Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: BMW E36/320 Coupe
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
Kruger
Foarte frumos smile.gif e 36 compact are suspensia spate de Z1 (daca nu ma insel) ca aia normala nu a avut loc.

Si mie imi oferise cineva un compact benzinar, intretinut, dar am preferat coupe-ul smile.gif

Motorul asta e mult mai reusit decat dieselarul in 4 cilindri de la e46, care da niste trepidatii de tractor....sad.gif inadmisibil.
SiloS
Nici eu nu inteleg.

QUOTE
e 36 compact are suspensia spate de Z1

Comuna cu cea de e30. wink.gif
Kruger
Exact.

Am uitat sa spun de "facelit-ul" pe care l-am facut cu un prieten la motor. Capacele nu mai aratau asa de bine, si vopseaua de pe chiulasa sarita.


user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image

25 Mar 2010, 23:31:
Si rezultatul final

user posted image
Thor1983
Faina masina. Sa o stapanesti sanatos!
marian-j
Pai si eu tot un coupe as fi vrut!Inainte de pisoi am tras vre-o 10 ani de un rechin batran ca vremea care nu m-a dezamagit niciodata.Ma rog,exceptand consumul de benzina care ajunsese in ultima vreme la un naucitor 16% pentru un motor de 1,8l si 1l de oloi la mia de km!Cand i-a venit vremea l-am dus la o firma privata(gen Remat) in vederea "asasinarii".Acolo l-am dus prin propriile-i forte si pe rotile lui!A "murit" onorabil si am primit pe el exact contravaloarea unei sticle de vodca Absolut cu care m-am facut pulbere si apoi am bolit doua zile de jale si obida! blush.gif
Pisoiul ce-l conduc acum a fost al unui doctor ce ma trateaza de boale de f-o 15 ani.El imi dadea hapuri si io ii ingrijeam fierotenia.In consecinta ii cunosc foarte bine istoria.Acesta a fost argumentul principal pentru care am dat o caciula de bani(nu exagerez!) pe el si am renuntat la un motor 6 in linie benzinar.Al doilea motiv ar fi acela ca ma tot chinui sa-mi fac o casuta si costurile constructiei ma termina!!Din acest punct de vedere micul pisoi ma "iarta" zdravan la buzunar comparativ cu un 320.Stii matale cum se spune:si sătul si cu clisa intreaga nu se poate.
Intradevar,motorasul suna bine,turbina ii "canta" frumos,nu-i prea zgomotos(zic eu!),e destul de vioi si isi face treba onorabil.Caroseria sta binisor,interiorul la fel.Ce mai,masina care nu cere prea multi bani!Si pe "praful" asta chiar imi prinde bine acest atribut. happy.gif
SiloS
Ceara! yupy.gif
marian-j
blink.gif huh.gif nedumerire.gif
aphophis
QUOTE(argon @ 25 Mar 2010, 21:39)
La fel si Daewoo, tomberoane gen Logan au pe cablu si in 2010.
*


oh brother iarasi se considera asta de mai sus, ceva print saudit radmasa.gif
sorin1983
QUOTE(Andy_ACS @ 25 Mar 2010, 21:44)
totusi multi pe forum avem masina asta
*


Ce va tine legati de ea?
Kruger
Ehm...va conjur, haideti sa nu discutam logan vs, nu are nici un rost. Fiecare din noi are niste motive, preferinte, nevoi, etc si orice discutie vs e neproductiva si fara nici un rezultat.



xcss
Good point. In plus, diavolul din mine ma indeamna sa ma intreb de ce Dumnezeu un posesor de Daewoo se simte automat superior unuia de Dacia (si aici ma refer la ultimele modele, care inca se fabrica si se vand, spre deosebire de... stiu si eu, Daewoo?), si oarecum obligat sa "apartina" ligii celor care au BMW sau alte asemenea masini. Imi suna familiar, nefiind rare situatiile in care posesori de Dacii din 1900 ii bestelesc pe cei care au Megane sau alte Renaulturi, uitand complet ca isi lauda troaca fiindca "are motor si piese frantuzesti de la mama ei, kwa'!"
aphophis
QUOTE(sorin1983 @ 26 Mar 2010, 00:33)
Ce va tine legati de ea?
*


nimic. pentru ca e un rahat de masina, nimic nu se compara cu un daewoo sau o masina de pe vremea lui bunicu rolleyes.gif

radmasa.gif
sorin1983
QUOTE(Kruger @ 26 Mar 2010, 00:36)
Ehm...va conjur, haideti sa nu discutam logan vs, nu are nici un rost. Fiecare din noi are niste motive, preferinte, nevoi, etc si orice discutie vs e neproductiva si fara nici un rezultat.
*


