bobo77
14 Oct 2010, 12:01
Loganul de 1,6. Daca era vorba de symbol 1,4 16 v era renoul.
mykissfm
14 Oct 2010, 21:02
cum a spus si Bobo ,loganu de 1,6 ,nu ca as avea eu ,dar mai mult pentru spatiu ,oricum sunt instabile amandoua la viteza mare ,dar parca tot loganu de la 150km/h in sus mi se pare mai asezat.poate m-am pacalit eu sau asa mi s-a parut.
poate symbolul de 1,4 16veu era mai poten si mai bine "asezat".
QUOTE(bobo77 @ 14 Oct 2010, 13:01)
Loganul de 1,6. Daca era vorba de symbol 1,4 16 v era renoul.
Inca o intrebare. La consum care sta mai bine? 1.6 mpi (Logan) sau 1.4 16v (Symbol)?
bobo77
30 Nov 2010, 22:17
Eu zic ca symbolul, am avut symbol 1,4 16v dar era E2 si loganul actual este E4 comparatia nu prea este corecta dar in conditiile expuse asa stau lucrurile. Daca vrei masina noua vezi ca 1,4 16 v cam a iesit din circuit.
A iesit din circuit? De ce?
Nu stiu de ce, cert este ca s-a renuntat la el.
barzone
15 Dec 2010, 08:59
Desi sunt posesor de logan, te sfatuiesc sa iei symbol, nu e diferenta mare intre ele dar macar ca si aspect exterior si tot merita.
Nu pot sa iau decat second si doar la schimb cu actuala mea masina, cea din semnatura
juliano
6 Jan 2011, 14:26
Diferente intre logan si symbol nu sunt, in ceea ce priveste calitatea, dar la consum intotdeauna symbolul va iesi mai bine, este mai aerodinamic, la fel si la sprint-uri in depasiri, etc, dar la spatiu, volumul portbagajului fiind aproximativ identic, ramane foarte putin spatiu pasagerilor din spate, care este suficient doar pentru copii.... peste 1.70 m inaltime o persoana se poate simti inghesuita daca sta in spate la symbol. Probleme au amandoua....
Volumul prtbagajului o fii el identic pe hartie, dar aici symbolul castiga avand gura portbagajului mai mare si lipsa acelor balamale incomode.
Termo2011
10 Jan 2011, 10:01
QUOTE(juliano @ 6 Jan 2011, 14:26)
Diferente intre logan si symbol nu sunt, in ceea ce priveste calitatea, dar la consum intotdeauna symbolul va iesi mai bine, este mai aerodinamic, la fel si la sprint-uri in depasiri, etc, dar la spatiu, volumul portbagajului fiind aproximativ identic, ramane foarte putin spatiu pasagerilor din spate, care este suficient doar pentru copii.... peste 1.70 m inaltime o persoana se poate simti inghesuita daca sta in spate la symbol. Probleme au amandoua....
Eu am un Symbol modelul nou, 1,4, 16 V varianta Expresion. Mașina am cumpărat-0 direct din Showroom deci 0,4 km la bord. Prima cursă, Buzău - Râmnicu Sărat 192km/h (nu doar atinși...ci efectiv mers drum de câțiva km). Sunt extrem de mulțumit de ea...Anterior am codus un Peugeot 206 HD modificat...sunt incomparabile. Înaintea Puegeot-ului am avut pe mână un Clio III și ocazional mai conduc un Logan MCV 1,5 diesel. Mi se pare mai avantajos Symbolul pentru că: aerodinamica se simte față de Logan, stabilitatea pe șosea este mai ok (eu am pus pe ea stabilizatoare electronice pentru curbe, dar oricum cred că aș fi fost mulțumit), designu-ul la interior, e mai drăguț (dar gusturile sunt discutabile), ușurința cu care ai acces la toate comenzile din bord (oglinzile electronice, comanda pentru geamuri etc). Sigur că și Loganul e fain, dar pe mine m-a respins în primul rând aerodinamica și dispunerea panoului de control, care te face să îți iei ochii de la drum dacă vrei să deschizi geamul în mers spre exemplu. Un minus al Symbolului este pentru fumători. Are scrumiera mică și înghesuită oarecum sub bord....ei asta te omoară frate. În rest ambele mașini obțin votul meu
QUOTE(Termo2011 @ 10 Jan 2011, 11:01)
E Mi se pare mai avantajos Symbolul pentru că: aerodinamica se simte față de Logan, stabilitatea pe șosea este mai ok (eu am pus pe ea stabilizatoare electronice pentru curbe, dar oricum cred că aș fi fost mulțumit),
stabilizatoare de care ??
