Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme ambreiaj Megane 2
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59
solidconvert
Teoretic sunt obligati sa-l schimbe cat timp este masina in garantie. Dar sa vezi ce rad daca il rupi in doua si dupa aceea te duci la aia la service si iti spun ca n-are numic si prin urmare nu ti-l schimba icon_mrgreen.gif
dumitrescuandrei
l`am patinat prin pitesti cam 30 de minute...incepuse sa`mi fie mila rau de masinuta.pana la urma o sa astept sa se incalzeasca bine p`aici prin C de Arges si dup`aia ma mai plimb cu ea si prin pitesti.masina are 34000 km mad.gif
Meghitzanul
vezi cat de mult fortezi ambreiajul ala pt ca daca la demontare se constata ca ai discul albastru, atunci e posibil sa ti-l scoata din garantie!!
dar totusi nu stiu de ce a inceput deja la 34kkm sa-ti patineze... deci tu zici ca nu tremura la plecarea de pe loc ci doar patineaza..
valentinv
Ambreiajul are garantie pina la 50 000 mii asa se poate schimba de 10 ori daca e nevoie daca ei nu sunt in stare sa in faca sa mearga fara probleme.Si eu am schimbat o data la 10 000 si trebuie sa schimb iar la 25 000 dar astept sa se accentueze.Ideea e ca nici mia nu imi convine sa umble fraieri de atitea ori, meseriasi de azi sunt de pus la rama si dat foc.
Meghitzanul
de expresia "scos din garantie" ai auzit?
din pacate se cam practica prin service-uri ... !!!
alexjackal
incerc sa comentez scurt si la obiect :
kitul de ambreiaj (materialul de frictiune nu este cu nimik mai prost decat la altii) diferenta majora este volanta si placa de presiune.
Acestea 2 de la incalziri repetate urmate de o racire graduala sau nu duc la pierderea planeitatii (se deformeaza)
Rezultatul este un contact imperfect cu discul de ambreiaj; ca urmare a acestui lucru discul se va incinge si mai tare pt ca incearca sa transmita acelasi cuplu cu o suprafata de contact mai mica si se reface ciclul vicios ducand la o deformare din ce in ce mai mare.....
simptome tremurat la cald
la demontare se vor observa uzuri neuniforme ale discului datorate contactului imperfect si eventual colorarea in nuante de albastru a volantei (in etapele avansate de degradare)

Vina principala materialul: volantei si placi de presiune prost

circumstante agravante: incepatori care ambreiaza si debraiaza usor (frecare maxima caldura maxima); oameni fara talent in "ale condusului" care pleca cel mult din ambreiaj fapt ce forteza ambreiarea lenta

un sofer exceptional va reusi sa scoata un nr mai mare de km dintr-un astfel de ambreiaj dar rezultatul final va fi acelasi
problema este mai pregnanta la benzinare care necesita turarea motorului la plecare de pe loc spre deosebire de 1.5 dci care pleca foarte linistit la 1200-1300 rpm pe langa ca volanta de la 1.6 16v este proiectata sa suporte mai putin cuplu deci mai putin anduranta la frecari excesive

concluzia este parerea mea personala de inginer auto (somer) si confirmata neoficial de numeroase persoane de la renault
tot neoficial renault stie de problema si va incerca sa remedieze
eu personal voi solicita renault sa participe financiar la inlocuirea volantei pentru ca sunt perfect raspunzatori de calitatea pieselor chiar si dupa garantie mai ales ca a fost remediat pe timpul garantie o data (macar piesa) am discutat cu cineva si teoretic e posibil
steffannel
..salutare ..as avea si eu o intrebare...cand plec de pe loc mai repede se aude un carait deranjant..daca plec usor (ridic usor ambreajul) nu se mai aude zgomotul...
..mai mult..cand stau pe loc motorul are o tonalitate iar cand calc ambreajul se aude un vajait usor..
..intrebarea era daca trebuie sa-mi fac griji....ceva recomandari ???