Corect! Eu as adauga ca unii au si niste pasarele pe la mansarda biggrin.gif Daca puneam mercedes la semnatura(bineinteles sa il si detin) sunt convins ca nu mai aveati replicile astea... dar asa credeti ca ne luam apararea...Pun punct aici.
Scuze lui Kruger.
aphophis
QUOTE(sorin1983 @ 26 Mar 2010, 00:43)
Corect! Eu as adauga ca unii au si niste pasarele pe la mansarda biggrin.gif
*


din alea care nu aud sirenele de politie in masina, din cauza ca au isonorizare de s-class radmasa.gif
xcss
Kruger, fii strict ph34r.gif Sau iti ajunge topicul ca si cel dedicat celei mai tari masini fabricate vreodata pe acest pamant (un Daewoo, evident). Baietii de pe bmwclub sunt ok (aia care stiu sa scrie), aici nu stiu ce sanse ai... sleep.gif

26 Mar 2010, 00:55:
QUOTE(sorin1983 @ 26 Mar 2010, 00:43)
Corect! Eu as adauga ca unii au si niste pasarele pe la mansarda biggrin.gif Daca puneam mercedes la semnatura(bineinteles sa il si detin) sunt convins ca nu mai aveati replicile astea... dar asa credeti ca ne luam apararea...Pun punct aici.
Scuze lui Kruger.
*


Daca detineai Mercedes erai un pic mai indreptatit sa-ti dai cu parerea. Si cu asta, ma refer la modul absolut ridicol in care va treziti unii cu niste tartarete un pic mai rasarite decat o Dacie SuperNova sa va dati cu "aia tarii care au Bemveu fra'". Un pic de modestie nu strica, si faptul ca unele marci prezentate la Jurnal de bord sunt intr-adevar superioare fata de ceea ce produc Dacia si Renault nu cred ca da dreptul posesorilor de Daewoo sa se cocoate in tribuna oficiala, mmmmmk? wink.gif
Kruger
Sa revenim, si sa va zic si de beleaua pe care am patit-o de cand am masina. Intr-o seara, distinsa mea prietena vrand sa iasa din spate, a tras gospodareste de maneta care rabateaza scaunul din fata al soferului, s-a auzit un poc in interiorul scaunului, si apoi maneta mergea in gol.


Cateva saptamani, toti care vroiau sa stea in spate trebuiau sa se suie prin dreapta, si ca sa ajungi in stanga spate trebuia sa-ti treci cracii peste tunelul cardanului, si sa pui pantofii pe bancheta sau scaune...si ma umpleam de nervi si draci.


Drept urmare, intr-o zi cu ploaie m-am apucat de treaba. Am cautat pe net si fiind problema arhicunoscuta am gasit rezolvarea. Trebuia scoasa pielea de pe spatar, ca nu se poate umbla prin spatele scaunului, ci numai prin fata.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...561&hg=52&fg=10

e vorba de piesa 7 - bowden cable. Si in schema se observa ca spatarul ramane la locul lui, si fata se da jos.

Cum pielea era prinsa in baionete, si cu o rama tare in jur, a fost destul de chinuitor sa ajung la obiectul buclucas.

Cablul in sine nu titi dai seama unde e rupt decat dupa ce desfaci. Si cum dureaza cateva zile la comanda (ca nu il tine nimeni pe stoc) nu aveam chef sa stau cu scaunul desfacut, asa ca am preferat sa il repar pe cel rupt. Cu sarma si fludor (noroc ca era rupt sus, si nu la mijloc unde nu ar mai fi alunecat prin invelitoare) am realizat treaba destul de simplu si eficient.
sorin1983
@xcss: Tu cred ca ai o problema psihica... unde ai vazut ca m-am dat eu mare de masina? Sau refulezi acum tot?
@Kruger: de ce nu ai luat una din dezm? Crezi ca tine lipitura?
Kruger
QUOTE(xcss @ 26 Mar 2010, 00:45)
Baietii de pe bmwclub sunt ok (aia care stiu sa scrie)



biggrin.gif ai dreptate, din nefericire....




