun ei, la masina in bord e din 20mi in 20 mi dar cica e facut gresit e pentru benzina asa din 20mi in 20 mi.
Pai baiatul ala nu stie limba romana : sus scrie clar TOATE MODELELE la 15.000 sau 1 an .. si mai jos EXCEPTAND fluence 1.5 dci 20.000 sau 1 an .
Ce sa faci e grea limba asta ... traducerea tabelului pentru nea mecanicu inseamna ca Fluence 1.5 dci este exceptat din Regula TOATE MODELELE si este inclus pe alta linie.... la fel cum pentru Master cu filtru de particule se face la 20.000 si pentru Master fara filtru de particule se ace la 15.000 , la fel cum mai sus la toate benzinele se face la 20.000 cu Exceptia celor cu turbina la care se schimba uleiul la 10.000
Acum inteleg ca interesul mecanicului e sa prosteasca lumea , da si clientul totusi poate sa se intereseze/citeasca/analizeze/ etc etc si sa nu se lase amagit de toate avioanele gen "asa face toate domle..... sau stiu eu mai bine... sau au gresit aia cand au fabricat masina si au livrat-o cu intervalul de service gesit trecut in CB !!!!!!!!!!!" ....
narcisoi
22 May 2012, 11:59
revizie de 2 ani la 1.5 dci 85 cai euro 4 .
cost total Bras Iasi 686 roni (cu tot cu discount de piese si discount suplimentar de 50 roni de la ITP) .... multttt mai scump decat revizia de 1 an de la Caremil Iasi . Dar asta nu era nici o problema daca masina era tratata mai bine... dar...... . Dupa 1 ora si jumatate de la preluare masina statea frumos pe elevator si singurul lucru facut la ea era scursul uleiului !. Acu stau si ma intreb.. de ce nu am fost programat cu o ora mai tarziu daca mecanicii erau ocupati ?...
Dupa ce a inceput sa se ocupe de ea s-a miscat destul de bine (posibil sa fi primit vre-un impuls .. ceva...) dar am avut noroc sa dau peste un mecanic paralel ... ca la montarea filtrului de habitaclu s-a apucat sa-mi demonteze bordul.. a ascos lateralul unde e butonul de dezactivare airbag pasager .. si s-a impotmolit.. a chemat seful de service care ii spune sa remonteze ala.. se chinuie un pic pana il fixeeaza bine cu un pumn
.. si dupa aia se baga sub bord sa schimbe filtrul de polen! ... mama masii de treaba tipic romaneasca daca ala nu stie decat CLIO de ce il pune la FLUENCE ??? sau de ce nu intreaba innainte de a se apuca de demontat ?.
PS.. acum torpedoul meu coboara sacadat... o sa ma duc iarasi la mester.. sa vedem ce zice.. ma astept la un raspuns genial de genul :"eu nici nu am umplat acolo "
PS2 cand sa plec vad trecut pe cartea de service urmatoarea revizie la xxx km adica cat am eu + 15.000 !!!!.. (oricum nu depasesc respectiva cifra) dar intreb si eu ca omul : Da in bord de ce arata la 20.000 daca dvs. treceti la 15.000 ???.. pai ca asa este .. dar stati sa verific.. citeste omul cartea service si se lamureste .. E la 20.000 !.. corecteaza si o zi buna !
mariusd4
22 May 2012, 12:19
1. pentru filtru de polen se demonteaza torpedoul
2. dau pariu ca la manopera ai facturate 2h, "cica atat trebuie sa dureze" altfel revizia ar fi mai ieftina cu cca 100 de lei
Gata, am editat, greseala mea Marsulici...
Marsulici
22 May 2012, 12:37
Mariusd4 , vezi ca in poza aia scrie clar " exceptand megane si fluence 1.5 dci " care au revizia la 20.000 km
Si mai nou , pentru motoarele 1.5 dci 110 Euro 5 cu filtru de particule , revizia este la 1 an sau 30.000 km
dcrane
22 May 2012, 12:59
QUOTE(narcisoi @ 22 May 2012, 12:59)
revizie de 2 ani la 1.5 dci 85 cai euro 4 .
