Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme generale Renault (noul) Symbol
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27
csimby
Off: de, Corsa OPC e turbata rau de tot biggrin.gif Este unul albastru metalizat in Mures, ce sunet are motorul... wub.gif

Dar la acel pret iti iei un Megane RS 2,0 Turbo 16V 250 CP, e si mai mare, mai faina si e si mai ieftina iar inauntru e ca un vis. Am avut ocazia sa urc intr-un Megane RS anul acesta 38.gif
AlexNTB
mai tinem un pic si la consum corsa aia are un mediu undeva la 7% asa zice pe site la opel cu motor 1.6 fata de 2.0 turbo care papa mai mult ca sigur peste 10% ash ramane la corsa pana la urma neamtzu e neamtz nu se compara cu francezii la jucarii dastea smile.gif plus k are cu 200 kg mai mult fata de corsa
csimby
Da, Megane papa 8,2l/100, dar cu 58 de cai mai multi. Si da, neamtzu e neamt, si eu inainte de Symbol aveam un Polo. Cand am urcat in Symbol imi venea sa plang de calitatea materialelor, dar credeam, Megane RS merita fiecare eurocent. Si cu asta gata cu off pt noaptea asta.
Stefy333
Buna ziua.Detin acest model echipat cu motorul 1.2 16v.
Am 3 luni de cand am cumparat-o si ma confrunt cu o problema la ea.N-am apucat sa ma duc inca la service si as vrea sa va cer parerea voua.

Ieri m-am dus sa alimentez, mai puteam face vreo 70 km cu benzina ramasa, nu se aprinsese inca becul...pe la vreo 60 se aprinde.Am alimentat cu 30 lei adica 5.60 litri de benzina.Cand am dat sa vad cati km mai pot face dupa ce am alimentat imi arata tot 70 km, am dat reset la CB si am asteptat sa se fixeze consumu si celelalte si tot atat imi arata, chiar incepea sa scada autonomia.

Dupa 15 km parcursi de la alimentare se aprinde becul dupa numai 1 l consumat, indicatorul de benzina era la o liniuta peste cea rosie.Nu mi se intampla adica in cele mai multe cazuri imi arata autonomia calumea adica 160-170 km dupa ce bag 5 litri jumate dar sunt cazuri cand mai face si asa...


Intrebarea mea e:Sa ma iau dupa bec si sa alimentez din nou chiar daca abia 1 litru am consumat de cand am alimentat sau alimentez dupa ce am consumat cei 5 litri?Asta e dilema mea ca nu stiu dupa ce sa ma ghidez cand mai face asa...va multumesc.
BannedHost
Nu te lua dupa bec. S-a mai discutat. De 30 de lei e prea putina benzina bagata si acel senzor din rezervor nu masoara cantitatea pusa. Daca puneai putin mai multa, crestea si autonomia si senzorul "vedea" cum ca ai alimentat ceva.

Daca vrei sa vezi cati litrii mai in rezervor, apasa butonul din capatul manetei de stergatoare si pune contactul.
Stefy333
Am facut testul si imi arata 8 L in rezervor...deci sa inteleg ca pot merge linistit asa pana consum aia 5 litri chiar daca e becu aprins.
M-am gandit si eu ca e din cauza ca bag prea putina benzina dar totusi nu intotdeauna face asa.
Oricum o sa ma ghidez dupa cati litri am consumat si mai am in rezervor.