Bun, hai va rog s-o dati naoba de cearta, bagamias mana in ele de cazane ca-s toate la fel cu diverse culori si embleme.


Hai sa vorbim de fiare, fara sa facem comparatii.


26 Mar 2010, 01:05:
QUOTE(sorin1983 @ 26 Mar 2010, 00:59)
@Kruger: de ce nu ai luat una din dezm? Crezi ca tine lipitura?
*




Am vrut, dar problema e simpla. La dezmembrari nimeni nu strica un scaun bun sa-ti dea un cablu din el. Mai bine vinde scaunul cu totul smile.gif
xcss
Domnule sorinanu'nasterii, de unde ati dedus ca aveam vreo treaba cu Domnia voastra? Ce va califica sa exprimati probabilitati de diagnostic, si considerati ca ati folosit corect termenul "a refula"? Ca sa va lamuresc, am observat demult aceasta autoinfatuare a Dvs. legata de limuzina pe care o detineti, deci da, am mai vazut ca, citez, "v-ati dat mare de masina".
Domnule coleg Kruger, simtiti-va, va rog, liber sa stergeti postarile acestea iconoclaste pe care am avut indrazneala sa le emit la adresa anumitor conceptii (atentie, nu persoane, desi cred ca pentru impricinati diferenta e prea subtila). Ramane ca eu sa ma amuz in particular de exprimari legate de ambreiajul hidraulic de genul, si din nou citez aproximativ, din memorie, "N-ai mai vazut BMW sau Daewoo cu cutie automata?"

LE: Stand eu stramb asa, cu problemele mele psihice, am bagat si-un report pe tema de atac la persoana.
Kruger
smile.gif Stilul dumneavoastra de exprimare imi aduce aminte cu cea mai mare placere de vizita de anul trecut pe care am facut-o la Targu-Mures cu ocazia intalnirii nationale clubford, pe vremea cand conduceam cu placere scorpio-ul. A fost un oras de care m-am indragostit. Poate exagerez, dar m-am simtit in alta tara.

Sorin, nu as vrea sa crezi ca sunt de acord sau simpatizez cu punctul de vedere al colegului xcss, ma refer strict la stilul de exprimare. Eu inteleg pe toata lumea, asa m-a facut mama.

Daca tot am sarit de la slanina la faina, nu stiu cum sa fac sa ajung inapoi acolo, si mai ales cu ce ocazie.

Mi-a ramas intiparit in minte un drum prin oras, cand la stop eram cu ochii pe verde, si in milisecunda in care semaforul se schimba plecam cu scart repede sa nu-mi iau claxoane, si uitandu-ma in oglinda ma jenam ca ceilalti abia plecau de la el cand eu eram la urmatorul.

La urmatorul in schimb, m-am luat cu giugiuleala cu consoarta la stop, si am uitat sa plec. Nu stiu de cand era deja verde cand am plecat si eu, dar cu toate ca in spate era o coloana de cateva masini, nimeni nu a claxonat.

Pare stupid, dar in mintea mea de bucurestean coclit ceva nu s-a legat, si am ramas marcat.


Revenind la masina, mai am in plan sa-i fac urmatoarele:

- schimbate sticlele exterioare ale farurlor, ca sunt ciobite de pietre
- schimbat parbrizul, ca si el saracul tanjeste spre o lume mai buna, are niste zgarieturi care noaptea sunt minunate cand se combina cu lumina farurilor din sens opus.

Parbriz am gasit la Autoglass cu 370 ron cu tot cu montaj, se zice ca ar fi fabricat in Ungaria. Stie cineva ceva de bine sau rau, aveti alta sugestie ? As vrea sa-l schimb saptamana viitoare.
FLP
QUOTE(argon @ 25 Mar 2010, 22:39)
La fel si Daewoo, tomberoane gen Logan au pe cablu si in 2010.
*



Spuse expertul in ambreiaje.
argon
pana acum sunt 3, mai baga careva o fisa?
SiloS
QUOTE
pana acum sunt 3, mai baga careva o fisa?