PS.. acum torpedoul meu coboara sacadat... o sa ma duc iarasi la mester.. sa vedem ce zice.. ma astept la un raspuns genial de genul :"eu nici nu am umplat acolo "
Daca ati vrut diesel ...
In legatura cu torpedoul: trage tu plasticul ala din capatul plansei de bord, cel cu butonul dezactivarii airbag-ului si vezi ca s-au incalcit niste fire/cabluri p-acolo. D-asta iti coboara sacadat acum usa de la torpedou.
QUOTE(mariusd4 @ 22 May 2012, 12:19)
1. pentru filtru de polen se demonteaza torpedoul
Se poate si fara. La mine au reusit sa-l scoata destul de usor fara sa "dezmebreze" masina.
Se poate schimba filtrul de habitaclu si fara sa desfaci bordul. Pesemne ca ajunge mai greu informatia in Moldova. Si revizia e din 15 in 15 mi. Asa am inteles si cand am luat masina si la mai multe service-uri. La masina e din 20 in 20 mi dar din 20 in 20 mi am inteles ca e pt euro5.
dcrane
23 May 2012, 08:12
Da, bah, asa e! Romanii cu Renault le stiu pe toate!
Aia de la service, lucrand dupa manualul de reparatii, sunt niste prosti!
Astia de la Mann, ca instructiuni de montare, sunt niste prosti!
https://www.mann-hummel.com/online-catalog/...ng/HBK9zDe1.pdfDoar pe forum sunt mecanicii adevarati!
narcisoi
23 May 2012, 13:44
la revizia de anul trecut a fost desfacut torpedoul.. anul asta a desfacut doar panoul ala, la pus la loc dupa care a schimbat filtrul conform indicatiilor fara sa mai desfaca nimic . Deci se poate si fara
Deci e clar cine vrea sa ii scartaie bordul dupa 2-3 ani sa il demonteze mereu. Ideea e ca se poate si fara. Mecanicul a scos filtrul fara sa demonteze nimic si l-a bagat pe ala nou la fel. M-am uitat si eu si merge.
dcrane
23 May 2012, 21:20
Tu te-ai uitat pe instructiunile alea din pdf de le-am pus (ca pe manualul de reparatii vad ca nu) sau doar postezi sa te afli in treaba?
Ce draq de bord sa scartaie? Plasticul ala penibil pus pe plansa de bord de se trage? Usa de la torpedou?
Pe langa intrebarea mea initiala - daca toti mecanicii Renault si aia de la Mann sunt niste prosti si voi, romanii valorosi, destepti - iti mai pun inca una, ca vad ca esti priceput rau. Daca tragi ca apucatul de filtru fara sa-i desfaci toate ornamentele ce-l inconjoara, frunzele si mizeriile de pe el unde-ti cad? Nu cumva in zona tubulaturilor de aer si-ti vor infunda scurgerea (ca in interior sa zicem ca le iei cu aspiratorul)? Huh?
Esti la prima masina din clasa compacta si o vezi drept C Klasse, asa-i?
Ng, ng, ng, ng!
"Mecanicii e prosti"! "Noi punem folie" Ng, ng, ng!
Ce frunze si mizerii, ajung doar mizerii nu frunze si alea se prind in el nu au unde sa se duca. Si pana la urma fiecare face cum vrea eu am spus pt cine vrea sa auda sa nu desfaca bordul degeaba . Deci aia de la Mann(nici nu am auzit) sunt mai destepti ca fabricantul? E prima masina, conduc de 1an jumate am 19 ani jumate. Toate clemele alea de la bord cu care sunt prinse elementele se slabesc si cu timpul poate sa inceapa sa scartaie. Orice lucru nedesfacut e mai bun decat unul desfacut. Nu eu am venit cu ideea sa nu desfac bordul, cei de la service (Iatsa Campina) au facut asa.
dcrane
23 May 2012, 21:47
Daca de fabricantul de piese si accesorii Mann n-ai auzit, ce rost are sa mai discutam detalii?
