Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme ambreiaj Megane 2
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59
vexatik
Salut,

vreau doar sa va intreb un lucru:

am un megane sedane II are acum vreo 17000 km, cumparat in octombrie 2005.
De vreo luna a inceput sa faca probleme la demarare, in sensul ca plec de pe loc cu smucituri si un zgomot puternic de trepidare (ca si cum nu i-as da benzina sau nu as folosi cum trebuie ambreiajul). Am fost cu ea la Cobalcescu si mi-au spus cei de acolo ca este vorba de discul de ambreiaj care cica nu mai e bun, si ca acesta nu intra in garantia masinii. Este corect ca acesta nu intra in garantie?

Ei deja mi-au schimbat placutele de frana pe la 15.000 km, si nu pot sa spun ca utilizez prea mult franele...

Dincolo de asta, nici nu sunt sigur daca de acolo e problema... voi v-ati mai intalnit cu aceasta problema?

Tnx,
Bogdan
cipman
Punctul in care incepe sa cupleze cand dai drumul la pedala de ambreiaj e acelasi ca si pana acum sau s-a ridicat mai sus (cupleaza mai sus)?
hellcat
Sunt excluse de la aplicarea Garantiei Contractuale:
uzura pieselor in cadrul unei utilizari normale a vehiculului: filtre, bujii, curele, becuri, pneuri (cu exceptia defectelor recunoscute de fabricant), stergatoare, garnituri si discuri de frictiune, precum si lubrifiantii pentru motor, cutie de viteze, servo...
Masina ta fiind in garantie, poti cere service-ului Renault demontarea ambreiajului si constatarea fiecarui element in parte. Daca se descopera un montaj defectuos din fabrica (uzura neuniforma, nerespectarea cotelor de reglaj, piesa neconforma) ambreiajul trebuie inlocuit pe garantie.
ncristi
In mod normal ar trebi sa-ti schimbe discul de ambreiaj.

Ce nu inteleg--cum ai reusit sa uzezi placutele la 15k smile.gif ?
Nicotine
discuri de frictiune: eu am scjimbat la 2000km discurile de frana fata fiind ovalizate; dar ma gandesc ca la 17000km nu se mai poate pune problema defectului de fabricatie.
Daca tine si mai sus si nu e liniar la debreiere inseamna ca a fost fortat discul;
Daca cu a V-a incerci sa pleci dupa loc se misca un pic inseamna ca placa de presiune e buna.
Parca asa stiam.
Sa ne spui si noua scoruri (daca se gaseste disc separat, sau kit complet cu placa,sau cum e la VW si cu volanta)
flotl
Si eu am sesizat ceva asemanator. Mi s-a intamplat saptamana trecuta cand am mers destul de mult prin Bucuresti. Si de atunci nu a mai aparut.
Eu am pus-o pe seama valurilor de asfalt care se fac in fata semafoarelor sau ma mai gandeam ca pur si simplu cauciucul pierde aderenta la o plecare mai brusca de pe loc, dar parca nu plecam chiar asa grabit.
kornel
la rece mi s-a intamplat si mie. dupa ce se incalzeste (10-20km) trepidatiile dispar
chipson78
valurile din asfalt se simt cand franezi, nu cand pleci de pe loc. ati incercat sa schimbati benzina? eu asa am patit din cauza apei din benzina, era cat pe ce sa ajung la service, numai ca dupa am stat vreo 5 min pe loc cu motorul pornit, am observat balta ce se formase sub teava de esapament si am asteptat sa mai fac un plin.
ma rog, cand s-a aprins beculetul rosu, ziceam ca nu mai ajung la benzinarie. am facut plinul, am bagat o solutie care curata injectoarele si elimina resturile de apa din rezervor, si gata.
megane4life
Mie mi-a aparut aceeasi problema dupa ce mi-au schimbat la service cablurile de comanda a schimbatorului de viteze. Oricum, la mine apare problema din cauza ca nu reusesc sa ma obisnuiesc cu pedala de ambreiaj: cupleaza mult prea sus. Si astia din service nu pot face nimic.
gaston
Ai fortat vreodata ambreiajul, astfel incat sa iti miroase? Chiar zilele trecute i-am dat masina nevestii si cand am pus-o sa porneasca din panta l-a fortat ft. tare si mirosea urat. Mie mi s-a intamplat odata in panta cu spatele sa-mi patineze asa dar totusi sunt ft. ingrijorat, si postul asta ma ingrijoreaza si mai tare...
KeO
QUOTE(chipson78 @ Apr 26 2006, 10:21 AM)
valurile din asfalt se simt cand franezi, nu cand pleci de pe loc. ati incercat sa schimbati benzina? eu asa am patit din cauza apei din benzina, era cat pe ce sa ajung la service, numai ca dupa am stat vreo 5 min pe loc cu motorul pornit, am observat balta ce se formase sub teava de esapament si am asteptat sa mai fac un plin.
ma rog, cand s-a aprins beculetul rosu, ziceam ca nu mai ajung la benzinarie. am facut plinul, am bagat o solutie care curata injectoarele si elimina resturile de apa din rezervor, si gata.
*