Multumesc de raspuns smile.gif
BannedHost
Sa nu te increzi nici in acel martor. Mie de exemplu sub 4 litrii nu scade niciodata chiar daca e gol rezervorul. Oricum cand liniuta de pe bord nu se mai misca deloc cand pui contactul ar cam trebui sa alimentezi.
al1n
pt siguranta si neplaceri ai putea totusi sa alimentezi in momentul in care deja se aprinde becul si cu ceva mai mult de 5 L. indicatorul de benzina e total eronat, parerea mea, sau prost gandit. cu 4 liniute din partea inferioara fac mai multi km decat cu cele 6 din partea superioara a indicatorului.
theodor2004
de vina este forma rezervorului, care este ca o para. In partea de sus intra mai putina benzina, de aceea scade mai repede, (acolo este gatul) iar in partea de jos intra mai multa benzina (acolo este corpul parei).
Sonda masoara doar nivelul la care este benzina in rezervor, nu si cantitatea de combustibil ramasa.
al1n
imi este greu sa cred ca la o masina produsa in 2010 nu poti sa faci o sonda care sa indice nivelul corect indiferent de forma rezervorului... deja m-am obisnuit si ma las pe mana autonomiei din CB
theodor2004
care 2010? Masina a fost proiectata in 1997, atunci a aparut Clio 2. De atunci au mai venit cu face -lifturi, dar nu au umblat la chestii majore. Doar la modelul 2010 au schimbat motorul (1,2l, 16 valve si au pus transmisie electronica la acceleratie). Dar la forma rezervorului si la sonda miram-as sa fi umblat.

PS: nu stiu daca asta te linisteste, dar la Opel Corsa D eroarea e si mai mare. Pui 10l in rezervor si acul nu se misca.
Stefy333
Buna dimineata.

Am si eu o mica intrebare: am masina in garantie si as vrea sa ii pun halogene.Am gasit niste halogene la fel ca becurile mele adica exact aceeasi putere deci nu fortez bateria sau alte chestii.

Intrebarea mea e:daca le schimb personal ca nu e mare greutate se pierde garantia?cineva mi-a spus sa stau linistit ca garantia e numai la motor si vopsea nu la toata masina si ca oricum am pus halogene la fel ca becurile, nu mai puternice de atat.

Voi ce ziceti?

PS:Moderator imi cer scuze daca n-am postat unde trebuie.

Va multumesc, Stefan
al1n
garantia cuprinde mai mult decat motoru, insa la becuri sigur nu ai garantie... cred ca poti sa pui linistit
BannedHost
Adica vrei sa schimbi becurile din far ? Ca nu am inteles ideea.

Stai linistit / a ca nu se leaga de asa ceva. Eu mi-am pus led-uri smd la pozitie, schimbat becuri h4, pus parasolar parbriz si nu au zis nimic.

Acum sa vedem ce vor zice daca vor zice de paravanturile ce le-am pus acum cateva zile biggrin.gif
Stefy333
Da mi-am schimbat becurile cu niste Halogene Pilot H4 de 55/60 w exact asa cum erau si cele stock.

Aveti idee la pozitii ce halogene se potrivesc?Auzisem de la un prieten ca H1 trebuie....
BannedHost
pozitii w5w

poate la proiectoarele de ceata care vin cu becuri h11

daca mai schimbi becurile, recomand unele de marca narva
Stefy333
Asa scuze am gresit, de proiectoare era vorba.
Multmesc BannedHost, voi schimba si pozitiile si da, de la narva le voi lua.Am auzit numai lucruri bune despre ei.

Multumesc de raspunsuri smile.gif
BannedHost
Cu placere. Uite acestea merita fiecare banut : narva H4 RANGE POWER BLUE ~ 56 lei un set pe narva shop. Iar pentru pozitii eu zic sa iti iei smd-uri. Vor da mult mai bine cu becuri albastre(lumina alba)
IDF
o mica problema am si eu, nu am mai prea circulat cu renou asa ca m-am dezobisnuit de el. In majoritatea timpului am mers singur, dar in vara asta am avut un drum mai lung de facut, cu inca 4 persoane si ceva bagaje. Unu dintre pasageri se putea pune cam ca 2 la 130 de kg, iar bagajele din belsug. Intr-o depasire m-a cam lasat draga masina, la modu in care de la 90 nu a vrut sa mai urce, 5-4 si am ramas pe la jumatea tirului. Eventual m-a lasat sa trec, dar a facut misto de mine vreo jumate de ora mai tarziu intr-o parcare. Sa-mi fac griji de masina sau e ok sa faca asa la cei 105 Nm? Peste 100 nu am reusit nicicum sa urc...
hora
In ce treapta de viteze erai cand te-ai lansat in depasire? Motoarele pe benzina au nevoie de turatie mare pentru a face fata depasirilor in forta, mai ales cand masina este incarcata. O asemenea depasire cum ai incercat tu se abordeaza doar de la 3000 de ture in sus si in niciun caz in treapta a V-a.
BannedHost
in astfel de situatii cand e ultra-mega incarcata merg pana aproape de limitare cu turatia. E motor mic si nu prea face fata si sasiului greu si pasagerilor+bagaje.
Daca aveai si clima pornita, sa nu mai zic.
R19/16v
Compresorul se decupleaza cand pedala de acceleratie e la cursa maxima.
theodor2004
Eu cred ca nu are nimic masina. Fiind incarcata, si tu in viteza a V-a, era logic sa nu aiba forta in depasire.
Nu uita ca e un motor mic, de oras, si cei 80CP se obtin pe la 3500 turatii la aceste motoare
Daca motorul ar avea ceva, ai observa si in alte situatii.
Relu11
Care 80 cp?
csimby
QUOTE
E motor mic si nu prea face fata si sasiului greu si pasagerilor+bagaje