Daca ai doar 19 ani, ce rost are sa ne convingi ca e buna si varianta folosita de altii prin nedesfacerea tuturor elementelor?
Repet, a treia oara, ca si-n manualul de reparatii al masinii tot asa se arata cum se inlocuieste filtrul de habitaclu, iar ceea ce au facut aia in service e doar amatorism si inventivitate romaneasca sa nu munceasca mai mult si corect.
Si daca ai fi fost atent la cum se schimba, ai fi vazut ca in filtru ajung si frunze si ca ele pot sa se scuture sau sa cada de pe filtru la extragere si-ti vor infunda scurgerea de la aerul conditionat (doar am patit-o de doua ori in trecut cu Megane-ul). Si, da, ajung frunze, sau tu nu parchezi niciodata sub copaci si nici prin Romania nu circuli?
Clemele alea la care faci referire nu se slabesc asa usor si, dupa cum vezi, sunt mai mai multe suruburi de fixeaza elementele de se scot.
In fine .... fiecare face ce vrea pana la urma!
mariusd4
25 May 2012, 19:35
"Deci aia de la Mann(nici nu am auzit) sunt mai destepti ca fabricantul ?"
... aia de la service sunt cu muult mai destepti decat "fabricantul" mai ales cand nu au chef de munca...
Majoritatea filtrelor folosite de catre "fabricant" sunt Mann.
Bordul o sa iti scartaie indiferent daca schimbi filtrul corect sau nu ... Bafta
Fiecare face cum vrea eu prefer sa nu il desfaca, deocamdata nu am probleme cu bordul sa scartaie , masina are 20 mi km si 2 ani.
Marsulici
19 Feb 2013, 14:09
Salut,
Am si eu nevoie de ceva informatii despre revizia da 1 an
Renault Fluence Expression Plus
1.5 Dci 110 / Euro 5 / DPF
Masina o sa implineasca vreo 16k km pana la revizie si as vrea sa stiu la ce sa ma astept.
Din cate am citit se va schimba uleiul, filtru de aer si polen ... si posibil cel de motorina ?
Intrebarea mea este in Bucuresti unde imi recomandati sa fac revizia de 1 an ? Si la ce preat m-as putea astepta ( ~ 600 ron ? )
Am vazut si o discutie legata de efectuarea reviziei cu consumabilele aduse de client ... a facut cineva acest lucru ? Se poate ? Exista vreo portita ?
Multumesc.
lbadul
19 Feb 2013, 21:44
La 1.5dCI 90CPam platit 837RON la Serus Ploiesti asta toamna; nu am schimbat filtrul de motorina.
Salut!
@Maruslici
Anul trecut cand am facut revizia de 1 an (~14.000 km) eu am sunat la Vocea Clientului. I-am intrebat de faza cu piesele aduse din afara si mi-au zis ca se poate, dar nu primesc garantie (6 luni parca la manopera). I-am rugat sa-mi gaseasca oferte in bucuresti pentru masina mea (te au in baza de date) si m-au sunat, mi-au zis preturile la dealer-i unde cerusem in prealabil si mi-a facut legatura pe loc cu cel ales. Preturile variau intre 700ron (AMG) si 1100ron. (cerusem la AMG, Cobalcescu, Serus si Meridian) Legat de filtru de motorina, la AMG era optionala (250ron filtru de la ei + manopera) schimbarea deoarece in cartea tehinca nu se mentioneaza ca se schimba. Ca sugestie, sa te uiti la ce poti face singur si la un pret mai mic. De exemplu eu avema nivelul de antigel sub minim si mi-au pus ei (evident ca m-a costat mai mult decat daca faceam singur)
@all
Aveti idee la ce pret ar fi revizia de 2 ani? Ma astept undeva la 1000ron.