Ms
tr_viorel
Rulmentul de ambreiaj! Urmeaza schimbarea.
valikris2002
alexjackal foarte bine pusa problema, am spus si eu de chestia ca totu tine de sofer, simtome de scuturat ambreaju am si eu la dci, dar daca stii sa dozezi ambreajul la plecarea de pe loc nu mai face, uni au spus ca nu e treaba lor sa faca asta la fiecare debraiere, ca de aia si au luat masina de 17 mii noua, spre surprinderea mea am vazut scuturaturi din astea si la celebrele nemtoaice, si atunci imi aduc aminte de ce zicea taica-miu cand ii scuturam zambilica lui (dacia 04.gif ): da drumu la ambreaj
mefmef
Ceva noutati cu ambreiajul?
La Cobalcescu zic ca nu mai schimba deocamdata. Asteapta precizari suplimentare de la Renault Romania.
Inteleg ca se lucreaza la un reper nou, dar oare cat va dura?
Cristilica
QUOTE(alexjackal @ 19 Sep 2009, 02:34)
incerc sa comentez scurt si la obiect :
kitul de ambreiaj (materialul de frictiune nu este cu nimik mai prost decat la altii) in ambreia ...................................................
*



Foarte corect. Mie chiar mi-au schimbat volanta pe garantie, care era foarte albastra. Dupa 10000 Km a inceput sa faca la fel, dar m-am obisnuit eu sa plec mai usor, ma ajuta si cuplul.

Vad ca nu sunt decisi cei de la Renault ce sa faca in continuare. Pai sa-i ajutam.
Propun sa le atragem atentia intr-un fel, pe data de 10 si 11 octombrie cand se tine in Bucuresti evenimentul "Renault F1 Roadshow". Le facem o surpriza?
valikris2002
ar fi ceva inedit si probabil socant sa manifestam pentru a le atrage atentia ca is bat joc de clientii lor, mi ar face placere sa le zic vre-o 2 vorbe, sau un mars al tacerii, dar asta ar deranja alti oameni nevinovati 04.gif
Cristilica
Eu ma gadeam la un banner.
spy_oh_joy1389
azi mi-am zis: trebuie sa ma duc pana la otopeni si ma intorc pe la 8. sa vezi trafic! sigur incepe ambreiaju sa faca figuri! o sa innebunesc! macar merg la service sa vada aia cum face, macar sa ma puna pe lista la schimbat ambreiaj...

dar de unde... am masina cu personalitate, cand stie ca ma gandesc ca sa o duc la service nici greierii nu ii mai aud. am frecat-o mult prin bucuresti azi si n-a tremurat nici macar o data. o sa inceapa cand mi-e lumea mai draga si n-am timp sa ma ocup de ea, sunt sigur.
solidconvert
OFF: faza asta este internationala... se stie icon_mrgreen.gif .
alabinas
Acelasi lucru l'am patit si eu... merg la service le zic la ingineri ca am probleme cu ambreiaju, imi zic sa il incalzesc si incept oprit plecat de pe loc in disperare, plecat cu frana de mana siiii intr-un final de vreo 20 min incepe dar silentios smile.gif. Tre sa merg sa schimb ambreiaju luna asta la Arad . Va tin la curent.
spy_oh_joy1389
alabinas am vazut ca avem cam aceleasi probleme si ma refer la bataia aceea in volan si cu ambreiajul si amandoi o avem fabricata in 2008. Sunt curios ce diagnostic iti dau cu volanul si daca reusesti sa schimbi ambreiajul pe garantie. Poate am si eu timp sa o programez in octombrie sa vada ce e cu volanul si sa scap si de greieri. Numai de bine sa auzim!
aqua
mai demult postasem niste mesaje cum ca tremuratul imi aparea chiar la prima ora de dimineatza, adica cand era rece rece...initial spuneam ca nu ii dadeam gaz destul si fiind rece motorul se inneca si tremura....asta in conditiile in care in rest ambreiajul e impecabil, si sper sa ramana asa ...
zilele astea cand a plouat si s-a racit vremea....ce sa vezi....dimineata aceleasi simptome...cu accelerare f usoara pleaca fara probleme, cu plecare undeva pe la 1200 se scutura masina
faza misto e ca asta a tinut cam cat sa se incalzeasca un pic ambreiajul, pt ca dupa aia nimic, pleca fara probleme cu acceleratie
concluzia mea: peste noapte, in cazul meu daca ploua si e umiditatea mare sau cand e frig, materialul de frictiune sufera de ceva probleme, in sensul ca ori prinde umezeala, ori e prea rece sa faca priza buna, asta pana se incalzeste un pic pt ca dupa aia nu am probleme
ncristi
A incercat cineva un kit non-reno? Aceeasi problema o am si eu. Dupa ce primul kit m-a tinut 90000km in conditii destul de dificile al doilea a inceput sa faca urat - tremurat la cald - dupa 40000km.