sa-ti dau o veste? apa pe care ai vazut-o tu,nu e din benzina,ci din reactia gazelor de esapament cu catalizatorul,in urma careia se formeaza vapori de apa,care se racesc pe tevile de esapament pana la iesire si apare balta de care zici.e adevarat,nu se vede decat la stationare cu motorul pornit si la masinile cu catalizator,alea pe benzina.
KeO
Indiferent de conditiile lor de garantie,la o masina de strada fara veleitati sportive(ma refer la un impreza wrx,sti,mitsu evo),nu e normal sa se uzeze ambreiajul in 17 mii si nici placutele la 15 mii.Apropo,ti le-a aratat pe cele schimbate? Asta cu placutele e shpaga lor pe banii tai,deh... Iar cu ambreiajul,toti cauta sa dea vina pe utilizator cand e vb de garantie,ca doar suntem in RO... E adevarat,nimeni nu da garantie pt elementele supuse uzurii prin folosinta bunului respectiv,ca sa zic asa,dar in cazul in care uzura este prematura,pot face obiectul garantiei si aceste componente. Un ambreiaj de dacie 1300 te tine 50 de mii,minim,iar diferenta de pret e destul de mare. O utilizare defectuoasa poate grabi uzura ambreiajului,adica aparitia fenomenului de patinare(primele simptome,in ultima treapta de viteza,la acceleratie puternica,se tureaza motorul iar masina nu accelereaza),dar trepidatiile si zmuciturile nu au de a face cu o uzura normala a discului. Astea provin mai degraba din mecanismul de atenuare alor care poate fi in disc sau in volanta. oricum ar fi,17 mii sunt putini la un megane. Daca am vb de supersportive,ar fi ok,dar altfel nu..
vexatik
Scuze ca nu am raspuns, am fost plecat.
Eu am avut inca de la inceput probleme ceva in sensul ca daca vroiam sa plec putin mai rapid de pe loc, atunci imediat patinam. Desi cred totusi ca stiu sa conduc astfel incat sa nu fac masina sa patineze. Dincolo de asta, cupleaza destul de jos, nu am probleme la partea asta sa nu pot controla ambreiajul.

Placutele de frana? Nu stiu ce sa zic... atunci cand am cerut sa remedieze problema, se auzea un zgomot f puternic pe fata la franare care dupa ce au schimbat placutele nu s-a mai auzit. Nu stiu ce sa zic.
Nu pot sa spun ca as conduce prea nervos ca sa fiu nevoit sa pun frana si sa schimb vitezele prea des. De aia nici eu nu inteleg cum am putut sa le uzez la 15k.

De aia ma intrebam daca a mai avut cineva aceasta problema.
Eu nici nu stiu sigur daca e de la ambreiaj. Asta mi-au spus cei de la service. Dar soferul de la noi de la firma sustine ca ar fi nu stiu ce bobina care trebuie schimbata.

Mie mi se intampla tocmai dupa ce se incalzeste, nu inainte.
balcanic
Salutari,

Si eu am constatat aceaste zmucituri la plecarea de pe loc in ultima vreme., dar numai dupa ce masina este calda.
Masinuta are 12000 km .
O fi de la ambreiaj sau nu?
vexatik
@balcanic: Aceeasi problema o am si eu: dupa ce masina se incalzeste apar smuciturile.
A aparut pe la 13.500 km - iar acum e destul de dura problema.

