Mi-a intrat si mie boala in vene, si boala asta e nasoala se numeste BMW-ita cronica. Mai precis, dupa ce am avut ocazia sa conduc diverse bmw-uri (mai bune, mai proaste) timp de un an si ceva, m-am hotarat ca vreau si eu unul.
Cum imi doream o masina cat mai intreaga (lucru oarecum dificil in Romania) am hotarat sa fac rabat la an si dotari pentru starea tehnica si estetica. Fiind in general masini care daca sunt intretinute corect merg mult si bine, am inceput sa caut si sa intreb in stanga si dreapta.
Alegerea a fost oarecum de la sine. Nu puteam sa iau ceva dupa 2000 incoace, ca nu ma incadram la bani, sau daca ma incadram erau masini cu probleme mari. In felul asta, alegerea s-a ingustat pe e36 (facute din 1991 pana in 1998).
Vroiam benzina, si neaparat 6 cilindri. 1.6 si 1.8 fiind in 4, am cautat 2.0 care ofera cel mai bun raport putere, taxe, asigurare. Nu ofera cel mai bun consum, pentru ca 2.5 consuma la fel si are 50 de cai in plus, dar platesti la stat si la asigurari in plus.
Urmatorul pas a fost sa testez un 2.0, si e un motoras pe cinste.
Mai departe, studiind e36-le, coupe-ul arata cel mai bine si sexi. Drept urmare, am restrans cautarea la coupe-uri.
Asa arata masina cand am luat-o.
Dupa ce am ajuns acasa, au urmat in ordine cronologica. Curatarea stopurilor, si polisarea lor.
In Cluj am gasit o masina care se incadra la tot, si parea promitatoare, asa ca am plecat si m-am intors cu ea. A fost prima masina la care a fost love at first sight, a scos-o omul din garaj si deja eram high. La starea tehnica era ireprosabila, la vopsea statea bine (nu perfect, plafonul arata matuit) si motorul arata, suna si mergea de ziceai ca a iesit din fabrica.
Ca dotari, are piele, scaune confort incalzite, perdeluta, trapa electrica, oglinzi electrice, ABS, geamuri electrice, faruri cu lupe, computer bord.
Cum am spus si pe celalalt topic, am luat-o cu jantele stoc pe3 15 cu gume de iarna, si jantele M de vara pe 17 cu tot cu gume si astea.
E din 1992, motor m50 1991cc 24v - 150 de cai aspirat fara vanos.
25 Mar 2010, 15:16:
Apoi a venit computerul de bord mare cu 18 butoane. Practic masina e un fel de lego, se modifica foarte usor si se pot pune optiuni pe care nu le-a avut fara mare bataie de cap.