....electronice? cum sunt alea?
bobo77
27 Jan 2011, 22:33
@Termo2011 ce naiba sunt si cu ce se mananca aceste stabilizatoare electronice< chiar nu am auzit de asa ceva...
mircea_aq
27 Jan 2011, 22:43
deci nu-i adevarat...cum mai bonk nu sti ca symboala are
QUOTE
stabilizatoare electronice pentru curbe
...rusinica
doamne sfinte ce se debiteaza aici, in afara de ABS si ala versiunea 5.x , n-are saraca niciun sistem electronic, nici de stabilitate nici de management al motorului nici suspensii adaptive... iar 192 kmh pe europene
QUOTE
nu doar atinși...ci efectiv mers drum de câțiva km
e prostie curata, masina fiind foarte usoara si instabila de la 140-150 kmh pe autostrada, nu mai vorbim de directie si sistemul de franare cu tamburi pe spate, dar fiecare cu viata lui nu.
QUOTE
dar pe mine m-a respins în primul rând aerodinamica
iar asta e de cinci stele, cum adica sa te respinga...aerodinamica...eu nu pricep
QUOTE(mircea_aq @ 27 Jan 2011, 22:43)
iar asta e de cinci stele, cum adica sa te respinga...aerodinamica...eu nu pricep
L-a respins aerodinamica in sensul ca el vroia sa scrie c-a mers cu 220 pe autostrada, da-l respingea aerodinamica si nu putea sa scrie. Abia la 192 nu l-a mai respins aerodinamica.
AR-18-MOS
28 Jan 2011, 10:10
QUOTE(mircea_aq @ 27 Jan 2011, 22:43)
iar 192 kmh pe europene e prostie curata, masina fiind foarte usoara si instabila de la 140-150 kmh pe autostrada, nu mai vorbim de directie si sistemul de franare cu tamburi pe spate, dar fiecare cu viata lui nu.
Tocmai, cu viata
lui, nu si a altora. La 192Km/h, se apropie destul de repede copacii....
Markos
28 Jan 2011, 10:35
Intre Buzau si Ramnic e o bucata de drum de "viteza", în sensul ca:
- sunt doua benzi pe sens
- sunt dealuri, deci pe portiunile la vale se duce si symbolul la 192
Oricum, eu stiam ca Symbolul nou are stabilizatoare hidraulice cu electrovalve compensate de tip Roddy, dar e posibil sa ma însel.
spre rusinea mea
nu stiam ca exista asa ceva ... si despre viteze de peste 160 km/h (bineinteles pe autobahn) cu symboala prefer sa nu discut fiindca esti luat de vant
QUOTE(mircea_aq @ 27 Jan 2011, 22:43)
iar asta e de cinci stele, cum adica sa te respinga...aerodinamica...eu nu pricep
Creca voia sa dea la aerodinamica la faculta si l-au respins aia...
Acum revenind la realitate, o viteza maxima la care sa fi cat de cat in siguranta in symbol ar fi 130-140km/h, dar la 90-110 se simte cel mai bine un Symbol 1.5 70cp. Nu as merge cu 150 mai mult de cateva sute de metri pe un drum national...
Stabilitate intre Symbol si Logan nici o diferenta parerea mea.
Daca ar fi sa aleg azi din nou intre Logan si Symbol as lua Logan strict pentru spatiu in plus, sau daca nu m-ar interesa spatiul l-as lua pe cel mai ieftin.
iulian_may
29 Mar 2011, 19:20
Salut!
Ma gandeam zilele acestea sa mi vand loganul laureat 1,4mpi din 2005 cu 88.000km si sa mi iau un clio symbol de 1,4 cu gpl din 2001 cu 140.000km.
De ce? Evident din cauza banilor.
Pe renault ar trebui sa dau maxim 2800euro, iar Loganul ma gandeam sa l vand cu 3500euro.
Acum ma intereseaza se merita? Piesele la renault sunt cumva asemanatoare cu ale Loganului?
M am uitat asa cum ma pricep si eu si motorul parea identic.
Multumesc!
aleksanders
29 Mar 2011, 19:24
symbol la 2800?!! ori masina apare in anunturile gen teapa ori e cam distrusa -
iulian_may
29 Mar 2011, 19:33
Pai masina este a unei rude si mai are vreo 6 alte masini!
Nu este ea intr o stare exceptionala, dar ma gandeam sa o iau pe asta chiar daca este mai veche decat Loganul si cu mai multi Km, si mai castigam si ceva bani!
1. nu cred ca iei atatia bani pe logan, no ofence.
2. avand in vedere ca le am pe amandoua, iti zic sincer sa ramai la logan. E cu putin mai confortabil clio si putin mai infipt, dar per total prefer loganul mai ales ca symbolul de care vorbim in situatia ta e din 2001... cu gpl... 140.000 km... masina aia o sa ceara bani foarte curand.
iulian_may
29 Mar 2011, 20:24
Pai renaultul in cauza din cate stiam avea reviziile facute!