Nu cred ca 980kg este un sasiu greu. Si Clio III are acest motor, dar masina este mai greu decat Symbol. Si eu am avut probleme cu puterea motorului: 4 persoane, AC pornit, a trebuit sa ma opresc pe o panta destul de mare, si aproape ca am reusit cumva sa pornesc din loc.
BannedHost
QUOTE(theodor2004 @ 7 Sep 2011, 12:59)
Eu cred ca nu are nimic masina. Fiind incarcata, si tu in viteza a V-a, era logic sa nu aiba forta in depasire.
Nu uita ca e un motor mic, de oras, si cei 80CP se obtin pe la 3500 turatii la aceste motoare
Daca motorul ar avea ceva, ai observa si in alte situatii.
*




75 de cai la motor si se obtin la 6000 rpm biggrin.gif la roata are undeva in jur de 63 caluti.



csimby
Oricum in acest caz suntem interesati de cuplu: 105Nm@4250rpm.
al1n
deci oricum era indicat sa ai undeva la 4000 de ture ca sa traga masina
daca erai intra 5-a la 90 aveai undeva la 2000 si ceva de ture. cu siguranta nu iti urca in turatii decat daca erai "la vale" biggrin.gif . in exterior cel putin daca vrei sa mergi la consum mergi cu 3000 de ture cel mult, daca vrei depasiri, opresti AC si dai 4000-5000 de ture
Stefy333
Revin si eu cu alta problema care deja e stresanta:

Ieri s-a aprins becul la benzina, am alimentat cu 30 de lei de la OMV, nu s-a stins, si am mai alimentat iar cu 30 de lei si tot nu s-a stins iar indicatorul e cu 3 liniute peste rosu....este enervant, e prima data cand face asa.

Sa ma duc la serivce cu ea?Sau ma duc degeaba ca n-au ce sa faca?
Relu11
La 3 liniute peste rosu e normal sa se stinga. Ai garantie, mergi cu ea in service.
BannedHost
Prima scrisoare.

[attachmentid=1627749429]


Keep `em goin`




O explicatie poate da careva ? :|

Imediat parca vad ca primesc notificare pentru schimbarea trenului de directie :| sau inlocuirea sasiului
S4b1n
Le-ai scris tu sa le reclami vreo problema pana acum, sau din senin ti-a venit scrisoarea?
csimby
Am citit pe undeva ca este un recall la Symbol, Parca cele produse intre aprilie - iunie 2010.
BannedHost
Am primit. Nu am facut nicio reclamatie pana acum.

A mea e made in octombrie 2010

O explicatie ce rol au acele piese ? De trebuiesc schimbate, sau ce fac ?
al1n
mergi la ei sa vezi despre ce e vb
acu sa asteptam toti?
eu am primit masina in noiembrie, deci tot undeva prin octombrie 2010 a fost fabricata
BannedHost
Maine la 14 am programare, merg la ei. Dar pentru propria cunostinta nu imi dau seama ce sunt acelea si la ce folosesc.