Cei de la Cobalcescu mi-au spus ca e de la ambreiaj. Nu stiu ce sa zic. Mai spun ca nu e in garantie ambreiajul.
Dar imi vine greu sa cred ca am stricat ambreiajul asa de usor...
RamsesII
Am urmarit topicul dar nu m-am pronuntat pana acum, desi cred ca si eu am probleme cu ambreiajul. La mine nu patineaza ci se aude un "clanc" daca ridic ceva mai repede piciorul de pe ambreiaj (la relanti, si asta pe la jumatatea cursei pedalei). In plus, zgomotul motorului este diferit atunci cand sunt cu pedala de ambreiaj la fund fata de cum este atunci cand pedala este sus. Asta se intampla numai cu motorul cald.

Ce intreb eu este: ambreiajul nu intra la garantie??? blink.gif

Masina are 13.500 km si in afara de problema asta, merge super. Inca nu am fost in service, din lipsa de timp, desi chestia asta se manifesta de vreo luna.
tino
la prima plecare de pe loc dupa ce pornesc masina am o smucitura si se aude un zgomot mai ales daca las mai repede ambreiajul
oare tot de la disc ambreiaj sa fie ?
reno-vladdygo
QUOTE(cipman @ Apr 20 2006, 05:56 PM)
Punctul in care incepe sa cupleze cand dai drumul la pedala de ambreiaj e acelasi ca si pana acum sau s-a ridicat mai sus (cupleaza mai sus)?
*



La mine cupleaza mai sus in primele doua trepte. Ce e defect?
danny
Problema asta a aparut si la mine de ceva timp. Initial am crezut ca mi se pare mie dar acum vad ca a aparut si la altii.

Comportamentul este asemanator cu cel explicat de vexatik si balcanic. O sa incerc sa il explic:

In primul rand apare mai des dupa ceva timp de umblat prin Bucuresti, deci de folosit f. des viteza 1. Am crezut ca e din cauza ca obosesc eu si nu mai dau drumul cum trebuie la ambreiaj...dar am condus si alte masini f. mult si oboseala nu a cauzat acest fenomen smile.gif
In al doilea rand: se manifesta doar la plecarea de pe loc, deci doar in viteza 1. Si intr-adevar, daca vreau sa plec un pic mai repede sau chiar normal, la ridicarea pedalei apare vibratia. Daca plec usor, lasand lent ambreiajul si accelerand incet, nu mai apare. Chiar daca turez tare ( pe la 4000 ) si dau drumul la ambreiaj normal/repede, tot apare. Doar daca las usor ambreiajul nu apare.
In al treilea rand: daca dezactivez ASR-ul este mai putin sesizabil (nu pot sa zic su siguranta ca dispare de tot). S-ar putea sa mi se para... M-am gandit ca s-ar putea sa fie de la ASR: o limitare voita a puterii transmise catre roti. Adica tremuratul nu este identic ca cel de la subturare, para putere ar fi dar nu e lasata spre roti. Pentru cei care au mai intalnit problema: aveti ESP/ASR? si daca da, ati incercat sa dezactivati ASR-ul?

Masina are 11.000Km si maine o sa ma duc in service cu ea sa ii schimbe pinionul defazor. O sa ii intreb pe cei de la service ce parere au...
uncle
ca sa nu mai deschid un nou topic completez aici:

am un scartzait la pedala de ambreiaj, nu apare imediat, ci dupa apasari repetate in trafic (a 1 a - pct. mort [ambuteiaje] cei din Buc cred ca stiu f bine despre ce vorbesc smile.gif ) si acum si intrebarea, are asta vreo legatura cu scartzaitul sau sa fie de alta natura, uzura?! (masina are vreo 15.000 km)
cata-66
Buna tuturor,

Am aflat de acest forum anul trecut si sincer sa fiu mi-a placut. Am fost pana anul trecut un fan Renault dar acum m-am vindecat. Mai ales dupa ce am avut cateva zeci de probleme cu noul meu Megane Sedan (pe atunci era nou) si apoi cu cel vechi Megane Clasic pe care inca il mai am.
Imi pare rau ca mi-am pierdut increderea in Reno dar asa a fost sa fie, am avut ghinioane cu Meganul Sedan cat n-am avut cu toate cele 4 masini din '94 pana in 2004. Ba daca stau sa-mi amintesc bine am avut cu prima, dar a fost scuzabil caci era doar o Dacie 1310 SH.
Oricum am vrut anul trecut sa intru si eu pe forum ca sa va impartasesc din experientele neplacute nu cu gandul de a va determina sa nu mai alegeti marca Renault sau sa va influentez parerile ci mai mult ca sa va povestesc prin ce am trecut ca sa puteti evita problemele pe care le-am avut eu.
Acum dupa 2 ani si 3 luni de cand am devenit proprietar al unui mult visat Megane Sedan sunt oarecum detasat (ca sa nu zic resemnat) de ceea ce mi s-a intamplat in decursul timpului. Am avut acum putin timp la dispozitie si m-am gandit sa ma inregistrez (regret ca n-am facut-o mai de mult) ca sa va impartasesc cat voi putea din experienta mea celor care aveti sau ati avut probleme.
Scuze pentru introducerea cam lunga si multumesc celor care au avut rabdarea de a o citi pana aici.