Loganul avea parte de ABS doar pe cea mai inalta versiune de echipare.
Acum 20 de ani BMW-ul punea ABS pe toate modelele sale, indiferent de nivelul de echipare.
laugh.gif
R19/16v
Comparam si preturi? Eu zic sa reveniti la realitate.
Andy_ACS
QUOTE(SiloS @ 26 Mar 2010, 10:10)
Loganul avea parte de ABS doar pe cea mai inalta versiune de echipare.
Acum 20 de ani BMW-ul punea ABS pe toate modelele sale, indiferent de nivelul de echipare.
laugh.gif
*



Lasa ca sunt printre noi (putini ce-i drept) oameni care nu au nevoie de ABS, care sunt soferi adevarati, priceputi la toate, multilateral dezvoltati wink.gif . ABS e pentru soferii de rand, pentru fraieri...

Bafta!
sorin1983
QUOTE(xcss @ 26 Mar 2010, 01:07)
Domnule sorinanu'nasterii...
*


O mie de vorbe nu fac un ban.

QUOTE(Kruger @ 26 Mar 2010, 01:19)
Sorin, nu as vrea sa crezi ca sunt de acord sau simpatizez cu punctul de vedere al colegului xcss, ma refer strict la stilul de exprimare. Eu inteleg pe toata lumea, asa m-a facut mama.

Revenind la masina, mai am in plan sa-i fac urmatoarele:

- schimbate sticlele exterioare ale farurlor, ca sunt ciobite de pietre
- schimbat parbrizul, ca si el saracul tanjeste spre o lume mai buna, are niste zgarieturi care noaptea sunt minunate cand se combina cu lumina farurilor din sens opus.

Parbriz am gasit la Autoglass cu 370 ron cu tot cu montaj, se zice ca ar fi fabricat in Ungaria. Stie cineva ceva de bine sau rau, aveti alta sugestie ? As vrea sa-l schimb saptamana viitoare.
*


La ager am fost si eu sa ma interesez pentru mine(ma costa 450 cu chederul ornamental cu tot). Omul a fost foarte ok, a mai si facut o mica reducere, ofera garantie. La prima strigare par ok. Eu am mai reparat la ei o ciobitura cand am luat masina(a costat 50 lei) si nu s-a extins, nu s-a intamplat nimic. Deci mi se par ok. Nu stiu de calitatea geamului ce sa zic.
Eu am mai cautat oricum si am gasit si olimpia glass. Cauta si acolo ca aveau preturi bune.
Thor1983
QUOTE(Kruger @ 26 Mar 2010, 01:19)
Parbriz am gasit la Autoglass cu 370 ron cu tot cu montaj, se zice ca ar fi fabricat in Ungaria. Stie cineva ceva de bine sau rau, aveti alta sugestie ? As vrea sa-l schimb saptamana viitoare.
*


Eu am reparat la ei niste ciobituri si au lucrat ok. Pretul mi se pare ok ( la Cee'd parbrizul e vreo 800Ron, cu tot cu montaj).
FLP
QUOTE(SiloS @ 26 Mar 2010, 11:10)
Loganul avea parte de ABS doar pe cea mai inalta versiune de echipare.
Acum 20 de ani BMW-ul punea ABS pe toate modelele sale, indiferent de nivelul de echipare.
laugh.gif
*




Acu 20 de ani tu abia te nasteai... sau pe acolo.
Argon la vremea aia avea deja liceul terminat si vreo 18-19 ani. Iti dai seama cat de tare e Argon?

argon
auleo, octogenar esti tu..
FLP
Esti ardelean, te mai las juma de zi sa te prinzi si tu smile.gif
Kruger
Astazi am schimbat parbrizul. Cel vechi avea zgarieturi pe el, si ma deranjau noaptea.
Drept urmare, nu am decat cuvinte de lauda pentru acesti doi baieti care mi-au facut treaba, au venit unde am vrut eu, si la ce ora am vrut eu, mai precis in parcarea de la servici la ora 6.

Nu am ce sa comentez, au lucrat foarte frumos, nu au stricat nimic, nu au facut mizerie, ba chiar mi-au gresat si sistemul de parghii de la stergatoare cu ocazia asta.

Parbrizul e Pilkington, cu parasolar si tenta verzuie (exact asta cautam, ca si cel original avea tenta verzuie ca toate geamurile masinii dealtfel)


Observati tichetele de parcare, aruncate de nemtoaica proprietareasa initiala a masinii, intre parbriz si bord. Probabil ca nici nu si-a pus problema unde se duc, atata timp cat dispar de pe bord.