Ma gandesc sa-l schimb cu unul sacks sau luck sau oricare altul numai original sa nu fie. A picat exact dupa ce a iesit din garantie - la 1 an sad.gif .

Piesele de origine sunt niste rahaturi scumpe.
alexjackal
o parere neavizata:

un kit de originie inseamna un produs ambalat in ambalaj stantat renault. dar in interior se afla tot piese lucas trw sau sachs sau cine mai face ambreiaje (am zis la intamplare nu shtiu daca aia sunt producatorii)

care este diferenta:
sachs are anumite norme de calitate si anumite specificatii tehnice pt produsele lor care indeplinesc anumite standarde din industria auto.
incepand de la aceste valori cei de la renault fac precizare ce le convine si ce nu si rezultatul este un produs care arata la fel se ambaleaza in alta parte si cel mult difera din punct de vedere al timpului de "calire" "revenire" sau a procentului de x material din aliajul repsectiv

aceste cerinte sunt de obicei modul renault de a potrivi produsul la autovehiculul la care urmeaza a fi montat sau de a potrivi pretul acestuia la politica societatii comerciale.

atentie multe din procesele prin care trece o piesa destinata industriei auto sunt destinate asigurari calitatii/fiabilitatii si nu functionabilitatii.

de ce nu scrie sachs pe cutie???
simplu cateodata produsul din cutia renault nu corespunde cu normele de calitate impuse produsului din cutia sachs atunci numele sachs ar avea de suferit daca produsele se dovedesc a fi proasta...
dar nu intotdeauna se intampla asa. sunt convins ca multe din produse branduit de o firma sau alta (renault, vag etc) sunt mai proaste decat cele aftermarket din motive financiare dar isi fac treaba foarte bine acolo unde sunt puse dar diferenta e ca acestea merg bine doar acolo nu si in alta parte, spre deosebire de produse vandute sub numele unor prod de piese care sunt supuse montajului in diferite autoturisme si trebuie sa se descurce la fel de bine in fiecare.

pt cei ce vor un kit aftermarket sar putea sa mearga mai bine dar o sa fie mai scump sau sar putea sa mearga mai prost si tot mai scump o sa fie
depinde daca produsul achizitionat renault este subdimensionat fara produsul de refereinta sau supradimensionat........
cand zic sub/supradimensionat nu ma refer strict la dimensiuni ci la intreaga gama de specificatii la care este supusa grupa elementelor din transmisie: volanta kit ambreiaj si placa de presiune

de exemplu la mine dupa o inlocuire completa(kit volanta si placa de pres) de ambreiaj la 25000 km (sau asa au zis ei) acum (51000) este aproape in aceiasi stare, adika in treapta 1 cand se transmite cel mai mare cuplu motor apar patinari chiar si la functionarea la relanti. Adica cu treapta 1 cuplata mergand cu viteza coresp turatiei de mers in gol se aude un sunet metalic de frecare periodic. acest sunet dispare daca apas pe ambreiaj. de tremurat tremura doar dupa ce o alerg un pic e inca la inceput. smile.gif)

scuze de greselile de tipar m-am grabit si mie lene sa corectez
clr
QUOTE(ncristi @ 4 Oct 2009, 18:09)
A incercat cineva un kit non-reno? Aceeasi problema o am si eu. Dupa ce primul kit m-a tinut 90000km in conditii destul de dificile al doilea a inceput sa faca urat - tremurat la cald - dupa 40000km.