Pentru cei cu probleme de ambreiaj (discul mai exact) aflati ca intra in garantie. Eu personal l-am schimbat anul trecut cu 2 saptamani inainte de a iesi din garantie. Manifesta un zgomot ca un harait la plecarea de pe loc si apoi dupa ce mergeam mai mult prin oras in special vara incepea sa cupleze brusc, neliniar. Am fost in service la IPSO (pe care va recomand calduros sa-l evitati) si dupa acordul celor de la Renault Romania care a durat aproape o saptamana mi l-au acceptat la schimbat in garantie.

Ca probleme pe care le-am avut si la care va pot raspunde sau la care va pot sfatui au fost numai urmatoarele:
- boxe audio
- radio-cd
- inchidere usa sofer
- zgomot in bord
- parbriz
- scut si baie de ulei
- probleme de agatare in treptele 2-3 si 4 ale faimoasei cutii de viteza
- aer conditionat
- senzor de lumini si ploaie
- calculator de bord
- frane fata
- frane spate
- caseta de directie
- servodirectie electrica
- claxon
- ambreiaj
- zgomot in habitaclu de la bancheta scaunelor din spate
- cauciucuri
- senzori de presiune in pneuri

Cam astea sunt cele pe care mi le amintesc acum si nu vreau sa va sperii.
Nu sunt decat vreo 20 de probleme diverse care in timp unele s-au rezolvat, altele nu inca iar altele nu se vor rezolva niciodata deoarece sunt erori de proiectare sau de conceptie.

Nu sunt un pesimist de felul meu ba din contra sunt optimist si acest lucru ma face sa privesc detasat in trecut si cu speranta in viitor ca voi avea norocul unei masini mai bune schimband producatorul. Ma gandesc serios la ceva japonez sau coreean dar in nici un caz la ceva francez sau german.

Daca vreunul dintre voi vrea sa ma intrebe ceva va rog nu ezitati sa-mi scrieti. Voi incerca sa intru cat pot de des pe forum dar stau cam prost cu timpul in general.

Toate cele bune wink.gif
ncristi
Daca te documentai mai bine aflai de pe forum problemele meganului si te-as fi crezut....asa nici macar nu ai avut curiozitatea sa te informezi inainte smile.gif

Eu am megane din 2004 si nu cred ce ai scris mai sus.

De ex. nu ai avut pb la suspensie (flanse, bielete etc) dar ti s-au stricat boxele laugh.gif ?

Eu cred ca minti smile.gif !

Daca imi demonstrezi ca ma insel deschid un topic in care o sa-mi cer scuze si o sa-mi pun cenusa in cap.
st0rm3ru
QUOTE(uncle @ May 8 2006, 09:26 AM)
am un scartzait la pedala de ambreiaj, nu apare imediat, ci dupa apasari repetate in trafic (a 1 a - pct. mort [ambuteiaje] cei din Buc cred ca stiu f bine despre ce vorbesc  smile.gif  ) si acum si intrebarea, are asta vreo legatura cu scartzaitul sau sa fie de alta natura, uzura?! (masina are vreo 15.000 km)

se pare ca e o problema generala la Renault... era un topic despre aceeasi problema la Clio [Symbol?]. cauta pe forum si vei vedea ca intra in categoria "asa face toate"... sad.gif
(si a mea scartaie de muuult, muuult timp, deja parca nu mai aud tongue.gif )