Banuiesc ca au rol de a etansa sa nu intre carburantul in camera de ardere si la pornire sa bubuie ? Cum au mai fost cateva cazuri...
adrian2011
masina mea e fabricata in iunie 2011.credeti ca e posibil sa fie si la a mea problema?
BannedHost
Pana nu iti aduce cineva plicul sau mergi la posta sa il ridici nu se stie. Plicul a venit tocmai de la Mioveni, deci reprezentanta/service-ul nu stie ce are de facut pana nu ii comunici ce scrie in plic biggrin.gif. Se pare ca eu nu am avut problema cu acele suruburi la coloana de directie


l.e am venit de la reno. Am lasat masina la ei pana maine dimineata, trebuiesc inlocuite 2 ghiduri de supapa din cate am inteles. Nu am inteles de ce doar 2.

Referitor la capota cu acea dunga a zis ca a fost impinsa drept urmare s-a indoit.
BannedHost
Am revenit. Am luat masina din service.

In sarcina nu se simte nimic diferit fata de cum era inainte. Acum cand e cald motorul parca se aude o bataie din partea dreapta a motorului ( partea opusa curelei de distributie) in rest au lucrat cam cu nebagare de seama.. Furtunele de vacuum sau gaze de carter nu erau prinse in suportul lor, mufa de la injectoare balansa pe acolo, suportul de plastic pentru fixarea fiselorbujiilor era pus in alta parte, suportul motor era deplasat inspre inauntru(cel din partea stanga). Le-am rezolvat eu toate, iar suportul motor l-am desfacut cu o cheie de 17 si l-am tras in pozitia lui initiala.

Acum urmeaza partea interesanta. Iar le-am batut apropo despre pedala de ambreiaj. Era dimineata cand am mers dupa masina, iar tipul de acolo a zis ca nu scartaie nimic, doar scaunul :|

Eu nici nu bagasem de seama scartaitul scaunului si i-am spus ca e cumva motorul cald sa vada cum se manifesta ? Nu a zis nimic si tot a tinut tare si sus ca nu are cum sa scartaie pedala de ambreiaj.
EU o tineam pe a mea ca scartaie si nu e de la pedala ca e de la nuca din cutie.

Am acceptat sa iau masina si le-am spus ca in 30 minute vin cu ea inapoi sa vada cum scartaie. Zis si facut, am revenit i-am aratat tipului ce si cum, a venit cu un cutter, a taiat protectia aia de cauciuc de la firul de ambreiaj si a bagat spray cu veselina rezistenta la 1200 C pe el, apoi a umplut toata nuca cu veselina. A golit un tub acolo :| .Am ajuns acasa dau jos protectia de cauciuc si vad ca toata "limba" aceea era alba :| peste tot a umplut cu vaselina si pe suruburi si in toata acea "camera" cat se vede cu ochiul e alba biggrin.gif A improscat si pe furtunele de apa si pe scut pana sa isi dea seama sa aduca un pai.... Acum nu mai scartaie dar sa vedem pentru cat timp.

Ma gandeam ca daca ajunge vaselina aceea pusa in prostie nu in exces pe discul de ambreiaj, va incepe sa patineze ?



Si asa se face o treaba de mantuiala la noi prin service-uri...
S4b1n
QUOTE(BannedHost @ 15 Sep 2011, 16:59)
in rest au lucrat cam cu nebagare de seama.. Furtunele de vacuum sau gaze de carter nu erau prinse in suportul lor, mufa de la injectoare balansa pe acolo, suportul de plastic pentru fixarea fiselorbujiilor era pus in alta parte, suportul motor era deplasat inspre inauntru(cel din partea stanga). Le-am rezolvat eu toate, iar suportul motor l-am desfacut cu o cheie de 17 si l-am tras in pozitia lui initiala.
Si asa se face o treaba de mantuiala la noi prin service-uri...
*


Trebuia sa le bagi din nou masina pe gat, s-o predai frumos la ghiseu sa le spui ca nu sunt montate toate cum trebuie, si sa il pui pe cel de la receptie sa scrie asta. Sunt curios ce ar fi zis. Si mai ales daca ar fi constatat greseala, in special cea cu suportul motor. Bine, asta ar fi insemnat cred ca mult mai mult timp pierdut decat facand asta de unu' singur. Cu un asemenea deviz, pe care scrie ca nu au strans ce trebuia initial, ai fi putut sa le tragi un semnal de alarma la vocea clientului, si chiar ar fi meritat parerea mea.
BannedHost
Sincer mi-au lasat un gust amar. Tot ce au lucrat se vede.. Suportul motor a revenit la pozitia initiala indata ce am destrans suruburile. Nici nu vrea usa ma gandesc ce se intampla daca umblam asa cu el.