Ma gandesc sa-l schimb cu unul sacks sau luck sau oricare altul numai original sa nu fie. A picat exact dupa ce a iesit din garantie - la 1 an  sad.gif .

Piesele de origine sunt niste rahaturi scumpe.
*



Stiu ca topicul e lung, dar daca o sa-ti faci rabdare sa-l citesti o sa vezi ca s-a incercat si sachs , la fel cum o sa gasesti si surpriza neplacuta a celor care le-au cumparat .

@alexjackal : tot ce cumperi din reteaua Renault e in cutiile lor, asa fac toti producatorii de altfel. Asta nu inseamna ca daca iti iei ambreiaj de la ei nu stii cine l-a facut, scrie clar pe el Valeo wink.gif
Meghitzanul
ncristi si alexjakal: ma faceti sa rad, zau biggrin.gif
teoria e simpla... practica ne omoara!!

alexjakal.. tu scapi simplu ca ai motor de 1.5 dci si exista piesa ok, scoti banu' si gata.
ncristi: tu ai pus-o... join the club!!.. iti urez spor la citit topicul asta.. imi pare sincer rau pt tine!
andrey85
salu!in septembrie 2009 am cumparat de la Redac (dealerul Renault Craiova) un megane 1.6. 16v echipare privilege.E vb. de o masina rulata(2007, 13.600km,recuperata de RCI Leasing).Masina m-a costat 9.000 E si oamenii de acolo au dat bonus si o revizie.La 2 zile de la cumparare masina a facut probleme la pornire dimineata in sensul ca dadea sa porneasca la apasarea butonului start si apoi murea.Dupa 3 incercari nereusite de a porni, am tinut putin acceleratia calcata cand am dat la automat si a luat-o. Am mers la service si baietii au curatat "senzorul de turatie".S-a rezolvat problema pornirii dar cateva zile mai tarziu am inceput sa observ ca dupa o folosire mai indelunga in oras ,in aglomeratie, la pornirea de pe loc masina are probleme cu liniaritatea debraierii,smucind destul de rau si trepidand.Problema nu e constanta.Am mers la Redac(masina fiind inca in garantie pana in decembrie) ,am discutat despre problema si le-am lasat-o pentru teste &probe.M-au sunat dupa vreo 6-7 ore sa vin sa ridic masina.Nu constatasera oamenii nici o anomalie.Am luat masina si am inceput eu propriile mele probe pentru ca eram sigur ca problema va revenii.Cand au inceput trepidatiile m-am intors si am solicitat un mecanic pentru drive-test.Surpriza!Cat a mers mecanicul , masina s-a comportat bine.O data sau de doua ori i-a facut si lui o mica trepidatie dar nimic mai sever cum mi se intamplase mie.Explicatia omului a fost clasica: benzina proasta botezata cu apa.Asta desi ii explicasem ca alimentasem numai cu OMV Carrera 100.Mecanicul a recomandat un "injection cleaner" pus in rezervor ATUNCI CAND SUNT DEJA PE ZONA ROSIE!!! -PENTRU A ELIMINA APA SI ALTE IMPURITATI SI APOI EFECTURAREA UNUI PLIN CU ACELASI TIP DE BENZINA PE CARE O MENTIONASEM EU SI REINTOARCEREA LA SERVICE PENTRU RESETAREA CALCULATORULUI SI REINVATAREA PEDALEI SI A ALTOR PARAMETRI.
Christu
spune-le sa isi bage mintile in cap si sa iti schimbe kit-ul de ambreiaj cat inca e in garantie. Nu-i lasa, altfel platesti din buzunarul tau schimbarea.

Daca tot nu vor - du-te la alt service agreeat Renault Romania.

