Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: BMW E36/320 Coupe
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
Kruger
Mi-a intrat si mie boala in vene, si boala asta e nasoala se numeste BMW-ita cronica. Mai precis, dupa ce am avut ocazia sa conduc diverse bmw-uri (mai bune, mai proaste) timp de un an si ceva, m-am hotarat ca vreau si eu unul.

Cum imi doream o masina cat mai intreaga (lucru oarecum dificil in Romania) am hotarat sa fac rabat la an si dotari pentru starea tehnica si estetica. Fiind in general masini care daca sunt intretinute corect merg mult si bine, am inceput sa caut si sa intreb in stanga si dreapta.

Alegerea a fost oarecum de la sine. Nu puteam sa iau ceva dupa 2000 incoace, ca nu ma incadram la bani, sau daca ma incadram erau masini cu probleme mari. In felul asta, alegerea s-a ingustat pe e36 (facute din 1991 pana in 1998).

Vroiam benzina, si neaparat 6 cilindri. 1.6 si 1.8 fiind in 4, am cautat 2.0 care ofera cel mai bun raport putere, taxe, asigurare. Nu ofera cel mai bun consum, pentru ca 2.5 consuma la fel si are 50 de cai in plus, dar platesti la stat si la asigurari in plus.

Urmatorul pas a fost sa testez un 2.0, si e un motoras pe cinste.

Mai departe, studiind e36-le, coupe-ul arata cel mai bine si sexi. Drept urmare, am restrans cautarea la coupe-uri.

Asa arata masina cand am luat-o.

Dupa ce am ajuns acasa, au urmat in ordine cronologica. Curatarea stopurilor, si polisarea lor.

In Cluj am gasit o masina care se incadra la tot, si parea promitatoare, asa ca am plecat si m-am intors cu ea. A fost prima masina la care a fost love at first sight, a scos-o omul din garaj si deja eram high. La starea tehnica era ireprosabila, la vopsea statea bine (nu perfect, plafonul arata matuit) si motorul arata, suna si mergea de ziceai ca a iesit din fabrica.

Ca dotari, are piele, scaune confort incalzite, perdeluta, trapa electrica, oglinzi electrice, ABS, geamuri electrice, faruri cu lupe, computer bord.

Cum am spus si pe celalalt topic, am luat-o cu jantele stoc pe3 15 cu gume de iarna, si jantele M de vara pe 17 cu tot cu gume si astea.

E din 1992, motor m50 1991cc 24v - 150 de cai aspirat fara vanos.






25 Mar 2010, 15:16:
Apoi a venit computerul de bord mare cu 18 butoane. Practic masina e un fel de lego, se modifica foarte usor si se pot pune optiuni pe care nu le-a avut fara mare bataie de cap.
cosmin_2300
S-o stapanesti sanatos !
P.S.: N-are AC ? sleep.gif
C a t a l i n
Lego lego, dar lipsesc piese...
argon
are fix 18 ani, e majora! nu ai zis cat ai dat pe ea, si la Bucuresti de ce nu ai gasit? bucurestenii tre sa veniti in Ardeal unde-s preturile corecte? tongue.gif
Maskatu
Ce s-a intamplat cu masca de sub volan si cu ceasurile din bord? Si la consola centrala lipseste ceva... huh.gif
C a t a l i n
In consola centrala intra acel pre-CB pe care l-a upgradat.
Iulikk
Cum ai polisat stopurile?
ydaniel
krugere...nu mi-ai mai dat nici un semn sleep.gif te-ai suparat? unsure.gif dry.gif
Andy_ACS
Felicitari pentru pisicuta. Asteptam poze mai concludente, cam neinspirata alegerea pozelor, din 11 poze 3 sunt cu un stop, 2 cu un computer de bird si una cu o roata. Celelelte ori prezinta detalii ori prezinta un interior incomplet.
Vrem sa vedem masina cu totul, dupa o spalare si o lustruire, cred ca areta bine culoarea inchisa.
De asemenea mai multe date si imprtesii, calatorii facute, peripetii, etc.
P.S. atentie cu RWD-ul, am un vecin care in toamna si-a luat un 525 tds si l-am avertizat de asta, din pacate masina lui acum e cam dauna totala, un BMW trebuie respectat si tratat ca atare, daca nu au de suferit si soferul si masina.