cat despre dl cata-66... cred ca nu face deosebirea intre problemele unei masini si asteptarile pe care le avea de la aceasta! ph34r.gif
Solon
Poate omu' chiar a avut problemele astea!
O fii mai ghinionist!La el s-au intamplat toate belele intr-un an, la noi poate incep sa apara treptat.
flotl
Am o mare admiratie pentru cei care intra pe forum, nu mai au Renault si scriu o serie de probleme avute.
Ai avut si probleme cu cauciucurile? Cumva a aparut o galma de la gropi ? Mai mai , sa vina Renault sa asfalteze strazile. Eu protestez si imi donez masina pana atunci.
Ce vrei tu sa ne impartasesti din experienta ta cu cauciucurile? Sa ne luam masini cu senile?
Nu sint innebunit dupa Renault, o vand si maine daca o sa am bani sa-mi iau ceva mai bun. Dar nu imi convine sa stau sa citesc post-uri care mi se par actiuni de marketing ieftin sau rezultatul dorintei unora de a iesi in evidenta. Sint tare curios de unde posteaza individul.
madmax1
Salut.
Am si eu acceasi problema cu ambreiajul descrisa de versatik. Recunosc ca l-am fortat. E destul de tare senzatia daca apesi ambreiajul in timp ce accelerezi puternic si ii dai brusc drumul. Parca isi ia zborul laugh.gif
Eniueis, nu merg des foarte mult cu masina si la 10- 20 km pe zi cu pauze cum fac eu, nu se manifesta. Doar cand se incalzeste. O sa guitz la prima revizie ca e stricat. Per ansamblu, masina e ok. Dar atat. Nu face nici un leu in plus. **************
Regards, mad.gif
cristin
Salut,

Problema cu trepidatul la plecare de pe loc este o problema veche la Renault. Eu am un Megane 1 si am avut aceeasi poveste care s-a rezolvat partial cu schimbarea cablului de ambreiaj, care s-a mostenit si la M2, iarasi nimeni nu recunoaste acest aspect de la Renault, la fel ca si problema cu bobinele , se pare ca este o problema a ambreiajului care nu atenueaza socurile din cuplare. de asemenea poate fi din furca care face cuplarea in cutie. Eu am reusit sa o mai gresez si se vede diferenta,

Unii mecanici mi-au spus ca praful (creat din uzura ambreiajului) gripeaza aceasta furca si tot angrenajul de cuplare care se misca din ce in ce mai greu. Caldura deci mersul mult in oras accentueza acest efect

Dupa ce am schimbat cablul de ambreiaj mecanicul mi-a spus ca daca nu se rezolva nici asa singura solutie schimbare kit ambreiaj.

Sper sa nu ajung pana acolo pana nu schimb masina.

Succes si vou.
ncristi
QUOTE
Eu am un Megane 1 si am avut aceeasi poveste care s-a rezolvat partial cu schimbarea cablului de ambreiaj, care s-a mostenit si la M2


MII nu are cablu de ambreiaj cum nici loganul diesel nu are...ca tot citeam pe undeva ca o mare pb a loganului diesel este blocarea cablului de ambreiaj...
Nicotine
MII ca orice masina moderna are ambreiaj hidraulic (iar lichidul cu care functioneste este cel de frana DOT 3 sau DOT4)
La Cielo am schimbat cilindrul de ambreiaj (iar ca simptome pedala ce se apasa greu)
Cat despre ambreiaj ce nu e liniar e vinovat discul.
cosminidis
Se pare ca problema cu ambreiajul e omniprezenta pe masinile renault (citeam ceva si pe la clio...). La mine nu tremura, dar se ridica in trepte si plec de pe loc smucind masina ca un incepator. Am uns tot ce am prins, pedalierul, am lasat sa curga un tub intreg de wd-40 pe cablul de ambreiaj in spatele pedalierului, etc. Acum, ce am gasit in compartimentul motor si nu prea m-am prins la ce foloseste: cablul de ambreiaj se pare ca se termina cu o "galma" mare din fier sau ceva (ca o greutate din aia de cantar de piata) si apoi se prinde de un brat de fier, un fel de furca... Daca il scot din furca aia cade pedala si poate fi uns mai usor pedalierul. Insa 'furca' are un joc super mare cand e scos cablul de pe ea (mai am acces la un M1 si am vazut ca face la fel). Stie cineva ce face chestia aia si cam cum functioneaza mecanismul asta in general? E vreun defect la bratul ala de fier de care se prinde capatul cablului de are joc asa mare?
gorjeanul
Problema care se discuta a aparut si la mine (MII.1) la 54.000 km.

Zgomotul apare atunci cand este motorul rece, atunci canda dau drumul la ambreiaj ceva mai repede. Se poate evita daca dau drumul la ambreiaj cu f.f.f. mare atentie. Daca incerc sa plec din panta, zgomotul apare oricum.