Si bine ai venit pe forum. smile.gif
andrey85
merci de urare christu...categoric nu scapa asa usor de mine si deja m-am gandit la varianta cu un alt service autorizat gen. rm. valcea sau pitesti.
ssilviu
Nu vreau să fiu rău, dar asta e o altă dovadă că și stilul de condus contribuie la manifestarea problemei.
andrey85
QUOTE(ssilviu @ 13 Oct 2009, 11:20)
Nu vreau să fiu rău, dar asta e o altă dovadă că și stilul de condus contribuie la manifestarea problemei.
*




nu esti rau ssilviu...ideea e ca dupa ce s-a dat jos mecanicul am urcat eu si el in dreapta.a mers si la mine fara probleme:D in aceeasi zi seara , trepidatiile s-au accentuat si l-am rugat pe un prieten de-al meu(posesor de megane) sa urce la volan sa vedem daca si la el se comporta la fel.Si i-am mers si lui tot in mari suturi!!!Deci cred ca am exclus faptul ca nu stiu sa merg cu masina(de mentionat ca am avut si alte masini si am stiut sa fac o debraiere)biggrin.gif
Cristilica
Din cate imi mai aduc eu aminte, ssliviu explica ca problema cu trepidatia la megane se datoreaza faptului ca "ambreiajul" nu se raceste bine si ar fi un defect de proiectare!!!!
andrey85
QUOTE(Cristilica @ 13 Oct 2009, 11:44)
Din cate imi mai aduc eu aminte, ssliviu explica ca problema cu trepidatia la megane se datoreaza faptului ca "ambreiajul" nu se raceste bine si ar fi un defect de proiectare!!!!
*




Bineinteles ca la sugestia mea ca "ambreiajul se incinge" ...oamenii "multispecializati de la REDAC " au replicat ca e vorba de un AMBREIAJ HIDRAULIC!!! deci exclud posibilitatea ca discul respectiv sa isi piarda din proprietati la o utilizare intensa!!nu am comentat nimic dar deja explicatiile lor imi dau senzatia ca sunt luat de prost pe banii mei...De placut le-a placut cand le-am achitat 9.000 E cash...acum teapa e luata!!!
Christu
nu o gandi in termeni de teapa ci de incompatibilitate intre sofer si masina achizitionata, asa-i silviu? radmasa.gif radmasa.gif

Fara a glumi acum, rezolva-ti problema pe garantie si o sa fii multumit de masina, o sa vezi.
andrey85
QUOTE(Christu @ 13 Oct 2009, 12:00)
nu o gandi in termeni de teapa ci de incompatibilitate intre sofer si masina achizitionata, asa-i silviu?  radmasa.gif  radmasa.gif

Fara a glumi acum, rezolva-ti problema pe garantie si o sa fii multumit de masina, o sa vezi.
*



asta incerc si eu.sa o rezolv.imi plac unele lucruri la masina: pozitia la volan,manevrabilitatea, designul interior desi e vechi.Nu sunt carcotas.Doar ca in acelasi timp mai am si un astra de 200.000 care merge excelent...si ma cam enerveaza ca la o masina de 15.000 apar chestiile astea...
aleksanders
andrei- eu zic sa asculti de cristi- el detine acest topic si e cunoscut pe forum prin relatia lui cu cei de la service cu privire la ambreiaj biggrin.gif
Christu
da, relatia mea unilaterala cu cei de la service - "domle - uite cum face ambreiajul - ok, schimbam."

Si de nu mai stiu cat timp merge foarte bine, deci mai lasati-ma cu stilul de condus ca nu m-am dat peste cap si m-am transformat in alt sofer. Mai exista si masini cu ghinion, just like that.
andrey85
QUOTE(Christu @ 13 Oct 2009, 12:09)
da, relatia mea unilaterala cu cei de la service - "domle - uite cum face ambreiajul - ok, schimbam."

