Bejenaru Ionut
18 May 2013, 06:26
Da de unde stii? Ai pus si tu tot aceeasi marca?
nashudela1
19 May 2013, 07:30
Pivoti TRW de Logan nici pe departe nu o sa tina atat, eu estimez maxim 15K.
ssilviu
19 May 2013, 08:26
De ce? Daca sunt precum aia de fabrica, or sa tina enorm. Stiu un Logan cu 330k km care are pivoti originali.
alex1988
19 May 2013, 09:32
anu trecut am montat un pivot lemforder, iar acum dupa 15K are joc. Deci si asta cred ca..daca e cel mai scump..e cel mai bun...nustiu ce sa zic
ritter
19 May 2013, 13:57
QUOTE(Bejenaru Ionut @ 18 May 2013, 06:26)
Da de unde stii? Ai pus si tu tot aceeasi marca?
Febi sunt turcesti si la jumatate de pret fata de TRW (care echipeaza din fabrica Renault). Cat crezi ca tin ? Serios, acum...
dumitrescuandrei
19 May 2013, 15:06
QUOTE(ssilviu @ 19 May 2013, 08:26)
De ce? Daca sunt precum aia de fabrica, or sa tina enorm. Stiu un Logan cu 330k km care are pivoti originali.
Pt ca acei pivoti TRW la 35 de lei sunt contrafacuti.Un pivot trw original vine in cutie si nu prea il gasesti sub 55 de lei
Bejenaru Ionut
20 May 2013, 10:33
Fiecare face ce vrea cu masina lui. Fiecare echipeaza masina cu ce vrea, cand vrea. Mai scump nu inseamna neaparat mai bun, eemplu colegul cu lemforder (daca o fi adevarat). Deci... Oicum inainte sa schimb toate articulatiile, cumparasem bielete antirului starline si cand le-am schimbatdupa vreo12 mii erau tapene. O sa tine mlt bine, nu o sa tina- le schimb carei baiu'?
calinnov
20 May 2013, 20:59
Salutare la toata lumea.
Si eu am schimbat pivotii acum un an, cu cei de Logan, (35 lei/buc) si am 28k km facuti cu ei, inca nu am probleme.
NB
taxi4you
24 May 2013, 13:09
QUOTE(ssilviu @ 15 May 2013, 21:34)
Am si eu de cateva zile un scrtait de cauciuc imbatranit, audibil mai ales in momentul in care am oprit de tot masina, iar botul masinii se ridica la orizontala. Parca se mai aude si prin mers la denivelari, insa in situatia asta se aude cel mai bine. Aveti idee de la ce poate fi?
ai probleme la bucsile bara stabilizatoare.
acel zgomot descris de "trosneli" si joc ca si cum ar fi in bieletele de directie...este datorat tachetului impingator de la caseta de directie ce vine sa fixese jocul cremalierei.
vezi ca se poate strange cu o tubulara de 11.
mai exista un fel de "trosnitura" insotit de un fel de zgomot de arc si scartait vine din flansa amortizorului...verificati starea ei prin viraj total st/dr si uitati-va in acel timp sub capacul de plastic ce are scop de ornament la stergatoarele fata si parbriz.
in momentul in care flansa este rupta o sa o observati,chiar daca nu va pricepeti,nu va trebuie un specialist pt asa ceva.
este recomandat sa curatati si ungeti rulmentul din capatul flansei.
pivotii de logan sunt aproximativ identici cu cei de megane,dar nu identici...spun asta pentru ca au o alta "inaltime" la prinderea in fuzeta fata de cei de megane...din acest motiv cand ve-ti face unghiul directiei,ve-ti avea o altfel de cadere a pivotului...depinde de programul celui care va face acest reglaj,sunt programe ce nu arata unghiul pivotului.
de regula orice piesa inlocuita tine in functie de exploatare.
diferenta de uzura dintre "producatori",nu ar trebui sa fie prea mare deoarece sunt fabricate toate cu o stanta pe ele..."conform STAS",acel timbru agreat de RAR.
de multe ori cumparam numele unui producator,nu neaparat o piesa mai buna.
bafta la toata lumea!