narcisoi
31 May 2013, 08:06
la 3 ani revizia cu schimbat toate filtrele , ulei 5W40 plus schimbat placute frana fata a ajuns la 1100 roni ..., scump... dar asta e cu garantia
Baietii super OK ... asteptam sa vedem cat o fi cea de 4 ani cu schimbarea de distributie
mariusd4
31 May 2013, 09:09
Nu pierdeai garantia daca iti schimbai placutele in alta parte sau daca veneai cu piesele tale ca sa iesi mai ieftin. Apropos, ce placute ti-au pus ? Stima
Marsulici
2 Jun 2013, 23:03
Am facut si eu pe la inceputul lui mai revizia de 1 an ( aveam ~15.000 km ) la Dacoserv din Militari.
Manopera pt toata revizia a fost 150 Ron.
Uleiul + filtrele le-am cumparat eu si au fost cam 400 Ron.
Filtrele au fost MANN si uleiul Mobil 1
Filtrul de motorina nu l-am schimbat ... o sa o fac din 2 in 2 ani. Probabil si placutele la fel.
Total 550 Ron. Un pret decent zic eu.
narcisoi
4 Jun 2013, 15:16
la calitatea motorinei din romania ai curajul sa mergi aprox 30000 de km cu un filtru ?... BAFTA
PS.. placutele pe original cred ca ATE sant.. nu am cascat bine ochii asa ca sper sa nu vorbesc prostii .
razvandur
27 Jun 2013, 21:16
Buna,
Ma apropii de 60.000 km dupa circa 2 ani si 6 luni ca posesor de Fluence 1.5 dci. M ar interesa din experienta voastra ce ar trebui sa schimb si care ar fi costurile, eventual un sfat pentru service jud IASI (Caremil sau Bras).
Merci anticipat de feeedback ...
cuki46
18 Sep 2013, 15:18
Am facut revizia de 1 an la reprezentanta din cluj.
Cost 967 lei, dupa ce mi-au acordat o reducere de 10% pentru ca este ceva promotie in perioada asta.
Schimbat toate filtrele (motorina, aer, ulei, habitaclu) plus ceva garnitura buson.
Pe planul de service ce l-am primit cand am cumparat masina era trecut 230€ prima revizia...deci apropiat pretul.
Cam scump si asta la 5L de ulei...dar faza cu revizia in alt service autorizat cum a ramas?eu as merge la ceva gen Bosch service cu uleiul si filtrele mele ca sigur ies la 1/2 fata de dealerii Renault.
Marsulici
22 Sep 2013, 18:13
Eu am facut revizia de 1 an in Bucuresti la un service autorizat Renault dar cu consumabilele mele.
Manopera a fost 150 Ron si consumabilele vreo 420 ... cost total 570 Ron.
Mentionez ca nu am schimbat si filtrul de motorina.
Au fost schimbate ulei + filtru ulei , filtrul de aer si filtrul de polen.
cuki46
23 Sep 2013, 08:24
QUOTE(Marsulici @ 22 Sep 2013, 18:13)
Eu am facut revizia de 1 an in Bucuresti la un service autorizat Renault dar cu consumabilele mele.
Manopera a fost 150 Ron si consumabilele vreo 420 ... cost total 570 Ron.
Mentionez ca nu am schimbat si filtrul de motorina.
Au fost schimbate ulei + filtru ulei , filtrul de aer si filtrul de polen.
mai pui 230 lei filtru de motrina plus 30-40 lei manopera la el si uite ca esti 850.
Ma uit la ce scrieti aici si... nu inteleg de ce atata risipa. asadar eu conduc un Fluence 1,5dci 90cp. Fiind masina de serviciu fac reviziile la 30.000 km. In acest moment masina are 96,000km si 2 ani si 8 luni vechime. Toate reviziile la Serus... asa este agreat. Placutele de frana schimbate la 58,000km, si doar pe fata. Cele de pe spate schimbate la 86,000km. Masina merge impecabil. Vad aici revizii efectuate la 15,000km, filtre de motorina, etc. Risipa mare, nu va imteleg.
vasile82
14 Jan 2014, 07:35
Reviziile se fac la km sau la un an, care termen se atinge primul.
roland
14 Jan 2014, 09:50
QUOTE(cbo @ 14 Jan 2014, 07:00)
Vad aici revizii efectuate la 15,000km, filtre de motorina, etc. Risipa mare, nu va imteleg.