Nu se pune problema ca nu stiu sa folosesc ambreiajul - dupa ce merg 10 minute, repet, nu se mai manifesta aceasta problema.

Astept urmatoarea revizie, sa vad ce-mi zic mecanicii... Plus ca pedala este extraordinar de tare, ma doare genunchiul stang ca dracu', mai ales de cand au macelarit astia podul Grant.
Bacu
Cred ca si eu am o problema similara, la numai 1500 km...

Dar la mine doar se aude un zgomot ciudat cand ridic repede piciorul de pe ambriaj, un fel de troscanit asa... Nu imi vibreaza masina, nu se debraiaza neuniform, insa se aude un zgomot ca de bucsaraie asa, de fier pe fier, nu stiu...

Nu am dat prea mare importanta acestui lucru pana acum, o data pentru ca nu prea s-a intamplat sa debraiez repede (rodaj si mila fata de masina) si doi pentru ca am crezut ca mi se pare mie... acum insa cand aud de la mai multi reno-isti ca au aceeasi problema, incep si eu sa imi fac probleme.

Daca merge cineva in service pentru problema asta poate ne impartasiti si noua de la ce vine...
ncristi
S-ar putea sa nu ai nici o pb smile.gif

Nu ne-ai spus ce intensiateta are zgomotul dar ambreiajul in momentul cand cupleaza face un anumit zgomot.

La megane ambreiajul este hidraulic asa ca pb cu intarirea pedalai spusa de gorjanul sa aiba o legatura cu asta (mai mult ca sigur zic eu).
Bacu
m-am gandit si eu la varianta asta, insa nu se aude doar un singur zgomot, atunci cand cupleaza ambreiajul...se aud 2-3 zgomote, unul dupa altul asa, ca un pacanit. si in plus nu se aude de fiecare data cand plec, ci doar cand plec mai rapid. nu ar trebui sa se auda tot timpul daca e din cauza cuplarii ambreiajului?
caktuss
poate e self-testul de la ABS, ca ala se aude ca o succesiune de pacanituri usoare (3 sau 4)
da ala se aude numai dupa ce pornesti motorul, la prima plecare
ririmia
Salut,

Ma furnicat pielea cind am citit ce a scris 'danny'.
EXACT asa face si la mine.
Am 11.000 km si miine ma duc la revizie la IPSO. Am sa va anunt daca a fost de la ambreiaj si daca a intrat pe garantie.

QUOTE(danny @ 7 May 2006, 13:28)

In primul rand apare mai des dupa ceva timp de umblat prin Bucuresti, deci de folosit f. des viteza 1. Am crezut ca e din cauza ca obosesc eu si nu mai dau drumul cum trebuie la ambreiaj...dar am condus si alte masini f. mult si oboseala nu a cauzat acest fenomen  smile.gif
In al doilea rand: se manifesta doar la plecarea de pe loc, deci doar in viteza 1. Si intr-adevar, daca vreau sa plec un pic mai repede sau chiar normal, la ridicarea pedalei apare vibratia. Daca plec usor, lasand lent ambreiajul si accelerand incet, nu mai apare. Chiar daca turez tare ( pe la 4000 ) si dau drumul la ambreiaj normal/repede, tot apare. Doar daca las usor ambreiajul nu apare.
I
*


Meganer
Bacu: ai cumva ESP+ASR?
mister
pe modelul M2.2 nu se mai instaleaza.
Meganer
Oups, am uitat. Atunci nu ezista esplicatie pe baza de ASR.
Mea culpa.
darem
1. Am simtit si eu miros de ambreiaj cand am urcat-o sapt trecuta pe o rampa de pana intr-un metru inaltime la o vulcanizare...si sincer nu am depasit max 2000rpm la aceasta urcare pe rampa!!!
2. De doua ori am simtit o smucitura repetata(de doua trei ori) la plecarea de pe loc sau in treapta I (a doua oara chiar nu am miscat deloc picioarele si nici nu incercam sa schimb viteza...mergeam in coloana cu viteza ct... si a inceput sa smuceasca de nu stiam ce naiba se intampla...mai era si pe la turatia de cuplu max si intelegeti cat de pronuntat era fenomenul!!!)
Oare sa imi fac griji de ambreiaj!!!!???????? pentru o masina ce nu are 1 an si nici macar 17kkm!!
ririmia

Am fost in service la IPSO... da..... niste 'profesionisti' !!!

Mi-au spus sa ma duc la ei cind se manifesta problema ca ei nu au constatat nimic.