Bafta!
C a t a l i n
Selectie naturala...
b76bgaarh
andy ..computer de bird.... radmasa.gif
Andy_ACS
Graba strica treaba biggrin.gif

Bafta!
Kruger
QUOTE(cosmin_2300 @ 25 Mar 2010, 16:18)
S-o stapanesti sanatos !
P.S.: N-are AC ?  sleep.gif
*




N-are AC. Se poate pune direct clima, dar pentru mine nu se justifica investitia de 400 de euro, ca nu suport aerul oricum. Nici in casa, si nici la altcineva in masina.


QUOTE(C a t a l i n @ 25 Mar 2010, 16:28)
Lego lego, dar lipsesc piese...
*



Pozele sunt de la montatul OBC-ului mare, si erau scoase ceasurile si CB-ul vechi.


QUOTE(argon @ 25 Mar 2010, 16:38)
are fix 18 ani, e majora!  nu ai zis cat ai dat pe ea, si la Bucuresti de ce nu ai gasit? bucurestenii tre sa veniti in Ardeal unde-s preturile corecte? tongue.gif
*




In Bucuresti nu am gasit ceva sa-mi placa, cu totul (ambele randuri de roti) m-a costat 4700 euro.


QUOTE(Maskatu @ 25 Mar 2010, 16:46)
Ce s-a intamplat cu masca de sub volan si cu ceasurile din bord? Si la consola centrala lipseste ceva...  huh.gif
*



Cum am zis, tocmai montam OBC-ul.


QUOTE(Iulikk @ 25 Mar 2010, 16:54)
Cum ai polisat stopurile?
*



Am dat jos stopurile de pe masina, am curatat vopseaua de pe semnale cu nitrodiluant, si apoi cu polish de plastice se fraca pana iti cad degetele si ia foc carpa in mana.


QUOTE(ydaniel @ 25 Mar 2010, 17:45)
krugere...nu mi-ai mai dat nici un semn sleep.gif te-ai suparat? unsure.gif  dry.gif
*



Nu mah, ce-ai ? smile.gif


QUOTE(Andy_ACS @ 25 Mar 2010, 17:50)
Felicitari pentru pisicuta. Asteptam poze mai concludente, cam neinspirata alegerea pozelor, din 11 poze 3 sunt cu un stop, 2 cu un computer de bird si una cu o roata. Celelelte ori prezinta detalii ori prezinta un interior incomplet.
Vrem sa vedem masina cu totul, dupa o spalare si o lustruire, cred ca areta bine culoarea inchisa.
De asemenea mai multe date si imprtesii, calatorii facute, peripetii, etc.
P.S. atentie cu RWD-ul, am un vecin care in toamna si-a luat un 525 tds si l-am avertizat de asta, din pacate masina lui acum e cam dauna totala, un BMW trebuie respectat si tratat ca atare, daca nu au de suferit si soferul si masina.

Bafta!
*




Da, eu am pus mai multe poze, dar nu stiu cum mi le-a taiat forumul.
Am mai facut la ea urmatoarle:

- angel eyes galbene cu leduri (adica nu toate cocalarismele de pe strazi) si eliminat lentilele interioare
- polish plafon, a iesit toata matuiala de care spuneam mai devreme
- curatat rotile de vara, sa fie gata de pus pe masina

user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image




25 Mar 2010, 20:38:
Poze de la polish

user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image

25 Mar 2010, 20:39:
Degresatul jantelor in protestele familiei

user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image

25 Mar 2010, 20:40:
Lucratura la faruri

user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
argon
mi se pare ca ai dat foarte mult pe ea, pretul pietei la cele aduse de dincolo mai tinere este de 1500-2000 euro plus taxa...chiar am un vecin de garaj care a luat un E36 din 96 cu 1700 euro.
Kruger
Un coupe in germania nu e 1500, si daca pui taxa si faci un calcul, plus deranjul si drumul, nu prea faci mare afacere. Practic pe masina am dat 4000, restul au fost rotile.

Nu exista ieftin si bun. Gasesti si la 1000, dar e un cazan.
argon
asta de care ziceam eu a dat vreo 1200 e pe un set complet de roti originale, pe 17(sau 18) cu gume cu tot, superbe wub.gif facea misto ca i-a dublat valoarea.
C a t a l i n
Dupa cum reiese ca arata cand ai cumparat-o, pretul pare foarte mare...