Si de nu mai stiu cat timp merge foarte bine, deci mai lasati-ma cu stilul de condus ca nu m-am dat peste cap si m-am transformat in alt sofer. Mai exista si masini cu ghinion, just like that.
*




sunt convins ca nu are a face cu stilul de condus.pot accepta si ghinionul desi succesul acestui topic(pe care de altfel l-am citit cap-coada) cam indica o serie de similaritati in probleme la pornire la megane sedan pe benzina(amicul meu care are un dCI de 80 de mii o "freaca" prin oras destul brutal si merge super ok ambreiajul).Ideea e ca sper sa ii fac pe oamenii de acolo sa se aplece mai atent asupra problemei mele.Ce vreau in primul rand e un diagnostic pertinent.nu bau bauri cu benzine si ambreiaje hidraulice etc.
DanCVA
andrey85, problema ta se manifesta cand ambreiajul se incalzeste. Daca te duci la service si iti lasa masina sa se raceasca este normal ca se va intampla la fel.
In momentul asta s-au oprit schimbarile de ambreiaj in garantie, dar te poti duce sa-ti constate problema si sa te introduca in baza de date Renault. Poate reproiecteaza celebrul ambreiaj si o sa recheme in service toate masinile cu probleme. Asta este speranta.
Incearca sa turezi mai mult motorul la plecare pana atunci si sa eviti sa tii ambreiajul apasat in trafic.
Problema celor de la Redac, care nu vor sa recunoasca problema ambreiajului tau, este ca ti-au vandut o masina SH si ca timp de minim 6 luni trebuie sa-ti asigure garantia conform legii, indiferent de garantia Renault. Daca te supara asa de tare, reclama-i la OPC. Este posibil ca astfel sa trebuiasca sa-ti schimbe ambreiajul pe banii lor.
andrey85
QUOTE(dancva @ 13 Oct 2009, 12:23)
andrey85, problema ta se manifesta cand ambreiajul se incalzeste. Daca te duci la service si iti lasa masina sa se raceasca este normal ca se va intampla la fel.
In momentul asta s-au oprit schimbarile de ambreiaj in garantie, dar te poti duce sa-ti constate problema si sa te introduca in baza de date Renault. Poate reproiecteaza celebrul ambreiaj si o sa recheme in service toate masinile cu probleme. Asta este speranta.
Incearca sa turezi mai mult motorul la plecare pana atunci si sa eviti sa tii ambreiajul apasat in trafic.
Problema celor de la Redac, care nu vor sa recunoasca problema ambreiajului tau, este ca ti-au vandut o masina SH si ca timp de minim 6 luni trebuie sa-ti asigure garantia conform legii, indiferent de garantia Renault. Daca te supara asa de tare, reclama-i la OPC. Este posibil ca astfel sa trebuiasca sa-ti schimbe ambreiajul pe banii lor.
*



merci de info!auzisem si eu de 6 luni garantie la SH dar nu stiam ca se aplica indiferent de garantia precedenta.(care mai dureaza pana in decembrie).Cat despre chestia cu racirea sunt de acord.dar ultima oara cand am fost acolo masina nu a stat mai mult de 10 minute oprita.Si dupa cum spuneam ,spre stupoarea mea mecanicul a mers cu ea fara pb.Incat imi pusesem problema daca sunt sau nu idiot si nu stiu sa merg cu o masina.Sper sa nu ajung la OPC.Intamplarea face sa ii cunosc pe proprietarii firmei.Poate gasesc o cale sa ma inteleg cu ei.
DanCVA
Daca o accelerezi mai din timp la debraiere e posibil sa eviti putin trepidatul. Ambreiajul se elibereaza foarte sus, dar tu in timpul asta trebuie sa o accelerezi mai mult.