24 May 2013, 13:19:@kaza...
Care sunt toate bucsele ce trebuie schimbate pe fata? Poti sa ne spui cam cat au costat + manopera?"
bucse bascula sunt 4...2 mari si 2 mici
cost indiferent de marime,intre 45 si 85 lei...depinde de producator.
bucse cadru motor nu gasesti in comert...gasesti aici pe forum.
pretul lor intre 180-200 lei.
manopera:
bucse bascula 60-100 lei;
bucse cadru motor 80-120 lei.
cel mai rentabil iesi daca le schimbi impreuna...max 140 lei.
Multumesc @ taxi4you pentru informatii!!
taxi4you
24 May 2013, 19:08
cu placere @haza...
bafta la toata lumea!
chivu morris
25 May 2013, 10:09
Si eu am pus un pivot de Logan si ma tinut 40.000 km. Acum am luat un TRW sa vad cat va tine.
taxi4you
25 May 2013, 10:47
si sincer...nu crezi ca s-a meritat?
40 mii km si 45 lei sau cat ai dat pe pivot...este aproape gratis.
Eu cu un joc pe dreapta la pivot am luat bascule noi de la Istanbul si cati nu mi-au sarit in cap ca tb sa pun pivot de Logan....iaca asta era acu 2 ani si e perfect-daca bagam pivot sigur umblam iar acolo.
meganus_bicorpus
26 May 2013, 07:47
Istanbul....piesele de acolo sunt OK
liviu_buc
27 May 2013, 17:37
[quote=taxi4you,24 May 2013, 14:09]
ai probleme la bucsile bara stabilizatoare.
acel zgomot descris de "trosneli" si joc ca si cum ar fi in bieletele de directie...este datorat tachetului impingator de la caseta de directie ce vine sa fixese jocul cremalierei.
ceva asemanator se intampla si la mine,dupa ce am schimbat tot pe fata,se aud trosnituri mari de parca nu mai am bielete si pivoti deloc,iar cand cobor cu masina o panta mica in parcare se aud niste trosnituri de parca se rupe in doua...
taxi4you,aia vreo poza cu tachetul minune? CUm il gasesc?
taxi4you
27 May 2013, 22:43
salut...
acum nu am,voi face maine cand o sa am timp,acum am venit de la miercurea ciuc si nu ma mai duc la atelier.
deocamdata iti postez imaginea cu zona unde vine si unde trebuie verificat.
iti trebuie o tubulara de 11...
intalnesti filet cu strangere normala catre dreapta,deci desfaci rotind la stanga.
inauntru trebuie sa ai un arc "solid" si acel tachet impingator.
vezi ca se desface greu...sa nu te sperii.Dupa ce verifici daca este sau nu rupt arcul,sa bagi vaselina curata si multa acolo,cand strangi,din cand in cand sa mai virezi sa vezi daca ingradeste.
ar fi de preferat sa faci aceasta operatie cu rotile suspendate pentru o mai buna eficienta,sa simti la mana cand ingradeste...si te opresti din strans.
in cazul in care strangi prea mult afectezi la modul negativ acel tachet...adica nu-i faci bine daca este prea strans.
bafta!
voi reveni cu imagini in cursul zilei de astazi.
[quote=taxi4you,27 May 2013, 22:43]
inauntru trebuie sa ai un arc "solid" si acel tachet impingator.
vezi ca se desface greu...sa nu te sperii.Dupa ce verifici daca este sau nu rupt arcul,sa bagi vaselina curata si multa acolo,cand strangi,din cand in cand sa mai virezi sa vezi daca ingradeste.
Salut,
eu am aceeasi problema, "trosneli" dar fara joc.
1. Daca voi constata ca arcul este rupt/avariat, si este necesara schimbarea lui, de unde pot cumpara un astfel de arc?
2. Pentru inlocuirea arcului se urmeaza aceeasi pasii explicati de tine(mai sus) pentru verificare?
Cu stima
buzasparta
16 Jun 2013, 19:17
Dupa schimbarea bucselor de la jug motor se face bracajul rotilor?