Insa acum, dupa "restaurare" pare sa faca banii, cel putin estetic...

Daca tie iti place, nu mai conteaza atat de mult pretul... Capata o valoare sentimentala mult mai importanta decat banii...

PS: 400 euro conversia de la o masina fara A/C spre una cu clima? Mi se pare incredibil de putin.
Kruger
Nu as da chiar atat pe niste roti....dar daca omul a fost fericit, asta conteaza.

25 Mar 2010, 20:52:
QUOTE(C a t a l i n @ 25 Mar 2010, 20:48)
Dupa cum reiese ca arata cand ai cumparat-o, pretul pare foarte mare...

Insa acum, dupa "restaurare" pare sa faca banii, cel putin estetic...

Daca tie iti place, nu mai conteaza atat de mult pretul... Capata o valoare sentimentala mult mai importanta decat banii...

PS: 400 euro conversia de la o masina fara A/C spre una cu clima? Mi se pare incredibil de putin.
*




Nu e vorba de nici o restaurare, practic doar polish-ul a fost un improvement, restul au fost fitze de-ale mele. Dimporiva, cand am luat-o nu avea nici o zgarietura (a fost adusa in 2008 din germania), si de cand o tin in Bucuresti au aparut urme de usi si indoituri pe ea.

Conversia e ieftina pentru ca sunt TONEEEEE de bmw-uri la dezmembrari, si toata lumea sta cu piesele in garaj si liciteaza care sa-ti faca ceva mai ieftin.

argon
cat ar fi fost taxa la al tau? ca la unul din '96 de 1.6 e vreo 850 euro, din care cica se mai scade deprecierea, habar n'am ce-i aia.
Kruger
Taxa a platit-o fostul proprietar, si a fost 2000 de euro. Pentru ca au incadrat-o non euro, cu toate ca era euro 2 (nu D2, ci euro2) dar nu se incadra la an.

Drept urmare, fostul proprietar (avocat de meserie) a dat RAR-ul in judecata, si se pare ca va castiga. Pe mine nu ma mai afecteaza, dar el isi ia din bani inapoi...cat o mai lua.
bossake
tu chiar vorbesti serios cu 4700 de euro aia?! Cu 5000 iti iei e46 benzina din 2000(e drept 316 sau 318), probabil mai alergate, dar totusi... e diferenta de la cer la pamant intre una din 92(fara airbaguri si ac) si una din 2000 cu klimatronic si 6airbaguri sau cate o avea smile.gif.
oricum nu asta e important, sa o stapanesti sanatos si sa ai cat mai putine belele cu ea. de aratat arata super,e adevarat.
ydaniel
arata f bine.astept o tura cu ea. rolleyes.gif
Kruger
Hai sa scriu si impresiile mele dupa 3 luni de mers cu ea zi de zi.


Extrem de usor de condus, in general directia merge la e36 mai usor decat la e46, masina se simte foarte usoara si vioaie, ambreiajul e hidraulic.

Suspensia e stoc, si ofera un foarte bun echilibru intre sportivitate si confort. Nu as pune nimic sport pe ea, se simte prea bine asa cum e.

Nu sufera de greieri sau alte zgomote dubioase, in schimb antifonarea nu e la inaltime, si nu se compara cu modele ulterioare. Practic, parca au facut tot posibilul sa mentina greutatea scazuta, si la unele chestii s-a facut rabat. Are 1250 de kile.

Oricum, senzatia generala cand o vezi si te sui in ea, este ca e o masina sport, dar si comoda. Nu are pretentii de lux sau gadgeturi, simti drumul incredibil in ea, si comunica foarte mult. Daca nu esti un ingramadit si stii sa simti o masina sub tine, atunci masina asta e foarte vorbareata. Stii exact ce si cum se intampla, si nu te ia prin surprindere niciodata (se exclud idiotii cu pretentii de schumacher).

Pozitia soferului, in spate de jumatatea masinii si practic cu fundul pe rotile din spate contribuie foarte mult la senzatia pe care ti-o da. In maini simti fata, si fund simti spatele.

Pe zapada nu am aut nici un fel de problema cu ea, cu cauciucuri noi de iarna. Evident ca am mers cu atentie, dar fara sa exagerez.

SiloS
QUOTE
Vroiam benzina, si neaparat 6 cilindri.

Si te-ai ales cu un BMW "6 zylinder"!