Inca o chestie curioasa, cred ca gagica calatora mult. Majoritatea tichetelor erau nemtesti, dar am gasit austriece, unguresti, elvetiene si belgiene.
marian-j
Poti sa ne spui rogu-te si cat a costat "distractia"?
Kruger
390 RON parbrizul (Pilkington + manopera) + 80 RON chederul (OEM BMW)
marian-j
Ooo,pai ai iesit bine de tot!
Acum trei ani mi-am schimbat si eu parbrizul exact din acelasi motiv ca si tine dar a fost o intraga tevatura!Intai am fost la un centru d-asta de schimbat parbrize ce-mi era mai laindemana si am dat comada sa mi-l aduca .Peste vre-o doua zile m-au sunat ca a sosit parbrizul si sa ma prezint a doua zi la ei sa mi-l schimbe.L-au demontat pe cel vechi si cand sa-l puna pe cel nou nu s-a potrivit! mad.gif
Am fost nevoit sa las masina in service pana a doua zi cand au procurat un alt parbriz ce se potrivea.Asa ca acum am pe masina unul cam la fel ca al tau(tot cu o tenta verzuie la fel cu celelalte geamuri si cu o banda parasolar verde inchis)doar ca nu e Pilkington ci SaintGobain.
Pretul final a fost de 140 de euro.
Cum spuneam,ai iesit foarte bine si in plus au venit cei cu parbrizul la tine nu ai fost nevoit sa mergi tu la ei.Faina treaba!Sa ai parte de el!
Numa' bine!
Ciao!M smile.gif
SiloS
De unde ai luat parbrizul ?
Mi se pare o investitie foarte utila pentru masina, mai ales daca circuli mult noaptea.
Kruger
As prefera sa nu spun de unde l-am luat, nu stiu daca fac rau sau bine cuiva smile.gif. Oricum, daca cineva are nevoie va dau direct numarul de telefon.

Dat fiind faptul ca eu ma intorc in fiecare noapte de la servici la ora 12, si ca in week-end merg mai mult seara, as putea spune ca vreo 60% din drumurile mele sunt numai noaptea.


Cand am venit de la Cluj cu masina, noaptea, pe ploaie, cu toate farurile celorlalti in fata, imi venea sa musc din volan, sa ma opresc si sa-i dau foc.

Maine ii iau si stergatoare noi, la celalalt nu ma mai agitasem ca oricum era zgariat.


SiloS
La un kit de xenon te-ai gandit ?
Kruger
M-am gandit. Deocamdata nu e o prioritate, dar in mod sigur ii voi pune.
Deocamdata becurile de 100 in combinatie cu lupele fac o lumina mai mult decat rezonabila.
SiloS
Ai desfacut farurile sa vezi cum arata oglinda ?
Eu am desfacut 8 faruri de scurta si am avut surpriza ca unul era matuit complet ( l-am vopsit cu spray de crom - nu am apucat sa il montez pe masina sa observ cum lumineaza ), unul era imbracat pe dinauntru cu staniol ( culmea e ca lumina acceptabil ), deci poti sa ai o supriza daca le desfaci.
Am facut o prostie si am dat cu degetul pe o oglinda dupa ce farul a stat in apa clocotita si am afectat luciul intr-o proportie mica, dar culmea e ca farul bate cam la fel.
Cel putin pe mine nu ma deranjeaza faza scurta decat pe ploaie si cand am masini din fata. (am parbrizul zgariat)

31 Mar 2010, 00:01:
Ah, si inca ceva : cat ai dat pe becurile de 100W ?
Chiar se observa diferenta intre cele de 100 si cele de 55 ? (stiu ca e o intrebare prosteasca, dar chiar am intrebat serios).

Mai mult, se observa diferenta de luminozitate intre becurile de aceeasi putere, dar marci diferite?

Si inca ceva, ai idee de unde pot sa fac rost de clema care apasa pe far ?
Kruger
Da, uite pe prima pagina in carnatul ala de poze ca sunt si poze cu farurile desfacute.
Inauntru erau perfect curate, am eliminat lentilele intermediare (ramasita de la farurile fara lupe din fabrica), am montat angel-urile, am schimbat becurile pe faza scurta, am curatat sticlele exterioare pe interior, am montat becuri noi, am pus toata mantzocaria pe masina si am reglat farurile...si era alta viata.

In cazul meu, s-a vazut diferenta intre becurile de 55 si cele de 100. Nu e de la cer la pamant, dar nu se poate sa n-o observi. Am pus becul de 100 doar pe un far, si m-am uitat la ele si prin comparatie, acoperindu-le pe rand.