Citeste manualul unde se specifica intervalele de service. Probabil nu stiai ce a spus si colegul de mai sus, ca la un an se face revizie daca nu ai atins numarul de km.
Acum, ca tu nu doresti sa tii cont de ce zice producatorul, e alta poveste. La masina ta de serviciu ai facut cam 30k pe an, deci s-au suprapus termenele. Daca faceai doar 10k pe an, la fel ai fi facut reviziile, altfel pierdeai garantia.
Deci nu e chiar risipa, e respectarea unui acord pe care l-ai facut pentru a beneficia de garantie.
VladSoare
15 Jan 2014, 17:40
Nu numai asta, dar uleiul își perde calitățile dacă-l ții mai mult de un an, chiar dacă n-ai făcut mulți kilometri. Nu e bine să te prindă două sezoane reci cu același ulei.
b76bgaarh
15 Jan 2014, 17:47
decat daca ai bmw.
ssilviu
15 Jan 2014, 17:55
QUOTE(VladSoare @ 15 Jan 2014, 18:40)
Nu numai asta, dar uleiul își perde calitățile dacă-l ții mai mult de un an, chiar dacă n-ai făcut mulți kilometri. Nu e bine să te prindă două sezoane reci cu același ulei.
Ai vreun studiu ceva care sa arate cum isi pierde uleiul calitatile peste an? Adica petrolul din care e facut a stat sub pamant milioane de ani si nu prea si-a pierdut nimic, uleiul de ce ar fi diferit?
madhorsefuzzy
15 Jan 2014, 21:56
Pentru ca in general lumea prefera ulei din ala de nu a stat sub pamant mai deloc.
Si ala nu stim cum oxideaza peste ani doar stand in baia de ulei.
VladSoare
16 Jan 2014, 12:18
QUOTE(ssilviu @ 15 Jan 2014, 17:55)
Adica petrolul din care e facut a stat sub pamant milioane de ani si nu prea si-a pierdut nimic, uleiul de ce ar fi diferit?
Pentru că un ulei modern nu conține numai petrol, ci și o grămadă de alte componente.
Apoi, pentru că în motor uleiul este supus la condiții mult mai dure decît petrolul din pămînt.
ali3n_cop
16 Jan 2014, 14:15
La ce surprize se gasesc acuma in bidoanele de ulei, e mult si 10k sau un an. Maxim 5k sau 6 luni, parerea mea.
mariusd4
16 Jan 2014, 14:46
E mult pe draq.... o sa ajungem sa tinem harburile astea in puf si tot sa nu ni se para suficient....
Mai des as schimba filtrul de aer decat uleiul....
cuki46
17 Jan 2014, 09:39
QUOTE(mariusd4 @ 16 Jan 2014, 14:46)
o sa ajungem sa tinem harburile astea in puf si tot sa nu ni se para suficient....
si cand vezi cate un fluence pe taxi cu 200.000km si inca mere bine...fara batai si alte chesti, constati...ca defapt totul tine de noroc. Daca ii facuta luni masina cand toti is inca mahmuri, poti sa o ti in orice puf ca se dezmembraza stand pe loc.
A facut cineva revizia de 4 ani / 80000 km? (revizia curenta + schimbare kit distributie)?
La reprezentanta Renault asemenea revizie poate ajunge la 2500 lei; depinde daca se schimba sau nu pompa de apa.
M-am uitat pe ebay si am vazut ca un kit de distributie pentru 1.5 DCI (fluence) costa sub 50 lire:
http://www.ebay.com/itm/GATES-TIMING-CAM-B...=item519a8db4b3iar daca stai si cauti mai bine gasesti si cu 60-70 USD.