Anul trecut un prieten a avut un E36 320i si mi-a placut cum a rezistat motorul. Si mai ales,pe mana respectivului; in fiecare seara vedea burnout si cerculete. In afara de termostat, nu i s-a stricat nimic.


QUOTE
2.0 care ofera cel mai bun raport putere, taxe, asigurare

M42B18 ar fi cel mai bun motor BMW luand in considerare raportul, dar.... e in 4 cilindri.

Oricum, sa o stapanesti sanatos, sa ai grija de ea!


<span class='edit'>25 Mar 2010, 22:29:</span>
QUOTE
ambreiajul e hidraulic.

Ambreiajul e hidraulic si la BMW-urile vechi de 30 de ani.

QUOTE
Pe zapada nu am aut nici un fel de problema cu ea, cu cauciucuri noi de iarna.

Multi cunoscatori spun ca "BMW-urile nu poa' sa mearga pe zapada". laugh.gif
Cred ca am auzit-o p-asta de la aproape toate persoanele pe care le cunosc. Ah, numai unul are si cauciucuri de iarna. laugh.gif
ArtVandelay
Ai dat mult.. sad.gif la banii aia gasesti 325 cu clima, chiar si piele..in fine, conteaza sa fi nimerit una intretinuta daca tot ai dat atat

motoarele in 6 cil fara distributie variabila (vanos) sunt bagate toate la non euro..

la partea "cum se conduce" ai dreptate, au ceva deosebit modelele astea smile.gif n-au cum sa nu-ti placa
Kruger
Da, de cand lumea si pamantul BMW are hidraulice ambreajele, dar am subliniat acest aspect tocmai pentru faptul ca nu toate masinile aveau asa ceva in perioada aia.

Acum, ce sa zic cu cunoscatorii.....stii cum e. In Romania toti sunt specialisti in fotbal, femei, engleza, calculatoare si BMW-uri.

Eu mai am prieteni cu BMW-uri, si nici ei nu au avut probleme iarna cu ele. In sensul ca nu au ramas pe nicaieri, si nici nu au facut accidente.

Nu neg ca sunt mai dificil de condus, deparet de mine gandul asta. Spun doar ca necesita putin mai multa atentie, in rest e ok.
argon
QUOTE(Kruger @ 25 Mar 2010, 21:33)
Da, de cand lumea si pamantul BMW are hidraulice ambreajele,
*



La fel si Daewoo, tomberoane gen Logan au pe cablu si in 2010.
Andy_ACS
QUOTE(Kruger @ 25 Mar 2010, 21:19)
Stii exact ce si cum se intampla, si nu te ia prin surprindere niciodata.
[...]
Pe zapada nu am aut nici un fel de problema cu ea, cu cauciucuri noi de iarna.
*



Eu iti dau un sfat - sa nu te increzi prea mult in afirmatiile astea - merge de 100 de ori si apoi te fura spatele, mai bine sa ai mare atentie pe zapada/apa/nisip pe carosabil. Pacat de motan si de tine smile.gif
Pretul si mie mi se pare mare, insa dupa cum am mai spus de multe ori oamenii sunt tentati sa arunce un ochi pe autovit, sa vada cele mai ieftine 2-3-4 modele si s zica imediat ca ala e pretul. Daca ai lua una ieftina si ai incerca sa o aduci la o functionare perfecta ai vedea ca iesi foarte prost financiar, multi insa merg (sau se trag) cu ele asa, ce mai conteaza o fata de use rupta, un scaun descentrat, o bataie pe la motor, niste amortizoare curse, e masina de firma smile.gif
Ma bucur ca ai realizat riscul de a lua o coaje si ai ales una buna, dupa cate zici.
P.S. cati km are motanelul pana acum? Ce consum are? Papa ceva ulei?

Bafta!
xcss
radmasa.gif In sfarsit, o caracteristica impartasita de cele 2 mari firme producatoare de masini cu veleitati sportive, Daewoo si sora sa mai marunta BMW: ambreiajul hidraulic...
Andy_ACS
QUOTE(argon @ 25 Mar 2010, 21:39)
La fel si Daewoo, tomberoane gen Logan au pe cablu si in 2010.
*



Nu ca as pune prea tare la inima ce spui tu, insa e totusi de bun simt sa te mai abtii de la asa afirmatii, totusi multi pe forum avem masina asta. Pana una alta nici tu nu mergi cu cine stie ce nava cosmica, desi asa dai impresia.