P.S.: Daca nu merge nici asa multumeste cu explicatia universala: "Asa face toate" biggrin.gif
andrey85
haha!!! dancva- asa face toate e o explicatie foarte inocenta si greu sa ii mai zici omului ceva!!!:)) o sa pun in practica sfatul tau privind debraierea.din ce am remarcat si eu trepidatia intervine in punctul cel mai sus al debraierii fiind usor de confundat cu o subturare!
bebeo
Eu in 4 ani si o luna de cand am masina am schimbat 2 kituri de ambreiaj - complete- unul la 15.000 km si unul la 45.000km. La primul am facut spume la gura de nervi, la al doilea m-am enervat usor, la al treilea probabil ca o sa ma duc la service razand. Nu trebuie sa te agiti foarte tare, trebuie sa ai nervii tari cu cei din service. Sfatul meu este ca ar fi bine sa mai astepti putin, cam o luna, ca urmeaza ca Renault Romania sa schimbe tipul de ambreiaj, ca urmare a nmeroaselor probleme care au fost si mai sunt inca. Sursa: sef reprezentanta Renault. Asa ca mai ai putintica rabdare.
andrey85
QUOTE(bebeo @ 13 Oct 2009, 14:18)
Eu in 4 ani si o luna de cand am masina am schimbat 2 kituri de ambreiaj - complete- unul la 15.000 km si unul la 45.000km. La primul am facut spume la gura de nervi, la al doilea m-am enervat usor, la al treilea probabil ca o sa ma duc la service razand. Nu trebuie sa te agiti foarte tare, trebuie sa ai nervii tari cu cei din service. Sfatul meu este ca ar fi bine sa mai astepti putin, cam o luna, ca urmeaza ca Renault Romania sa schimbe tipul de ambreiaj, ca urmare a nmeroaselor probleme care au fost si mai sunt inca. Sursa: sef reprezentanta Renault. Asa ca mai ai putintica rabdare.
*



adica o sa ne recheme baietii in service cu ele?ca la mine au inca probleme cu recunoasterea faptului ca am o pb. la ambreiaj

Hack
QUOTE(andrey85 @ 13 Oct 2009, 12:03)
Doar ca in acelasi timp mai am si un astra de 200.000 care merge excelent...si ma cam enerveaza ca la o masina de 15.000 apar chestiile astea...
*


9000 de euro vrei sa spui, nu? huh.gif Asta e masina finuta icon_mrgreen.gif , trebuie mers finutz cu ea wink.gif .

P.S: "15 000 si 200 000 ma refeream la nr. de km" sleep.gif
andrey85
QUOTE(Hack @ 13 Oct 2009, 14:54)
9000 de euro vrei sa spui, nu? huh.gif Asta e masina finuta icon_mrgreen.gif , trebuie mers finutz cu ea wink.gif .
*



9000 de euro am dat pe ea.15 000 si 200 000 ma refeream la nr. de km. ...si de acord ...merg finut dar se pare ca nu apreciaza nici finut nici sportiv biggrin.gif
sorinbad
La mine se manifesta altfel problema (am 55000km): pedala ambreiajului merge foarte greu, mai ales dupa ce merg mult timp fara sa apas nici o pedala (la drum lung), la prima apasare am impresia ca rup scaunul... plus ca si pedala de frana functioneaza diferit, tot asa intarindu-se parca. Daca nu merg vreo 2 zile cu masina merge foarte usor la inceput, dupa care iar se intareste. Am intrebat la reprezentanta reno din tm nu prea au stiut ce sa zica, m-au intrebat daca trepideaza la plecarea de pe loc (merge normal - nu trepideaza), la alt service mi-au zis ca se incalzeste ambreiajul si ca o sa-mi pice dintr-o data, concluziile fiind luate din explicatiile mele si incercarea pedalei pe loc (pt o verificare cerand in jur de 500 ron ca trebuie sa dea jos cutia).
Deoarece ambreiajul este hidraulic poate fi ceva pompa sau sistem hidraulic care nu functioneaza corect? Nu prea inteleg, din pacate, functionarea ambreiajului hidraulic, rolul lui n-ar trbui sa fie ca pedala sa se apese mai usor? La mine merge tocmai invers sad.gif(
scuze de mesajul mai lung smile.gif
andrey85
QUOTE(sorinbad @ 13 Oct 2009, 15:11)
La mine se manifesta altfel problema (am 55000km): pedala ambreiajului merge foarte greu, mai ales dupa ce merg mult timp fara sa apas nici o pedala (la drum lung), la prima apasare am impresia ca rup scaunul... plus ca si pedala de frana functioneaza diferit, tot asa intarindu-se parca. Daca nu merg vreo 2 zile cu masina merge foarte usor la inceput, dupa care iar se intareste. Am intrebat la reprezentanta reno din tm nu prea au stiut ce sa zica, m-au intrebat daca trepideaza la plecarea de pe loc (merge normal - nu trepideaza), la alt service mi-au zis ca se incalzeste ambreiajul si ca o sa-mi pice dintr-o data, concluziile fiind luate din explicatiile mele si incercarea pedalei pe loc (pt o verificare cerand in jur de 500 ron ca trebuie sa dea jos cutia).
Deoarece ambreiajul este hidraulic poate fi ceva pompa sau sistem hidraulic care nu functioneaza corect? Nu prea inteleg, din pacate, functionarea ambreiajului hidraulic, rolul lui n-ar trbui sa fie ca pedala sa se apese mai usor? La mine merge tocmai invers sad.gif(
scuze de mesajul mai lung smile.gif
*