La fel si masina mea!
Cam ce ar trebui totusi schimbat la 140000km si cam ce bani implica?
Si revin cu intrebarea: daca piesele sunt asemanatoare (bielete directie, antiruliu, filtre, placute, etc. cele uzuale), piesele de la Logan la acest Renault.
Multumesc!
Te sfatuiesc sincer sa nu te hazardezi cu aceasta afacere din care vei iesi in pierdere. Banii cu care ai ramane in mana in urma vanzarii loganului si cumpararii symbolului se vor duce foarte repede pe cheltuieli gen inmatriculare, revizie pt symbol ( nu poti avea incredere in ce fac ceilalti, chiar rude fiind) si, cel mai important, REPARATII. Piesele de Renault sunt scumpe si, crede-ma, un symbol atat de vechi e lacom.
Daca chiar vrei o afacere buna, atunci vinde loganul si te faci pieton. Ramai cu toti banii si nici nu mai ai alte cheltuieli (asigurari, revizii, etc). Dar nu da loganul din 2005 pe o masina care se incadreaza la programul "rabla".
aleksanders
29 Mar 2011, 21:55
daca a rulat peste 100k de km pe gaz cred ca cat de curand trebuie sa lucrezi putin la motor - pentru inceput o segmentare - piesele la symbol sunt mult mai scumpe
iulian_may
30 Mar 2011, 15:22
Am inteles cum stau lucrurile! Multumesc mult de sfaturi!
indiscutabil34
13 May 2011, 09:53
E greu viata cu logan.. daca il iei nou, ai vreo cativa zeci de mii de km de facut, ok, dar cand incep sa cada toate alea de pe ea si sa stroncane din toate incheieturile, n-o mai repari niciodata ca atunci cand o scoti din fabrica. La o comparatie cu orice masina "straina", logan-ul pierde, nu isi merita banii.
Indiscutabil ca n-ai dreptate. Troncane si alea "straine" destul....
bobo77
18 May 2011, 13:59
QUOTE(indiscutabil34 @ 13 May 2011, 10:53)
E greu viata cu logan.. daca il iei nou, ai vreo cativa zeci de mii de km de facut, ok, dar cand incep sa cada toate alea de pe ea si sa stroncane din toate incheieturile
pe ce te bazezi cand facia firmatiile astea? ai intretinut tu masina si exploatat ca la carte? sau pur si simplu iti place sa aberezi...
campean_cristian
27 May 2011, 08:59
Cu siguranta ii place sa abereze .....
nu mai vorbiti ma din ce ati auzit la un prieten ca i-a zis un taximetrist... intamplator acasa am un logan din 2006 si la munca am un symbol din 2008, ambele diesel, ambele cu revizii facute la timp, ambele cu 40000 km in bord. Pe Logan am schimbat un pivot (din prostia mea si canalul de pe drum) si atat.. pe Symbol inca nu s-a schimbat nimic, dar sa stii ca troncane mai tare ca loganul. PS: nu se aplica regula cu masina de servici condusa in dusmanie in cazul meu. revenind la subiect, daca vrei o masina mai confortabila si mai placuta la condus iti iei symbol, daca vrei una de mers la tara si pe drumuri proaste iti iei logan; e foarte simplu
scipio
19 Jun 2011, 14:18
Detin un Logan 1,4 din2007 si un symbol best 1,4 16v din 2010.Din punctul meu de vedere nu exista termen de comparatie;aduc in discutie izolarea fonica net superioara la symbol si confortul la volan care este net superior in favoarea symbolului.In ceea ce priveste spatiul interior -poate fi o problema de confort pentru locurile din spate daca sunt nevoiti adulti de constitutie atletica sa circule pe distante mai lungi.Pentru locurile din fata chiar daca spatiul interior pare mai generos la logan ,este doar o impresie intrucat confortul pentru drumuri lungi este net in favoarea symbolului.Am observat ca nu se mai comercializeaza motorizarea de 1,4 16v dar varianta de 1,6 16v mi se pare foarte reusita pe raportul pret calitate.
Va doresc alegeri intelepte in privinta marcii si motorizarii!
alexxutzu
19 Jul 2011, 01:08
Eu am un Symbol din 2007, sunt multumit de el. Pierde din pacate la spatiul din spate la pasageri insa portbagajul si consumul sunt ce-mi trebuie. Am mers si cu Loganuri iar dintre cele 2 as ramane tot la Symbol, are o stabilitate mult mai buna la viteze mari ( am mers cu a mea maxim cu 171km/h ), este mai nervoasa iar reviziile nu sunt f scumpe ( eu unul le fac personal). Precizez ca este vb de 1.5 dci 70cp.