Bafta!
Kruger
Asa, e ai dreptate. Este si motivul pentru care evit sa discut de pret de obicei, la noi lumea de obicei prefera sa mearga in rupturi, doar sa fie de firma, si cat mai ieftine.

Are 256.000, consuma 14 in oras si 8.5 afara, si ulei papa 800ml intre schimburi. Precizez si faptul ca in motor intra 7.2 litri.

argon
QUOTE(Andy_ACS @ 25 Mar 2010, 21:44)
totusi multi pe forum avem masina asta.
*



cine v'aduce aici, mai sunt vreo 34 de topicuri cu jurnal de Logan, tutoriale cum sa ungi cablul de ambreiaj, etc.
cosmin_2300
QUOTE(SiloS @ 25 Mar 2010, 21:25)
Multi cunoscatori spun ca "BMW-urile nu poa' sa mearga pe zapada". laugh.gif
*


Daca te crezi Schumi ... nu poti sa mergi pe zapada cu o masina cu tractiune spate ! Am vazut destui care mergeau in zig-zag ( cu cauciucuri de iarna !!! ) rolleyes.gif

QUOTE(argon @ 25 Mar 2010, 21:39)
La fel si Daewoo, tomberoane gen Logan au pe cablu si in 2010.
*


coffee_spitsk.gif

QUOTE(Kruger @ 25 Mar 2010, 21:46)
Are 256.000, consuma 14 in oras si 8.5 afara, si ulei papa 800ml intre schimburi. Precizez si faptul ca in motor intra 7.2 litri.
*


1 ) consumul e in Bucuresti ? Daca da .. nu mi se pare f mare pt un motor de 2 l !
2 ) defineste "intre schimburi" ( 5000 km , 10000 km ) smile.gif
Kruger
Da, in Bucuresti e consumul.
Schimbul de ulei la 10.000.
cosmin_2300
Ce ulei ii pui ? Ce dimensiuni au cauciucurile de vara ?


P.S. : scuza-ma ca te stresez cu atatea intrebari , dar chiar imi place masina .... desi nu mi-as cumpara una pt ca nu am cu ce s-o intretin corespunzator .... si decat sa o iau sa-mi bat joc ... mai bine lipsa tongue.gif
C a t a l i n
Eu nu mi-as cumpara un BMW fara ESP si controlul tractiunii, pentru ca sincer nu ma simt in stare sa-l conduc in siguranta. smile.gif
liviu2004
De aia unii se numesc soferi.
Andy_ACS
QUOTE(C a t a l i n @ 25 Mar 2010, 21:59)
Eu nu mi-as cumpara un BMW fara ESP si controlul tractiunii, pentru ca sincer nu ma simt in stare sa-l conduc in siguranta. smile.gif
*


La fel si eu, mai ales ca stiu personal un caz recent smile.gif
De mers in zapada/gheata/ploaie.drum murdar reusesti cu siguranta, insa masina te taxeaza la o neatentie, bruscare a comenzilor sau eroare de pilotaj.

Bafta!
Kruger
QUOTE(cosmin_2300 @ 25 Mar 2010, 21:56)
Ce ulei ii pui ? Ce dimensiuni au cauciucurile de vara ?
P.S. : scuza-ma ca te stresez cu atatea intrebari , dar chiar imi place masina .... desi nu mi-as cumpara una pt ca nu am cu ce s-o intretin corespunzator .... si decat sa o iau sa-mi bat joc ... mai bine lipsa tongue.gif
*



BMW LongLife 5W40
Cauciucurile de vara sunt pe 225/45/17 Pirelli P0


QUOTE(C a t a l i n @ 25 Mar 2010, 21:59)
Eu nu mi-as cumpara un BMW fara ESP si controlul tractiunii, pentru ca sincer nu ma simt in stare sa-l conduc in siguranta. smile.gif
*



Nu e dracul chiar asa negru smile.gif
C a t a l i n
QUOTE(liviu2004 @ 25 Mar 2010, 22:01)
De aia unii se numesc soferi.
*



Eu cred ca imi cunosc si recunosc limitele... Soferii apar uneori la stiri... sad.gif
ydaniel
QUOTE(Kruger @ 25 Mar 2010, 21:33)
Da, de cand lumea si pamantul BMW are hidraulice ambreajele, dar am subliniat acest aspect tocmai pentru faptul ca nu toate masinile aveau asa ceva in perioada aia.