nu sunt vreun specialist dar fenomenele astea de intarire pedala nu indica faptul ca nu merge "servo"?? adica si ambreiajul hidraulic e tot un fel de servo-ambreiaj? in orice caz nu pare a avea legatura cu pb. mea spre exemplu.cursa pedalierului si rezistenta la apasare sunt ok.
sorinbad
Din pacate nu stiu, nimeni nu a reusit sa ma lamureasca pana acuma... am primit raspunsuri de genul: ca asa merg ambreiajele hidrualice (!!!???) sau asa merge la renault.
andrey85
indolenta si explicatii de genul " asa merg ambreiajele hidraulice" ar trebui contracarate de flegme in ochi! serios! eu am pretentia ca pt. faptul ca nu am luat masina cu restul de la sifoane sa nu imi fie aruncat praf in ochi!Unii dintre noi au platit 16 000 de E sau mai mult pe un megane...sau ca fraieru de mine care nu am vrut sa fiu ca toti romanasii care cumpara masini din germania cu 200 000 km doar pt. ca sunt merc, audi, bmw etc.Mi-am luat reno si acum suport consecintele!!!
solidconvert
Ambreiajul hidraulic la Megane functioneaza cu acelasi fluid din instalatia de franare(lichid de frana biggrin.gif ). In general ambriajul sau defapt pedala de ambreiaj la Megane este putin mai tare decat la alti producatori( o puteti privi ca pe o caracteristica). Acum... intarirea excesiva a pedalei se datoreaza in general cilindrului receptor. Daca inainte furca care misca rulmentul de presiune era actionata mecanic printr-un cablu, acum acest cilindru receptor actioneaza rulmentul de presiune.
sorinbad
Scuze de intrebare, acest cilindru receptor este cumva inclus in rulmentul de presiune sau e ceva separat?Nu de alta dar de fiecare data cand intrebam la service de ceva gen cilindru receptor (nu stiam atunci cum se numeste) toti ridicau din umeri, ca si cum nu au auzit de asa ceva... Cum arata si pe unde este localizat? Are cineva un manual de service despre asa ceva?
solidconvert
Cilindru' receptor contine si rulmentul de presiune... piesa in sine este montata in carcasa dintre motor si cutia de viteze(priza), chiar langa axul cutiei. Nu poti sa ajungi la ea decat daca demontezi cutia... wink.gif
Johnny
salut. si eu am o problema la ambreiaj: in momentul in care eliberez pedala de ambreiaj cu masina in vit. I, cind cupleaza ambreiajul se aude un harait pina cind eliberez pedala complet. smecheria este ca nu face tot timpul, numai cind are ea chef. mecanicul de la service imi spune ca este rulmentul de presiune...poate cineva sa confirme din propria experienta? multumesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.