Nu stiu la care clema te referi exact...



LE> Nu am testat becuri de diverse marci sa vad diferentele. Pot doar sa spun ca intre becul original BMW de 55 si becul chinezesc din targ de 100, diferenta era foaret mare de putere.
SiloS
Tipul asta de clema.

Eu am pus un burete pe "obiectul din plastic" care sa apese pe bec, dar este o tiganie. Am impresia ca becul nu sta centrat, pentru ca lumina nu este uniforma.
Tin farul reglat mult in sus si el lumineaza destul de jos si cu o banda puternica de lumina in sant. (e vorba de farul drept)

La magazin nu se gasesc cleme de genul asta si sunt foarte multe modele (la cele 16 faruri pe care le am am descoperit 4 modele) .
Kruger
Seamana extrem de mult cu tipul de clema pe care il aveam pe ford, cu toate ca nu bag mana-n foc.

Sincer nu imi vine vreo alta idee inafara de un parc de dezmembrari. Faza e ca sunt facute din sarma otelita, nu merge adaptata de nici un fel.
marian-j
Citesc si ma minunez!
Cate naiba de tipuri de faruri s-au pus pe pisicute? blink.gif
Spre exemplu farurile mele nu au nici un fel de cleme care sa fixeze becurile.
Sunt absolut sigur ca farurile sunt cele cu care a plecat masina din fabrica!
danni_swn
@Kruger:Eu pentru Laguna mea am dat 650 ron acum 2 ani si ceva.Parbrizul e normal,fara incalzire.Pot spune ca ai iesit bine la banii astia!
Kruger
QUOTE(marian-j @ 31 Mar 2010, 20:43)
Citesc si ma minunez!
Cate naiba de tipuri de faruri s-au pus pe pisicute? blink.gif
Spre exemplu farurile mele nu au nici un fel de cleme care sa fixeze becurile.
Sunt absolut sigur ca farurile sunt cele cu care a plecat masina din fabrica!
*



Din cate stiu eu, 4 feluri. 2 modele Bosch (cu lupa sau fara) si 2 ZKW (cu lupa sau fara)


QUOTE(danni_swn @ 31 Mar 2010, 20:51)
@Kruger:Eu pentru Laguna mea am dat 650 ron acum 2 ani si ceva.Parbrizul e normal,fara incalzire.Pot spune ca ai iesit bine la banii astia!
*




Da, si la mine era mai scump daca era modelul cu senzor de ploaie (probabil ca tu ai, nu?)
danni_swn
Nu sad.gif Parbriz cu tenta verzuie...si cam atat.
Kruger
Mdah..cam scumputz...
marian-j
Pai ale mele sunt Hella! happy.gif
Fara lupe.
Becuri HB4(55W) pe faza de intalnire si HB3(65W) pe cea de drum.
Pe faza scurta mi-am pus becuri Philips BlueVision si nici nu-mi trece prin cap sa-mi pun xenon!Vad foarte bine cu ele asa cum sunt. smile.gif
Kruger
Feruri Hella sunt numai aftermarket, nu OEM. Deci, probabil ca cineva a schimbat farurile inaintea ta, si foarte bine ca a facut-o. Poate erau zgariate, etc.


In al doilea rand, nici macar sa nu incerci sa pui Xenon pe ele daca nu au lupe. Vor imprastia lumina intr-un hal fara de hal.
marian-j
Nu-mi permit sa te contrazic.
Totusi mi se pare ciudat ca anul de fabricatie al masinii pusca cu cele aflate in cerculetele de pe carcasele farurilor,masina a parcurs 40k in Germania si in anul 2000 a fost adusa in tara deci nu cred ca nemtoaica(o ruda a fostului proprietar) ce a avut-o de noua sa fi schimbat farurile dupa 4 ani si ceva,masina nu pare sa fi fost lovita in halul in care sa fi fost necesara inlnocuirea farurilor iar cat timp a fost in posesia penultimului proprietar pot spune ca am avut masina "sub ochi" deci o cunosc foarte bine!
Foarte ciudat!
Ma rog,ala sa fie tot baiu'!
Sunt perfect deacord cu matale privitor la xenoane.
P.S.
De curiozitate am aruncat un ochi in manualul de utilizare!
Culmea!!Si acolo este descris exact tipul de far ce-l am eu pe masina adica cel cu becuri HB nu cel cu becuri fixate cu cleme elastice.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.