S-a rezolvat.... nu se poate !

mad.gif

QUOTE(ririmia @ 27 Sep 2006, 13:50)
Salut,

Ma furnicat pielea cind am citit ce a scris 'danny'.
EXACT asa face si la mine.
Am 11.000 km si miine ma duc la revizie la IPSO. Am sa va anunt daca a fost de la ambreiaj si daca a intrat pe garantie.
*


mirceatm
Salut,

Am se eu aceeasi problema la incercarea de pornire cu scartait de roti. Nu am dat importanta pana acum deoarece credeam ca e din cauza ESR-ului. Trebuie sa dezactivez ESR-ul (are ESP+ESR) sa vad daca aceasta e cauza si va anunt.
Cred ca ar fi bine sa postam si aici o inregistrare a acestui sunet care ar fi foarte util pentru a sti daca vorbim despre acelasi lucru. O sa incerc sa fac acest lucru in zilele urmatoare.
ririmia
Am fost la service cind era "incinsa" si au facut ei constatarea ca este de la discul de ambreiaj. Acum astept sa faca ei scrisoare la mama lor (Renault) si sa ma sune sa ma duc sa il repar pe garantie.

QUOTE(danny @ 7 May 2006, 13:28)
Problema asta a aparut si la mine de ceva timp. Initial am crezut ca mi se pare mie dar acum vad ca a aparut si la altii.

Comportamentul este asemanator cu cel explicat de vexatik si balcanic. O sa incerc sa il explic:

In primul rand apare mai des dupa ceva timp de umblat prin Bucuresti, deci de folosit f. des viteza 1. Am crezut ca e din cauza ca obosesc eu si nu mai dau drumul cum trebuie la ambreiaj...dar am condus si alte masini f. mult si oboseala nu a cauzat acest fenomen  smile.gif
In al doilea rand: se manifesta doar la plecarea de pe loc, deci doar in viteza 1. Si intr-adevar, daca vreau sa plec un pic mai repede sau chiar normal, la ridicarea pedalei apare vibratia. Daca plec usor, lasand lent ambreiajul si accelerand incet, nu mai apare. Chiar daca turez tare ( pe la 4000 ) si dau drumul la ambreiaj normal/repede, tot apare.
*


Valentin P
Salut,

la ce service ai fost sa faci constatarea?

Si eu am o pr asemanatoare, in sensul ca dimineata cand e rece motorul daca iau piciorul de pe ambreiaj imi vibreaza un pic;cand se incalzeste nu mai face.

Ce naiba ca nu am decat 14k km?! mad.gif

marcoltz
Salutare! Megane-ul meu are doar 3500 km si deja se manifesta cateva dintre problemele semnalate aici, asta daca sunt cu adevarat probleme. Chiar daca nu sunt probleme pe mine oricum ma deranjeaza. Sa le enumar: 1.clicaitul care se aude la apasarea si la eliberarea pedalei de ambreiaj(nu cred ca este o problema pt ca la mai multe am auzit acest sunet care nu este f deranjant).
2.dupa o utilizare mai indelungata (cam 30-40km) in traficul aglomerat din Bucuresti pedala de ambreiaj incepe sa scartaie si se simt si niste vibratii ciudate, iar schimbarea treptelor de viteza se face cu un mic soc chiar daca ridic pedala de ambreiaj cu f mare grija.
3.aceleasi vibratii ciudate se simt in pedala de ambreiaj si atunci cand schimb vitezele la o turatie de 3000-3500.
Pe la 2000 de km am fost in service pt o problema cu geamul si le-am zis si de ambreiaj dar la cat de repede au terminat cu masina nu cred ca l-au verificat. Oricum de atunci nu au mai aparut si alte probleme legate de ambreiaj, si sper nici sa nu apara.
cricu
Am observat si eu ca uneori, cand pornesc de pe loc si eventual iau si o curba destul de brusca (gen intr-o intersectie) astfel incat sa fie nevoie de mai multa tractiune, masina trepideaza, ca si cum ambreiajul ar cupla si ar scapa repetitiv.
Am citit mare parte din mesajele voastre si cred ca daca la unii dintre voi s-ar putea sa fie o problema reala cu ambreiajul, la altele e doar o e chestiune de utilizare asa cum e si in cazul meu cred.
Ca sa ma conving, aseara am facut niste teste, am incercat sa pornesc brusc de pe loc, si la rece si dupa un pic de forjare si am reusit fara probleme, insa concluziile mele sunt urmatoarele:

- ambreiajul nu cupleaza prea sus sau prea jos, ci pur si simplu e foarte scurt, adica la pornirea de pe loc trebuie sa dai foarte repede drumul la ambreiaj, spre deosebire de alte ambreiaje
- deci ca sa poti sa faci asta fara zgaltzaieili, e obligatoriu sa turezi mai tare motorul; asta la miscari pe distante foarte scrute in coloana, in oras s-ar putea sa dea senzatia (din exterior) al unui sofer prost sad.gif care tureaza inutil motorul
- dupa ce treci de prima viteza eliberarea pedalei de ambreiaj trebuie facuta instantaneu, fara a acelera in momentul eliberarii, evitand astfel smucitura.
- apare o diferanta de comportament intre ambreiajul rece si cel incins; intr-un fel mi se pare normal, insa e un pic cam evidenta si oricum e dificil sa iti aduci aminte in care din situatii esti atunci cand conduci
- faptul ca ambreiajul e scurt creaza o sensibilitate la utilizare, in sensul ca e predispus la uzura excesiva
In concluzie e un ambreiaj greu de folosit considerand cele de mai sus (nor very user friendly)

Stie cineva daca ambreiajul de pe MII se regleaza in functie de uzura?
viorel230
frailor... asta sigur e paranoia...forumul e de mare ajutor de cele mai multe ori dar in mare parte ne transforma in paranoici...orice pacanit,scartait, ssit, gata..defect de fabricatie, masina de rahat sau mai stiu io ce...sa ajungi sa schimbi nu stiu ce boxa ca ti se pare ca auzi voci, strigate sau alte chestii, nu are nici o legatura cu faptul ca nu este masina care sa nu aibe si ea nevoie de reparatii uneori..asta e ..e fier...sa nu credeti ca io nu am avut probleme...dar nici chiar asa..!..cred ca sunteti de acord cu mine....

Revenind la ambreiaj..va dau cuvantul de onoare ca am inceput sa mi se para ca tremura la pornirea de pe loc....dar numai dupa ce am citit acest topic...si o pun pe seama faptului ca nu e prea bine conceputa cutia de viteze ca nu transmite destul "torque" sau forta...si e ca si atunci cand iti tremura din cauza subturatiei....bine mult mai subtil...
cricu
Viorel 230... se pare ca fraierul esti tu din moment ce ai devenit paranoic. Eu nu consider ca formul ma face paranoic, ba din contra ma ajuta sa inteleg mai bine problemele pe care le observ la masina mea.
Formul este pentru discutii; eu am sezizat ceea ce am scris in topicul anterior, iar concluzia, daca ai citit cu antentie se referea la un ambreiaj nu prea prietenos si doar atat. Te rog limiteaza-te la informatii constructive: observatii proprii sau sfaturi UTILE pentru altii. Mersi!

Cum iti explici greierii din cap?! smile.gif
viorel230

"Revenind la ambreiaj..va dau cuvantul de onoare ca am inceput sa mi se para ca tremura la pornirea de pe loc....dar numai dupa ce am citit acest topic...si o pun pe seama faptului ca nu e prea bine conceputa cutia de viteze ca nu transmite destul "torque" sau forta...si e ca si atunci cand iti tremura din cauza subturatiei....bine mult mai subtil...
*

[/quote]"

dupa cum vezi am dat si observatii si sfaturi ..acum nu stiu cat de utile...tu nu tre' sa vorbesti urat...daca n-ai observat ..paranoic am folosit la general cu un sens eufemistic...
din semnatura vad ca masina o stapanesti de putin timp fiind din 2006...asa ca mai ai pana s-o "cunosti" sa zic asa...cu siguranta nu ai nici o problema sau defectiune sau cum vrei sa-i zici...so..chill out man
rac
QUOTE(marcoltz @ 12 Oct 2006, 11:29)
Salutare! Megane-ul meu are doar 3500 km si deja se manifesta cateva dintre problemele semnalate aici, asta daca sunt cu adevarat probleme. Chiar daca nu sunt probleme pe mine oricum ma deranjeaza. Sa le enumar: 1.clicaitul care se aude la apasarea si la eliberarea pedalei de ambreiaj(nu cred ca este o problema pt ca la mai multe am auzit acest sunet care nu este f deranjant).
*



Iti clicaie mereu sau inceteaza dupa ce mergi un timp?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.