Dominohunter
17 Jun 2013, 15:05
Salutare,
Vreau sa va rog sa ma ajutati cu un service.Adica pt. masina Megane 2.1 cu motor 1.9 dci ar trebui sa schimb bucsile de la cadru motor.Cadrul respectiv misca de numa.Mecanicul care mi-a facut constatarea si care mi-e prieten mi-a zis ca is moarte dar el nu se baga sa le schimbe pt. ca nu a mai facut asta niciodata.Si nu ar vrea sa faca practica pe masina mea.Prin urmare, cunoasteti un service in Timisoara,Lugoj sau Arad la care a mai facut asa ceva si la care as putea sa schimb aceste bucse?
Multumesc
taxi4you
17 Jun 2013, 15:15
@Sorin2...
eventual cel mai sigur sh din dezmembrari de la casetele de directie pt reno de anglia...
@Dominohunter...
pentru a schimba acele bucse este necesara o presa...
daca ai acea presa este ok.
se demonteaza cu bascule,caseta directie,bara stabilizatoare..se depreseaza/preseaza bucsele in discutie si remontare...
incearca la un service care detine o presa hidraulica.
bafta!
mannick
17 Jun 2013, 16:36
In aceasta perioada exista o promotie Renault, 30% reducere la manopera si piese pentru masini peste 4 ani (15% pentru masini sub 4 ani). Evident, preturile sunt tot mari, dar se apropie de suportabil
taxi4you
17 Jun 2013, 17:51
imi pare rau ca nu am nici o distributie de facut...
ii faceam si eu la faza asta...
oanavas
17 Jun 2013, 19:43
Salutam , o intrebare am si eu.
Cine stie sa schimbe acele bucsi la cadru motor? cat costa ?si daca e prin preajma Bacaului caci vreau sa le schimb.
Multumesc astept raspuns.
taxi4you
17 Jun 2013, 19:55
dupa cum am spus in postul#372...
este necesara o presa hidraulica...si un elevator,bineinteles.
cost intre 80-160 lei.
cauta la orice service din jurul Bacau-lui...care detine minimum de scule...ce am mentionat eu.Doar pune-le intrebare...
bafta!
Dominohunter
24 Jun 2013, 19:20
Salutare,
Intr-e timp am cumparat bucsele pacii .SI m-am dus la mecanicul meu azi si am facut nitica practica.S-a rezolvat si fara presa (a durat 30 de minute in plus) s-au montat foarte repede cele noi si masina merge ca unsa.deja am bagat 100 de km si se simte vizibil mai bine.Asa ca daca o sa cautati un mecanic in zona TImisoara care sa va rezolve aceasta problema va rog sa imi dati un mesaj pe privat si va dau datele de contact.
Drumuri bune
Bejenaru Ionut
26 Jun 2013, 10:17
@oanavas, in bacau nu o sa gasesti niciun service auto care sa schimbe asa ceva. eu an fost la 4 astfel de unitati si au spus ca nu se baga la asa ceva. prin urmare le-am schimbat eu singur. a fost ceva de munca dar am reusit.
ritter
26 Jun 2013, 20:59
QUOTE(taxi4you @ 17 Jun 2013, 19:55)
dupa cum am spus in postul#372...
este necesara o presa hidraulica...si un elevator,bineinteles.
cost intre 80-160 lei.
cauta la orice service din jurul Bacau-lui...care detine minimum de scule...ce am mentionat eu.Doar pune-le intrebare...
bafta!
La Service Renault in Buzau mi-au cerut 300 ron
taxi4you
26 Jun 2013, 22:00
ai platit rombul
26 Jun 2013, 22:02:sau ei au ramas doar cu cerutul?
ritter
27 Jun 2013, 09:00
Au ramas cu cerutul. Merg in alta parte.