Diferenta de pret e cam mare.
mariusd4
23 Jan 2014, 11:47
Cumapara-ti piesele de la orice magazin de piese auto, iti comanda pe vin piese de origine sau ce firma vrei si te duci cu piesele tale. Iesi mult mai bine. Stima
Si sigur nu se pierde garantia?
Mai inca un an.
mariusd4
23 Jan 2014, 19:51
Daca iei piese de origine nu ai dc sa pierzi garantia. Numai sa gasesti service-ul care sa ageeze piesele tale pe care musai sa ai factura pt garantia de producator. Stima
ali3n_cop
23 Jan 2014, 21:13
Eu zic sa nu se riste aiurea. Ii crapa ceva din senin si dupa aia o sa-i spuna ca erau de vina piesele din cauza ca nu au fost achiztionate de la reprezentanta. Daca nu-ti permiti intretinerea masinii macar in perioada garantiei, inseamna ca ai achizitionat o masina cu mult peste statutul tau social.
mariusd4
23 Jan 2014, 21:50
E treaba fiecaruia cum procedeaza, eu de fiecare data m-am dus cu piesele mele si nu a fost nici cea mai mica problema, am cerut deviz la service unde apar codurile pieselor si m-am dus cu exact aceleasi piese luate la pretul pietei, nu la preturile lor nesimtite. O singura data am gresit o piesa si nu au montat-o pt ca nu e de origine, am fost la magazin si am schimbat-o apoi au montat-o fara problema. Mi se pare ca s-a publicat pe undeva si un articol de lege care reglementeaza ce spun mai sus.
ali3n_cop
23 Jan 2014, 22:05
Nu te contrazic ...doar ca traim in Romania si orice este posibil.
mariusd4
23 Jan 2014, 22:23
In fine, intreba la Auto Cobalcescu Splai - eu acolo am facut operatiunile service si la Meridian Sud o parte.
cuki46
24 Jan 2014, 00:42
QUOTE(ali3n_cop @ 23 Jan 2014, 22:05)
Nu te contrazic ...doar ca traim in Romania si orice este posibil.
aceasi garantie o primesti pe piese, ca le cumperi de un dealer, ca la iei de la un piese auto.
Daca is piese originale si se strice ceva...inseamna ca s-a stricat din cauza manoperei proaste (dealer) sau a piesei (piese originala). In final grupul Renault suporta remedierea, indiferent de unde ai cumparat piesa sau unde ai facut reparatia, atat timp ca piese era de origine Renault si manopera facuta intr-un dealer autorizat.
ssilviu
24 Jan 2014, 07:47
Nimic mai fals. Dacă piesa e de vina, toate reparatia o suportă producătorul de piesa. Daca manopera e de vina, o suportă dealerul. Dar evident, asta dupa 4 ani de cercetari pentru a se vedea cine a fost de vina.
Nici macar cand vorbim de garantie pentru masina noua nu plăteste Renault nimic. Paseaza costul la fraierii care au creat piesele care s-au stricat.
ali3n_cop
24 Jan 2014, 08:25
Asa e, ssilviu. Care nu sunt patiti, inca se cred europeni cu drepturi. Pentru cei inca in garantie, le recomand sa achizitioneze piesele direct de la dealer-ul unde vor efectua si interventia. Altfel daca se intampla ceva, dureaza o eternitate numai sa cerceteze. Daca nu eram patit, nu scriam asta.
mariusd4
24 Jan 2014, 08:49
Corect ssilviu. Stiti car e paradoxul ?! Acum cativa ani la o reprezentanta Dacia (pe cand aveam Loganul) la constatare a trebuit sa schimb placutele de frana si mi-au aruncat un scor din ala fantastic, zic ok domle, ma duc sa-mi iau piesele si revin la montaj. In drumul meu spre poarta de iesire vine un nene, ma trage de mana si-mi spune ca pot lua placute de la magazia lor, pt ca ei livreaza si piese de schimb . Culmea am luat placutele din depozit la pretul pietei fara sa scot masina de pe rampa si am platit apoi doar manopera, am iesit la 70% din suma solicitata initial.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.