Din pacate eram pe fuga si imi trebuia neaparat masina. Am zis hai sa o las de la mine de data asta, dar de acum in colo orice nu e la locul sau inapoi cu ea. Totusi nu am luat o masina SH si tinand cont ca am dus-o chiar la service-ul specializat, am un pic mai mari pretentii.
theodor2004
ce protectie a cablului de ambreiaj a taiat? camasa (adica teaca cablului)?
Aia nu se taie, si nici vaselina nu se pune intre teaca si cablu (daca pui vaselina in teaca, ea se amesteca cu praf si mizerie, si impiedica alunecarea cablului prin teaca). Cablul de ambreiaj vine suficient lubrefiat din fabrica, nu e nevoie sa ii mai dea mesterul Manole cu vaselina.
Trebuia sa puna vaselina doar la nuca, si mesterii mici folosesc un element de la un aparat de sudura. Mesterii Manole vad ca pun cu punga vaselina... blink.gif
Scuze ca ti-o zic, dar peste halal de mecanici ai dat!
csimby
Nici eu nu am auzit asa ceva pana acum, eu cred ca as fi facut in scandal urias daca asa ar facut cu mine...
BannedHost
Deci cablul de ambreiaj iasa din camasa lui iar in varf are un cauciuc ( chiar pe suportul de fixare). Acel cauciuc este stramt, sa frece pe cablu, ei bine acesta a taiat din cauciuc sa poata pune vaselina . A dat cu spray pe toata "limba" de si acum daca te uiti e alb biggrin.gif Pana acuma nu a mai dat semna de scartaiala si am facut cam 300 km ( cred ca a ajuns pe unde a vrut si pe unde nu a vrut acea vaselina)

Am mai observat azi cand treceam pe o strada ingusta, la ~ 2300 rpm se aude sunet de tacheti care pana acum nu era asa pronuntat. La relantiu nu se aude si nici cand accelerez pe liber.
al1n
am primit si eu scrisoarea de la reno pentru verificare chiuloasa, seminconuri de supapa...am sa fiu atent cand preiau masina sa fie toate la locu lor
stie cineva daca nu cumva cand se umbla la motor pana la chiuloasa nu trebuie schimbate apoi si garniturile(de chiuloasa si ce mai e pe acolo) pentru ca nu cred ca mai stau la fel odata ce sa umblat acolo
banned@
cat timp a durat operatiunea?
BannedHost
daca te programeaza dimineata in aceasi zi, daca nu de pe o zi pe alta.

Chiulasa nu a dat-o jos, doar capacul culbutorilor si normal ar trebui schimbata garnitura.

Acuma mi se pare ca bat ceva tacheti daca merg la 2300 rpm constant :|


Daca mergi sa ii intrebi din ce cauza trebuie schimbate ? Mie nu mi-au spus nimic.
al1n
luni am sa fac programarea si am sa intreb si de resoftare.
intreb si din ce cauza le schimba, sper sa aiba un raspuns...

nu a mai primit nimeni scrisoare de la reno in afara de noi 2?
adrian2011
scuze de off-topic.cum se scoate radio-cd standard de pe masina?exista o cheie speciala pt cele 4 gaurele de pe fata radio-cd?
csimby
Da, arata ceva de genul asta:

http://i.ebayimg.com/24/!CCy35(g!W...EFDkOQ~~_35.JPG
espacern
Stia adrian ca a primit raspuns si poza aici:
http://www.reno.ro/Radio-casetofon-CD-play...41439-s466.html
Dar mai bine intrebi mai multi,NU?
@+
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.