QUOTE(ritter @ 26 Jun 2013, 20:59)
La Service Renault in Buzau mi-au cerut 300 ron
Azi le-am schimbat si eu. Cost 250 ron la Renault...
Multumesc vanzatorului pentru livrare si pret ! Acum sa le vedem la treaba...
Cele vechi erau uzate dar mai tineau lejer 40-50.000 km, dupa spusele mecanicului (acum am 105.000 in bord).
ritter
21 Jul 2013, 08:41
Primul drum mai lung dupa schimbarea bucselor, Buzau-Brasov-Buzau. Masina se comporta exemplar, mult mai inchegata pe denivelari, practic ca si una cu 1.000 km in bord, in loc de 105.000 km cat are acum
Multumit de investitie !!!
bhadorya
26 Jul 2013, 12:28
am schimbat acele bucsi 85 lei bucata si manopera 150 lei. acum este alta masina. nu trebuie presa, dureaza cam 2 ore , pentru cei din constanta care vor sa schimbe aceste bucsi pm si va spun unde.
ritter
26 Jul 2013, 14:32
Daca nu ai pus presa inseamna ca le-a luat la ciocane, corect ?
adistefan
1 Aug 2013, 21:04
Salutare.
E cineva din Sibiu sau imprejurimi (Valcea, Brasov, Alba, Tg.Mures) care sa fi schimbat bucsile astea la un service altul decat reprezentanta Renault? Le-am schimbat la Renault acum ceva vreme, cu tzeapa de rigoare,cu din alea "originale"... tinut fix 5000 km iar acum de vreo 10.000 merg cu ele troncanind.
Vreau sa mi le comand de pe forum dar deocamdata nu am aflat de nimeni prin zona care sa fi montat din astea. Ma rog, au zis cativa ceva de genul "n-am mai facut da' hai cu ele ca le'om baga noi cumva", dar nu vreau la d'astia ca pe aici prin marginime sunt multi ciobani
Va rog PM daca doriti sa evitati reclama pe forum, insa nu pot insa raspunde inca.
Va multumesc.
Si de ce nu mergi la Renault pentru Garantie la lucrare ?!
taxi4you
2 Aug 2013, 07:34
waw....la 5 mii km ii bateam cu masina in cap.
ceva asemanator am patit eu odata cu o bascula,de atunci imi cumpar bucse si pivoti.
m-am dus la ei si dadeau vina pe drumuri...culmea mie imi batea pivotul dupa 3 saptamani
tot incercau ei sa-mi explice ca un taxi merge mult...si le-am aratat factura cu km din bord si nu aveam diferenta peste 4 mii km,un destept s-a si pronuntat,,,si cat vrei sa te tina???
i-am raspuns...cam 1 mie km...este bine???
dupa care mi-au spus ca trebuie sa-mi dea bascula jos sa o expedieze la producator sa faca constatarea pivotului si dupa aceea sa vada ce stabilesc impreuna cu producatorul...si ca s-ar putea sa dureze 1 luna de zile toata treaba.
s-au oferit sa-mi schimbe doar pivotul...gratis manopera,eu sa platesc pivotul,pentru a nu sta cu masina 1 luna de zile in service...misto,nu-i asa???
adistefan
2 Aug 2013, 10:36
QUOTE
Si de ce nu mergi la Renault pentru Garantie la lucrare ?!
De fraier...
Am zis initial ca e de la altceva, pe urma mi s-a confirmat ca "Totaya Ye". Oricum e prea tarziu. A trecut garantia. Asta se intampla acum 1an jumate.
misu_imv75
19 Aug 2013, 20:53
Se gasesc cumva bucsile astea si originale Renault? M-am saturat sa tort schimb la ele,cele originale ale masinii au tinut cam 90 mii, am cumparat dupa aia unele turcesti cu plastic portocaliu de la colegii care le vand pe forum si m-au tinut cam 15 mii, dupa aia am facut un drum la Bucuresti la unul din colegii de pe forum la un ''service'' pe niste coclauri care mi-a recomandat celebrele bucsi negre... '' fara moarte'' zicea el, '' minim 100 mii km tin''...... astea m-au tinut tot 15 mii. Acush se misca tot cadrul motor ca ciutura in fantana....