*


actionarea ambreiajului se face hidraulic nu ambreiajul rolleyes.gif si Lada 1500 are si M 57 si...
Kruger
dar la ce credeai ca ma refer.... ca e ambreajul ud in sine ca la scutere ?
ydaniel
nu,dar suna mai bine asa.la scutere e centrifugal uscat.la motociclete este multidisc in baie de ulei.
hai te astept pe la mine la garaj... cheers.gif
Rafi
QUOTE(argon @ 25 Mar 2010, 21:39)
La fel si Daewoo, tomberoane gen Logan au pe cablu si in 2010.
*


de cand l-am cunoscut pe Kruger la Carol se vedea ca are ceva nebunie in cap icon_mrgreen.gif el avea V6 pe ford iar noi ne chinuiam sa facem economie de benzina acum a trecut la ceva si mai si smile.gif Sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara incidente smile.gif poate treci vineri pe la carol daca ai timp chiar as vrea sa vad tancu blush.gif
argon
QUOTE(ydaniel @ 25 Mar 2010, 22:10)
actionarea ambreiajului se face hidraulic nu ambreiajul
*



n'ai mai vazut BMW sau Daewoo cu cutie automata?
SiloS
QUOTE
Are 256.000, consuma 14 in oras si 8.5 afara, si ulei papa 800ml intre schimburi. Precizez si faptul ca in motor intra 7.2 litri.

Cum mergi pentru 8.5% ?

QUOTE
Daca te crezi Schumi ... nu poti sa mergi pe zapada cu o masina cu tractiune spate ! Am vazut destui care mergeau in zig-zag ( cu cauciucuri de iarna !!! )

Aia e si placerea!
Oricum, cauciucuri de iarna + LSD si nu ai NICI o problema pe zapada!

QUOTE
1 ) consumul e in Bucuresti ? Daca da .. nu mi se pare f mare pt un motor de 2 l!

2 L si ... 6 purcelusi de hranit!

QUOTE
BMW LongLife 5W40

Cat costa bidonul ?
De ce nu ai incercat si Castrol?
BMW recomanda Castrol tongue.gif.
cosmin_2300
QUOTE(SiloS @ 25 Mar 2010, 22:32)
Aia e si placerea!
*


Astia de i-am vazut eu nu faceau asa de placere ... erau printre blocuri ... printre masini si se chinuiau sa ajunga la strada principala tongue.gif
marian-j
Faina "pisicuta" ,herr Kruger! smile.gif
S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.
Dupa parerea mea coupe-urile au cele mai frumoase caroserii din gama E36. wub.gif
Si eu tot cu un pisoi "ma dau". wink.gif
Drum bun si fain!
Kruger
QUOTE(SiloS @ 25 Mar 2010, 22:32)
Cum mergi pentru 8.5% ?
Aia e si placerea!
Oricum, cauciucuri de iarna + LSD si nu ai NICI o problema pe zapada!
2 L si ... 6 purcelusi de hranit!
Cat costa bidonul ?
De ce nu ai incercat si Castrol?
BMW recomanda Castrol tongue.gif.
*




Pentru 8.5 merg normal, adica cruise 130, ocazional depasiri in blana.

Cand am venit cu ea de la Cluj am scos 9.1, dar am mers foarte dezordonat, eram obosit, trecut muntii, nu cunosteam masina, etc.

Am senzatia ca si uleiul BMW e tot Castrol inauntru. Bidonul costa 35 de lei de unde il iau eu, in magazin e ceva mai scump, si la Bavaria e vreo 70 de lei.


QUOTE(marian-j @ 25 Mar 2010, 22:39)
Faina "pisicuta" ,herr Kruger!  smile.gif
S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.
Dupa parerea mea coupe-urile au cele mai frumoase caroserii din gama E36. wub.gif
Si eu tot cu un pisoi "ma dau". wink.gif
Drum bun si fain!
*




Multumesc. Intr-adevar, din orice unghi te uiti nu poate sa nu-ti placa smile.gif
Bravo, tu ce pisoi ai ?
marian-j
Pai nu cred ca-i frumos sa-ti poluez topicul dar decat sa scriu mai bine pun niste poze facute anul trecut prin toamna. blush.gif
Stai totusi sa-ti spun cum il cheama:318 tds.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.