Maxy25
23 Oct 2011, 08:10
Salutare , nu am vazut nici o parere despre nivelul siguranta intre cele 2 masini.
Toti ne luam o masina doar conditionati de consum si spatiu inspate si porbagaj , dar la sansele de ramane in viata in urma unui impact nu se gandeste nimeni?, la puterea motorului (ajuta mult in depasiri , urcat rampe etc.)
Am condus Logan 1,4 mpi : concluzie
- daca nu avea GPL cred ca nu faceam nici 300 km cu 100 ron consum mediu 7,5 l /100 km pe benzina , 8-9 l / 100 pe gaz
- putere motor , la depasiri am incercat 1-2 si m-am lasat pagubas
- legat de siguranta (n-am curaj sa deschid subiectul) in cazul Logan
- jos palaria la comportament pe drumuri bombardate
- stabilitate pe sosea - relativ bine
- garda la sol foarte generoasa
Mi-as lua Logan dar numai Varianta 1,5 dci Logan MCV + Pachet Full siguranta numai nou . Destul de ieftin de intretinut si mai fiabil .
Legat de Clyo 1,4 16v
- consum 6,2 - 6,4 L /100 mediu , destul de bun , condus si mai sport
- legat de depasiri te poti incumeta , te ajuta masina dar la turatii mai mari
- grad de siguranta mai buna decat Logan , m-a lovit unu in spate cu un Golf 3 si ala avea toata fata masinii bulita , la mine spoiler spate putin crapat (abia se vede), sa nu mai spun ca am oprit de la 70 ora in 8-10 metri, ala s-a oprit in mine
- grad de confort interior mult mai bun
- destul de bun pe drumuri bombardate
- stabilitate mai buna decat la Logan
- garda la sol nu foarte generoasa
- costuri de intretinere aproape duble (dar merita banii , dupa parerea mea)
- mult mai aerodinamica si mai placuta la vedere
Mi-as lua Clyo dar numai SH , doar pe benzina , dieselul este mai economic (de consum vorbind) dar la piese te rupe la bani.
Doar pareri personale , nu spun ca nu mai este loc de mai bine la amandoua .
pufulete80
1 Nov 2011, 22:22
Eu in calitate de fost posesor de logan as recomanda symbolul.In momentul de fata sunt posesor de symbol 1,2 16v 75cp si am vazut diferenta.Nu am motive intemeiate sa arunc cu noroi in logan,a fost acceptabil dar in afara de spatiu la bancheta din spate NU are nimic in plus fata de symbol.Pot sa spun ca symbolul este "mai aproape" de tine ca sofer si anume:consum mai mic,demaraj mai bun,comfort in plus,accesibilitate la comenzi,design interior si exterior mai fin.Deci parerea mea e....SYMBOL
razvan_kalibra92
30 Dec 2011, 11:09
cik "unii numesc symbol "Dacie turceasca" Aia sunt inapti sa se dezvolte intr-o societate... atat de dobitoci incat sa nu sesizeze ca un symbol se fabrica de ceva ani buni... cam de cand Dacia avea un motor si-o cutie de viteze de Renault.
Oricum, si la bordura asta cu roti numita Logan, spre exemplu la motor de 1.4 .. sunt 112Nm, iar la Symbol.. 114Nm. O diferenta infirma, dar existenta.
Niciodata n-am suportat comparatia asta intre Renault si Dacia.
FRANCHE COMTE
23 Jan 2012, 13:28
Atunci cand vrei sa ti cumperi o masina,trebui sa stii clar ce vrei. Vrei una sport, ok, vrei una scumpa, ok, vrei una de cati bani ai, ok, vrei sa fie micuta,sau cu consum mic,sau vrei sa fie mare , de familie.Vrei sa fie frumoasa sau economica...Vrei sa fie ieftina la piese sau la intretinere... Trebui s ate gandesti bine inainte. Asa si la Logan si Symbol;
Logan, e ieftina, la fel si Clio,...e mare ,mai mare decat clio,au cam aceleasi motoare ,dar aerodinamica e mai buna la clio,...e frumoasa dar parca mai frumos si mai stilizat e clio.Deci faci singur o analiza si vezi ce iese. Apoi o camanzi.
Bafta, daca inca nua i luat-o.
iulian_may
26 Jan 2012, 22:07
inca ma gandesc la un clio cu siguranta, si cred ca asta va fi viitoarea achizitie !
iulian_may
2 Feb 2012, 00:29
intrebare: intre un dci clio si un 1.4 clio (sa spunem cu acelasi nr de km 70.000, an 2007 sau 2008, fara incidente si exploatate corespunzator, aceleasi dotari) care ar fi alegerea pefecta/corecta pentru Romania?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.