autonicu
19 Aug 2013, 21:04
Bucsele negre nu are cum sa cada...verifica cu atentie sa nu fie alceva de vina.
bhadorya
20 Aug 2013, 09:35
cumpara un cadru sh daca nu au tinut cele after.
nu inteleg cum colegul de mai sus a schimbat la reprezentanta pentru ca mie la 5 reprezentante mia zis ca ei scimba cadrul cu totul ca asa recomanda renoul
M i h a i
26 Aug 2013, 09:43
QUOTE(misu_imv75 @ 19 Aug 2013, 20:53)
dupa aia am facut un drum la Bucuresti la unul din colegii de pe forum la un ''service'' pe niste coclauri care mi-a recomandat celebrele bucsi negre... '' fara moarte'' zicea el, '' minim 100 mii km tin''...... astea m-au tinut tot 15 mii.
autonicu? Să înțeleg că la 350 lei țin numai 15k ?
Garanție la lucrare să înțeleg că nu dă?
QUOTE(autonicu @ 19 Aug 2013, 22:04)
Bucsele negre nu are cum sa cada...verifica cu atentie sa nu fie alceva de vina.
De cazut nu au cum sa cada doar daca uiti sa le pui surubul, dar de stricat se strica lejer si alea.
fanmegane
26 Aug 2013, 14:18
Nu cad nici macar daca uiti sa pui suruburile dar asta e alta poveste. Misu_imv, cand ai schimbat tu bucsele ? Eu am fost la ei si le-am schimbat dar service-ul nu era pe coclauri, daca e vorba de autonicu. Am aproape 20k si nu dau semne de uzura ba din contra, se tin foarte bine. E cazul sa le verific mai des de acum ? Poate a fost un model mai slab de bucse la tine sau ...
misu_imv75
27 Aug 2013, 15:50
Bucsile le-am schimbat in 2012 la inceputul verii , prin iunie cred si pana acum am facut 15000km aproximativ. Nu mai stiu cum se numeau cei doi frati sau prieteni la care am schimbat , am numai numarul de telefon al unuia dintre ei, o sa-l sun sa vad ce zice.
Garantia e verbala ca doar nu da vreunul chitanta si certificat de garantie. Am schimbat la ei pt ca aveau presa aia artizanala si a durat f putin operatiunea deci ca manopera jos palaria se pricepeau.
autonicu
29 Aug 2013, 10:32
Bucsele negre nu cad, daca articulatia masini nu mai are si alte probleme, sunt masini pe taxi care au depasit lejer 150 mii km cu ele.
Nu neaparat daca se schimba bucsele cadru motor se scapa de troncanitul pe fata, la o masina cand troncane, prima cauza ar fii bucsele cadru motor de schimbat pentru a stabiliza cadru motor pentru ca pe el sunt prinse caseta de directie, bascule, bara stabilizatoare.
Daca sunt uzate bucsi bascule, pivoti, bucsi bara stabilizatoare, amortizoare, flanse amortizoare, bine inteles ca face ca naiba.
misu_imv75
5 Sep 2013, 20:45
Si daca au cazut dupa 15000km si 1 an am gratis manopera la inlocuire ?Bineinteles dovedesc ca nu am alte articulatii uzate.
soryn94
24 Oct 2013, 13:13
QUOTE(bhadorya @ 26 Jul 2013, 12:28)
am schimbat acele bucsi 85 lei bucata si manopera 150 lei. acum este alta masina. nu trebuie presa, dureaza cam 2 ore , pentru cei din constanta care vor sa schimbe aceste bucsi pm si va spun unde.
Imi poti spune si mie unde ? Nu am suficiente postari sa dau pm.Multumesc.
soryn94
26 Oct 2013, 16:33
Ma poate ajuta cineva cu un pm catre bhadorya? Vreau sa stiu unde a schimbat bucsele in Constanta.Multumesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.